Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5341 Неутрално

    Голяма дизелова реклама, голямо чудо...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  2. 2 Профил на D
    D
    Рейтинг: 228 Неутрално

    3,5/100, но по нанадолнище.

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11404 Неутрално

    Хубава, но политически некоректна :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2421 Любопитно

    "Възможно ли е един двигател да промени цялостното усещане за определен модел автомобил? Оказва се, че да. Установих го, като тествах актуалната "Хонда Сивик" хечбек с новия за марката дизелов двигател"

    stef къде е? Винаги идва да раздава правосъдие когато става въпрос за немска кола с опция за дизелов двигател, но сега, след като става въпрос за Хонда, предполагам го тресе як когнитивен дисонанс.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  5. 5 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1405 Неутрално

    По начало, харесвам Хонда. И тази ми изглежда много прилична. Защо някои бързат да "погребат" дизела? Чета, че някои производители работят здраво по въпроса и се очакват интересни решения.

  6. 6 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1624 Неутрално

    Стартоватата цена от 30К е без ДДС за модел 1.0 Т бензин ;-)

    Сивикът е супер, но не и дизелът + 9АТ, все експериметни да се запълват дупки в каталога за Европа.
    Забога братя, не купувайте япоснки/американски коли с дизелови двигатели !!!

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3990 Неутрално

    .... Защо някои бързат да "погребат" дизела? Чета, че някои производители работят здраво по въпроса и се очакват интересни решения.
    —цитат от коментар 5 на citoyen


    ДВГ стигнаха своя връх. Оттук нататък ще дойде нещо ново, или доброто старо - електродвигателите.

    Можем да направим аналог с ръчните часовници. Първите кварцови дигитални бяха страшно скъпи, но за 5-6 цените им се сринаха. Появиха се аналоговите кварцови, с отклонение до минута за година, които поставиха под заплаха големите марки със скъпи самонавиващи се механизми. И на кварцовите аналогови цените се сринаха, появиха се много нови марки, с много добро качество, и на съвсем народни цени. Класическите механични часовници вече са твърде скъпи, и не всеки може да си ги позволи, докато в класическите омега, лонжин, брайтлинг няма нищо демократично.

    Много скоро ще се случи същото и с колите. Въпрос е само на 2-3 години да се появят нови акумулаторни батерии, и ще се пръкнат съвсем нови марки, които могат да поставят и под заплаха безпроблемното извисяване на Тесла.

    Което не означава че S класата на Мерцедес или БМВ седмица ще изчезнат, но те ще останат като автомобили за супер богаташи, с невероятни данъци, но със супер мъркащи 6 - цилиндрови двигатели, разбира се много екологични, и супер скъпи в сравнение с електричките.

  8. 8 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Дизел ли е, не ми го хвали.

  9. 9 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1624 Неутрално

    До коментар [#7] от "historama":

    Новите акумулатори няма начин да се пръкнат, от 140 години принципът е един и същ ;-) А при производството винаги се изливат по 10-15 тона сярна киселина на кола и много по-големи мръситии някъде в Китай, следва рециклиране по същия начин, т.е. ел. колите са всичко, но не и екологични...
    Градовете ще станат по-чисти, планетата много по-мръсна, точно като е станало преди 100+ години, когато са махнали конете от градовете в полза на ДВГ.

    Който иска екологичен автомобил да кара на метан ;-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  10. 10 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 482 Неутрално

    за мен дизелът се кара мноооого по приятно от бензина. когато, и ако, зареждане на акумулатора стане съпоставимо с времето на напълване на резервоар, тогава ще се замисля за изцяло ел ауто. ако някой реши да направи нормален дизел-ел ауто, също ще се замисля. а дотогава - само нафта!

    и адмирации за хонда, че са сложили нормална скоростна кутия (за автоматичната иде реч), че като гледам японците все вариатори слагат.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  11. 11 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Какъв чар има тази кола?!
    Това нещо само някой японец може да го хареса...

  12. 12 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3990 Неутрално

    "Дизел ли е, не ми го хвали!"

    Съгласен, абсолютно! Конструкторите направо се забавляват с новите дизели, усложняват ги до безкрай, получават невероятно добри характеристики, но всичко е до 200 хил. км, след това идва ред на ремонтите на интеркулера, разни консуматими по турбините, и изведнъж се оказва, че икономиите отиват по ремонта.

  13. 13 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1624 Неутрално

    До коментар [#12] от "historama":

    Точно така е, дизелът трябва да е над 2.2л и да се кара само извънградски по 30К+/година иначе за никаква икономия и комфорт не може да става дума.

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  14. 14 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1178 Любопитно

    Карам японска кола, ама бензин, засега така ще бъде. За мен дизелът служеше за отопление дълги години, а по отношение на колите ще минавам на хибрид или фулелектро, това е бъдещето (донякъде).
    Иначе на Хондата бих й се метнал, но не и на тази цена...

  15. 15 Профил на Принц Серж
    Принц Серж
    Рейтинг: 229 Весело

    Егасимуси и грозната кола! :)

  16. 16 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 785 Неутрално

    По начало, харесвам Хонда. И тази ми изглежда много прилична. Защо някои бързат да "погребат" дизела? Чета, че някои производители работят здраво по въпроса и се очакват интересни решения.
    —цитат от коментар 5 на citoyen


    Дизела не го погребват, а не го купуват. На запад продажбите на дизели драстично спадат. Ще има бъдеще за дизела, ако някой успее да го накара да работи без да му е нужен ауспух.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  17. 17 Профил на Miguel Ramierez
    Miguel Ramierez
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Кола с по-малко от 100 кс на тон е дори опасна. С това нещо няма изпреварване, няма престрояване. В кой век сме, чудя се. Накрая ще харчат 1 литър и ще са 15 коня. Смитани времена. А! И понеже вече е важно да си неможач с права, ще се ограничи скоростта за движение до 15 кмвч. Добре дошли в 21 век на белите дебили.

    1.618
  18. 18 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1229 Неутрално

    До коментар [#11] от "tie_interceptor":

    Аз определено не съм японец и го харесвам!

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  19. 19 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1229 Любопитно

    До коментар [#12] от "historama":

    Определено сте с хуманитарна специалност.Ваше право е да харесвате или не дизеловите агрегати,но я пак за ремонта на интеркулера.Какво му се ремонтира на един прост топлообменик?
    Твърдение издаващо некомпететност в материята.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  20. 20 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1229 Любопитно

    Колата е перфектна.Предполага се изработена с внимание и качество във всеки един детайл.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  21. 21 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    Колицата наистина е много добра и ако взимах 2-3х евро не бих се двоумила и 5 минути.Сами дето ние тука не взимаме такива заплати и пенсии.

  22. 22 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1057 Весело

    До коментар [#19] от "sandman":

    Има и други "механици" които са на ти с дизела и Хонда.

  23. 23 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3249 Неутрално

    ДВГ стигнаха своя връх. Оттук нататък ще дойде нещо ново, или доброто старо - електродвигателите.
    —цитат от коментар 7 на historama


    Ми не са още. Е сега има немска фирма, която пали вътре сместа в цилиндъра с импулсни микровълни и твърди че прави икономии от 30% гориво и 80% намаление на вредните емисии.

    https://mwi-ag.com/?lang=en

  24. 24 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4276 Весело

    Егасимуси и грозната кола! :)
    —цитат от коментар 15 на Принц Серж


    Пише се ЕгасимуСИСИ!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  25. 25 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4276 Весело

    Е сега има немска фирма, която пали вътре сместа в цилиндъра с импулсни микровълни и твърди че прави икономии от 30% гориво и 80% намаление на вредните емисии.
    —цитат от коментар 23 на realguru


    Като не са почнали да палят сместа извън цилиндъра, дажи извън колата.....добре сме.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  26. 26 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    До коментар [#7] от "historama":

    "Въпрос е само на 2-3 години да се появят нови акумулаторни батерии, и ще се пръкнат съвсем нови марки, които могат да поставят и под заплаха безпроблемното извисяване на Тесла."
    =============
    Това за 2-3 години го четяхме преди 5- 6 години и си го четем. Знаем, че светът няма да остане същият , но ползваме настоящия.

    Еретик
  27. 27 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    До коментар [#8] от "Brad Mehldau":

    "Дизел ли е, не ми го хвали."
    ==============
    Нито ти го хваля, нито ти го продавам. О общо осем, последните ми две коли са дизелови, като с тях съм изминал общо 140 000 км. Знам преимуществата на дизела, но не съм емоционално свързан с него. Когато някой ми предложи нещо по-добро на същата цена или по-добра, ще го сменя без съжаление.

    Еретик
  28. 28 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    До коментар [#13] от "100 Рублей за Доллар":

    "Точно така е, дизелът трябва да е над 2.2л и да се кара само извънградски по 30К+/година иначе за никаква икономия и комфорт не може да става дума.?"
    ==================
    Моят е 2.4, кара се по 25 000 на година а за комфорта си говорите с долната част на гърба. Купето е еднакво с това на бензиновия Ес 80.
    ???

    Еретик
  29. 29 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3990 Неутрално

    ...Ваше право е да харесвате или не дизеловите агрегати,но я пак за ремонта на интеркулера.Какво му се ремонтира на един прост топлообменик?Твърдение издаващо некомпететност в материята.
    —цитат от коментар 19 на sandman


    Прав сте, интеркулера не се ремонтира, просто се сменя. За съжаление тогава се разбира, че проблем има и в турбото, и целият ремонт ми струваше общо към 700 лв - интеркулера и ремонта на турбината. Можеше и да е по-лошо.

    Колкото до компетентността ми - нека да не се обиждаме! Не съм профан, не съм и автомонтьор. От 9 коли (отдавна съм преминал 25 години) 3 бяха дизелови. Подържам колите си по възможно най-добрия начин, или почти, във фирмените сервизи. И от трите бях много доволен, но новите дизели са прекалено усложнени. А когато я купиш на 60-70 хил. км бързо достигаш 200 хил., и проблемите се появяват, както и посещенията по сервизите. И като гледам не съм единствен, който се е разколебал от тях. Преминах на бензинови, с нормален двигател от 2 л, сменям си редовно маслото и филтрите, и се надявам поне до 180-200 хил. да нямам проблеми.

  30. 30 Профил на paralelepiped
    paralelepiped
    Рейтинг: 418 Гневно

    С тези дизели не е далеч времето, когато ще се напълнят онкологиите

  31. 31 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 315 Неутрално

    До коментар [#27] от "Костадин Иванов":

    Явно не разбираш, че мен не ме интересува ти колко си доволен от дизеловата ти кола. Интересува ме аз колко съм доволен от дизеловата ТИ кола. А аз не съм! Всеки ден аз, жена ми и детето ми сме принудени да дишаме отровата на безброй андрешковци, които за да спестят някой лев са готови с чиста съвест да обгазяват останалите с нафтовите си кошници, като даже не говорим за масовата практика да се премахва запушен ДПФ, което не просто е нагло, то е престъпно! И не искам да чувам за Евро 6, защото от догодина няколко европейски столици ще забраняват Евро 6 дизели, смятай... И това в страни, където хората не си махат филтъра, и пак. Толкова за дизела.

  32. 32 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 96 Неутрално

    Само Хонда Сивик Тайп R бих си взел. Другите не си заслужават. Колкото до дизела... рано или късно стават шумни и се чупят по-лошо от бензините. Но който си взима нова кола не мисли за това. Но като цяло дизелите са история.

  33. 33 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    Бензин и газ е по екологично.Карам Сузуки 2,5 V6 на газ-хем е икономично,хем като има 150кс ако ти потрябва мощност я има-даваш повечко газ и колата тегли здраво-даже и на наклон.Колата е купена като нова ,гледана е и става на 300х.Сменила съм само един радиатор и двата предни диска.Това са всички повреди за толкова време-дали не е пък доста здрава.

  34. 34 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#32] от "Tod":

    Ти луд ли си? Тая тоалетна невървяща почва от 75К лева и е ГОЛА КАТО ПИУШКА





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.