България е първият пазар в ЕС, на който дебютира "Инфинити" с революционен мотор

България е първият пазар в ЕС, на който дебютира "Инфинити" с революционен мотор

© Витоша Ауто



България е първият европейски пазар, на който дебютира новият кросоувър на "Инфинити", кръстен QX50. Той беше представен снощи.


Сред отличителните черти на модела е революционният бензинов двигател с променлива степен на сгъстяване. Двулитровият агрегат настройва степента на сгъстяване на горивото според стила на шофиране, като предлага динамиката на бензинов мотор и ефективността на дизел.


България е първият пазар в ЕС, на който дебютира "Инфинити" с революционен мотор

© Георги Пауновски




В мотора степента на сгъстяване варира между 8 към 1 (за моментите, когато е необходима повече мощност) и 14 към 1 (за максимална ефективност при шофиране). Мощността на двигателя е 249 к.с., а комбинираният разход на гориво е 8.7 л/100 км.


В "Инфинити" QX 50 дебют в сериен автомобил прави и система за активно погасяване на вибрациите на мотора. Новият двигател се комбинира с вариаторна скоростна кутия.


Серийно кросоувърът е със задвижване на четирите колела с електронно разпределение на въртящият момент. То може да прехвърля тяга между предните и задни колела в съотношение до 50/50. Спирачките пък са със система за дозиране на усилието между левите и десните колела, в зависимост от пътните условия.


България е първият пазар в ЕС, на който дебютира "Инфинити" с революционен мотор

© Георги Пауновски


Дългият 4.69 м автомобил има ускорение до 100 км/ч за 7.3 секунди, а максималната скорост е 220 км/ч. Пътният просвет на кросоувъра е почти 22 см.


От селектора на централната конзола шофьорът може да избира между четири стила на управлението - стандартен, еко, спорт или персонален.


България е първият пазар в ЕС, на който дебютира "Инфинити" с революционен мотор

© Витоша Ауто


"Инфинти" QX50 е изграден върху изцяло нова платформа, която дава възможност за по-голямо вътрешно пространство и ефективност. Предните седалки са специално проектирани със съдействието на екипи от NASA и университета в Кейо, Япония, и базирани на изследвания в областта на нулевата гравитация. Формата им намалява натоварванията в гръбначните прешлени и крайниците.


Задните седалки са на релси, за да гарантират променлив размер на мястото за пътници и товар. Така минималният багажен обем варира между 895 и 1048 литра. Максималната вместимост, при сгънати задни седалки, е 1699 литра.


България е първият пазар в ЕС, на който дебютира "Инфинити" с революционен мотор

© Инфинити


Сред асистиращите системи е ранно предупреждение за опасност от удар, която не само следи автомобила пред QX50, но и този преди него, за да може да предупреди навреме за намаляване на скоростта на пътния поток. Разбира се, не липсват система за предупреждение и предотвратяване напускането на лентата, както и система за контрол на мъртвата зона, в случай че има обект, попадащ в невидим за водача сектор на автомобила.


Серийно фаровете са светодиодни, а гумите са по технология, която позволява изминаване на определено разстояние и когато са спукани.


България е първият пазар в ЕС, на който дебютира "Инфинити" с революционен мотор

© Инфинити


"Инфинити" QX50 е оборудван с кормилно управление с електронни импулси, което се адаптира към маниера на шофиране на водача. Оформлението на салона е ново, като за цялата информация и настройки се използват два дисплея върху централната конзола.


Цената на автомобила с всички екстри е около 126 хиляди лева.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 749 Неутрално

    И Мазда скоро се хвалеха с подобен революционен бензинов мотор с променлива компресия. Да се чудиш чия заслуга е, щом всеки си го приписва...

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (наръчник на българските либерални медии)
  2. 2 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1026 Весело

    126к... баси как ви цакат, драги зрители... същата воняща кутия на колела тука е около $51к със сички перемиум опции... туй у беге кинти праи не повече от 90к...
    https://www.georgeharteinfiniti.com/inventory/new-2019-infiniti-qx50-essential-awd-awd-crossover-3pcaj5m38kf130969

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  3. 3 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3562 Неутрално
  4. 4 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    До коментар [#2] от "tucker case":

    сложи ДДС, по-дълга гаранция и повече изисквания за безопасност и т.н. за ЕС пазара и цената е същата.

  5. 5 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    До коментар [#2] от "tucker case":

    Във България стоките са по-скъпи.
    Виж доста услуги са по-евтини.

    Доста българи си купуват автмобили извън България или си издействат сериозно отстъпки от дилърите.

    Модератора е неадекватен!
  6. 6 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 8 Неутрално
  7. 7 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    До коментар [#1] от "Скакауец":

    "И Мазда скоро се хвалеха с подобен революционен бензинов мотор с променлива компресия. Да се чудиш чия заслуга е....."
    ============
    Преди години карах едно БМВ с променливо газоразпределение.
    Голям кахър. Едва в следващите поколения заприлича на нещо.

    Еретик
  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4761 Неутрално

    До коментар [#2] от "tucker case":

    Данъците върху автомобилите в Европа са много по-високи от тези в САЩ! Нима това не Ви е известно?

  9. 9 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2193 Неутрално

    Подобна премиера у нас не ме учудва. Тук пазарът на луксозни и ултралуксозни возила е в подем, съответно "Инфинити" правят реверанс към тази целева група.

  10. 10 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1026 Весело

    До коментар [#8] от "vassilun":

    ноп... не ми е известно, щот никога не съм купувал коли у европа... ма си мисля, че не е кой знай ква разлика дали те цакат с такси или с яко раздуване на цени...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  11. 11 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    Чиста проба Социализъм. По-високи данъци, повече пари в общата каса за разпределение от правителството и депутатите, така и повече възможности за далавери. А това което се получава от хората за тези пари, на повечето хич не им харесват.

  12. 12 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 595 Неутрално

    И Мазда скоро се хвалеха с подобен революционен бензинов мотор с променлива компресия. Да се чудиш чия заслуга е, щом всеки си го приписва...
    —цитат от коментар 1 на Скакауец


    "Скайактив" не е с промяна на хода на буталото ..

    Иначе , ДОРИ И ДА НЕ Е ХИБРИД , кола с подобен нов двигател има по-малко СО2, отпечатък от електрокар ..

    https://insideevs.com/mazda-falsely-claims-skyactiv-3-will-be-cleaner-than-evs/

  13. 13 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 595 Неутрално

    И възниква въпрос - след като новите технологии, дават по-чисти коли с ДВГ, защо все още не се забраняват замърсяващите електрокари?

  14. 14 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 153 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    В много малко щати има данъци върху автомобили, и тези данъци не са високи. Обаче застраховките за т.н.луксозни автомобили са високи ( в САЩ за такива се смятат Ауди, Мерцедес, БМВ, Порше, Волво, Инфинити (Нисан), Лексъс(Тойота), Акюра ( Хонда), Кадилак ( Дженерал Мотърс), Ягуар,Роувър, Линкълн (Форд), Дженезис ( Хюндай)......

  15. 15 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Революционен боклук. Каква му е революционното в разход от 9/100?
    Кола на 4 години и после на вторични. Освен това, хората които си купуват подобни коли не им пука за разхода

    If you are going through hell... Keep going!
  16. 16 Профил на crusible
    crusible
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Колата радва! Динамиката също е доста добра за подобен тип автомобил.

  17. 17 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Няма ли най-после някакъв пробив в енергоносителите,че ДВГ стават кошмарно сложни вече.За някои това е добре,но за собствениците на автомобили никак.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  18. 18 Профил на raymen
    raymen
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#2] от "tucker case":

    Баце, като сложиш мито + акциз + екотакси + технотест + транспорт , колко стават?

  19. 19 Профил на Минуса
    Минуса
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#9] от "Читател":

    Според мен причината е че в развитите страни Тесла папка доста голям пазарен дял от луксозните автомобили.

  20. 20 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Инфинити излиза от Европа, цяла да остане на пазари като Азия, Америка и странно - източна Европа.
    Та не е странно, че този модел няма да се покаже никъде другаде освен Букурещ или Варшава.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK