Лично аз, С-класа на Мерцедес не бих си купил. Виж, Е-класата е съвсем друга работа. Комби с дизелов шестак ми е мечта. Към момента обаче, покривам нуждите с Опел Инсигния. Като се казва, не винаги желанията съвпадат с възможностите... :)
Сега е момента да споделиш опит и от други марки на които не си фен и да пишеш пак. Преди години Мерцедес правеха емблематични автомобили, сега правят само емблемите на тези автомобили.
Не е точно така. Е-класата и S-класата, са си все още истински Мерцедеси. Обаче А, В и С-класата са, по-скоро Рено с емблема на Мерцедес. Да не говорим за баничарката Ситан, която си е чисто Рено.
А и Б класа са кошмарни като цени и време за поддръжка.С влизането наМерцедес в този сегмент,просто се изложиха и то здраво.Защо изобщо им трябваше да слизат в тази ниша,те си знаят,но за много притежателите на А и Б класа,Мерцедес вече е синоним на ниско качество и високи разходи.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
Я виж какво още произвеждат и после умувай дали ще фалират. https://www.daimler.com/products/trucks/mercedes-benz/ Знам,че е най -лесно да се гледа на света през собствените очи,но малко повече информираност не е излишна.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
Мерцедесите ги правят в ЮАР и Бразилия, корабите ги свалят в Бремерхафен,Германия и от там излизат made in Germany и ви ги продаваме на вас, наивните. А Хюндай отдавна се птави в Ченай и Еноре. Познайте коя държава.
"На бай Ганю всички коли са му слаби и тесни." ================ Ако С-класата е достатъчно голяма, защо произвеждат Е и Ес? Българският пазар е последна грижа на Даймлер. Или всички континенти са пълни с Ганьовци, или сме по-нормални отколкото си мислиш.
Еретик
Автомобилът ми харесва. Това което ме кефи най-много е предният надвес, според мен заимстван от баварците. Според мен това е в основата едан кола да изглежда "злобно". Цената от 100 хилки на тестовото возило е меко казано стряскаща.
C43 AMG 3,0 V6 бензин 390 к.с. взех я преди година и два месеца нова налична в автосалона с почти всички екстри , изброени в статията. Компактна в града, звяр на аутобана. За едри хора е тясна. Трите деца от 9 до 12 г. се събират, но с цялото семейство сме на V250.
малка кола с бая дебела цена...возил съм се в предния модел,като гледам размерите порастване няма,и да има е незначително а както казват по горе Е класа си е съвсем друга бира...а за по високия клас няма какво да говорим...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
"То по твоята логика, не трябва да има Б и А класа, защото са още по-тесни." ================= Не ми е такава логиката. Има дребни и ниски хора, има кльощави или такива, които обичат миниатюрното. Когато купих първата си голяма кола, жената отказа да кара, защото едва стигаше педалите.
Ако качеството и вложената в тях инжинерна мисъл беше като през 80-те и началото на 90-те, да си купи човек, ама сега качеството е само в детайлите на интериора, които и без това се правят от подизпълнители, а не от Мерцедес - останалото е като на всички други автомобили, които обаче са на половин, че и по-ниска цена!
"Мечо" си е мечо. Класика. Там, за да получиш вековната звезда на емблемата, трябва да знаеш как се дели окръжност на 3 равни части. А да получиш болтовете на джантите,е още по-трудно-трябва да знаеш как се дели окръжност на 5.
Ха, мислех че аз съм единственият на който Мерцедес (модели към края на 90те) им бяха тясни. А не съм нито едър, нито висок. Всичките предприемачи с които контактувах се возеха в престижни Мерцедеси (да не ги помислят за бедняци де😀) та съм шофирал няколко за по ден...'Ми тесни ми бяха, в сравнение с 'мириканските чудовища, и с японските (Субару). Иначе са удобни за шофиране, а и правят впеатление на околните-мерцедеси имаха само паралиите.
Е, пък аз мойто впечатление правех с мацките които се возеха в мойта кола😀! Да не говорим за останалите "фриндж'бенефитс" от тези млади мацки😀. Щото има разлика между да се возиш в Мерцедес с някоя 50 годишна съпруга (и какво прави с нея кат' се прибЕре в къщи), и между 25 годишно безотговорно маце в Субару😀 До коментар [#3] от "Костадин Иванов": ---------------------------------------------------------------
До коментар [#6] от "nwj49315903":Така е ... не ми се разделя със 190-ката, 2 000 кубика, бензин, 122 коня
Мерцедес не заложиха на друг бранд за 'опростените модели, както фолксваген на шкода и ауди на сеат.
опростиха си от А до С моделите, а това беше грешка защото при неуспех удря го по голямото име.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
И Япония, както и Германия, загубиха ВСВ от великата русия. Бити, та пребити, и накрая, всеки руснак си мечтае да е ако не германец, то поне японец, или най-малкото да кара кола, произведена там. Бади и парадокса :)
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
Към руснаците и техните гъзоблизци - следващия път, като ви нападне Германия, ги оставете да ви бияг. Това е единствения шанс някога тая територия да я заприлича на държава!
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
Лъскавата черна пластмаса е отвратителен тренд в автомобилната индустрия, и трябва да го забранят със закон особенно за места, които често буташ с пръсти!!!
Правилно ли прочетох в ревюто, че колата струва над 100 000 лева и няма камера за задно виждане или парктроник? Тези нормални ли са? Скоро ще слагат по 3 врати и учтиво ще предлагат да си доплатиш 4-та хахаха :)
"Голяма логика изкара... По същия начин да те питам, ако Е и Ес класите са достатъчно големи, защо правят ГЛ?" ============ Защото Любо Ганев носи по-големи дрехи от нас. Желето не е по-голямо отвътре, а има претенции за проходимост. Джипкоподобните са такива. Нисан Патрол изглежда като скала, но отвътре е по-тесен от моя седан.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
EU Fighter
Рейтинг: 408 НеутралноКато собственик на Mercedes и фан на марката, само мога да препоръчам на всеки да си купи тази кола или всеки друг модел.
United in diversityabdulhazred
Рейтинг: 573 НеутралноТолкова ти разбира и на тебе главата от коли.
От всички премиум автомобили в този клас това е най-голямото дърво.
А дизайна на интериора почти непроменен от 15 години насам и с един лепнат таблет отгоре е излишно да се коментира.
Ако не бяха немските пенсионери и турските гастарбайтери Даймлер да е фалирал отдавна.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3411 НеутралноДобре беше да напишат още нещо за размерите , но по принцип всеки модел расте при всяка промяна, да се надяваме, че теснотията на Цетките е забравена.
ЕретикPetleshev
Рейтинг: 2142 НеутралноДо коментар [#1] от "LiberalToTheBones":
Бивш tww09306483.Лично аз, С-класа на Мерцедес не бих си купил. Виж, Е-класата е съвсем друга работа. Комби с дизелов шестак ми е мечта. Към момента обаче, покривам нуждите с Опел Инсигния. Като се казва, не винаги желанията съвпадат с възможностите... :)
Petleshev
Рейтинг: 2142 НеутралноДо коментар [#3] от "Костадин Иванов":
Бивш tww09306483.С-класата си е тясна. Особено отзад. Задните седалки са, за деца до 4-ти клас...
nwj49315903
Рейтинг: 269 ВеселоСега е момента да споделиш опит и от други марки на които не си фен и да пишеш пак.
Преди години Мерцедес правеха емблематични автомобили, сега правят само емблемите на тези автомобили.
hamiltonf
Рейтинг: 4316 НеутралноНяма начин тестовия автомобил да не е с дизелов двигател...
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAPetleshev
Рейтинг: 2142 НеутралноДо коментар [#6] от "nwj49315903":
Бивш tww09306483.Не е точно така. Е-класата и S-класата, са си все още истински Мерцедеси. Обаче А, В и С-класата са, по-скоро Рено с емблема на Мерцедес. Да не говорим за баничарката Ситан, която си е чисто Рено.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2995 НеутралноДо коментар [#1] от "LiberalToTheBones":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleСлед 10г. ще е най-симпатична кола между голфовете по ускорителната лената на Перник щарасето!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6320 НеутралноНа бай Ганю всички коли са му слаби и тесни.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattissandman
Рейтинг: 846 НеутралноА и Б класа са кошмарни като цени и време за поддръжка.С влизането наМерцедес в този сегмент,просто се изложиха и то здраво.Защо изобщо им трябваше да слизат в тази ниша,те си знаят,но за много притежателите на А и Б класа,Мерцедес вече е синоним на ниско качество и високи разходи.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.sandman
Рейтинг: 846 НеутралноДо коментар [#2] от "abdulhazred":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Я виж какво още произвеждат и после умувай дали ще фалират.
https://www.daimler.com/products/trucks/mercedes-benz/
Знам,че е най -лесно да се гледа на света през собствените очи,но малко повече информираност не е излишна.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1355 ВеселоМерцедесите ги правят в ЮАР и Бразилия, корабите ги свалят в Бремерхафен,Германия и от там излизат made in Germany и ви ги продаваме на вас, наивните. А Хюндай отдавна се птави в Ченай и Еноре. Познайте коя държава.
В Русия съм! В Русия съм!vassilun
Рейтинг: 4784 НеутралноДо коментар [#13] от "Веселин Дечев":
80%!
penetrating
Рейтинг: 8060 НеутралноДобре изглежда :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКостадин Иванов
Рейтинг: 3411 Неутрално"На бай Ганю всички коли са му слаби и тесни."
================
Ако С-класата е достатъчно голяма, защо произвеждат Е и Ес?
Българският пазар е последна грижа на Даймлер. Или всички континенти са пълни с Ганьовци, или сме по-нормални отколкото си мислиш. Еретик
2.5
Рейтинг: 1046 НеутралноАвтомобилът ми харесва.
I Want To BelieveТова което ме кефи най-много е предният надвес, според мен заимстван от баварците.
Според мен това е в основата едан кола да изглежда "злобно".
Цената от 100 хилки на тестовото возило е меко казано стряскаща.
стафилокок
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#13] от "Веселин Дечев":
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.Тук е моментът да препоръчаш нещо руско.
Велков
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#6] от "nwj49315903":
Така е ... не ми се разделя със 190-ката, 2 000 кубика, бензин, 122 коня
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 939 НеутралноДа идва 2029, че да си го купим ;)
matiz
Рейтинг: 222 НеутралноC43 AMG 3,0 V6 бензин 390 к.с. взех я преди година и два месеца нова налична в автосалона с почти всички екстри , изброени в статията. Компактна в града, звяр на аутобана. За едри хора е тясна. Трите деца от 9 до 12 г. се събират, но с цялото семейство сме на V250.
paul_proteus
Рейтинг: 497 Неутрално30 години? "Nothing succeeds as planned" - J. Heller in "Good As Gold"
не на безразличието
Рейтинг: 653 Неутралномалка кола с бая дебела цена...возил съм се в предния модел,като гледам размерите порастване няма,и да има е незначително а както казват по горе Е класа си е съвсем друга бира...а за по високия клас няма какво да говорим...
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимВеселин Дечев
Рейтинг: 1355 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "стафилокок":
В Русия съм! В Русия съм!"Тук е моментът да препоръчаш нещо руско."
Японско. И то само определени.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6320 НеутралноДо коментар [#16] от "Костадин Иванов":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisТо по твоята логика, не трябва да има Б и А класа, защото са още по-тесни.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3411 НеутралноДо коментар [#25] от "Alarmstufe: Rot":
Еретик"То по твоята логика, не трябва да има Б и А класа, защото са още по-тесни."
=================
Не ми е такава логиката. Има дребни и ниски хора, има кльощави или такива, които обичат миниатюрното. Когато купих първата си голяма кола, жената отказа да кара, защото едва стигаше педалите.
cristo_n
Рейтинг: 479 НеутралноАко качеството и вложената в тях инжинерна мисъл беше като през 80-те и началото на 90-те, да си купи човек, ама сега качеството е само в детайлите на интериора, които и без това се правят от подизпълнители, а не от Мерцедес - останалото е като на всички други автомобили, които обаче са на половин, че и по-ниска цена!
man_un
Рейтинг: 471 Неутрално"Мечо" си е мечо. Класика. Там, за да получиш вековната звезда на емблемата, трябва да знаеш как се дели окръжност на 3 равни части. А да получиш болтовете на джантите,е още по-трудно-трябва да знаеш как се дели окръжност на 5.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 8 ВеселоХа, мислех че аз съм единственият на който Мерцедес (модели към края на 90те) им бяха тясни. А не съм нито едър, нито висок. Всичките предприемачи с които контактувах се возеха в престижни Мерцедеси (да не ги помислят за бедняци де😀) та съм шофирал няколко за по ден...'Ми тесни ми бяха, в сравнение с 'мириканските чудовища, и с японските (Субару). Иначе са удобни за шофиране, а и правят впеатление на околните-мерцедеси имаха само паралиите.
Е, пък аз мойто впечатление правех с мацките които се возеха в мойта кола😀! Да не говорим за останалите "фриндж'бенефитс" от тези млади мацки😀. Щото има разлика между да се возиш в Мерцедес с някоя 50 годишна съпруга (и какво прави с нея кат' се прибЕре в къщи), и между 25 годишно безотговорно маце в Субару😀
До коментар [#3] от "Костадин Иванов":
---------------------------------------------------------------
Последния МБ 190 е произведен през 1993, та някъде толкоз годишна ще да е неговата кола😀
До коментар [#22] от "paul_proteus":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
quatro_4x3
Рейтинг: 1687 Неутрално"задно предаване и девестепенна автоматична трансмисия. Така екипиран Mercedes C220d предлага ускорение от място "
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Пауновски, задното предаване и скоростната кутия не са екип, че да пишеш "така екипиран".
Jezmy Halibram
Рейтинг: 275 Неутралнотова българина много разбира от автомобили , затова България е най-големия приозводител на автомобили .
С най-добри пожелания
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 269 НеутралноМерцедес не заложиха на друг бранд за 'опростените модели, както фолксваген на шкода и ауди на сеат.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефопростиха си от А до С моделите, а това беше грешка защото при неуспех удря го по голямото име.
Nikoi
Рейтинг: 740 НеутралноКупих си новия ГЛС купе 250 , уникално е и по дизаин и икономично , не искам друго
L Glassman
Рейтинг: 8 НеутралноСлед фейслифта от 2012, отзад напомня на Хюндай.
Athanatos
Рейтинг: 1652 НеутралноДо коментар [#24] от "Веселин Дечев":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .И Япония, както и Германия, загубиха ВСВ от великата русия.
Бити, та пребити, и накрая, всеки руснак си мечтае да е ако не германец, то поне японец, или най-малкото да кара кола, произведена там.
Бади и парадокса :)
Athanatos
Рейтинг: 1652 НеутралноКъм руснаците и техните гъзоблизци - следващия път, като ви нападне Германия, ги оставете да ви бияг.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Това е единствения шанс някога тая територия да я заприлича на държава!
nwj49315903
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#8] от "tww09306483":
Не зная какво точно имаш предвид истински, но "пурата" ,124-та и т.н нямат нищо общо с тези които ни пробутват на пазара за Мерцедес. Лично мнение.
truly
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#1] от "LiberalToTheBones":
От Пловдив ли си?
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6320 НеутралноДо коментар [#26] от "Костадин Иванов":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisА моята логика е, че на когото му е тясна цетката, ще са му тесни и Е и ЕС-класата.
Ivan_
Рейтинг: 465 ВеселоДо коментар [#16] от "Костадин Иванов":
Модератора е неадекватен!Голяма логика изкара...
По същия начин да те питам, ако Е и Ес класите са достатъчно големи, защо правят ГЛ?
sasvirco
Рейтинг: 479 НеутралноЛъскавата черна пластмаса е отвратителен тренд в автомобилната индустрия, и трябва да го забранят със закон особенно за места, които често буташ с пръсти!!!
sylvester
Рейтинг: 478 НеутралноПравилно ли прочетох в ревюто, че колата струва над 100 000 лева и няма камера за задно виждане или парктроник? Тези нормални ли са? Скоро ще слагат по 3 врати и учтиво ще предлагат да си доплатиш 4-та хахаха :)
Костадин Иванов
Рейтинг: 3411 НеутралноДо коментар [#40] от "Ivan_":
Еретик"Голяма логика изкара...
По същия начин да те питам, ако Е и Ес класите са достатъчно големи, защо правят ГЛ?"
============
Защото Любо Ганев носи по-големи дрехи от нас.
Желето не е по-голямо отвътре, а има претенции за проходимост. Джипкоподобните са такива. Нисан Патрол изглежда като скала, но отвътре е по-тесен от моя седан.
Tod
Рейтинг: 418 НеутралноНовото CLA e мания. Това за над 100 бона... дизел.. не.
historama
Рейтинг: 636 НеутралноВ мерцедес са велики. Кола с дължина 4,69, и 2 л дизел на цена над 100 000! Да се надяваме, че в маркетинга имат много по-добра информация от мен.
Ivan_
Рейтинг: 465 ВеселоДо коментар [#43] от "Костадин Иванов":
Модератора е неадекватен!И виж как с малко побутване се досети, че различните модели задоволяват различни нужди:)