Над 20 хиляди души са дали капаро за първото електрическо "Порше"

Над 20 хиляди души са дали капаро за първото електрическо "Порше"

© Порше



Първият изцяло електрически спортен автомобил на "Порше", който ще носи името "Тайкан", се радва на сериозно внимание в цял свят. Автомобилът няма да бъде представен пред широката публика преди септември и окончателният му дизайн е все още неизвестен, но въпреки това над 20 000 души по света проявяват сериозен интерес да го купят, съобщиха от компанията.


Уточнява се, че това е броят на вече регистриралите се в листата на потенциалните купувачи, които са дали и първоначална вноска от 2500 евро. "Порше Тайкан" ще направи своя дебют през септември, а пазарното лансиране е планирано да се случи преди края на годината.


Над 20 хиляди души са дали капаро за първото електрическо "Порше"

© Порше




Автомобилът ще предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за значително по-малко от 3.5 секунди. Пробегът му ще бъде над 500 км, измерен в стария тестови цикъл NEDC. На определени зарядни станции ток за изминаването на 100 км ще се получава само за четири минути.


Членът на изпълнителния борд, отговарящ за продажбите и маркетинга в "Порше" - Детлеф фон Платен, посочва, че заради големия интерес се планира увеличение на производствения капацитет. Заради навлизането на електрическите модели в гамата на германския концерн се прави и разширение на завода в Цуфенхаузен.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2841 Неутрално



    Типично за нови маркови продукти, където се очаква първите бройки да получат колекционерска стойстоност.

  2. 2 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2716 Неутрално

    Ще има интерес, докато се появи ИЖ , някъде към 3019 г.

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4208 Любопитно

    На определени зарядни станции ток за изминаването на 100 км ще се получава само за четири минути.
    ____________
    Бавно ,но сигурно това е бъдещето! Само ми е интересно с колко зареждания може да мине 500 километра в зимни условия с използване на парно и погряване на стъкла,прозорци ,странични огледала и фарове за мъгла?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1430 Весело

    Това ми звучи като теслА ... за Тесла :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  5. 5 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    На определени зарядни станции ток за изминаването на 100 км ще се получава само за четири минути.____________Бавно ,но сигурно това е бъдещето! Само ми е интересно с колко зареждания може да мине 500 километра в зимни условия с използване на парно и погряване на стъкла,прозорци ,странични огледала и фарове за мъгла?
    —цитат от коментар 3 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    В такова време ще вадят от гаражите конвенционалните 4Х4 :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  6. 6 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 335 Неутрално

    Любимия на феновете на Порше традиционен звук с високоговорители ли ще го докарват? :) Щото не малка част от усещането идва от звука, вибрациите...

    Питам само - с две ръце съм ЗА електрическите коли..

  7. 7 Профил на planovik
    planovik
    Рейтинг: 572 Неутрално

    От известно време и аз искам да се регистрирам в листата на потенциалните купувачи,но системата ме изхвърля!

  8. 8 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    Ех, ако не бяхме закрили Балканкар и Електрокарите ....

  9. 9 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2323 Неутрално

    До коментар [#3] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    точно как смяташ да подкараш по нашите улици това ниско Порше ,особено зимата ,много мазохистично ,а и на ток ....

  10. 10 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2367 Неутрално

    Това вече е нещо сериозно, от сериозен производител.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  11. 11 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    До коментар [#6] от "koliok5":

    Първо вибрациите не са желани и затова ги намалят доколкото могат , затова и съремените поршета дори спортни не друсат и вибрират като тези преди 20-30 години. Второ и сега звука , който поршета е изкуствено създаден генериран, то не само при тях де , а при всички спортни коли за да се зъдава опрделена илюзия за мощност , която я има , но без адекватно озвучаване не се усеща така както вътре така и вън/

  12. 12 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3588 Весело

    До коментар [#8] от "blondofil":

    щяхме да товарим с тях поршетата по автовозите?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  13. 13 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    Къде са Тесла зомбитата?

  14. 14 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    До коментар [#4] от "ь":

    Порше не могат да извадят сносна кола под 100 000 евро , няма как електрическо Порше да струва по малко , тоест това са коренно различни сегменти , които нямат нищо общо. По скоро в някаква степен това е кокуренция на електрическият Майбах, иначе истинската конкуренция за Тесла са Аудитата , които предстоят да излезат , но засега те са по слабички и доста назад от теслите , единствено дизайна им по ми харесва.

  15. 15 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1537 Неутрално

    Ще има интерес, докато се появи ИЖ , някъде към 3019 г.
    —цитат от коментар 2 на 4ort

    Имате ли информация какъв ще бъде размера на вноската и колко с;ед колко години се предполага, че ще излезе номерът?

  16. 16 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    До коментар [#14] от "Иван К.":

    да извадят сносна с ДВГ

  17. 17 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 579 Весело

    Ех, ако не бяхме закрили Балканкар и Електрокарите ....
    —цитат от коментар 8 на blondofil


    Хубаво си ги правехме, ем качествено, ем тънко. Що ги спряхме и аз не знам. Сигурно дългата ръка на Сорос.
    Майтапа настрана, но знам някои тънкости(от първа ръка) от кухнята на това производство, че чак ме срам да ги споделя. Но такова ни беше цялото производство. Комунисти, сър.

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  18. 18 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Последователи на лидера. Мъск направи това преди 3 години с Модел 3.

    The best way to predict the future is to invent it.
  19. 19 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    На магистрала Струма няколко пъти виждам два автомобила Тесла - един кафяв със софийска регистрация и един сив с благоевградска! Сигурно си заслужават парите :)

    Машини прости, народ неук.
  20. 20 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3112 Весело

    Ще има интерес, докато се появи ИЖ , някъде към 3019 г.
    —цитат от коментар 2 на 4ort


    В Мототехника ли се правят заявките? Цвят естествено не се избира!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  21. 21 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 2804 Неутрално

    Мисля да взема две, само да спаднат под четвърт мильон.

  22. 22 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 2804 Неутрално

    [quote#17:"Чоко и Боко"][/quote]

    Чувал съм, че ги купували японците и от изхабените материали за един правели 10 истински. Не знам дали е вярно.

  23. 23 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2367 Неутрално

    До коментар [#14] от "Иван К.":

    Няма Тесла, която може да се конкурира с Порше.Да не говорим, че и теслите да май тъдява като цена, изключва последното дърво.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  24. 24 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    До коментар [#4] от "ь": Порше не могат да извадят сносна кола под 100 000 евро , няма как електрическо Порше да струва по малко , тоест това са коренно различни сегменти , които нямат нищо общо. По скоро в някаква степен това е кокуренция на електрическият Майбах, иначе истинската конкуренция за Тесла са Аудитата , които предстоят да излезат , но засега те са по слабички и доста назад от теслите , единствено дизайна им по ми харесва.
    —цитат от коментар 14 на Иван К.


    Ами да! Мниго гадна кола са направили Порше! Друго си е теслата.

  25. 25 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#6] от "koliok5":

    Звука на

    До коментар [#14] от "Иван К.":Няма Тесла, която може да се конкурира с Порше.Да не говорим, че и теслите да май тъдява като цена, изключва последното дърво.
    —цитат от коментар 23 на Noise


    Всеки един от моделите на Тесла мачка Поршето.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=UJNY6BKnHaY
    И това е само семейния седан, а не родстера....

  26. 26 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    До коментар [#14] от "Иван К.":Няма Тесла, която може да се конкурира с Порше.Да не говорим, че и теслите да май тъдява като цена, изключва последното дърво.
    —цитат от коментар 23 на Noise


    https://www.tesla.com/model3

    Porsche - 0-100km 3.5 sec, 500km пробег, цена €85,000
    Tesla 3 - 0-100km 3.2 sec, 520km пробег, цена €58,000 и в момента е на пазара. Тесла има няколко хиляди зареждачки в Европа. Порше ще излезне през Септември и колко зареждачки има? От тези които можели да зареждат 100км за 5 минути. Тесла Суперчарджер V3 може да зарежда 120km за 5 минути.
    https://www.tesla.com/blog/introducing-v3-supercharging

    Но иначе Тесла не може да се сравнява с Порше, защото е ....... по-евтина, по-бърза, има по-голям пробег и може да се зарежда по-бързо? По-компактна кола е но има по-голям багажник. И това е Тесла 3. За Тесла S да не говорим. Тя е на пазара от 8 години вече. Сетила са Порше Мара да се побара.

    California Über Alles
  27. 27 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    Важен е крайният резултат.
    Засега Тесла е напред като продукт...

    Модератора е неадекватен!
  28. 28 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Всъщност първото електрическо Порше е Egger-Lohner от 1898, известно още като C.2 Phaeton, или P1
    Следващият модел Lohner-Porsche (1900–1905) също е електрически, като в по-късните версии става хибрид (някои го определят като първата хибридна кола)

  29. 29 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#5] от "ь":
    Само да уточниш на кои казваш конвенционални, понеже до 30-те години на 20 век автомобилите с ДВГ са най-малък процент, след тези с парни и с електрически двигатели





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK