"Порше Макан" вече ще се предлага с икономичен бензинов мотор



Най-компактният корсоувър на "Порше" - "Макан", след фейслифта си от тази есен ще се предлага с нов икономичен двулитров, четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор. Той е с мощност 245 к.с. и максимален въртящ момент от 370 Нм.


Комбиниран със седемстепенната скоростна кутия с двоен съединител, "Макан" ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,7 секунди и достига максимална скорост от 225 км/ч. Разходът на гориво е 8.1 л/100 км.

"Порше Макан" вече ще се предлага с икономичен бензинов мотор

© Порше


За момента не се съобщава с какви други мотори ще се предлага кросоувърът. От "Порше" вече обявиха, че спират да използват дизели в своите модели, какъвто присъстваше при кросоувъра преди фейслифта. "Макан" можеше да се поръча и с V6 с 340, 360 или 400 коня.


Новостите след фейслифта включват триизмерен светлинен панел отзад и новата напълно интегрирана система за управление на комуникациите с 10.9-инчов сензорен екран. Предната част на "Макан" е с напълно обновен дизайн и сега изглежда по-широка. Цветовете са обогатени с четири нови.

"Порше Макан" вече ще се предлага с икономичен бензинов мотор

© Порше


Шасито е преработеното с цел повишаване на комфорта и увеличаване на удоволствието от шофирането. Сред опциите се появяват отопляемо предно стъкло и йонизатор на въздуха.




Произвеждан в завода на "Порше" в Лайпциг, "Макан" се предлага в Германия на цена от 58 763 евро, включително ДДС. Наборът от стандартни характеристики е разширен и включва светодиодни предни фарове.


"Порше Макан" вече ще се предлага с икономичен бензинов мотор

© Порше

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    Ако нашенец си го купи - първата му работа ще е да пробва да му лепне газова уредба....

  2. 2 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    какво лошо е газовата-хем ще върви по евтино,хем ще е по екологично.

  3. 3 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Икономичен, икономичен... колко ДС е икономичен?
    18/100 градско.

    Всъщност, на кого му пука, купувайки си тази кола?

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5484 Неутрално

    До коментар [#1] от "KRAFTWERK":

    Кралицата има Ролс с газова уредба - как ще го коментирате? Знаете ли какви са данъците във Великобритания за автомобили с газова уредба ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#1] от "KRAFTWERK":

    Комплексарче, дай Боже повече европейци да им "лепват" газови уредби!

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  6. 6 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Не знам, как е в други държави, но в Германия газовите уредби, фабрични и вторични, тоест лепнати, са много разпространени. Газови колонки си има по нормалните бензиностанции. Даже и лимузини се виждат да зареждат газ.... Трудно е да се каже, дали в Германия или в България газовите уредби са по-масови....😜

  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3276 Неутрално

    До 1
    Отдавна газовите уредби струват над 1300 лв, т.е. само тяхната стойност може да е по-висока от цената на таралясника. Отделно, че въпреки по-ниската енергийна ефективност (калоричност) на пропан бутана октановото му число е по-високо (102-108 октана), и работата на двигателя се подобрява.

    Иначе не знаем доколко поршето е икономично (на кого ли му пука, при условие че го купува за 58 000 евро) - няма данни колко тежи колата, какви са размерите, но надали ще е под 1600 кг?
    И все пак 2 л двигател, и над 100 000 лв! Само човек, който живее в самостоятелна къща с разгърната площ 240 кв.м., с дворче и поне с 2 гаража може да мисли за подобна кола.

  8. 8 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    Таблото малко прилича на умален телевизор "В. Търново" от 80-те год., ама се преживява

  9. 9 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9071 Весело

    И е достъпен :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  10. 10 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    До коментар [#1] от "KRAFTWERK":

    "Ако"
    Като гледам какво се движи масово по улиците у нас, не мисля че зад воланите стоят хора със 100х.л. годишна заплата.

    Така, че споко. Няма опасност от флууд на поршета и опашки за газови уредби.

  11. 11 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Това моторче ме устройва напълно.

  12. 12 Профил на Поручик Балканец
    Поручик Балканец
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Търкалям си Тигуанчето вече 8-ма година и не помислям за друга. Като й направя 150 хиляди, ще я сменя с нов Тигуан, или с Туарег. Обаче марката не сменявам.

  13. 13 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    Хубава кола, макар че личните ми предпочитания клонят към типа коли "лимузина" ( по-хубаво вози, по-тиха е и в повечето случаи по-икономична) в сравнение с тези хибриди между кола и джип. Даже от гледна точка на безопасността те отстъпват, защото няма как да повдигнеш центъра на тежестта нагоре и да запазиш влиянието на центробежните сили на предишното равнище.
    Но всичко е въпрос на възможноти и вкус и съм съгласен, че понятитео "икономичност", когато колата струва бая пари е неприложимо.

  14. 14 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Сред опциите се появяват отопляемо предно стъкло и йонизатор на въздуха.

    =============
    Ааа, да, как па не съм тръгнал да давам пари за тази опция, в практикер продават чудна печка, която се включва в запалката на автомобила и духа топло на предното стъкло.

  15. 15 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1731 Весело

    До коментар [#12] от "Поручик Балканец":

    "Сервиза бе моят дом" беше казано за някои модели на Фолксваген ... да не живееш в сервиз? :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK