Новият модел на "Тесла" е електрически кросоувър

Новият модел на "Тесла" е електрически кросоувър

© Тесла



Новият модел на "Тесла", кръстен "Y", е кросоувър, който може да е с двойно задвижване, съобщиха от компанията снощи, българско време, при представянето му. Очакванията са цените на автомобила да тръгват от 39 хиляди долара.


"Модел Y" ще се предлага в четири варианта - с нормален пробег, удължен пробег, с двойно задвижване и пърформанс изпълнение. В салона има място за седем възрастни. В своята пърформанс версия кросоувърът се ускорява от място до 100 км/ч за под 4 секунди.


Новият модел на "Тесла" е електрически кросоувър

© Тесла




Максималната скорост е 241 км/ч, а запасът от ход е 370 или 483 километра в зависимост от избраната батерия.


Освен отзад новата "Тесла" има багажник и отпред, а багажният обем се увеличава благодарение на сгъващите се задни седалки. Сред екстрите са използването на смартфона на собственика вместо ключ, 15-инчов екран на арматурното табло, възможност за предварителна климатизация на салона и други.


Новият модел на "Тесла" е електрически кросоувър

© Тесла


"Модел Y" e съвместим с нова суперзарядна станция, разработена от "Тесла". Плановете са от нея да бъдат монтирани 12 000 бройки в 36 страни. Твърди се, че за минута тя може да зареди ток за изминаването на 25 километра.


Първите доставки на новия модел на "Тесла" се очакват през есента за версиите с удължен пробег и през следващата пролет за тези с нормален. Цените ще тръгват от 39 000 долара. С всички екстри "Тесла Модел Y" ще струва 60 хиляди долара.

Ключови думи към статията:

Коментари (185)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Къде ли е третия ред седалки?

  2. 2 Профил на sokratus
    sokratus
    Рейтинг: 499 Неутрално
  3. 3 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1160 Весело

    Супер, супер! Пожелавам й попътен вятър и многобройни клиенти!

  4. 4 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 3091 Неутрално

    Какви нови модели? Тези не бяха ли пирамида, събираща вноски от балъци, с които Мъск да си купи остров на който да се скрие?...

  5. 5 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    Само на мен ли това на картинката ми прилича повече на голям седан отколкото на кросоувър.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  6. 6 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    Супер.
    Бъдещето днес.

    Panta rhei....
  7. 7 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4134 Неутрално

    До коментар [#1] от "taratanki":

    Аха... По показаните снимки или картинки и аз не виждам, къде ще се съберат 7 души.
    Интересно нещо е Тесла-та. Въпреки, че не става за дълги пътувания, за средни и къси преходи ще е много добър вариант.
    Дано, в някакво обозримо бъдеще направят технологичен пробив при батериите. Тоест батериите да станат по-леки, по-компактни, по-евтини и с по-дълъг пробег.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  8. 8 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 744 Неутрално

    До коментар [#5] от "Боби Колев":

    Хечбек

  9. 9 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Малко непълна информация от Дневник, всъщност стига до 540 км по WLTP, който е доста реалистичен.

    Официалните характеристики на всяка версия са следните: задвижването на задните колела Long Range има 540 км автономия (WLTP цикъл), достига 209 км / ч и ускорява от спиране до 100 км / ч за 5.8 секунди. Двойният ДВД с дължина на полето има обхват от 505 км, върх от 217 км / ч и ускорява за 5.1 s; И накрая, Dual Motor Performance AWD, най-добрата производителност, има 480 км автономия, максимална скорост от 241 км / ч и завършване на това ускорение за 3,7 секунди.

  10. 10 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 191 Неутрално

    Поредният им модел със стерилен дизайн.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  12. 12 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Модел "Х" изглежда много, много по-добре.

  13. 13 Профил на amg32
    amg32
    Рейтинг: 47 Неутрално

    До коментар [#7] от "tww09306483":

    И как позна, че не става за дълги пътувания?! Как ви ги раждат главите балкански всякакви умозаключения? Цяла европа се пътува спокойно с тесла! Няма място в западна европа, където да няма покритие! В Гърция можеш да видиш западноевропейските тесла когато са на курорт! За Америка да не говорим изобщо!

  14. 14 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Какви нови модели? Тези не бяха ли пирамида, събираща вноски от балъци, с които Мъск да си купи остров на който да се скрие?...
    —цитат от коментар 4 на vhv


    Те и затова пускат "растерни изображения на превозни средства"....

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  15. 15 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 848 Неутрално

    370км? Това означава, че софиянци ще ходят на море в бургаското Джъмбо.

  16. 16 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1160 Любопитно

    Модел "Х" изглежда много, много по-добре.
    —цитат от коментар 12 на VeLikoV


    Аз например не си купувам кола заради фасона, а заради ефективността, примерно при мен това е основния критерий. Та каквото и да е Тесла би ми вършила идеална работа, ако ще и да е най-грозната на планетата, важното е какво ще има под капака дето се вика...

  17. 17 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5403 Неутрално

    Поредният .....бъдещето днес и сега!

    До истината се достига с познание!
  18. 18 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 637 Неутрално

    В момента, в който батериите подминат 600 километра пробег, та да си сигурен, че ще можеш да минеш 500 и при студено време, задръствания и т.н. си купувам електричка :D

  19. 19 Профил на gooodnight
    gooodnight
    Рейтинг: 316 Неутрално

    370км? Това означава, че софиянци ще ходят на море в бургаското Джъмбо.
    —цитат от коментар 15 на yavooor


    НЕ. Това означава, че вместо в софийското Джъмбо, ще напазаруват плажните и др. вещи в бургаското Джъмбо. През това време колата ще е дозаредена и те комфортно ще пристигнат в квартирата в Синеморец!
    Бъди Оптимист, а не Песимист.

  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4145 Неутрално

    Преди около месец карах сина ми с такси на плуване и видях туки пред нас един SUV Тесла, ръждивочервен, как скри топката на Мерцедес GLE от светофар. Мерцедесът беше с четири ауспуха, голям баровец, но този буквално се изстреля от място като снаряд и се скри в далечината, докато оня трещеше с четирите си ауспуха подире му.

    Да не говорим, че на нашата улица паркира една червена Тесла модел S и ми е кеф да я гледам как потегля, безшумно като призрак.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4145 Неутрално

    До коментар [#20] от "Norman Granz":

    "туки пред нас " >> току пред нас

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Два пъти по-евтин от БМВ Х6, в чийто клас се нарежда. Колата е направо без пари за този клас автомобили. Браво на МЪСК.

  23. 23 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 890 Любопитно

    До коментар [#20] от "Norman Granz":

    извинявай за любопитството ми, ама сина ти не порасна ли вече, та да ходи сам на плуване!?

  24. 24 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    Преди около месец карах сина ми с такси на плуване и видях туки пред нас един SUV Тесла, ръждивочервен, как скри топката на Мерцедес GLE от светофар. Мерцедесът беше с четири ауспуха, голям баровец, но този буквално се изстреля от място като снаряд и се скри в далечината, докато оня трещеше с четирите си ауспуха подире му.Да не говорим, че на нашата улица паркира една червена Тесла модел S и ми е кеф да я гледам как потегля, безшумно като призрак.
    —цитат от коментар 20 на Norman Granz


    Дори само за да късаш трътките на разни "баровци" на светофарите си заслужава. :D

  25. 25 Профил на zarzawat
    zarzawat
    Рейтинг: 487 Неутрално

    До коментар [#1] от "taratanki":Въпреки, че не става за дълги пътувания, за средни и къси преходи ще е много добър вариант.
    —цитат от коментар 7 на tww09306483

    Колко да не става - голям проблем ти е на всеки 500км да спреш за 30 минути да заредиш?
    Все още е проблем в източна Европа където няма суперчарджъри, планират тази година да го оправят този проблем - на картата им има планирани чарджъри на всеки важен международен път.

  26. 26 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    Два пъти по-евтин от БМВ Х6, в чийто клас се нарежда. Колата е направо без пари за този клас автомобили. Браво на МЪСК.
    —цитат от коментар 22 на The Island


    В класа на X3 е по-скоро. Иначе ще скъса шортите на всеки X6, то е ясно.

  27. 27 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 890 Весело

    Да си честитим успешното скачване на сьюз! Явно, че дневник няма да пуснат тази новина!

  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4145 Неутрално

    До коментар [#24] от "bobyb":

    "Дори само за да късаш трътките на разни "баровци" на светофарите си заслужава. :D"

    Аз лично карам спокойно и плавно, като оставям на всякакви баровци да се изживяват като велики карачи и да си чупят главите, но представям си как се е почувствал оня с четирите ауспуха, когато една "електричка" го направи за 5 гопейки.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#7] от "tww09306483":И как позна, че не става за дълги пътувания?! Как ви ги раждат главите балкански всякакви умозаключения? Цяла европа се пътува спокойно с тесла! Няма място в западна европа, където да няма покритие! В Гърция можеш да видиш западноевропейските тесла когато са на курорт! За Америка да не говорим изобщо!
    —цитат от коментар 13 на amg32


    Споко бе, човек. Това, Тесла-феновете палите по-бързо от самите тесли.

    Колегата просто пише, че е трудно за дълъг път заради батериите.
    Не, в Европа няма покритие от станции за бързо зареждане. Поне в Германия. Ауто Билд в броя си отпреди 2 седмици бяха пуснали по един маршрут няколко коли с различно задвижване.
    Теслата за 800 км дойде 4 часа след другите.

    За градско е ОК. 500км пробег е едно зареждане на моята кола. Правя го 2 пъти в месеца, тоест трябва да зареждам теслата пак 2 пъти в месеца.
    Но да тръгнеш до Бургас и да се върнеш ще си е преживяване.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  31. 31 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#24] от "bobyb":"Дори само за да късаш трътките на разни "баровци" на светофарите си заслужава. :D"Аз лично карам спокойно и плавно, като оставям на всякакви баровци да се изживяват като велики карачи и да си чупят главите, но представям си как се е почувствал оня с четирите ауспуха, когато една "електричка" го направи за 5 гопейки.
    —цитат от коментар 28 на Norman Granz


    Аз също карам доста спокойно а и колата ми съвсем не е спортна. Но ако имах тесла бих посрамвал от време на време някой перко като тоя. :)

  32. 32 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Любопитно

    До коментар [#13] от "amg32":

    "Няма място в западна европа, където да няма покритие!"

    Какво покрите да няма?

    Модератора е неадекватен!
  33. 33 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12191 Неутрално

    Разширяване на гамата автомобили. Тесла вече е пълнокръвен автомобилен производител :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  34. 34 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 3091 Неутрално

    До коментар [#27] от "ban":

    Честито! (Като за последно...) Следващите скачвания ще са само с кораби на Спейс Х. Така,че да пожелаем приятно пенсиониране на Съюз...

  35. 35 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 727 Весело

    [quote#16:"Г.Е.М."][/quote]

    Изненада - под капака няма нищо тая, освен ако не си сложил
    нещо в багажника :)

    Stef
  36. 36 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Любопитно

    До коментар [#31] от "bobyb":

    До коментар [#30] от "Norman Granz":

    Извинявайте, но вие на колко години сте?
    Това е направо супер важно свойство на един всекидневен автомобил, "да къса шортите на друг"...

    Модератора е неадекватен!
  37. 37 Профил на lon01600906
    lon01600906
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Проблемът на Теслата е,че все по-малко американци искат да си купят нещо от нея.

    Писането на тукашните тролове нищо няма да промени,колкото и да се напъват с броя на коментарите и клишетата в тях!

    Sic transit gloria mundi
  38. 38 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    Ауто билд
    —цитат от коментар 29 на taratanki


    Във ведомственото списание на VAG какво друго очакваш да пишат. Да се чудиш при това положение защо VAG постоянно спами с велики обещания и концепти, как ей сега, догодина ще залеее света с ел. коли.
    Май не са толкова уверени в себе си, а?

  39. 39 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Ще има ли версия с турбо дизел?

    If you are going through hell... Keep going!
  40. 40 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#33] от "penetrating":

    До коментар [#37] от "lon01600906":

    Проблем за Тесла вече ще бъде, че трябва да организира производството на все повече модели, а това е друга организация и други разходи.
    Също ще трябва да продава тези различни модели, което също води до сериозни разходи.

    Все повече тесла става редови автопроизводител, а това е различна от досегашната и дейност, да видим ще успее ли да го направи с необходимата печалба, защото нека не забравяме, че това е все пак едно търговско дружество...

    Иначе поздравления, Мъск успя да премине "следродилните трудности" и сега е изправен пред следващото предизвикателство...

    Модератора е неадекватен!
  41. 41 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5596 Весело

    До коментар [#15] от "yavooor":

    Трудна работа, ако се движат с разрешената 140 км/ч. скорост. А ако се движат с максималната скорост на автомобила - 241/км./ч и до Пловдив няма да стигнат...

    скоростен индекс "Y"
  42. 42 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    Цената е доста конкурентна спрямо останалите електрически СУВчета. Преди пет години тази кола би струвала $100'000, с 250-300км автономия. Има перспектива. Моята прогноза обаче е, автопилотът да бъде сертифициран преди електричките да изместят ДВГ-то. Миналата седмица карах под наем Голф с круиз-асистента и асистента за следване на пътното платно и бях много приятно изненадан. Преди месец пък пробвах Мондео, което разпознаваше пътните знаци. Близо е. Убер не успя да се пребори с такси-мафията в България, но автопилотът живот и здраве ще успее.

  43. 43 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#31] от "bobyb":До коментар [#30] от "Norman Granz":Извинявайте, но вие на колко години сте?Това е направо супер важно свойство на един всекидневен автомобил, "да къса шортите на друг"...
    —цитат от коментар 36 на Ivan_


    Кой е казал това? Не, най-важното свойство на един всекидневен автомобил е да не плаща данък русия.
    Да късаш шортите на някой мафиот яхнал бензинова ламя е просто част от кефа.

  44. 44 Профил на zarzawat
    zarzawat
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Да си честитим успешното скачване на сьюз! Явно, че дневник няма да пуснат тази новина!
    —цитат от коментар 27 на ban

    Союз лети от 1967-ма година и се скачва от 1973-та. За това време почти не се е променил. Това е сайт за новини все пак.

  45. 45 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#38] от "bobyb":

    Напротив.В Аутобилд имасамо суперлативи за Тесла. В същия брой бяха праткли редактор да кара 1 седмица в Щатите една Тесла. Само хубави неща писа човека

  46. 46 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    До коментар [#7] от "tww09306483":И как позна, че не става за дълги пътувания?! Как ви ги раждат главите балкански всякакви умозаключения? Цяла европа се пътува спокойно с тесла! Няма място в западна европа, където да няма покритие! В Гърция можеш да видиш западноевропейските тесла когато са на курорт! За Америка да не говорим изобщо!
    —цитат от коментар 13 на amg32


    На теория да. На практика в сезон пик отиваш на ел. колонката за презареждане и ти си 4-ра кола. Вместо 30 мин чакане за кафе - отива 3 часа висене. Реален случай. :)

    Друг реален случай в УК - две ел. станции за зареждане и на двете места ел. колонките повредени. Собственика казва че губи пари и затова няма техник наблизо да ги поддържа. Теслата се зарязва и на другия ден се прибира с пътна помощ.

  47. 47 Профил на georgi_mihailov
    georgi_mihailov
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#29] от "taratanki":

    Ауто Билд май бяха тези, които преди няколко години фалшифицираха вота за кола на годината за да може модел VAG да спечели?

    А дали има станции за бързо зареждане :
    https://supercharge.info/map
    https://www.plugshare.com/

    За 800км. Тесла с 100квч. батерия и трябва едно зареждане, което не е 4 часа. Освен ако не са тръгнали с 10% батерия.

  48. 48 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#43] от "bobyb":

    "най-важното свойство на един всекидневен автомобил е да не плаща данък русия."

    Ти във кой свят живееш?
    На кой нормален човек на таз ипланета му пука за Русия?
    Знаеш ли колко клиенти си купуват автомобил мислейки си за данък Русия?
    НУЛА, нито един...

