Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    Ихааа! Това ще е новата кола-мечта на мустакатите немци 🇹🇷 😁

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  2. 2 Профил на hill875
    hill875
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Ето ревю на стария модел - https://www.youtube.com/watch?v=sa8kHgmZIiQ
    Дано този модел да е по-добър.

  3. 3 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    Хубав автомобил, в който недостатъците от предходния до голяма степен са елиминирани. Само че струва ли си толкова усилия по усъвършенстване на нещо познато, и реално абсолютно нищо ново, и никакви усилия за алтернативи на ДВГ, или на дизеловото задвижване.
    А, и 4 нови варианти на джанти! Много вълнуващо.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Като гледам поста на No. 4 и тук няма отърване от рекламите.

  6. 6 Профил на Dessenback
    Dessenback
    Рейтинг: 244 Весело

    До коментар [#2] от "hill875":

    Ревю на автомобил от амеркианец... дай им мустнаг, камаро и там другото дърво

  7. 7 Профил на hex
    hex
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Мислех да го закарам на Арапя ама вече няма какво да му прави сянка :D

  8. 8 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#3] от "historama":

    Какво предпочиташ - пиле с ориз или нещо ново.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  9. 9 Профил на Imeto mi
    Imeto mi
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Много ми допадна модела.

  10. 10 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4046 Неутрално

    Ма-а-а-а-ле-й-й-й...! Потекоха ми лигите...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  11. 11 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Неутрално

    Мерцедес се излагат вече здраво.
    Нямат бензинови двигатели ли собствени, че го предлагат само с дизел?

    Ако не бъркам предната модификация има опция за 6 цилиндров бензинов двигател, а товарния модел има опция хибрид или само на ел...

    Модератора е неадекватен!
  12. 12 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Неутрално

    Мерцедес се излагат вече здраво.
    Нямат бензинови двигатели ли собствени, че го предлагат само с дизел?

    Ако не бъркам предната модификация има опция за 6 цилиндров бензинов двигател, а товарния модел има опция хибрид или само на ел...

    Модератора е неадекватен!
  13. 13 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Неутрално

    До коментар [#6] от "Dessenback":

    Пич, този американец е доста култов в тубата с ревюта на автомобили.
    Отделно е собственик на европейски автомобили, имаше Рейндж Ровър, след това имаше Мерцедес като лични собствени автомобили.
    Гледал съм му доста ревюта на Мерцедеси и определено не мога да кажа че е необективен...

    Модератора е неадекватен!
  14. 14 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 542 Неутрално

    стана много модно да се хейтва дизела. аз пък съм доволен от дизелите и хич бензин не искам и да помирисвам (освен на скутер и то с резерви). за мен таз кола трябва да има и по-къса база (да може да се ползва като семеен ауто за 4ри членно семейство).

    може да се направи и дизел–ел хибрид, ама това в бъдещето.

    но никакъв бензин!

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  16. 16 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Неутрално

    До коментар [#14] от "彼得。斯托亚诺夫":

    Мерцедес е серизен производител.
    Аз пък за разлика от теб не харесвам дизели, а бензин.

    Сега ако ще си купувам подобно нещо, Вито директно отпада от нещата, които да гледам, защото го предлагат само дизел...

    Не виждам какъв е проблема да добавят както в предния модел и един 6 цилидров бензин, да не говорим, че двигателя си го имат техен...

    Някак си не им разбирам действията.

    Сега всеки, който иска бензин отива да гледа нещо американско като гранд вояжера например...

    Модератора е неадекватен!
  17. 17 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 398 Неутрално

    стана много модно да се хейтва дизела. аз пък съм доволен от дизелите и хич бензин не искам и да помирисвам (освен на скутер и то с резерви). за мен таз кола трябва да има и по-къса база (да може да се ползва като семеен ауто за 4ри членно семейство). може да се направи и дизел–ел хибрид, ама това в бъдещето.но никакъв бензин!
    —цитат от коментар 14 на 彼得。斯托亚诺夫


    Дизелите ги хейтим, защото ни тровят. Това че ти си доволен от твоя дизел няма никакво значение. Тези зад теб не са.

  18. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 652 Разстроено

    [quote#17:"Brad Mehldau"][/quote]

    На Бай Ганя не можеш да му го обясниш това.
    Той си гледа 2-те стотинки на км икономия, това че смърди, тропа, трака, тресе, токсичен е и поддръжката му е двойна спрямо бензина се прави че не го интересува, заслепен от даУаверката...

    Stef
  19. 19 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    Новите дизели са супер двигатели, само че вече са доста усложнени, и ремонтите им изобщо не са безобидни. Между другото търсенето им бележи силен спад, дори и у нас.
    Да очакваме ли някакъв срив на германската автомобилна индустрия?

  20. 20 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3928 Весело

    До коментар [#18] от "stef":

    "Той си гледа 2-те стотинки на км икономия, това че смърди, тропа, трака, тресе, токсичен е и поддръжката му е двойна спрямо бензина се прави че не го интересува, заслепен от даУаверката..."
    =============
    Стефчо, световните транспортни фирми са заслепени от далаверката, само ти си светнат.
    Колко влекачи са на бензин и ток?
    Ама ти си чети "Зелен" и бъди в крак с времето.

    Еретик
  21. 21 Профил на morrow
    morrow
    Рейтинг: 242 Неутрално

    До коментар [#20] от "Костадин Иванов":

    Да сравняваш машини работещи почти 24/7 с кола ползвана два пъти на ден по 30мин макс е мека казано некоректно.

  22. 22 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 13095 Неутрално

    Малко грубовата, да си зареждаш магазинчето с нея :-))

  23. 23 Профил на eos42597158
    eos42597158
    Рейтинг: 398 Неутрално

    До коментар [#22] от "''zms15783''":

    Пак ли давате акъл, където не ви е работа?? Та вие сте безработна от много години!!! Скрийте се най-добре и не се обаждайте ..

  24. 24 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3928 Неутрално

    До коментар [#21] от "morrow":

    За 7 години съм минал с дизелови коли 150 000 километра. Не съм правил нито един сериозен ремонт. Един дизел 20+ има милион километра ресурс, ако се кара разумно.
    Изобщо, някои караме коли, а други просто ги коментират.

    Еретик
  25. 25 Профил на kilgore
    kilgore
    Рейтинг: 630 Весело

    До коментар [#24] от "Костадин Иванов":

    Няма смисъл да спориш с него - само му погледни снимката с блесналия новокомсомолски поглед :)

    'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
  26. 26 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 652 Весело

    До коментар [#21] от "morrow":За 7 години съм минал с дизелови коли 150 000 километра. Не съм правил нито един сериозен ремонт. Един дизел 20+ има милион километра ресурс, ако се кара разумно.Изобщо, някои караме коли, а други просто ги коментират.
    —цитат от коментар 24 на Костадин Иванов


    Мен за 30к км служебната дизелячка дето нямаше и 200к км ме остави два пъти, добре че остана далеч в миналото досегът ми с дизела. Иначе ето статистиката - ако искаш спори с нея като истински балканец...
    https://www.theguardian.com/money/2018/jan/27/diesel-cars-cheap-reliable-petrol

    Stef
  27. 27 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 652 Весело

    До коментар [#18] от "stef":"Той си гледа 2-те стотинки на км икономия, това че смърди, тропа, трака, тресе, токсичен е и поддръжката му е двойна спрямо бензина се прави че не го интересува, заслепен от даУаверката..."============= Стефчо, световните транспортни фирми са заслепени от далаверката, само ти си светнат. Колко влекачи са на бензин и ток? Ама ти си чети "Зелен" и бъди в крак с времето.
    —цитат от коментар 20 на Костадин Иванов


    Сравняваш влекачи, които струват няколко стотин хиляди лева, направени да се карат милиони километри с разни "премиум" немски марки автомобили, направени да ги ремонтираш регулярно, колкото и малко да ги караш?

    Stef
  28. 28 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3928 Любопитно

    До коментар [#27] от "stef":

    "Сравняваш влекачи, които струват няколко стотин хиляди лева, направени да се карат милиони километри с разни "премиум" немски марки автомобили, направени да ги ремонтираш регулярно, колкото и малко да ги караш?"
    =============
    Или богатите хора, които имат транспортни фирми, са идиоти, които после си прахосват парите с Ауди, БМВ, Мерцедес?
    Е, моите дизелови спомени са от Волво, първите от които с двигател от Ауди /стария петак/, а следващите от комънрейла на Волво Д5. Никъде не са ме оставяли, лесно се ремапват, огромна тяга на ниски обороти. На своите спомени ли да вярвам или на пропагандата?

    Еретик
  29. 29 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 398 Неутрално

    До коментар [#28] от "Костадин Иванов":
    Човек, ти явно не можеш да разбереш нещо съвсем просто: дизелите тровят. Дори като чисто нови не са в нормите, защото както се разбра много производители ползват заблуждаващ софтуер. С времето се запушват DPF-и, които са скъпи и затова просто се премахват масово по разни гаражчета. И после всичката тая мизерия я дишаме. Това е "пропагандата" - срещу емисиите. Това, че си доволен от икономия, производителност и т.н. няма никакво значение, ако е на цената на здравето ни. Не знам какво толкова трудно има за разбиране?! Всички ДВГ-та замърсяват, бензиновите също, но положението стана отчайващо в последните 10 години, когато навлязоха толкова масово дизеляците, защото там е най-драстично, виждаме го всеки ден. Ако ми кажеш, че не ти прави впечатление, че не се диша вече зад всякакви по-стари дизелови коли, че даже и някои на по 3-4 години, няма да ти повярвам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.