Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    Това Пежо никак не е добро за конкуренцията!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  2. 2 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 275 Неутрално

    Дизайнът е доста добър, но както прави 208 по-атрактивна така и обезличава уникалноста на 508. Наскоро видях 508 в един - мол - тъмен цвят, затъмнени стопове - направи ми голямо впечатление. Дано с качеството нещата да вървят нагоре при ПСА. Дизел само 102 коня ми се види малко, но сигурно по-нататък ще пуснат 110-120 поне

  3. 3 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Браво!

    Китайците хем свалиха разходите в Пежо–Ситроен, хем въведоха пролетарска дисциплина и организираност, хем ребрандираха електро-модели!

    http://www.dfmg.com.cn/EN/Milestone.aspx

    https://www.dfmc.com.cn/index.html

    Иначе dongfeng s500-ev е стар модел.
    https://wattev2buy.com/list-chinese-electric-cars-list-chinese-ev-car-brands/

    Сръчният китайски пролетариат е подновил разработките на Донгфен и сглобва вече с емблема на Пежо.


    Ей ги и заводите:


    Технику под маркой Dongfeng Peugeot (Дунфэн Пежо) выпускают в Китае следующие предприятия:

    Dongfeng Peugeot Citroen Automobile Co., Ltd. (автозавод в г. Ухань, провинция Хубэй)
    Jinan Qingqi Peugeot Motorcycle Co., Ltd. (производственное предприятие в г. Цзинань, провинция Шаньдун)

  4. 4 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    16 ч. зареждане е малко множко

  5. 5 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Това Пежо никак не е добро за конкуренцията!
    —цитат от коментар 1 на quatro_4x3


    "Ситроен-Пежо" и дъщерната им "Опел" тръгнаха по нов път!
    Не е добре за конкуренцията ..

    Промените започнаха в 2015!

    .."Альянс PSA – Peugeot Citroen, одобрил соглашение правительства Франции с государственным концерном из Китая Dongfeng Motor Group, который в обмен на инвестиции стали его совладельцами.Так, в одночасье, кончилась длившаяся 118 лет эпоха, в течение которой у руля Peugeot стояла семья создателя компании, Армана Пежо..."

  6. 6 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    До коментар [#3] от "ajsayder":

    Доста си наивен, ако мислиш че китайците имат някакъв принос, освен евтина работна ръка. Дизайнът и технологиите са на Пежо. Съответно и кинтите отиват там :)

    The best way to predict the future is to invent it.
  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    Хубава количка и на външен вид и като интериор.

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1410 Любопитно

    Не съм фен на френската електроника, дано нещата да са се пооправили, че в е-пежото ще е бъкано с нея и отказите й няма да са приятни за собствениците...

  9. 9 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    Не съм фен на френската електроника, дано нещата да са се пооправили, че в е-пежото ще е бъкано с нея и отказите й няма да са приятни за собствениците...
    —цитат от коментар 8 на Г.Е.М.


    Ако позагледате "френската електроника", с изненада ще откриете на 90% от нея надпис Bosch.

    Знанието е сила, информацията - власт
  10. 10 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    [quote#5:"ajsayder"][/quote]

    Ако обичаш не ме занимавай с руски медии и особено с цитати на руски.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4948 Неутрално

    [quote#5:"ajsayder"][/quote]

    Пишете на български език, моля!

  12. 12 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    До коментар [#3] от "ajsayder":Доста си наивен, ако мислиш че китайците имат някакъв принос, освен евтина работна ръка. Дизайнът и технологиите са на Пежо. Съответно и кинтите отиват там :)
    —цитат от коментар 6 на EU defender


    Остави го да пише глупости и да им се кефи.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10640 Неутрално

    Изглежда впечатляващо, но електрическия модел има още какво да добави...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2381 Неутрално

    Заформя се тесла за тЕсла.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  15. 15 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Много късно захапва европейската индустрия удължавайки агонията на ДВГ.

    https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.com
  16. 16 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Кола бонбон!

    Ако имах парите, бих си взел електрическия модел веднага щом почнат да го продават. 340 км на едно зареждане хич не е зле! 8 години гранция също.

    Ако направят и версия SW за семейните клиенти от Пежо ще избият конкуренцията.

  17. 17 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    Изборът става все по-голям и вече има алтернативи. Това е добре. Остава и държавата да си подготви къщичката за електричките.

  18. 18 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    Докато не го покажат във филма "Такси 6", да не го хвалят :)

    Бог да благослови Америка за България!
  19. 19 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#3] от "ajsayder":Доста си наивен, ако мислиш че китайците имат някакъв принос, освен евтина работна ръка. Дизайнът и технологиите са на Пежо. Съответно и кинтите отиват там :)
    —цитат от коментар 6 на EU defender


    В смисъл? "Евтината работна ръка"?
    Ами то три завода на "Пежо" два-в Китай ,правят едновременно и други модели , имат мощности все още и във Франция ..
    http://www.dongfeng-global.com/

    "Технологиите"? Ами освен "Опел", "Ситроен' и "Пежо" китайците имат следните брандове Venucia, Luxgen, Horki.
    Я отвори на Luxgen моделите и им виж технологиите от 2016-2018 ..

    А че електрическото Пежо си е Донгфен ,многократно говорихме и че сръчният китайски пролетариат , под ръководството на инженерите от Ухан , щампова върху пластмасови брони лъвчетата на "Пежо" не означава невероятен скок в технологиите :

    DongFeng E30L ей субкомпактната електричка.
    http://www.chinamobil.ru/photo/DfER30/full/dongfeng-er30-15.jpg

    Dongfeng LingZhi EV ей отваряй, гледай приятелю EU defende
    http://www.chinamobil.ru/photo/DfS50ev/full/s50ev-08.jpg

    Dongfeng ES500 , пак гледай
    http://www.chinamobil.ru/photo/DfER30/full/dongfeng-er30-01.jpg

    DongFeng Joyear S50
    http://www.chinamobil.ru/photo/DfS50ev/full/s50ev-01.jpg

    Dongfeng E70.
    http://www.chinamobil.ru/photo/DfE70/full/df-e70-01.jpg

    http://www.chinamobil.ru/photo/DfE70/full/df-e70-07.jpg

    Та какви са , аджеба , тайствените френски дизайни и технологии , за които така убедено говориш , дето са отишли в "Донгфенг Груп"?

    П.П
    "Донгфенг" май направиха някакво сливане ли, джойнт венчър с Luxgen :

    http://www.chinamobil.ru/photo/DfE70/full/df-e70-07.jpg

    Я им виж на Luxgen моделите:

    http://3.bp.blogspot.com/-wYnUlLT2o14/Tbb62A0orGI/AAAAAAAAACo/raWVj8Gfvew/s1600/Luxgen-Neora-mango-motor-11.jpg

    Я виж моделите на Venucia .. примерно от 2015 , когато китайците почнаха да контролират "Пежо-Ситроен"
    И викаш , по технологии , китайците в 2015 са били под западналото тогава "Пежо"?

    И въобще, европейските брандове, като станаха китайски и индийски дръпнаха напред ..
    Китайските другари въведоха прогресивна организация на труда !

  20. 20 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Изглежда впечатляващо, но електрическия модел има още какво да добави...
    —цитат от коментар 13 на penetrating


    Донгфен Груп са си световна компания в електро-технологиите ..
    Ще сложат лъвчето на "Пежо" на още някой модел и ей го - дошло е развитие!

  21. 21 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    [quote#5:"ajsayder"]
    —цитат от коментар 10 на quatro_4x3
    Ако обичаш не ме занимавай с руски медии и особено с цитати на руски. [/quote]

    Комунистите не ви даваха да учите езици!
    Хора бдете!

    Голяма част от нашето общество си е тъпа като галош - наследство от 45 години господство от Масква!