    Модератора е неадекватен!
  49. 49 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#46] от "realguru":

    Това са съвсем очаквани неща при навлизането на една нова технология.
    Спокойно тези проблеми ще бъдат изчистени, въпрос на време и инвестиции е.
    Европа ще бъде номер едно в ел. автомобилите.
    Достатъчно малка е като територия, развита е икономически, достатъчно гъсто населена, и ще избухат едни закони, които да забранят ДВГ плюс дотирани инвестиции в зарядна мрежа и си готов...

    Модератора е неадекватен!
  50. 50 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    До коментар [#49] от "Ivan_":

    И от къде ще дойдат пари за пенсии и пари за дотации?

    Случайно да се сещаш, че акцизите върху горивата са второто най-голямо приходно перо в бюджета след ДДС. Не само у нас, а в цяла Европа. На 2.20 гориво - 1.20 ти прибира държавата.

  51. 51 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    До коментар [#10] от "Panda":

    Да дизайна им не кефи , но тъй като Тесла продават на широк кръг хора от младежи до пенсионери , от средна класа до богати хора , това е най подходящят и универсален дизайн. Когато електрическите станат по масови и се оформят нишите от Тесла ще разнообразят дизайна.

  52. 52 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    До коментар [#50] от "realguru":

    Само да поясним , че тази кола се прави за Америка , а не за България , а в Америка акциз на горивото няма данъчната тежест в цената е минимален процент , тоест тях не ги касаят пенсиите , а преполагам на Мъск му е все тая откъде Бойко ще вземе пари за пенсии

  53. 53 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#47] от "georgi_mihailov":

    Не ме разбирай погрешно. Аз харесвам Тесла и бих су купил такава или нещо друго електриèско с удоволствие. НО по-късно, когато според твоята карта в Салцбург има повеè от една зарядна станция, а на изток от Мостар - нито една.

    Така е, тестът на Тесла е била с по-малка батерия, понеже такава са им били дали.
    Впеàтляващото е друго - колата сама си е избрала режим на зареждане, следвайки своята карта на зарядните станции. Знаейки къде отива и къде има зарядни станции тя го е спряла на 3 места, където е зареждала частично, и вместо да кара 500км и да зарежда 2 часа, той е спирал 3 пъти, зареждайки по 30-40 минути.
    Проблемът възниква, когато дадена станция не работи... или има 10 коли преди теб. Например през август в Салцбург...

  54. 54 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    За тези пари с тези екстри си е направо много добре. Ако и съответната инфраструктура в България е на ниво - прекрасно!

  55. 55 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 1166 Любопитно

    До коментар [#48] от "Ivan_": Останал съм с впечатлението, че сте сериозен член на форума. Що им се вързвате на глупостите на тези? Вярно тъп начин да си изкарват прехраната, но и те са хора и трябва да ядат. Бъдете по снизходителен към тях моля!

  56. 56 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2232 Неутрално

    До коментар [#20] от "Norman Granz":


    До коментар [#24] от "bobyb":

    https://www.youtube.com/watch?v=8I-6_H0haAw
    Ето какво прави Тесла - семеен автомобил с най-добрите европейски "бегачки". Даже когато я кара един мангал който има Ламбо и се подиграва непрекъснато на Тесла. Накрая не може да си каже името и ...... разбира се си поръча веднага Тесла по телефона. Поучително за всички селяци с изпърдели БМВта в БГто. Разбира се това няма да ги убеди защото Телата ще измине по бавно 1,000 до 2,000 км на ден - пробег който явно е много важен за тях, нищо че най-много са ходили до Македония с баджанака. Но SOS - Селянина си Остава Селянин. Щом не е бегачка на газ ..... не става.

    California Über Alles
  57. 57 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Любопитно

    До коментар [#50] от "realguru":

    Случайно се сещам.
    Сега ти случайно да се сещаш, че електричество ползват много повече хора от тези които ползват горива?
    Или смяташ, че елетричеството не може да се облага с данъци и акцизи?

    Модератора е неадекватен!
  58. 58 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Весело

    До коментар [#55] от "Гарван":

    :)

    Модератора е неадекватен!
  59. 59 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4134 Неутрално

    До коментар [#13] от "amg32":

    Ако 300-350 километра, за тебе са дълго пътуване, добре! Ако ти се дреме час или два на бензиностанцията докато заредиш батериите, добре. Какво може да се види или какво не може и сам знам, защото ходя сравнително често из Европа. И сам виждам, колко коли Тесла има по магистралите. Друго...?

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  60. 60 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Весело

    До коментар [#56] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    И ти ли Понтиф, започна да залиташ по тези невероятни възможности на автомобилите за това колко бързо могат да ускорат до 100 от място:)?

    Я да ви попитам кои и колко от вас и колко пъти са ускорявали от 0 до 100 от място и къде?

    Аз имам изминати повече от милион километра в различни държави и различн автомобили и нито веднъж, нито веднъж не съм правил подобно ускорение, нито ми се е налагало.
    Също не познавам някой който да е правил или да му се е налагало подобно нещо.

    Не зная дали сте наясно, но от много години всеки тролейбус може да ускорява доста добре и не виждам в това никакво предимство спрамо автобусите например.

    Да не говорим, че ако това е целта на Тесла я очаква доста тъжно бъдеще, защото тези автомобили с ДВГ за които пишете имат незначителен пазарен дял:)

    Модератора е неадекватен!
  61. 61 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 885 Неутрално

    На 2.20 гориво - 1.20 ти прибира държавата,

    _----------


    Мами@цата им.... Да.. @#$#@#$#.......... 🍆🍆😈😁

    If you are going through hell... Keep going!
  62. 62 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2232 Неутрално

    [quote#38:"bobyb"][/quote]

    https://www.youtube.com/watch?v=9kAJwRuBTVY
    Фолксваген изкараха АУДИ Е-Трон. После се оказа че нещо не работел софтуеар та сега го върнаха за доработка но ..... официално това им е най-добрия ел-автомобил.
    Виж какво става когато Германска компания сравнява пробега и ефективността на Тесла, Ауди и Джаг й-пейс в реални условия на пътя. Тесла го мачка по всички показатели , като е почти 2 пъти по-добра. Иначе всеки момент ще залеят света. И те и Мерцедес, само дето Мерцедес също уж пусна ел кола но и те я върнаха за доработка. Май не е толкова лесно да биеш Тесла. Нищо че Тесла нищо не е измислила и електрички имало още през 1903г. Явно Мерцедес, БМВ и Фолксваген не ги знаят тези неща. Никой не им е казал че е толкова лесно.

    California Über Alles
  63. 63 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    [quote#38:"bobyb"]
    —цитат от коментар 62 на Pontif New Dnevnik SUCK
    https://www.youtube.com/watch?v=9kAJwRuBTVY Фолксваген изкараха АУДИ Е-Трон. После се оказа че нещо не работел софтуеар та сега го върнаха за доработка но ..... официално това им е най-добрия ел-автомобил. Виж какво става когато Германска компания сравнява пробега и ефективността на Тесла, Ауди и Джаг й-пейс в реални условия на пътя. Тесла го мачка по всички показатели , като е почти 2 пъти по-добра. Иначе всеки момент ще залеят света. И те и Мерцедес, само дето Мерцедес също уж пусна ел кола но и те я върнаха за доработка. Май не е толкова лесно да биеш Тесла. Нищо че Тесла нищо не е измислила и електрички имало още през 1903г. Явно Мерцедес, БМВ и Фолксваген не ги знаят тези неща. Никой не им е казал че е толкова лесно. [/quote]

    Аз за големите приказки на VAG и другите велики немци, имам само този коментар:

    https://scontent.fsof2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/53660883_2421673014511760_1941599816526069760_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.fsof2-1.fna&oh=cbf8656d0abd9767f6f21f2c763f9deb&oe=5D1E8209

  64. 64 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4145 Неутрално

    До коментар [#62] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    "Мерцедес също уж пусна ел кола но и те я върнаха за доработка. Май не е толкова лесно да биеш Тесла. "

    Not so fast, pal!

    Това не го ли броиш?
    https://www.autonews.ru/news/5b7ec4709a79475cf3d39d55?ruid=NaN

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  65. 65 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4134 Неутрално

    До коментар [#29] от "taratanki":

    Точно. Феновете са, по-скоро коне с капаци. Никой не отрича предимствата на електрическите коли. Но, няма как да си затворим очите пред недостатъците и ограниченията им към момента.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  66. 66 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Весело

    До коментар [#62] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Браво на Тесла.
    Значи няма защо да се тревожат, какво сте седнали да им адвокатствате тогава?:)

    Модератора е неадекватен!
  67. 67 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    Електромобилите се развиват. Поевтиняват, усъвършенстван се. Наближават къмбъшчън автомобилите, но в реалността продажбите от дълги години са 1 към 100. С това темпо няма да стане. Да кажем, че в някакъв момент продуктите и инфраструктурата станат напълно конкурентни на къмбъшчъна. ПРОБЛЕМЪТ Е, ЧЕ ВСИЧКИ ТЕЗИ ГОДИНИ И УСИЛИЯ ЩЕ СА ХВЪРЛЕНИ В ТЕХНОЛОГИЯ, КОЯТО Е САМО МАЛКО ПО-ЕКОЛОГИЧНА. Вместо да се търси някакво радикално ново решение, защото с тези батерии и настоящото производство на енергия работата хич не е еко. Тук сте фенове, но всички са чели, че екологичният отпечатък между един електромобил и един с ДВГ се изравнява към седмата година на употреба на втория.

  68. 68 Профил на kalinas
    kalinas
    Рейтинг: 425 Разстроено
  69. 69 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2232 Неутрално

    До коментар [#56] от "Pontif New Dnevnik SUCK":И ти ли Понтиф, започна да залиташ по тези невероятни възможности на автомобилите за това колко бързо могат да ускорат до 100 от място:)?Я да ви попитам кои и колко от вас и колко пъти са ускорявали от 0 до 100 от място и къде?Аз имам изминати повече от милион километра в различни държави и различн автомобили и нито веднъж, нито веднъж не съм правил подобно ускорение, нито ми се е налагало.Също не познавам някой който да е правил или да му се е налагало подобно нещо.Не зная дали сте наясно, но от много години всеки тролейбус може да ускорява доста добре и не виждам в това никакво предимство спрамо автобусите например.Да не говорим, че ако това е целта на Тесла я очаква доста тъжно бъдеще, защото тези автомобили с ДВГ за които пишете имат незначителен пазарен дял:)
    —цитат от коментар 60 на Ivan_


    ОК! Хайде сега да си мерим ..... кой колко коли е карал и къде .... Аз живея в Калифорния и карам всеки ден от 30 години насам. Тук всеки от 15 годишна възраст до 90 кара кола. Все си мисля че и аз разбирам нещо.
    0-100км не е непременно най-важният параметър. Това е така. По-важен е например 40 -100км. Това ти трябва за да се включиш бързо на магистрала или да се престроиш бързо Като правило кола която може много бързо да се ускори е по-безопасна. Тук не става въпрос за състезания. Аз карам всеки ден по 60-70 км просто защото ходя на работа. На две места трябва да се преустроя през 4 или 5 ленти за да хвана изхода който ми трябва. Тук се кара нормално с около 120- 140 ( или с 10км/ч). Трябва да пресеча 3 ленти които се включват от друга магистрала. Като правило тук никой не те засича и всеки се опитва да прави място но на тези две места за около 250 метра 3 ленти от коли които се движат с около 120км трябва да се разместят и пресечат с други 2 ленти. Тук има едно правило на "ципа" - две колони за да се пресекат по една кола от всяка колона минава между другата колона. Това е лесно когато са само две колони, Но в тези случаи се смесват 2 + 3 колони и човек трябва да внимава и да влиза бързо когато му направят място. Бързото ускорение е важно.
    В Калифорния Теслите са навсякъде. Имам чуството че в Бей Ериа всяка втора кола е Тесла. Гледам ги как бързо ускоряват. Определено им е по-лесно.
    Карах модел 3 на един приятел - няма сравнение с другите коли. Ускорението е моментално! Дори Порше 911 не може да се сравнява. Просто по-лесно се карат в трафика.
    Оказва се че и на сняг и лед са по-добри, защото ел мотора можеш да го управляваш до милисекунда. Нещо което е невъзможно с ДВГ и скоростна кутия.
    Що се отанся до пробега ... 500км е абсолютно достатъчно за всеки нормален човек. Аз никога не бих карал повече от 200 км без да спра за почивка, за кафе с пис брейк. тези лакърдии - да ама аз карам по 600км на ден без да спирам не ми минават. За такива има дизелови коли. Който има такава работа- да му е честито, няма нужда от Тесла.
    Идеална кола няма, няма и да има но едно е сигурно. Преди 10 години никой не си въобразяваше че такова нещо е възможно. Преди 5 години "експерти" се подиграваха и предричаха че нищо няма да излезе от Тесла. Сега всички шефове на автомобилни компании говорят само и единствено за Тесла. Всички отделят милиарди. Всички обещават нови модели. Аз лично не виждам нищо лошо в това.
    Аз съм голям любител на колите. Имам спортна кола само за кеф за каране през уикендите - хоби което в Европа е много скъпо. Тук е много достъпно. Закърмен съм с бензин. Дядо ми е имал транспортна компания през 30те години. Така че знам какво говоря. Не е необходимо знаячи които са първо поколение след Москвич 412 да ми обясняват ще е то автомобил и има ли той почва у нас. Казвам ти без да съм предубеден, без да притежавам електричка - Тесла са страхотни коли, Промениха света, както Модел Т го е направил. Като му дойде времето с радост ще си купя Тесла или ако има нещо по-добро на пазара.

    California Über Alles
  70. 70 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2232 Неутрално

    До коментар [#62] от "Pontif New Dnevnik SUCK":"Мерцедес също уж пусна ел кола но и те я върнаха за доработка. Май не е толкова лесно да биеш Тесла. "Not so fast, pal!Това не го ли броиш?https://www.autonews.ru/news/5b7ec4709a79475cf3d39d55?ruid=NaN
    —цитат от коментар 64 на Norman Granz


    Виж какво, те са in a league of their own. Самая Могучая не участва в тези дребни състезания. Те работят на съвсем друго ниво което аз не разбирам. Вече съм се примирил с този факт. На времето насилствено внасяха в НРБ едно списание "За рульом". Ит тези на които снимките уж бяха цветни но червеното, зеленото и синьото се разминаваха с 3, 4 мм. Та още там имаше статии и снимки на съвеЦки коли ЦАГИ-2, НАГИ-4 ... и другие такие които бяха много по-добри от Ферарри или Корвет или Порше. ...... Та честно казано аз съм имунизиран срещу Иж. Аз се моля в нашата държавица да направим нещо, мини-ссср е на светлинни години пред нас, това е ясно.

    California Über Alles
  71. 71 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2232 Неутрално

    До коментар [#62] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Браво на Тесла.Значи няма защо да се тревожат, какво сте седнали да им адвокатствате тогава?:)
    —цитат от коментар 66 на Ivan_


    ДВе изречени - две грешки.
    1. Тесла има за какво да се тревожи! Аз нямам за какво да се тревожа защото не съм техен акционер и все още не притежавам техен продукт.
    2. Не адвокатствам. Изразявам лично мнение. Тези форумни не са ли за това?

    Което налага и обратния въпрос - ти какво имаш против Тесла?

    California Über Alles
  72. 72 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Весело

    До коментар [#69] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Ей, голям роман написа за да се съгласиш, че това свойство е несъщественно.

    Сега може ли да обясниш, след като и ти разбираш, че е несъщественно свойство, защо толкова му акцентирате?

    "Оказва се че и на сняг и лед са по-добри, " :)
    Сигурен съм че всички клиенти на Тесла точно затова ги купуват, особенно във Бей ериа:)

    "Що се отанся до пробега ... 500км е абсолютно достатъчно за всеки нормален човек."
    Разбира се, че е повече от достатъчно, особенно пък в Европа където разстоянията са по малки. Ако въобще си говорим за това не случайно има препоръка на всеки 300-400 килиметра шофиране (1.5-2 часа) да се спира и да се прави кратка почивка. От гледна точка безопасност на движението и физическо психическо състояние на водача това си е много препоръчително.

    "Преди 10 години никой не си въобразяваше че такова нещо е възможно."
    Това не е вярно, просто ти липсва информация. Ако беш от транспортният бранш, щеше да занеш по колко много и различни проекти се разботи постоянно включително и ел. автомобили. Просто проектите са едно, комерсиализацията е друго.
    Всички иновации минават по тази пътека, един разбива статуквото и когато технологията понавлезе останилите се включват, същото ще стане и с ел. автомобилите.
    Рено нисан ги направиха масови, Тесла ги превърна в куул...
    Останалите ще се присъединят и ще предизвикат прехода към ел. автомобили...

    "Имам спортна кола само за кеф за каране през уикендите - хоби което в Европа е много скъпо. "
    Защо във Европа това да е много скъпо хоби?

    Модератора е неадекватен!
  73. 73 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Теб все едно насила те карат да я ползваш.

    Поредният им модел със стерилен дизайн.
    —цитат от коментар 10 на Panda


  74. 74 Профил на wak26352646
    wak26352646
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#29] от "taratanki":Ауто Билд май бяха тези, които преди няколко години фалшифицираха вота за кола на годината за да може модел VAG да спечели?
    —цитат от коментар 47 на georgi_mihailov


    Не бяха Ауто Билд, а списанието на АДАЦ. Но и тези са същите боклуци с измислени тестове.

  75. 75 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    Таваришт Пути не хареса това.

  76. 76 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    До коментар [#62] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Това сравнение е неуместно , все пак това са различен клас коли , теслата е по скоро мелез вдигнато КОМБИ и малко кросовърче, а Е трона СУВ. Вероятно теслата е по добра , след като Ауди изкарат и нещо подобно като габарити на Теслата ще ги сравняваме , но едва ли разликите ще бъдат големи

  77. 77 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    Няма какво да си кривим душичката-за 4-5години ситуацията се променя коренно.След само 1-2 години се надявам ,че цените ще паднат драстично,зарядните станции ще станат през 50-60км и то по 10 в редичка и с едно зареждане ще се минават поне 6-700км/300 при усложнени условия задръстване,чакане при катастрофа и др.такива чести препятствия на пътя.Тогава вече не виждам кой ще си купи друга кола освен електрическа ,освен ако не е пишман ловец и иска да кара из баирите и в калта.А за ускорението се смях от сърце-аз съм с дърто червено дизелово Фиат Уно на светофара.Постоянно давам газ и форсирам защото ми гасне.До мен чисто нова червена Тойота Селика/това става преди 25-30 години/ реши че искам да се гоним.Светна зелено и тя се изстреля ,а аз едвам потеглих.Смях се от сърце-намерил с кого да се състезава.

  78. 78 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    До коментар [#72] от "Ivan_":

    И как ще е несъществено , в България е много важно , защото като изпреварваш ТИР ти трябва бързо ускорение, по мощните коли са по безопасни .

  79. 79 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    И последно-виждала съм разработки ,на които целия покрив,предния и задния капак са фотоволтаици-това също ще промени драстично пробега.

  80. 80 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Весело

    Мерцедес също уж пусна ел кола но и те я върнаха за доработка. Май не е толкова лесно да биеш Тесла. "Not so fast, pal!Това не го ли броиш?https://www.autonews.ru/news/5b7ec4709a79475cf3d39d55?ruid=NaN
    —цитат от коментар 64 на Norman Granz


    Уха, тъкмо с него ще си нося компотите от село и дръвцата за зимата. Записвам се в мототехника, веднага, само да събера 1500 социалистически левчета за безлихвеният заем. Всъщност, реда ще е за внучето!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  81. 81 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Неутрално

    Оказва се че и на сняг и лед са по-добри, защото ел мотора можеш да го управляваш до милисекунда. Нещо което е невъзможно с ДВГ и скоростна кутия.
    —цитат от коментар 69 на Pontif New Dnevnik SUCK


    За сняг и лед, най- голямите предимства на електрическият автомобил е ниският център на тежестта и равномерното разпределение на тежестта между предният и задният пост. Това дава и голямо усещане за сигурност, колата е като залепена за асвалта.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  82. 82 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Весело

    SEXY!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  83. 83 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4134 Неутрално

    До коментар [#77] от "dolna4erti4ka":

    "... Няма какво да си кривим душичката-за 4-5години ситуацията се променя коренно.След само 1-2 години се надявам ,че цените ще паднат драстично..."!

    Не се знае... Може да се промени, ама може и да не се промени. Пък надеждите ти, за драстичен спад, ще си останат напразни.
    Батериите са скъпи. Не виждам и как ще станат по-евтини в близките години. Прекаленият оптимизъм е излишен. За година, две или три, чудеса няма да станат. Прехода към електрически коли, ще отнеме десетилетия... Не, че много хора не искат да стане по-бързо, но няма как.

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  84. 84 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Весело

    Поредният им модел със стерилен дизайн.
    —цитат от коментар 10 на Panda


    Не разбирам защо не харесвате простотата, функционалността и изчистеният дизайн. Това е също като продукт на Епъл!

    Пред време паднах като видях за първи път задницата на Мерцедес EQC, с нарисуваните хромирани ауспухчета. Това ли харесвате?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  85. 85 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Весело

    Значи, и Модел Y ще има стъклен покрив като Модел 3.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  86. 86 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Весело

    За страхуващите се от зареждането. Преди седмица Тесла показа суперчарджърите версия 3 с които автомобилите и зареждат по 110 километра (70 мили) за 5 минути. 1000 мили за 1 час,

    Всички суперчарджъри на Тесла ще бъдат ъпгрейднати до версия 3 до края на годината.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  87. 87 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2987 Неутрално

    Колко години вече на пазара и един свестен дизайн няма.Грозна картинка..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  88. 88 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 608 Весело

    До коментар [#28] от "Norman Granz":

    Пробвах се веднъж на три поредни червени светофара с едно БМВ И3 - не ми остави никакви шансове. На старт Е-колите са като катапулт. Много ми е интересно колко става пробегът ако в една 32 градусова жега трябва да работи климатик - а и купето не е малко като обем.

  89. 89 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#71] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Коментарът ми е весел, ироничен.

    Нищо няма против Тесла, забавно ми е да се шегувам с "надъхани вярващи", нали и такова приложение има форумът?

    Виж относно Мъск като СЕО на Тесла автомобили имам доста негативно отношение, особенно в отношението му към акционерите.

    Модератора е неадекватен!
  90. 90 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#78] от "Иван К.":

    Разбира се, че са по-безопасни.
    Сега ностава да обясниш аргументирано разликата между автомобил с ДВГ и ускорение 0-100 за да кажен 5,6 че и 7 секунди и електроавтомобил с ускорение 3 или 4 секунди относно изпреварването на камиони.

    И двата варианта са безпроблемни и безопасни, та както написах това че Тесла има 2-3 секунди по-добро ускорение всъщност няма практическо приложение...

    Модератора е неадекватен!
  91. 91 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#84] от "Realist":

    Въпрос на вкус...това е субективно понятие нали се сещаш.

    Модератора е неадекватен!
  92. 92 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4145 Неутрално

    До коментар [#84] от "Realist":

    "Не разбирам защо не харесвате простотата, функционалността и изчистеният дизайн. Това е също като продукт на Епъл!"

    Въпрос на култура.

    Повечето хора харесват "агресивно излъчване" - озъбени решетки, опулени фарове, хромирани ауспуси като водосточни тръби; други харесваме Тесла модел S...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  93. 93 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Весело

    Въпрос на култура.Повечето хора харесват "агресивно излъчване" - озъбени решетки, опулени фарове, хромирани ауспуси като водосточни тръби; други харесваме Тесла модел S...
    —цитат от коментар 92 на Norman Granz


    И аз се чудя защо некой хорица слушат чалга, а не музика. Въпрос на КУЛТУРА:

    Въпрос на вкус...това е субективно понятие нали се сещаш.
    —цитат от коментар 91 на Ivan_


    И образование, и култура, Иванчо!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  94. 94 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#92] от "Norman Granz":

    Въпрос на вкус, много културни хора също не харесват заоблените форми.

    На мен лично външният дизайн не ми влияе, не виждам какво значение има как изглежда един автомобил отвън, ти го използваш вътре...

    Когато ми дадоха да тествам Тесла Ес въобще не ми хареса този дисплей.
    Сега гледам, че подобни дисплеи слагат на все повече нови автомобили и там също не ми харесват...

    Модератора е неадекватен!
  95. 95 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Весело

    До коментар [#93] от "Realist":

    "Въпрос на вкус...това е субективно понятие нали се сещаш.
    —цитат от коментар 91 на Ivan_
    И образование, и култура, Иванчо!"

    Я кажи сега Реалиста какво обазование следва да имам (явно ми липсва), за да харесам определен автомобилен дизайн:)

    А за култура, я кажи имаш ли идея какво е култура въобще:)?



    Модератора е неадекватен!
  96. 96 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Весело

    Когато ми дадоха да тествам Тесла Ес въобще не ми хареса този дисплей.Сега гледам, че подобни дисплеи слагат на все повече нови автомобили и там също не ми харесват...
    —цитат от коментар 94 на Ivan_


    Абе, на тебе не ти трябва хубава карта и тези прекрасни много задачни компютри които ти дават толкова допълнителни възможности. Уазка, Компас и ВЕФ, и пей сърце.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  97. 97 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    До коментар [#93] от "Realist":

    Да ти кажа Реалиста за твоята култура никакъв спор не може да има.

    Само бегло като ти прочете изобилстващите с квалификации коментари човек и веднага си казва, че Реалиста е безпорно изключително "културен" човек:).

    Модератора е неадекватен!
  98. 98 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3689 Весело

    Я кажи сега Реалиста какво обазование следва да имам (явно ми липсва), за да харесам определен автомобилен дизайн:)
    —цитат от коментар 95 на Ivan_


    Не е много, първите 6-7 години. Селянина с колелото!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  99. 99 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#92] от "Norman Granz":Въпрос на вкус, много културни хора също не харесват заоблените форми.На мен лично външният дизайн не ми влияе, не виждам какво значение има как изглежда един автомобил отвън, ти го използваш вътре...Когато ми дадоха да тествам Тесла Ес въобще не ми хареса този дисплей.Сега гледам, че подобни дисплеи слагат на все повече нови автомобили и там също не ми харесват...
    —цитат от коментар 94 на Ivan_


    Явно затова Тесла не става, щото има голям дисплей. Не се притеснявай, коли без дисплеи колкото искаш. Някой да те кара да си купиш Тесла?

  100. 100 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 3808 Весело

    До коментар [#96] от "Realist":

    :)

    Забавен си както винаги:)

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK