"Мицубиши" започва производство на нов електрически модел в Китай

"Мицубиши" започва производство на нов електрически модел в Китай

© Мицубиши



Съвместното дружество между "Мицубиши" "Гуанджоу Атомобайл груп" (GАC) започна производството в Китай на компактен електрически кросоувър. "Юфим ЕВ" (Eupheme EV) е по дизайн на китайската компания.


12 града в Китай ще бъдат пилотни пазари за модела, като сред тях са Пекин, Чангша, Гуанджоу и др. "Юфим ЕВ" има пробег от 410 км, а цената му ще е около 135 800 юана (почти 20 хил. долара).


Смесеното дружество на "Мицубиши" в Китай има ключово роля в плановете на японския концер до 2019 година да увеличи двойно продажбите си в страната, спрямо резултатите от 2016 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    Добре е. Само 10% да намалеят автомобилите с течно гориво в Китай е огромно постижение.

  2. 2 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1051 Любопитно

    Колкото повече играчи се включат в тая (еко) надпревара, толкова по-добре за клиентите. А и Китай е необятна територия за експерименти, сега му е времето на който го може (автомобилостроител) да се включи...

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10843 Неутрално

    по-евтино от тесла 3, но пак ориентирано по цени извън Китай :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 825 Весело

    20к$ е интересна цена, при 410км пробег (макар че липсват други тахн.данни), но пазарът ще е, според написаното, само Китай.
    Което, обаче, може лесно да се промени догодина...

  5. 5 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2235 Неутрално

    Цената не е съвсем зле, но е на другия край на света. При 30 000 лева за електромобил хора като мен могат да преосмислят отношението си, макар че стилът ми на каране е основно извънградски.

    Еретик
  6. 6 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Цената не е съвсем зле, но е на другия край на света. При 30 000 лева за електромобил хора като мен могат да преосмислят отношението си, макар че стилът ми на каране е основно извънградски.
    —цитат от коментар 5 на Костадин Иванов


    Ако наистина го докарат в Юръп ще е първият автомобил, който ще си купя от магазина!

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  7. 7 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2235 Неутрално

    До коментар [#6] от "Антикомунист и антиГЕРП":

    То инак може и да няма смисъл. Изобщо, от години знаем какъв е ресурсът на ДВГ при различни схеми на поддържане. С батериите занапред ще отсяваме рекламата и практиката.
    Отделно, вкъщи се мотаят поне 15 зареждаеми батерии, купувани през различни години. Първите са на 10, Саньо, ако така се произнася, още търпят, макар че не са като нови. После сме купували други, включително Варта и са по-зле.

    Еретик
  8. 8 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1778 Любопитно

    До коментар [#7] от "Костадин Иванов":
    проблема е технологичен
    батериите първо трябва да се разрадят напълно иначе си "забравят" капацитета
    да зареждаш батерия напълно пълна направо я съсипва

  9. 9 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    до 1001-това май е доста старо-за никел металхидридни батерии.Сега всички са литиево-йонни и те нямат такъв проблем д веобходимост от разреждане-даже обратното добре е да са винаги пълни.

  10. 10 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 403 Неутрално

    Щом го дават 410км, значи реално каране, а и зимата ще е под 200

  11. 11 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 403 Неутрално

    До коментар [#8] от "1001":

    На Спарка батерията се зарежда много бързо до 85% и след това изведнъж се забавя...

  12. 12 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 333 Неутрално

    До коментар [#8] от "1001":

    Това се отнася за NiCd и по-малко за NiMH.
    За оловните е добре да са винаги заредени, а литиево йонните е добре да се зареждат до към 80-85% и да не се оставят да се разредят под 15-20%... когато е възможно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK