Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7953 Неутрално
  2. 2 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3151 Неутрално

    и с "Потенциалните отлични възможности..."

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  3. 3 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1482 Весело

    Легенда, икона, култов автомобил! Какво мога да кажа повече? И всичко това напук на всички приказки за лошо качество, антиекологична кола и т.н. и т.н.! Това чудо, заедно с Дифендър-а, остават недосегаеми !

  4. 4 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    There is only one JEEP.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  5. 5 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2104 Неутрално

    Идеалната мъжка играчка!

    Еретик
  6. 6 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2459 Неутрално

    Спомням си в началото на 90-те братовчед ни като докара от САЩ един Вранглер, един Бронко и един Понтиак. Лелеее...бяхме шашнати! Не можа да ги продаде у нас, все още нямаше такива богати хора, които да ги оценят или да си ги позволят, закара ги в Германия. Но ние се понавозихме хубаво преди това. :)

  7. 7 Профил на spalding
    spalding
    Рейтинг: 218 Неутрално
  8. 8 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    There is only one JEEP.
    —цитат от коментар 4 на simval


    И все пак Rubicon-a е истинския JEEP - това нещо с дългата база си е някакъв градско-семеен компромис.

  9. 9 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9524 Неутрално

    Хубаво. Винаги е хубави да си в оригинала, при това с такава славна история и както виждам, светло бъдеще :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  10. 10 Профил на Иво Прокопиев
    Иво Прокопиев
    Рейтинг: 292 Неутрално

    Лада Нива е по-добър!

    Memento Mori
  11. 11 Профил на k_man
    k_man
    Рейтинг: 273 Неутрално

    Това истински офроудъри! Легенди!

    Стветата Троица на офроуда:

    Мерцедес Г-клас,
    Джийп Вранглер
    Ленд Роувър Дифендър.

  12. 12 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    Това истински офроудъри! Легенди!
    Стветата Троица на офроуда:
    Мерцедес Г-клас,
    Джийп Вранглер,
    Ленд Роувър Дифендър.
    —цитат от коментар 11 на k_man


    Почти съгласен само да разкараме Мерцедеса (особено пък от 1-то място) и да си сложим Тойота Ланд Крузер на трона дето си е заслужил като краля на офроуда.

  13. 13 Профил на k_man
    k_man
    Рейтинг: 273 Неутрално

    що ли изобщо си правя труда да коментирам...

  14. 14 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Тъпа рекламна фотосесия! 95 % от фотосите са направени на път, който и най-обикновена кола ще може да мине. На един склон личи, че подът на джипа оре терена - просветът е много малък за този клас и тази му скъпотия. Изглежда тежък и муден, един сериен джип на Тойота със сигурност е по-лек и маневрен. Купето е демоде, все едно си в кола отпреди 15 години, ръбеста, без капка дизайнерско майсторство в интериора. Няма нито една красива снимка от Родопите. Движели са се почти изцяло по обичайните там селски пътища, достъпни и за каруци и москвичи. Провал!

  15. 15 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2299 Весело

    Сн. 5 : "Маршрутът ни започна от магистрала "Тракия", където ..."

    И Пауновски пльоснал снимка от входа на хотел Кемпински в Банско...

  16. 16 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#3] от "citoyen":

    Съгласен, но списък с легенди без Сузуки Самурай и класическите Ленд Крузъри..не е списък :) Преди време по походите накрая само Самурайката ми и един Вранглер минаваха баш екстремите...
    Маршрута, който са избрали за фоторазказа е лесен, има доста по-стръмни и изровени, но Сахарата е с много дълга база за там. Евентуално Рубикона...

  17. 17 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Само не казвай, че си качвал вр. Св. Илия!

  18. 18 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 792 Неутрално

    Нищо против марката, ама по нашенски е "Ра(е)нглър". Нещо като Георг Вашингтон = Джордж Уошингтън...

    roo
  19. 19 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Пауновски, "Вранглер" се пише на български както се произнася - Ренглър! Дали авторът знае значението на тази дума?

  20. 20 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#17] от "ralita68":

    Ако имаш предвид Орлово око, там и паркетници съм виждал, по камънака техниката на шофера е по-важна от подготовката на возилото.
    Имам предвид чисто дърварски (ЗиЛ) маршрути, напр. веднага се сещам за един между с. Паталеница и яз. Батак, там го правих по трак, който друг колега със Самурай беше пуснал в нета. През пролетта и есента на места коловозите са по над половин метър дълбоки, че даже по спусканията им се радваш, защото като напълниш грайфера с кал, ставаш шейна, и само коловоза те държи в пътя... С две думи, ако не ти се е наложило да вадиш лопатата или големия крик, значи маршрутът е бил лек :)

  21. 21 Профил на vxa15365434
    vxa15365434
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    "Глупостта е дар Божий, но не бива да се злоупотребчва с него! " - Бисмарк!

    А сега си представете това бижу на техниката на Седемте Рилски Езера или на Хижа Мальовица! Разбирам добре почитателите на този автомобил, разбирам че Джиип иска да продава в България, но ... в българските планини по добре пеша. Или някой лозар смята да го пупи за да си закара пръскачката с бордолезовия разтвор до лозето ...

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  22. 22 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 1166 Любопитно

    Понеже "нямам" крака ще ръчкам някаква лъскава ламарина в един от районите, където всъщност имам възможност да сляза от тая кола, да се поразходя и да потренирам малко.

    Най-важното е не всеобхватното знание, а всеобхватната способност за разбиране - Демокрит
  23. 23 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 889 Весело

    Пауновски, "Вранглер" се пише на български както се произнася - Ренглър! Дали авторът знае значението на тази дума?
    —цитат от коментар 19 на Nikolai Tsekov


    Заяждането ти е неуместно.
    То и 'Вашингтон' е редно да се пише на български 'Уашингтън', ама отдавана се е наложило първото (вероятно русизъм). Същото е и с 'Вранглер' и с мн. други думи.
    ----

  24. 24 Профил на betona
    betona
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    айдеее почна се пак с лакардиите на и за ора дет хъбер си немат ... идеялното за тиа миста е ладъ нивъ в конплект с шише мъстиска....но щом едни ора имат мангизи винъги се намирвът други ора дет да им ги земат. ..

  25. 25 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 504 Неутрално

    100 бона за тоя американски боклук.пхахахахахахаха тва сека уазка и дванайсетак дефорсе ше му разкажат играта

  26. 26 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 554 Неутрално

    До коментар [#10] от "Кривата на Поасон":

    Ама моля ви се, кой се е усъмнил, веднага на екскурзия в Сибир. А УАЗ Патриот, а Лада 'К'ранта, Веста Крос, как така ги пропускате? Ще ви намалят копейките.

  27. 27 Профил на betona
    betona
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#26] от "fio41315648":

    брадчет, кулегата ти гувори за факти а ти го исбивъш на риклама. или искаш да ти усигуря лично на тебе ти и вранглера и ладата да ги порбваш на тирен или да те запузнаиме с ора дето са сминили по неколко вранглера та са нъясно с къпацитета им? на надоле варви авно индустриата и тва е. то само с макретинг и риклама не стаа . требе и нешо риялно да им дадеш на ората.
    а за кво ми праскате миносчета сигурно и вии не знаите.

  28. 28 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2457 Неутрално

    Талибаните в Афганистан карат само Тойоти. Точка.

  29. 29 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3486 Неутрално

    До коментар [#25] от "uej03527584":

    А за танк Т34 да не говорим.

    Gunter glieben glauchen globen
  30. 30 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3486 Неутрално

    До коментар [#16] от "gmranger":

    И Рубикон, и Сахара имат и къса, и дълга база.

    Gunter glieben glauchen globen
  31. 31 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3486 Неутрално

    До коментар [#12] от "lustmord":

    Тойота Ленд Крузер е силно надценена. С нищо не е по добра от Вранглера на оф роуд, затова пък е по-скъпа. А за 8-степенния автоматик Тойота може само да мечтае.

    Gunter glieben glauchen globen
  32. 32 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3411 Неутрално

    До коментар [#10] от "Кривата на Поасон":

    По цена, със сигурност...! Иначе, да караш Лада Нива си е живо наказание...! :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  33. 33 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    До коментар [#16] от "gmranger":

    Изразявам само възхищението си. Не влизам в пререкания с никого но Вие и другите имате пълно право да разширите списъка. Карал съм Дифендър /и къса и дълга база/ когато другите марки прохождаха и знам какво е оф-роуд.

  34. 34 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2661 Неутрално

    Не знам как е в България но в Америка да караш Джип си е показателно. За ниво на простотия.

  35. 35 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1222 Неутрално

    Май доста хора говорят се неща,за които само са чували.Проходимостта и здравината на Лада Нива-и по двата показателя е много зле.Наскоро гледах сравнение в руски сайт-известни са руснаците със мечтата за превъзходство и там сравняваха Нива с Дачия Дъстър/задвижване на стария Кашкай/Дачията продавана в Русия като Рено би Нивата по всички показатели.За здравината също не ми се говори.Доста пътностроителни фирми си купиха по няколко Ниви-питайте ги сега къде са тези Ниви и след колко ремонта.Всички се отърваха от тях и от виещите им диференциали.
    За Джип същата работа-колко от вас наистина са се качвали на Джип.
    Дифендъра-още по страшно.Прочут но-не трябва да се возиш в него.Най неудобния автомобил със седалки с по 1 см дунапренче-равни като седалки на автобус отпреди 60 години.Доста съм се возила на такъв Дифъндър,на който 2 пъти му поръчвахме двигател от ЮК.Дотук за здравината.
    Победителят в тестовете на Автобилд за автомобилче ,което се е качило най-всико от всички в Алпите в снега се оказа не прочутите катерачи,а точно Сузуки Джимни.Малко,лекичко с тесни високи гуми катери нагоре като диво.Много над Джи класата,Дифендъра и Джиповете.Нека всеки да пише за нещо,което сам е преживял,а не на ниво чул недочул и прочел недопрочел.За Сузуките пиша,че инфото ми е от списанието,но Дифендъра ,Гранд Чероки и и Лада Нива спечатленията ми са много подробни и лични.И от трите съжалявам собствениците им.Но те не са за съжаление-щом си ги имат да им ре радват.

  36. 36 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1222 Неутрално

    Май доста хора говорят се неща,за които само са чували.Проходимостта и здравината на Лада Нива-и по двата показателя е много зле.Наскоро гледах сравнение в руски сайт-известни са руснаците със мечтата за превъзходство и там сравняваха Нива с Дачия Дъстър/задвижване на стария Кашкай/Дачията продавана в Русия като Рено би Нивата по всички показатели.За здравината също не ми се говори.Доста пътностроителни фирми си купиха по няколко Ниви-питайте ги сега къде са тези Ниви и след колко ремонта.Всички се отърваха от тях и от виещите им диференциали.
    За Джип същата работа-колко от вас наистина са се качвали на Джип.
    Дифендъра-още по страшно.Прочут но-не трябва да се возиш в него.Най неудобния автомобил със седалки с по 1 см дунапренче-равни като седалки на автобус отпреди 60 години.Доста съм се возила на такъв Дифъндър,на който 2 пъти му поръчвахме двигател от ЮК.Дотук за здравината.
    Победителят в тестовете на Автобилд за автомобилче ,което се е качило най-всико от всички в Алпите в снега се оказа не прочутите катерачи,а точно Сузуки Джимни.Малко,лекичко с тесни високи гуми катери нагоре като диво.Много над Джи класата,Дифендъра и Джиповете.Нека всеки да пише за нещо,което сам е преживял,а не на ниво чул недочул и прочел недопрочел.За Сузуките пиша,че инфото ми е от списанието,но Дифендъра ,Гранд Чероки и и Лада Нива спечатленията ми са много подробни и лични.И от трите съжалявам собствениците им.Но те не са за съжаление-щом си ги имат да им ре радват.

  37. 37 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 796 Неутрално

    С Врангел през магистрала Тракия и Родопите, а снимка 5 е пред Кемпински Банско!

    Пуста журналистика!

  38. 38 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1022 Весело

    Wrangler е икона в УСА!!!Начин на живот.Хората вкарват много кинти в тях!Истинските любители на тази марка почти винаги вкарват повече в подобрения,от колкото са дали за покупката!Но ...кой каквото си харесва,на мен например ,с тая дискова херния не ми е до Вранглери)))

  39. 39 Профил на komutator
    komutator
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Това истински офроудъри! Легенди!Стветата Троица на офроуда:Мерцедес Г-клас,Джийп ВранглерЛенд Роувър Дифендър.
    —цитат от коментар 11 на k_man


    Съжалявам но изброените от теб джипове са със средни офроуд характеристики. Когато говорим за истински любителски хард изпълнения, джипове за ловци и машините за състезания, реалностите са различни.
    G-класата, особено старата G300 е много добра. Ама поддръжката е невероятно скъпа и се отбягва от обикновените хора в България.
    Вранглера не е лош за тежък офроуд. Но и при него важи същото. Един хубав ресьор за него си е цифра, а се чупят. Дифовете са му много скъпи, а и те се чупят понякога. Освен това старите Вранглери са си доста друсливи и скърцащи.
    Ровър Дефендър изобщо не става за гората. Нито късата нито дългата база. Колко съм закъсвал с една дълга база не е истина. Много по добър от него е Диско 1 и Диско 2. Като проходимост и возия.

    За българските условия моята класация е друга. Най-доброто е Тойота Ланд Круизър къса база. После Нисан Терано 3 литра ТДИ къса база. Идва легендарния Нисам Патрол къса база с бензинов двигател. На Сузуки не бива да се подминават Самурая, Витарата, дори някое наточено Джими. Дайхатсу си има Ферозата. Вече споменах Дискавърите 1и 2...

  40. 40 Профил на betona
    betona
    Рейтинг: 1190 Неутрално

    До коментар [#35] от "dolna4erti4ka":

    кулега, зъбравил си симо да спуменеш - наи ниволно потрасбирва се а не щото манипулирваш - че един врангел струва кълкот дваесе лади, както и че усновниа му римонт е пак поне толкоз по скъп.или по ясно да ти го кажиме - лъдите може да си ги менкаш както ти се приште, караш и хфърляш. затуи и онез фирми не знаят де са им . толкоз по вапроса за здръвината. а за прохудимоста - то не само на конпютара наи вашниа кунпунент му е преткоунпютърнато остройство. или ти търсиж аутомобил дето с него да пукориш монлан? като към туй добавиш и туй че можи ридовно да ги заменкаш с нови и тук те заноляваме. ако имаш нешто другу да кажиш ше те исслушами с интирес. инък си прснаваме че ладъ сме немали и не зарат туй пишиме тоа кументар.

  41. 41 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#37] от "мики маус":

    Защо не? През Юндола и Разлог.

    Умен и красив жълтопаветник.
  42. 42 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Знаещите може ли да ме просветят какво са ъгъл на заход и ъгъл на оттегляне?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  43. 43 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 553 Неутрално

    просветът е много малък за този клас
    —цитат от коментар 14 на Nikolai Tsekov


    Как точно просвет от 23см е малко?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  44. 44 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Идва легендарния Нисам Патрол къса база с бензинов двигател. На Сузуки не бива да се подминават Самурая, Витарата, дори някое наточено Джими.
    —цитат от коментар 39 на komutator

    Карах под наем една Витара автоматик и просто нема по-нестабилен автомобил, беше ме страх да вдигна повече от 80км/ч, за офроуд способностите му не искам да си представям.

    Паджеро не съм карал, но със сигурност заслужава да е в топ класацията, все пак са печелили Париж-Дакар не малко пъти.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  45. 45 Профил на Gai-jin
    Gai-jin
    Рейтинг: 492 Гневно

    Господин Пауновски, журналисти и редактори, учили ли сте чужди езици, чували ли сте някой някога да говори на английски?
    Какво е това "Вранглер"? Къде го видахте, прочетохте, чухте? В руската преса и по руското радио ли?
    Напишете направо "Врангел" тогава!
    Джипът (както и марката джинси) се наричат Ранглер!
    Стига сте се излагали!

  46. 46 Профил на Gai-jin
    Gai-jin
    Рейтинг: 492 Гневно

    Добавям: ако предпочитате на американски английски, можете да го произнесете Ренглър.

  47. 47 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4302 Весело

    Как да купим подобен, дори и култов джип, след като, още при около 100 км/ч, в купето се усеща шумотевица?! А при максималната скорост от 170?! Сигурно ще спука тъпънчетата...

    скоростен индекс "Y"
  48. 48 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    До коментар [#31] от "Alarmstufe: Rot":

    До коментар [#12] от "lustmord":Тойота Ленд Крузер е силно надценена. С нищо не е по добра от Вранглера на оф роуд, затова пък е по-скъпа. А за 8-степенния автоматик Тойота може само да мечтае.
    —цитат от коментар 31 на Alarmstufe: Rot


    Значи много зависи за какъв офроуд точно говорим - за хард изпълнения някое къстам бъги ще ги скрие и двете. Ланд Крузера се е доказал като най-надежната машина за хора, за които офроуда не е уикенд забавление а ежедневие - не е случайност, че милиони хора по света дето не стъпват на асфалт се спират точно на него - при една минимална поддръжка тези коли си навъртат милион км и на 40+ години продължават да си се ползват ежедневно по предназначение.

  49. 49 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    Как да купим подобен, дори и култов джип, след като, още при около 100 км/ч, в купето се усеща шумотевица?! А при максималната скорост от 170?! Сигурно ще спука тъпънчетата...
    —цитат от коментар 47 на hamiltonf


    Това пък да се оплакваш, че офроуд автомобил вдигал много шум на магистралата е като да се оплакваш, че Ферарито не можело да изкатери връх Сютка.

  50. 50 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1219 Любопитно

    До коментар [#48] от "lustmord":

    Повечко хора се спират на други марки всъщност...
    Тойота продават в корпоративния сегмент, хората които сами си купуват 4х4 автомобили рядко се спират на ланд крузер всъщност...

    Отиваш на едно събиране на офроуд маниаци и гледаш с какво са движат...

    Модератора е неадекватен!
  51. 51 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    До коментар [#50] от "Ivan_":

    Иванчо - ходил съм по доста места по света за да ти кажа, че в Боливия, Танзания и Австралийския буш никой не кара Мерцедес или Ренглър, пък българските неделни ентусиасти могат да си чешат крастата на какво ли не - това са съвсем различни условия на употреба на един автомобил.

  52. 52 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    До коментар [#51] от "lustmord":

    Да, така е но и не карат Ленд Крузери освен ако не са от първите модели.
    Джипа го карат основно в САЩ и то здраво модифициран...

    Модератора е неадекватен!
  53. 53 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    До коментар [#51] от "lustmord":

    Да ти кажа имам наблюдения от офроуд маниаци от южна европа които честичко прескачат до африка и не са големи фенове на Ленд крузер...
    За българските нямам впечатления...

    Модератора е неадекватен!
  54. 54 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1222 Неутрално

    Витара с 80 и нестабилна?Това вече е изхвърляне.Ако е на 1млн км и с омекнали пружини и амортисьори -да,но иначе не може да бъде.Аз се качих от Мазда 323Ф на Витара и ми направи впечатление че е доста по нестабилна с висока скорост в завой на павета.Но няма как да не е така-по висока е по нестабилна с по-висок център на тежестта.Но пък да е съвсем-това не е истина.По асфалта си върви 150-160 без да каже ох и без да се задъхва с големия бензинов мотор-шестак.Карала съм и доста в снега след Самурай на 4 по 4 бавни и където отиде Самурайчето отидох и аз.По стария модел 2002 са върху стоманена рама с ръчно включване на 4 по 4 и си е доста проходима.Защитена е и от удари в камъните отдолу-отпред под двигателя и отзад на резервоара.Така че не е за подценяване.

  55. 55 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Тези питаха ли Тома Белев дали могат да газят из Родопите?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.