    П.П
    Ами отвори си , намери си квито щеш линкове , на всякакъв език! То в Интернет има всичко!
    Дал съм мнение, аргументирал съм се, дал съм линк с информация .. от мене-толкоз!
    Не мис е занимава повече в полза на Дискусията и нямам вина , че определени хора са неуки ..

    Нямам идея и да ви превеждам!

    Поздрави

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Много късно захапва европейската индустрия удължавайки агонията на ДВГ.
    —цитат от коментар 15 на Kiril


    Що пък да няма ДВГ , при условие че технически са в пъти по-развити от електрото , по-чисти са по въглероден отпечатък от алтернативните , по-удобни за ползване ..

    Знам, знам, Путин иска електрификация , ама дай да мислим със собствените си глави!

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  25. 25 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Хубава количка и на външен вид и като интериор.
    —цитат от коментар 7 на EU defender


    Китайският народ, трудовото селячество , народната интелигенция и работническата класа, неуморно изработват неща, които да служат на хората по целия свят и да разнасят името на Китайската Народна Република и да подкрепят легендата за китайското усърдие.

  26. 26 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#4] от "Хи-хи":


    16 ч. зареждане е малко множко
    —цитат от коментар 4 на Хи-хи


    Това е в "стандартен домашен" контакт. Батерията е 50 киловата, а стандартният контакт може да предложи около 3 киловата (16 ампера на 220 волта), преди да почне да се топи и гори. И те така, 50/3 си прави точно 16 часа за зареждане на напълно празна батерия през стандартен контакт.

    Иначе, който има мерак и възможност, може да си направи и по-мощна инсталация, и да зарежда по-бързо.

  27. 27 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    Кола бонбон! Ако имах парите, бих си взел електрическия модел веднага щом почнат да го продават. 340 км на едно зареждане хич не е зле! 8 години гранция също.Ако направят и версия SW за семейните клиенти от Пежо ще избият конкуренцията.
    —цитат от коментар 16 на shisharko


    От следващата година всички модели на Пежо ще се предлагат и в електрически вариант, като тоя.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  28. 28 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    Време е големите вериги магазини да се усетят и половината си паркинги да ги направят с ел. зарядни, които за 45 мин (времето на едно пазаруване) да напълват батерията на 100%. Сега има на Кауфланд на Цар Борис 3ти 2 стоянки. Без достъпна мрежа за зареждане това е лукс. Общината трянва също вместо само да приказва за екология да наслага такива в паркингите и синьо-зелените зони. Напредничави собственици на ресторанти и заведения, собственици на молове, работодатели, всички е добре да се включат. Държавата пък трябва да участва с данъчни облегчения за подобни инвестиции. Иначе масов резултат няма да има. Някоя и друга тесла или спарк за гъзария. А градския авто транспорт трябва да е на ток. Няма по добро за градската среда. Вместо едва взимащи завоя джипове, малки удобни колички. А за извън градско вече може и по-независимия бензинов или дизелов вариант.

  29. 29 Профил на Su
    Su
    Рейтинг: 14 Неутрално

    [quote#12:"quatro_4x3"]
    —цитат от коментар 22 на ajsayder
    Неуките, неможещи да прочетат линк другари, май се превъзбудихте и се емнахте да каканижете неадекватно!Въпреки, че ЛЮБЕЗНО ВИ БЕ ПРЕДОСТАВЕНО МОРЕ ОТ ИНФОРМАЦИЯ!Ами отвори бе, виж електрическите модели на Донгфенг от преди 2-3 години!Отвори и погледни "Пежо" ..Знам какво ще кажеш .."ама аз от технически неща не разбирам" ..То от какво ли разбираш, ама ..Та дори и от разглеждане, може да се види, че новите електро модели на "Пежо" са по концепциите на електрото на "Донгфенг" от преди няколко години.Дори и голям тъпоумник,би трябвало да е наясно.[/quote]

    Май ти нижиш глупости пост след пост. Ето ти един списък от заводите на PSA на непознат за теб език. Надявам се можеш да броиш повече от три:


    Les usines de productions/assemblages de véhicules du groupe sont :

    en France : Poissy, Sochaux (la plus grande de France, la 2e en Europe[réf. nécessaire]), Mulhouse-Sausheim, Rennes (la Janais), Valenciennes (avec Fiat jusque 2012).
    en Allemagne: Rüsselsheim am Main, Eisenach.
    en Espagne: Vigo, Madrid-Villaverde (Espagne), Saragosse.
    en Angleterre: Ellesmere Port, Luton
    dans le reste de l'Europe : Mangualde (Portugal), Kolin (République tchèque avec Toyota), Trnava (Slovaquie), Val di Sangro (avec Fiat) (Italie), Kalouga (Russie), Gliwice (Pologne).
    sur d'autres continents : Buenos Aires (Argentine), Porto Real (Brésil), Wuhan I, II et III, CAPSA à Shenzhen (Chine), Iran Khodro (partenaire Peugeot en Iran), Turquie (utilitaires Bipper et Nemo avec Fiat et Tofaş). De 1996 et 2000, PSA fait fabriquer 30 000 Citroën AX sous licence par le constructeur malaisien Proton158.
    productions mineures : Jizzakh (Ouzbékistan)159, Kostanaï (Kazakhstan)160, Kaduna (Nigeria), Le Caire (Égypte), au Viêt Nam en partenariat avec Thaco158, Wukro (Èthiopie) pour un assemblage CKD en coopération avec Mesfin Industrial Engineering161, Uruguay, Chili, Indonésie, Thaïlande, Zimbabwe, Kenya.

  30. 30 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Верно ми е френският непознат .. немски, руски, сръбски, малко английски ..
    Но иначе ТАКА СЕ ДАВАТ АРГУМЕНТИ - С ЛИНК!

    А виждаме, че НЕЩО МАЙ СЕ НЕ РАЗБИРАМЕ ЗА КАКВО ГОВОРИМ?
    Има хора - май броят до три, ама "смисъл' и "логик" май не са им познати думи ..
    ЗА какво се дава списък НА ЗАВОДИТЕ СОБСТВЕНОСТ на "Ситроен-Пежо"?

    Ами че коли, с бренд "Пежо" излизат и от заводите на фирма "ДонгФанг" в Ухан ? Нали това споменах и май едното хич не пречи и на другото!
    Нещо с този СПИСЪК НА СОБСТВЕНОСТ НА ПСА , СЪМ нещо ОПРОВЕРГАВАН ЗА УХАН ИЛИ ЩО?
    Или просто обичаме да цитираме списъци? За психично успокоение и концентрация?

    А освен това , да не забравяме има МОДЕЛИ НА СИТРОЕН-ПЕЖО , които се правят в заводи всякаква собственост !

    Примерно , фирмата е ООО «ПСМА Рус :
    https://www.citroen.ru/news/new-jumpy-kaluga

    "2 марта 2018 года калужский завод ООО «ПСМА Рус» запустил полный цикл производства коммерческих фургонов CITROЁN Jumpy. Решение о расширении модельного ряда автомобилей, производимых в России, соответствует стратегическому плану «Push to pass» ..

    Но лошо няма, да има заводи по целия свят и от там , да идват , за потребителя и да радват младо и старо!
    То едното беше по-възрастен, а другият по-стар!

    Все пак - "Ситроен-Пежо" са си под китайско управление и умело управляваната фирма ни радва с дълга линия брандове с електромобили!

    П.П
    Стана дума за електрическото ПЕЖО..
    Което си е Донгфанг ..

    Поздрави!

  31. 31 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Ето линкове , любезно давам , заводът в Ухан

    http://autonews.gasgoo.com/70011045.html

  32. 32 Профил на Su
    Su
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Не разбрах защо си решил, че са под китайско управление?

    Като капитали имат 12% от PSA. Като заводи, тези в Китай бълват коли само за Китай (както и всички марки искащи дял от пазара в Китай трябва да имат китайски партньор). Като R&D съм сигурен, че всичко се прави в Европа. Моделите продавани в Европа се правят в Европа.
    Къде прочете вкл. в руските ти измислени източници, че това е китайско творение?!

  33. 33 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    [quote#12:"quatro_4x3"]
    —цитат от коментар 22 на ajsayder
    Неуките, неможещи да прочетат линк другари, май се превъзбудихте и се емнахте да каканижете неадекватно!Въпреки, че ЛЮБЕЗНО ВИ БЕ ПРЕДОСТАВЕНО МОРЕ ОТ ИНФОРМАЦИЯ!Ами отвори бе, виж електрическите модели на Донгфенг от преди 2-3 години!Отвори и погледни "Пежо" ..Знам какво ще кажеш .."ама аз от технически неща не разбирам" ..То от какво ли разбираш, ама ..Та дори и от разглеждане, може да се види, че новите електро модели на "Пежо" са по концепциите на електрото на "Донгфенг" от преди няколко години.Дори и голям тъпоумник,би трябвало да е наясно.[/quote]

    Не ме занимавай с глупостите си! Колко пъти да ти го пиша?!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  34. 34 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Като R&D съм сигурен, че всичко се прави в Европа. Моделите продавани в Европа се правят в Европа.
    Не разбрах защо си решил, че са под китайско управление?
    —цитат от коментар 32 на Su


    1. Донгфанг имаше 30% , семейство Пежо 13% , френското правителство 12% , има и дребни акционери , събранието им мина (що се не чете !!!) и гласуваха за техни хора.

    Който има най-най-актуално състояние , кой колко % .. има да дава линкове!

    2. "Като R&D съм сигурен, че всичко се прави в Европа. Моделите продавани в Европа се правят в Европа. "
    Верно ли бе? От заводите дето момчето ги е дало по-горе (браво! ) , НИЩО НЕ ВЛИЗА за сглобяване в ЕС ? Ни от Турция , ни от Индия , ни от Китай , ни от никъде ..

    Всичко оргиналдъ-франсе!

    Ти да видиш!
    Тогава Пежо-Ситроен са приятно изключение!

    П.П
    А фактът , от където тръгна дискусията ( неясно защо , се мъчите неистово да я отклоните) , че "Донгфанг" в 2015 СА СИ ИМАЛИ И МОДЕЛИ (цитирах поне 5 електрички) , и технологии, и дизайн и сега май баш "Пежо" ползват техни наработки , май каквото и да ми кажете, не можете да го отречете!

  35. 35 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    [quote#33:"quatro_4x3"][/quote]


    Неуките, понаучихте ли нещо?
    Поздрави

  36. 36 Профил на Su
    Su
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Аз не знам кой не чете, но процентите на китайците в сайта на PSA за края на 2017 си пише че са ~13%.

    Относно втората точка сигурен ли си какво е R&D и производство и правиш ли разлика? Дори и да не правиш имат толкова заводи в ЕС, които се занимават с производство на отделни възли, че засега им излиза скъпо да произвеждат в Китай и да внасят.
    И никъде не съм казал, че всичко се прави във Франция.

  37. 37 Профил на Обектив
    Обектив
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Електрификация + китайска власт!

    Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun. And when at last the work is done, don't sit down it's time to dig another one.
  38. 38 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Аз не знам кой не чете, но процентите на китайците в сайта на PSA за края на 2017 си пише че са ~13%.Относно втората точка сигурен ли си какво е R&D и производство и правиш ли разлика? Дори и да не правиш имат толкова заводи в ЕС, които се занимават с производство на отделни възли, че засега им излиза скъпо да произвеждат в Китай и да внасят. И никъде не съм казал, че всичко се прави във Франция.
    —цитат от коментар 36 на Su


    1. Навсякъде пишеше за поне 30% китайски при сключването на сделката! То вярно, тайна , кой колко има , а и може да има подставени акционери уж независими, а на общите събрания, да гласуват за китайците.
    Което и стана!
    Така че явно е, кой контролира ПСА - по делата им ги познаваме ..

    2.Колегите, дето викат "китайците вземат от французите дизайн и технологии.." и подскачат за електрокара , май си бръщолевят.
    То аз дадох поне 4 електрокара на "Донгфенг" от преди 2-3 години .. Явно френските брендове, директно си слагат китайските разработки.

    3.Ето стар материал от "Дневник" за съдбата на Ситроен-Пежо и китайците ..

    https://www.dnevnik.bg/skorost/2014/03/28/2270626_kitaiskata_dongfeng_oficialno_stana_akcioner_v_pejo/

    Дневник:
    ..." Стратегическите цели ... Стратегическо партньорство на "Донгфенг" и "Пежо" обхваща три области. Първата е инвестиции в увеличение на капацитета на заводите за автомобили, експлоатиран от съвместното дружество DPCA в Ухан (Китай), с цел производството на 1.5 милиона коли на година до 2020 г. ...
    ... ... Предвижда се и създаване на общ център за изследователска и развойна дейност в Китай, който ще се занимава с развитието на продукти и технологии, предназначени за пазарите с голям растеж. .. ... На трето място се планира създаване на ново смесено дружество джойнт-венчър с цел развитие на продажбите на автомобили с марка "Пежо", "Ситроен" и "Фенг Шен" (собствена марка на DPCA) в Югоизточна Азия и потенциално за други растящи пазари..."

  39. 39 Профил на Виктор Петров
    Виктор Петров
    Рейтинг: 300 Любопитно

    Много добре изглежда, отсега го виждам фаворит за автомобил на годината.

    axlrose
  40. 40 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    [quote#33:"quatro_4x3"]
    —цитат от коментар 35 на ajsayder
    Неуките, понаучихте ли нещо?Поздрави[/quote]

    Ако беше по-малко неук, щеше да разбереш, че най-неуките коментари под статията са твоите.
    Твой цитат:"Предвижда се и създаване на общ център за изследователска и развойна дейност в Китай, който ще се занимава с развитието на продукти и технологии, предназначени за пазарите с голям растеж. "
    Знаеш ли кои са тия пазари? Не си се замислял дори за какво става дума!
    Хайде разкарай се с профанските си коментари и не ме занимавай с глупости. Чети си руските сайтове, насирай се от кеф и си живей в твоя свят. Изобщо не ме интересуваш нито ти, нито мнението ти.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  41. 41 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Ако беше по-малко неук, щеше да разбереш, че най-неуките коментари под статията са твоите.
    Твой цитат:"Предвижда се и създаване на общ център за изследователска и развойна дейност в Китай, който ще се занимава с развитието на продукти и технологии, предназначени за пазарите с голям растеж. "
    Знаеш ли кои са тия пазари? Не си се замислял дори за какво става дума!
    Хайде разкарай се с профанските си коментари и не ме занимавай с глупости. Чети си руските сайтове, насирай се от кеф и си живей в твоя свят. Изобщо не ме интересуваш нито ти, нито мнението ти.
    —цитат от коментар 40 на quatro_4x3

    Верно ли не се интересуваш?

    Ама нещо си се емнал и бръщолевиш ..
    П.П
    Цитатът ми е от "Дневник" , от 2015 мисля ..

    Инче ей ги фактите:

    1.Ти си тъп като гъз , приятелю quatro_4x3 ..

    2.Китайците имат 30% (ако някой има друга информация да я дава) .. китайците осъществяват контрол , което се видя многократно от 2015 до сега.

    3.Електрическото "Пежо" е с компоненти на "Донгфанг" ( дадох любезно линк към модела). Този модел е сериен от 2017 , всички решения са отработени ..


    Поздрави .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK