1. Защо се плащат винетки за третокласни и четвъртокласни междуселски пътища? 2. Защо успоредно на платените магистрали няма безплатни алтернативи както в Гърция? 3. Докога ще ни правите на идиоти?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
1. Защо се плащат винетки за третокласни и четвъртокласни междуселски пътища?2. Защо успоредно на платените магистрали няма безплатни алтернативи както в Гърция?3. Докога ще ни правите на идиоти?
Те Като проектират участъкът Драгоман - Сливница първо да оправят Ж>П> линията, че такъв подковообразен завой прави, а на наейно място да пуснат магистралата и ще спестят 20% от дължината и. И без това за да се движат там влакове с 160 км/ч трябва да се построи тунел между Алдомировци и Сливница и изправи трасето.
Много магистрали, много нещо. И няма спор, че в последните години много пътища се пооправиха, но не изцяло, на парче. За алтернатива на магистралите трябва да се поддържат първокласните пътища, които са успоредни на тях, ама къде ти. Минах веднъж от Жерково до София по стария път - е няма такава трагедия, ужасно беше. Толкова дупки не е имало из страната дори по време на войните и няма как някой да ме принуди да плащам винетка за селскостопански терен, наречен път от някой мазохист. Та не е лошо да се обърне внимание и на останалата пътна мрежа в страната, щото и там живеят хора, които имат нужда от придвижване...
Това правителство се оля, с решението да се иска винетка за околовръстния път, наглостта на общинските изнудвачи вече си е чисто мутренско явление. Само за простиране на пране не са се сетили да искат задължителен данак, но и това ще стане. В Един момент данъците и таксите ще започнат да надминават средната годишна заплата, както е тръгнало. Има един лесен изход - населението се събира, събаря правителството и сформирани набързо съдилища от тълпата започват да издават смъртни присъди с бесилки за оскотелите управници.
До коментар [#14] от "vassilun": Коя магистрала в България е платена? Всички , веднъж я плащаш чрез акциза на горивата и втори път си плащаш винетка . Някой да е дал отчет колко пари са събрани от акциза на гривата , и колко пътища са построени с тези пари?
В Гърция с винетка ли караш по магистралите или плащаш по кабинките, м? А за останалите "безплатни алтернативни" пътища гърците плащат от 150 еврака на година за лека кола. Поне си проверявайте простотиите в нета, ве, преди да ги пляскате по форумите... А да те правят на идиот няма нужда - всеки, който си мисли, че на тоя свят има нещо "безплатно", Е идиот. Както и умниците (изживяващи се обикновено като "десни" и "умнкрасиви), които му цъкат плюсове на глупостите......
Culus capitem delit
ХАХАХАА. Значи за Северната скоростна тангента, която е в рамките на града, ще искат винетка, а за северното околовръстно не. ИДИОТИ. Наречи ги ГЕРБ и повече не ги обиждай.
До коментар [#28] от "pag": Когато магистрата е изградена от частен инвеститор , а държавата е осигурила алтернативен път частният инвеститор си слага тол такси . Ако тол таксата му е много висока никой няма да минава от там а ще се движи по алтернативният път , това е идеалният пример . А по света има всякакви мошенически схеми , каквито искат да приложат и тук . Държавата изгражда пътя с нашите пари събрани от акцизи и данъци и после я дава на приближени фирми да събират парите за преминаване без да има алтернативни пътища.
А7 няма, говори се за скоростен път Русе - ВТ и тунел под Шипка от по 1 лента... тази година подписахме рамков договор с китайците, да ги строят... но кога, за колко и в какъв срок... само Баце си знае
I shave with Occam's razor
В България сме обратни спрямо нормалният свят. В нормалният свят за обикновените пътища се плаща винетка, а на магистралите има ТОЛ-такса. В България за ползуване на магистралите не се заплаща ТОЛ такса, но пък за сметка на това ЛилетУ(от ВинетУ) сложи барикади и кабинки, на ОБИКНОВЕНИТЕ пътища, за да плащат МПС-тата с над 3.5 тона ТОЛ-такси. Ако за нормалните страни, заместим "нормални" с "хетеро" , тогава ЛитетУ сдела от България "хомо".
В Гърция на границата, искат ли да закупиш винетка? Май не искат, а? Значи, тези 150 евро са някакъв друг вид такса. Каквото и да разправяш, трудно ще обясниш факта, че любимото на цялата галактика правителство се готви лека-полека всеки метър пътна мрежа да се облага с поне три вида данък.
В Гърция на границата, искат ли да закупиш винетка? Май не искат, а? Значи, тези 150 евро са някакъв друг вид такса. Каквото и да разправяш, трудно ще обясниш факта, че любимото на цялата галактика правителство се готви лека-полека всеки метър пътна мрежа да се облага с поне три вида данък.
Ама пич, не си длъжен да дишаш! Такива като теб, дето само могат да се оплакват, ако спрат да дишат, ще е много голяма радост за останалите, дето го правим с желание и с удоволствие.
Така чрез преименуване може всяка година да се открива по една магистрала за без пари! На това му се вика иновативно мислене! Не мога да не приветствам. Да живее Баце и "новата магистрала" "Европа"!!!!!
Ах, Александр Сергеевич, милый
Ну что же Вы нам ничего не сказали
О том, как держали, искали, любили,
О том, что в последнюю осень Вы знали
мутри ко да ги праиш рекетира им се , северния туткал минаво насред града , изграден е върху туткал от рудниците а според кметицана на лукорско и радиоактивен справка господарите на ефира , отрязва пътя на повече от десет квартала на софия няма да ги изброявам , ПЪТИЩА ОТ КОИТО МУТРИТЕ НИ ОТКРАДОХА ПАРИТЕ ОТ РАЗКЛОНЕНИЯТА
В Гърция пътната мрежа се развива и поддържа с тези 150 евро и с парите от ПО-ВИСОКИЯ АКЦИЗ ВЪРХУ ГОРИВАТА. Ама ако тук ако направят акциза върху горивата колкото в Гърция, за да няма годишна винетка, и като стане бензина по 2,80 лв и дизела по 2,50 лв. (към днешна дата) света ще оревете!!!
Основен приоритет на страната трябва да бъде тунел под Шипка и магистрала Русе Търново Свиленград ,защото тук преминава 40 % от търговския трафик на югоизточна Европа и най големите приходи са именно от тези тирове по това направление ,а пътя е ужасен и живото застрашаващ за всеки там ,вкл и местните хора най вече .
"То аслъ най-важно е името. Нищо, че една цяла магистрала още нямаме." =============== Росе, "Тракия" и "Марица" докъде трябва да продължат? В морето и Турция?
Новина тук е ,че зада минете от Връждебна до Люлин примерно трябва да си купите винетка така зада стигнете до Люлин без да минавате центъра трябва винетка там е заровено кучето правят ни на идиоти.
До коментар [#28] от "pag":В Гърция на границата, искат ли да закупиш винетка? Май не искат, а? Значи, тези 150 евро са някакъв друг вид такса. Каквото и да разправяш, трудно ще обясниш факта, че любимото на цялата галактика правителство се готви лека-полека всеки метър пътна мрежа да се облага с поне три вида данък.
В Гърция на границата не ти искат винетка, ама пътя от Кулата до Атина и обратно ти излиза 60 евро. Ако ти сложат такива такси тук, вместо едни пикливи 50 евро на година, ще има да хленчиш.
Правителствена иновация . когато магистрали не се строят , те се създават . Ва заседателна маса . С кафе и минерална вода . За ужас на Простия , трофейни магистрални скалпове не се предвиждат . Затова на масата липсва ножица . Честито , ще се чува на закрити мрати .
Спокойно българи! Скоро всички пътища ще станат магистрали, за които ще се плащат тол такси. Обикновените и козите пътеки в планините, ще бъдат достъпни само с/у редовно закупена годишна винетка. Който иска - да ползва, който не иска - да си седи дома, или да лети. Ама тогава ще плаща такса летище и трябва да има полетен план къде отива, след като излезе от двора(апартамента) си. Ха, наздраве🍻 за идващата нова година!
Люлин като отделна магистрала си свърши работата. Важното беше Боко да я открие като първата изцяло завършена магистрала (19.6 км?!) и да влезне в историята. А сега вече може да си признае, че тя не е нищо друго освен продължение на Струма.
Правителството създаде нова магистрала – "Европа" Правителствена иновация . когато магистрали не се строят , те се създават . Ва заседателна маса . С кафе и минерална вода . За ужас на Простия , трофейни магистрални скалпове не се предвиждат . Затова на масата липсва ножица . Честито , ще се чува на закрити мрати .
И на мен ми е любопитно как така "скоростният път София - Калотина", за който и какъвто бяха обявени търговете и се подписват договорите с изпълнителите изведнъж става "магистрала". С правителствено решение. А решение за "победилия социализъм" кога да очкаваме?
Ако говориш за пътищата, водещи към границата, си напълно прав. Не е шега, а е истина. Подържали са се в "отбранително" състояние. Между другото, същото важи и за гръцките пътища към българската граница.
"В рамките на следващите месеци ще бъдат обявени обществени поръчки за строителството на още 137 км от АМ „Хемус“.
Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков по време на инспекция на строителството на обходния път на Габрово. „През месец август стартират тръжните процедури за строителството на 52 км. от аутобана между п.в. „Боаза“ и разклона за Плевен и Ловеч, за да може през следващата година да започне и реалното строителство, обясни той. – През септември очакваме да бъде обявена и процедурата за още 85 км от АМ „Хемус“ – до Велико Търново.“
Не се ли усеща правителството, че името на новата магистрала - "Европа", е много неподходящо? Това да не би да е "пътят към Европа"? По-логично би било "Марица" да се преименува на "Европа".
Нужна е...на чорбаджиите, за имения и дворци, извън гъсто населената столица. На обикновените хора, ще е нужна, когато се осигури работа там. А тази работа няма да се осигури със строежа на магистрали, а на заводи. Пътища вече има напълно достатъчно, за достъп навсякъде. Все се надявам, че като завършат сегашните проекти за магистрали, най-накрая ще се престане с пропиляването на средства в това направление. Единствената нужда от пътно строителство на нови пътища, ще е евентуално за успореден на магистрала "Струма" нормален път, защото по закон трябва да има "безплатно"(в смисъл да може да се ползва само с винетка, без допълнителни ТОЛ такси) алтернатива, каквато след изграждането на Струма няма да има, предвид че едното от платната на "Струма", ще заеме основата на сегашното обикновено шосе. България има нужда от постоянни(дългосрочни) работни места, т.е. от предприятия, заводи.
мурзилка
Новина тук е ,че зада минете от Връждебна до Люлин примерно трябва да си купите винетка така зада стигнете до Люлин без да минавате центъра трябва винетка там е заровено кучето правят ни на идиоти. ========================== Ама наистина софийските селяни са най-яките селяни. И защо тези в ямболско или силистренско да не могат да ходят до областния център, а вие....да? Откакто са въвели винетките, ден няма без да имам винетка. Може да не изляза от града, а може да ида за кафе до Стара Загора. Седмична ли ще си купувате за морето? Всички се правите на пичове паралии, а 97 лева годишно ви събарят. Пфу!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Неизвестен извършител
Рейтинг: 237 ВеселоКмете, айде бе?!
Черноморец
Рейтинг: 289 НеутралноСИлно !
mitko11
Рейтинг: 2888 Любопитно1. Защо се плащат винетки за третокласни и четвъртокласни междуселски пътища?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов2. Защо успоредно на платените магистрали няма безплатни алтернативи както в Гърция?
3. Докога ще ни правите на идиоти?
Tzariqt e Gol
Рейтинг: 233 НеутралноЧудесна идея. това е правилното решение.
4ove4encence
Рейтинг: 530 Весело"Спор дали да има винетка за Северната скоростна тангента" - Естествено, че трябва винетка, как без винетка. :Д
chichka
Рейтинг: 3105 НеутралноСпоко от 2020 г у нас ще се въведе и такса дишане! Само 1 ст. на вдишване, издишването ще е безплатно! Русия е проказата на планетата Земя.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1769 НеутралноМитье мамино, защото магистралите са безплатни.Платени са само за големите камиони.
Чардо
Рейтинг: 1416 Весело""... "Тракия" (означение А-1 с трасе София - Пловдив - Стара Загора - Ямбол - Бургас) ....""""
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24"""... "Марица" (А-4, Пловдив - Стара Загора - Харманли - Свиленград - граница Турция..."""
- = - = - =
Пловдив - Стара Загора на ДВЕ магистрали . . .
ppopov_67
Рейтинг: 627 НеутралноТия ся в Европа само докато има копаня.
Свърши ли се фуража не ги търси повече.
mitko11
Рейтинг: 2888 ВеселоДо коментар [#7] от "dolna4erti4ka":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНякой те е излъгал. Я се опитай да ползваш безплатна магистрала без винетка...
deymus
Рейтинг: 1167 НеутралноДо коментар [#1] от "Неизвестен Извършител":
Явно е запразнил и първия коментар не е негов
quanton
Рейтинг: 233 НеутралноДневник, коригирайте текста под снимкта - магистрала "Люлин"става част от магистрала "Струма", а не от "Марица", както сте посочили.
ЙЕИ
Рейтинг: 496 НеутралноТе Като проектират участъкът Драгоман - Сливница първо да оправят Ж>П> линията, че такъв подковообразен завой прави, а на наейно място да пуснат магистралата и ще спестят 20% от дължината и. И без това за да се движат там влакове с 160 км/ч трябва да се построи тунел между Алдомировци и Сливница и изправи трасето.
vassilun
Рейтинг: 5133 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "mitko11":
Коя магистрала в България е платена?
dark'star
Рейтинг: 4861 НеутралноОтбивката за Азия е след Оризово и преди Чирпан КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Just Бахур
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#6] от "chichka":
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Ако издишването се осъщестеява през гъзът, дали ще се дължат въглеродни квоти?
Petleshev
Рейтинг: 2982 НеутралноДо коментар [#4] от "Tzariqt e Gol":
Бивш tww09306483.Баси....! Как сме живяли досега, без това решение? :)))
geordgeo
Рейтинг: 1245 ЛюбопитноМного магистрали, много нещо. И няма спор, че в последните години много пътища се пооправиха, но не изцяло, на парче. За алтернатива на магистралите трябва да се поддържат първокласните пътища, които са успоредни на тях, ама къде ти. Минах веднъж от Жерково до София по стария път - е няма такава трагедия, ужасно беше. Толкова дупки не е имало из страната дори по време на войните и няма как някой да ме принуди да плащам винетка за селскостопански терен, наречен път от някой мазохист. Та не е лошо да се обърне внимание и на останалата пътна мрежа в страната, щото и там живеят хора, които имат нужда от придвижване...
дедо Андро
Рейтинг: 2335 ГневноДрън-дрън, за София-Калотина още т.нар. цар, дето тогава премиер го даваше, говореше, че ще я направи. А тя си стои същата.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.BGman
Рейтинг: 4170 ВеселоДо коментар [#14] от "vassilun":
Сигурно си мисли, че като плаща за услугите на труженичките по магистралите, си плаща и за винетка...
mitko11
Рейтинг: 2888 ВеселоДо коментар [#14] от "vassilun":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовКоя може да ползваш без платена винетка?
Yotce
Рейтинг: 1299 ВеселоДо коментар [#8] от "Чардо":
Хитро, все някога ще се сетят София - Бургас и Бургас - София да се разглеждат като две магистрали...
pm
Рейтинг: 408 НеутралноАхаха! Важното е в края на годината заглавията да са гръмки, правителството създава магистрали и строи зали!!
"Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."mitko11
Рейтинг: 2888 ВеселоДо коментар [#22] от "Yotce":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовИ след това ще включат аварийните ленти на магистралите като отделен път....
Как хубаво звучи - доплащане за аварийна лента...
Дедо Крум
Рейтинг: 233 НеутралноТова правителство се оля, с решението да се иска винетка за околовръстния път, наглостта на общинските изнудвачи вече си е чисто мутренско явление. Само за простиране на пране не са се сетили да искат задължителен данак, но и това ще стане. В Един момент данъците и таксите ще започнат да надминават средната годишна заплата, както е тръгнало. Има един лесен изход - населението се събира, събаря правителството и сформирани набързо съдилища от тълпата започват да издават смъртни присъди с бесилки за оскотелите управници.
Дедо КрумChatПКП
Рейтинг: 1599 ЛюбопитноА магистрала А7 Капитан Андреево - Габрово - Велико Търново - Русе няма ли да има? От към ТИР-ове това май е най-натоварения маршрут в България.
lout66
Рейтинг: 595 НеутралноДо коментар [#14] от "vassilun":
Коя магистрала в България е платена?
Всички , веднъж я плащаш чрез акциза на горивата и втори път си плащаш винетка .
Някой да е дал отчет колко пари са събрани от акциза на гривата , и колко пътища са построени с тези пари?
pag
Рейтинг: 1216 ЛюбопитноВ Гърция с винетка ли караш по магистралите или плащаш по кабинките, м? А за останалите "безплатни алтернативни" пътища гърците плащат от 150 еврака на година за лека кола.
Поне си проверявайте простотиите в нета, ве, преди да ги пляскате по форумите...
А да те правят на идиот няма нужда - всеки, който си мисли, че на тоя свят има нещо "безплатно", Е идиот. Както и умниците (изживяващи се обикновено като "десни" и "умнкрасиви), които му цъкат плюсове на глупостите...... Culus capitem delit
HERMES
Рейтинг: 693 НеутралноХАХАХАА. Значи за Северната скоростна тангента, която е в рамките на града, ще искат винетка, а за северното околовръстно не. ИДИОТИ. Наречи ги ГЕРБ и повече не ги обиждай.
Polite_Bearlout66
Рейтинг: 595 НеутралноДо коментар [#28] от "pag":
Когато магистрата е изградена от частен инвеститор , а държавата е осигурила алтернативен път частният инвеститор си слага тол такси .
Ако тол таксата му е много висока никой няма да минава от там а ще се движи по алтернативният път , това е идеалният пример .
А по света има всякакви мошенически схеми , каквито искат да приложат и тук .
Държавата изгражда пътя с нашите пари събрани от акцизи и данъци и после я дава на приближени фирми да събират парите за преминаване без да има алтернативни пътища.
Сахаров
Рейтинг: 319 НеутралноА7 няма, говори се за скоростен път Русе - ВТ и тунел под Шипка от по 1 лента... тази година подписахме рамков договор с китайците, да ги строят... но кога, за колко и в какъв срок... само Баце си знае I shave with Occam's razor
Маршалов
Рейтинг: 515 ВеселоВ България сме обратни спрямо нормалният свят. В нормалният свят за обикновените пътища се плаща винетка, а на магистралите има ТОЛ-такса. В България за ползуване на магистралите не се заплаща ТОЛ такса, но пък за сметка на това ЛилетУ(от ВинетУ) сложи барикади и кабинки, на ОБИКНОВЕНИТЕ пътища, за да плащат МПС-тата с над 3.5 тона ТОЛ-такси. Ако за нормалните страни, заместим "нормални" с "хетеро" , тогава ЛитетУ сдела от България "хомо".
мурзилкаYotce
Рейтинг: 1299 НеутралноДо коментар [#28] от "pag":
В Гърция на границата, искат ли да закупиш винетка? Май не искат, а? Значи, тези 150 евро са някакъв друг вид такса. Каквото и да разправяш, трудно ще обясниш факта, че любимото на цялата галактика правителство се готви лека-полека всеки метър пътна мрежа да се облага с поне три вида данък.
Yotce
Рейтинг: 1299 НеутралноДо коментар [#28] от "pag":
В Гърция на границата, искат ли да закупиш винетка? Май не искат, а? Значи, тези 150 евро са някакъв друг вид такса. Каквото и да разправяш, трудно ще обясниш факта, че любимото на цялата галактика правителство се готви лека-полека всеки метър пътна мрежа да се облага с поне три вида данък.
cristo_n
Рейтинг: 515 ВеселоА бе що не прекръстят магистрала Струма направо на магистрала Македония, та гърците да пощръклеят? Малко купон да стане, не за друго. :)
Fiji
Рейтинг: 503 НеутралноА до двата дунавски моста — нито магистрали, нито читави пътища.
ambros
Рейтинг: 510 НеутралноКъде в България се плаща при пътуване по магистрала като в Гърция?
cristo_n
Рейтинг: 515 ВеселоАма пич, не си длъжен да дишаш!
Такива като теб, дето само могат да се оплакват, ако спрат да дишат, ще е много голяма радост за останалите, дето го правим с желание и с удоволствие.
джендър NATO generals
Рейтинг: 1059 ВеселоПреди- До Калотина и на зад
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токСега- До Европа и назад!
Иосиф Давидович
Рейтинг: 0 НеутралноТака чрез преименуване може всяка година да се открива по една магистрала за без пари! На това му се вика иновативно мислене! Не мога да не приветствам. Да живее Баце и "новата магистрала" "Европа"!!!!!
Ах, Александр Сергеевич, милый Ну что же Вы нам ничего не сказали О том, как держали, искали, любили, О том, что в последнюю осень Вы зналиreply
Рейтинг: 466 Неутралномутри ко да ги праиш рекетира им се , северния туткал минаво насред града , изграден е върху туткал от рудниците а според кметицана на лукорско и радиоактивен справка господарите на ефира , отрязва пътя на повече от десет квартала на софия няма да ги изброявам , ПЪТИЩА ОТ КОИТО МУТРИТЕ НИ ОТКРАДОХА ПАРИТЕ ОТ РАЗКЛОНЕНИЯТА
chichka
Рейтинг: 3105 НеутралноДо коментар [#38] от "cristo_n":
Русия е проказата на планетата Земя.Чувал съм, че мисленето е трудна работа.... ама чак толкова?
cristo_n
Рейтинг: 515 ВеселоВ Гърция пътната мрежа се развива и поддържа с тези 150 евро и с парите от ПО-ВИСОКИЯ АКЦИЗ ВЪРХУ ГОРИВАТА.
Ама ако тук ако направят акциза върху горивата колкото в Гърция, за да няма годишна винетка, и като стане бензина по 2,80 лв и дизела по 2,50 лв. (към днешна дата) света ще оревете!!!
Slick
Рейтинг: 458 НеутралноНовината за мен е че в България има магистрали?! Това са второкласни пътища
Роси
Рейтинг: 8049 НеутралноТо аслъ най-важно е името. Нищо, че една цяла магистрала още нямаме.
''zms15783''
Рейтинг: 515 НеутралноВажно е табелата накъде Сочи ;-)
Nikoi
Рейтинг: 807 НеутралноОсновен приоритет на страната трябва да бъде тунел под Шипка и магистрала Русе Търново Свиленград ,защото тук преминава 40 % от търговския трафик на югоизточна Европа и най големите приходи са именно от тези тирове по това направление ,а пътя е ужасен и живото застрашаващ за всеки там ,вкл и местните хора най вече .
Костадин Иванов
Рейтинг: 4289 НеутралноДо коментар [#45] от "Роси"
Еретик"То аслъ най-важно е името. Нищо, че една цяла магистрала още нямаме."
===============
Росе, "Тракия" и "Марица" докъде трябва да продължат? В морето и Турция?
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2242 ВеселоСещам се за едни времена дето уж не правихте пътища за да не ви превземат лесно Турция и Гърция !!
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Хахаха........
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5487 Весело"Марица" тогава да се преименува на "Азия"!!!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевpenetrating
Рейтинг: 8910 ЛюбопитноА София - Видин?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertqtl36551020
Рейтинг: 482 НеутралноНовина тук е ,че зада минете от Връждебна до Люлин примерно трябва да си купите винетка така зада стигнете до Люлин без да минавате центъра трябва винетка там е заровено кучето правят ни на идиоти.
neut
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#8] от "Чардо":
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restОчевидна редакторска грешка
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#34] от "Yotce":
В Гърция на границата не ти искат винетка, ама пътя от Кулата до Атина и обратно ти излиза 60 евро. Ако ти сложат такива такси тук, вместо едни пикливи 50 евро на година, ще има да хленчиш.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
papуre
Рейтинг: 684 НеутралноПравителството създаде нова магистрала – "Европа"
Правителствена иновация . когато магистрали не се строят , те се създават . Ва заседателна маса . С кафе и минерална вода . За ужас на Простия , трофейни магистрални скалпове не се предвиждат . Затова на масата липсва ножица . Честито , ще се чува на закрити мрати .
qtl36551020
Рейтинг: 482 НеутралноАбе какво шикалкавят знаците за задължителна винетка вече са сложени .
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 739 ВеселоСпокойно българи! Скоро всички пътища ще станат магистрали, за които ще се плащат тол такси. Обикновените и козите пътеки в планините, ще бъдат достъпни само с/у редовно закупена годишна винетка. Който иска - да ползва, който не иска - да си седи дома, или да лети. Ама тогава ще плаща такса летище и трябва да има полетен план къде отива, след като излезе от двора(апартамента) си. Ха, наздраве🍻 за идващата нова година!
бАрни
Рейтинг: 571 ВеселоЩом минава през Перник значи е "Винкелщрасе" !
Brasil
Рейтинг: 328 ВеселоЛюлин като отделна магистрала си свърши работата. Важното беше Боко да я открие като първата изцяло завършена магистрала (19.6 км?!) и да влезне в историята. А сега вече може да си признае, че тя не е нищо друго освен продължение на Струма.
Един препатил
Рейтинг: 2552 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "papуre":
И на мен ми е любопитно как така "скоростният път София - Калотина", за който и какъвто бяха обявени търговете и се подписват договорите с изпълнителите изведнъж става "магистрала". С правителствено решение. А решение за "победилия социализъм" кога да очкаваме?
razor
Рейтинг: 1015 НеутралноАко говориш за пътищата, водещи към границата, си напълно прав. Не е шега, а е истина. Подържали са се в "отбранително" състояние. Между другото, същото важи и за гръцките пътища към българската граница.
Адекватно мислещ
Рейтинг: 289 Неутрално"В рамките на следващите месеци ще бъдат обявени обществени поръчки за строителството на още 137 км от АМ „Хемус“.
Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков по време на инспекция на строителството на обходния път на Габрово. „През месец август стартират тръжните процедури за строителството на 52 км. от аутобана между п.в. „Боаза“ и разклона за Плевен и Ловеч, за да може през следващата година да започне и реалното строителство, обясни той. – През септември очакваме да бъде обявена и процедурата за още 85 км от АМ „Хемус“ – до Велико Търново.“
https://www.24chasa.bg/novini/article/6970155
---
Тия поръчки още не са обявени. Нито една от двете. Напротив, оня ден обявиха, че строителството ще стартира най-рано през 2020 г.
https://gradat.bg/infrastruktura/ministr-avramova-ochakvame-stroitelstvoto-na-am-hemus-ot-pv-boaza-do-presichaneto-s
sict
Рейтинг: 406 ВеселоНе е ли по правилно - А5 "Варна-Истанбул"?
мики маус
Рейтинг: 2196 Неутрално“Правителството създаде нова магистрала – "Европа”
Навремето така на поразия се кръщаваше на Априлския пленум, на тринайсетия конгрес и т.н
razor
Рейтинг: 1015 ЛюбопитноНе се ли усеща правителството, че името на новата магистрала - "Европа", е много неподходящо? Това да не би да е "пътят към Европа"? По-логично би било "Марица" да се преименува на "Европа".
mrslv
Рейтинг: 240 НеутралноДо коментар [#14] от "vassilun":
Всички!
penetrating
Рейтинг: 8910 ВеселоДо коментар [#58] от "aleks ivan":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЗащо не? :)
Свинчуга
Рейтинг: 2327 НеутралноОсвен да се хиля на мицифайското усърдие...ебати галошите честно хахахаха.
Обичам да грухтя и плюскам.Practic
Рейтинг: 323 ВеселоАко бездарниците имаха известно чувство за хумор,
магистралата щеше да бъде наречена
"Княз Александър Батенберг" !
Европеец
Рейтинг: 515 НеутралноЗащо 1/3 от населението на България се е събрало в София и докога ще продължава тази тенденция … ?!
"Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato CensoriusБългария няма ли нужда от останалата територия ?!
Маршалов
Рейтинг: 515 НеутралноНужна е...на чорбаджиите, за имения и дворци, извън гъсто населената столица. На обикновените хора, ще е нужна, когато се осигури работа там. А тази работа няма да се осигури със строежа на магистрали, а на заводи. Пътища вече има напълно достатъчно, за достъп навсякъде. Все се надявам, че като завършат сегашните проекти за магистрали, най-накрая ще се престане с пропиляването на средства в това направление. Единствената нужда от пътно строителство на нови пътища, ще е евентуално за успореден на магистрала "Струма" нормален път, защото по закон трябва да има "безплатно"(в смисъл да може да се ползва само с винетка, без допълнителни ТОЛ такси) алтернатива, каквато след изграждането на Струма няма да има, предвид че едното от платната на "Струма", ще заеме основата на сегашното обикновено шосе. България има нужда от постоянни(дългосрочни) работни места, т.е. от предприятия, заводи. мурзилка
Костадин Иванов
Рейтинг: 4289 ГневноДо коментар [#52] от "qtl36551020":
ЕретикНовина тук е ,че зада минете от Връждебна до Люлин примерно трябва да си купите винетка така зада стигнете до Люлин без да минавате центъра трябва винетка там е заровено кучето правят ни на идиоти.
==========================
Ама наистина софийските селяни са най-яките селяни.
И защо тези в ямболско или силистренско да не могат да ходят до областния център, а вие....да?
Откакто са въвели винетките, ден няма без да имам винетка. Може да не изляза от града, а може да ида за кафе до Стара Загора.
Седмична ли ще си купувате за морето?
Всички се правите на пичове паралии, а 97 лева годишно ви събарят. Пфу!
Nikoi
Рейтинг: 807 НеутралноДо коментар [#59] от "Vlado Nikolov":
Не се безпокой , ще си купим дронове ,а жилищата ни са все на последни етажи и няма да им даваме винетки и такси я .