"Пежо" 508 стана автомобил на годината за България

"Пежо" 508 стана автомобил на годината за България

© Сайтове на фирмите



"Пежо" 508 е новият автомобил на годината за България в традиционния конкурс на "Прес Авто Клуб - България" (ПАК). Колата се справи с конкуренцията на още 23 модела, които се състезаваха в шест категории.


ПАК обединява 37 пишещи за автомобили журналисти, като тази година гласуваха 32-ма оттях. За втори път автомобилът на годината беше избран между победителите във всички категории с гласуване на живо на самата церемония.


"Пежо" 508 стана автомобил на годината за България

© Сайтове на фирмите




За титлата "Автомобил на автомобилите" спориха "Пежо" 508, БМВ X5, Пежо Рифтър, Волво XC40 и БМВ Серия 8.


508 събра 16 гласа, а за BMW X5 имаше 13. В началото на конкурса в надпреварата се включиха 55 модела. От тях бяха отсети по пет финалиста във всеки клас. Единствено при еко автомобилите претендентите бяха четири.


Фотогалерия: Финалистите в конкурса "Автомобил на годината" в България >


Членовете на ПАК оценяваха колите по шест основни критерия - дизайн, задвижване, функционалност, пътно поведение, безопасност и цена/предлагане. При леките автомобили победител стана "Пежо" 508, който надделя над "Ауди" A6, БМВ Серия 8, "Форд Фокус" и "Киа Сийд".


"Пежо" 508 стана автомобил на годината за България

© Сайтове на фирмите


Титлата най-добър кросоувър за България заслужи БМВ X5, предпочетен пред "Хонда" CR-V. Останалите претенденти бяха Ситроен C5 Еъркрос, Сузуки Джимни и Фолксваген Туарег.


В категорията мултифункционални превозни средства победител е "Пежо Рифтър", надделял над "Ситроен Берлинго", "Опел Комбо", "Мерцедес" X-класа и СангЙонг Мусо.


"Пежо" 508 стана автомобил на годината за България

© Сайтове на фирмите


При екологичните модели триумфира електрическият "Нисан Лийф". Останалите финалисти бяха "Хюндай Еона Eлектрик, "Лексус" LS и "Мицубиши Аутлендър" PHEV


"Пежо" 508 стана автомобил на годината за България

© Сайтове на фирмите


Сред градските модели членовете на "Прес Авто Клуб - България" предпочетоха "Волво" XC40, който се справи с конкуренцията на БМВ X2, "Хюндай Кона електрик", Maхиндра KUV100 и "Нисан Лийф".


При премиум моделите автомобилните журналисти дадоха предпочитанията си на БМB Серия 8. Подгласници са "Ауди"Q8, БМВ X5, Волво V60 и "Фолксваген Туарег".


"Пежо" 508 стана автомобил на годината за България

© Сайтове на фирмите


Получените точки от финалистите


Лек автомобил


"Aуди" A6 - 66


БМВ 8 - 68.5


"Форд Фокус" - 85.5


"Kиа Сийд" - 54


"Пежо" 508 - 116


Кросоувър


БМВ X5 - 98


"Cитроен С5 Еъркрос" - 65.5


"Хонда" CR-V - 95.5


"Сузуки Джимни" - 35.5


"Фолксваген Tуарег" - 96


Мултифункционални


"Cитроен Берлинго" - 93.5


"Мерцедес Х-клас" - 58


"Oпел Комбо" - 82


"Пежо Рифтър" - 105


"Сангйонг Мусо" - 36.5


Градски


БМВ X2 - 90


"Хюндай Кона" - 81


"Махинда" KUV 100 - 39


"Нисан Лийф" - 84.5


"Волво XC40 - 95.5


Лукс


"Aуди" Q8 - 75.5


БМВ 8 - 102.5


БМВ X5 - 86


"Волво" V60 - 49.5


Фолксваген Туарег" - 76.5


Еко


"Хюндай Кона" EV - 96.5


"Лексус" LS 63


Мицубиши PHEV - 85.5


"Нисан Лийф" - 119

Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3084 Весело

    Днес Пижо...утре Пенда...българска работа...

  2. 2 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Неутрално

    Аз бих гласувал за Ауди А6 в категорията на автомобилите...

    Модератора е неадекватен!
  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4897 Неутрално

    До коментар [#2] от "Ivan_":

    Абсолютно! Както вече писах е рядко тъпо да поставиш в една категория Ауди А6 и Форд Фокус, Сузуки Джими и Туарег! Тези класации нямат никаква стойност според мен!

  4. 4 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3378 Весело


    32-ма журналисти, пет категории - каква поредна автомобилна драма!

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5610 Неутрално

    Честито! Само тези "бакенбарди" към предните фарове (почти подобие на тези на една друга френска марка) не мога да ги възприема.
    Иначе е интересно, каква е тежестта на оценките при следните критерии - дизайн, задвижване, пътно поведение, функционалност, безопасност и цена/предлагане?

    скоростен индекс "Y"
  6. 6 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2491 Неутрално

    Да жи е жив и здрав, да си го ремонтирате.

  7. 7 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 3725 Весело

    Браво!
    "Пежо" 508 беше моят фаворит!
    И в електриката са много напред!
    Но съм съгласен съм с колегата vassilun,
    че трябва да приемаме с усмивка тези класации!

  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 612 Весело

    Общата снимка на претендентите на "бомбардираното" шосе е просто бонбон.

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5610 Весело

    До коментар [#2] от "Ivan_":

    Не се гласува, а се купува, особено RS версията... Ако "зациклиш" финансово обаче, минаваш към пежото, и според този модел, избора не е никак лош.

    скоростен индекс "Y"
  10. 10 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 1394 Неутрално
  11. 11 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#2] от "Ivan_":Абсолютно! Както вече писах е рядко тъпо да поставиш в една категория Ауди А6 и Форд Фокус, Сузуки Джими и Туарег! Тези класации нямат никаква стойност според мен!
    —цитат от коментар 3 на vassilun


    верно е
    класацията е безмислена

  12. 12 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5610 Весело

    До коментар [#10] от "WWW":

    За теб, тази:
    https://money.bg/auto/nay-barzata-i-nay-skapa-lada-izleze-na-pazara-video.html

    Но, за съжаление, "скандално" не беше допусната до финалистите...

    скоростен индекс "Y"
  13. 13 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Весело

    До коментар [#9] от "hamiltonf":

    Е, това е класация със гласуване:)

    Иначе Ауди не бих си купил, всъщност нищо от ваген не бих си купил, тук се различаваме доста с теб:)

    А тези наточените също не ги разбирам, но явно скороста не ми е във кръвта...

    Модератора е неадекватен!
  14. 14 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1800 Весело

    Да жи е жив и здрав, да си го ремонтирате.
    —цитат от коментар 6 на О, ко ма напрай!


    То па А6 по- рядко в сервиза ... ама главата ти я режат от кръста :) Безсмислена класация все пак, ама видяла жабата, че подковават коня, че и тя крак повдигнала ... та и наще класация направили :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5610 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ivan_":

    Както и да е. Иначе, критерия "цена/предлагане" е бил решаващ при избора. Аз и затова питам, каква е тежестта на всички критерии, по които са определи победителя, защото ако този е бил, примерно с 30% или повече от цялата оценка, за немските производители става трудно да се доберат до първото място.

    скоростен индекс "Y"
  16. 16 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Неутрално

    До коментар [#15] от "hamiltonf":

    И това не е много коректно, защото те гледат само цената като стойност на закупуване.
    Ако сравниш стандартни екстри и двигатели, картинката ще се промени, но...

    Футбол няма ли да гледаш?

    Модератора е неадекватен!
  17. 17 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#10] от "WWW":За теб, тази:https://money.bg/auto/nay-barzata-i-nay-skapa-lada-izleze-na-pazara-video.html Но, за съжаление, "скандално" не беше допусната до финалистите...
    —цитат от коментар 12 на hamiltonf


    Лада !
    това е нещо
    това вече е нещо

    Мощ и величие !

  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5610 Неутрално

    До коментар [#16] от "Ivan_":

    Да, затова трябваше да обяснят, как се е образувала комплексната оценка.

    Visça Barça!

    скоростен индекс "Y"
  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5610 Неутрално

    До коментар [#16] от "Ivan_":

    Минус не съм ти слагал (аз и въобще не слагам, но сега гледам, че на въпрос към мен някой те е белязал. Тъпа история...)

    скоростен индекс "Y"
  20. 20 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Весело

    До коментар [#18] от "hamiltonf":

    По-голямата щерка играе футзал и я слушам, че е включила телевизора да гледа...

    Аз футбол не гледам, но само за да те "ядосвам" ще съм за Реал:)

    Модератора е неадекватен!
  21. 21 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Весело

    До коментар [#19] от "hamiltonf":

    Да не ти пука за такива работи:)
    Като почнат от Дневник да раздават пари за рейтинг и плюсове / минуси може и да се замисля, но като ги знам какви са циции, едва ли ще могат да ми направят оферта:)

    Аз не съм удобен във форума и много хора ме маркират ей, така заради ника:)

    Модератора е неадекватен!
  22. 22 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    [quote#17:"WWW"][/quote]
    Лада !
    това е нещо
    това вече е нещо

    Мощ и величие !
    ==============
    Ключовата дума е ПОДИГРАВКА.
    Или Вие се подигравате с горните думи, или на Вас ви се подиграват, или се подиграват на ладата.
    жалка, по-жалка, най-жалка, лада!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  23. 23 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4897 Весело

    До коментар [#17] от "WWW":

    🤣🤣🤣

  24. 24 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    До коментар [#17] от "WWW":

    Лада !
    това е нещо
    това вече е нещо

    Мощ и величие !
    =============
    като знаем, че става дума за Дачия -Сандеро с доста развален дизайн, сглобен от едни РУКОЖОПИ - каква "мощ", какво "величие"? Жалка работа...

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  25. 25 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4897 Весело

    До коментар [#20] от "Ivan_":

    Тъпият Canal + в Африка предава дипектно Евертън - Ман Сити, някакви други неизвестни, баскетбол и голф. Но не и Ел Класико!

    Смятам да се оплача на Ел Маестро, тренера на тирето! 🤣

  26. 26 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Весело

    До коментар [#25] от "vassilun":

    5 минута един на нула за реал, гледах повторението, защитата на Барса, нещо не е загряла още май:)

    Модератора е неадекватен!
  27. 27 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    Напълно фалшива класация, и децата знаят че кола на годината, всяка година, е лимузината на президента на руската федерация. Подгласник е джипа на Боко, Тойота май беше (добър избор от страна на тиквун).

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  28. 28 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    На трето място в конкурса е Ф16

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  29. 29 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    Аз не познавам българин, който да казва добра дума за френска кола, ама щом пишете, може и да е така :)

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2296 Весело

    До коментар [#13] от "Ivan_":

    Не е важно какво ти си би купил, а какво се продава. Естестевено, тези от upper-middle class са балъци и нямат твоите познания и възможности в логическото и аналитичното мислене, за това не те биха разбрали. Тези неща вече сме ги обсъждали с теб.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Весело

    До коментар [#30] от "deutschwagen":

    Хайде сега спокойно прочети статията и коментарите ми, може пък и да разбереш какво съм написал и защо съм написал съдържанието на коментар 13, който емоъ ВТОРИ коментар под стаията и е ОТГОВОР на коментар на друг участник:)

    Пък ако все пак държиш както винаги да изпишеш една кофа с мастило само за да си затвърдиш ника, лошо няма, давай:)

    Модератора е неадекватен!
  32. 32 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1816 Весело

    До коментар [#13] от "Ivan_":
    Имал съм Ауди S5 преди години,смених го с М5 също преди години,разликата е огромна (споре мен) в полза на бавареца!!! А най-новата М5 е нещо извънземно)))))

  33. 33 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Неутрално

    До коментар [#32] от "angeles":

    Не се съмнявам в това. Според мен двете марки въобще нямат общо. Правя сравнение на 5ма серия и А6 и БМВ определено е по-добре. Предполагам същото е при визираните от теб модели...

    И пак за мен тези автомобили са неразбираеми.
    Фен съм на Порше още от малък, когато пораснах имах възможност да шофирам 911 и честно казано не бих си го купил. За мен това е автомобил, който си струва да се шофира на някой затворен само за теб път в планина със завои...

    Иначе да го разходиш от вас до някой кафе си е чиста гъзария, която не е за мен...

    Модератора е неадекватен!
  34. 34 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2796 Весело

    Иначе, критерия "цена/предлагане" е бил решаващ при избора... ако този е бил, примерно с 30% или повече от цялата оценка, за немските производители става трудно да се доберат до първото място.
    —цитат от коментар 15 на hamiltonf


    Те лесно могат да се доберат, но само ако "предлагането" се мери обективно. Ясно е, че "цената" е лесно да бъде оценена (в лв.), а как да се сравни едното "предлагане" с другото е до голяма степен субективен въпрос. По същия начин един човек би бил готов да плати 1,000,000 лв. за година по-дълъг живот, а друг и 50,000 лв не би дал.

  35. 35 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#33] от "Ivan_":За това повечето Поршета и тук на по 10 години са на по 50-60000))))) Като за спортна кола! Много друса бе😅😅 въпреки че пътищата са горе долу Ок)))

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  37. 37 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#9] от "hamiltonf":

    Искам само да ти кажа, че с порядъчни екстри, струва към 100К лв!
    Няма сила на света , която да ме накара да дам 100К лева за пежо, освен пушка в слеопоочието ...

  38. 38 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    Имам някакви спомени от 70-те години, когато за приза "кола на годината" за Европа си я поделяха главно Фиат и Рено. И въпреки че нямахме голяма информация за критериите, по които се правеше избор имаше критерии, видими и за неспециалистите: нещо иноватимно в колата, било то дизайн, било то окачване или задвижване, клас малко на малолитражките, много рядко в средния, никога от висшия клас, т.е. това което днес наричаме "компактни автомобили" и никога Ролс Ройс! И цената - не висока, горе-долу в рамките на едногодишна СрРЗ за Западна Европа.

  39. 39 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Искам само да ти кажа, че с порядъчни екстри, струва към 100К лв!
    —цитат от коментар 37 на Matematiks
    Ако Пежото с "порядъчните екстри" струва 100к, то Аудито със същите екстри ще е 150к! И при това и двете коли ще си свършат работата - с голямо усещане за комфорт да те закарат от точка А до точка Б.
    Имаше една статия за надутите цени на немските автомобили, вследствие на тръстово съглашателство между 3-те големи - ВФ груп, Мерцедес и БВМ.

  40. 40 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Пежо... ми хубаво - ВСЯКА НОВА КОЛА Е СУПЕР! Все тая дали ще е едната или другата.

    Мен лично, като глава на голямо семейство, само Рифтър, Берлинго и Комбо ми допадат, заради по-голямата си функционалност и вътрешен обем, но никога няма да си купя НОВА кола при тези цени, при цените на застраховките и при скоростта на обезценка на новата кола!

  41. 41 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#39] от "cristo_n":

    Дадох ти минуъс, защото глупости говориш.
    С4 е 120К лв

    Сравни С4 с Пежо , което след три години ще струва няма и 1/3 от цената си, и пак ела...

  42. 42 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    До коментар [#41] от "Matematiks":

    след 3 години обезценката ще е с 30%. Колкото при Ауди.
    Друго нещо е след 8, 10, 15 години

  43. 43 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 850 Неутрално

    По-точна класация от пазара няма. А там няма кой да пребори Дачия-та.

  44. 44 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    Колеги, не се карайте за марките! Всеки си купува най-хубавата кола за неговите пари, и според неговите разбирания. Затова има толкова много марки, даже по някой път абсолютно еднакви автомобили ги предлагат под различна марка.
    Пежо 508 е супер автомобил, като визия, купе, возия, удобни седалки. Само че аз съм фен на други марки, но не бих посмял да кажа, че Пежо е скапана марка. Просто гледам други.

  45. 45 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#42] от "historama":

    добре, след 8 ! МИНИМУМ 50 % в кофата + ДДС
    Н еми изглежда НИКАК разумна инвестиция , да изсипеш 100К лв и да вземеш след 8 години 15... и да си карал... ПЕЖО ХАХАХАХХАХА
    Те и Хондите са така !
    77К стартова цена за пълна база на Сивик С-Тайп - тия хора си правят майтап. Сигурна са продали 2(ДВА) такива автомобила.Изобщо Хонда с тя цени и като цяло и на Бултрако, просто се чудя още как се крепят....виж мотоциклетите са друга бира!

    И още нещо.
    Колко такива автомобила виждате по нашите пътища? А колко от последните А6?

  46. 46 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#44] от "historama":

    Не е скапана марка, но няма как да искаш 100К лева за ПЕЖО !
    Всеки нормален човек ще ти се изсмее

  47. 47 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Значи събираме се у кафенето в кавартала 32 човека и създаваме Клуб "ПАК и ПАК" - клуб на пиещите ароматно кафе и пиещите алкохолни коктейли и избираме автомобил на годината - Пежо Партнер 2008 година - дизел на Малкия Пешо дето зарежда кафенето ... защо Дневник ни занимава с подобни глупости не зная.......

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  48. 48 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    .... А колко от последните А6?
    —цитат от коментар 45 на Matematiks


    Може би е необходимо уточнение! Колко А 6 абсолютно нови, и изобщо колко А 6? Абсолютно нови не съм виждал (не значи че няма)
    Специално за себе си признавам, купувам си коли втора ръка, на по 3-4 години, върнати във фирмените магазини. Не мога да си позволя абсолютно нова. Да не говорим, че подръжката им е изключително скъпа, или по-точно нелогична.

  49. 49 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#44] от "historama":

    PureTech 225 S&S EAT8 - 77,773 ЛВ

    Стартова !
    Малко екстри и си на 97К лева бе! ЗА ПЕЖО
    Бе я се скриите ве пхахахахха 80К стартови за пежо

    Двигателя на тоя кенеф по-горе за 100К лв е 1.6 и останалите коне до 225 са от ел двигатели, които имат 50 км рейндж. Жена дръж ми торбите, че ще се смея :))))

    Lithium-ion battery

    The high voltage battery is Lithium-ion (300V) and is located under the 2nd row seats on both HYBRID and HYBRID4 versions.

    The battery has a capacity of between 11,8KWh (HYBRID) and 13,2 KWh (HYBRID4), at the best level of the market. This capability ensures 100% electric driving up to 50 kilometres WLTP(2) (60 kilometres NEDC(1)).

  50. 50 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    Няма Пежо 508 за 100 хил. лв.
    Започват от 52 590 лв.
    Най-скъпите варианти са: дизел, 180 к.с., 8 степенен автомат - 77 006лв.,
    бензин с 225 к.с., 8 степенен автомат, 77 773 лв.

  51. 51 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    До коментар [#50] от "historama":

    забравих да добавя.
    Цените са с вкл. ДДС.

  52. 52 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#50] от "historama":

    Слагаш 2-3 екстри на бензиновият модел и си на 90К лева !
    За миксер 1.6 боклук !
    След точно 5 години със заминала батерия няма да струва и 20 К лева тоя кенеф

  53. 53 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално
  54. 54 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4548 Неутрално

    До коментар [#52] от "Matematiks":

    Вече дори и базовите варианти при средния клас са бъкани с екстри. Да не говорим, че АСК е едва ли не при най-скъпите модификации.

  55. 55 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Рядко безсмислен конкурс.

  56. 56 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Имам хубави спомени от Пежо-405 и 406. Никакви проблеми и лесна подръжка.

  57. 57 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Весело

    До коментар [#35] от "angeles":

    Някой път на магистралата като ме изпревари някой и се чудя тоя човек камъни от бъбреците ли е тръгнал да вади?:)

    Модератора е неадекватен!
  58. 58 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#52] от "Matematiks":Вече дори и базовите варианти при средния клас са бъкани с екстри. Да не говорим, че АСК е едва ли не при най-скъпите модификации.
    —цитат от коментар 54 на historama


    Някои от екстрите от 80-те години вече са задължителни за европейските автомобили: тонирани стъкла, хидравлика в управлението, АВS за спирачките, блокаж на предните колела, климатик (климатроник) и т.н.

  59. 59 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2296 Неутрално

    До коментар [#31] от "Ivan_":

    "всъщност нищо от ваген не бих си купил"

    Не видях нищо общо със статията или по-ранните коментари. Както и да е.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  60. 60 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 193 Неутрално

    Не съм виждал пежото по улицте все още. Но ако воланът е както на Пежо 3008... много зле. Това нещо ти стои в скута и е малко.. Странно е.

  61. 61 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Имам хубави спомени от Пежо-405 и 406. Никакви проблеми и лесна подръжка.
    —цитат от коментар 56 на citoyen


    А за 407 нещо да кажеш :)

    405 и 406 бяха здрави коли - ламарини, окачване, дизели. Имам познат търкаля служебна 406-ца комби с десен волан ползвана за сервизна кола. По думите му това е най-здравата служебна кола която е карал.

  62. 62 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    До коментар [#61] от "iavorski":

    Не съм сядал зад волана на 407 и нямам каквито и да било впечатления.

  63. 63 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Весело

    До коментар [#59] от "deutschwagen":

    Е, как да видиш?

    Моето съдържание на моя коментар 2:

    "Аз бих гласувал за Ауди А6 в категорията на автомобилите..."

    От там нататък си пишем с Хамилтон за автомобили и нашите си предпочитания...:)

    Модератора е неадекватен!
  64. 64 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2296 Неутрално

    До коментар [#63] от "Ivan_":

    Това го разбрах. Но после не казваш само, че не си би купил А6, а и че не си би купил нищо от "ваген". С други думи, темата отива пак към това как ненавиждаш ФВ Груп заради някакви твои си виждания:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  65. 65 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3386 Любопитно

    До коментар [#64] от "deutschwagen":

    Не, не отива на там темата, както можеш да установиш лесно от последвалите коментари.
    Просто споделям мое виждане, което е толкова ясно дефинирано като лично мое, че няма накъде повече.

    Сега ако случайно в този общ форум е забранено да си изказваш личното виждане?

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK