Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 462 Весело

    Този любилей и развитието на марката идеално се вписват в ситуацията във Великобритания към момента.

    Искат да са горди и независимо, пък не могат да си развият сами собствените символи.

    От най-развитата промишлена държава днес нямат собствено автомобилопроизводство... всичките им автомобилни марки не са британска собственост...

    Модератора е неадекватен!
  2. 2 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 257 Неутрално
  3. 3 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5095 Неутрално
  4. 4 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Бялото мини е без странични огледала

  5. 5 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    On this day in 1959, the British Motor Corporation (BMC) launches its newest car, the small, affordable–at a price tag of less than $800–Mark I Mini

    Май съществената разлика е в цената...Когато стартира е под $800. Вярно е, че онези долари са по-скъпи от днешните...В сегашни долари цената при старта е била между $6000 и $6500...Най-евтината базова версия в момента стартира от $27000...Което чисто и просто означава над 4 пъти реално увеличение на цената за придобиване.

    мурзилка
  6. 6 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3110 Весело

    До коментар [#1] от "Ivan_":

    Нима вече нищо не е такова каквото изглежда?
    Капиталите са така омешани по света че дори самата дума собственност е излишна.

    klimentm
  7. 7 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Когато я конструират, слагат четири седалки в контур, колкото среден клас кола. Има и условия. Така слагат мотора напречно, предно предаване, без тунел за кардан-равен под, после таманят резервуар и др. неща, да стигнат оптималната революция за времето. Новите Мини не ги днам как са, но старите ми харесват повече.

  8. 8 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#6] от "klimentm":

    Вярно е...

    Модератора е неадекватен!
  9. 9 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Мини според мен е лоша покупка. Това е Беемве, но сглобено в UK. Overengineered German скъпотия със съмнително качество, намалена надеждност, но за сметка на това висока цена. Не е кола за умни и практични хора, за които парите не растат по дърветата.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Оригиналните минита са сладки,безспорно, и имат свой непоправим стил,но са толкова нежни и чупливи,че искат наистина специални грижи.Двигател и скоростна кутия в едно,радиатор разположен в калника и т.н. жертви за постигане на мини-малност.Проблематично автомобилче е било.Сега няма толкова проблеми,под диригентската палка на БМВ,но пък си има хубава,съвсем не мини-цена.Играчка за богати.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  12. 12 Профил на aa1830
    aa1830
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#9] от "Суджук Герберите":

    Добре казано!

  13. 13 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4000 Любопитно

    До коментар [#5] от "Маршалов":

    През 1972 съквартирантът ми си купи в Швеция ново Волво 164 за 3200 долара (без СГАТ данък защото го изнесе от страната за Полша) . Тогава работех през лятото -ваканцията и получавах май около 2 долара на час. Случайно говорехме за това с колега за таксата образование в престижен американски университет , била е 800 долара годишно, днес е 48 хиляди.

  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5028 Весело

    До коментар [#5] от "Маршалов":

    Първата Мини е била трабанта на английските младежи. Сегашната е Ролс Ройса на младежите :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4000 Весело

    С известно умиление си спомням Мини, наричана тогава "летящата кибритена кутия" от английски състезател ( the flying matchbox), но не бих си купил днес подобна.

  16. 16 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 462 Весело

    До коментар [#9] от "Суджук Герберите":

    До коментар [#12] от "aa1830":

    "Не е кола за умни и практични хора"

    Никой не твърди, че е подобна кола, нито БМВ се пробват да я продават в подобен сегмент...

    Модератора е неадекватен!
  17. 17 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#9] от "Суджук Герберите":

    "Не е кола за умни и практични хора, за които парите не растат по дърветата."

    Хем съм съгласен с теб, хем не съм съгласен. Нещата са точно както ги описа, но ако трябва да избираш покупка на малка кола каква би избрал? Мини или Ауди А3?

    Бог да благослови Америка за България!
  18. 18 Профил на Shiznitz
    Shiznitz
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Новите Мини са пословично ненадеждни и трошливи, което пък не е изненада предвид че са издънка на БМВ.

  19. 19 Профил на МОЙШЕ   ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 8 Весело

    Лаф от онези години: "Мини" от вътре е по голямо от колкото изглежда от вън😀

    И още един: Сутрин ставам, правя сътрешен тоалет, пия кафе/чай, ОБЛИЧАМ Мини'то (демек не влизам в него) и пътувам към работата ми😀

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  20. 20 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Трабанта беше много по-удобен от старото Мини.
    3,60 срещу 3,05 и усещането, че си седнал на асфалта.

  21. 21 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Най честия маршрут на автомобил мини, до концесионера и обратно.

  22. 22 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2631 Весело

    Колата на Мистър Бийн! Заключваше вратата с катинарче.

  23. 23 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 973 Весело

    Трабанта беше много по-удобен от старото Мини. 3,60 срещу 3,05 и усещането, че си седнал на асфалта.
    —цитат от коментар 20 на jmf29537805


    Мда, по-дълъг наистина, но изцяло за сметка на отделния багажник - нали се водеше "лимузина", хехе. Колкото до позицията на седене - въпрос на вкус, аз лично предпочитам по-ниска такава и никак не харесвам да се катеря в разни скоклести сювчета.
    "Трабанта" предлагаше и несравнимо с нищо удоволствие от шофирането благодарение на копираното направо от файтоните ресьорно предно окачване и "могъщото" двутактовото моторче с цели 26 к.с.
    Да не споменавам за липсващото на практика отопление през зимата............
    И за капак - беше скъп..........

    Знанието е сила, информацията - власт
  24. 24 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#5] от "Маршалов":През 1972 съквартирантът ми си купи в Швеция ново Волво 164 за 3200 долара (без СГАТ данък защото го изнесе от страната за Полша) . Тогава работех през лятото -ваканцията и получавах май около 2 долара на час. Случайно говорехме за това с колега за таксата образование в престижен американски университет , била е 800 долара годишно, днес е 48 хиляди.
    —цитат от коментар 13 на daskal1


    Има си конвертори за смятане стойността на доларите от предишните времена спрямо тази в момента, един от тях съм ползувал. Очевидно е, че и от твоя пример, че цените за придобиване, са пораснали несъразмерно със нарастването на заплатите. Днес за да придобиеш каквото и да е, било материална собственост или образование, се налага да заплатиш повече заплати, отколкото навремето. Примерно образованието за което споменаваш, годишната такса навремето е струвала около 2.5 месечни заплати, сега 12 средни месечни заплати и въобще придобиването става все по-недостъпно за обикновените хора, разчитащи на заплата.

    мурзилка
  25. 25 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#18] от "Shiznitz":

    Не зная за марката

    Модератора е неадекватен!
  26. 26 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#17] от "Günther":

    Аз лично ако е за малка кола бих избрал бензинов японец, хибрид при възможност. Ярис с четири врати би бил идеален ако ми трябва малка кола. Немски коли не карам, не купувам и за щастие не поддържам. Въпроса е и принципен за мен, не мога да спонсорирам наглостта, алчността, лицемерието и ниското качество.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  27. 27 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 418 Неутрално

    60 години Мини и нито дума за сър Алек Исигонис!
    Бащата на Мини е забравен.

  28. 28 Профил на SStan
    SStan
    Рейтинг: 462 Весело

    Мистър Бийн и неговото Мини.

  29. 29 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 835 Неутрално

    https://www.auto-press.net/a :Сър_Алек_Исигонис___бащата_на_Мini

  30. 30 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#2] от "кокошката":

    Казали сте всичко. Идва ми на ум да добавя и една легенда сред сегашните доста скучни автомобили.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  32. 32 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#17] от "Günther":

    По скоро Мазда 3

  33. 33 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 788 Неутрално

    До коментар [#17] от "Günther":По скоро Мазда 3
    —цитат от коментар 32 на mandzo


    Мазда 3 е просторен автомобил, особено в предната част не отстъпва на средния клас.
    Мисля че първото Мини е бил автомобил за младите британки, абе направо за момичета. Или само за младежи, защото мъж на средна възраст трудно влиза в нея. То и Фиат 500 бе за младите римлянки, за които много важно било да се покажат през люка, за да ги забележат.
    Сегашната мини е германска парвенющина, нито размерът й е мини, нито двигателите, нито цената

  34. 34 Профил на aha
    aha
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Тия две коли нямат нищо общо. Едната е революционна за времето си мини кола,а другата е баварски голф с британски елементи.

  35. 35 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    До коментар [#9] от "Суджук Герберите":До коментар [#12] от "aa1830":"Не е кола за умни и практични хора"Никой не твърди, че е подобна кола, нито БМВ се пробват да я продават в подобен сегмент...
    —цитат от коментар 16 на Ivan_

    Точно за това говорим, може и да го докарва външно на наследник на оригиналното Мини, но всъщност няма нищо общо като идея и дух. Същото направиха и с костенурката.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.