Световна мрежа автосервизи влезе официално в България

Световна мрежа автосервизи влезе официално в България

© Юро Репар Карс Сервиз



Веригата автосервизи, работеща в цял свят, "Юро Репар Кар Сървиз" (Euro Repar Car Service) влиза официално в България с осем обекта на първо време, съобщи българският представител на веригата "София Франс Ауто". Едновременно с това в страната ще започне да се предлага и гамата резервни части "Юрорепар".


"Юро Репар Кар Сервиз" е световната мрежа на "ПСА груп" (PSA Group) за сервизна поддръжка, която обаче предлага ремонт на автомобили от различни марки. Обектите от веригата предлагат смяна на масло, поддръжка, сервизно обслужване, смяна на гуми, поправка на спирачки, климатични системи, изпускателна система, двигател, окачване, проверки преди технически прегледи, диагностика на ходовата част и електрическите системи и т.н.

Световна мрежа автосервизи влезе официално в България

Мрежата включва над 3200 сервиза в цял свят, включително над 1400 във Франция и 400 в Германия. Тя се разраства бързо в глобален аспект, като целта е да обединява 10 000 сервиза до 2021 година.


Мрежата е отворена за присъединяване на сервизи в страните, в които оперира. Официалното представяне на "Юро Репар Кар Сървиз" ще е на откриващото се в четвъртък в "Интер Експо Център" в София специализирано изложение "Аутомотив експо" 2018. Там ще бъде представена и гамата резервни части "Юрорепар", които са с гарантиран произход, до 50% по-ниска цена и две години гаранция.

Ключови думи към статията:

Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3424 Весело

    Защо още никой не е изоксл ,че ЕС убива нашите, родни сервизи и дали ще има двоен стандарт?

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4679 Неутрално

    До коментар [#1] от "DDR":

    Загрижил се за родните сервизи, които в 95% от случаите не издават разходооправдателен документ?!

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  3. 3 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2135 Весело

    Защо още никой не е изоксл ,че ЕС убива нашите, родни сервизи и дали ще има двоен стандарт?
    —цитат от коментар 1 на DDR


    Чакат братушките да възстановят сервиз Волга- Москвич на бул. Ботевградско шосе и да търсят връзки, да да си вкарат колата за ремонт.

  4. 4 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 395 Весело

    >българският представител на веригата "София Франс Ауто"

    Само като го прочетох това, и настръхнах целия. Както викат американците - това не бих го докоснал и с 10 футов прът.

    Every cradle is a grave.
  5. 5 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    Патриот, народовластенец, родолюбец или обобщено —интегриран популист 😉
    п.п. ако знавш такива вериги сервизи колко бели са ми направили (и то не в Бг) и то на коли в гаранция — попълват сервизната книжка и като мине гаранцията, разбираш какво не са направили или погледнали...Та хора всякакви.😉

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4679 Неутрално

    По интересното в конкретния случай, откъде ще намерят грамотни монтьори? Знам какъв "глад" има в бранша от поне 2 години, дават се нелоши пари от оторизирани сервизи, но на конкурс се явяват все хора с "ръце в джобовете"...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5405 Неутрално

    До коментар [#1] от "DDR":

    Не бързай с оценките. много е рано и нямаш никаква реална информация. Не видях да предлагат сложните ремонти. Не видях и колко струва 1 час труд и разходните норми за друд за различните услуги и ремонте.
    Но явно и ти си малко далеч от темата като експертиза.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    До коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Както е казал класика Allwissend bin ich nicht, doch viel ist mir bewusst. 😉

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4679 Неутрално

    До коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Така е, избрали са "най-сладките ремонти", обслужвания, и не на последно място, продажбата на части.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  10. 10 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    До коментар [#6] от "hamiltonf":

    Украйна.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  11. 11 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1205 Весело

    трябва да си лееко луд, че да ходиш в СФА да ти се упражняват на автомобила.

  12. 12 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1554 Неутрално

    ще се разрастват ми, с тия френски коли

  13. 13 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2340 Неутрално

    До коментар [#6] от "hamiltonf":

    грамотни монтьори няма ,както и пари няма

  14. 14 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1554 Неутрално

    До коментар [#6] от "hamiltonf":

    ми много просто бе, колко да. са ”не лоши”? Според мен в кварталния сервиз правят повече а работят по-малко. Един познат беше монтьор 20 год. После сервиза им го купи ГМ и той напусна. Каза че не е гот приемчика да му кара колата и той да не вижда клиента :)

  15. 15 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    Световна мрежа на нещо, което не е добре развито да влезе у нас бих разбрал, ама точно автосервизи...

  16. 16 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Ще трябва да си внесат от нейде монтьори. У нас до един са далавераджии. Шансът е да попаднеш на такъв, който е решил да печели от резервните части, а иначе си върши работата читаво. Щото има и такива, които нарочно прецакват нещата, за да им кацнеш после пак.

  17. 17 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 562 Разстроено

    Няма качествени сервизи и това е огромна пазарна ниша. Българинът кара все по-нови и съответно все по-сложни коли, но 80% от майсторите ни са с познания от времето на Голф- 2-ка и Опел Кадет. И понеже нямат достатъчно висока квалификация, обикновено работят на принципа "проба-грешка" - не търсят проблема, ами сменят наред, докато проблема не изчезне, и после сметката е мамата-си-джаса. В големите сервизи имат материална база, но им бягат кадрите, а пък в малките сервизи нямат нужната материална база и кадрите им са с познанията от времето, когато са работили в някой фирмен сервиз - никой не чете и всеки "майстор" се мисли за най-великия!

  18. 18 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    Веригите магазини, веригите сервизи, веригите ресторанти обезличават бизнеса. Искам да контактувам с техника, а не с приемчика. Искам да ме обслужва собственика на магазина, жена му, децата му и да знам кому си давам парите. И хора ме обичат и се стараят за мен, защото живеят от мен. А веригите ги убиват. Аз ще продължавам да ходя при малките, с ясния собственик, неверижните, семейните,средната класа, но това едва ли ше промени нещата.

    Мърфи е оптимист!
  19. 19 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    До коментар [#1] от "DDR":Загрижил се за родните сервизи, които в 95% от случаите не издават разходооправдателен документ?!
    —цитат от коментар 2 на hamiltonf


    Не може ли да схванете, че нашите сервизи, където хората получават добри доходи, ще затворят и същите хора ще работят на 50% от РЗ за чужди компании?
    Това е пагубно за нашата икономика. Разликата между двете заплати ще отиде като печалба във Франция.

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  20. 20 Профил на sten_p
    sten_p
    Рейтинг: 559 Весело

    "Мойто майсторе, няма кой да го смени". - би казал всеки средностатистически шофьор в България. Шегата настрана, по принцип този тип сервизи са скъпи и главно са фокусирани върху гаранционни коли или за скъпи коли които "сами предупреждават" кога имат нужда от сервиз. Така че за обствениците на 6+ години коли, не бързайте да се радвате че е дошъл качествен сервиз у нас. А и като добавим традиционно сивия сектор в този браш, по скоро ще е школа за младите техници.

  21. 21 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 912 Неутрално

    [quote#6:"hamiltonfц] дават се нелоши пари от оторизирани сервизи, но на конкурс се явяват все хора с "ръце в джобовете"...[/quote]

    Докато дават "нелоши пари", а взимат пари колкото взимат оторизирани сервизи в Европа, все ще е така.

  22. 22 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    Има много умни и кадърни майстори, взимат малко по-скъпо, проблема е, че много се чака.
    Всъщност този пазар ще си остане на дребни собственици. По-точно на по-интелигентните от майсторите, те са си направили свои сервизи. Не виждам кой ще работи при тези.

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  23. 23 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Интересно ще бъде дали ще успее този проект.

  24. 24 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#3] от "4ort":

    Магазин Волга беше на Цариградско, за сервиза не знам. :)

  25. 25 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    Някой ползвал ли е услугите на тази верига. Иначе на мен ми звучи като сервизна ширпотреба. Може и да става за служебни коли, но личната я карам само в един сервиз, защото сервизът е като личния лекар, знае кога какво е сменяно, кога нещо трябва да се смени и до този момент е нямало ситуация да не може да бъде отстранен какъвто и да бил проблем.

  26. 26 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 912 Неутрално

    ...понеже нямат достатъчно висока квалификация, обикновено работят на принципа "проба-грешка" - не търсят проблема, ами сменят наред, докато проблема не изчезне, и после сметката е мамата-си-джаса...
    —цитат от коментар 17 на cristo_n


    По същия принцип работят и всякакви вериги от рода на Юрорепар. Разликата е, че цената на частите е по-голяма, отколкото може да се купят точно същите части. В такива сервизи може да си смениш гумите или маслото, като не забравяш да си бележиш филтъра, защото и това ги мързи да правят.

  27. 27 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#5] от "DDR": Странно решение да обслужваш автомобил в гаранция не в сервиза на дилъра от, който си закупил автомобила или поне във фирмен сервиз. Сигурно е било отдавна, защото не вярвам севизи като този, Фастбокс, АТУ и подобни да имат достъп до сървърите на други марки автомобили за да ти подпълнят сервизната книжка.

  28. 28 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5405 Неутрално

    До коментар [#9] от "hamiltonf":

    За някои части 2 години са доста малък срок.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  29. 29 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5405 Неутрално

    До коментар [#17] от "cristo_n":

    Явно въобще не познаваш материята. Диагностиката е с компютри и никой майстор не може да хване проблема на такава кола на око и на слух. А сметките са високи защото масово лъжат неподготвените шофьори без елементарна техническа грамотност.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  30. 30 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5405 Весело

    До коментар [#8] от "DDR":

    Благодаря !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  31. 31 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5405 Весело

    До коментар [#24] от "koliok5":

    Не е от София и не знае . Сервизът на Волга бе в центъра на ул. Искър - сега е гараж на НСкъм НС.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  32. 32 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    "Юро репар" ??? Дневник, намерете някой да ви го прочете в оригинал, че ставате жалки с това побългаряване.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  33. 33 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2656 Весело

    Добра новина за всички, които ги дерат официалните сервизи

  34. 34 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 693 Неутрално

    По интересното в конкретния случай, откъде ще намерят грамотни монтьори? Знам какъв "глад" има в бранша от поне 2 години, дават се нелоши пари от оторизирани сервизи, но на конкурс се явяват все хора с "ръце в джобовете"...
    —цитат от коментар 6 на hamiltonf


    Не само това. В механо-техникумите няма никой, откъде да се вземат? Кучето е заровено в образованието, ама на нашето Слънце приоритет са му магистралите с европейско финансиране.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  35. 35 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Винаги колата след сервиз показва проблеми! Защо ли??:?

  36. 36 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    това с 50% по ефтини части е интересно.Откъде идва този процент.

  37. 37 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    До коментар [#5] от "DDR": Странно решение да обслужваш автомобил в гаранция не в сервиза на дилъра от, който си закупил автомобила или поне във фирмен сервиз. Сигурно е било отдавна, защото не вярвам севизи като този, Фастбокс, АТУ и подобни да имат достъп до сървърите на други марки автомобили за да ти подпълнят сервизната книжка.
    —цитат от коментар 27 на Гарван


    Проблема е, че обслужването е в сервиза на дилъра, от който са закупени автомобилите....

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  38. 38 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    До коментар [#27] от "Гарван":

    И да допълня - а дилъра ти дава списък със сервизи, който могат да ти обслужват гаранционно колите (ако се случи нещо когато си на път и т.н.). А тези сервизи са обикновенно (барабар и неговият) част от някаква верига (местна или чужда). Проблема е, че (както някой спомена вече) колата я приема обикновенно девойка (нищо против девойките), която е много мила и любезна, но понякога се съмнявам, че въобще има книжка, да не говориме, за нужните основни познания (да не си кривя душата в Германия ми се е случвало да попадна на огън девойки и в Чехия също на една, която се оказа, че била състезателка любителка). Та те приемат колата и се опитват да ти обяснят, че всичко е наред и само така ти се струва, че нещо не е както трябва. После я предава на механика и му преразказва образно казано разговора ви и му дава написано листче какво да се прави. Та така един път половин час обяснявах на една много изискана девойка, че има някаква вибрация във волана, тя като папагал ми вика, че то като се навърти на тази кола за две години 80 000 км и щяло да вибрира...Седя в сервиза (още в гаранция) и след три дена ми я връщат че всичко е наред, били затегнали нещо. Сядам аз, пробвам я, същата работа. Обясних му на механика, той се плеска по челото и вика - ами на мене друго ми е написано в листчето. За час оправи работата.
    После писали, че прегледали колата, накладки, дискове и т.н. и всичко е ок. След половин година (вече изтекла гаранцията) хоп, смяна на предните дискове - в сервиза където я откарали по спешност им викали, абе тези от оторизираният, къде са зяпали тези няколко години и защо са писали, че всичко е ок.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  39. 39 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1205 Весело

    До коментар [#18] от "султана глаушева":

    омг, кои са тези магазини, дето ви обичат? някаква грешка има сигурно.

  40. 40 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    До коментар [#39] от "хм":
    Много са. Не е имало случай да нямат нещо и да не ми го поръчат. И винаги забелязват, ако съм с ново парцалче или нова прическа. Приятно е, когато ми го кажат. Аз съм добра клиентка. А те живеят от това. От едната страна на чертата сме. Обичаме се взаимно.

    Мърфи е оптимист!
  41. 41 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Явно въобще не познаваш материята. Диагностиката е с компютри и...
    —цитат от коментар 29 на КМЕТ В СЯНКА

    Браво бе - ченге-пенсионер ще ме учи мен за какво служат компютрите! Мислех да ти обясня някои неща, ама... а по-добре ходи се гръмни!

  42. 42 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    Добра новина е. Конкуренцията ражда качество.

  43. 43 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4679 Любопитно

    До коментар [#10] от "DDR":

    Ти виждал ли си украинците как работят?

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  44. 44 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#18] от "султана глаушева":

    Дори и да си купиш бира и кашкавал от собственика на кварталната бакалия, той не произвежда нито едното, нито другото. Държи по-високи цени заради дребните обеми, както и има по-малко разнообразие. Печелят добре само нишови и специализирани квартални магазинчета - за кафета, сирена, качествен хляб и т.н. Тези, които искат да се правят на микро-Кауфланд в квартала, постепенно изчезват.

  45. 45 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    До коментар [#44] от "snower":
    Те не изчезват постепенно, но постепенно ГИ изчезват. Естествено, че не произвеждат. Знам го. Но обикалят и търсят най-изгодното. И срещу веригите нямат шанс. Те купуват други количества. На други кондиции. Е, аз искам да купувам от бай пешо и фамилията му, защото искам да знам кому си давам парите. А не от този и онзи груп! Нещо против?

    Мърфи е оптимист!
  46. 46 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    До коментар [#10] от "DDR":Ти виждал ли си украинците как работят?
    —цитат от коментар 43 на hamiltonf


    Да, хора всякакви. Зависи от подбора. В момента, единият от сервизите, които ползваме е собственост на украинец и част от монтьорите са украинци. До сега имам само едно оплакване - веднъж, като ми сменяха гумите зимни-летни и ми счупиха два от датчиците за налягането. В началото се опитваха да ме убедят, че си били счупени по принцип, после си ги смениха за тяхна сметка (4 нови).
    Имам и впечатленяи как работят във строителството и монтажа - при добре оформена бригада с добър бригадир са железни - физически здрави, пълни с енергия и желание за работа и пари. Пият само събота срещу неделя . (трябва и да спестят нещо все пак)

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  47. 47 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    До коментар [#46] от "DDR":

    Где е тоз сервиз? Аз като сменям зимни/летни гуми винаги сменят и вентилите показващи налягането. АМа като няма наоколо украинци така ще е.😊

  48. 48 Профил на Бим бг
    Бим бг
    Рейтинг: 8 Весело

    "които са с гарантиран произход, до 50% по-ниска цена и две години гаранция." с нетърпение очакваме да видим цените с "50%" по-ниска цена. С удоволствие ще ги сравним с цените и качеството на https://www.avto.bim.bg/ на предлаганите авточасти.
    Тъжно е да се мисли, че може да се предложи толкова ниска цена с толкова високо качество и то от чуждестранна фирма с всичките им разходи.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK