"Пежо" пуска три зареждащи се от контакта хибрида

Бъдещата хибридна гама на "Пежо"

© Пежо

Бъдещата хибридна гама на "Пежо"



Пежо" ще лансира през следващата есен зареждащи се от контакта хибридни версии на моделите си 508, 508 комби и 3008. Те ще използват нова хибридна система, комбинираща 1.6-литров бензинов двигател, с мощности 180 или 225 конски сили и електромотор със 110 коня.


Литиево-йонната батерия е монтирана под задната седалка, като при това положение багажният обем на трите модела е без промяна, спрямо версиите, ползващи само двигател с вътрешно горене.

"Пежо" 3008 хибрид

"Пежо" 3008 хибрид


От трите модела единствено 3008 Hybrid4 ще е с два двигателни моста, като предните колела са свързани с бензинов двигател с 200 к.с. и електромотор със 110 коня, като втори електрически мотор със 110 к.с., задвижва задните гуми.


Общата системна мощност е 300 конски сили, като ускорението до 100 км/ч отнема 6.5 секунди. "Пежо" 3008 Hybrid4 е снабдено с батерия с капацитет 13.2 киловатчаса, като само на ток автомобилът изминава до 50 км.




3008 хибрид ще може да се поръча и само с предно предаване, като при това положение бензиновият мотор ще е със 180 конски сили, а електромоторът само един със 110 коня. Общата системна мощност е 225 к.с. В тази си версия хибридното 3008 ще се оборудва с батерия с капацитет 11.8 киловатчаса, гарантираща изминаване на до 40 километра само на ток.

"Пежо" 508 хибрид

"Пежо" 508 хибрид


Що се отнася до хибридните версии на "Пежо" 508 седан и "Пежо" 508 комби, те ще ползват същата хибридна система и батерия като 3008 хибрид.


Цялата гама хибриди на "Пежо" ще може да се движи само на ток при скорост до 135 км/ч. Автомобилите ще могат да се карат и в няколко режима - изцяло електрически, спортен, комфортен, запазване на заряда в батерията и хибрид.

"Пежо" 508 комби хибрид

"Пежо" 508 комби хибрид


С цел възстановяване на енергия в батериите при плавно намаляване няма да се използват спирачките, а електромоторът, който ще работи като генератор. Той може да се ползва и като моторна спирачка при спускане, като водачът ще активира тази функция чрез лоста за скоростите на автоматичната трансмисия.


Цялата хибридна гама на "Пежо" ще се предлага с адаптирани приборно табло и мултимедия, който ще предлага специфична информация - доколко екологично се шофира, на какво разстояние е най-близката зарядна станция, каква дистанция може да се измине на ток и общо и т.н.

Интериорът на "Пежо" 508 хибрид

Интериорът на "Пежо" 508 хибрид


Климатичната система на хибридите на "Пежо" пък има функция за предварителната климатизация на купето, която може да се управлява и през приложение за смартфон. Мобилното приложение MyPeugeot дава възможност и да се следи прогреса и състоянието на зареждане на автомобила, да предвижда предварителна подготовка преди превключването на двигателя с вътрешно горене или да оценява разхода на гориво или електричество по всяко време навсякъде.

Ключови думи към статията:

Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 307 Неутрално

    Това изглежда по-смислена концепция. След Мерцедес и франсетата правят нещо практично. Караш на ток в града, после палиш и газ.

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10843 Неутрално

    Хибридът е близкото бъдеще на автомобилите докато се реши посоката...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    Браво, това е вярната посока.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  4. 4 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 594 Неутрално

    "бензинов двигател с 200 к.с. и електромотор със 110 коня, като втори електрически мотор със 110 к.с...."
    Добре де, за какво са такива безумни мощности? За да могат гъзарчетата да се размазват по качествено ли? Щото с тези джанти, 19 ли са, 21 инчови ли са, като дойде време за смяна на гуми, човек ще преглътне горчиво и ще си каже "айде догодина" и после такава мощност върху стари гуми е... автомобил за самоубийци!

    Като ще говорим за екология, то на първо място трябва да се промени мисленето - един хибрид или електро-автомобил, не може да е "резачка"!!! Само за гумите на автомобилите по-горе е отишъл пертол колкото за гумите на 2-3 по-скромен клас автомобили.

  5. 5 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Един ДВГ, два електромотора...
    ГЕРБ могат да се развихрят във вдигането на данъците.

  6. 6 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    До коментар [#5] от "yavooor":

    Напротив, Данчето трябва да е доволна. Такива коли ще са манна небесна за София. 50 км на батерия е прилично и в повечето случаи достатъчно. Караш от вкъщи на работа на ток, там включваш в контакта (ако е необходимо), докато работиш колата се зарежда, вечерта пак караш на ток до вкъщи, през нощта включваш в контакта... Като цяло, ако караш в рамките на града, работната ти седмица може да мине без един път да запалиш ДВГ.

    Това разбира се, ако Данчето наистина я интересува въздуха на София, а не бюджета на ГЕРБ.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  7. 7 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    Е поне сега франсетата няма да слагат фалшиви 2 ауспуха на колите си ха-ха-ха

    https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/comments/2015/07/schermafbeelding-2015-07-28-om-55b760552667b.png

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  8. 8 Профил на crusible
    crusible
    Рейтинг: 586 Неутрално

    Това е истински хибрид, а не тези с асистиращ ел.мотор, ала рав 4 или новото црв на хонда.

  9. 9 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Звучи супер, но отсега съм сигурен, че цените ще са неразумни високи, а както нямаме и държавна политика за субсидиране на хибриди и електрически коли, тези колички ще се купят от малцина.

  10. 10 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 654 Любопитно

    Страшни иновации, няма що... Бла-бла - вече имаме размер и капацит на батериите да ги вграждаме в колите, а не само в товаро-разтоварните електрокари. Уау! До 40км. пробег на батерия, сиреч през зимата тръгваш на ток, вкл. всички отоплителни агрегати и на втория светофар си на ДВГ! За сметка на това колата от рециклирани пластмаси /които през лятото смърдят на изгорели кабели/ става 10к по-скъпа, по-тежка и с не знам колко допълнителни системи усложнена. При качеството на френските коли... - НЕ, Мерси! И за нова кола в София с мощност 300+ к.с. данъкът ще е към 700лв., докато за 15г. дизелова трошка /която харчи 5-6/100 дизел, данъкът с увеличението ще е около 35лв. Е така се прави!

  11. 11 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2175 Любопитно

    Не знам защо няма и дизелов двигател който е идеалната комбинация с електрическата батерия. Хем зимно време няма да има проблеми с паленето хем ще кара на дизел извън града без притеснения за зареждане и на ток в града да пести гориво и ресурс на двигателя.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  12. 12 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Това изглежда по-смислена концепция. След Мерцедес и франсетата правят нещо практично. Караш на ток в града, после палиш и газ.
    —цитат от коментар 1 на taratanki


    Ами досетиха се и те. Това го има от вече почти 5 години при Мицубиши Аутландър PHEV.
    Опасението е друго -да не намалят като при него -големината на резервоара от близо 60л, на 40л, та да се окаже че на дълъг път да зареждаш през 450-500км -поради това че батерията взема от мястото на резервоара.
    Тук уж са казали че е под задните седалки, ама да видим.
    Като цяло тия коли като аутландъра и сега пежата -на дълъг път -нямат почти никаква икономия, даже напротив колата е по тежка заради наличието и на батерия и на двигател-бензинов.
    Големия + е в града ако можеш да се вместиш в тези 40-50км ежедневно -тогава се пести от цената на ниската тарифа на нощен ток -когато обикновенно се зарежда плъгин-хибрида.

  13. 13 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 989 Неутрално

    До коментар [#6] от "БМЗ":
    И не само данчето - новия собственик на ТЕЦ Варна също би харесал това!

  14. 14 Профил на slon
    slon
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#11] от "Julian Mall":

    Защото, ако не си забелязал, дизелът ще бъде забраняван лека - полека.

  15. 15 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Не знам защо няма и дизелов двигател който е идеалната комбинация с електрическата батерия. Хем зимно време няма да има проблеми с паленето хем ще кара на дизел извън града без притеснения за зареждане и на ток в града да пести гориво и ресурс на двигателя.
    —цитат от коментар 11 на Julian Mall


    Какво палене на бензин... запалването е на ток -че иначе за какво ще го купуваш.
    Цяла нощ се е зареждаш-сутринта си го палиш и си тръгваш на ток... докато свърши и дори моментната регенерация на енергия е приключила. Чак тогава автомобила се превключва на бензин

  16. 16 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 654 Весело

    Не знам защо няма и дизелов двигател който е идеалната комбинация с електрическата батерия. Хем зимно време няма да има проблеми с паленето хем ще кара на дизел извън града без притеснения за зареждане и на ток в града да пести гориво и ресурс на двигателя.
    —цитат от коментар 11 на Julian Mall


    Защото еко съображенията са едно лицемерие, както и скандалът с дизелите се преекспонира, защото последните 2 десетилетия дизелите тотално изместиха бензиновите коли по продажби. На бас, че не 100, а само 20% от автомобилите да минат на ел. задвижване и ще има акциз при зареждането на електричките. Така, както се появи за пропан-бутана, който в сравнение с оловния тогава бензин беше мега-еко. Нито дизела е толкова по-голям замърсител, нито ел.задвижването е толкова иновативно. Страшното е че не пазара решава, а всичко се доминира от алчни правителства, за които екологията е последна грижа. Еко обаче носи "интелигентен електорат"... който се печели едва ли не с желание за данъчен мазохизъм, в името на екото! Инвестиции с ниска ефективност и ПР обяснени високи цени! Ама накрая всички искат да летят "лоу-кост"!

  17. 17 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Страшни иновации, няма що... Бла-бла - вече имаме размер и капацит на батериите да ги вграждаме в колите, а не само в товаро-разтоварните електрокари. Уау! До 40км. пробег на батерия, сиреч през зимата тръгваш на ток, вкл. всички отоплителни агрегати и на втория светофар си на ДВГ! За сметка на това колата от рециклирани пластмаси /които през лятото смърдят на изгорели кабели/ става 10к по-скъпа, по-тежка и с не знам колко допълнителни системи усложнена. При качеството на френските коли... - НЕ, Мерси! И за нова кола в София с мощност 300+ к.с. данъкът ще е към 700лв., докато за 15г. дизелова трошка /която харчи 5-6/100 дизел, данъкът с увеличението ще е около 35лв. Е така се прави!
    —цитат от коментар 10 на m_style

    За повечето неща сте прав, но не сте прав за "втория светофар".
    С въпросните пуснати екстри колата от 45-50км при заредена батерия, може да измине 33-35км -което за повечето българи е достатъчно да отидат на работа.
    Там отново се слага да се дозареди -и се връщаш -драми няма.
    То и това е единствения + на тия коли в града -че са еко и караш за буквално няколко левчета на нощна тарифа.

  18. 18 Профил на inspektora
    inspektora
    Рейтинг: 220 Неутрално

    Наскоро гледах една калкулация на АМS, според която за да се компенсира разликата в цената между хибрид и конвенционален автомобил от един и същ модел в ниския клас е необходим пробег над 100000 км.

  19. 19 Профил на inspektora
    inspektora
    Рейтинг: 220 Неутрално

    Също при тестове на АМS, при обявен разход на хибрид от ниския клас около 3,2 л. бензин/100, реално се измерва 5,6 л., т.е. колкото нормален дизел от компактния клас.

  20. 20 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1828 Неутрално

    До коментар [#11] от "Julian Mall":

    Имаше модел на дизелов хибрид на Пежо. Май беше модела 3008, не съм сигурен. Вече не се произвежда.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  21. 21 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Звучи супер, но отсега съм сигурен, че цените ще са неразумни високи, а както нямаме и държавна политика за субсидиране на хибриди и електрически коли, тези колички ще се купят от малцина.
    —цитат от коментар 9 на Brad Mehldau


    Както се казваше в един мнооого стар анекдот:- политика имаме - пари нямаме!

  22. 22 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "И за нова кола в София с мощност 300+ к.с. данъкът ще е към 700лв." При хибридите се плаща данък само за двигателя с вътрешно горене .

  23. 23 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 877 Неутрално

    ...Това разбира се, ако Данчето наистина я интересува въздуха на София, а не бюджета на ГЕРБ.
    —цитат от коментар 6 на БМЗ

    Както виждате, в момента се движат всички автомобили в София и замърсяване няма. Замърсяването започва когато част от автомобилите се зазимят, а се извадят печките.
    Голямото крякане е, за да се увеличат данъците, а както знаем една кола замърсява колкото замърсява и това не зависи от данъка.

  24. 24 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#8] от "crusible":

    Хаха, сериозно ли? Браво на Пежо, движат се в правилната посока!

    Да кажеш, че Тойота или Хонда не слагат "истински хибрид", при положение, че и двете фирми от 20 години го правят и имаха достатъчно време да го усвършенстват, не знам... Тойота специално е лидер в производството и продажба на хибриди в света, като в Европа от 2-3 години насам хибридната им гама е водеща.

    Сега очакваме VAG да изкарат новите CLEAN DIESEL™ и да се изсмеят на Пежо (както го правеха 20 година спрямо Тойота).

    Франсетата отново доказаха, че не са тесногръди, технологично-страхливи консерви като "великите" германци. Рено-Нисан държат короната за най-много продадени чисти електрички, Пежо избира за масовите си модели опростената и доказана хибридна технология.

    Мерцедес? EQC? Хаха
    Audi? E-tron? Хаха
    Това ли са колите, които ще премахнат масовите CLEAN DIESEL™-и от улиците? Хаха
    Overprised & overcomplicated - it's the german way!

    В отпуск съм
  25. 25 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 213 Неутрално
  26. 26 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#16:"m_style"][/quote]

    "Нито дизела е толкова по-голям замърсител, нито ел.задвижването е толкова иновативно."
    Хаха, сериозно ли бе, колега?

    Викаш друго си е едно E39 525tds! Върхът на иновативността и чистотата!
    Добре.

    В отпуск съм
  27. 27 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#18] от "inspektora":

    Вярвай им! Дори самите германци ги наричат (AMS & AutoBild) "die PR-Abteilungen der Industrie". Интересно, ако първо у Гоуфо бяха почнали да влагат хибрид (ма то де толкова акъл във Волфсбург) какво щяха да пишат въпросните две "реномирани" списания?

    В отпуск съм
  28. 28 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#7] от "Dr_Doolittle":

    Да това е наистина някаква абсолютна смешка, но да не забравяме откъде тръгна тази "мода" (трилъчевiте и 4-те нули).

    https://www.carscoops.com/2018/10/fake-exhaust-holes-paris-auto-show-floor/

    В отпуск съм
  29. 29 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4612 Неутрално

    До коментар [#10] от "m_style":

    Не съм специалист по автомобили, та бих помолил някой да ми обясни какви сй предимствата на хибридите! За ел автомобилите ми е ясно. Но за хибридите? 40 - 50 км на ток с макс 135 км в час? Поне два двигателя - бензинов и електрически = по-скъпа подръжка от тази на бензинов мотор. Сумирането на мощност е безумие, защото двата (или трите) двигателя никога не работят едновременно!

  30. 30 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4612 Неутрално

    До коментар [#17] от "Levski Levov":

    Ок. Ако зареждаш през ноща, караш на ток до работата, дозареждаш в работата и караш обратно до дома си на ток, за какъв ти е бензиновия двигател? Купи си една малогабаритна електричка за града и един приличен бензинов автомобил за извън града. Бензиновият ще харчи значително по-малко, зощото няма тежка батерия.

  31. 31 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#17] от "Levski Levov":Ок. Ако зареждаш през ноща, караш на ток до работата, дозареждаш в работата и караш обратно до дома си на ток, за какъв ти е бензиновия двигател? Купи си една малогабаритна електричка за града и един приличен бензинов автомобил за извън града. Бензиновият ще харчи значително по-малко, зощото няма тежка батерия.
    —цитат от коментар 30 на vassilun


    Ами вместо да поддържаш две коли. Но аз лично също бих предпочел две, втора винаги може да се ползва от още някой от време на време.

  32. 32 Профил на yardadin
    yardadin
    Рейтинг: 292 Неутрално

    До коментар [#29] от "vassilun":
    Относно съмирането на мощностите - не си прав. Двигателите работят заедно, особено пък в примера с двойното предаване. Плюс това общата мощност обикновено не я дават като сума от отделните единици, а е по-ниска. Ако не беше така щеше да има вой от фирмите непроизвеждащи хибриди.

  33. 33 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4612 Неутрално

    До коментар [#32] от "yardadin":

    Ок. Прочетох, че 3008 с двойно предаване има задвижване на предния мост от един бензинов агрегат с 200 коня и един електрически с 110 коня (никога не работят едновременно) и задвижване на задния мост от един електромотор с 110 коня. Тоест при двойно предаване общата сумарна мощност е 200 + 110 = 310 коня. Не Ви ли се струва безумие (ако не е дори лъжа, както производителите обявяват консумацията на гориво) среден клас SUV да има мощност от 300 коня?

  34. 34 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1051 Любопитно

    Всичко е супер, като се надявам във френските коли електрониката да не е френска. Опитът ми с всичко френско електронно не ми харесва - много слаба електроника, с много откази и дефекти. Ако в Рено-Нисан японците правят електрониката - ок, за в Пежо не знам, дано не съм прав. Иначе за себе си съм решил - ако ще е хибрид, ще е японец, доказали са се в бранша...

  35. 35 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    това със замърсяването си е една голяма измама.И София и Пловдив са задръстени от коли,а замърсяване няма изобщо.То ще дойде като запалят печките.Меркел каза и още нещо-фините прахови частици са най опасни.Те се вдигат от всяко движещо се МПС-включително и от електиречските.Те се оправят единствено с по често миене на улиците.Ама вие си плюите по дизелаците.

  36. 36 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    За хората в България живеещи в жилище с гараж- става. За хората в панелките да го...Иначе срещу френските коли никога не съм имал нещо против.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#22] от "Dankol":

    И колко е за 200к.с. знаеш ли? За 150к.с. е 450, евро 6, бензин!

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 654 Весело

    До коментар [#10] от "m_style":Не съм специалист по автомобили, та бих помолил някой да ми обясни какви сй предимствата на хибридите! За ел автомобилите ми е ясно. Но за хибридите? 40 - 50 км на ток с макс 135 км в час? Поне два двигателя - бензинов и електрически = по-скъпа подръжка от тази на бензинов мотор. Сумирането на мощност е безумие, защото двата (или трите) двигателя никога не работят едновременно!
    —цитат от коментар 29 на vassilun


    И аз общо взето това питам, мнението ми е подобно. Ако целта е икономия - бих попитал защо не дизел хибрид или метан хибрид? Ако целта е еко - то метан хибрид би трябвало да е по-еко от бензин хибрид! Съвсем друг въпрос е цената и живота на батерията, както и въглеродния отпечатък на използвана ел. енергия за зареждане /примерно от мините на Ковачки/ или от производството и рециклирането на батериите... Ама тук е пълно с разни многознайковци, които в най-добрия случай са нЕкви юзери, пък се мислят за иноватори едва ли не...

  41. 41 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    До коментар [#40] от "m_style":

    След скандала с дизелите на германците света се вгледа по-подробно и тръгна отказването. Въпросът ти е излишен ако се справиш с литературата.
    Тойота ползва бензинов Аткинсън и доказан нисък разход – излишно е да се спори. Конкурентите щяха да я изядат, а не форумните "специалисти" с много купени коли.
    Наскоро показаха и четвърта модификация на хибрид. Не спряха да го развиват.
    Има достатъчно в нета, за който се интересува.
    Спрях такси-хибрид и си платих просто да видя какво става с разхода.
    Мотахме се за 30 лева. Ами не мръдна от 6/6.5. Това са онези зелени Приуси, може би втора или трета модификация. Това ми беше достатъчно –
    тишина плюс икономия!

  42. 42 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#40] от "m_style":

    М-пакет може и да си си взел, но трезв поглед по отношение на какво какво е (бензин, дизел, хибрид) в съвременната автомобилна индустрия и кой реално движи нещата напред (не са вурстчетата, на тях само лъскавки пакети, CLEAN DIESEL™ и скучни черни "премиум" фирменвагени им дай).

    Дизел-хибрид би било като Квазимодо-балетист.
    Дизеловите двигатели са били винаги едно недоразумение за леки коли. Това са напрактика тежки и скъпи, самоходещи химически лаборатории.
    Метан-хибид би било като арсонист-градинар.
    Газ (CNG)-хибрид... виж тука може и да излезе нещо, но икономията няма да е голяма и не си заслужава излишното комплициране и оскъпяване на системата (law of diminishing returns maybe?).
    Метан и газ са интересни алтернативи, но са по-нишови отколкото си представяте! Във "великата" Германия напр. на такива коли е забранено да влизат в 99% от паркингите на молове, магазини, служби, чатни подезмни градски паркинги или под кооперации.

    Системата на Тойота си е мого добре така. Не случайно хибридите им водят дори сред останлите им модели по надеждност.

    В отпуск съм
  43. 43 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Караш от вкъщи на работа на ток, там включваш в контакта... вечерта пак караш на ток до вкъщи, през нощта включваш в контакта...
    —цитат от коментар 6 на БМЗ


    Да ми изредиш, ако може, колко професии и работещи имат възможност да зареждат "на работа"? Или някакъв процент от всички хора, работещи в София?

    И друго да ме подсетиш, че ми се губи - колко хора живеят в Съфия в "къщи".

    Защото аз, примерно, работя в бизнес сграда и пред нея има няколко места за паркиране, заети от разни шефове, като даже и за всички шефове няма места. Паркира се на 100-200 метра от сградата - та къде предлагаш да зареждаме?
    А да - живея в жилищен блок, старо строителство - от н-тия етаж ли викаш да пускам нощем кабел?

    Иначе, като няма човек способност да разсъждава, най му е лесно за "Данчето" да говори и нея да обвинява...

  44. 44 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#17] от "Levski Levov":Ок. Ако зареждаш през ноща, караш на ток до работата, дозареждаш в работата и караш обратно до дома си на ток, за какъв ти е бензиновия двигател? Купи си една малогабаритна електричка за града и един приличен бензинов автомобил за извън града. Бензиновият ще харчи значително по-малко, зощото няма тежка батерия.
    —цитат от коментар 30 на vassilun


    Супер... трябва да пълниме междублоковите пространства и градинките с по 3-4 автомобили -едната електричка в гараж -за зареждане, другите в повечето случаи дърти кошници ще висят отвън и ще заемат място -за други с един автомобил дето няма да имат къде да паркират. Най-малко няма ли да ти излиза по-скъпо да ги поддържаш -като много от нещата винаги ще са ти х2.
    Хайде сега си направи сметка -само за събота и неделя за дълъг път дали си заслужава цялата галемация.
    7л на 100км ти е разхода на един сравнително голям автомобил като мицубиши аутландър плъгин-хибрид.

  45. 45 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    Това е истински хибрид, а не тези с асистиращ ел.мотор, ала рав 4 или новото црв на хонда.
    —цитат от коментар 8 на crusible


    Милд хибридите, са по-екологични ..

  46. 46 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    За хората в България живеещи в жилище с гараж- става. За хората в панелките да го...Иначе срещу френските коли никога не съм имал нещо против.
    —цитат от коментар 36 на citoyen

    Пежо са китайци!

    И хибридът е от две години:
    https://www.youtube.com/watch?v=RmE2k5VdHyA

  47. 47 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    това със замърсяването си е една голяма измама.И София и Пловдив са задръстени от коли,а замърсяване няма изобщо.То ще дойде като запалят печките.Меркел каза и още нещо-фините прахови частици са най опасни.Те се вдигат от всяко движещо се МПС-включително и от електиречските.Те се оправят единствено с по често миене на улиците.Ама вие си плюите по дизелаците.
    —цитат от коментар 35 на dolna4erti4ka


    Да не говорим, и че има ФАКТИ ОТ ЕФЕКТА ОТ СПИРАНЕ НА ДИЗЕЛИТЕ:

    Хамбург!

    Ето инфо :

    " Федеральное ведомство по автомобилям насчитывает в Гамбурге более 260 тысяч дизельных легковых авто, из которых лишь 96 тысяч соответствуют европейской норме "Евро-6". Поэтому запрет действует для более чем 160 тысяч машин в Гамбурге, и для всех транзитных автомобилей. Исключение составляют машины спасателей, жителей близлежащих домов и их гостей, мусоровозы, такси, которые берут и высаживают пассажиров в районе, где действует запрет, а также транспортные грузовики, снабжающие местные магазины.“
    -----------------------

    И ??

    ..." Однако запреты на дизельные моторы, сообщает presseportal.de, не улучшили качество воздуха, например в Гамбурге. Напротив — за год уровень окислов азота увеличился! Так, октябре 2018 года в среднем уровень диоксида азота в воздухе составлял 48 микрограммов на кубический метр, а до запрета автомобилей с дизельными моторами — только 39..."

    От 39 на 48 .. СЛЕД ЗАБРАНА НА ДИЗЕЛИТЕ!

  48. 48 Профил на Su
    Su
    Рейтинг: 18 Неутрално

    [quote#47:"ajsayder"][/quote]

    и двете ти последни мнения са за боклука:

    Донгфенг са просто фирмата партньор на PSA в Китай. Там не може да продаваш автомобила си, ако нямаш китайски партньор.Тея проценти откъде си ги измисли не знам, но тук пише различно:
    https://www.groupe-psa.com/en/finance/peugeot-sa-share/ #ownershipstructure

    Интересно братушките как са сметнали, че няма ефект като ограниченията са влезли от май 2018 и то за две улици в "Гамбурге": https://www.nytimes.com/2018/05/30/business/energy-environment/hamburg-germany-diesel.html





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK