Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (68)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Платена публикация в стил Ауто Билд, реално китайско качество и контрол, а немска опаковка и цена. Освен във връзка с еко нормите да хванем всеки да боцне по едно таквоз и без друго се чудим какво да си правим парите, дето ги нямаме но ни трябват...

    Дела трябват, а не думи.
  2. 2 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#1] от "Infernus":
    А доказателства за тезата?

    забавление и приключение
  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11204 Неутрално

    200 хиляди е цена, но май си струва всеки един лев :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Премиум "еко" тракалник, който след изтичане на гаранцията изисква финансово харакири за поддръжка. Лошо проектирани охладителни системи от некачествени материали, трудни за диагностика електронни системи, лоша ремонтопригодност. За смяна на един термостат се маха цялата предна маска и радиатора, за верига и тем подобни – вади се целия двигател. Vorsprung durch Technik :-)

    Ако купувате кола от този сегмент за по-дългосрочно ползване, единствено Е-класата на Мерцедес с новия 2.0 дизел и 9-степенен автоматик в момента си заслужава.

  5. 5 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Суета , лампички и лъскави ламарини.

  6. 6 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Не е ли на ток, не ми го фали

  7. 7 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Премиум "еко" тракалник, който след изтичане на гаранцията изисква финансово харакири за поддръжка. Лошо проектирани охладителни системи от некачествени материали, трудни за диагностика електронни системи, лоша ремонтопригодност. За смяна на един термостат се маха цялата предна маска и радиатора, за верига и тем подобни – вади се целия двигател. Vorsprung durch Technik :-)Ако купувате кола от този сегмент за по-дългосрочно ползване, единствено Е-класата на Мерцедес с новия 2.0 дизел и 9-степенен автоматик в момента си заслужава.
    —цитат от коментар 4 на irobot


    Ей, голЕм си отворко бе. Да ти кажа, ползвам доста време предишен модел А8 - безупречна кола! Няма такова 4х4 като "куатрото", променливото окачване е уникално. Накладките изкарват над 50 хил.км., стига да не си кретен на пътя! Масло на двигателя се сменя на 30хил.км. и при 150км/ч по магистрала оборотите са около 2000 - няма как да я умориш от каране! Тези коли нямат нищо общо с пластмасовите щайги, които се продават за 60-80 хил. лв. нови! Имам познат със стара А6 - 440 хил.км. - всичко по колата е оригинално - турбина, дюзи, окачване, скоростна кутия. При това км са направени само в България! Премиум колите са ПРЕМИУМ и точка. Могат да се сравняват помежду си, но не и с масовите имитационни боклуци или олекотените електрокари!

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3654 Неутрално

    До коментар [#7] от "m_style":

    Имам един клиент с магазин за авточасти... Като го питам как е, казва: Благодарение на Ауди сме, много добре... :)

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на Позорно събрание
    Позорно събрание
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#7] от "m_style":

    Съгласен съм с всичко. Само един съвет....
    С нашето гориво- НЕДЕЙ ДА ПОЛЗВАШ ЛОНГЛАЙФ МАСЛАТА. Сменяй на 10К км за да ти е мирна главата.

  10. 10 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 581 Неутрално

    ... Да ти кажа, ползвам доста време предишен модел А8 ...
    —цитат от коментар 7 на m_style

    Излагате се с този предишен модел - нямате ли възможност да си вземете последния?

  11. 11 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Ауди не си струва парите.

  12. 12 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 363 Неутрално

    Чудесно возило! Вече я виждам - след 10 години - паркирана пред замъчето на някой селски бег или циганско баронче.

  13. 13 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Чудесно возило! Вече я виждам - след 10 години - паркирана пред замъчето на някой селски бег или циганско баронче.
    —цитат от коментар 12 на sweeper


    ... като "предишен модел" :-)))))))

  14. 14 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    А нано хибрид кога? Не е ли нано хибрид, хич не ми я хвалете.

  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3654 Неутрално

    До коментар [#9] от "Сумашечая обезяна":

    Да го смени... Ама, знаеш ло колко струва смяната на масло, на едно такова нещо...? :)

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 503 Неутрално

    по идея вносът на тез коли си чист износ на нац доход към немско. та не виждам причина при регистрация да не се облага с 200% данък. и време да стане като във франция с ограничението на скоростта (и налагането на глобите) - 150 км/ч по магистрала води до някое (само)убийство рано или късно. да не говорим някой идиот като се напуши с нещо и счете, че е хванал господ за шлифера.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  17. 17 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#4] от "irobot":

    Над 70% от този клас автомобили се купуват за служебни в нормалните държави и съответно на никой не му пука за разходите по поддръжка (а и ги спукват от каране докато са в гаранция). После бай Ганьо си я купува н-та употреба, обичайно на над 200 000 км и почва да рИве - ууууу, туй мноу скъпьо бе !!!

  18. 18 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3721 Весело

    До коментар [#1] от "Infernus":А доказателства за тезата?
    —цитат от коментар 2 на troika

    Нормално е всяко ново поколение на един модел да е по-добро от предходното? А за това доказателства? Как може старото поколение да изкарва близо милион километри а новото поколение за 5-10г. да му се скапва непоправимо електрониката?

    Ако беше платено щеше е голям комплимент, по-скоро някой се вози безплатно до родното село да се пофръцка, срещу благодарствена публикация!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  19. 19 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3721 Весело

    200 хиляди е цена, но май си струва всеки един лев :)
    —цитат от коментар 3 на penetrating

    Удобни са им седалките, иначе ако всяка кинта си струваше щяха да държат повече цените а не след 3г. да ,че няма кой да му я купи с 80% загуба!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#8] от "tww09306483":

    Стига с тези тъпи клишета. Колко от аудитата в България са на по 10-15 години? И колко от тези стари коли в страната са Аудита? Никаква аналитична мисъл в България, всеки се прави на всезнайко. А дори и след като в Консюмър Рипортс влезнаха в топ 3 по надеждност, значи няма какво да се обсъжда.
    Мога да кажа за предишния А6 - никакви проблеми до сега. А ти и монтьорчето ти приятел си говорете каквото си искате.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  21. 21 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#7] от "m_style":

    Хаха!
    M-ковият калобран удари отново!
    Нали ти казах още вчера, бе колега!
    Немските коли, в последните 15 години, не са нищо повече от измамно-"премиум"-лачено-черен-Klotz-Protz-leasing-fodder-за-Möcthegern-ъри.
    Иновативните решения в автомобилостроенето са идвали винаги от САЩ, Франция, Япония и Италия (да, Италия, откъдето вурстовете краднаха почти всичко - от дизайна на Гоуфо 1 до дизелачките).
    Карай си там големия лачен черен шлеп с CLEAN DIESEL™, 9-степенен автомат (брей Мъск много е изостанал неговите 1-степенни атомати, хаха), М-пакет и кожа от благороден баварски елен и си мисли, че си с качил в цепеща мрака вурстова "иновативност" и Überholprestige!
    Ту-туф-ту-туф - бруталната реалност на техническата изостаналост при атвомобилите на вурстовете вече се вижда как се задава на хоризонта - ту-туф-ту-туф...

    В отпуск съм
  22. 22 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 237 Неутрално

    А това горе на снимките е поредният еснафски шлеп, който във "великата" Германия се кара ЕДИНСТВЕНО от мениджмънта на високо-средно и високо ниво или политици и охраната им. Нормален, средна класа германец или белгиец или холандец или англичанин или французин КОЛА КАТО ГОРНАТА НИТО СИ КУПУВА, НИТО ИСКА ДА СИ КУПИ (експлоатационни разходи, данъци, паркиране, практичност, съзнателно избягване на ненужна показуха итн итн).
    За такива land-yachts мечтае само Ганя, да впечатли квартала в ЖК-то и роднините на село.

    В отпуск съм
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#21] от "Пийчимочи":


    Много си зле. Немските коли били много зле последните 15 години, но за това доминират с още повече. Немците били “краднали” италианския дизайн за Голф 1, нищо, че са били наели Джуджаро да го направи и са му платили, по който начин е правил и много други не-италиански коли. А това как последните десетина години всеки се мъчи да направи колите си да изглеждат като Ауди или БМВ? Дори им взимат дизайнерите, а на корейците основните им дизайнерски и РнД офиси са в Германия - не във Франция, не в Италия, не в Япония. Изобщо няма да почвам да говоря за иновации, защото съм сигурен, че не знаеш какво означава това.
    И последно, за чисития дизел, вместо да плямпаш си направи труда да провериш кой днес има най-чистия дизел в Европа и кой най-меъсния (и го е имал всичките тези години), и дали последните не да французи и италианци. БГ образование в действие си ти.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#22] от "Пийчимочи":

    В Америка си купуваме. Аре и лево.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#16] от "彼得。斯托亚诺夫":


    Аха, импортни такси, ама този път между страни в ЕС. Биеш тъпизма на Тръмп. Поне да си беше направил труда да научиш какъв обем от авточасти България изнася за Германия, благодарение на които българският износ е най-силен от всякога. Докато за германската авто индустрия, българският пазар е не повече от плюнка. Но не, няма. Факти не обичаме, ще дрънкаме глупости.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 26 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    С теб няма да споря, защото ще засе..м целия тред.
    Образованието си съм придобил точно в провинцията, откъдето е излязал този шлеп и по-точно в най-добрия технически университет в страната.
    Работил съм 7 години по специалността си точно във фирмата, която е "изобретила" и вгражда М-пакети.
    Това, че знаеш кой е Джуджаро е похвално, но че Гоуфо от 2018 почнали да слагат най-чистите CLEAN DIESEL™-и (сериозно ли го вярваш това?) е като да повярваш, че ГЕРБ вече са станали дясна партия.
    РнД центовете на Киа/Хюндай са в Германия 1. Защото в страната все още има достатъчно образовани специалисти (на тема "Как се прави автомобил от 20 век" 2. Защото европейският вкус предпочита немския консервативен дизайн (всичкото КИА е сбиртак копие отвътре и отвън на немски дизайнерски елементи) 3. Германия е централна Европа и има добре изградена инфраструктура, логистика, обмяна на опит с останалите инж бюра
    Продажбите им са добри, защото самата държава индиректно ги субсидира чрез политиката на 1% Regel за фирмени коли (ако знаеш какво е това изобщо).

    Не съм казал, че германците за нищо не стават, казвам (като пряк наблюдател), че последните 10-15 години започнаха да изостават ТОТАЛНО от съвремнните тенденции за мобилност и иновации в автомобилостроенето (програмата за плетене на карбонови купета в BMW - i3, i8 - е едно от малките супер изключения).

    Когато 2007-ма (!) изказвах публично мнение пред колеги и приятели, че ДИЗЕЛЪТ не е добро решение за леките автомобили, всички ме гледаха странно и не можеха да ме разберат. Днес не мислят вече така.

    Твоите мнения във форума ги уважавам, както и предпочитанията ти за Deutschwagen-и, но мисля, че отново ще се окажа прав и тепърва ще гледаме паника (тя вече се вижда на място), драми и обрати с немските автопроизводители.

    В отпуск съм
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#1] от "Infernus":

    Много ми е забавно как тези "прозрения" за платена публикация винаги идват само като стане дума за някой скъп немски автомобил.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#24] от "deutschwagen":

    Да, в Америка особено 3-литра дизелите на VAG много ги обичате!

    Кво стана, успяхте ли да ги пресовате всичките, които изтеглихте от клиентите?
    :-)

    Я кажи как точно "си ги купувате" тези А6-ци в Америка, като никой не ще да пипне подобни repair nightmares след изтичане на гаранционния/лизинговия период и с 10 футов (шит)пол. Разкажи и кой точно заплаща поддръжката, смяната на масло и филтри итн на подобни немски "премиуми" в Америка. Собственикът ли е? :-) А нещо за incentives при продажбата им и стотиците хиляди кухи първи регистрации да кажеш?

    И докато в Америка номерът минава, то в Европа филмът е доста по-различен.

    Виж, за скъсаните анцузи пред блока мечтата им е точно едно 10 годишно като горното.
    Само, че в България може и без катализатор и без да се оправя това-онова от счупената все по-сложната електоника (ела пък точно Аудо, таблата им светят като коледни елхи след 4-5 години от грешки), да се слагат китайски и турски части, гуми шеста употреба и крадена нафта, сервизният труд евтин - пей сърце! Гъзари сме! И ти викат "Аре у лево!", нали тъй?





    В отпуск съм
  29. 29 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3654 Неутрално

    До коментар [#20] от "deutschwagen":

    Хм-м-м-м...! Колко от Аудитата в България са на, по 10-15 години...? Ами, май преобладаващата част са на толкова. :)
    Естествено, вкарани под формата на нов внос и на по 120-130 хиляди километра. Не повече!
    Какви клишета? Не казвам, че Ауди е лоша кола. Ауди е много хубава кола, ама за хубав път и за хубави горива. Хубавата кола си върви, със скъпото поддържане. Друг вариант няма.
    Ама пусто, не съм кредитен милионер. Не съм приватизирал нищо... Не участвам и в обществени поръчки. Нито усвоявам Евро-фондове... Затова ще си карам Опел-а. :)

    Бивш tww09306483.
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#26] от "Пийчимочи":

    Извинявай, грешката е моя. Не обърнах много внимание на това за М-пакетите, а то обяснява тази злоба под статия за Ауди:) Иначе на мен, например, много ми харесва М4, дори вече със "стар" дизайн след като излезе новата 3-ка (предполагам визуално няма разлика с М-пакет:) ).

    Това за емисиите с дизелите няма как да не се вярва. Това са независими реални тестове, и всичките показват едно и също.

    А дизелите днес са по-лош вариант за автомобилите от преди години, защото малките бензинови турбо двигатели се развиха много и под 1800 кубика (ако не и вече към 2000) не си заслужава дизел. Но и не се знае накъде ще се развият и дизелите за в бъдеще. Но и не виждам защо говорим за дизел, след като най-много дизелови коли има не в Германия, а в Италия и Испания, а френските концерни, поне когато избухна скандала с ФВ, бяха най-зависими от продажбите на дизелови автомобили (като % от всички продажби).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    след като най-много дизелови коли има не в Германия, а в Италия и Испания
    —цитат от коментар 30 на deutschwagen


    грешка, Франция и Испания.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Горната А6-ца е супер стига 1) да я караш в срока на гаранцията/лизинга 2) лизингът ти да минава като по 1% Правилото (или подобни условия) 3) да не се грижиш и плащаш за поддръжка (масла, филтри, спирачки, гуми итн) и ремонти за срока на гаранцията/лизинга 4) да имаш подсигурен паркинг (дори и в Германия!) 5) да не ти трябва нищо повече като практичност от обикновен седан 6) да прецениш, че целият масраф си заслужава 1% от листовата цена на колата ВСЕКИ МЕСЕЦ като данък към държавата. Тогава си заслужава, да.

    Колко от вас отговарят на горните условия? Или "по-убау ут немскуту нема!" Ъ-хъ.

    В отпуск съм
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#28] от "Пийчимочи":

    За 10-годишни не знам. Конкретната кола беше взета почти нова и имаше много малко мили. Имаше гаранция, след което има опция да платиш за да се удължи. Поддръжката трябва да се взема сериозно и да не се пести от смяната на мсало и флитри (както намекна един колега тук, щото било "скъпо" ). Последните години изпозлваме специализиран независим център - s2dynamics.

    И да, колата е точно 3.0 ТДИ. Но беше достатъчно нова за да бъде спасена. Направиха и някаква настройка без да има промяна от нея и готово:) Май удължиха и гаранцията по този начин.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#29] от "tww09306483":

    Хаха, няма нищо лошо да караш Опел. Ама леко надценяваш финансите нужни за обслужване на едно Ауди. Кредитните милионери обикновено имат по цял автопарк със скъпи, в повечето случаи ненужни, понякога дори проъчкови и бутикови автомобили.
    Иначе съм съгласен за пътищата, горивата и останалото. Именно казва, че тук купуват доста стари Аудита и много не го поддържат. А тези, които ги поддържат, на тях обикновено им траят (стига да са ги купили нови, или поне почти нови).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 237 Неутрално

    И в заключение да кажа. Огледайте се в България, направете си прост експеримент!

    Колко Голф 2, 3, 4 виждате всеки ден по улиците? А колко Голф 5 (модел от 2003-а) или 6 (модел от 2008-а). Защо почти не се срещат от последните два, като са на по 10-15 години?

    Колко Е39-ки, Е36-ци, Е-90-ки (особено преди LCI) и Е60-ци виждате? Много нали? А защо не почти не се срещат моделите след 2008-а, 2010-а (F10, E90 LCI итн)?

    При Ауди е същото, а при Мерцедес е най-зле - там Мерцедеси много, но само хомеопатични бройки от моделите след 2010-2011.

    Защо това е така? Все пак говорим за 10 годишни коли? Дали няма нещо общо с все по-сложните (и от там по-скъпи и непоправими-на-изгодна-цена) последни модели, тъпкани с електроники и датчици и джаджи. Дали немецът вместо да заложи на истински иновативни решения в Antrieb-a (двигател, задвижване), в юзер интерфейса/интеграцията на полезен софтуер (ми при BMW CarPlay е все още опция, в 2018!) не предпочете да продължи да лежи на стара слава и бълва на конвейр лачени черни "премиум" CLEAN DIESEL™-и (значката наистина продава!), които немското правителство с радост субсидира (чрез 1% Правилото), ЗАЩОТО БЪЛВАЛИ ПО-МАЛКО CO2 И НИЕ, НЕМСКИТЕ АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ ЩЕ СПАСИМ ПЛАНЕТАТА!

    Мда.

    В отпуск съм
  36. 36 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5072 Неутрално

    Лично мнение: за тези пари, около 150 000 лв., варианта е Rs6, на по-малко от година, с над 300 кс. повече от рекламирания, и HD Matrix LED светлини....

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  37. 37 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5072 Неутрално

    До коментар [#29] от "tww09306483":

    "Хубавата кола си върви, със скъпото поддържане. Друг вариант няма."

    Като говориш за скъпа поддръжка, случайно да знаеш, на колко хиляди км. се сменя маслото на типтроник кутия при Q7?!

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  38. 38 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3654 Неутрално

    До коментар [#37] от "hamiltonf":

    Не знам, на колко километра би трябвало да се сменя маслото на автоматиците, защото нямам такава кола... Ама в замяна на това имам няколко познати, дето изреваха, като им се счупиха кутиите. Не знам, откъде се е наложило масовото и погрешно мнение, че маслото на автоматичните кутии не се сменяло...
    Лично аз, сменям маслото на скоростната кутия, на около 100 хиляди километра и проблеми съм нямал.

    Бивш tww09306483.
  39. 39 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5072 Весело

    До коментар [#38] от "tww09306483":

    Отговора е, че не се сменя...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  40. 40 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3654 Неутрално

    До коментар [#39] от "hamiltonf":

    Аха...! Като не се сменя маслото, сменя се кутията. Колко му е...? :)))

    Бивш tww09306483.
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#35] от "Пийчимочи":

    Просто е, хора без пари искат такива коли, следователно си взимат на по 10-15 години. С всички коли е така в България (средната възраст на авто парка). Не познавам човек с пари, който да си купи Ауди, БМВ или Голф на повече от 2-3 години, да е говорим от 90-те/началото на 2000-те.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#16] от "彼得。斯托亚诺夫":Аха, импортни такси, ама този път между страни в ЕС. Биеш тъпизма на Тръмп. Поне да си беше направил труда да научиш какъв обем от авточасти България изнася за Германия, благодарение на които българският износ е най-силен от всякога. Докато за германската авто индустрия, българският пазар е не повече от плюнка. Но не, няма. Факти не обичаме, ще дрънкаме глупости.
    —цитат от коментар 25 на deutschwagen


    говоренето на "ти" на непознати издава липсата на пълно средно образование. не виждам връзка между вносни такси и износ на компоненти. сред страните от ес гърция го практикува, плаща си глобата и продължава да го практикува, щото и е по-изгодно за хазната. относно немската индустрия и плюнките - прочете пак коментара ми.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  43. 43 Профил на ejl15566519
    ejl15566519
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Хубави коли са си Ауди ( и БМВ и Мерц) , няма защо да се пънете и да обеснявате глупости! Скъпи са, но се купуват.Например ВАЗ , ЗАЗ......бяха супер евтини и с изгодна подръжка но фалираха! Що така? В България няма условия за лукс коли поради липса на нормални пътища и некачествени горива и масла . Който рискува после реве!

  44. 44 Профил на didco
    didco
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Багер от миналия век.. След 10 госини цената ще му е ПОНЕ 10 пъти по-ниска! Амин.

  45. 45 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5072 Весело

    До коментар [#44] от "didco":

    След 10 години, на кой автомобил цената няма да е 10 пъти по-евтина?!

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  46. 46 Профил на didco
    didco
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#45] от "hamiltonf":

    Тесла

  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#42] от "彼得。斯托亚诺夫":

    Разбирай говоренето на "ти" както искаш. Аз не смятам, че си някакво светило, че да трябва да се обръщам по специален начин в един анонимен интернет форум.
    Какво прави Гърция? Облага немските автомобили с 200% данък, защото гръцките пари така отивали в Германия? Защо ти не си прочетеш собствения коментар. Да не говорим, че Гърция не е изобщо за пример относно бюджетните приходи, каквото и да правят.
    А връзката между износ на компоненти и внос на коли, ако сам не я разбираш, значи е безмислено да дискутираме. Защо Германия да не сложи 200% данък върху вноса на български компоненти като отговор (ако изобщо е възможно по правилата в ЕС, че много не ти вярвам).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  48. 48 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5072 Весело

    До коментар [#46] от "didco":

    Тези модели на "Тесла", със сигурност ще се продават, не 10 пъти, а под $1000 бройката, след 10 години, както и всички сегашни е-автомобили...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  49. 49 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#36] от "hamiltonf":

    Освен космически скъпите консумативи като за Порше 911 Турбо, се чупи и като Фолксваген :-)

    За такива пари има смисъл само от няколкогодишно Порше 911 или Мерцедес Е63 T-Modell, пак са много скъпи за обслужване, но поне не са пестили от материали и бюджет за разработка.

  50. 50 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Колкото и да е технологичен, луксозен и (пре)хвален, този автомобил (поне за мен) си остава изключително грозен и като екстериор, и като интериор!

    Прилича по повръщня на японски дизайнер!

    Тази нова А6-ца ако я спечеля от ТОТО-то - веднагя я продавам с дискаун 20%. Не бих влязъл в нея да я подкарам дори и 50 км!

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  51. 51 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    [quote#10:"Petak"][/quote]

    Имам, но в България скоро няма да дам пари за нова кола и поддръжка в гаранционни сервизи, където трябва да мине известно време, за да натрупат знания и опит с новите модели. Това важи за всички, не само за Ауди!

  52. 52 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#7] от "m_style":Съгласен съм с всичко. Само един съвет....С нашето гориво- НЕДЕЙ ДА ПОЛЗВАШ ЛОНГЛАЙФ МАСЛАТА. Сменяй на 10К км за да ти е мирна главата.
    —цитат от коментар 9 на Сумашечая обезяна


    Карам само с премиум дизел на шел или омв. Най-доброто гориво което съм ползвал е на BP - премиум дизела, но у нас за съжаление нямаме. А и тази от колите ми има повече км. извън БГ, отколкото в БГ.

  53. 53 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#9] от "Сумашечая обезяна":Да го смени... Ама, знаеш ло колко струва смяната на масло, на едно такова нещо...? :)
    —цитат от коментар 15 на tww09306483


    600-1000лв., зависи от доверения сервиз и от къде купуваш консумативите. 10л. масло, маслен филтър, 2 въздушни, един поленов и най-скъп е горивният филтър. За тази цена ти правят гаранционно обслужване на френска нова щайга, на 15хил.км!

  54. 54 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 461 Неутрално

    [quote#10:"Petak"]
    —цитат от коментар 51 на m_style
    Имам, но в България скоро няма да дам пари за нова кола и поддръжка в гаранционни сервизи, където трябва да мине известно време, за да натрупат знания и опит с новите модели. Това важи за всички, не само за Ауди![/quote]

    Точно пък в сервиза на Ауди в София са много в час с проблемите на премиум класа,щото ремонтират основно такива.Разказаха ми за случаи, когато имало състезание между механици от всички фирмени сервизи на Ауди по света.Не се е знаело каква кола ще ремонтират предварително,а на място са избрали модел чрез жребий.Паднала се А 8.И българинът за 2 минути отстранил проблема.Немците се учудили как толкова бързо е разбрал какъв е проблемът.Трябвало да направи няколко действия ,от които да разбере къде е повредата.И българинът отговорил,че всеки ден ремонтира такива коли и знае къде дават дефект,без да е нужно да прави процедури,за да го открие.

  55. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#49] от "irobot":

    Колко де чупи Фолксваген?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  56. 56 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Моята кола купих преди 11г. Модел Мерцедес W211, 220 CDI, 5-степенен автомат. Беше почти нова - на няколко месеца. За този период от време съм сменил няколко маркуча, всичко по окачване заради пътищата у нас, няколко крушки и многократно обслужване на кутия и мотор. Качеството на материалите в купето / avantgarde изпълнение / е няколко нива над БМВ и Ауди, поне според мен. В момента е над 400 хил. километра. Оригиналният ДПФ филтър държи още. С два акумулатора е, като големия в багажника е оригиналния. Масло на кутията се сменя на всеки 60 хил. километра, което правя задължително. Няма нито един детайл, който да скърца или да потропва. Нито едно копче не е протрито от употреба. Единствено по волана се виждат следи от употреба.
    Преди месец обиколих няколко представителства, като тествах различни автомобили, повечето в диапазона 50-60к лева. Откровено казано, не бих си сменил колата за тези, които пробвах - японски, чешки, корейски, френски. Мога съвсем откровено да кажа, че това е най-добрата покупка, която съм правил някога.

  57. 57 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#56] от "asroma1927":

    Аз имам Е280 CDI S211 T-Modell (комби), с редовия 6-цилиндров двигател със стоманен блок (OM648), същия 5-степенен автомат (722.6), производство 2004, от 3 години, в момента на около 360 хиляди километра. Не мисля в обозримо бъдеще да я сменям с нещо друго.

    Има някои по-сложни системи като електронното управление на спирачките (SBC) и задното самонивелиращо се окачване, но като цяло колата се усеща много солидна и при редовна сервизна поддръжка няма да те предаде. Сменял съм само консумативи, и то с превантивна цел.

    Автоматика работи идеално, мотора дърпа силно без никакъв черен дим, интериора е запазен без протрити пластмаси, боята почти няма драскотини понеже е с много дебел слой. Подобни Аудита и БМВ-та от същия период вече са се превърнали в гълъбарници и ги карат само амуджи докато се разпаднат.

  58. 58 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#56] от "asroma1927":

    Един от любимите ми Мерцедеси. Даже е красив.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  59. 59 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#58] от "deutschwagen":

    Дори и комбито е красиво и има аристократично излъчване:

    https://imgur.com/a/syhjNx9

    На запад това е типичната семейна кола за заможни хора от upper-middle class. Практична, луксозна, и без излишни претенции за "спорт" като конкурентите. Поддържаш я както трябва спрямо сервизните интервали и ти се отплаща в дългосрочен план.

  60. 60 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3654 Неутрално

    До коментар [#52] от "m_style":

    Е... Аз пък с "премиум" дизела от Търновското ОМВ, ми се случи така, че едвам се добрах до София...! Там допълних резервоара с обикновена нафта, от първият Петрол, дето ми се изпречи пред очите, та дизеловата Корса, която карах тогава, малко се посвести...!
    А пък от "премиум" дизела на Шел, един път не можах да си позная горивния филтър. Беше по мазен и мръсен от масления...!
    Иначе, като караш в посока запад, след Загреб, където и да заредиш всичко е по-добро, от "премуим" горивата на Лукойл, дето ги продават по нашенските ОМВ-та, Шел-ове, Еко-та и прочие...! :)

    Бивш tww09306483.
  61. 61 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#38] от "tww09306483":

    Ръ4на скоростна кутия, без поддръжка, или в много сурови условия по преценка, йелание на собственика! Автоматик ДСЖ задължително, ако искате да имате кола!

  62. 62 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#57] от "irobot":

    Един от хубавите и читави модели на Мерцедес! Дълги и безаварийни!

    Интересен факт :
    В САЩ, в ZIP (пощенски) кодовете с висока концентрация на това, което на български викаме заможни (wealthy, old money), не богати (rich, което е по-скоро първеню или Временно Имам Пари), та там по тези каунтита преобладават коли като

    Honda Accord
    Lexus RX
    Lexus ES
    Toyota Highlander
    различни Subaru-та (особено по-стари модели)
    различни 911-ки (особено по-стари модели)
    BMW X5
    но най-откравяща се изобщо сред немските фабрикати е
    Mercedes E Class

    Истински заможните американски семейства обичат много Mercedes E Class.

    В отпуск съм
  63. 63 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#31] от "deutschwagen":

    Да, така е. Във Франция и Испания се кара много дизел. Над 70% последно беше във Франция по статистика. Франция и Испания са силно развити аграрни държави (това не е обида, много качествена селскостопанска продукция идва от там) и от там дизеловото гориво се ползва с доста данъчни благини. Всъщност, дизеловата мания започна точно от Франция (190D и Golf TDI бяха първите факли) и до ден днешен си върви.
    Затова и в Париж периодично целият обществен транспорт мине не мине седмица е безплатен и вратичките в Метрото се завъртат и без билетче, затова и Пежо здраво изгряха началото на века с HDI-то (първите двигатели с уреа, ака Adblue). Испания е същото - развита аграрна страна, от там ниски акцизи за дизела, от там повече дизелачки пи улиците.

    Това обаче не променя факта, че най-вече VAG проглушиха ушите на целия свят, че бъдещето е ЧИСТ ДИЗЕЛ™, а не хибрид или електро, или газ или намкво си (по-човешко за дишане).
    Германецът е много силен в маркетинга и създаването на усещане за субективно превъзходство (Edward Bernays ги е учил). Това идва от времето на индустриалната ревилюция когато всички и най-вече UK са им се надсмивали и са ги смятали за китайците на Европа (MADE IN GERMANY).

    В отпуск съм
  64. 64 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Ще изчакам да излезе версия Allroad и после ще взема някоя върната бройка на 1-2 години, от официално представителство в Германия. В момента съм с Allроаd 4G(предишното поколение) взето по същата схема. Колата е на 5 години, като е при мен последните 3. Освен консумативи още не съм сменял нищо. За тези които говорят колко скъпо било обслужването: Докато беше в гаранция в Порше ми вземаха 700 лева за масло,маслен филтър, горивен филтър, филтър купе, два въздушни филтъра и компютърна диагностика. След като изтече гаранцията обслужването го правя в неофициален сервиз и ми излиза 400 лева.
    Имам и Субару бензинов шестак. Там ми идва 250 лева, но е с един въздушен филтър по-малко и не сменям горивен филтър. На субаруто обслужването е на 10 000 км, а на Allroad-a го правя на 15К въпреки,че го дават на 30К. Вие си направете сметка, колко по-скъпо е за обслужване. От разговори с майстора ми съдя, че съотношението на цените на нормалните части (без окачването, че на allroad-a е въздух) е долу горе същото.

  65. 65 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3654 Неутрално

    До коментар [#61] от "ivailosavoff":

    Според мен, няма агрегат по автомобила, който да няма нужда от поддържане. Всичко си иска, преглед и смяна на консумативи. Дори и ръчните скоростни кутии. Вярно, че може да е на по-голям период или пробег, но си го иска. Какво ще е това масло, дето е стояло 10 години в скоростната кутия и ще ми обясняваш, че нищо му нямало...? Всичко си старее и си има експлоатационен живот...!

    Бивш tww09306483.
  66. 66 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#65] от "tww09306483":

    При ръчните кутии и диференциалите нуждата за смяна на маслото е не толкова заради остаряването на маслото (кутията е херметически затворена), а заради натрупването на микроскопични стружки в маслото от синхронизатори, лагери и всякакви зъбчатки. Като се източи старото масло, с него излизат и тези боклуци.

  67. 67 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#62] от "Пийчимочи":

    Има и доста БМВ 3-ки. А когато са съвсем млади, ГТИ. Даже преди година беше обявена за любимата кола на милениълите. Ама тук ако споменеш този модел, ще се почнат едни приказки за Перник и ще се почувсташ като част от шоуто на Слави.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  68. 68 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#63] от "Пийчимочи":

    Разликата е, че ФВ продаваха в САЩ и там се знаеха само лоши неща за дизела, останали от едно време. Дори и самото гориво не беше изчистено от сяра до 2006/7. За това "чист дизел" беше добро мото. И ставаше въпрос за момента, за автомобили, които се продаваха и харесваха, а не толкова за това какво е щяло да е бъдещето.

    А това с Made in Germany в исторически план е станало подарък за Германия, защото наистина имат качествена продукция. Няма иначе начин от опит за подигравка и антиреклама да стане нещо позитивно. Отново ще спомена, че дори в тази каша, немските дизели остават най-чисти (Ситроен и Пежо са някъде по средата, но Рено получават "пчетното място" за най-много емисии от години). Но все пак има напредък, защото има няколко марки с Евро 6, които поне покриват Евро 5. Ако всеки дизел в Париж бъде сменен с такъв, нещата щяха да са по-добре. Представи си само колко боклуци в пъти над нормата се изсипват всеки ден във въздуха. Реално има дизели, които са много по-чисти, но са от сравнително скоро и съвсем не са болшинство в авто парка, дори във Франция и Испания.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK