Само електрически модели ще покаже "Ауди" на автосалона в Женева

Само електрически модели ще покаже "Ауди" на автосалона в Женева

© Ауди



На автомобилното изложение в Женева, което се открива на 5 март, "Ауди" ще покаже само автомобили с електрическо задвижване. Освен четири прототипа на електромобили, чиито серийни версии ще отбележат пазарния си дебют до края на 2020 година, ще бъдат изложени и хибридни версии


Концептуалните разработки на щанда в Женева дават представа за бъдещите модели - "Ауди" e-tron GT и "Ауди" Q4 e-tron.


Хибридната офанзива на марката, включваща почти всички пазарни сегменти. Новост в гамата са хибридните версии на продуктовите линии A6, A7, A8 и Q5, които също отбелязват своя официален дебют на автомобилното изложение в Женева.




В бъдеще основата за предлагане на модели с електрическо задвижване във всеки пазарен сегмент от А до D, ще бъде изградена на общо четири технически платформи и продуктови линии.


Съвместно с "Порше", "Ауди" разработва технологичната платформа PPE (Premium Architecture Electrification). Тя ще бъде използвана за основа на няколко моделни фамилии в гамата на "Ауди" с изцяло електрическо задвижване в масови пазарни сегменти с голям производствен обем.


Планира се разработката и пускането в производство както на SUV, така и на модели с нисък под и класически тип каросерии. Сред основните силни страни на платформата РРЕ е фактът, че е разработена изключително и само за модели с електрическо задвижване. Това осигурява значителни предимства по отношение на теглото, компановката и пропорциите на каросерията на бъдещите модели.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2972 Весело

    Откъде ще вземаме ток? Нали според 'разбирачите' да се опъне жица в Европа и да се разширява ел мрежата е мисия невъзможна :)

    Use your Illusion
  2. 2 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    Откъде ще вземаме ток? Нали според 'разбирачите' да се опъне жица в Европа и да се разширява ел мрежата е мисия невъзможна :)
    —цитат от коментар 1 на Saint of Me


    Как от къде ... перки, безкрайни полета фотоволтаици и ВЕЦ-ве ... където ги имат. Важното е да е ЕКО и скъпо ... възможно най- скъпо :) Сега цената на нефта подскача от какво ли не, дори и от кихането на някой арабски шейх, а след време цената на електрическата енергия ще се мени от времето ... дали е облачно, суша или безветрие :) С повишаване на потреблението цената ще се вдига и ще се отрази на всички домакинства, дори на тези, които не използват лични превозни средства.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  3. 3 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#1] от "Saint of Me":

    Какво обръщаш внимание на снощните глупости на разбирачите.
    Големите автомобилни производители си нямат и представа от далекопроводи, мрежи, жици и малоумно са се насочили към Ел задвижване.

  4. 4 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#2] от "ь":

    "цената на електрическата енергия ще се мени от времето ... дали е облачно, суша или безветрие...""

    Точно така. Защото перките ги слагат на завет, пък фотоволтаиците под дълбока сянка.
    Ех, облаци облаци.....

  5. 5 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2435 Весело

    До коментар [#1] от "Saint of Me":

    Измислили са го колега - петдесет хамстера въртят колела и захранват ел. мотора - ето ти перпетум мобиле - почти де, 'щото хамстерите ще работят само осем часа и ще искат после почивка и храна - и в този ред на мисли - бензиностанциите ще станат плод-зеленчук.

    I'm back... for now.
  6. 6 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2435 Весело

    До коментар [#4] от "gmbh":
    До коментар [#1] от "Saint of Me":

    Има и друг проблем - както се знае ел. енергията не може да се съхранява, та к'во правим като е облачно и няма вятър - бутаме ли? И друго има - понеже ел. енергията не може да се съхранява и поради закона на опън не може да се опъват километри кабели след всяка кола, а ще се изгради ел. мрежа като на блъскащите колички - та какво правим, когато вали и дава на късо? Отделно всеки знае че тока тече в една посока само и само по жица и само по една жица - как два автомобила ще ползват една жица - успоредно ли - добре - като е успоредно как ще се разберат за посоката - защото ако се срещнат два автомобила по средата на София-Варна - кой ще отстъпи - при такива засечки единия шофьор ще трябва да излиза от колата, да я разкача от жицата и да я избута встрани, докато другата кола премине.

    Абе ел. колите са бита кауза - освен това батериите нямат мощ - да захранят дистанционното на телевизора - да, но как две пикливи батерии 1000 милиампера 1.5 волта ще захранят ел. двигател на автомобил - няма как, всичко е фейк и комп. анимации. А и както се знае - електрокарите претърпяват тотален неуспех - един електрокар няма мощ като мотокара да товари два тона палета - който се е набутал с електрокар, сега го ползва като фенерче и столче за почивка.

    I'm back... for now.
  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3894 Неутрално

    Оф 2
    Докато местния "интелектуален" елит е "паникьосан" какво ще прави Европа без руска газ и АЕЦ ток, и планира милиарди за газови тръби и хъбове, в западна Европа масово монтират по покривите си фотоволтаични и соларни панели, а в конструкторските бюра са обезпокоени със закъсненията в електрификацията на транспорта. Не си ли дават сметка местните данъкоплатци на какви чугуни са гласували доверие да ги водят в тези сериозни времена на преход към ВЕИ енергии?

  8. 8 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    Който си купи електрическа кола, той ще е помислил за начина й за зареждане. И като всяко начало, ще е трудно масовото навлизане на елзадвижването в транспорта, но това в бъдещето и лека полека всичко ще си дойде на мястото...

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3894 Неутрално

    Сега цената на нефта подскача от какво ли не, дори и от кихането на някой арабски шейх..
    —цитат от коментар 2 на ь

    А едно ботоксово джудже подскача на ТВ-тата, и нарежда да завъртят крановете на газопроводите (01.01.2009г.)...

    Ами добре си го налучкал пич. Именно затова цивилизованите страни са решили да ограничат зловредността на подобни комплексирани шейхове и джуджета, и търговията с фосилни горива да е в размера на най-обикновен и тривиален търговски обмен

  10. 10 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1089 Весело

    Откъде ще вземаме ток? Нали според 'разбирачите' да се опъне жица в Европа и да се разширява ел мрежата е мисия невъзможна :)
    —цитат от коментар 1 на Saint of Me


    Бат Сали ще им пусне по една жица. Колко му е?!

    Колкото ток е нужен, толкова ще се произвежда. С увеличаване на нуждите, ще се увеличават фотоволтаиците и ветрогенераторите. Пазарът не търпи дефицит, освен при социализма и комунизма.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  11. 11 Профил на ЧеГоБарат
    ЧеГоБарат
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#6] от "Deaddark":

    Абе да ти се чуди човек. Тотално некомпетен си, а отделяш време и енергия да пишеш коментари пълни с глупости и дълги по една педя!

  12. 12 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    Не скривам симпатиите си към Ауди още от времената на Ауто Юнион.

  13. 13 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4893 Неутрално

    Моделите на "Тесла" изглеждат като от миналия век, сравнени с това "Ауди"...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, panzerino, КМЕТ В СЯНКА, Divi filius, kirka80286
  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4843 Неутрално

    До коментар [#11] от "ЧеГоБарат":

    Ами, не! И аз му сложих "-" преди да видя, че настроението е "весело".

  15. 15 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1089 Весело

    [quote#2:"ь"][/quote]"Как от къде ... перки, безкрайни полета фотоволтаици и ВЕЦ-ве ... където ги имат. Важното е да е ЕКО и скъпо ... възможно най- скъпо :) Сега цената на нефта подскача от какво ли не, дори и от кихането на някой арабски шейх, а след време цената на електрическата енергия ще се мени от времето ... дали е облачно, суша или безветрие :) С повишаване на потреблението цената ще се вдига и ще се отрази на всички домакинства, дори на тези, които не използват лични превозни средства."

    А колко евтино е било при първобитните хора?! Дори пари не са ползвали! И са живеели в пещерите без да плащат наем.
    Всъщност и сега можеш да живееш като тях, нищо не ти пречи.
    По-добрият начин на живот ВИНАГИ струва повече, но пък всеки избира как да живее и никой не го задължава да живее добре.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  16. 16 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    Писна ми от тия clickbait номера на VAG. Заглавие - ще показват ел. модели, отварям - поредния концепт и красиви картинки. Това ли е всичко, къде е hamiltonf1 да обясни как ей сега ГИГАНТИТЕ щяли да прегазят Тесла?
    Историята познава много гиганти, имаше едни гиганти и при мобилните телефони преди Apple.

  17. 17 Профил на georgi_mihailov
    georgi_mihailov
    Рейтинг: 250 Неутрално

    До коментар [#4] от "gmbh":До коментар [#1] от "Saint of Me":Има и друг проблем - както се знае ел. енергията не може да се съхранява
    —цитат от коментар 6 на Deaddark


    Добре ли сте? т.е. пихте ли си хапчетата днес или пишете от някоя паралелна вселена? Или сте учили алтернативна физика?

    Ето ви пример за една малка немощна батерийка от само 100МW/129МWh : https://hornsdalepowerreserve.com.au

    А ето карта на общинските публични станции в Мюнхен с над 170 станции, всяка от които с поне два кабела на 22kW. Кабела който се "опъва" е само няколко метра и мрежата няма нищо общо с блъскащите колички.
    https://www.google.com/maps/d/viewer?ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&mid=1WXUCa5GNHwkdrEpt5Kxenw1PxSU&ll=48.10051820783991 ,11.689266668974653&z=11

  18. 18 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1089 Любопитно

    До коментар [#6] от "Deaddark":

    ???????????

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  19. 19 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    Моделите на "Тесла" изглеждат като от миналия век, сравнени с това "Ауди"...
    —цитат от коментар 13 на hamiltonf


    Или по-скоро изглеждат като снимка на нещо което можеш да пипнеш и представи си - ДА ГО КАРАШ, сравнени с красивите компютърни графики на това велико Ауди.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3652 Неутрално

    До коментар [#1] от "Saint of Me":

    Как, откъде ще вземаме ток? От АЕЦ Белене, естествено...! Което вече не е гьол. Забрави ли...? :)))
    Колкото до електрическата мрежа, никой не е казал, че не може да се разширява или модернизира. Просто, не става за два дена и не е безплатно. Нещата ще се случат бавно и полека. За 10, 15 или 20 години. Другият сериозен проблем. Няма някакво съществено развитие при технологията на батериите. Кога ще се случи, никой не знае. Въпреки бодрите приказки...! :)))

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  22. 22 Профил на stefan stoyanov
    stefan stoyanov
    Рейтинг: 139 Неутрално

    Като се изчисли средната консумация на ел. енергия на един автомобил за среден дневен пробег от 70км. са необходими 16 кв. ч за 1 кола по 2 кв.ч за нощно зареждане ,колкото един радиатор!

  23. 23 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12366 Неутрално

    Ние сме окъпани в енергия :)
    Само трябва да се смени мисленето :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  24. 24 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3652 Неутрално

    До коментар [#22] от "stefan stoyanov":

    При равни други условия е така... Следват уточненията и подробностите. Всеки ден, едни и същи километри ли минаваш и не се ли налага понякога, километрите да са повече? Освен това, километрите стават повече и по независещи от тебе причини. Не говорим, какво се случва, ако времето стане лошо. Основният проблем на електрическите коли засега са, по-дългите преходи и разстояния.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  25. 25 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#13] от "hamiltonf":

    Когато видиш това "Ауди" да слиза от конвейра, тогава прави сравнения! Иначе да, "Ауди" имат добър 3D принтер...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  26. 26 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#17] от "georgi_mihailov":

    Що чак в Мюнхен, бе приятел? Виж в София:

    https://www.lidl.bg/statics/lidl-offering-bg/ds_img/assets_918_x/Loading_918x918_rdax_459x459.jpg

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  27. 27 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2435 Весело

    До коментар [#18] от "quatro_4x3":

    Шегувам се, колега - с разни противници на електромобилите и техните аргументи - те дори не са проверили дали нещата, които "няма как да станат" , ги има вече - затова намекнах за електрокарите, които имат достатъчно мощна батерия да натовари 5 тира по 26 тона (вече 22 е допустимото); как една такава батерия държи седмица и как се зарежда за 6 часа. А автомобилите са стотици пъти по-масови от електрокарите - тоест ще има мегазаводи за батерии, лаборатории за оптимизация и оттам съотношението цена - качество ще стане много по-добро.

    Навремето и на ДВГ са се смели - 20км/ч със зор и трещи като десет артилерии - а 60-те години има бум на автомобили с ДВГ. На газта също са се смели - малка мощност, бутилка, допълнителна система - днес АГУ е масова. Предполагам и на първия ездач са се смели - коня го ритнал, ухапал, трябва да го храни и недай си Боже, отиде с него надалеч и му избяга -трябва да се връща пеш; после ездата станала масова.

    I'm back... for now.
  28. 28 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2435 Весело

    До коментар [#14] от "vassilun":

    Много трудно се забелязва настроението наистина - и не винаги се схваща иронията, особено такава от раздел тъпизми. Дневник може да сменят цвета на текста спрямо настроението, че да си личи.

    I'm back... for now.
  29. 29 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 288 Неутрално

    Защо ли анонсите на ВАГ за електрически коли много ми напомнят за изцепките на руската военна промишленост - много анимация и няколко макета на нещо си ?!...
    ПП С уточнението, че карам електрически автомобил, но от ГМ :)

  30. 30 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    До коментар [#18] от "quatro_4x3":Шегувам се, колега - с разни противници на електромобилите и техните аргументи - те дори не са проверили дали нещата, които "няма как да станат" , ги има вече - затова намекнах за електрокарите, които имат достатъчно мощна батерия да натовари 5 тира по 26 тона (вече 22 е допустимото); как една такава батерия държи седмица и как се зарежда за 6 часа. А автомобилите са стотици пъти по-масови от електрокарите - тоест ще има мегазаводи за батерии, лаборатории за оптимизация и оттам съотношението цена - качество ще стане много по-добро.Навремето и на ДВГ са се смели - 20км/ч със зор и трещи като десет артилерии - а 60-те години има бум на автомобили с ДВГ. На газта също са се смели - малка мощност, бутилка, допълнителна система - днес АГУ е масова. Предполагам и на първия ездач са се смели - коня го ритнал, ухапал, трябва да го храни и недай си Боже, отиде с него надалеч и му избяга -трябва да се връща пеш; после ездата станала масова.
    —цитат от коментар 27 на Deaddark


    В първия момент се вързах, но след това разбрах. Някои пишат просто на инат срещу ел. автомобилите. Не зная защо. За рубладжиите е ясно, но за някои други .....

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  31. 31 Профил на stefan stoyanov
    stefan stoyanov
    Рейтинг: 139 Неутрално

    До коментар [#24] от "tww09306483":

    Колата е винаги заредена на макс, след пътуване на ел. зарядна станция в дома сам допълваш за ежедневните пробези!

  32. 32 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#24] от "tww09306483":

    Колко хора ползват колите си за дълги преходи и колко да ходят на/по работа с тях? Масово се ползват за градско/близко каране и чат-пат за ходене по излети, курорти и т. н. Никой не принуждава хората да си захвърлят сегашните коли, за да си купят елкола, това ще се случи постепенно във времето. Така ще се разшири и мрежата за зареждане, всичко си има решения...

  33. 33 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 893 Разстроено

    До коментар [#28] от "Deaddark":

    В стария сайт беше така, ама тук...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  34. 34 Профил на hue00596226
    hue00596226
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Елон Мъск пуши трева нервно в ъгъла и обмисля как да емигрира на Марс без да се завръща...

  35. 35 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#1] от "Saint of Me":Какво обръщаш внимание на снощните глупости на разбирачите.Големите автомобилни производители си нямат и представа от далекопроводи, мрежи, жици и малоумно са се насочили към Ел задвижване.
    —цитат от коментар 3 на gmbh


    Боли ги к..ра автопроизводителите ..
    Затоплистите влияят на схващанията в обществото и искат електрокари.

    Компаниите им ги дават!
    Характерно за акъла на затоплистите е борбата им с наночастиците при дизелите.
    Тогава производителите просто сложиха филтри и резервоарчета с Ад-блу.

    Намериха се обаче и хора да питат "а защо само дизелите? То и бензиновите отделят наночастици" .. и едва тогава, затоплистите се сетиха да искат филтри навсякъде ..

    От друга страна, с най-новите данни за наночастици , се оказа че резултатът дизел:затоплисти е 1:0 за дизелите ..

    В районите със забранени дизели, се оказа, че наночастиците са се увеличили ..

    И най-новите измервания (от преди месец) показаха бръщолевенето на затоплистите ..

    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37388-adac-dizelat-e-chist

    https://www.greencarcongress.com/2019/02/201902-22-adac.html

    https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/abgas-diesel-fahrverbote/dieselkauf-abgasnorm/test-euro-6d-temp/

    https://www.adac.de/applications/sitecore/content/home/rund-ums-fahrzeug/abgas-diesel-fahrverbote/dieselkauf-abgasnorm/rde-messungen-cf-faktor/

  36. 36 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    В първия момент се вързах, но след това разбрах. Някои пишат просто на инат срещу ел. автомобилите. Не зная защо. За рубладжиите е ясно, но за някои други .....
    —цитат от коментар 30 на quatro_4x3


    Точно вие, путиновите подлоги, пишете неистово ЗА ЕЛЕКТРОКАРИТЕ!

    Многократно ви разобличавах с факти и данни - ВАШИЯТ ПУТИН Е ЗА ЕЛЕКТРОКОЛИ!

  37. 37 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Да не сме голословни - ей я статията, дето бе публикувана заради затоплистите-путиноиди , където в прав текст им бе казано, че не само дизелът има наночастици ..:

    http://www.spiegel.de/plus/audi-bmw-daimler-porsche-vw-absprachen-offenbar-auch-bei-benzinmotoren-a-00000000-0002-0001-0000-000158500346

    П.П
    И ПРИ ЕЛЕКТОРКОЛИТЕ ИМА НАНОЧАСТИЦИ!

    А да ви видя , путиновата агитка, какво ще измъцате ..

  38. 38 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    До коментар [#37] от "ajsayder":

    Добре де, ок, щом едно превозно средтво се движи с гуми по настилка и ползва накладки за спиране е ясно, че ще отделя микро/нано/пико частици във въздуха. И какво от това, да продължаваме да караме само на бензин и дизел ли? Всеки да си прави сметката и да си купува кола според личните предпочитания. Всяко возило си има + и -, няма да спорим сега я...

  39. 39 Профил на georgi_mihailov
    georgi_mihailov
    Рейтинг: 250 Неутрално

    До коментар [#26] от "ТНТ":

    Заради бройката и заради това че са инсталирани публично място, където просто спираш на улицата и зареждаш. Не ти трябва гараж.

  40. 40 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2323 Неутрално

    Кю трончетата много ми аресаха ,къде ги продават и колко ги арчат ,веднага си вземам 2 , соларите ми са над гаража ,за тока не мисля ,защото си го произвеждам сам ,ама 250000 за кола няма да им дам де .

  41. 41 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 893 Весело

    До коментар [#39] от "georgi_mihailov":

    Ма т'ва на снимката в София е паркинг на супермаркет, бе колега! Пазаруваш и през това време зареждаш! Безплатно!...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  42. 42 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Ние сме окъпани в енергия :)Само трябва да се смени мисленето :)
    —цитат от коментар 23 на penetrating


    Абсолютно ..
    Дизелът върви и с олио, и с рибно масло , от въглища по технология от войната в Германия , може да се направи гориво , може да се направи газогенератор, дето да работи с цепеници дърва и да задвижва камиони и автобуси (пак през войната е използвано)!

    Какво ще правят електрокараджиите , като свършат въглищата на Земята ?
    Путин ги е нахъсал да подскачат по форуми, ама не им е дал достатъчно опорни точки ..

    Примерно MAN 630 L2А LKW Bundeswehr , може да работи на абсолютно всякакво гориво , стига да бъде впръскано през дюзите ..
    До коментар [#37] от "ajsayder":Добре де, ок, щом едно превозно средтво се движи с гуми по настилка и ползва накладки за спиране е ясно, че ще отделя микро/нано/пико частици във въздуха. И какво от това, да продължаваме да караме само на бензин и дизел ли? Всеки да си прави сметката и да си купува кола според личните предпочитания. Всяко возило си има + и -, няма да спорим сега я...
    —цитат от коментар 38 на Г.Е.М.


    Абсолютно!
    Нека цъфтят сто цветя!
    За сега ДВГ са по-удобни за ползване, па и по-чисти ..

  43. 43 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Защо ли анонсите на ВАГ за електрически коли много ми напомнят за изцепките на руската военна промишленост - много анимация и няколко макета на нещо си ?!...ПП С уточнението, че карам електрически автомобил, но от ГМ :)
    —цитат от коментар 29 на sweeper


    аз пък си мисля, че и от ВАГ са в паника. След милиардите инвестиции в по-чист дизел, и в срива от търсене на дизели. А ВАГ е прекалено голяма група, за да им гледаме сеира.

  44. 44 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    и търговията с фосилни горива да е в размера на най-обикновен и тривиален търговски обмен
    —цитат от коментар 9 на historama

    абе и в тази търговия са намесени големи фирми, и не всички са свързани с шейхове

  45. 45 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#1] от "Saint of Me":

    Направи си труда да видиш какви са продажбите и ще разбереш, че за съжаление точно така е.

    Модератора е неадекватен!
  46. 46 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#37] от "ajsayder":Добре де, ок, щом едно превозно средтво се движи с гуми по настилка и ползва накладки за спиране е ясно, че ще отделя микро/нано/пико частици във въздуха. И какво от това, да продължаваме да караме само на бензин и дизел ли? Всеки да си прави сметката и да си купува кола според личните предпочитания. Всяко возило си има + и -, няма да спорим сега я...
    —цитат от коментар 38 на Г.Е.М.


    Бе я да оставим невидимата ръка на пазара, а?
    А не насилствено, по путински, да налагаме едно или друго решение.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK