Новите поколения на "Корола" и RAV4 от "Тойота" дебютираха в България

Новите поколения на "Корола" и RAV4 от "Тойота" дебютираха в България

© Тойота Болканс



Новите поколения на "Тойота Корола" и "Тойота" RAV4 направиха официалната си премиера в края на миналата седмица. "Корола" беше показана в трите и варианта - седан, хечбек (продаван в продължение на 12 години като "Аурис") и комби.


Гамата на "Тойота Корола" - комби, хечбек и седан

© Тойота

Гамата на "Тойота Корола" - комби, хечбек и седан


Гамата на "Корола" е разработена върху нова платформа, която подобрява пътното поведение и сигурността. Сред двигателите присъстват турбобензинов със 114 к.с. за хечбека и комбито и 1.6-литров със 132 к.с. за седана. Дизели в новото поколение на автомобила не се предлагат.




Във всичките си силуети "Тойота Корола" може да се поръча и като хибрид със 122 конски сили системна мощност. В автомобилите специално внимание се обръща на системите за сигурност, обединени под името Toyota Safety Sense.


Гамата на "Тойота Корола" - комби, хечбек и седан

© Тойота

Гамата на "Тойота Корола" - комби, хечбек и седан


Петото поколение на "Тойота" RAV4 също е на нова платформа, която е с по-нисък център на тежестта и значително повишена устойчивост срещу усукване на купето. Кросоувърът залага на водещо за класа пространство в багажника (580 л при вдигнати седалки).


Интериорът на "Тойота Корола"

© Тойота

Интериорът на "Тойота Корола"


За момента новата "Тойота" RAV4 се предлага в България само като хибрид, комбиниращ нов 2.5-литров бензинов двигател и електромотор, като системната мощност е 218 конски сили за версиите с предно задвижване и 222 к.с. при тези с двойно предаване.


"Тойота" RAV4 хибрид

© Тойота

"Тойота" RAV4 хибрид


Новата електрическа система 4Х4 на RAV4 хибрид е напълно преработена и подобрена, за да осигури много по-силно представяне при трудни условия и сигурно управление при хлъзгави терени. RAV4 е и първият модел на "Тойота", който се възползва от допълнителни функции на Toyota Safety Sense, интегриращи съвременни технологии за предотвратяване на инциденти и осигуряващи повече асистенция на водача, както и системи, включващи частично автономно управление.


"Тойота" RAV4 хибрид

© Тойота

"Тойота" RAV4 хибрид


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 719 Неутрално

    А пък аз спестявам за 14 годишна Корола от Горубляне. Само да не ме фалира спарка преди това.

  2. 2 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Гроздето е кисело, но това са много грозни автомобили. Хечбекът може да се гледа без да ти се повдига.

  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2514 Неутрално

    Грознеят ми всичките. Toyota CHR изглежда много по-добре от тях.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на ohg30520577
    ohg30520577
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#2] от "Дундурук":

    Въпрос на вкус- казало прасето, и продължило да си яде лайната.

  5. 5 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    Тойота колкото правят здрави коли,толкова изостават в дизайна и външния вид на колите си ....

  6. 6 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2537 Разстроено

    Щом няма дизел, ще пропусна 👎

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  7. 7 Профил на chevyvolt, Радев - национален предател!
    chevyvolt, Радев - национален предател!
    Рейтинг: 1752 Неутрално

    Королите хечбек и комби имат и още един вариант хибрид с мощмост 189 коня, т.е. има ги в 2 хибридни и един евтин с ръчни скорости турбо-бензин. Тенденцията е ясна - 100% хибриди.

    http://www.youtube.com/c/SSCBulgaria
  8. 8 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 792 Неутрално

    Най-добрите.

    Никога повече мутри начело на България.
  9. 9 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4310 Неутрално

    До коментар [#2] от "Дундурук":

    Хм-м-м-м-м... Преди две години, ходих да тествам Корола 1.6 бензин, 136к.с., с вариаторна кутия. Няма такава умряла кола...! Иначе вътре е, без забележки. Постарали са се. Останалото, голяма мъка. Вие като самолет пред излитане, а динамиката по-зле от Лада-та на тате по времената на социализма.
    После тествах Аурис Хибрид. Там нещата, бяха доста по-добре, но според мене подхожда повече на жена или пенсионер, в напреднала възраст.
    Накратко. Може и да са качествени, но са толкова изпилено и пестеливо направени, че да те е страх да се подпреш на нея. Тънки ламаринки, вратите дрънчат, все едно затваряш вратата на Вартбург. Лично мене, не ме грабна...

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  10. 10 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 508 Разстроено

    Надеждни са и са ми вършили добра работа тойотките. Само ме дразни как сменят фейса за година, година и половина и вече не си с новия модел...
    Затова може за парите за един Авенсис да си вземаш 2 годишно А6 и да караш 5-6 години последен модел. Поддръжката е друга естествено, но все пак това е дълго и широко ауди с 10 децибела по-бешумен интериор...Ако А6 идва дебелко, може и Пасатор с 20% по-евтино...

  11. 11 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Година и половина притежавах RAV4 хибрид 4Х4. Прекрасен автомобил с ниски експлоатационни разходи. Не знам дали адаптивният темпомат и авт. спиране спадат към автономното управление? " Радарът" на тези системи е в емблемата. В сравнение с други автомобили Мазда и Нисан инфотейнмънт системата е по-сложна за управление и настройка, и саунда не е толкова добър. Лично мнение.

  12. 12 Профил на kdesen
    kdesen
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Повече ми харесва компактното ведро Равче отпреди 10-ина години, в сравнение с този намръщен дебелак.

  13. 13 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3885 Весело

    Не съм против Тойота, но единственият им модел, който ми пасва е Камри, пък тука е по-екзотичен и от Волвото ми.

    Еретик
  14. 14 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 1346 Неутрално
  15. 15 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 717 Любопитно

    Новият RAV4 e с доста нацупена муцуна!
    На кого ли е сърдит?
    На Хюндай, Нисан, Киа, Туарега, ...

  16. 16 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    И Тойота добри, но Хонда са класа.

  17. 17 Профил на Албатросов
    Албатросов
    Рейтинг: 259 Неутрално

    Абе не няма да спечелят награди за дизайн или динамика, но пък са много издръжливи и непретенциозни добичета. Затова са едни от най-продаваните в света.

  18. 18 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    Старите рафки бяха доста добри,но всеки от собствениците казваше на ухо-пие го бензина.Ако са се преборили с този проблем-да,но иначе-не.

  19. 19 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#18] от "dolna4erti4ka": Хибридният модел РАВ4, който имах имаше среден годишен разход 7,5л. През топлото вереме градско и извън градско ( тук е силата на хибридите) често съм постигал 5,7л ( нормално каране и качествен бензин ) иначе средно ок 6,3л . По магистралата натоварен 130/140 км/ч ок. 9л.

  20. 20 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 246 Неутрално

    Хубава марка, но специално тези двата модела са скучни като дизайн. И какви са тези седани с под 150коня.. това си е спънато.

  21. 21 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4792 Любопитно

    Седанът определено се различава по отношение на дизайна от хечбека и комбито. Да не би да е защото ще се произвежда в Турция?

    Gunter glieben glauchen globen




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK