БМВ представя на автосалона в Женева новото си поколение хибриди

БМВ представя на автосалона в Женева новото си поколение хибриди

© БМВ



Представянето на БМВ на международното автомобилно изложение в Женева, което се открива на 5 март, ще бъде фокусирано върху продължаването на актуалната моделна офанзива в луксозния сегмент и разширяването на гамата от автомобили с електрифицирано задвижване, съобщиха от компанията. Няколко седмици след световната си премиера новото BMW Серия 7 ще бъде представено за пръв път на изложение.


С представянето на четвъртото си поколение зареждащи се от контакта хибридни задвижвания БМВ дава сигнал за значението на тази технология, освен чисто електрическите системи. В Женева ще бъдат показани хибридните версии на Серия 7, Серия 3 и X5.


Те комбинират спортния дух, комфорта атмосферата на луксозна лимузина с възможността на почти безшумна мобилност с нулеви локални емисии. Задвижващата система на трите хибрида се състои от редови шестцилиндров бензинов двигател и електромотор.




В режим "Спорт" на при Серия 7 и Х5 на разположение е системна мощност от 394 к.с. Повишен е и капацитетът на високоволтовата батерия. Благодарение на това електрическият пробег се увеличава.


Серия 3 хибрид има системна мощност от 252 к.с., която може временно за бъде увеличена с до 41 к.с. Наскоро от БМВ Груп България съобщиха, че хибридите ще са във фокуса на кампаниите на марката и у нас.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 3372 Неутрално

    Не са малко на брой моделите хибридни автомобили: на БМВ, Ауди, Хонда, Киа, Мерцедес, Мазда, Лексус, Форд, Тойота, Рено, Мицубиши, Додж, Субару, Нисан. Дано не съм изтървал някой...
    Как да се изразя по-деликатно ?!
    Не мисля, че точно беемвейските хибриди са номер едно в "жанра"...

  2. 2 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    Тази сутрин Ауди, сега БМВ.
    Стига сте дразнили елскептиците. Ей сега сто аргумента срещу всякакво електричество при автомобилите.

  3. 3 Профил на KA2
    KA2
    Рейтинг: 3616 Неутрално

    Хибридната технология е хубаво нещо но ще си остане междинна. Според производителите бъдещето е в електро автомобилите.

  4. 4 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    Никакъв сигнал не дава БМВ! Просто се стараят да догонят останалите, защото на запад продажбите на хибриди и електромобили сериозно се вдигат за сметка на драстичния спад при дизелите.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12553 Весело

    Това, като отговор на статията на Ауди :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на terminal velocity
    terminal velocity
    Рейтинг: 577 Весело

    Теслаците май ще трябва да се връщат към отглеждането на крави, щото коли скоро няма да продават. Големите момчета явно влизат в сегмента на мотокарите.

    Путин - мы верим в тебя !
  7. 7 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1176 Весело

    Айде, пускайте ги на по-прилични цени и да си купим и ние по едно хибридче...

  8. 8 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 2052 Весело

    “Plug In “хибрида наистина е чудна кола! Без пари до 60-70 км градско,не можеш да закъсаш за ток,за сега е чудесна комбинация!

  9. 9 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5409 Неутрално

    До коментар [#3] от "KA2":

    Аз не разбирам защо хибридите да имат предимство пред ДВГ или пред чисто електрическите автомобили. При хибридите имаш ДВГ и електродвигател. Т. е. нямаш предимствата на евтина поддъжка на електродвигателя пред ДВГ. Тези думи за "системна мощност" са си ала-бала. Тази мощност никога не е достъпна, защото никога ДВГ и електродвигателя не работят едновременно. Я се заемете по-добре с технология за батерии с по-високо КПД, вместо да се занимавате с хибриди. Хибридите са междинна стъпка към електро.

  10. 10 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5409 Любопитно

    До коментар [#6] от "terminal velocity":

    Верно ли "навлизат в сегмента на МОТОкарите"? 🤣

  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5409 Любопитно

    До коментар [#6] от "terminal velocity":

    Това руските тролове сте най-неграмотните на света!

  12. 12 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 2052 Весело

    До коментар [#11] от "vassilun": Да де ма рашката представи вече най-добрата електричка)))

  13. 13 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 2052 Весело

    До коментар [#10] от "vassilun" Взеха бизнеса на Балканкар Пловдив))))

  14. 14 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 2052 Неутрално

    Чак М серия на снимката Plug in хибрид😅

  15. 15 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5409 Любопитно

    До коментар [#12] от "angeles":

    ИЖ от 1977-ма, нали? 🤣

  16. 16 Профил на hue00596226
    hue00596226
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    Както каза един от шефовете на GM:

    -Купете си Tesla,защото скоро няма да се произвежда!

  17. 17 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4310 Неутрално

    До коментар [#8] от "angeles":

    И на мене ми текат лигите, по Тойота Приус плъг-ин... Ама 40 хиляди евро...

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  18. 18 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Първите няколко коментара са неадекватни, но те подхождат на недекватната статия.
    Това е пример за новина без каквато и да е новина. Ако авторът се беше позачел малко повече щеше да обясни, че това са plug-in хибриди с до 100 км пробег на ток и после пали двигателя.
    А трябваше да го направи, защото в близко бъдеще в Европа ще се купуват такива коли.
    БМВ, Мерцедес и Пежо зададоха тона. Чистите електрички в Европа ще са или екзотика, или малки градски коли..

  19. 19 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5409 Неутрално

    До коментар [#17] от "tww09306483":

    Карах Приус (но не плъг-ин) преди години. При континентален климат е икономична само пролет и есен, когато няма нужда от отопление или охлаждане на салона. Зиме и лете си е като обикновен ДВГ!

  20. 20 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 529 Неутрално

    До коментар [#1] от "Practic":

    Волво са сред първите и с най- мощните плъг ин хибриди


    До коментар [#18] от "taratanki":

    Не мисля, че Мередес е задал тона за какото и да било в тази област до сега.
    Пежо - също.

  21. 21 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2037 Неутрално

    Я, ама те беемве и старо поколение хибриди ли имат, щом представят ново?!? Ти да видиш...
    Сигурно продават десетки, стотици хиляди такива на Марс, Антарктида или някое друго място достатъчно далеч за да не сме чули. Китай може би?!?
    Немски паляци. Фолксфсген е-трон с 5 продажби, следван от беемве хибрид с 0.5

    Българинът е най-щастлив кат' пие, кат' яде и КТБ...
  22. 22 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4325 Неутрално

    До коментар [#8] от "angeles":

    Евтинко е зареждането.Да можеш да събираш за батерия...

  23. 23 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    До коментар [#18] от "taratanki":

    "Чистите електрички в Европа ще са или екзотика, или малки градски коли..""

    Нострадамус, вгледай се хубаво в кристалното кълбо, да не някой фар от мотоциклет ИЖ.

  24. 24 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Хаха... бмв усърдно подреждат столовете на оркестъра на палубата на Титаник. Хибрид е да имаш 2 коли за поддръжка, няма особен смисъл.

  25. 25 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    До коментар [#3] от "KA2":Аз не разбирам защо хибридите да имат предимство пред ДВГ или пред чисто електрическите автомобили. При хибридите имаш ДВГ и електродвигател. Т. е. нямаш предимствата на евтина поддъжка на електродвигателя пред ДВГ. Тези думи за "системна мощност" са си ала-бала. Тази мощност никога не е достъпна, защото никога ДВГ и електродвигателя не работят едновременно. Я се заемете по-добре с технология за батерии с по-високо КПД, вместо да се занимавате с хибриди. Хибридите са междинна стъпка към електро.
    —цитат от коментар 9 на vassilun


    Хибридите имат огромно предимство в пробег с едно зареждане . След 2-3 минути зареждане , хибридът може да мине 500-600 километра.
    Хибридът може да отиде в планината, сред гори и поля , покрай морета, покрай язовири и реки , ако водачът вземе с него 3 туби , хибридът може да се губи 1 седмица из дебрите на Родопите .
    Какво друго задвижване има същата мобилност?

  26. 26 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    Хаха... бмв усърдно подреждат столовете на оркестъра на палубата на Титаник. Хибрид е да имаш 2 коли за поддръжка, няма особен смисъл.
    —цитат от коментар 24 на karatista


    Смисълът е, че са готови за новите забрани за Евро-6 и забрани на ДВГ в някои градове.
    Където е забранено - върви на електро, като излезне от тези зони - се движи с двигател, ползвайки всички предимства на фактически неограничения пробег.
    За един ден - 24 часа примерно, хибрид може да измине 1000 километра.
    С какво друго, с водородни клетки?

  27. 27 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    До коментар [#12] от "angeles":ИЖ от 1977-ма, нали? 🤣
    —цитат от коментар 15 на vassilun


    Давай, вкарай в Дискусията и "Москвич"..
    Ей , ама сте си странни русофилите ..

  28. 28 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    Тази сутрин Ауди, сега БМВ.Стига сте дразнили елскептиците. Ей сега сто аргумента срещу всякакво електричество при автомобилите.
    —цитат от коментар 2 на gmbh


    НЯМА аргумент, срещу електричеството при автомобилите, дето да е разумен.
    ДВГ не може , без електрически компонент в него..
    Още от 1887 Роберт Бош , по контракт с Дойц , прави електрическа система ...

  29. 29 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    До коментар [#18] от "taratanki":"Чистите електрички в Европа ще са или екзотика, или малки градски коли..""Нострадамус, вгледай се хубаво в кристалното кълбо, да не някой фар от мотоциклет ИЖ.
    —цитат от коментар 23 на gmbh


    Забравяш да споменаваш украинските машиностроители от "Запорожец"..
    Концентрирал си се само на Иж ..
    Поздрави.

  30. 30 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    До коментар [#11] от "vassilun": Да де ма рашката представи вече най-добрата електричка)))
    —цитат от коментар 12 на angeles


    Рашката, представи в 2011 г. електромобил.

    В 2014 г. кремълската камарила реши да сложи 0% мито, за всякакви електро коли и компоненти.
    В 2016 путиновата шайка насилствено, започна с ограничения да налага електро-задвижване.
    В големите руски градове се отива към странни ограничения , за дизели и бензини ..

    Но колкото и да скачат, пропутиновите електро-тролове из форуми , руският народ НЕ КУПУВА!
    Путиновата електро-паплач, е безсилна , по българските форуми ..

  31. 31 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    До коментар [#6] от "terminal velocity":Това руските тролове сте най-неграмотните на света!
    —цитат от коментар 11 на vassilun


    Проруските електро-тролове, хал хабер си нямат от автомобили, от двигатели , от пробег ..

    Путин им е дал по някоя копейка и те само подскачат "електро! ..електро!"
    Ама защо, как .. с какви разходи и проблеми е свързаноо ... ни могат да обяснят , ни могат да се аргументират.
    Слагат минуси навред .. това го могат.

    Дай им да заработват копейки.

  32. 32 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    Я, ама те беемве и старо поколение хибриди ли имат, щом представят ново?!? Ти да видиш...Сигурно продават десетки, стотици хиляди такива на Марс, Антарктида или някое друго място достатъчно далеч за да не сме чули. Китай може би?!?Немски паляци. Фолксфсген е-трон с 5 продажби, следван от беемве хибрид с 0.5
    —цитат от коментар 21 на Суджук Герберите


    Не искат хората , да купуват!
    Путиновите подлоги подскачат .. ама нефела ..

    В родината на путиноидите-електристи , ЛАДА има в 2014 ДВА ЕЛЕКТРО МОДЕЛА и до сега (2019) има около 1000 коли продадени.

    Кремълската шайка обаче, тръгна и с насилие и забрани..
    Те се мъчат да ограничат правото на руския народ сам да избира.

    Без абсолютно никакви аргументи въвеждат забрани и ограничения , те плащат копейки и на тролове из форумите по целия свят.

    Според задачата, дето Путин им е поставил, тези форум-тролове трябва да са забавни, да се смеят от сърце, и да викат периодично "електро! , електро!" .. в дискусия по същество са посъветвани да не влизат , щото ще лъсне тъпотата на аргументите им .. не е зле , според пасоля , въпреки че в статиите иде реч, примерно, за мюнхенсото БМВ и за Женева , да се споменават неадекватно и някакви руси неща ..


    Иначе ей статия от 2014 за ЛАДА и за електро-Мицубиши ..

    .."Снижение пошлин на электромобили позволило сбросить цену «Мицубиси-iMiEV» с 1 799 000 до 999 000 рублей. Ценник на серийную «Элладу» обещают существенно ниже...
    .... ...
    ...Вот тогда у АВТОВАЗа появится шанс завладеть поистине золотым руном. Уверен, появление массовых электромобилей в России и высокий спрос на них у населения и корпоративных клиентов — лишь вопрос времени."


    Да, ама не .. не купуват!
    Единствено електро-троловете печелят форумни копейки.

  33. 33 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    До коментар [#1] от "Practic":Волво са сред първите и с най- мощните плъг ин хибридиДо коментар [#18] от "taratanki":Не мисля, че Мередес е задал тона за какото и да било в тази област до сега.Пежо - също.
    —цитат от коментар 20 на ial


    Мерцедес направиха първи милд/хибрид с електродвигател на оста ( а не с ремък) , комбиниран с мениджмънт на цилиндрите и с управление на трансмисията.

    Ей им го двигателят М256

    https://www.youtube.com/watch?v=AYc_TqbZ--g

    Ей им я деактивацията на "Мерцедес":

    https://www.youtube.com/watch?v=jq4UrXwvdTw

    Ей го класическият м-хибрид на Делфи:

    https://www.youtube.com/watch?v=L4nank7sgeI

    И на "Континентал"
    https://www.youtube.com/watch?v=ln-A5_Es1Xs&t=22s

    Ей го на Сузуки:
    https://www.youtube.com/watch?v=r-5ql8Z5YrM&t=53s

    Ей го на Ауди:
    https://www.youtube.com/watch?v=xs04q9B3Ybg&t=25s


    Според мене , решението на "Мерцедес" е по-добро ..

  34. 34 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3329 Неутрално

    Това, като отговор на статията на Ауди :)
    —цитат от коментар 5 на penetrating


    Е да, ама "Буик"още преди две години и половина представи Velite 5 ..
    Производство на Buick Velite 5 беве в Китай на завод на General Motors и SAIC.
    А Buick Velite 6 , си е от повече от година , представен е в Шанхай и е чисто електро ..

    https://www.autohome.com.cn/beijing/

  35. 35 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1000 Любопитно

    БМВ си е хибрида на Тойота, понеже бяха изостанали драстично и те им дадоха технологията а пък Тойота взимат от тях дизелови мотори са европейския пазар...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  36. 36 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4282 Неутрално

    До 6
    или са в паника и се чудят как ще догонват? Стотици милиони инвестирани в съвършения дизел който вече не се търси - това хич не е весело!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK