Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Аз скоро си купих БМВ кабрио, само че Z1, с ония врати, дето влизат в праговете. Червено, мод. 1990, мащаб 1:34, колекционерско.

  2. 2 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    До коментар [#1] от "man_un":

    Да, това е по джоба на повече сънародници, отколкото това на снимките по-горе. Но предвид ръста на милионерите у назе, явно си има пазар и затова ни занимават с него.

  3. 3 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3594 Разстроено

    Поредната безмислена кола за парвенюта!Най-вече унас-мутреси,певачки и вратове!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  4. 4 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Да ви таковам и електричките. Никога няма да го имам, но е страхотно. Автономно, с удоволствие от шофирането.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  5. 5 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 418 Весело

    От седалката на Опела му, потребител "Desko92_4": koli4kata stawa

  6. 6 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 393 Неутрално

    Тея класове не са за БМВ. Да си правят 3-та и 5-та серия, Х5 и да не се бутат при лимузините, кабриолетите, суперкарите и истинските оффроудове!

  7. 7 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Ох, на батя....

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  8. 8 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#6] от "Дундурук":

    Личи си, че се опитват се да конкурират S-Class Coupe & Cabriolet. Като концепция тази кола ми се струва доста различна от оригиналната осмица (Е31).

  9. 9 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4812 Любопитно

    До коментар [#6] от "Дундурук":

    Защо?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  10. 10 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#6] от "Дундурук":Защо?
    —цитат от коментар 9 на Alarmstufe: Rot


    Защото нямат успехи в тези класове. 7-цата само при Е38 беше нещо, кабриолетите им винаги са били зле с пазарните успехи и колкото да не е без хич са ги предлагали ( Z4 е супер ), суперкар никога не са имали ( освен М1), както и офроуд машина от типа на Г-клас, Ленд круизър, американските пикапи. Силата им е 3-та серия, 5-та серия и X-нещо си в днешни времена.

  11. 11 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4812 Неутрално

    До коментар [#10] от "Дундурук":

    Тройката безспорно е нишата на БМВ, но смятам, че във всички класове са сред водещите.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  12. 12 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#11] от "Alarmstufe: Rot":

    Тройката е кола за простолюдието и точно поради това, че им е основна ниша, отблъсква хората които търсят подобни "аристократични" GT коли с две врати. Там марките са от Мерцедес нагоре – Мазерати, Астон Мартин, Бентли, Ферари.

  13. 13 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4812 Неутрално

    До коментар [#11] от "Alarmstufe: Rot":Тройката е кола за простолюдието .
    —цитат от коментар 12 на irobot

    Точно толкова, колкото и Мерцедес Це-клас, Ауди А4, Алфа Ромео Джулиа, ФВ Пасат и т.н.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  14. 14 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#13] от "Alarmstufe: Rot":

    Нишата на Мерцедес е най-вече в E и S, а останалите изброени марки нямат нито един голям и луксозен грандтурър от този клас. Този клас коли на запад се купуват почти само от "голямото добрутро" (т.н. old money), а те най-малко биха искали да се асоциират с марка като BMW.

  15. 15 Профил на На Баба Фърчилото
    На Баба Фърчилото
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Пак статия без име. Или оня паун е набрисал таз рекламна статия? Ало, дневник,вече сте на нивото на монитор....

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5633 Неутрално

    Много е голяма :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#6] от "Дундурук":

    Измислете нещо по-убедително!

  18. 18 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Последното нещо, което е тази кола е да е "спортна".

    В кола, която тежи >2000 kg (1890 kg тежи купето M850i ​​xDrive, кабриолетът винаги е по-тежък заради допълнителното подсилване на шасито отдолу против усукване) не може да става и дума за спорт!

    Ако ще и 1000 кс да има и да прави 0-100 за 1 сек!

    Спортни коли са Мазда Миата (MX-5) - това е и най-използваната и модифицирана спортна кола в света, както и най-продаваният роудстър в света (!) - Porsche Cayman и Boxster, различни леко модифицирани за аutocross модели на Subaru WRX, Focus ST, Honda Civic R и дори Golf GTI! Различни модели на Lotus и на BMW 2-а серия, старите (М)3-ки от E-генерацията.

    Това горе на снимката е едно скъпо, луксозно, тежко и гъзарско GT (Гран Туризмо), чиято цел е преодоляване на дълги разстояние комфортно и със стил. Наследник е на спряната 6-та серия (само 6GT остана в нея) и идеята е заради лошите продажби на 6-цата купе/кабриолет/гран купе да вдигнат залога и цената с тази нова 8-а серия, препозиционирайки я в нещо като Halo Car за целия бранд!

    Също като M3 (от която в годината в цял свят не се продават и 30 000 броя), но "създава" продажбите и на най-евтините 3-ки. Halo Car.

    Тази 8-чка няма нищо общо със старата, оригинална осмичка, която беше за времето си тъпкана с авангардни решения и екзотични двигатели.

    В отпуск съм




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.