1/26
Фоторазказ: Обновеното "Рено Каджар" е готово да се бори за клиенти
Близо половин милион клиенти за три години. Това успя да постигне кросоувърът в С-сегмента "Рено Каджар".
Моделът продължава да се продава добре, но предвид факта, че вече се бори с цели 14 конкурента, наскоро мина през обновяване.
grayeagle
Рейтинг: 730 Неутрално57 хиляди лева за двигател 1.3 литра...........
Не знам, но звучи просто нереално, при положение, че част от мотоциклетите са с подобни двигатели. Европейската регулация убива нормалния двигател. Това даже е опасно, понеже тия характеристики на толкова малък двигател са с един шофьор, а реално такива полуджипове са с повече от един човек и натоварени понякога и ......... как ще можеш да изпревариш бързо и рязко, ако се наложи , при "голо" тегло от тон и половина.....
РАДИО "СЕВЛИЕВО" - 97,7 МХц
Рейтинг: 277 НеутралноПРАВИЛЕН ИЗВОД!
РАДИО "СЕВЛИЕВО" - 97,7 МХцБулаир
Рейтинг: 626 НеутралноДо коментар [#1] от "grayeagle":
Застани на "Цариградско шосе" и преброй, колко такива полуджипове возят друг освен шофьора ...
abdulhazred
Рейтинг: 604 НеутралноДо коментар [#1] от "grayeagle":
Такива джипове ги карат масово надъхани лелки и умрелия двигател съчетан с голямата амбиция е наистина опасен за движението.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
penetrating
Рейтинг: 5743 НеутралноВсичко ми хареса, включително и цената. Единственото, с което не мога да свикна е външния му вид :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКостадин Иванов
Рейтинг: 2941 НеутралноДо коментар [#6] от "penetrating":
Еретик"Всичко ми хареса, включително и цената. Единственото, с което не мога да свикна е външния му вид "
=============
Външния вид го търпявам, но размера и мощността трудно ще преглътна.
не на безразличието
Рейтинг: 1096 Веселонисан кашкай с емблема на рено...и като че ли една идея по смотан
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимЦайко
Рейтинг: 1044 Неутрално"орал грийн"... Джорджиии... да не е опал грийн... нормално, стават грешки при ползване на шльоковица.
Костадин Иванов
Рейтинг: 2941 НеутралноДо коментар [#8] от "не на безразличието":
Еретик"нисан кашкай с емблема на рено...и като че ли една идея по смотан"
===============
Преди време в джипкаджийския форум имаше хубав лаф по повод Кашкай.
"Имената на истинските джипове не звучат като развалена храна"
buchermucher
Рейтинг: 273 Неутрално"Сгъването напред на облегалката на предната дясна седалка пък позволява превозването на товари с дължина 2.56 метра, което е добър показател за автомобил с дължина 4.80 метра."
Така е, а за кола 4.45м като Каджара е още по-добър показател...
Нараво да си поръчам едно орално зелено и....да си свиркам , може би ?
Иначе не обемът на двигателя бута колата , а мощността. Даунсайзингът може да ви дразни, но това не означава, че двигателят няма мощ
eus47368223
Рейтинг: 284 НеутралноХахахаха... 1.3... хахахахаха... Хахахахахахахаха.....
hamiltonf
Рейтинг: 4457 ВеселоНякой бил ли е изпреварван от подобно Рено?
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Puck Futin
Рейтинг: 300 НеутралноДо коментар [#13] от "hamiltonf
Лично не съм виждал. Но на един прЕател баща му е виждал как е успяло да изпревари конска каруца. Конят е добре, но шифьорът на Реното е бил стресиран.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 960 НеутралноПроблемът на малките двигатели не е този.С турбото вдигат мощност и вървят.Карах Голф 7 с 1.4 мотор и съм доволна.Мощност има ,върви добре и изпреварва лесно.Проблемът е,че като е малко двигателчето и го натиснеш за повече мощ тогава почва да лапа сериозно.Направо ги пие бензина.Цялата идея да е икономичен отива на кино.За Голфа-проблемна е и веригата м двигателя.
prirodata
Рейтинг: 450 НеутралноКаджарът си е прекрасна кола за нормално каране. Имам скромен опит с 1.5 двигател и съм впечатлен. Потвърждавам, че включиш ли турбото направо пие горивото, но и динамиката му е различна. При кротко каране (около 110 км/ч) съм стигал до 4.1 л на сто. Признавам, че до 3.9 не съм падал. По същия маршрут, с нервно каране успях да достигна 7.2 л на сто.
Като возия си е много добра кола. Правиш 400 км и слизаш от нея без чувство за умора.
Трудно ми беше да сляза от Мегана, но вече съм на път да го прежаля.
popovski31
Рейтинг: 1350 НеутралноНе е само увеличаване на разхода. Малкия мотор, дори и с повече мощност, ускорява бързо да 100-120 и до там. По-голямо мотор, със същата мощност, ще ускори до 150 без особени проблеми. А при сегашния трафик и състояние на инфраструктурата, си трябва скорост при изпреварванията.
А що те отнася до бензиновите мотори на "Рено", по-издържливи няма. В последните 25-30 години, техни коли или двигатели, спечелили най-много титли във Ф1.
historama
Рейтинг: 3893 НеутралноЗа мен идеята на турбото е именно при необходимост (рисково изпреварване) двигателят за кратко време да успее рязко да увеличи силата си, и бързо да се справи с неприятната ситуация. Но не и непрекъснато да търсиш мощ от него (да включиш ляв мигач, и да продължиш със 160 км/ч. от София до Пловдив) Тогава можеш и да скапеш двигателя, а със сигурност и маслото ще намалее. В такива случаи 2 л двигател е по-удачно, но не забравяй, че в повечето страни на ЕС ограничението на скоростта е 120-130 км, (дори и по магистралите), които и с по-малък двигател можеш да ги поддържаш.
С пожелание за 2019 без АУАН !
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
historama
Рейтинг: 3893 НеутралноНо пък увеличиха продажбите си. За съжаление скучните автомобили са най-ликвидни, докато при разнообразните част от тях имат своите привърженици, а други те ги понасят.
shumkar
Рейтинг: 806 НеутралноИ разхода на гориво ще се удвои
hamiltonf
Рейтинг: 4457 НеутралноДо коментар [#18] от "historama":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния."Но не и непрекъснато да търсиш мощ от него (да включиш ляв мигач, и да продължиш със 160 км/ч. от София до Пловдив) Тогава можеш и да скапеш двигателя, а със сигурност и маслото ще намалее."
Нито маслото ще намалее, нито ще се скапе двигателя при нов автомобил, ако не се влиза в червената зона на оборотите.
inspektora
Рейтинг: 252 НеутралноПоизлъскано е, но някои неща са ми много смешни - направили място за бутилка литър и половина в предните врати и два отделни въздуховода на задните места. Това много по-скромни и стари колици си го имат, без да се смята за някаква "екстра". Версията Блек Идишън е с черни капаци на страничните огледала - с това се отличават най-ниските класове на другите автомобили, а по-високите са с цвета на автомобила или хром, карбон и др.
penetrating
Рейтинг: 5743 ВеселоДо коментар [#7] от "Костадин Иванов":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert:)
mandzo
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#15] от "dolna4erti4ka":
А какъв е проблема с веригата, да не е от пластмаса? :)
m_style
Рейтинг: 679 НеутралноПродължавам да твърдя, че близо 60к. за такава кола с визия на китайска играчка са твърде много. Колкото "духалката" е отоплителен уред, толкова и това е кола!
Ivan_
Рейтинг: 491 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "prirodata":
Модератора е неадекватен!Да наречеш Рено прекрасна кола предполага, че никога не си управлявал наистина нормален автомобил...
Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#17] от "popovski31":
Модератора е неадекватен!Знаеш ли каква е приликата между моторите за Формулата и тези в конвенциоанлните автомобили?
Никаква...
Ivan_
Рейтинг: 491 НеутралноДо коментар [#26] от "m_style":
Модератора е неадекватен!Де да беше визията проблема...
В случая съм напълно съгласен с мнението ти...
Цайко
Рейтинг: 1044 ВеселоДо коментар [#28] от "Ivan_":
Бе, зависи от духалката, има духалки, дето могат да изкарат камъни от бъбреците.
Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#30] от "Цайко":
Модератора е неадекватен!Не съм чул Рено да използват участието си във Формулата за нещо различно от реклама...
Единственото нещо, което навлиза от Формула 1 в редовното рено са рекламните брошури...
eus47368223
Рейтинг: 284 НеутралноВиждам, че много минуси съм пожънал, така че ще се обоснова.
Първият аргумент е че големият двигател, дори и със същата мощност и момент, просто се усеща по-добре и се кара по-леко и с по-голям кеф. Само че тук е ясно, че поради екология, икономия и още 2-3 неща бъдещето е на даунсайзинга и този аргумент го забравяме. Вторият аргумент обаче е много по-важен, особено за България, когато тези коли станат на по 150 - 200 000. Тези издути до дупка моторчета издържат толкова. По Европа VW пасат с двигател 1.4 турбо, Рено Лагуна с подобен мотор и разни други аналогични модели на други марки се продават най-масово, като станат на няколко години.
prirodata
Рейтинг: 450 НеутралноПризнавам си, че съм пристрастен към Рено. Сменил съм 3 рена (на по 200 - 250 хиляди всяко) и нямам оплаквания. За мен има два вида коли. Първия е работното конче, което върши работа, а втория вид е играчка за чесане на краста. Дали са рена или други модели няма разлика.
Имам си друга краста и по нея съм пръснал пари за повече от една кола.
troi
Рейтинг: 597 НеутралноЗа изпреварването е важен въртящия момент, не мощността. Отделно трябва да се види графиката при какви обороти какви са стойностите, кога какво се случва. При бензина и дизела има съществена разлика. За извънградско под 250Нм не ми е приятно да карам коли, 340-350Нм дето са масово турбодизелите изпреварването е добре, 450 до 600 при 3л турбодизел е супер. Но за града това няма значение, стига и най-слабия мотор на Рено.
забавление и приключениеТука чета за вериги - не знам как са при Рено, но при ВАГ слагат едни такива тънички дето при 60000км вече са поразтегнати. Да не говорим за покритието на цилиндрите, което се скапва на 100000км.
eus47368223
Рейтинг: 284 НеутралноНяма съвременен автомобил с двигател 1.4 турбо (за такъв говорехте), дори и с 0.9 турбо (рено), който да се повреди от 160 км/ч по магистралата и да му се случи нещо с маслото, ако е изправен.
Ivan_
Рейтинг: 491 НеутралноДо коментар [#33] от "prirodata":
Модератора е неадекватен!Имам доста шофиране през живота си поради работата ми.
От Рено съм шофирал 5, 11, меган и лагуна. В интерес на истината, може би донякъде приемам 11 та и лагуната. Само че, не споделям ентусизма ти.
В днешно време ако купиш нов автомобил и той не може с коректно подържане да те изкара 200 хил км. какво въобще си говорим...
Взимам от липса на друго в рент а кар компанията рено меган, ново, последния модел.
Шофирам и завалява дъжд. Включвам чистачките и задната чистачка, в един момент се улаваям, че чувам някакво странно цък, цък...цък, цък...цък, цък.
Чудейки се какво става изключвам радиото, свалям на 80, защото нямам идея какво става и с повишено внимание се опитвам да разбера какво не е наред.
Локализирам от къде се чува звука, под волана, в ляво...
В един момент събирмам две и две и се светвам, че звука е синхронизиран с движението на задната чистачка, спирам я и звука изчезва:)
Та невероятния автомобило производител Рено в един от водещите си класове , меган е сложил някакъв чарк, който управлява задната чистачка и който издава отчетлив при движение звук, цък, цък...
Как да ти кажа, даже във Форд не ми се е случвало подобно нещо:)
Освен това ела да видиш колко рена на по 10-12 години тук в момента ги спират от движение, защото не покриват изискванията за изгорели газове.
Отиват на преглед, контролния орган им казва, че не може да ги пусне, отиват във рено да им настроят двигателя и там им казват, че няма как да стане и им дават "супер" оферта за нова дачия:)
Та толкова за Рено...
От мен да знаеш, че всяка компания, която започне да става масов автомобилопроизводител е принудена да промени автомобилите, които прави, за да генерира продажби и печалби, и от това винаги, занижават качеството...
Та като ги започнеш, тойота, форд, рено, ваген, пежо, фиат всичките са се навряли в нишата на масовите продажби и от там автомобилите им особено масовите модели са пълна скръб...
shumkar
Рейтинг: 806 НеутралноХисторамата може и да е преувеличил, но не много. При високи обороти двигателите (4 к) и масло горят (дори и новите), и живота им се скъсява. А в червената зона направо можеш и да го строшиш. Това се случва дори и при супер моторите на Ф1, използващи най-скъпите и добри масла - само за 2-3 часа.
popovski31
Рейтинг: 1350 ВеселоЗначи производителите на автомобили участват във Ф1 ей така, за наше удоволствие? И пак за наше удоволствие, харчат десетки милиони за бюджети там.
Не ти ли е минавало през ума, че разработките им във Ф1 навлизат и в "редовите" автомобили? Това алуминий, карбон, активно окачване?
Ама щом казваш, може и нищо общо да няма.
Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#38] от "popovski31":
Модератора е неадекватен!На мен какво ми минава през ума няма никакво, ама никакво значение.
Важното е какво казват самите уастващи.
Та участващите казват следното:
1. Ферари - използваме разработките от Ф1 за "масовите" автомобили от марката Ферари...
2. Мерцедес - използваме Ф1 като допълнителна развойна лаборатория за обмяна на опит - например взимаме ингенери от фабриката за двигатели на Мерцедес и ги пращаме за период от фреме във Ф1...
3. Рено - използваме Ф1 за да популяризираме марката Рено. Връзката на Рено с моторните спортове за нас е важна, дава ни допълнителна мотивация да разботим за марката...
Та приятелю, самите Рено си казават че от Ф1 за масовите им автомобили отива само имиджа и рекламата...
Та така, можеш да си мислиш каквото си искат, това е което от Рено споделят... пък знае ли човек, ти може по-добре от тях да знаеш:)
Ivan_
Рейтинг: 491 Неутрално* мислиш, каквото си искаШ
Модератора е неадекватен!Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#38] от "popovski31":
Модератора е неадекватен!И между другото , не е зле да четеш това което коментираш, особенно когато и си го цитирал.
Че в цитата ми пиша за мотори, пък ти ми даваш:
"Това алуминий, карбон, активно окачване"
samurai11
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#9] от "Цайко":
добре че не са написали дийп орал грийн....
historama
Рейтинг: 3893 НеутралноДо коментар [#36] от "Ivan_":
Чувал съм, че колите на рент-а-кар ги разпродават на 40-50 хил. км, вероятно ги скапват много по-бързо дори и от служебните. Говориш за рено на 10-12 год. които пушели... Извинявай, но никой не купува дизел за 5 хил. годишно, а поне за 25-35 хил., умножено по 10, 12 ... колко стават? Даже и 2 л дизели след 250 хил. пушат!
historama
Рейтинг: 3893 НеутралноЗа "специалистите" по двигателите!
На сн. 11 е уточнено, че моторчето от 1,3 л е разработено съвместно с "Даймлер", и вероятно задвижва и някои от по-дребните модели на Мерцедес, а тук във форума никой не смее да каже и 1 лоша дума за Мерцедес.
Напоследък производителите на двигатели намаляват, и често в 3,4 марки срещаме разработки я на ФВ, я на БМВ, Тойота, а Рено задвижват освен Рено и Нисан, Митцубиши, а като изключим 6 цилиндровия 3,6 л бензин на Нисан, останалите мотори за Инфинити са Рено, или съвместни на Рено и Даймлер.
И на края, но по света не всички са като у нас да джиткат с автомобили с 3 л мотори, мнозинството се возят на автомобили с до 2л
Между другото форумистите може би за прочели, че напоследък любимите на всички българи дизели на ФВ си имат невероятни неприятности по цял свят, дори и в родната им Германия
hifi_hifi
Рейтинг: 375 НеутралноАбе няма никакво значение каква е колата, ако всеки може да си позволи нова, да я кара 5-6 години и да сменя.
Ще станат като телефоните..взимаш нов и като му поотслабне батерията пак :-)
citoyen
Рейтинг: 840 НеутралноИнтересна алтернатива за семеен автомобил. Практичен и икономичен, според автора.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 960 НеутралноГолф7 е чисто нов купен от магазина в България,а не е докаран от Германия ,дето го е карала някаква баба и тя ходила на църква с него.Автомобилчето върви добре-точно София - Пловдив върви със 160-180, без да каже ох ,и без да се задъхва.Има достатъчно ряз 110-160 и лесно се изпреварва.За трайността на двигателя не мога да кажа,защото е само на 35х км.Единствения проблем е в увеличения разход.Маслото не е намаляло с милиметър.Колата е правена за Германия-да върви постоянно със 150-160 и да няма никакви проблеми със вървежа,завоите и стабилността.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 960 НеутралноМежду двигател за автомобил -серийно производство и двигател на болид от Ф1 няма абсолютно нищо общо.Изискванията са коренно различни и оттам и това което се е получило е коренно различно.Тези от Ф1 са предвидени за 18х оборота ,свръх олекотени са и са смятани да издържат 3-4 състезания-около 1000-1500км.Така че-това, че на болид от Ф1 нещо му е такова,не значи че на двигател от същата марка то ще е същото.Еднакви са само надписите.
citoyen
Рейтинг: 840 НеутралноДо коментар [#48] от "dolna4erti4ka":
За какво ни информирате/внушавате по-горе във Вашате образователна мини-лекция? Прочетох всичко много внимателно, повторих но още "загрявам".
Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#43] от "historama":
Модератора е неадекватен!Пробвай да си купиш Рент а кар кола на 40 -50 хил. да видим.
Не ти казвам, че пушат!
Казвам ти че не могат да си покрият заложените от производителя емисии и на годишния преглед ги спират от движенеи заради това.
Нещо с другите марки не се случва подобно нещо, та не знам в Рено ли е проблема другаде ли е?
Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#44] от "historama":
Модератора е неадекватен!Аз съм фен на Мерцедес и имам мерцедес.
За тях важи същото, последните години занижиха качеството на малките си автомобили в желанието си да обхванат всеки пазарен сегмент.
Всичко под С класата на Мерцедес го забрави просто...
dolna4erti4ka
Рейтинг: 960 НеутралноТочно А класата на Мерцедес и една баничарка на Мерцедес са с двигател на Рено.Вярно малко пипнат,но Рено.