Обновената "Тойота Приус" ще се предлага и с двойно предаване

Обновената "Тойота Приус" ще се предлага и с двойно предаване

© © Тойота



Обновената "Тойота Приус", която направи дебюта си на автосалона в Лос Анджелис тези дни, ще се предлага и с двойно предаване. По подобие на кросоувъра RAV4 хибрид предните колела се задвижват от познатия 1.8-литров бензинов двигател, а към задните е свързан електромотор.


По презумпция той ще ускорява автомобила от място до около 10 км/ч, а при нужда и до по-висока скорост. "Приус" с двойно предаване ще е сред най-икономичните коли с два задвижващи моста в САЩ, като средният му разход на гориво е 4.7 л/100 км. За сравнение, версиите на хибрида с предно предаване се нуждаят от 4.2 л/100 км.

Обновената "Тойота Приус" ще се предлага и с двойно предаване

© © Тойота


"Тойота Приус" използва две различни батерии, като модификацията с предно предаване разчита на литиево-йонна, монтирана под пода на багажника. Версиите на хибрида с двойно предаване са с нова, по-компактна, никел-металхидридна батерия, разположена под задната седалка.


Цялата гама серийно ще е снабдена със системите за сигурност, обединени в пакета "Тойота Сейфти Сенс". Става въпрос за предупреждение за опасност от удар в предното превозно средство, сигнализация за излизане от избраната лента на движение, адаптивен круиз контрол и други. Част от базовото оборудване са светодиодните фарове и камерата за заден ход.

Обновената "Тойота Приус" ще се предлага и с двойно предаване

© © Тойота

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Тойото определено не е моята марка, но този автомобил отдавна премина детския си период и е един от наложениете хибридни автомобили в целия сват.

    Спомням си първия път преди не зная 15тина години може би когато се качих на Приус хибрид автомобила си беше напълно приличен...

    Модератора е неадекватен!
  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    Мноооого грозно седи тоя таблет в средата....

    Интересно, по жисиема нямам право да говоря, въпреки, че заема само едната ми ръка (карам автоматик), а очите ми са свободни.

    Обаче в тоя телевизор не ми е забранено да зяпам, въпреки, че анагажира и очите и едната ръка.

    Ебем ти пътната безопасност.

  3. 3 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Тойота Приус продължава да е един от най-грозните автомобили. Предполагам, че ще продължи и да е един от най-надеждните в класа си.

  4. 4 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    До коментар [#2] от "niakoi_si":

    Грозно, но модно.
    И Тесла е така, пък за пътната безопастност си напълно прав.

    Във Финладния е забранено да говориш по мобилен докато шофираш, но ако е "карфон" от тези едновремешните с жищата към слушалката не е забранено:)

    Модератора е неадекватен!
  5. 5 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 247 Неутрално

    Хибридните модели са по-изгодни само в градски условия. Като се вземе предвид и цената на смяна на батерията, не знам дали и това е вярно ( таксиметровите шофьори могат да кажат). Неме интересува колко е грозна колата, по-важното да е надеждна.

  6. 6 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 330 Неутрално

    Много грозен дизайн - външен и вътрешен. Този голям таблет в средата и позиционирано в средата приборно табло... Водачът трябва да вижда и следи показателите на автомобила, не пътниците.
    Много скъп и не толкова икономичен автомобил. Идентични автомобили само с ДВГ имат подобен разход, но не са "еко", яко маркетинг и заблуда. Иначе за надеждност, чувал съм че са надежди, като всяка Тойота.

  7. 7 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 844 Весело

    Много грозен дизайн - външен и вътрешен. Този голям таблет в средата и позиционирано в средата приборно табло... Водачът трябва да вижда и следи показателите на автомобила, не пътниците.Много скъп и не толкова икономичен автомобил. Идентични автомобили само с ДВГ имат подобен разход, но не са "еко", яко маркетинг и заблуда. Иначе за надеждност, чувал съм че са надежди, като всяка Тойота.
    —цитат от коментар 6 на Симеон


    Така е друго си е ТДИ-то...

    Stef
  8. 8 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9524 Неутрално

    Няма лошо. Един от най-продаваните модели е и май ще продължи да бъде такъв...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  9. 9 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Аз не мога да разбера, кому е нужно новите електрически коли да изглеждат нелепо? Слава Богу започнаха да се сещат, че ако автомобилът има нормална визия и е просто електрически, е по-добре - примери са нисан лийф и фолксваген ъп. Останалите, които изглеждат безсмислено като някакви от филм на бъдещето просто не се радват на такъв интерес.

  10. 10 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Хибридните модели са по-изгодни само в градски условия. Като се вземе предвид и цената на смяна на батерията, не знам дали и това е вярно ( таксиметровите шофьори могат да кажат). Неме интересува колко е грозна колата, по-важното да е надеждна.
    —цитат от коментар 5 на mandzo

    Хибридните автомобили са изгодни като разход на гориво в градски и извън градски условия. По магистралата няма предимство, тъй като работи основно ДВГ. При плъг-ин хибридите има предимство и по магистрала на само при първите около 100км. В белите държави са по-изгодни и поради по-ниските данъци ( данъка е само в/у ДВГ, ел. агрегата не се облага + бонус за ниските СО2 емисии.) Батерията особенно никел-металхидридната е изкл. рядко да се сменя цялата. Преди ок. 5 години цената на цялата батерия беше ок. 2000Е + 1К за работа. Сменя се клетка, която с работата е ок. 100/150Е. Приусът е изкл надежден автомобил. https://auto-motor.at/Auto/Neuwagen/Automarken-Automodelle-Neuigkeiten/Toyota-News/Toyota-Prius-Oekotaxi.html. В Канада е поставен рекода почти 1,6 милиона км.

  11. 11 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1133 Любопитно

    Изключително грозно поколение, за разлика от Приус 3 и 4 (XW20 и XW30). Не знам защо така го "изкривиха" да стои така нелепо.

    Fun is just point of view.
  12. 12 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1193 Весело

    Супер си е колицата, следващата ми кола ще е от тоя модел, със сигурност. А за надежност няма какво да се коментира, пословични са със своята здравина. Няма бакшиш в София, с който да съм говорил за Приуса и да е казал лоша дума, проверено...

  13. 13 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2457 Неутрално

    Нещо не съ харчат в България

  14. 14 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Дизайнера на ssangyong actyon се е преместил на работа в Тойота...

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  15. 15 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 330 Неутрално

    До коментар [#7] от "stef":

    Много си оригинален, знаеш ли?
    Нямам дизелов автомобил, дори стар бензинов автомобил с добър двигател има подобен разход като Приус-а.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK