Кросоувърът "Хонда" CR-V вече е на българския пазар и като хибрид

Кросоувърът "Хонда" CR-V вече е на българския пазар и като хибрид

© Хонда



Хибридната версия на новото поколение на "Хонда" CR-V вече се предлага и в България непосредствено след старта на европейските продажби на модела, съобщиха от вносителя на марката "Бултрако". Хибридът на практика заменя дизеловия модел, който в актуалното поколение на CR-V не присъства.


Очакванията на "Хонда" са той да формира около половината от европейските продажби. Това е първият модел на компанията, в който работят заедно бензинов и електрически мотор, след "Джаз хибрид", пуснат през 2015 година.


"Хонда" CR-V хибрид комбинира двулитров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, и два електромотора, като сумарната мощност е 184 конски сили. Тук е моментът да припомним, че предлаганият досега 1.5-турбобензинов агрегат на модела е със 173 или 193 коня в зависимост дали е с предно предаване или 4Х4.




Базовият модел е с предно предаване, но може да се поръча и със система за задвижване и на четирите колела. Кросоувърът се ускорява от място до 100 км/ч за 8.1 секунди, ако е с предно предаване и 8.4 сек, при положение, че е с двойно задвижване. Средният разход на гориво е 5.4 л/100 км.


Кросоувърът "Хонда" CR-V вече е на българския пазар и като хибрид

© Хонда


"Хонда" CR-V хибрид може да се шофира в три режима – напълно електрически, хибриден и такъв, в който превес има двигателят с вътрешно горене. Как ще се движи колата преценява електрониката, като водачът не може влияе пряко на избора.


Кросоувърът "Хонда" CR-V вече е на българския пазар и като хибрид

© Хонда


Цените на "Хонда" CR-V хибрид в България започват от 63 990 лв. с ДДС. За сравнение, най-достъпната бензинова версия струва 56 490 лева.


Тест на новата "Хонда" CR-V можете да прочетете тук.


Кросоувърът "Хонда" CR-V вече е на българския пазар и като хибрид

© Хонда

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1880 Весело

    Красиви и икономични машини!На всичко,и супер здрави двигатели! Не случайно завзеха американския пазар!!!Е не е за реднекове,но за тях си има пикапи!))))

  2. 2 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 994 Неутрално

    Браво и цената е прилична.

  3. 3 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 364 Неутрално

    До коментар [#2] от "nwj49315903":

    Прилична- стига до почти 90 Хил, като я понапудриш...
    Хонда удариха дъното с този кошник.

  4. 4 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    До коментар [#3] от "taratanki":Колата е Много Добра!!!! Че 90 бона са много,е друг въпрос!! Но да се каже “кошник” на Хонда е тотално неразбиране от автомобили!( не ми е любима марка и не карам Хонда).

  5. 5 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2237 Разстроено

    Вече всички крос-сув-овер-мовъри си приличат един на друг 👎

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5177 Неутрално

    Качествен автомобил с ужасен външен вид...

    скоростен индекс "Y"
  7. 7 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Колко години трябва да минат, за да се разбере, че от две половинчати работи не става една хубава? В случая хибридната технология оскъпява този автомобил с над 30%. Никаква икономия на гориво или мощност не оправдават подобна инвестиция! Не пише нищо за пробега на батерия, защото едва ли е повече от 50км. в идеални условия. Иначе този модел наистина е здрава машина и толкоз. Возия, комфорт, динамика - забрави! Идеален е за лели и каки, които ходят за всичко в мола!

  8. 8 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#7] от "m_style":

    Пробега на батерия е 2 км по хомологация и 1 км реално. Това не е плъгин хибрид, също не работи като хибридите на Тойота. В този случай ел. моторите движат през повечето време а бензиновия е като генератор. Само при голямо натоварване бензиновия се включва директно в задвижването. Реално харчи около 6.5л /100 км.

  9. 9 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 364 Неутрално

    До коментар [#4] от "angeles":

    Пиша от гледната точка на човек, имал две хонди. Акорд - с много добри спомени и тоталното разочарование от предишното ЦР-В.
    Заради него е определението "кошник". Аргументи:
    Един-единствен дизел, пуснат на пазара 2002 година.
    Допотопна скоростна кутия., и тя е от тогава, ако не и от по-рано.
    При висока скорост усещането е за по-висока, Люшка и стигаш след 500км пребит като куче.
    Тръгваш да завиваш- кара направо.
    Дървен интериор,
    Ужасни седалки...
    Кофти и радио.
    Аз 2 години не можах да се отърва от впечатлението, че е кола, направена надве -натри.

    Сегашният модел копае дъното:
    по-грозна - не вярвах, че е възможно.
    малък и пак единствен двигател
    липса на дизел
    вариатор...
    Защо изобщо се занимават с Европа, а не си продават в Щатите и Китай. То затам е правена.

  10. 10 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 994 Любопитно

    До коментар [#9] от "taratanki":

    Страшни глупости си написал сигурно имаш причина, друг е въпроса в кой век живееш та въобще повдигаш въпроса за дизела. Относно цената сигурно си наясно с ценовите оферти на всички от бранша и ще предложиш по-добра оферта?

  11. 11 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    Кросовърите ми харесват, съчетават лека кола с малко SUV. Имам чувство че слагат малка батерия и Ел. Двигателче само и само да сложат табелка Хибрид.

  12. 12 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 364 Неутрално

    До коментар [#10] от "nwj49315903":

    Не са глупости, а преживяване.. Не пиша за Ауди, понеже не съм карал такова.
    Впечатленията ми са от 2 години ЦР-В, и 50 хиляди км в него.
    Просто искам да заостря вниманието на хора, които като чуят Хонда (или Субару, например), автоматiчно отсичат - щом е хонда- голяма работа. Без да са сядали в нея.

    Живея във века на дизела, поне в категорията на SUV това е предпочитания двигател. Все още.

    Шкода, Мазда, Нисан, Хзндай, Рено, Опел... всички са с по-добри оферти. Между тях има и по-приятни коли от тази изгъзица CRV





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK