Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    57 хиляди лева за двигател 1.3 литра...........
    Не знам, но звучи просто нереално, при положение, че част от мотоциклетите са с подобни двигатели. Европейската регулация убива нормалния двигател. Това даже е опасно, понеже тия характеристики на толкова малък двигател са с един шофьор, а реално такива полуджипове са с повече от един човек и натоварени понякога и ......... как ще можеш да изпревариш бързо и рязко, ако се наложи , при "голо" тегло от тон и половина.....

  2. 2 Профил на РАДИО "СЕВЛИЕВО" - 97,7 МХц
    РАДИО "СЕВЛИЕВО" - 97,7 МХц
    Рейтинг: 11 Неутрално

    ПРАВИЛЕН ИЗВОД!

    РАДИО "СЕВЛИЕВО" - 97,7 МХц
  3. 3 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 830 Неутрално

    57 хиляди лева за двигател 1.3 литра...........Не знам, но звучи просто нереално, при положение, че част от мотоциклетите са с подобни двигатели. Европейската регулация убива нормалния двигател. Това даже е опасно, понеже тия характеристики на толкова малък двигател са с един шофьор, а реално такива полуджипове са с повече от един човек и натоварени понякога и ......... как ще можеш да изпревариш бързо и рязко, ако се наложи , при "голо" тегло от тон и половина.....
    —цитат от коментар 1 на grayeagle



    До коментар [#1] от "grayeagle":

    Застани на "Цариградско шосе" и преброй, колко такива полуджипове возят друг освен шофьора ...

  4. 4 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#1] от "grayeagle":

    Такива джипове ги карат масово надъхани лелки и умрелия двигател съчетан с голямата амбиция е наистина опасен за движението.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10690 Неутрално

    Всичко ми хареса, включително и цената. Единственото, с което не мога да свикна е външния му вид :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2643 Неутрално

    До коментар [#6] от "penetrating":

    "Всичко ми хареса, включително и цената. Единственото, с което не мога да свикна е външния му вид "
    =============
    Външния вид го търпявам, но размера и мощността трудно ще преглътна.

    Еретик
  8. 8 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1147 Весело

    нисан кашкай с емблема на рено...и като че ли една идея по смотан

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  9. 9 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    "орал грийн"... Джорджиии... да не е опал грийн... нормално, стават грешки при ползване на шльоковица.

  10. 10 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2643 Неутрално

    До коментар [#8] от "не на безразличието":

    "нисан кашкай с емблема на рено...и като че ли една идея по смотан"
    ===============
    Преди време в джипкаджийския форум имаше хубав лаф по повод Кашкай.
    "Имената на истинските джипове не звучат като развалена храна"

    Еретик
  11. 11 Профил на buchermucher
    buchermucher
    Рейтинг: 254 Неутрално

    "Сгъването напред на облегалката на предната дясна седалка пък позволява превозването на товари с дължина 2.56 метра, което е добър показател за автомобил с дължина 4.80 метра."

    Така е, а за кола 4.45м като Каджара е още по-добър показател...
    Нараво да си поръчам едно орално зелено и....да си свиркам , може би ?
    Иначе не обемът на двигателя бута колата , а мощността. Даунсайзингът може да ви дразни, но това не означава, че двигателят няма мощ

  12. 12 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Хахахаха... 1.3... хахахахаха... Хахахахахахахаха.....

  13. 13 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4836 Весело

    Някой бил ли е изпреварван от подобно Рено?

    скоростен индекс "Y"
  14. 14 Профил на Puck Futin
    Puck Futin
    Рейтинг: 308 Неутрално

    До коментар [#13] от "hamiltonf

    Лично не съм виждал. Но на един прЕател баща му е виждал как е успяло да изпревари конска каруца. Конят е добре, но шифьорът на Реното е бил стресиран.

  15. 15 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Проблемът на малките двигатели не е този.С турбото вдигат мощност и вървят.Карах Голф 7 с 1.4 мотор и съм доволна.Мощност има ,върви добре и изпреварва лесно.Проблемът е,че като е малко двигателчето и го натиснеш за повече мощ тогава почва да лапа сериозно.Направо ги пие бензина.Цялата идея да е икономичен отива на кино.За Голфа-проблемна е и веригата м двигателя.

  16. 16 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Каджарът си е прекрасна кола за нормално каране. Имам скромен опит с 1.5 двигател и съм впечатлен. Потвърждавам, че включиш ли турбото направо пие горивото, но и динамиката му е различна. При кротко каране (около 110 км/ч) съм стигал до 4.1 л на сто. Признавам, че до 3.9 не съм падал. По същия маршрут, с нервно каране успях да достигна 7.2 л на сто.
    Като возия си е много добра кола. Правиш 400 км и слизаш от нея без чувство за умора.
    Трудно ми беше да сляза от Мегана, но вече съм на път да го прежаля.

  17. 17 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    Проблемът на малките двигатели не е този.С турбото вдигат мощност и вървят.Карах Голф 7 с 1.4 мотор и съм доволна.Мощност има ,върви добре и изпреварва лесно.Проблемът е,че като е малко двигателчето и го натиснеш за повече мощ тогава почва да лапа сериозно.Направо ги пие бензина.Цялата идея да е икономичен отива на кино.За Голфа-проблемна е и веригата м двигателя.
    —цитат от коментар 15 на dolna4erti4ka



    Не е само увеличаване на разхода. Малкия мотор, дори и с повече мощност, ускорява бързо да 100-120 и до там. По-голямо мотор, със същата мощност, ще ускори до 150 без особени проблеми. А при сегашния трафик и състояние на инфраструктурата, си трябва скорост при изпреварванията.

    А що те отнася до бензиновите мотори на "Рено", по-издържливи няма. В последните 25-30 години, техни коли или двигатели, спечелили най-много титли във Ф1.

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3616 Неутрално

    Проблемът на малките двигатели не е този.С турбото вдигат мощност и вървят.Карах Голф 7 с 1.4 мотор и съм доволна.Мощност има ,върви добре и изпреварва лесно.Проблемът е,че като е малко двигателчето и го натиснеш за повече мощ тогава почва да лапа сериозно.Направо ги пие бензина.....
    —цитат от коментар 15 на dolna4erti4ka

    За мен идеята на турбото е именно при необходимост (рисково изпреварване) двигателят за кратко време да успее рязко да увеличи силата си, и бързо да се справи с неприятната ситуация. Но не и непрекъснато да търсиш мощ от него (да включиш ляв мигач, и да продължиш със 160 км/ч. от София до Пловдив) Тогава можеш и да скапеш двигателя, а със сигурност и маслото ще намалее. В такива случаи 2 л двигател е по-удачно, но не забравяй, че в повечето страни на ЕС ограничението на скоростта е 120-130 км, (дори и по магистралите), които и с по-малък двигател можеш да ги поддържаш.
    С пожелание за 2019 без АУАН !

  19. 19 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2290 Разстроено

    Рено вървят по пътя на VW: един и същ (скучен) дизайн на всичките си автомобили, само в различни размери 👎

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3616 Неутрално

    Рено вървят по пътя на VW: един и същ (скучен) дизайн на всичките си автомобили, само в различни размери 👎
    —цитат от коментар 19 на aleks ivan


    Но пък увеличиха продажбите си. За съжаление скучните автомобили са най-ликвидни, докато при разнообразните част от тях имат своите привърженици, а други те ги понасят.

  21. 21 Профил на Бриго докара Симеон
    Бриго докара Симеон
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    Но не и непрекъснато да търсиш мощ от него (да включиш ляв мигач, и да продължиш със 160 км/ч. от София до Пловдив) Тогава можеш и да скапеш двигателя, а със сигурност и маслото ще намалее.
    —цитат от коментар 18 на historama

    И разхода на гориво ще се удвои

  22. 22 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4836 Неутрално

    До коментар [#18] от "historama":

    "Но не и непрекъснато да търсиш мощ от него (да включиш ляв мигач, и да продължиш със 160 км/ч. от София до Пловдив) Тогава можеш и да скапеш двигателя, а със сигурност и маслото ще намалее."

    Нито маслото ще намалее, нито ще се скапе двигателя при нов автомобил, ако не се влиза в червената зона на оборотите.

    скоростен индекс "Y"
  23. 23 Профил на inspektora
    inspektora
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Поизлъскано е, но някои неща са ми много смешни - направили място за бутилка литър и половина в предните врати и два отделни въздуховода на задните места. Това много по-скромни и стари колици си го имат, без да се смята за някаква "екстра". Версията Блек Идишън е с черни капаци на страничните огледала - с това се отличават най-ниските класове на другите автомобили, а по-високите са с цвета на автомобила или хром, карбон и др.

  24. 24 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10690 Весело

    До коментар [#7] от "Костадин Иванов":

    :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  25. 25 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 280 Неутрално

    До коментар [#15] от "dolna4erti4ka":

    А какъв е проблема с веригата, да не е от пластмаса? :)

  26. 26 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 705 Неутрално

    Продължавам да твърдя, че близо 60к. за такава кола с визия на китайска играчка са твърде много. Колкото "духалката" е отоплителен уред, толкова и това е кола!

  27. 27 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Любопитно

    До коментар [#16] от "prirodata":

    Да наречеш Рено прекрасна кола предполага, че никога не си управлявал наистина нормален автомобил...

    Модератора е неадекватен!
  28. 28 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Весело

    До коментар [#17] от "popovski31":

    Знаеш ли каква е приликата между моторите за Формулата и тези в конвенциоанлните автомобили?

    Никаква...

    Модератора е неадекватен!
  29. 29 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    До коментар [#26] от "m_style":

    Де да беше визията проблема...

    В случая съм напълно съгласен с мнението ти...

    Модератора е неадекватен!
  30. 30 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1464 Весело

    До коментар [#28] от "Ivan_":

    Бе, зависи от духалката, има духалки, дето могат да изкарат камъни от бъбреците.

  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Весело

    До коментар [#30] от "Цайко":

    Не съм чул Рено да използват участието си във Формулата за нещо различно от реклама...

    Единственото нещо, което навлиза от Формула 1 в редовното рено са рекламните брошури...

    Модератора е неадекватен!
  32. 32 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Хахахаха... 1.3... хахахахаха... Хахахахахахахаха.....
    —цитат от коментар 12 на eus47368223


    Виждам, че много минуси съм пожънал, така че ще се обоснова.
    Първият аргумент е че големият двигател, дори и със същата мощност и момент, просто се усеща по-добре и се кара по-леко и с по-голям кеф. Само че тук е ясно, че поради екология, икономия и още 2-3 неща бъдещето е на даунсайзинга и този аргумент го забравяме. Вторият аргумент обаче е много по-важен, особено за България, когато тези коли станат на по 150 - 200 000. Тези издути до дупка моторчета издържат толкова. По Европа VW пасат с двигател 1.4 турбо, Рено Лагуна с подобен мотор и разни други аналогични модели на други марки се продават най-масово, като станат на няколко години.

  33. 33 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#16] от "prirodata":Да наречеш Рено прекрасна кола предполага, че никога не си управлявал наистина нормален автомобил...
    —цитат от коментар 27 на Ivan_


    Признавам си, че съм пристрастен към Рено. Сменил съм 3 рена (на по 200 - 250 хиляди всяко) и нямам оплаквания. За мен има два вида коли. Първия е работното конче, което върши работа, а втория вид е играчка за чесане на краста. Дали са рена или други модели няма разлика.
    Имам си друга краста и по нея съм пръснал пари за повече от една кола.

  34. 34 Профил на troika
    troika
    Рейтинг: 551 Неутрално

    За изпреварването е важен въртящия момент, не мощността. Отделно трябва да се види графиката при какви обороти какви са стойностите, кога какво се случва. При бензина и дизела има съществена разлика. За извънградско под 250Нм не ми е приятно да карам коли, 340-350Нм дето са масово турбодизелите изпреварването е добре, 450 до 600 при 3л турбодизел е супер. Но за града това няма значение, стига и най-слабия мотор на Рено.
    Тука чета за вериги - не знам как са при Рено, но при ВАГ слагат едни такива тънички дето при 60000км вече са поразтегнати. Да не говорим за покритието на цилиндрите, което се скапва на 100000км.

    забавление и приключение
  35. 35 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 520 Неутрално

    За мен идеята на турбото е именно при необходимост (рисково изпреварване) двигателят за кратко време да успее рязко да увеличи силата си, и бързо да се справи с неприятната ситуация. Но не и непрекъснато да търсиш мощ от него (да включиш ляв мигач, и да продължиш със 160 км/ч. от София до Пловдив) Тогава можеш и да скапеш двигателя, а със сигурност и маслото ще намалее. В такива случаи 2 л двигател е по-удачно, но не забравяй, че в повечето страни на ЕС ограничението на скоростта е 120-130 км, (дори и по магистралите), които и с по-малък двигател можеш да ги поддържаш.
    —цитат от коментар 18 на historama


    Няма съвременен автомобил с двигател 1.4 турбо (за такъв говорехте), дори и с 0.9 турбо (рено), който да се повреди от 160 км/ч по магистралата и да му се случи нещо с маслото, ако е изправен.

  36. 36 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    До коментар [#33] от "prirodata":

    Имам доста шофиране през живота си поради работата ми.
    От Рено съм шофирал 5, 11, меган и лагуна. В интерес на истината, може би донякъде приемам 11 та и лагуната. Само че, не споделям ентусизма ти.

    В днешно време ако купиш нов автомобил и той не може с коректно подържане да те изкара 200 хил км. какво въобще си говорим...

    Взимам от липса на друго в рент а кар компанията рено меган, ново, последния модел.
    Шофирам и завалява дъжд. Включвам чистачките и задната чистачка, в един момент се улаваям, че чувам някакво странно цък, цък...цък, цък...цък, цък.
    Чудейки се какво става изключвам радиото, свалям на 80, защото нямам идея какво става и с повишено внимание се опитвам да разбера какво не е наред.
    Локализирам от къде се чува звука, под волана, в ляво...

    В един момент събирмам две и две и се светвам, че звука е синхронизиран с движението на задната чистачка, спирам я и звука изчезва:)

    Та невероятния автомобило производител Рено в един от водещите си класове , меган е сложил някакъв чарк, който управлява задната чистачка и който издава отчетлив при движение звук, цък, цък...

    Как да ти кажа, даже във Форд не ми се е случвало подобно нещо:)

    Освен това ела да видиш колко рена на по 10-12 години тук в момента ги спират от движение, защото не покриват изискванията за изгорели газове.
    Отиват на преглед, контролния орган им казва, че не може да ги пусне, отиват във рено да им настроят двигателя и там им казват, че няма как да стане и им дават "супер" оферта за нова дачия:)

    Та толкова за Рено...

    От мен да знаеш, че всяка компания, която започне да става масов автомобилопроизводител е принудена да промени автомобилите, които прави, за да генерира продажби и печалби, и от това винаги, занижават качеството...

    Та като ги започнеш, тойота, форд, рено, ваген, пежо, фиат всичките са се навряли в нишата на масовите продажби и от там автомобилите им особено масовите модели са пълна скръб...

    Модератора е неадекватен!
  37. 37 Профил на Бриго докара Симеон
    Бриго докара Симеон
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    ...Тогава можеш и да скапеш двигателя, а със сигурност и маслото ще намалее."Нито маслото ще намалее, нито ще се скапе двигателя при нов автомобил, ако не се влиза в червената зона на оборотите.
    —цитат от коментар 22 на hamiltonf

    Хисторамата може и да е преувеличил, но не много. При високи обороти двигателите (4 к) и масло горят (дори и новите), и живота им се скъсява. А в червената зона направо можеш и да го строшиш. Това се случва дори и при супер моторите на Ф1, използващи най-скъпите и добри масла - само за 2-3 часа.

  38. 38 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1649 Весело

    До коментар [#17] от "popovski31":Знаеш ли каква е приликата между моторите за Формулата и тези в конвенциоанлните автомобили?Никаква...
    —цитат от коментар 28 на Ivan_



    Значи производителите на автомобили участват във Ф1 ей така, за наше удоволствие? И пак за наше удоволствие, харчат десетки милиони за бюджети там.

    Не ти ли е минавало през ума, че разработките им във Ф1 навлизат и в "редовите" автомобили? Това алуминий, карбон, активно окачване?
    Ама щом казваш, може и нищо общо да няма.

  39. 39 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Весело

    До коментар [#38] от "popovski31":

    На мен какво ми минава през ума няма никакво, ама никакво значение.

    Важното е какво казват самите уастващи.

    Та участващите казват следното:
    1. Ферари - използваме разработките от Ф1 за "масовите" автомобили от марката Ферари...
    2. Мерцедес - използваме Ф1 като допълнителна развойна лаборатория за обмяна на опит - например взимаме ингенери от фабриката за двигатели на Мерцедес и ги пращаме за период от фреме във Ф1...
    3. Рено - използваме Ф1 за да популяризираме марката Рено. Връзката на Рено с моторните спортове за нас е важна, дава ни допълнителна мотивация да разботим за марката...

    Та приятелю, самите Рено си казават че от Ф1 за масовите им автомобили отива само имиджа и рекламата...

    Та така, можеш да си мислиш каквото си искат, това е което от Рено споделят... пък знае ли човек, ти може по-добре от тях да знаеш:)

    Модератора е неадекватен!
  40. 40 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    * мислиш, каквото си искаШ

    Модератора е неадекватен!
  41. 41 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Весело

    До коментар [#38] от "popovski31":

    И между другото , не е зле да четеш това което коментираш, особенно когато и си го цитирал.
    Че в цитата ми пиша за мотори, пък ти ми даваш:
    "Това алуминий, карбон, активно окачване"

    Модератора е неадекватен!
  42. 42 Профил на samurai11
    samurai11
    Рейтинг: 879 Неутрално

    До коментар [#9] от "Цайко":

    добре че не са написали дийп орал грийн....

  43. 43 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3616 Неутрално

    До коментар [#36] от "Ivan_":


    .....Взимам от липса на друго в рент а кар компанията рено меган, ново, последния модел.... Включвам чистачките и задната чистачка, в един момент се улаваям, че чувам някакво странно цък, цък...цък, цък....Локализирам от къде се чува звука, под волана, в ляво...Та невероятния автомобило производител Рено в един от водещите си класове , меган е сложил някакъв чарк, който управлява задната чистачка и който издава отчетлив при движение звук, цък, цък...Освен това ела да видиш колко рена на по 10-12 години тук в момента ги спират от движение, защото не покриват изискванията за изгорели газове...., рено, ваген, пежо, фиат всичките са се навряли в нишата на масовите продажби и от там автомобилите им особено масовите модели са пълна скръб...
    —цитат от коментар 36 на Ivan_


    Чувал съм, че колите на рент-а-кар ги разпродават на 40-50 хил. км, вероятно ги скапват много по-бързо дори и от служебните. Говориш за рено на 10-12 год. които пушели... Извинявай, но никой не купува дизел за 5 хил. годишно, а поне за 25-35 хил., умножено по 10, 12 ... колко стават? Даже и 2 л дизели след 250 хил. пушат!

  44. 44 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3616 Неутрално

    За "специалистите" по двигателите!
    На сн. 11 е уточнено, че моторчето от 1,3 л е разработено съвместно с "Даймлер", и вероятно задвижва и някои от по-дребните модели на Мерцедес, а тук във форума никой не смее да каже и 1 лоша дума за Мерцедес.
    Напоследък производителите на двигатели намаляват, и често в 3,4 марки срещаме разработки я на ФВ, я на БМВ, Тойота, а Рено задвижват освен Рено и Нисан, Митцубиши, а като изключим 6 цилиндровия 3,6 л бензин на Нисан, останалите мотори за Инфинити са Рено, или съвместни на Рено и Даймлер.

    И на края, но по света не всички са като у нас да джиткат с автомобили с 3 л мотори, мнозинството се возят на автомобили с до 2л

    Между другото форумистите може би за прочели, че напоследък любимите на всички българи дизели на ФВ си имат невероятни неприятности по цял свят, дори и в родната им Германия

  45. 45 Профил на ywk50370410
    ywk50370410
    Рейтинг: 273 Неутрално

    Абе няма никакво значение каква е колата, ако всеки може да си позволи нова, да я кара 5-6 години и да сменя.
    Ще станат като телефоните..взимаш нов и като му поотслабне батерията пак :-)

  46. 46 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    Интересна алтернатива за семеен автомобил. Практичен и икономичен, според автора.

  47. 47 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Голф7 е чисто нов купен от магазина в България,а не е докаран от Германия ,дето го е карала някаква баба и тя ходила на църква с него.Автомобилчето върви добре-точно София - Пловдив върви със 160-180, без да каже ох ,и без да се задъхва.Има достатъчно ряз 110-160 и лесно се изпреварва.За трайността на двигателя не мога да кажа,защото е само на 35х км.Единствения проблем е в увеличения разход.Маслото не е намаляло с милиметър.Колата е правена за Германия-да върви постоянно със 150-160 и да няма никакви проблеми със вървежа,завоите и стабилността.

  48. 48 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Между двигател за автомобил -серийно производство и двигател на болид от Ф1 няма абсолютно нищо общо.Изискванията са коренно различни и оттам и това което се е получило е коренно различно.Тези от Ф1 са предвидени за 18х оборота ,свръх олекотени са и са смятани да издържат 3-4 състезания-около 1000-1500км.Така че-това, че на болид от Ф1 нещо му е такова,не значи че на двигател от същата марка то ще е същото.Еднакви са само надписите.

  49. 49 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#48] от "dolna4erti4ka":
    За какво ни информирате/внушавате по-горе във Вашате образователна мини-лекция? Прочетох всичко много внимателно, повторих но още "загрявам".

  50. 50 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Весело

    До коментар [#43] от "historama":

    Пробвай да си купиш Рент а кар кола на 40 -50 хил. да видим.

    Не ти казвам, че пушат!
    Казвам ти че не могат да си покрият заложените от производителя емисии и на годишния преглед ги спират от движенеи заради това.

    Нещо с другите марки не се случва подобно нещо, та не знам в Рено ли е проблема другаде ли е?

    Модератора е неадекватен!
  51. 51 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2451 Весело

    До коментар [#44] от "historama":

    Аз съм фен на Мерцедес и имам мерцедес.
    За тях важи същото, последните години занижиха качеството на малките си автомобили в желанието си да обхванат всеки пазарен сегмент.

    Всичко под С класата на Мерцедес го забрави просто...

    Модератора е неадекватен!
  52. 52 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Точно А класата на Мерцедес и една баничарка на Мерцедес са с двигател на Рено.Вярно малко пипнат,но Рено.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.