Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 140 Весело

    191 години след електрическият мотор на Аньос Йедлик, ЕПС започва да навлиза в масовият пазар.

    https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.com
  2. 2 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Вазичката за цветя и дървения таван ми дойдоха малко в повече.

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    191 години след електрическият мотор на Аньос Йедлик, ЕПС започва да навлиза в масовият пазар.
    —цитат от коментар 1 на Kiril

    Все пак, някой заграждащи корпорации под шапката на рокфелеровите имаха трилиони барели петрол с чудесни концесионни договори за векове, когато се изгори всичко, тогава ще се оглеждат за по-сериозно развитие защото са добили много патенти точно за ектификация+либерлна власт в тази индустрия!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4131 Неутрално

    Прототип без смисъл....Изкуствена парадност...

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  6. 6 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Защо по дяволите всички започнаха да правят все по-малки прозорци! Още малко и ще ги махнат съвсем! Видимостта през задните им стъкла вече е невъзможна. А на мен вазичката ми дойде в по-малко! Може и цветарник :) И аквариум ......

  7. 7 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Вазичката вече сме я виждали в Ню Бийтъл.Нищо ново под слънцето.Това с вратите е добро-наистина все едно влизаш у дома в хола.Седалките сигурно се въртят и карето за белот е осигурено.

  8. 8 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    Прототип, с много задълбочена идея за маркетинг-подготовка за нов модел, как ще си приеме, какви забележки ще има по него? За да бъдат готови догодина, или след 2 с новия модел електричка.
    Докато големите германски фирми още умуват по усъвършенстването на дизела, Тесла 3 построи завод на територията на огромния китайски пазар.

  9. 9 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3176 Неутрално

    Поздравявам създателите с песента за икебаната.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  10. 10 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    До коментар [#6] от "Мавродинов": " Видимостта през задните им стъкла вече е невъзможна. "

    Защото при маневриране на заден има камери и дисплей. При някои се вижда всичко наоколо на 360 градуса.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  11. 11 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    Прототип, с много задълбочена идея за маркетинг-подготовка за нов модел, как ще си приеме, какви забележки ще има по него? За да бъдат готови догодина, или след 2 с новия модел електричка. Докато големите германски фирми още умуват по усъвършенстването на дизела, Тесла 3 построи завод на територията на огромния китайски пазар.
    —цитат от коментар 8 на historama


    Още не е построен. До края на годината трябва да е готов. До тогава ще се появи поредния "модерен" германски дизел.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  12. 12 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Тесла 3 ми харесва защото имаха куража да махнат от него всичко което не е необходимо. И се получи уникален, изчистен автомобил. Всички останали пак си правят старите автомобили но с по няколко ненужни изгъзици които да покажат че уж са модерни но не могат да разберат че 80% от нещата им са ненужни вече.
    В същото време не могат да направят най-важното нещо - батериите и робега, като на Тесла. Нисан Лийв едва изкарва 120км с едно зареждане. Иначе напудрения Нисан - Инфинити никой не казва какъв пробег ще има

    California Über Alles
  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10682 Весело

    Красиво:)
    Дано във вазичката няма вода (не за друго, а заради завоите) :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Тази бракма от снимките не се ли беше скапала точно при премиерата си? Епичен гаф. Но умнокрасивите са захапали въдицата за електрическите брички.

    https://fakti.bg/avto/355084-novoto-infiniti-se-schupi-propusna-premierata-si-video

  15. 15 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Само като прочетеш оригиналнот име което са измислили QX inspiration, и ти става ясно колко ще е успешен модела.

  16. 16 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    До 15
    Ако беше прочел статията, щеше да знаеш че не става дума за модел, а за концептуален модел, идея (inspiration = вдъхновение)

  17. 17 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 749 Неутрално

    До коментар [#10] от "quatro_4x3":

    Имам камера за заден ход и знам ползите от нея. Но когато управляваш направо по шосе или магистрала, бързия поглед през централното огледало за виждане назад си е най-удобно!

  18. 18 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 749 Неутрално

    До коментар [#12] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Има Хюндай Кона електрик, много перспективна! Тестван пробег от британски експерти - 285 мили! 64 КВ батерия 204 КС. Разход 4,2-4,4 КВ на миля! 2,75 кв на километър! При нощно зареждане - 2,75 лв на 100 км! И много изчистен дизайн. Засега спирачка е цената!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.