"Субару" пуска на пазара в Европа първи хибридни модели

"Субару" пуска на пазара в Европа първи хибридни модели

© Субару



Японският производител на автомобили "Субару" пуска на пазара в Европа два хибридни модела, беше съобщено на автосалона в Женева, който продължава до 17 март. Става въпрос за класическа хибридна система, която не се нуждае от зареждане от контакта, а получава ток от работата на двигателя с вътрешно горене и генерираната при спиране кинетична енергия.


При "Субару" комбинация е от двулитров бензинов двигател и електромотор. Системата, кръстена и-Боксер (e-BOXER) на първо време ще се вгражда в новия "Форестър" и модела ЕксВи (XV). Тя ще се комбинира с автоматична вариаторна трансмисия и познатото симетрично задвижване на всички колела.


"Субару Визив Адреналин"

© Reuters

"Субару Визив Адреналин"




Двулитровият хоризонтално разположен четирицилиндров двигател в "и-Боксер" има 80% нови компоненти в сравнение със своя предшественик. Той е с мощност 150 конски сили, а въртящият момент е 194 Нм.


Електрическият мотор е със 16.7 конски сили. Във "Форестър" и "ЕксВи" системата предлага три режима на движение - чрез бензиновия мотор, с електромотора или чрез двата агрегата.


От място или при ниска скорост само електрическият мотор задвижва автомобила. Изцяло електрическото придвижване е възможно за разстояние до 1.6 км и до достигане на скорост от 40 км/ч.


"Субару Визив Адреналин"

© Субару

"Субару Визив Адреналин"


Системата "и-Боксер" повишава ефективността в градски условия, и при движение с множество спирания и тръгвания, като икономията на гориво може да стигне до 11% спрямо настоящата 2.0-литрова бензинова версия.


Електрическият поддържащ мотор и комплектът батерии са надлъжно разположени. Електромоторът е поставен близо до центъра на тежестта, докато батерията и други компоненти са монтирани над задната ос, предлагайки още по-нисък център на тежестта и по-добър баланс на разпределение на масите между предната и задната част на автомобила.


Прототип чертае бъдещия дизайн на "Субару"


На автосалона в Женева дебютира и новото "Субару Форестър". То е с 2 см по-дълго и по-широко от настоящия модел (вече 4.63 и 1.82 м), а междуосието е увеличено с три сантиметра (до 2.67 м).


"Субару Визив Адреналин"

© Субару

"Субару Визив Адреналин"


Сред новостите освен хибридното задвижване е система за сигурност, която с помощта на камери открива, ако водачът е заспал или има склонност към заспиване, и сигнализира.


В Женева дебютира и миналото фейслифт "Субару Леворг". Освен промените отвън колата може да се похвали и преработен 2.0-литров атмосферен бензинов двигател и променено окачване, гарантиращо по-комфортна возия.


На щанда на Subaru световната си премиера направи концептуалният автомобил "Визив Адреналин" ("VIZIV ADRENALINE). Това е първият модел на марката, изразяващ новата концепция на дизайна, която предстои да навлезе в бъдеще и в серийните модели.


"Субару Визив Адреналин"

© Субару

"Субару Визив Адреналин"


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (47)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    1.6 км пробег? Субару продължават да изостават с десетина години от конкурентите. И новост било система за следене за заспиване на водача...

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    С тези 1,6 км. пробег на ток и невъзможност за зареждане от контакта, явно целта на този хибрид е единствено да се покрият еко-нормите. Явно без елекрическо подпомагане, този безнинов двигател и за ЕВРО 6 не става.

  4. 4 Профил на kirka80286
    kirka80286
    Рейтинг: 851 Неутрално

    До коментар [#2] от "lz2":
    Не и с тези батерии, не и в нашия живот. :)

    "Тhe lack of major wars may be hurting economic growth." New York Times
  5. 5 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    Както вървят нещата, на #ихтамнетите и на чалмите съвсем скоро съвсем ще им се стъжни съществуването!
    —цитат от коментар 2 на lz2


    Е точно с този двигател, това няма да стане... Всеки един малотиражен турбо двигател, със среден разход 5л/100км, им бърка по-сериозно в здравето.

  6. 6 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3958 Неутрално

    До коментар [#1] от "truly":

    Субару са изостанали, поне 20 години... Правят прилични, но в малка ниша коли, които се продават основно на американския пазар. Скъпо поддържане и висок разход. В Европа се чудя, как продават още...

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  7. 7 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 636 Неутрално

    С тези 1,6 км. пробег на ток и невъзможност за зареждане от контакта, явно целта на този хибрид е единствено да се покрият еко-нормите. Явно без елекрическо подпомагане, този безнинов двигател и за ЕВРО 6 не става.
    —цитат от коментар 3 на cristo_n


    1.6 км без да е необходимо да се зарежда от ДВГ... всеки хибрид има малък пробег самостоятелно - условието е да минеш 1.6 км без да надвишаваш 40 км/ч., иначе минаваш на бензин. Като минеш 1.6 км. на електрическия се пали бензина и почва да зарежда батериите + да поддържа електрическия мотор без да се задвижда от него, ако продължаваш да караш с под 40 км/ч.

    Приуса е по същия начин, както и всеки хибрид.

    Просто изразяваме личното си мнение!
  8. 8 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Пълен боклук. 😄 Това 100% е само за да се води по документи че е хибрид и да покрива евро 6.

    If you are going through hell... Keep going!
  9. 9 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Няма абсолютно никакъв шанс тази кола да харчи по-малко от 8 на 100.

    If you are going through hell... Keep going!
  10. 10 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Даже една кола, която НЕ е хибрид може да измине такова разстояние на ток. 😁
    Аз ако сложа моя голф на скорост и въртя със стартера съм сигурен че ще измине поне 1 километър докато не се изтощи акумулатора.

    If you are going through hell... Keep going!
  11. 11 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    Приуса е по същия начин, както и всеки хибрид.
    —цитат от коментар 7 на Чичкото


    Приуса от 6 години насам вече е плъг-ин хибрид и има в пъти по-дълъг пробег само на ток: 18 км. за първото поколение Приус плъг-ин и 40 км само на ток за актуалния модел!

    А Субару през 2019 тепърва дават 1,6 км (ЕДИН КМ. И 600 МЕТРА)... Приуса има 80 к.с. електрически мотор, а това Субару с неговите огромни гуми - 16.7 к.с. ...
    Виждаш ли разликата?

  12. 12 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    До коментар [#10] от "dante_18":

    100-на метра само - пробвано е ;) Но ако не беше Голф, а Субару, можеше да мине да хибриден :)

  13. 13 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    Двулитровият хоризонтално разположен четирицилиндров двигател .....................
    ===============
    това вече е новост, че ми беше почнало да ми писва от тези вертикално разположени двигатели, които се налагат тия дни.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  15. 15 Профил на Принц Серж
    Принц Серж
    Рейтинг: 265 Весело

    Поредния прехвален боклук от субару :)

  16. 16 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Бъдещето принадлежи на изцяло електрическите автомобили. Хибридите са просто временно отклонени от пътя, но като цяло имат основно минуси - по-тежки са, системите им за задвижване са по-сложни от конвенционалните автомобили с ДВГ, по-скъпи са, но за сметка на това пестят цели 10% гориво.

  17. 17 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#6] от "tww09306483":

    Имат си хардкор фенове. Шофьор, качил се веднъж не Субару, след това не се връща към други марки.

  18. 18 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#13] от "Цайко":

    Новост, новост, колко да е новост, от 1896 година. (почти) всички двигатели на Субару са боксеров тип, като това има предимства (по-нисък център на тежестта), но и недостатъци (неравномерно износване на стените на цилиндъра).

  19. 19 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#11] от "cristo_n":

    А Субару през 2019 тепърва дават 1,6 км (ЕДИН КМ. И 600 МЕТРА)... Приуса има 80 к.с. електрически мотор, а това Субару с неговите огромни гуми - 16.7 к.с. ...
    Виждаш ли разликата?
    —цитат от коментар 11 на cristo_n


    Идеята на електрическия двигател в тази кола не е да мине 18 км без да работи бензина, нито да има 80 коня (за какво са ти 80 коня....?), а идеята е да харчи малко в града. Караш спокойно от светофар до светофар, не повече от 40 км/ч, най-много да запали бензиновия двигател като минеш тия 1.6 км... и пак ще е 2.5 л/100 км., не 8 (което е малко за 4х4 автомобил)...

    Субару не цели да е конкурент на ФВ Ъп! или Аурис, а на Лексус и техния хибрид (който е по-хубав, но това няма значение).

    Просто изразяваме личното си мнение!
  20. 20 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5263 Неутрално

    Общо взето едно голямо ...нищо!

    До истината се достига с познание!
  21. 21 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3958 Неутрално

    До коментар [#17] от "Густав":

    Вятър...! Един приятел търкаля някакъв Аутбек, няколко години. Нищо особено... И аз съм го карал няколко пъти. Много спъната кола, като за 2.5 бензин. Гореше, като змей. С архаична скоростна кутия, автомат. Скъпи части и трудно се намират. Все чакаш и се разправяш... Лично аз не разбирам, какво толкова им хвалят.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  22. 22 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 231 Неутрално

    Карах няколко стотин километра субару XV 2018... Вози адски добре, има страхотна система за спазване на дистанция на магистралата (адаптивна според разстоянието до предната кола), същата система помага и за аварийно спиране в града (пешеходци, коли итн).. На магистралата при 140км/час (Пловдив-София)-даде 7.5/100км със зимните гуми. При 120км/час-6.5литра. Знам, че има по-икономични коли... но с тази кола се усещах адски сигурен, не се накланя в завоите дори с голяма скорост, спира и е тиха. Отвътре таблото е в изкуствена кожа с шевове. И пак повтарям-това е истинско 4 по 4 с бавни скорости през бутон. Когато си на автопилот изобщо не трябва да натискаш педала на газта и съответно не разбираш вариаторната кутия. Доста добър автомобил.

  23. 23 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 231 Неутрално

    Ако в града тази хибридна система свали 2л/100км ще е чудно.

  24. 24 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2482 Неутрално

    До коментар [#23] от "Tod":

    Да, обаче май батерийките са му слабички.
    Изостават в това отношение.

    Panta rhei....
  25. 25 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#19] от "Чичкото":

    Този двигател може да харчи 2/100 само в мечтите те.
    Ако е студен ще харчи 15/100 в град.

    If you are going through hell... Keep going!
  26. 26 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 231 Неутрално

    До коментар [#25] от "dante_18":

    Имах предвид от 10 на 8л/100км градско. Субару си имат философия и то доста различна. Трябва да има и такива марки.

  27. 27 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    С тези 1,6 км. пробег на ток и невъзможност за зареждане от контакта, явно целта на този хибрид е единствено да се покрият еко-нормите. Явно без елекрическо подпомагане, този безнинов двигател и за ЕВРО 6 не става.
    —цитат от коментар 3 на cristo_n

    Основната цел на чистите хибриди е икономия на гориво съответно по-малки СО2 емисии. Безсмислено е да се дава колко може да мине чисто електрически. За съответният автомобил до определена скорост се кара само с елекродвигателя/те. Батерията се зарежда от двигателя или от рекуперация. При по-висока скорост ел. двигателите помагат на осн. двигател, така разходът на гориво спада значително. Осн. предимство на хибридите е в града и извън градски пътища. По магистрала почти няма никакво предимство в сравнение с конвеционалните автомобили. От хибридите, които имаме среден годишен разход Ярис-4,5л, РАВ4-7,2„ РХ450Н-7,9л. Моето мнениее, че хибридите ще са осн. автомобили в близките 10-15год, най- вече заради проблемите със зареждането на електроавтомобилите и тяхната цена. Аз съм пробвал 4месеца с Рено Зое с абонамент на батериите и се отказах поради горните причини. В сравнение с Яриса на мен ми е и икон. по-неизгоден. Иначе на Ярис 2018г чисто електрически ок. 2км, РАВ4 2016г - ок. 4км„ РХ450х 2018г - ок.10км.

  28. 28 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1632 Весело

    [quote#7:"Чичкото"][/quote]

    Нищо подобно.
    В Субару НЯМА режим на работа на зареждане на батериите от бензиновия мотор. Между другото, Приус също няма такъв режим.
    Такъв режим има Волт, където бензиновия мотор е САМО за зареждане на батериите и не може да движи самостоятелно автомобила.

    Знанието е сила, информацията - власт
  29. 29 Профил на xamctep
    xamctep
    Рейтинг: 457 Весело

    Това "Субару" не е за тези, които карат "Субару". :)
    Не мога да си представя да си заменя шестцилинровият "Аутбак" с това. Досега съм си ги подменял само с по-нов шестцилинтров. И така над 10-15 години. :)

  30. 30 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 487 Неутрално

    До коментар [#17] от "Густав":

    Ходи им обяснявай...

    Ерата на великия боксер отминава. Няма да заменя шестте цилиндъра с хибрид, но с нетърпение чакам изцяло екетрическото субару. Страхотна АВД система, супер сигурност на пътя. Сигурен съм, че ще догонят тенденциите и дори ще ги налагат. Субару си е Субару - не са случайна марка.

  31. 31 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    Добри новини за почитателите на съзвездието.

  32. 32 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#28] от "pag":

    Нищо подобно.В Субару НЯМА режим на работа на зареждане на батериите от бензиновия мотор.
    —цитат от коментар 28 на pag


    Забавно. А как се зарежда батерията според теб?
    При 100% заряд на батерията и да кажем до 40 км/ч колата работи единствено на електрически двигател. Обаче, като почне да пада батерията - хоп, задействаме бензиновия двигател, който върти алтернатори, някви сложни процеси, бла-бла и почва да зарежда батериите на хибридната кола.


    Такъв режим има Волт, където бензиновия мотор е САМО за зареждане на батериите и не може да движи самостоятелно автомобила.
    —цитат от коментар 28 на pag


    Chevy Volt e PLUG-IN Hybrid, там бензиновия мотор е само за зареждане, да. Субару не са направили PLUG-IN Hybrid, а най-обикновен смотан хибрид, който да не харчи 18/100 в градски условия при спазване ограниченията кога работи само електричката и кога е включен в цялата схема ДВГ.

    Със здраве :)

    Просто изразяваме личното си мнение!
  33. 33 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    Даже една кола, която НЕ е хибрид може да измине такова разстояние на ток. 😁Аз ако сложа моя голф на скорост и въртя със стартера съм сигурен че ще измине поне 1 километър докато не се изтощи акумулатора.
    —цитат от коментар 10 на dante_18


    Манияк! :-)
    То ако го буташ, ще минеш и повече. А като се има предвид, че мускулите се свиват поради подадения от мозъка електрически импулс, пак ще се води на ток в комбинация със глюкозно захранване на мускула.
    ТИ СИ ХИБРИД, а не човек!
    Поклон!
    :-)

  34. 34 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#25] от "dante_18":Имах предвид от 10 на 8л/100км градско. Субару си имат философия и то доста различна. Трябва да има и такива марки.
    —цитат от коментар 26 на Tod


    Точно казано. Или пък Volvo... кога точно тия шведи са се вълнували колко харчи. Като ти е много - не го купувай... така или иначе няма да имаш пари за части и качествена поддръжка.

    Просто изразяваме личното си мнение!
  35. 35 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#19] от "Чичкото":Този двигател може да харчи 2/100 само в мечтите те.Ако е студен ще харчи 15/100 в град.
    —цитат от коментар 25 на dante_18


    какво значение има студен или топъл? двигателя не работи за да задвижва колата, а за върти електроцентралата - пак казвам, при спазване на ограничението от 40 км/ч или без да настъпваш "газта" до долу на всяко тръгване.

    Просто изразяваме личното си мнение!
  36. 36 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    До коментар [#17] от "Густав":Вятър...! Един приятел търкаля някакъв Аутбек, няколко години. Нищо особено... И аз съм го карал няколко пъти. Много спъната кола, като за 2.5 бензин. Гореше, като змей. С архаична скоростна кутия, автомат. Скъпи части и трудно се намират. Все чакаш и се разправяш... Лично аз не разбирам, какво толкова им хвалят.
    —цитат от коментар 21 на tww09306483


    Бе да ти кажа имам приятел с Форестър. Ходихме с колата по билата на разни планини. Единия път, вече след12 часа нощем, че бяхме окъсняли, карах аз, че шофьоре се беше скапал. Та карам с около 50 км/ч по горска пътека на около 1800-2000 м надморска и изведнъж пътя пред мен го няма и пропаст. Пътеката завива на 90 градуса! Рязко в ляво с молитва на уста и .... не усетих колата даже да се наклони, не мръдна от зададения остър курс и не се отлепи от пътеката! Еми нема такова нещо! Затова ги карат и харесват. Разхода е друга тема.
    А, и още нещо, това дето все го пишат пишман журналята - "Тя ще се комбинира с автоматична вариаторна трансмисия и познатото симетрично задвижване на всички колела." Никога няма симетрично задвижване на всички колела, освен при блокаж на диференциала! Винаги води и се подава въртящо движение само към едното колело при 4х2 и към две от колелетата (едно отпред и едно отзад) при 4х4! Ако се подаваше винаги семертично, здрава ос нямаше да остава. За това и служи диференциала, да подава сила там където има по-малко съпротивление, а то и затова става буксуването, щото се подава към гумата дето е във въздуха, а затова пък и служи блокажа на диференциала за да подаде и към другата. Хората не се замислят често за тези неща.

  37. 37 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 536 Неутрално

    когато направят дизел, сложат му "хибрид", сложат нормална автоматична (не вариаторна) скоростна кутия, тогава може и да ги погледна.

    преди 3-4 години ги гледах в автосалона на цариградско - ама вариатор, бензинът (дизел хъкътъмъкътъ) - ае без мен.

    което не значи, че няма пътници за тоз влак, просто аз няма да си купя билет

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  38. 38 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 494 Весело


    До коментар [#6] от "tww09306483":
    "Субару са изостанали, поне 20 години... Правят прилични, но в малка ниша коли, които се продават основно на американския пазар. Скъпо поддържане и висок разход. В Европа се чудя, как продават още..."
    До коментар [#21] от "tww09306483":
    " Лично аз не разбирам, какво толкова им хвалят."

    Ако си купите, който и да е модел на Субару/моето е Форестър и кара да се изчервяват повечето т. нар. джипове при всякакви условия/, покарате го известно влеме, особено зимата, има вероятност и да спрете да се "чудите как продават още...", като и да "разберете, какво толкова им хвалят".
    Всъщност, всеки има правото на свободен избор и предпочитания.

  39. 39 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3958 Неутрално

    До коментар [#38] от "subaru":

    Да бе...! Не сме карали кола зимата...! Оставете ги тия общи приказки. Излезте на улицата, стойте един час и вижте, колко Субару-та ще минат покрай вас. Може и да не мине, нито едно. Това мисля, показва нещо...!
    Извън пристрастността на феновете, няма нищо особено. Тоест, по-високите разходи, които правиш за да караш Субару, не компенсират едно или две по-добри качества. Където има по-дълга зима или в планински райони, да си ги карат. За нормална експлоатация, няма смисъл...

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  40. 40 Профил на xamctep
    xamctep
    Рейтинг: 457 Весело

    До коментар [#39] от "tww09306483":

    То и с "Бентли" и "Ферари" е така - никой не ги кара, бе, няма ги по улиците. :)

  41. 41 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2831 Неутрално

    Така нареченото ЕХ-ВИ е Крострек, имаха хибриден модел за около две години и го спряха заради нисък интерес. Концепцията беше същата, малък акумулатор и ел. двигател които помагат на бензиновия. Икономията е незначителна, предимството е като натиснеш газта за да ускориш, ел. двигателя помага доста. Субару са супер автомобили! Но както колегата преди мен е коментирал си заслужава да ги имаш ако живееш и/или караш в райони със сняг.

  42. 42 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 494 Весело

    До коментар [#39] от "tww09306483":

    "Излезте на улицата, стойте един час и вижте, колко Субару-та ще минат покрай вас. Може и да не мине, нито едно. Това мисля, показва нещо...!"
    Аргуметите Ви са уникални и необорими. Вие безспорно сте титан на мисълта..... Поздравления!

  43. 43 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    До коментар [#19] от "Чичкото":

    А бе то това ми е абсолютно ясно, но е прекалено малко дори и за градско с тези 1,6 км, освен ако "градското" ти не е в някое село или град като Видин. Аз в София на ден изминавам градско по 25-30 км и минавам поне през 20 сфетофара и пешеходни пътеки, като това води до 40-50 спирания и тръгвания, т.е. 80% от потя ми ще си бъде на бензин!
    Освен това, дори и да караш като пенсионер (аз така карам), точно за тръгването от покой, каквото се случва след светофар, ти трябва мощност, а при тежките купета на Субару (което е хубаво, щото са железни!), с този 16.7 к.с. ел.двигател ще ускоряваш като с УАЗ-ка! В крайна сметка, дори и при нормално натискане на педала, ще се включва и постоянно ще работи бензиновия двигател, алетрическия само ще лъже тестовете за вредни емисии, че колата отговаря на екологичнитенорми!
    Така че, събеди се! ТРАБАНЧЕТО беше 23 коня (май).

  44. 44 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    Ако в града тази хибридна система свали 2л/100км ще е чудно.
    —цитат от коментар 23 на Tod


    Ако свали под 7 ще е чудо!

  45. 45 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 283 Неутрално

    До коментар [#29] от "xamctep":

    С това няма да го замениш, но може би с 2020 Субару Оутбак ХТ:
    https://www.torquenews.com/1084/2020-subaru-outback-24l-turbo-xt-and-new-advanced-safety-tech-are-coming

  46. 46 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 283 Неутрално

    До коментар [#39] от "tww09306483":

    Всеки си избира автомобила според неговите приоритети. За мен например Номер 1 е автомобилът да не показва никакви дефекти/повреди (особено двигателя). Естествено не броя нещата които се изтъркват и подържането трябва да е много добро. Не ме бърка по-големия разход, както се казва "евтинията е майка на мизерията".

  47. 47 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#43] от "cristo_n":

    продължаваш да сравняваш ябълки с круши... и не сравнявай електро-мотор с дву-тактов Трабант, щото тук нямаме дори ябъкли и круши.

    В крайна сметка - Субару пускат хибрид независимо дали заради еко-нормите и/или за да задоволят сегмент от клиенти -> важното е, че дори те имат хибрид и на когото му пука - ще го кара така че да използва бензиновия двигател в града колкото се може по-малко.

    Просто изразяваме личното си мнение!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK