1/12
Фотогалерия: Обновената V-класа на "Мерцедес"
Пет години след лансирането на V-класата на "Мерцедес" луксозният ван мина през фейслифт. Моделът, който се чака в България през март, се отличава с промени в дизайна, представяне на нови цветове (два сиви, червен и син) и четири допълнителни варианти на джантите.
aleks ivan
Рейтинг: 2635 НеутралноИхааа! Това ще е новата кола-мечта на мустакатите немци 🇹🇷 😁
ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/hill875
Рейтинг: 985 НеутралноЕто ревю на стария модел - https://www.youtube.com/watch?v=sa8kHgmZIiQ
Дано този модел да е по-добър.
historama
Рейтинг: 4407 НеутралноХубав автомобил, в който недостатъците от предходния до голяма степен са елиминирани. Само че струва ли си толкова усилия по усъвършенстване на нещо познато, и реално абсолютно нищо ново, и никакви усилия за алтернативи на ДВГ, или на дизеловото задвижване.
А, и 4 нови варианти на джанти! Много вълнуващо.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
citoyen
Рейтинг: 1697 НеутралноКато гледам поста на No. 4 и тук няма отърване от рекламите.
Dessenback
Рейтинг: 218 ВеселоДо коментар [#2] от "hill875":
Ревю на автомобил от амеркианец... дай им мустнаг, камаро и там другото дърво
hex
Рейтинг: 184 НеутралноМислех да го закарам на Арапя ама вече няма какво да му прави сянка :D
Петър Петров
Рейтинг: 661 НеутралноДо коментар [#3] от "historama":
Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтовеКакво предпочиташ - пиле с ориз или нещо ново.
Imeto mi
Рейтинг: 868 НеутралноМного ми допадна модела.
tww09306483
Рейтинг: 4002 НеутралноМа-а-а-а-ле-й-й-й...! Потекоха ми лигите...!
Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. ДостоевскиIvan_
Рейтинг: 3548 НеутралноМерцедес се излагат вече здраво.
Модератора е неадекватен!Нямат бензинови двигатели ли собствени, че го предлагат само с дизел?
Ако не бъркам предната модификация има опция за 6 цилиндров бензинов двигател, а товарния модел има опция хибрид или само на ел...
Ivan_
Рейтинг: 3548 НеутралноМерцедес се излагат вече здраво.
Модератора е неадекватен!Нямат бензинови двигатели ли собствени, че го предлагат само с дизел?
Ако не бъркам предната модификация има опция за 6 цилиндров бензинов двигател, а товарния модел има опция хибрид или само на ел...
Ivan_
Рейтинг: 3548 НеутралноДо коментар [#6] от "Dessenback":
Модератора е неадекватен!Пич, този американец е доста култов в тубата с ревюта на автомобили.
Отделно е собственик на европейски автомобили, имаше Рейндж Ровър, след това имаше Мерцедес като лични собствени автомобили.
Гледал съм му доста ревюта на Мерцедеси и определено не мога да кажа че е необективен...
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 604 Неутралностана много модно да се хейтва дизела. аз пък съм доволен от дизелите и хич бензин не искам и да помирисвам (освен на скутер и то с резерви). за мен таз кола трябва да има и по-къса база (да може да се ползва като семеен ауто за 4ри членно семейство).
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28може да се направи и дизел–ел хибрид, ама това в бъдещето.
но никакъв бензин!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Ivan_
Рейтинг: 3548 НеутралноДо коментар [#14] от "彼得。斯托亚诺夫":
Модератора е неадекватен!Мерцедес е серизен производител.
Аз пък за разлика от теб не харесвам дизели, а бензин.
Сега ако ще си купувам подобно нещо, Вито директно отпада от нещата, които да гледам, защото го предлагат само дизел...
Не виждам какъв е проблема да добавят както в предния модел и един 6 цилидров бензин, да не говорим, че двигателя си го имат техен...
Някак си не им разбирам действията.
Сега всеки, който иска бензин отива да гледа нещо американско като гранд вояжера например...
Brad Mehldau
Рейтинг: 332 НеутралноДизелите ги хейтим, защото ни тровят. Това че ти си доволен от твоя дизел няма никакво значение. Тези зад теб не са.
stef
Рейтинг: 869 Разстроено[quote#17:"Brad Mehldau"][/quote]
StefНа Бай Ганя не можеш да му го обясниш това.
Той си гледа 2-те стотинки на км икономия, това че смърди, тропа, трака, тресе, токсичен е и поддръжката му е двойна спрямо бензина се прави че не го интересува, заслепен от даУаверката...
historama
Рейтинг: 4407 НеутралноНовите дизели са супер двигатели, само че вече са доста усложнени, и ремонтите им изобщо не са безобидни. Между другото търсенето им бележи силен спад, дори и у нас.
Да очакваме ли някакъв срив на германската автомобилна индустрия?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3307 ВеселоДо коментар [#18] от "stef":
Еретик"Той си гледа 2-те стотинки на км икономия, това че смърди, тропа, трака, тресе, токсичен е и поддръжката му е двойна спрямо бензина се прави че не го интересува, заслепен от даУаверката..."
=============
Стефчо, световните транспортни фирми са заслепени от далаверката, само ти си светнат.
Колко влекачи са на бензин и ток?
Ама ти си чети "Зелен" и бъди в крак с времето.
morrow
Рейтинг: 252 НеутралноДо коментар [#20] от "Костадин Иванов":
Да сравняваш машини работещи почти 24/7 с кола ползвана два пъти на ден по 30мин макс е мека казано некоректно.
''zms15783''
Рейтинг: 12478 НеутралноМалко грубовата, да си зареждаш магазинчето с нея :-))
eos42597158
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#22] от "''zms15783''":
Пак ли давате акъл, където не ви е работа?? Та вие сте безработна от много години!!! Скрийте се най-добре и не се обаждайте ..
Костадин Иванов
Рейтинг: 3307 НеутралноДо коментар [#21] от "morrow":
ЕретикЗа 7 години съм минал с дизелови коли 150 000 километра. Не съм правил нито един сериозен ремонт. Един дизел 20+ има милион километра ресурс, ако се кара разумно.
Изобщо, някои караме коли, а други просто ги коментират.
kilgore
Рейтинг: 626 ВеселоДо коментар [#24] от "Костадин Иванов":
'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)Няма смисъл да спориш с него - само му погледни снимката с блесналия новокомсомолски поглед :)
stef
Рейтинг: 869 ВеселоМен за 30к км служебната дизелячка дето нямаше и 200к км ме остави два пъти, добре че остана далеч в миналото досегът ми с дизела. Иначе ето статистиката - ако искаш спори с нея като истински балканец...
https://www.theguardian.com/money/2018/jan/27/diesel-cars-cheap-reliable-petrol Stef
stef
Рейтинг: 869 ВеселоСравняваш влекачи, които струват няколко стотин хиляди лева, направени да се карат милиони километри с разни "премиум" немски марки автомобили, направени да ги ремонтираш регулярно, колкото и малко да ги караш? Stef
Костадин Иванов
Рейтинг: 3307 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "stef":
Еретик"Сравняваш влекачи, които струват няколко стотин хиляди лева, направени да се карат милиони километри с разни "премиум" немски марки автомобили, направени да ги ремонтираш регулярно, колкото и малко да ги караш?"
=============
Или богатите хора, които имат транспортни фирми, са идиоти, които после си прахосват парите с Ауди, БМВ, Мерцедес?
Е, моите дизелови спомени са от Волво, първите от които с двигател от Ауди /стария петак/, а следващите от комънрейла на Волво Д5. Никъде не са ме оставяли, лесно се ремапват, огромна тяга на ниски обороти. На своите спомени ли да вярвам или на пропагандата?
Brad Mehldau
Рейтинг: 332 НеутралноДо коментар [#28] от "Костадин Иванов":
Човек, ти явно не можеш да разбереш нещо съвсем просто: дизелите тровят. Дори като чисто нови не са в нормите, защото както се разбра много производители ползват заблуждаващ софтуер. С времето се запушват DPF-и, които са скъпи и затова просто се премахват масово по разни гаражчета. И после всичката тая мизерия я дишаме. Това е "пропагандата" - срещу емисиите. Това, че си доволен от икономия, производителност и т.н. няма никакво значение, ако е на цената на здравето ни. Не знам какво толкова трудно има за разбиране?! Всички ДВГ-та замърсяват, бензиновите също, но положението стана отчайващо в последните 10 години, когато навлязоха толкова масово дизеляците, защото там е най-драстично, виждаме го всеки ден. Ако ми кажеш, че не ти прави впечатление, че не се диша вече зад всякакви по-стари дизелови коли, че даже и някои на по 3-4 години, няма да ти повярвам.