Интересен модел. Вече няколко пъти виждам в София. Единствено не мога да приема, че става за офроуд. Да, за кратък преход по равен неасфалтиран път, който не е кален сигурно става, както и повечето коли, но за офроуд е несериозно да се говори.
"Друга функция на стартер-алтернатора са поддържане на скоростта, при движение по равно и при лек наклон."
"Освен това, старт – стоп системата изключва дизела още при достигане на 22 км/ч. "
Много ми е интересно, какъв е ТРЕТИЯ ДВИГАТЕЛ, който запълва дупката между 22 км/ч и движението по равно и лек наклон. Май някой нещо се е объркал при превода...
Тези коли трябва да ги дават с доживотен абонамент за пътна помощ, понеже при толкова много електроника и пълната зависимост нея, едно кондензаторче да се раздуе, и ще си остане единствено с "злъчва динамика дори, когато е паркирано"...
"Максималната скорост е 250 км/ч, а разходът на гориво под 6 на сто. В рамките на теста той беше около 7 на сто."
Това по магистралата сигурно е възможно ама в града този дзвер с мощност малко под 300 коня да харчи 6 на 100 е невъзможно освен ако алтернаторчето е нещо като перпетум мобиле и възстановява всичките загуби на енергия при спиране!
Закъснял, ли? На фона на Тесла, тоя дизеляк изглежда като ретро. Освен това му е забранено(или скоро ще му е забранено) да се движи в големите градове на Европа.
Закъснял, ли? На фона на Тесла, тоя дизеляк изглежда като ретро. Освен това му е забранено(или скоро ще му е забранено) да се движи в големите градове на Европа.
Само HD matrix led струват колкото някой от масово караните автомобили втора ръка...
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
Отдавна доказаха, не само при Ауди, че мнооого лъжат производителите за разхода. А пък и на провеждащите тестовете, в случая, не може много да се разчита. Имайки предвид, че им е предоставено и платено за тест с рекламна цел.
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
17
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Айде пак -гроздето е кисело ,щото е високо.Колицата е прекасна,но е много скъпа.Който може да си я позволи- да и се радва.Който не може -да говри за лайняния цвят.
Все повече хора започват да търсят стари добре запазени автомобили... Още повече след обмисляне си запазват автомобилите които имат и не си купуват нови, аз съм един от тези хора също...
Проблемите с препълнените с електроника нови автомобили започват да писват на все повече хора...
На Ауди Q серията я забрави за гора или извън пътя. Въобще не са ги измислили за това, ъглите на заход са абсолютно неподходящи за подобно нещо. Много по добре ще се оправиш с техните "олроад" модели извън пътя отколкото с Q то...
Прогреса върви по най-малкото съпротивление.Вместо да се появят компютри снадеждността на автомобилите от 90-те,/има и такива,но много скъпи/появиха се автомобили с бъгав софтуер и хардуер като на евтини компютри.В един момент пазара ще отхвърли недомислените автомобили,защото ще бъдат нежелана придобивка и съответно цените им ще се сринат.Дали това Ауди е от тия,времето ще покаже.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
Шофирам тая марка и понякога, вечер като слизам от ГОРАТА, след дълъг планински преход (treking), се чувствам, така сякаш никога не съм бил сред тия у полето (София), с чалгата, бургерите, селфитата, джуките и лъскавкото отгоре до долу... 🤫
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
Имайки предвид, че конкурентите Мерцедес ГЛЕ Купе и БМВ Х6 почти не се различават, Аудито е симпатично с индивидуалността си. За вискоите технлогии, вложени в автомобила да не говорим.
По-важното е че Ауди в момента пускат на пазара този същия модел, но напълно електрически!!! Е-трон, дори е на същата цена, като саждилника описан тук, даже за БГ щял да е с 2К по-нискта
Кросовърите са все по-срещани коли. Също и хибридите, които не са никакви хибриди. Малко двигателче което да повишава мощността при нужда, но най-вече да турят надпис "ХИБРИД". Сигурен съм че е комфортен и сигурен автомобил, но аз си предпочитам по-евтините, надеждни и леко "дървени" СУБАРУ.
много красива кола , но ,ако гори само 6 или 7 на сто след всички нововъдения ,се питам защо точно нея да купя за над 200000 лева ,след като новия ми мерцедес ГЛС 250 купе ,днес ми изгоря 6.4 за 200 км ,след като го чипосахме и стана 620 нм и 260 кс ,при средна скорост над 130 на магистралата и 90 на нормалния път .
Тази кола е за определена клиентска група, която са си я набелязали. Явно малко им се струва да вземат по 150-180,000 лв за Q7, та с тази ще вземат по 200,000лв. Според мен става за ходене на ски в планината по изчистен от сняг път най-вече. Представям си, като я покарам по пътче с шубраци, колко ще ми искат за пребоядисване, не вярвам да ми го оправят по каското.
"Проблемите с препълнените с електроника нови автомобили започват да писват на все повече хора..."
Ако очакването им е сами да си ремонтират/поддържат колите - може и така да е. Новите коли си имат гаранция от по 4 години и повечето си ги изкарват без каквито и да било проблеми. По мое скромно мнение, едни поне 100 хил км не са никакъв проблем защото надеждността на съвременния автомобил е доста висока.
Харесва ми дизайна и иновациите (някои си бяха налични и в други модели). Ако имах нужда от нова кола и готови $80-$100к за тази цел :-), щях да я пробвам :-).
Не, не очакват сами да си ги ремонтират, но и не очакват на чисто нов автомобил да трябва да ходят в сервиз за ремонт независимо дали е гаранционен. Струва им време и нерви, дори и да не плащат пари...
Пък колко са надежни не зная, да ти реши автомобила, че нещо не е наред и да влезе в авариен режим, като трябва да шофираш с максимум 60 или да викаш пътна помощ заради някакви електроники...
Сега се сетих и да допълня, надежността и на старите автомобили не е ниска... И поне е доказана, има сумати автомобили на 20-30 че даже и 40 години които се движат без проблем, та не зная какво значи висока надежност според теб на новите...Да ги видим след 10 - 20 години колко са надежни...
От 20г. поне програмираното остаряване на колите е усвоено много добре. 4-5г. и почват проблемите. Изкарват лизинга, продаваш и на купувача му побеляват косите. Вече търся 7г. или 150,000км, така съм по-спокоен.
Готино е, само замяната на класическите прибори с тези таблети не ми харесва... Шарения и прекалено много излишна информация. Тези коли си имат купувачи и Ауди печели доста добре.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
442
Рейтинг: 1196 НеутралноКво е зяпняло, ... мяза хюндай.
Just Бахур
Рейтинг: 290 НеутралноДо коментар [#1] от "aleks ivan":
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Ми те всички аудита са си грозни , че тази ли?
zero_day
Рейтинг: 632 НеутралноИнтересен модел. Вече няколко пъти виждам в София. Единствено не мога да приема, че става за офроуд. Да, за кратък преход по равен неасфалтиран път, който не е кален сигурно става, както и повечето коли, но за офроуд е несериозно да се говори.
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 1260 НеутралноХаресва ми. Особено агресивната предница. Дано предложат и пълен хибрид.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.2.5
Рейтинг: 1402 НеутралноСпоред мен са го уцелили в 10ката.
I Want To BelieveЕвала на Ауди.
penetrating
Рейтинг: 5289 НеутралноПоршето на Ауди :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertzhivko6461
Рейтинг: 977 НеутралноВсичко е Фолксваген Груп.
cristo_n
Рейтинг: 470 Неутрално"Друга функция на стартер-алтернатора са поддържане на скоростта, при движение по равно и при лек наклон."
"Освен това, старт – стоп системата изключва дизела още при достигане на 22 км/ч. "
Много ми е интересно, какъв е ТРЕТИЯ ДВИГАТЕЛ, който запълва дупката между 22 км/ч и движението по равно и лек наклон.
Май някой нещо се е объркал при превода...
cristo_n
Рейтинг: 470 НеутралноТези коли трябва да ги дават с доживотен абонамент за пътна помощ, понеже при толкова много електроника и пълната зависимост нея, едно кондензаторче да се раздуе, и ще си остане единствено с "злъчва динамика дори, когато е паркирано"...
Julian Mall
Рейтинг: 2228 Любопитно"Максималната скорост е 250 км/ч, а разходът на гориво под 6 на сто. В рамките на теста той беше около 7 на сто."
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоТова по магистралата сигурно е възможно ама в града този дзвер с мощност малко под 300 коня да харчи 6 на 100 е невъзможно освен ако алтернаторчето е нещо като перпетум мобиле и възстановява всичките загуби на енергия при спиране!
MORTAR
Рейтинг: 213 ВеселоЗакъснял, ли? На фона на Тесла, тоя дизеляк изглежда като ретро. Освен това му е забранено(или скоро ще му е забранено) да се движи в големите градове на Европа.
Свободен архитект, урбанист и еколог!Мусаши
Рейтинг: 1312 НеутралноКога за последно си се качвал на ново Ауди?Имаш ли си изобщо понятие какво представляват новите им автомобили?Кое му е ретрото?
hamiltonf
Рейтинг: 4153 НеутралноСамо HD matrix led струват колкото някой от масово караните автомобили втора ръка...
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Андонов
Рейтинг: 430 НеутралноДо коментар [#11] от "Julian Mall":
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелОтдавна доказаха, не само при Ауди, че мнооого лъжат производителите за разхода. А пък и на провеждащите тестовете, в случая, не може много да се разчита. Имайки предвид, че им е предоставено и платено за тест с рекламна цел.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 926 НеутралноАйде пак -гроздето е кисело ,щото е високо.Колицата е прекасна,но е много скъпа.Който може да си я позволи- да и се радва.Който не може -да говри за лайняния цвят.
Кум Лисан
Рейтинг: 587 НеутралноЗащо само дизел след всички скандали? Иначе надали някой ще го вкара в гората ако е дал минимум 150 000 лв, по-скоро ще има и една Тойота за това.
Много хитърIvan_
Рейтинг: 455 ЛюбопитноВисоко проходимо купе... с ЧЕТИРИ врати?
Модератора е неадекватен!Аз ли нещо съм в грешка, купетата не са ли с две врати?
Ivan_
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#10] от "cristo_n":
Модератора е неадекватен!Все повече хора започват да търсят стари добре запазени автомобили...
Още повече след обмисляне си запазват автомобилите които имат и не си купуват нови, аз съм един от тези хора също...
Проблемите с препълнените с електроника нови автомобили започват да писват на все повече хора...
Ivan_
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#13] от "Мусаши":
Модератора е неадекватен!Той е написал човека - дизеловият двигател му е ретрото...
Ivan_
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#19] от "Кум Лисан":
Модератора е неадекватен!На Ауди Q серията я забрави за гора или извън пътя.
Въобще не са ги измислили за това, ъглите на заход са абсолютно неподходящи за подобно нещо.
Много по добре ще се оправиш с техните "олроад" модели извън пътя отколкото с Q то...
Онуфри
Рейтинг: 339 РазстроеноВероятно ми е много развинтено въображението, но …
Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"… само на мен ли ми прилича на смесица между ИЖ и астра (опел) от 90'те години ?
: (
Суджук Герберите
Рейтинг: 418 НеутралноТе повечето шофьори на тази марка и без това произхождат от гората....
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!sandman
Рейтинг: 931 НеутралноПрогреса върви по най-малкото съпротивление.Вместо да се появят компютри снадеждността на автомобилите от 90-те,/има и такива,но много скъпи/появиха се автомобили с бъгав софтуер и хардуер като на евтини компютри.В един момент пазара ще отхвърли недомислените автомобили,защото ще бъдат нежелана придобивка и съответно цените им ще се сринат.Дали това Ауди е от тия,времето ще покаже.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.sandman
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#19] от "Кум Лисан":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Защото с бензинов малолитражен мотор разхода ще е Х 1,5.Във офроуд режим ще стане страшен.Ще си мислиш,че резервоара се е пробил.
sandman
Рейтинг: 931 ВеселоДо коментар [#14] от "hamiltonf":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Да,ама само фароже не могат да се карат,колкото и много да струват,трябва да са закачени за някаква кола.
bap46359397
Рейтинг: 8 НеутралноНа мен ми се струва ,че има грешка. Двигателя не е 2 литра дизел, 3 литра.
Андонов
Рейтинг: 430 НеутралноДо коментар [#25] от "Суджук Герберите":
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелШофирам тая марка и понякога, вечер като слизам от ГОРАТА, след дълъг планински преход (treking), се чувствам, така сякаш никога не съм бил сред тия у полето (София), с чалгата, бургерите, селфитата, джуките и лъскавкото отгоре до долу... 🤫
alabalko
Рейтинг: 477 НеутралноМБ вече предефинираха, че купето може да е и с 4 врати като пуснаха "купе" с 4 врати :)
hamiltonf
Рейтинг: 4153 ВеселоДо коментар [#28] от "sandman":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Е, образно казано...
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5295 НеутралноИмайки предвид, че конкурентите Мерцедес ГЛЕ Купе и БМВ Х6 почти не се различават, Аудито е симпатично с индивидуалността си. За вискоите технлогии, вложени в автомобила да не говорим.
chevyvolt
Рейтинг: 1231 НеутралноПо-важното е че Ауди в момента пускат на пазара този същия модел, но напълно електрически!!! Е-трон, дори е на същата цена, като саждилника описан тук, даже за БГ щял да е с 2К по-нискта
Таралеж
Рейтинг: 2868 НеутралноКросовърите са все по-срещани коли. Също и хибридите, които не са никакви хибриди. Малко двигателче което да повишава мощността при нужда, но най-вече да турят надпис "ХИБРИД". Сигурен съм че е комфортен и сигурен автомобил, но аз си предпочитам по-евтините, надеждни и леко "дървени" СУБАРУ.
Ivan_
Рейтинг: 455 ВеселоДо коментар [#31] от "alabalko":
Модератора е неадекватен!Изоставам значи от модните тенденции...:)
edin drugii
Рейтинг: 2032 НеутралноДо коментар [#11] от "Julian Mall":
много красива кола , но ,ако гори само 6 или 7 на сто след всички нововъдения ,се питам защо точно нея да купя за над 200000 лева ,след като новия ми мерцедес ГЛС 250 купе ,днес ми изгоря 6.4 за 200 км ,след като го чипосахме и стана 620 нм и 260 кс ,при средна скорост над 130 на магистралата и 90 на нормалния път .
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 456 Неутралнона вкус и на цвет, разбира се, няма подобни, на мен тази кола ми е противна. като се почне от цвета и тн.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28единственото хубаво нещо е опитът за дизел/хибрид.
troi
Рейтинг: 546 НеутралноТази кола е за определена клиентска група, която са си я набелязали. Явно малко им се струва да вземат по 150-180,000 лв за Q7, та с тази ще вземат по 200,000лв. Според мен става за ходене на ски в планината по изчистен от сняг път най-вече. Представям си, като я покарам по пътче с шубраци, колко ще ми искат за пребоядисване, не вярвам да ми го оправят по каското.
забавление и приключениеPuhon
Рейтинг: 309 НеутралноДо коментар [#21] от "Ivan_":
"Проблемите с препълнените с електроника нови автомобили започват да писват на все повече хора..."
Ако очакването им е сами да си ремонтират/поддържат колите - може и така да е. Новите коли си имат гаранция от по 4 години и повечето си ги изкарват без каквито и да било проблеми. По мое скромно мнение, едни поне 100 хил км не са никакъв проблем защото надеждността на съвременния автомобил е доста висока.
Puhon
Рейтинг: 309 НеутралноХаресва ми дизайна и иновациите (някои си бяха налични и в други модели). Ако имах нужда от нова кола и готови $80-$100к за тази цел :-), щях да я пробвам :-).
Ivan_
Рейтинг: 455 ВеселоДо коментар [#39] от "troika":
Модератора е неадекватен!Кефи ме профилната ти снимка:)
Ivan_
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#40] от "Puhon":
Модератора е неадекватен!Не, не очакват сами да си ги ремонтират, но и не очакват на чисто нов автомобил да трябва да ходят в сервиз за ремонт независимо дали е гаранционен.
Струва им време и нерви, дори и да не плащат пари...
Пък колко са надежни не зная, да ти реши автомобила, че нещо не е наред и да влезе в авариен режим, като трябва да шофираш с максимум 60 или да викаш пътна помощ заради някакви електроники...
Ivan_
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#40] от "Puhon":
Модератора е неадекватен!Сега се сетих и да допълня, надежността и на старите автомобили не е ниска...
И поне е доказана, има сумати автомобили на 20-30 че даже и 40 години които се движат без проблем, та не зная какво значи висока надежност според теб на новите...Да ги видим след 10 - 20 години колко са надежни...
troi
Рейтинг: 546 НеутралноОт 20г. поне програмираното остаряване на колите е усвоено много добре. 4-5г. и почват проблемите. Изкарват лизинга, продаваш и на купувача му побеляват косите. Вече търся 7г. или 150,000км, така съм по-спокоен.
забавление и приключениеTod
Рейтинг: 578 НеутралноГотино е, само замяната на класическите прибори с тези таблети не ми харесва... Шарения и прекалено много излишна информация. Тези коли си имат купувачи и Ауди печели доста добре.