2/12
Фотогалерия: Новото "Пежо 208" дебютира в Женева и като електромобил
Отвън автомобилът е взел доста от стилистичните черти на флагмана 508. Във втората генерация на 208 дебютират три нови цвята - жълт (Metallic Faro), син (Vertigo) и червен (Elixir).
quatro_4x3
Рейтинг: 1315 НеутралноТова Пежо никак не е добро за конкуренцията!
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Dreamep
Рейтинг: 276 НеутралноДизайнът е доста добър, но както прави 208 по-атрактивна така и обезличава уникалноста на 508. Наскоро видях 508 в един - мол - тъмен цвят, затъмнени стопове - направи ми голямо впечатление. Дано с качеството нещата да вървят нагоре при ПСА. Дизел само 102 коня ми се види малко, но сигурно по-нататък ще пуснат 110-120 поне
Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноБраво!
Китайците хем свалиха разходите в Пежо–Ситроен, хем въведоха пролетарска дисциплина и организираност, хем ребрандираха електро-модели!
http://www.dfmg.com.cn/EN/Milestone.aspx
https://www.dfmc.com.cn/index.html
Иначе dongfeng s500-ev е стар модел.
https://wattev2buy.com/list-chinese-electric-cars-list-chinese-ev-car-brands/
Сръчният китайски пролетариат е подновил разработките на Донгфен и сглобва вече с емблема на Пежо.
Ей ги и заводите:
Технику под маркой Dongfeng Peugeot (Дунфэн Пежо) выпускают в Китае следующие предприятия:
Dongfeng Peugeot Citroen Automobile Co., Ltd. (автозавод в г. Ухань, провинция Хубэй)
Jinan Qingqi Peugeot Motorcycle Co., Ltd. (производственное предприятие в г. Цзинань, провинция Шаньдун)
Хи-хи
Рейтинг: 1847 Неутрално16 ч. зареждане е малко множко
Simo Petkov
Рейтинг: 703 Неутрално"Ситроен-Пежо" и дъщерната им "Опел" тръгнаха по нов път!
Не е добре за конкуренцията ..
Промените започнаха в 2015!
.."Альянс PSA – Peugeot Citroen, одобрил соглашение правительства Франции с государственным концерном из Китая Dongfeng Motor Group, который в обмен на инвестиции стали его совладельцами.Так, в одночасье, кончилась длившаяся 118 лет эпоха, в течение которой у руля Peugeot стояла семья создателя компании, Армана Пежо..."
EU defender
Рейтинг: 1687 НеутралноДо коментар [#3] от "ajsayder":
The best way to predict the future is to invent it.Доста си наивен, ако мислиш че китайците имат някакъв принос, освен евтина работна ръка. Дизайнът и технологиите са на Пежо. Съответно и кинтите отиват там :)
EU defender
Рейтинг: 1687 НеутралноХубава количка и на външен вид и като интериор.
The best way to predict the future is to invent it.Дългия
Рейтинг: 1339 ЛюбопитноНе съм фен на френската електроника, дано нещата да са се пооправили, че в е-пежото ще е бъкано с нея и отказите й няма да са приятни за собствениците...
pag
Рейтинг: 1458 НеутралноАко позагледате "френската електроника", с изненада ще откриете на 90% от нея надпис Bosch. Знанието е сила, информацията - власт
quatro_4x3
Рейтинг: 1315 Неутрално[quote#5:"ajsayder"][/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Ако обичаш не ме занимавай с руски медии и особено с цитати на руски.
vassilun
Рейтинг: 4789 Неутрално[quote#5:"ajsayder"][/quote]
Пишете на български език, моля!
quatro_4x3
Рейтинг: 1315 НеутралноОстави го да пише глупости и да им се кефи. РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
penetrating
Рейтинг: 10516 НеутралноИзглежда впечатляващо, но електрическия модел има още какво да добави...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberttribiri
Рейтинг: 2410 НеутралноЗаформя се тесла за тЕсла.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Kiril
Рейтинг: 222 НеутралноМного късно захапва европейската индустрия удължавайки агонията на ДВГ.
https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.comshisharko
Рейтинг: 481 НеутралноКола бонбон!
Ако имах парите, бих си взел електрическия модел веднага щом почнат да го продават. 340 км на едно зареждане хич не е зле! 8 години гранция също.
Ако направят и версия SW за семейните клиенти от Пежо ще избият конкуренцията.
citoyen
Рейтинг: 1188 НеутралноИзборът става все по-голям и вече има алтернативи. Това е добре. Остава и държавата да си подготви къщичката за електричките.
Günther
Рейтинг: 1414 НеутралноДокато не го покажат във филма "Такси 6", да не го хвалят :)
Бог да благослови Америка за България!Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноВ смисъл? "Евтината работна ръка"?
Ами то три завода на "Пежо" два-в Китай ,правят едновременно и други модели , имат мощности все още и във Франция ..
http://www.dongfeng-global.com/
"Технологиите"? Ами освен "Опел", "Ситроен' и "Пежо" китайците имат следните брандове Venucia, Luxgen, Horki.
Я отвори на Luxgen моделите и им виж технологиите от 2016-2018 ..
А че електрическото Пежо си е Донгфен ,многократно говорихме и че сръчният китайски пролетариат , под ръководството на инженерите от Ухан , щампова върху пластмасови брони лъвчетата на "Пежо" не означава невероятен скок в технологиите :
DongFeng E30L ей субкомпактната електричка.
http://www.chinamobil.ru/photo/DfER30/full/dongfeng-er30-15.jpg
Dongfeng LingZhi EV ей отваряй, гледай приятелю EU defende
http://www.chinamobil.ru/photo/DfS50ev/full/s50ev-08.jpg
Dongfeng ES500 , пак гледай
http://www.chinamobil.ru/photo/DfER30/full/dongfeng-er30-01.jpg
DongFeng Joyear S50
http://www.chinamobil.ru/photo/DfS50ev/full/s50ev-01.jpg
Dongfeng E70.
http://www.chinamobil.ru/photo/DfE70/full/df-e70-01.jpg
http://www.chinamobil.ru/photo/DfE70/full/df-e70-07.jpg
Та какви са , аджеба , тайствените френски дизайни и технологии , за които така убедено говориш , дето са отишли в "Донгфенг Груп"?
П.П
"Донгфенг" май направиха някакво сливане ли, джойнт венчър с Luxgen :
http://www.chinamobil.ru/photo/DfE70/full/df-e70-07.jpg
Я им виж на Luxgen моделите:
http://3.bp.blogspot.com/-wYnUlLT2o14/Tbb62A0orGI/AAAAAAAAACo/raWVj8Gfvew/s1600/Luxgen-Neora-mango-motor-11.jpg
Я виж моделите на Venucia .. примерно от 2015 , когато китайците почнаха да контролират "Пежо-Ситроен"
И викаш , по технологии , китайците в 2015 са били под западналото тогава "Пежо"?
И въобще, европейските брандове, като станаха китайски и индийски дръпнаха напред ..
Китайските другари въведоха прогресивна организация на труда !
Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноДонгфен Груп са си световна компания в електро-технологиите ..
Ще сложат лъвчето на "Пежо" на още някой модел и ей го - дошло е развитие!
Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноКомунистите не ви даваха да учите езици!
Хора бдете!
Голяма част от нашето общество си е тъпа като галош - наследство от 45 години господство от Масква!
П.П
Ами отвори си , намери си квито щеш линкове , на всякакъв език! То в Интернет има всичко!
Дал съм мнение, аргументирал съм се, дал съм линк с информация .. от мене-толкоз!
Не мис е занимава повече в полза на Дискусията и нямам вина , че определени хора са неуки ..
Нямам идея и да ви превеждам!
Поздрави
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноЩо пък да няма ДВГ , при условие че технически са в пъти по-развити от електрото , по-чисти са по въглероден отпечатък от алтернативните , по-удобни за ползване ..
Знам, знам, Путин иска електрификация , ама дай да мислим със собствените си глави!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноКитайският народ, трудовото селячество , народната интелигенция и работническата класа, неуморно изработват неща, които да служат на хората по целия свят и да разнасят името на Китайската Народна Република и да подкрепят легендата за китайското усърдие.
sadparrot
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#4] от "Хи-хи":
Това е в "стандартен домашен" контакт. Батерията е 50 киловата, а стандартният контакт може да предложи около 3 киловата (16 ампера на 220 волта), преди да почне да се топи и гори. И те така, 50/3 си прави точно 16 часа за зареждане на напълно празна батерия през стандартен контакт.
Иначе, който има мерак и възможност, може да си направи и по-мощна инсталация, и да зарежда по-бързо.
quatro_4x3
Рейтинг: 1315 НеутралноОт следващата година всички модели на Пежо ще се предлагат и в електрически вариант, като тоя. РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
anarhochristian
Рейтинг: 1112 НеутралноВреме е големите вериги магазини да се усетят и половината си паркинги да ги направят с ел. зарядни, които за 45 мин (времето на едно пазаруване) да напълват батерията на 100%. Сега има на Кауфланд на Цар Борис 3ти 2 стоянки. Без достъпна мрежа за зареждане това е лукс. Общината трянва също вместо само да приказва за екология да наслага такива в паркингите и синьо-зелените зони. Напредничави собственици на ресторанти и заведения, собственици на молове, работодатели, всички е добре да се включат. Държавата пък трябва да участва с данъчни облегчения за подобни инвестиции. Иначе масов резултат няма да има. Някоя и друга тесла или спарк за гъзария. А градския авто транспорт трябва да е на ток. Няма по добро за градската среда. Вместо едва взимащи завоя джипове, малки удобни колички. А за извън градско вече може и по-независимия бензинов или дизелов вариант.
Su
Рейтинг: 15 НеутралноМай ти нижиш глупости пост след пост. Ето ти един списък от заводите на PSA на непознат за теб език. Надявам се можеш да броиш повече от три:
Les usines de productions/assemblages de véhicules du groupe sont :
en France : Poissy, Sochaux (la plus grande de France, la 2e en Europe[réf. nécessaire]), Mulhouse-Sausheim, Rennes (la Janais), Valenciennes (avec Fiat jusque 2012).
en Allemagne: Rüsselsheim am Main, Eisenach.
en Espagne: Vigo, Madrid-Villaverde (Espagne), Saragosse.
en Angleterre: Ellesmere Port, Luton
dans le reste de l'Europe : Mangualde (Portugal), Kolin (République tchèque avec Toyota), Trnava (Slovaquie), Val di Sangro (avec Fiat) (Italie), Kalouga (Russie), Gliwice (Pologne).
sur d'autres continents : Buenos Aires (Argentine), Porto Real (Brésil), Wuhan I, II et III, CAPSA à Shenzhen (Chine), Iran Khodro (partenaire Peugeot en Iran), Turquie (utilitaires Bipper et Nemo avec Fiat et Tofaş). De 1996 et 2000, PSA fait fabriquer 30 000 Citroën AX sous licence par le constructeur malaisien Proton158.
productions mineures : Jizzakh (Ouzbékistan)159, Kostanaï (Kazakhstan)160, Kaduna (Nigeria), Le Caire (Égypte), au Viêt Nam en partenariat avec Thaco158, Wukro (Èthiopie) pour un assemblage CKD en coopération avec Mesfin Industrial Engineering161, Uruguay, Chili, Indonésie, Thaïlande, Zimbabwe, Kenya.
Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноВерно ми е френският непознат .. немски, руски, сръбски, малко английски ..
Но иначе ТАКА СЕ ДАВАТ АРГУМЕНТИ - С ЛИНК!
А виждаме, че НЕЩО МАЙ СЕ НЕ РАЗБИРАМЕ ЗА КАКВО ГОВОРИМ?
Има хора - май броят до три, ама "смисъл' и "логик" май не са им познати думи ..
ЗА какво се дава списък НА ЗАВОДИТЕ СОБСТВЕНОСТ на "Ситроен-Пежо"?
Ами че коли, с бренд "Пежо" излизат и от заводите на фирма "ДонгФанг" в Ухан ? Нали това споменах и май едното хич не пречи и на другото!
Нещо с този СПИСЪК НА СОБСТВЕНОСТ НА ПСА , СЪМ нещо ОПРОВЕРГАВАН ЗА УХАН ИЛИ ЩО?
Или просто обичаме да цитираме списъци? За психично успокоение и концентрация?
А освен това , да не забравяме има МОДЕЛИ НА СИТРОЕН-ПЕЖО , които се правят в заводи всякаква собственост !
Примерно , фирмата е ООО «ПСМА Рус :
https://www.citroen.ru/news/new-jumpy-kaluga
"2 марта 2018 года калужский завод ООО «ПСМА Рус» запустил полный цикл производства коммерческих фургонов CITROЁN Jumpy. Решение о расширении модельного ряда автомобилей, производимых в России, соответствует стратегическому плану «Push to pass» ..
Но лошо няма, да има заводи по целия свят и от там , да идват , за потребителя и да радват младо и старо!
То едното беше по-възрастен, а другият по-стар!
Все пак - "Ситроен-Пежо" са си под китайско управление и умело управляваната фирма ни радва с дълга линия брандове с електромобили!
П.П
Стана дума за електрическото ПЕЖО..
Което си е Донгфанг ..
Поздрави!
Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноЕто линкове , любезно давам , заводът в Ухан
http://autonews.gasgoo.com/70011045.html
Su
Рейтинг: 15 НеутралноНе разбрах защо си решил, че са под китайско управление?
Като капитали имат 12% от PSA. Като заводи, тези в Китай бълват коли само за Китай (както и всички марки искащи дял от пазара в Китай трябва да имат китайски партньор). Като R&D съм сигурен, че всичко се прави в Европа. Моделите продавани в Европа се правят в Европа.
Къде прочете вкл. в руските ти измислени източници, че това е китайско творение?!
quatro_4x3
Рейтинг: 1315 НеутралноНе ме занимавай с глупостите си! Колко пъти да ти го пиша?! РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
Simo Petkov
Рейтинг: 703 Неутрално1. Донгфанг имаше 30% , семейство Пежо 13% , френското правителство 12% , има и дребни акционери , събранието им мина (що се не чете !!!) и гласуваха за техни хора.
Който има най-най-актуално състояние , кой колко % .. има да дава линкове!
2. "Като R&D съм сигурен, че всичко се прави в Европа. Моделите продавани в Европа се правят в Европа. "
Верно ли бе? От заводите дето момчето ги е дало по-горе (браво! ) , НИЩО НЕ ВЛИЗА за сглобяване в ЕС ? Ни от Турция , ни от Индия , ни от Китай , ни от никъде ..
Всичко оргиналдъ-франсе!
Ти да видиш!
Тогава Пежо-Ситроен са приятно изключение!
П.П
А фактът , от където тръгна дискусията ( неясно защо , се мъчите неистово да я отклоните) , че "Донгфанг" в 2015 СА СИ ИМАЛИ И МОДЕЛИ (цитирах поне 5 електрички) , и технологии, и дизайн и сега май баш "Пежо" ползват техни наработки , май каквото и да ми кажете, не можете да го отречете!
Simo Petkov
Рейтинг: 703 Неутрално[quote#33:"quatro_4x3"][/quote]
Неуките, понаучихте ли нещо?
Поздрави
Su
Рейтинг: 15 НеутралноАз не знам кой не чете, но процентите на китайците в сайта на PSA за края на 2017 си пише че са ~13%.
Относно втората точка сигурен ли си какво е R&D и производство и правиш ли разлика? Дори и да не правиш имат толкова заводи в ЕС, които се занимават с производство на отделни възли, че засега им излиза скъпо да произвеждат в Китай и да внасят.
И никъде не съм казал, че всичко се прави във Франция.
Обектив
Рейтинг: 316 НеутралноЕлектрификация + китайска власт!
Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun. And when at last the work is done, don't sit down it's time to dig another one.Simo Petkov
Рейтинг: 703 Неутрално1. Навсякъде пишеше за поне 30% китайски при сключването на сделката! То вярно, тайна , кой колко има , а и може да има подставени акционери уж независими, а на общите събрания, да гласуват за китайците.
Което и стана!
Така че явно е, кой контролира ПСА - по делата им ги познаваме ..
2.Колегите, дето викат "китайците вземат от французите дизайн и технологии.." и подскачат за електрокара , май си бръщолевят.
То аз дадох поне 4 електрокара на "Донгфенг" от преди 2-3 години .. Явно френските брендове, директно си слагат китайските разработки.
3.Ето стар материал от "Дневник" за съдбата на Ситроен-Пежо и китайците ..
https://www.dnevnik.bg/skorost/2014/03/28/2270626_kitaiskata_dongfeng_oficialno_stana_akcioner_v_pejo/
Дневник:
..." Стратегическите цели ... Стратегическо партньорство на "Донгфенг" и "Пежо" обхваща три области. Първата е инвестиции в увеличение на капацитета на заводите за автомобили, експлоатиран от съвместното дружество DPCA в Ухан (Китай), с цел производството на 1.5 милиона коли на година до 2020 г. ...
... ... Предвижда се и създаване на общ център за изследователска и развойна дейност в Китай, който ще се занимава с развитието на продукти и технологии, предназначени за пазарите с голям растеж. .. ... На трето място се планира създаване на ново смесено дружество джойнт-венчър с цел развитие на продажбите на автомобили с марка "Пежо", "Ситроен" и "Фенг Шен" (собствена марка на DPCA) в Югоизточна Азия и потенциално за други растящи пазари..."
Виктор Петров
Рейтинг: 283 ЛюбопитноМного добре изглежда, отсега го виждам фаворит за автомобил на годината.
axlrosequatro_4x3
Рейтинг: 1315 НеутралноАко беше по-малко неук, щеше да разбереш, че най-неуките коментари под статията са твоите.
Твой цитат:"Предвижда се и създаване на общ център за изследователска и развойна дейност в Китай, който ще се занимава с развитието на продукти и технологии, предназначени за пазарите с голям растеж. "
Знаеш ли кои са тия пазари? Не си се замислял дори за какво става дума!
Хайде разкарай се с профанските си коментари и не ме занимавай с глупости. Чети си руските сайтове, насирай се от кеф и си живей в твоя свят. Изобщо не ме интересуваш нито ти, нито мнението ти.
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
Simo Petkov
Рейтинг: 703 НеутралноВерно ли не се интересуваш?
Ама нещо си се емнал и бръщолевиш ..
П.П
Цитатът ми е от "Дневник" , от 2015 мисля ..
Инче ей ги фактите:
1.Ти си тъп като гъз , приятелю quatro_4x3 ..
2.Китайците имат 30% (ако някой има друга информация да я дава) .. китайците осъществяват контрол , което се видя многократно от 2015 до сега.
3.Електрическото "Пежо" е с компоненти на "Донгфанг" ( дадох любезно линк към модела). Този модел е сериен от 2017 , всички решения са отработени ..
Поздрави .