Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 867 Неутрално

    7.46 кс. на килиграм, не е зле!

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  2. 2 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 867 Неутрално

    7.46кг. на кс. разбира се :)

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  3. 3 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2643 Неутрално

    "Един поглед към колата е достатъчен, за да си дадем сметка, че пред нас е специален автомобил. Спортният му характер се подчертава от характерната предна решетка, предната броня с аеродинамични елементи, спойлера над вратата на багажника, праговете с мускулесто излъчване, 17-цоловите полирани алуминиеви джанти и задна броня с два ауспуха и имитираща карбон долна част."
    ==============
    Мале, мале..... Два ауспуха на 140 коня и имитация на карбон.
    Това не може да компенсира теснотията и да докара автомобила до "специален".

    Еретик
  4. 4 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Защо спортен автомобил е сниман на полето и по павета?!

  5. 5 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4468 Неутрално

    Този автомобил е морално остарял! И като дизайн, и като възможности!

  6. 6 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    Т'ва е за тинейджърки с богати татковци.

  7. 7 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    До коментар [#6] от "Хи-хи":

    Т'ва е за тинейджърки с богати татковци.
    —цитат от коментар 6 на Хи-хи


    Богатия татко по скоро би купил Мини на кифличката

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4836 Неутрално

    До коментар [#6] от "Хи-хи":

    Не е скъп, друг и въпроса колко е "спортен автомобил", било то и малък, с мощност 140 к.с., и ускорение над 8 сек. до 100 км.

    скоростен индекс "Y"
  9. 9 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    Новата Corsa OPC прави своята световна премиера в Женева със 152 кВт/207 к.с. и богато OPC оборудване за едва 38 490 лева (препоръчителна цена с ДДС в България). 0-100 км/ч за 6,4 сек.
    Това май е по-спортно, и е в същия клас.
    Липсват ми спирачния път от 100-0 км. в час, реалното ускорение до 100 и средната скорост при слалом между конуси.

  10. 10 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Кола, която дава 230 Нм при 2 хиляди оборота и тежи 1000 килограма заслужава да се нарече спортна. Такова ниско тегло дава възможност да я влезеш в завой бързичко, а с толкова въртящ момент можеш да я "изтеглиш" от завоя и да си направиш кефа. Вътре не е тясна. Пробвал съм я, когато обикалях шоурумите, за да купувам моята. Възрастен човек сяда на задната седалка спокойно, стига да не е извънгабаритен. Реално, единствените й недостатъци са малък багажник (и това разгледах, малък е). Както и фактът, че окачването е настроено твърдо. За Швейцария може да е супер, тука ще се джаскаш по дупките и ще подскачаш по бабуните като маймуна. Което не е проблем на колата, а на ненормалните ни условия. За 39 хиляди лева с адаптивен круиз контрол, камера за задно виждане, автоматично спиране при засечена опасност и автоматичен климатик си е много добро предложение. Даже боята металик е в цената, което нито една друга фирма не ми предложи.

  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4836 Неутрално

    До коментар [#9] от "tos_buratino":

    До 35-то място ги няма, няма и проведен тест, така че, само може да гадаем. Според мен около 34 метра.:
    https://www.brembo.com/en/company/news/top-35-best-braking-cars-2018-ranking

    скоростен индекс "Y"
  12. 12 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    По-скоро съм изкушен за новото "Джимни" отколкото за това нещо. Ако има собственици във форума - да споделят мнение и опит.

  13. 13 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 280 Неутрално

    До коментар [#10] от "sylvester":

    Доста добра си е количката, особено за тези пари. Само не знам колко добър е двигателя, като дълготайност и конструкция също. По принцип съм чувал добри неща за Сузуки, така че ако в двигателната система (вкл. и трансмисията) е добър, няма грешка. Не съм почитател на немския автопром!

  14. 14 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 716 Неутрално

    По-добре пишете за коли на ток.

  15. 15 Профил на atropin
    atropin
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Това не е спортен автомобил, а хот хеч. Спортен автомобил е например мазда мх5.

  16. 16 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 453 Неутрално

    По-добре пишете за коли на ток.
    —цитат от коментар 14 на Ох леле


    И аз бих си радвал на едно ревю на Hyundai Kona...

  17. 17 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    Т'ва е за тинейджърки с богати татковци.
    —цитат от коментар 6 на Хи-хи


    Радвам се !

    Поне за тях гроздето не е кисело …

    : )

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  19. 19 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    Аз съм за Fiat 500 Abarth 595 1.4 T-Jet 180 Competizione.

  20. 20 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#13] от "mandzo":

    Това е трудно да се прогнозира. Аз (като типичен усъмнен нашенец) по-скоро бих предпочел старата конфигурация на Суифт Спорт с малко по-голям, атмосферен двигател. Всеки един турбо двигател е по-сложна система, която е още едно нещо, което потенциално може да даде проблем. А специално у нас поддръжката, дори (или особено) официалната, винаги е повод за притеснения. Но модата на по-малките, турбо двигатели твърдо завладя всички производители и засега няма масови оплаквания от нея. Бъдещето ще покаже. Друг е въпросът, че отдавна отминаха времената, в които когато купуваш нова кола, знаеш че е това и ще я караш в следващите 20 години! А първите 6-7 най-вероятно ще си е идеална която и да вземеш ;)

  21. 21 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 280 Неутрално

    До коментар [#20] от "sylvester":
    Много зависи от подръжката, но все пак проектирането и изработката е на 1-во място. Сега имам fa20dit (6-та година) и никакви проблеми.
    Предишната ми кола не беше стока, но все пак я карах 17 години.

  22. 22 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Всеки който го оплюва му препоръчвам да го покара.Един два месеца карах предишния модел и малко автомобили бяха по бързи на светофара.Прекрасна за града и в планински завои.

  23. 23 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 280 Весело

    До коментар [#22] от "dolna4erti4ka":

    Новият модел има с 50% увеличен въртящ момент 170 lb-ft ( 230 Nm), така че няма да има никой по-бърз на сфетофара от теб ( е, с някои резерви, правилника и ограниченията все пак трябва да се спазват). Това което се чудя защо AWD версията още я нямя?

  24. 24 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3755 Неутрално

    секи 4ти км

    Не е Sport Utility Vehicle.

    E: SUv с малко S и малко U.

    До коментар [#15] от "atropin":

    Това не е спортен автомобил, а хот хеч.
    Спортен автомобил е например мазда мх5.

  25. 25 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3755 Неутрално

    секи 4ти км

    Да беше казал навреме ;)
    Ок.

    През 2018 г Мъск достави на Марс ел. автомобил.
    Пак през миналата:
    Прокопа (не Прокопи, а Мъск) под ЕлЕй тунел за автомобила си.
    Цел: целият обществен и частен трафик на ЕлЕй
    да се движи по-бързо и ефективно, underground.

    Ел. колите са движени от Ел. енергия.
    Когато колата е в неподвижност, може изобщо да не консумира "ток".
    Но енeргията е в готовност, държана в акумулатор.
    Има напрежение.

    Дръпваш шалтера и... потича "ток".

    До коментар [#14] от "Ох леле":

    По-добре пишете за коли на ток.

  26. 26 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Снимка 11 - сглобката е толкова зле, че между фугите на елементите може да мине мишка...

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.