Кои са най-търсените нови и употребявани автомобили в България

Успехът на "Дачия" се дължи на достъпните лекотоварни и високопроходими модели, като "Дъстър" (на снимката)

© Анелия Николова

Успехът на "Дачия" се дължи на достъпните лекотоварни и високопроходими модели, като "Дъстър" (на снимката)



Поглед към най-търсените марки коли показва сериозни различия в зависимост от това дали са нови или употребявани. Според данните за регистрациите, предоставяни от пътната полиция, при новите леки и лекотоварни автомобили (категории М1 и N1), лидери са "Дачия" (3666 регистрации), "Рено" (3423), "Шкода" (3235), "Тойота" (2783) и "Нисан" (2754) (за подробности виж таблицата).


Все още данни за продажбите на нови коли от Европейската асоциация на производителите на автомобили (АСЕА) не са оповестени. Предполага се обаче, че тези на пътната полиция са по-близо до реалността, тъй като в тях не попад част от реекспортираните за различни европейски страни автомобили.


Ако говорим за употребяваните леки и лекотоварни коли, предпочитанията са за "Фолксваген" (30 516 регистрации), "Мерцедес" (24 676), "Опел" (17 437), "Ауди" (15 733), БМВ (15 427) и "Тойота" (11 715).


В общи линии нагласите са без промяна спрямо 2017 година. Както "Дневник" вече писа, през миналата година са внесени общо 287 150 леки и лекотоварни автомобили. Сред тях тези на възраст до 6 месеца са 41 779, а тези на над 10 години са 194 376.


Общо всички регистрираните в страната Пътни превозни средства към 2 януари 2019 г. са над 3.66 млн. Най-много от тях са от марките "Фолксваген" (458 604), "Опел" (356 915) и "Мерцедес" (285 469).


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    Ламборджини, Росл Ройс и донякъде Бугати са сред най-желаните в Б-а.

  2. 2 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    Нормално . Служебните "Докери въртят по 120 00 на година и си вървят на пушки

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5790 Неутрално

    Впечатляващо немско предимство сред най-популярните марки!

    скоростен индекс "Y"
  4. 4 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Неутрално

    Разликите в челото не са толкова големи, колкото очаквах. Мислех, че Дачия води с повече.

    Еретик
  5. 5 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2601 Неутрално

    Дачия?! Това се води кола щото има четири гуми.
    Ми що ги няма при употребяваните?

  6. 6 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Най-желаният автомобил втора употреба в България е BMW 5-та серия Е60 за 5000лв. Хиляди монтьори изгледаха семействата си покрай този модел.

  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5790 Неутрално

    Не може дачии и рена dci, на по 5-6 години, да димят като печка с горяща гума вътре...

    скоростен индекс "Y"
  8. 8 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2174 Весело

    До коментар [#5] от "О, ко ма напрай!":


    Дачия?! Това се води кола щото има четири гуми.Ми що ги няма при употребяваните?
    —цитат от коментар 5 на О, ко ма напрай!


    Защото собствениците и не искат да се разделят с нея!

  9. 9 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1531 Весело

    Не въ е срам. Лада Москвич и Запорожец къде са? Тюююх тъкмо мислех да си купувам. 🤔

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  10. 10 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2601 Неутрално

    Разбирам колега. Не искат в смисъл на немогат.

    Аз един път като рентвах една я върнах на обяд в офиса на фирмата в друг град и до края на седмицата карах тойота.

  11. 11 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Мерцедес втори по продажба при употребяваните коли - кърти мивката!!!
    Всеки селски пикльо - с Мерцедес . Онзи ден ме подмина един със спортен модел - с газова уредба! В което и малко градче да отидеш е пълно с издухали Мерцедеси, понеже народонаселението може да ходи по анцунг, небръснато и леко кирливо, но в по-малко от Мерцедес не сяда. Само дето няма пари да ги подържа и гледката е тъжна.

  12. 12 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 3080 Неутрално

    Зетя е фен на немските коли, кара първо А 6, после Опел Астра, сега пак Ауди 4х4. Кумеца купува квото му падне, след като дълго робува на руските, мина през Рено, Голф, наскоро купи Ситроен, нещо като ван. Ива кара разни боклуци докато ги скапе, първо Опел, Корса май, сега Пежо. Най-тежкар е Мънзи, беше ченге и митничар, кара тежкарско БМВ, държи го в гараж нейде, веднъж сбърка да го остави пред блока и се опитаха да го свият. Напоследък джитка с нещо друго. Повечето имат по две коли, само баба Яга като милионерка кара Инфинити лизинг.

  13. 13 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2174 Весело

    До коментар [#10] от "О, ко ма напрай!":

    Шегувам се бе човек!
    По принцип по-евтините автомобили,
    навсякъде се продават повече от по-скъпите.
    И то това важи за всички стоки, а не само за автомобилите.
    Просто е въпрос на финансови възможности.
    Няма как "Порше" да се продава повече от "Дачия",
    защото е по-скъпо и много по-малко хора могат да си го позволят,
    а не че е по-лош автомобил.

  14. 14 Профил на it
    it
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Виц: Малко перничанче пита баща си: "Тате, тате, кога ще си купим Голф седмица?". А баща му отговорил: "Когато излезе Голф десятка, сине!"

  15. 15 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2998 Весело

    До коментар [#12] от "man_un":само баба Яга като милионерка кара Инфинити лизинг.
    >>>Деградира баба Яга...Довчера летеше на метлата, а сега се е приземила и кара някакво пошло Инфинити.

  16. 16 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 395 Весело

    Интересна ще бъде извадката с % на новите автомобили, които са закупени и регистрирани не от юридическо, а от частно лице. Най-вече във високия ценови клас - ще се окаже, че който няма пари за кола кара служебната тунингована лимузина или луксозен SUV.

  17. 17 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    - Аз колкото тройки съм правил в живота си...
    Иван, автомонтьор в сервиз на БМВ

  18. 18 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5599 Любопитно

    Класацията само показва комплексираният българин какво представлява!!!!Нова служебна Дачия или Рено...а в къщи Голф 4 (Дизел) на 380 000 км.(нов внос)!

    До истината се достига с познание!
  19. 19 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3671 Весело

    Ламборджини, Росл Ройс и донякъде Бугати са сред най-желаните в Б-а.
    —цитат от коментар 1 на dma12587967



    До коментар [#1] от "dma12587967":

    В Европа те са по-желани и от Лада-та! Продадени Лади - към 4 000броя. Продадени Ламборгини - над 5 000броя.

  20. 20 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3671 Неутрално

    Представителната извадка за това каква кола предпочита българина е тази за употребяваните автомобили.

  21. 21 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3671 Весело

    Виц: Малко перничанче пита баща си: "Тате, тате, кога ще си купим Голф седмица?". А баща му отговорил: "Когато излезе Голф десятка, сине!"
    —цитат от коментар 14 на it



    До коментар [#14] от "it":

    - Какво означава в Перник ЧНГ?
    - Честит Нов Голф!

  22. 22 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4282 Неутрално

    Дачия?! Това се води кола щото има четири гуми.Ми що ги няма при употребяваните?
    —цитат от коментар 5 на О, ко ма напрай!


    Ако беше прочел статията нямаше да задаваш глупави въпроси. На фона на внесените секънд хенд 287 150 леки и лекотоварни автомобили, продадените 3 666 дачии не са ного (1 на 78).
    А след това пак ЕС ни е виновен, че българите купували моргите им.

  23. 23 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3671 Весело

    Класацията само показва комплексираният българин какво представлява!!!!Нова служебна Дачия или Рено...а в къщи Голф 4 (Дизел) на 380 000 км.(нов внос)!
    —цитат от коментар 18 на Willy Messerschmitt



    До коментар [#18] от "Willy Messerschmitt":

    Значи ако ти си собственик на фирма,ще купиш за подчинените си да ползват за служебни цели кола Ауди-А6 например,а не Дачия?!

  24. 24 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3368 Гневно

    67,7% от колите внесени в България са над 10 години! За сравнение - средната възраст на колите в ЕС през 2015 г. е била 10,7 години:

    http://www.aut.fi/en/statistics/international_statistics/average_age_of_passenger_cars_in_some_european_countries

    Това е едно колективно безумие! Приносът ни към една от големите индустрии по света най-вече се изразява в това да поправяме стари коли и да предоставим улиците си за автоморга на останалите страни от ЕС... При това си плащаме за последното!


    "В общи линии нагласите са без промяна спрямо 2017 година. Както "Дневник" вече писа, през миналата година са внесени общо 287 150 леки и лекотоварни автомобили. Сред тях тези на възраст до 6 месеца са 41 779, а тези на над 10 години са 194 376."

  25. 25 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Неутрално

    До коментар [#5] от "О, ко ма напрай!":

    "Ми що ги няма при употребяваните?"
    ===============
    Защото им вземат здравето като нови фирмени коли.
    Карат ги момчетии, поддръжката я плаща шефът, километрите се трупат, а 1.4 бензин все пак трудно става милионник.
    Като семейна кола не ща Дачия, в краен случай Дъстър, че може и извън шосето.

    Еретик
  26. 26 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    Дачия?! Това се води кола щото има четири гуми.Ми що ги няма при употребяваните?
    —цитат от коментар 5 на О, ко ма напрай!


    И какво и е на дачията? Евтина кола за ежедневна употреба.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  27. 27 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Спира Дачия пред магазин за авточасти. Шофьорът влиза в магазина, посочва я през витрината на магазинера и пита:
    - Едни чистачки за Дачията?
    Магазинерът бегло я погледнал и казал:
    - Смела оферта пич, но тц не става. Нещо не ме кефи.

  28. 28 Профил на МОЙШЕ   ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    Мен пък друго ме 'ФпИчатли в статията:

    "...Общо всички регистрираните в страната Пътни превозни средства към 2 януари 2019 г. са над 3.66 млн..."

    Ашколсун! На 7 мнл. българи (включая бебета, малолетни под 16 г', и старци) 3.66 млн. коли. По една на 'секи двама. Просперитет и мобилност😀

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  29. 29 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1796 Неутрално

    До коментар [#3] от "hamiltonf":

    Като имате предвид, че ФВ и Ауди са в един кюп не е удивително. А ако добавите Шкода и СЕАТ сигурно става внушително.

  30. 30 Профил на it
    it
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Ако погледнете сайта CarBuyer, може би с изненада ще установите, че сред малките градски коли водеща е Шкода Ситиго (ау, ама как може!), а сред малките кросовъри, като съотношение цена/качество е Дачия Дъстър (б.си грозотията!). Ама това е при ония превзети англичани, дето са си надвили на масрафа :)

  31. 31 Профил на it
    it
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Мен пък друго ме 'ФпИчатли в статията:"...Общо всички регистрираните в страната Пътни превозни средства към 2 януари 2019 г. са над 3.66 млн..."Ашколсун! На 7 мнл. българи (включая бебета, малолетни под 16 г', и старци) 3.66 млн. коли. По една на 'секи двама. Просперитет и мобилност😀
    —цитат от коментар 28 на МОЙШЕ ТОЛКОЗ


    Като махнеш бебетата, тия под 16, старците и ония дето не са в БГ, се получава по едно превозно средство на глава от населението...

  32. 32 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3081 Неутрално

    Има и положителна тенденция, увеличават се покупките на Тойота. Странно е като си в България и не виждаш по пътищата Субару, Хонда, но като се замогнем и ще почнем да купуваме по-нови, и повече японски коли.

  33. 33 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Едно нещо става ясно от тази статистика - новите коли са споре джоба на човека, а старите по сърце.

    Спаси, Господи, Твоите хора и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  34. 34 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5790 Неутрално

    До коментар [#29] от "citoyen":

    Ти май четеш "между редовете"...

    скоростен индекс "Y"
  35. 35 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2171 Неутрално

    Мерцедес, Ауди и БМВ на второ, четвърто и пето място по популярност.

    Абе 2019 сме, жените още ли се впечатляват от стари бмв-та?

  36. 36 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3368 Неутрално

    Впечатляващо немско предимство сред най-популярните марки!
    —цитат от коментар 3 на hamiltonf


    Само при автомобилите втора ръка (които наистина като брой бият многократно новите).

    Сред новите автомобили води групата Рено-Нисан (с евтината марка на Рено Дачия), следвана от най-големия производител на автомобили - групата Фолксваген (с по-евтината марка Шкода напред), и на трето място - фирмата Пежо-Ситроен (с двете си марки). Тойота (вторият по брой производител на автомобили в света) е едва на четвърто място, а Хюндай-Киа - на пето. Общо взето, французите преобладават. Може би, защото и при новите коли се предпочитат по-евтините?

  37. 37 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3368 Разстроено

    Мен пък друго ме 'ФпИчатли в статията:"...Общо всички регистрираните в страната Пътни превозни средства към 2 януари 2019 г. са над 3.66 млн..."Ашколсун! На 7 мнл. българи (включая бебета, малолетни под 16 г', и старци) 3.66 млн. коли.
    —цитат от коментар 28 на МОЙШЕ ТОЛКОЗ


    Подозирам, че част от собствениците са вече покойници... Трябва и тях да ги броим.

  38. 38 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Впечатляващо немско предимство сред най-популярните марки!
    —цитат от коментар 3 на hamiltonf


    И чалгата е най-популярната музика, нормално и немските коли втора ръка да са най-популярни.
    Баламурниците си купуват 5-6 годишни аудита на по 300хил км и после обикалят по сервизите, а нормалните хора за същите пари си купуват нови Дачия, Рено и Шкода.

  39. 39 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1000 Весело

    До коментар [#35] от "Yard":

    малките кифли до 16 г определено... :)

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  40. 40 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1000 Весело

    До коментар [#36] от "plamen_b":

    не,точно най големия дял на нови колки ,около 80% у нас са покупки от фирми...и за това са най много от най евтините коли...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  41. 41 Профил на MMK
    MMK
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#8] от "vagabond66":

    след 3 години не стават за 2ра употреба

  42. 42 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12553 Неутрално

    Дачия все повече се налага на пазара. Къде са електрическите и хибридни, макар и общо?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  43. 43 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    Не въ е срам. Лада Москвич и Запорожец къде са? Тюююх тъкмо мислех да си купувам. 🤔
    —цитат от коментар 9 на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма


    Русофилите не се спряхте бе, душици ..

  44. 44 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 320 Неутрално

    Мерцедес втори по продажба при употребяваните коли - кърти мивката!!!Всеки селски пикльо - с Мерцедес . Онзи ден ме подмина един със спортен модел - с газова уредба! В което и малко градче да отидеш е пълно с издухали Мерцедеси, понеже народонаселението може да ходи по анцунг, небръснато и леко кирливо, но в по-малко от Мерцедес не сяда. Само дето няма пари да ги подържа и гледката е тъжна.
    —цитат от коментар 11 на grajdanin1


    И аз наскоро имах подобна тръпка. В едно кръгово навлязохме заедно с един Мерцедес 500СЦЛК (или нещо такова). Макар и по вътрешната крива го дръпнах с 1 дължина, на излизането с още (все пак карам мощна електричка, пък и си е забавно да ги гледаш такива. Тоя естествено много се възпали и даде мощно газ. Докато завивах в първата пряка в дясно се опита да ме подмине, но "колата" му угасна - явно бензинът за 10лв, който си беше позволил, свърши. Голям смях, добре че никой не пострада.

  45. 45 Профил на Animals As Leaders
    Animals As Leaders
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#11] от "grajdanin1":

    Лично познавам такъв субект - с Мерцедес - 200+ коня и сложена газова урдедба, но все пак за да си остане пичелов - и с прибавен бутафорен втори ауспух:)))
    Уелкъм ту Бай Ганьо Ленд!!

  46. 46 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално


    В Европа те са по-желани и от Лада-та! Продадени Лади - към 4 000броя. Продадени Ламборгини - над 5 000броя.
    —цитат от коментар 19 на deaf

    Че нали има мито ..

    Иначе НИСАН–РЕНО–ЛАДА са най-големият световен производител..
    А Дачия , за която стана дума е на платформата на Нисан В0

    П.П
    Част от Рена-та и Дачиите се правят в заводите в Русия.
    Освен това:
    ------------------------------
    .."В 2014 г. был произведен миллионный Duster, появилась его версия под брендом Nissan Terrano. Дизайн модели разработан Эрде Тунга, рестайлинговую версию 2013 г. разрабатывал Евгений Ткачев, автор экстерьера LADA XRAY."
    ------------------------------

    Хора бдете!
    Истинският евроатлантист види ли "Дачия Дъстер" или "Рено Дъстър" - дращи я с гвоздей!

    Така бие по Путин!

  47. 47 Профил на Radosveta Koleva
    Radosveta Koleva
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    В общи линии бедните карат стари Опел-и и Мерцедес-и, ниската средна класа е на Фолксваген.


    А средната към високата средна класа пропорционално намалява от Рено до БМВ и Тойота.


    И ако съотношението в бройките на нови спрямо употребявани автомобили е 1:10 /приблизително/, то в цената варира доста - около 1:5 или 6. Което означава, че на всеки нов за 50 000лв. има 5 за по 10 000.

    Най - предпочитаната марка....

  48. 48 Профил на съсед  на  Цветанов
    съсед на Цветанов
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Три от петте първи места при новите леки и лекотоварни автомобили са заети от една промишлена група , а второ и шесто , и седмо и десето от други два алианса.
    Помежду тях се вмъкват плахо Тойота, Киа и Форд.

  49. 49 Профил на съсед  на  Цветанов
    съсед на Цветанов
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Заводът в Баховица отбеляза уникален рекорд, който няма аналог в историята на свтовното производство на автомобили!
    Успя да продаде на държавата повече бройки, отколкото на корпоративни и частни клиенти, взети събрано!
    След което скоропостижно фалира, завлачвайки кредит от също фалирала банка.
    В това отношение сме на първо место! "Рено-Нисан груп" могат
    само да ни завиждат!

  50. 50 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Карах две години Дачия Логан - купена за 24 000 лв с ДДС нова. Е няма по дървена кола. Абсолютно необезшумено купе, изкуствени материали, стърчащи болтове в купето, багашника, при педалите. Твърд съединител. Общо взето - лагерна количка.

  51. 51 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Дреме ми за колата, момичето свободно ли е?

  52. 52 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2171 Неутрално

    До коментар [#50] от "coffee.bean":

    В едно нещо може да си сигурен в тоя живот - евтино и качествено няма, никога не е имало и никога няма да има.

  53. 53 Профил на бАрни
    бАрни
    Рейтинг: 732 Неутрално
  54. 54 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 320 Неутрално

    "Дачия?! Това се води кола щото има четири гуми.Ми що ги няма при употребяваните?"

    Няма и да ги има, защото нови струват колкото употребяваните, дето им лапат пепеля!

  55. 55 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Неутрално

    До коментар [#35] от "Yard":

    "Абе 2019 сме, жените още ли се впечатляват от стари бмв-та?"
    ==============
    Не. Златотърсачките по-добре от нас знаят кое колко струва.
    БМВ се кара за удоволствие, не заради комшийката. Преди време пробвах и аз, но от 8 години последователно съм на Волво, без да проявявам интерес какво ще кажат жените.

    Еретик
  56. 56 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 533 Неутрално

    В което и малко градче да отидеш е пълно с издухали Мерцедеси, понеже народонаселението може да ходи по анцунг, небръснато и леко кирливо, но в по-малко от Мерцедес не сяда. Само дето няма пари да ги подържа и гледката е тъжна.
    —цитат от коментар 11 на grajdanin1


    Моята Е класа съм купувал почти нова преди 11г. Беше на една година. Имам 400 хиляди километра с нея и съм правил незначителни ремонти - някой маркуч, платка, крушки, обслужване на кутия и мотор . Плюс всичко по окачването заради нашите пътища. Бих ли я сменил за нова Астра, Октавия или Авенсис? Не, със сигурност. Добре поддържан Мерцедес дори и на години е в пъти повече кола от тези полуфабрикати. Подчертавам, че посочените от мен три модела съм ги тествал нови.

  57. 57 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5790 Неутрално

    До коментар [#23] от "deaf":

    Ако си собственик на читава фирма, или представител на международна такава, никога няма да купиш Дачия (говоря за фирми, с търговски представителства в цялата страна).
    Бизнеса в България ми е такъв, че се срещам с десетки и десетки доставчици. Първо, всички са с лизингови коли, и второ, преобладаващите марки автомобили са: Шкода, Рено, Ситроен. Единствените, които са с Дачия, бяха разносвачите на полиетиленови/хартиени/нишистени/бамбукови и т.н. торбички и пликове...

    скоростен индекс "Y"
  58. 58 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Весело

    До коментар [#38] от "ДСиБ":

    "Баламурниците си купуват 5-6 годишни аудита на по 300хил км и после обикалят по сервизите, а нормалните хора за същите пари си купуват нови Дачия, Рено и Шкода."
    ================
    За голям двигател и качествена кола 300 000 километра не са много. Ауди традиционно си имат скъпо поддържане, за другите сериозни марки не е чак такава тесла.
    Не презирам Дачия, Рено и Шкода, нов Суперб бих си купил, но не сравнявай стар замък с нова гарсониера. При голям моабет у нас вадя нови сгъваеми столове, всички предпочитат старите кресла. Помисли защо.

    Еретик
  59. 59 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Неутрално

    До коментар [#56] от "asroma1927":

    "Моята Е класа съм купувал почти нова преди 11г. Беше на една година. Имам 400 хиляди километра с нея и съм правил незначителни ремонти - някой маркуч, платка, крушки, обслужване на кутия и мотор . Плюс всичко по окачването заради нашите пътища. Бих ли я сменил за нова Астра, Октавия или Авенсис? Не, със сигурност. Добре поддържан Мерцедес дори и на години е в пъти повече кола от тези полуфабрикати. Подчертавам, че посочените от мен три модела съм ги тествал нови."
    ===========
    Подкрепям! Създава се мит, че всяка кола от високия клас пуши като комин на ракиен казан. Глупости.

    Еретик
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3316 Весело

    Дачия все повече се налага на пазара. Къде са електрическите и хибридни, макар и общо?
    —цитат от коментар 42 на penetrating


    В другата статия:
    "Сериозен ръст се забелязва в броя на регистрираните електромобили. Те вече са 710 при 326 година по-рано. Търсенето на хибриди също скача, като техният брой за година се е увеличил с 1868 (вече 5355). Въпреки това обаче към 2 януари хибридите и електромобилите са 0.22% от всички регистрирани в страната леки коли."

    https://www.dnevnik.bg/skorost/2019/01/12/3372952_lek_rust_v_prodajbite_na_novi_avtomobili_avtoparkut/?ref=id #comment-180

  62. 62 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Хибриди с бензин и електричество, ще превземат пазара до 2-3г. Аз откакто си купих Хонда Кларити през Юни 2018, само два пъти съм наливал бензин, зареждането й струва 8$ на месец
    В САЩ за 2018:
    Ford 188,328
    Toyota 178,501
    Chevrolet 159,171
    Honda 119,157
    Nissan 110,283
    Jeep 83,764
    Subaru 57,044
    Hyundai 56,940

  63. 63 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3316 Весело

    До коментар [#47] от "Radosveta Koleva":

    "А средната към високата средна класа пропорционално намалява от Рено до БМВ и Тойота"

    Скокообразно намалява от Дачия (Рено) до два Богати Вайпъра, опс един, че на Баневи Богатито изгоря в едно с Ламборджинито.
    А висшата класа лети на Спартан … в едно с "бистришките тигри".

  64. 64 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Аз мисля да купувам нова Шкода Октавия дизел 180 коня 4х4 DSG.
    Няма нищо по-добро за тези пари.

    If you are going through hell... Keep going!
  65. 65 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3316 Весело

    До коментар [#62] от "accidental":

    "само два пъти съм наливал бензин"

    Ужас! Ще плесеняса резервоара, ръжда ще завъди, мушички ще запушат бензинопровода и филтрите. Карай я тая кола с 200! Или я пазиш за музея!?

  66. 66 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3316 Весело

    До коментар [#57] от "hamiltonf":

    "Ако си собственик на читава фирма, или представител на международна такава, никога няма да купиш Дачия"

    Баш читавите фирми нищо не купуват, а плащат прилични заплати и бонуси за да са свободни служителите им в избора си - Кой Порше, кой Ферари, кой Богати.

  67. 67 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3316 Весело

    До коментар [#46] от "ajsayder":

    "Иначе НИСАН–РЕНО–ЛАДА са най-големият световен производител."

    Така е, ама след групата Фолскваген (10.8 млн. коли за 2018 г., 246 млр. долара приходи) и групата Тойота (10.3 млн. коли и 236 млрд. долара приходи).

  68. 68 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#56] от "asroma1927":

    Пък аз моята Мазда 6 я купих чисто нова. Сега е вече на девет години и не съм направил и половината изброени от теб ремонти. Бих ли рискувал вместо прекрасен японски автомобил да си купя, съдейки по коментара ти, немски кошник? Никога! Ти си повисял доста по сервизите. Аз, не.

  69. 69 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Дачия?! Това се води кола щото има четири гуми.Ми що ги няма при употребяваните?
    —цитат от коментар 5 на О, ко ма напрай!


    Преди да зададеш въпроса, не е лошо да помислиш малко, иначе показваш колко си умен :-)
    Преди 10 години Дачия е имала нищожно производство, продавано предимно в Румъния. Преди 10 години Фолксваген, Опел, Ауди, Тойота, Форд са продавали в Европа милиони бройки на година и сега българина купува 200 хиляди от тези 10-годишни коли и ги внася всяка година в БГ. Това е да кажем 1% от тогавашното производство/нови продажби.
    Дачиите се произвеждат отскоро и в България са купувани предимно нови - колко за последните 10 години в България - има-няма 20 хиляди бройки общо, нали? Е колко от тези 20 хиляди бройки ще си сменят собственика за една година? 100? 500? Няма как и откъде в България да се продадат десетки хиляди Дачии втора употреба, хората не си препродават колите всяка година!

  70. 70 Профил на gavrilov
    gavrilov
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#62] от "accidental":

    Хонда Кларити за 40 000 долара ? За толкова пари си купуваш 2 френски коли, и ти излизат 4 пъти по-евтино. Защото при нас бензина/дизела е с пари. Хибрисните коли стават за градско, извчн града харчат над 10. Добре е да се знае!

  71. 71 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 275 Неутрално

    До коментар [#5] от "О, ко ма напрай!":
    —цитат от коментар 8 на vagabond66


    Или защото ако тръгнат да ги продават ще им вземат "ЖЪЛТИ СТОТИНКИ" защото няма никакъв интерес към Дачиа "втора ръка"

  72. 72 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#46] от "ajsayder":

    "Иначе НИСАН–РЕНО–ЛАДА са най-големият световен производител..
    А Дачия , за която стана дума е на платформата на Нисан В0

    П.П
    Част от Рена-та и Дачиите се правят в заводите в Русия."

    Нисан и Рено да ги слагаш до Лада е трагикомично! Лада допреди 40 години произведе милиони Фиат 124 по лиценз, след което лека-полека утече в канала! (Те дори не можеха да произведат бройките да задоволят търсенето със записване в Мототехника) Сега сглобяват Дачии и Рена, нали? Щото за Лада вече и търсене няма.
    https://en.wikipedia.org/wiki/VAZ-2101 #/media/File:DirkvdM_lada_limousine.jpg

  73. 73 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 705 Неутрално

    От целата работа не разбрах какъв е проблемат кола 300 коня да има газова? Трябва да си идиот да плащаш 3 лева за нещо, което може да струва 1 лев.

  74. 74 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1770 Весело

    Защо никой не се натиска за руските каручки ?!
    Какви русофили сте щом карате все фашистки коли - ФВ, Ауди, Опел, Мерцедес, БМВ ...?
    Не сте прави, ‘начи... ;)

  75. 75 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Има чудесни велосипеди под 1 000 лева.

  76. 76 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Много сте дебели сега младите.
    Заради достъпните автомобили е.

  77. 77 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 2734 Неутрално

    Със средна работна заплата от 900 лв какви автомобили очаквате да купуват българите?И то в повечето области средната заплата е 600-700 лева.Още дълги години ще е подобна тенденцията.

  78. 78 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    До коментар [#11] от "grajdanin1":

    има и нови мерцедеси , които си струва да купиш , малкото купе на ГЛС е страхотен дизаин ,икономично и в момента най доброто и със сносна цена ,ако разбира се имаш възможности , не за селските ергени .

  79. 79 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    До коментар [#62] от "accidental":

    ако си в България ,трудно може да ти се случи електричка ,освен ако не въртиш в града .

  80. 80 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#70] от "gavrilov":

    Пълен боклук е тоя Хуидаи.) Като ти свърши батерията извън града и харчи 10-15 литъра, защото има мизерен двигател с обем 0,002. 😁

    If you are going through hell... Keep going!
  81. 81 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#73] от "Стабилни в мизерията, епизод пореден":

    "От целата работа не разбрах какъв е проблемат кола 300 коня да има газова? Трябва да си идиот да плащаш 3 лева за нещо, което може да струва 1 лев."

    Не знам каква е цЕлата работа, нито какъв е проблемАт, но имам дава въпроса:

    1. Защо е забранено колите с газови уредби да влизат в подземни гаражи
    2. Защо не знам някой производител да предлага масово колите направо с газови уредби (за метан знам).

    А иначе отговорът може да е следният: колите над 300 коня са специални - за напреднали ценители, хора с възможности. Те не са, за да ходиш до супера с тях. Ако не можеш да си ги позволиш - не ги купувай. Все едно да питаш: абе, защо на короната на английската кралица има само истински скъпоценни камъни, като изкуствените изглеждат точно като тях. Отговорът е прост: защото тази корона е само за крале.

  82. 82 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Неутрално

    До коментар [#75] от "jmf29537805":

    Има чудесни велосипеди под 1 000 лева.
    ==============
    И ходиш с тях семейно на море и планина? Караш болната си майка на лекар? Пренасяш фаянс за ремонта?
    Велосипедът не може да замести колата.

    Еретик
  83. 83 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Весело

    До коментар [#81] от "grajdanin1":

    "Все едно да питаш: абе, защо на короната на английската кралица има само истински скъпоценни камъни, като изкуствените изглеждат точно като тях. Отговорът е прост: защото тази корона е само за крале."
    ==============
    Не е точно така. Досега не съм чувал за корони трета употреба.

    Еретик
  84. 84 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    Мерцедес втори по продажба при употребяваните коли - кърти мивката!!!Всеки селски пикльо - с Мерцедес . Онзи ден ме подмина един със спортен модел - с газова уредба! В което и малко градче да отидеш е пълно с издухали Мерцедеси, понеже народонаселението може да ходи по анцунг, небръснато и леко кирливо, но в по-малко от Мерцедес не сяда. Само дето няма пари да ги подържа и гледката е тъжна.
    —цитат от коментар 11 на grajdanin1


    Така е, простотия.Един колега си купи 10 годишен мерцедес, защото така вдигал нивото.Според него!!!Щели да му правят място на пътя, жените да го заглеждат, хората да говорят за хубавата му кола!!!Абсолютна селяния!А като му изгори някоя крушка, трябва да сменя цялата платка, защото така е при неговия модел и вместо 5лв, трябва да даде 50лв и само се оплаква.
    Ама важното е да е с мерцедес, нищо, че няма пари!

  85. 85 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 743 Разстроено

    Впечатляващо немско предимство сред най-популярните марки!
    —цитат от коментар 3 на hamiltonf


    Причината е проста, цената на немските автомобили пада достатъчно сериозно с годинките и бай ганя е сериозно изкушен от нафтова пушилка с всички екстри на 5 години за 10к...

    Stef
  86. 86 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2437 Неутрално

    До коментар [#74] от "mop36557620":
    "Защо никой не се натиска за руските каручки ?!
    Какви русофили сте щом карате все фашистки коли - ФВ, Ауди, Опел, Мерцедес, БМВ ...?
    Не сте прави, ‘начи... ;)"
    ...............................
    Прав ще излезе Иво Христов за дебилите, които не разбирали Русия и руското. Те ще се окажат 80%, които карат фашистки коли, както казваш.

  87. 87 Профил на МОЙШЕ   ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    До коментар [#73] от "Стабилни в мизерията, епизод пореден":"ץץץ:1. Защо е забранено колите с газови уредби да влизат в подземни гаражи2. Защо не знам някой производител да предлага масово колите направо с газови уредби (за метан знам). ץץץ.
    —цитат от коментар 81 на grajdanin1



    Втория въпрос питай някой рразбирач. На първия считам че имам отговор:

    1. Защото газът е по тежък от въздуха, и при теч (от кола с дефектна газова уредба , или друга газова инсталация) ВИСОКО възпалителният газ почва да се събира/наслойва на пода на подземен гараж/мазета в жил'сгради. И малка иска/хвърлена горяща цигара може да го ввъзпламени, и тогава стават бели! Това ако на някой ъгъл до пода няма уред който да предупреждава за наличието на газ.

    По нашенско няма коли на газ, та от тях няма подобни проблеми. Но пък жилищните сгради са газифициани. За туй има СТРОГО изискване: Пред входа към мазето/подземен гараж да има една площадка с едно стъпало (14-16 см) по висока от площадката на пода в края на стълбищата, и наклонът на тази площадка да е навън, към двора/улицата. Газът се влачи надолу по стълбите (точно като вода излята в сълбищната клетка) и ТРЯБВА да му се даде изход на вън, а не да слезе до мазетата/подзземния гараж. И ТОЧНО там, на пода под последното стъпало е поставен един маалък уред, който ЗВЪРЧИ като откачен ако има присъствие на газ. Компаниите доставчици на централен (за сгррадата) газ редовно проверяват изправността на този уред и му сменят батериите. И няма голями сакътлъци с газови аварии. Еврейски шашарми😀!

    Има МНОГО РЯДКО такива в стари здания без централна (за сградата) газова инсталация. Бутилките газ не винаги са 1000% изпрравни, и гумените маркучи също, та понякога стават аварии.

    Още нещо за естественият/изкуственият газ: Той е без мирис, миризмата му добавят производителите на газ, за да може ВСЕКИ да усети по мирризмата че има теч на газ. Нашенските стандарти ЗАБРАБЯВАТ газови уреди които не спират газът ако случайно пламъкът на газовия котлон угасне (силно течение или разлята кипнала вода).

    С естественият газ, който се намира в канализацията има проблем: Ако работник влезе в шахта на канализацията (където може да има натрупане на естествен газ получил се от гниене на фекални води) той просто ще се задуши, ако няма маска със снабдяване на въздух (голяма и МНОГО неудобна), или малък уред който цвърчи като има газ.

    По тази причина правилата задължават работа с екип от двама, и единият е вън, за да спаси другия от задушаване от газ. Както и екипът да е оборудван с преносим уред за проверка на газ+маска с доставка на ввъздух от балон. Ама и при нас има идиоти които не спазват правилата, и чат пат стават сакатлъци. Ама после има обвинения+съд+ефективни присъди за отговорните, от оживелият в екипа да през цялата верига до главния инженер на общината. В дъда ТЕ ТРЯБВА да доказват че са направили всичко възможно да предотвратят подобна злополука (периодични инструктажи, периодични проверки на уредите за откриване на газ, и наличието на такива уреди). И че злополуката е станала заради личното нехайство на пострадалия/покойника.

    П.С. Извинявам се за дългия и скучен коментар, имам "професионално изкривяване" да обяснявам нещата подробно и разширено😀


    До коментар [#81] от "grajdanin1":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  88. 88 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    Защо никой не се натиска за руските каручки ?!Какви русофили сте щом карате все фашистки коли - ФВ, Ауди, Опел, Мерцедес, БМВ ...?Не сте прави, ‘начи... ;)
    —цитат от коментар 74 на mop36557620


    Защото статията не е за тях, мейби?
    Иначе меракът на вас, русофилите постоянно да се пише за нещо руско е трудно разбираем, ама си съществува .. знаем си ви.

    П.П
    Вас, чудатите русофили с меракът ви за руски коли съм ви еб .. в г .. но за евроатлантистите ей какво намерих :
    -------------------------
    "Прежде чем немецкий концерн доверил производство столь важного узла (коленвал) грузовому автогиганту, был организован двухдневный аудит его кузнечного завода (входит в состав ПАО «КАМАЗ» ). После этого на Фольксвагене сделали вывод, что челнинское предприятие соответствует требованиям, которые предъявляет компания к производству коленчатых валов для легковых автомобилей."
    --------------------------

    Хора бдете!
    Истинския евроатлантист проверява, дали "Фолксваген" не е с руски колянов вал!
    Ако е руски - го маха и тогава тръгва!

    Така е по нашему ..!

  89. 89 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    До коментар [#46] от "ajsayder":"Иначе НИСАН–РЕНО–ЛАДА са най-големият световен производител..А Дачия , за която стана дума е на платформата на Нисан В0П. Част от Рена-та и Дачиите се правят в заводите в Русия.
    Нисан и Рено да ги слагаш до Лада е трагикомично! Лада допреди 40 години произведе милиони Фиат 124 по лиценз, след което лека-полека утече в канала! (Те дори не можеха да произведат бройките да задоволят търсенето със записване в Мототехника) Сега сглобяват Дачии и Рена, нали?
    —цитат от коментар 72 на vankata1


    Сглобяват в Автоваз - Дачии, Датсун (ми До и он До се правят САМО в Русия) Рено, Нисан , правят двигатели .. щото са част от Нисан-Рено ..
    след като Нисан-Рено имат цехове с ковашко-пресово оборудване и заваръчни автомати що да стоят?
    ----------------------
    .."За 2018 год ключевой бенефициар АвтоВАЗа ‒ Alliance Rostec Auto BV ‒ стал основным его владельцем с пакетом акций более 96%. В настоящее время руководит предприятием Ив Каракатзанис. ..Основным акционером и владельцем АвтоВАЗа является Alliance Rostec Auto BV.
    Компания зарегистрирована в Нидерландах. Это совместное предприятие Renault и госкорпорации «Ростех». Их доли в нем поделены в пропорции 75 и 25%, соответственно.
    На 31 декабря 2017 г. Альянсу принадлежали 64,6% акций автомобилестроительного гиганта. Он стремился к увеличению своей доли в капитале и добился желаемого."
    ------------------------------

    На вас, русофилите комуненца не вис е ще ние, евроатлантистите да знаем ЦЯЛАТА ИСТИНА?

    А тя е - Автоваз прави Рено, Нисан, Датсун .. комплектовки, двигатели, скоростни кутии ..
    Не ще спрете гласа на истината вие.

    Хора бдете!
    АВтоваз е част от Низан-Рено.. те не могат да ви излъжат , разни vankata1 ...

    Като драскаме с гвоздей Дачия, Нисан или Рено бием и по Путин!

    Нека vankata1 се опитва да ни заблуждава с тъпи лъжи ..
    Ние сме информирани!

  90. 90 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    Хора бдете!

    Русофилите се опитват да ни лъжат.
    -----------------------
    Ив Каракатзанис 13 апреля 1964 (54 года) Марсель, Франция Ив Каракатзанис (фр. Yves Caracatzanis[1]; 13 апреля 1964 года Марсель, Франция) — французский промышленник[2], гендиректор Renault в Румынии. 1 июня 2018 года занял должность президента АвтоВАЗа

    Окончил Высшую центральную школу Парижа по специальности инженер.
    В 1992 году начал работать в компании Renault в отделе логистики. Спустя 7 лет возглавил отдел качества.
    В апреле 2016 года занял должность генерального директора Renault в Румынии.
    1 июня 2018 года стал новым президентом АвтоВАЗа"
    ------------------------------
    Драскаме с гвоздей Рено и Дачия , нали се разбрахме!
    Проруски боклуци.

    Нека разните там Ванки1 скримучат и квичат на умряло, че сме им разобличили пропутиновите лъжи!

  91. 91 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5298 Неутрално

    Мен пък друго ме 'ФпИчатли в статията:"...Общо всички регистрираните в страната Пътни превозни средства към 2 януари 2019 г. са над 3.66 млн..."Ашколсун! На 7 мнл. българи (включая бебета, малолетни под 16 г', и старци) 3.66 млн. коли. По една на 'секи двама. Просперитет и мобилност😀
    —цитат от коментар 28 на МОЙШЕ ТОЛКОЗ


    Всички пътни превозни средства бе, умен... значи и мотоледи мотоциклети, трактори, камиони, автобуси, автопарка на МВР и МО и други...

  92. 92 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5298 Неутрално
  93. 93 Профил на МОЙШЕ   ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1753 Весело

    Всички пътни превозни средства бе, умен...
    —цитат от коментар 91 на Велков


    "Шапкарче", твоят опит да ме засегнеш с това "умен" само ме разсмива😀! Ай' без да си пЕреш зелените чорапи откраднати от склада по време на службата ти, и си живуркай мизерния си животец😀Не забравяй само къде ти пада плюнката като плюеш нагоре😀


    До коментар [#91] от "Велков":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  94. 94 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#56] от "asroma1927":Пък аз моята Мазда 6 я купих чисто нова. Сега е вече на девет години и не съм направил и половината изброени от теб ремонти. Бих ли рискувал вместо прекрасен японски автомобил да си купя, съдейки по коментара ти, немски кошник? Никога! Ти си повисял доста по сервизите. Аз, не.
    —цитат от коментар 68 на zle_platen_trol


    Разликата между Е класа и Мазда 6 е същата, като тази между Наоми Кембъл и продавачка в Лидл. Смешно е да бъдат съпоставяни.

  95. 95 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3081 Неутрално

    До коментар [#94] от "asroma1927":

    Наоми на 78 години и продавачка на 18, разликата е същата като между нова мазда и стар мерцедес.

  96. 96 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#94] от "asroma1927":Наоми на 78 години и продавачка на 18, разликата е същата като между нова мазда и стар мерцедес.
    —цитат от коментар 95 на Таралеж


    Да, само дето колите са на една възраст в конкретния случай

  97. 97 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Весело

    До коментар [#85] от "stef":

    "Причината е проста, цената на немските автомобили пада достатъчно сериозно с годинките и бай ганя е сериозно изкушен от нафтова пушилка с всички екстри на 5 години за 10к..."
    ==================
    Когато намериш Е-класа на 5 години за 10 000, обади се на лични. Купувам.

    Еретик
  98. 98 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5298 Весело

    До коментар [#93] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Аргументи няма, а? Това показва също колко си умен...

    Скоро не те бяха правили за смях. Надувко...

  99. 99 Профил на МОЙШЕ   ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1753 Весело

    До коментар [#93] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":Аргументи няма, а? Това показва също колко си умен...Скоро не те бяха правили за смях. Надувко...
    —цитат от коментар 98 на Велков


    К'ви аргументи бре, дрОгарьО командирИН😀?!? Че имаш пипе на типичен булгаристански шапкар, и сам доказваш колко си "умен" кат' се фукаш с 30++ годишен Мерцедес 190😀?!?

    Не помня кога са ме правили на смях тук, би ли ми припомнил това, моля😀?

    В знак на благодарност (за припомнянето) няма да споменавам факта че си една от подлогите в този форум, където в 9 от 10 адресирани към теб коментара ти се присмиват😀! И ти припомнят твойта "шапкарщина" която блика почти от всеки твой коментар😀!

    Не вали дъждец, велков, оплюват те, и явно с право😀Живеещите в България (и минали през казармата) явно добре познават...."индивиди" като теб, и "обичат" шапкари като теб😀Та не пропускат случай да ти се присмеят, а ти често им даваш поводи за това😀!

    Но...както написах по горе-НЯМА да споменавам това, чеСна пионерска😀

    Ай' с'я почвай да се ровиш в архива кога са ме правили за смях тук, и пускай линк в тази статия. "Абониран" съм, та ще видя в таблото си всеки твой коментар с линк към "правили са ме за смях тук".

    И ще те подсещам веднъж дваж седмично , ако склерозата ти попречи да направиш това😀! Не ми се сърди, сам си го поиска с това " ...Скоро не те бяха правили за смях. ..."😀!

    Ай' с'я ТИ си наред😀! След 3 дена ще ти припомня това😀
    До коментар [#98] от "Велков":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  100. 100 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    До коментар [#7] от "hamiltonf":

    Ми не може... Те и НЕ димят..

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK