Ограничението от 90 км/ч на "Тракия" остава поне за още половин година

Частта от "Тракия" с ограничение на скоростта е сигнализирана с такива знаци, поставени на всеки два километра

© Георги Пауновски

Частта от "Тракия" с ограничение на скоростта е сигнализирана с такива знаци, поставени на всеки два километра



Ограничението на магистрала "Тракия" в участъка между Чирпан и Стара Загора ще остане 90 км/ч поне още половин година, съобщи днес в рамките на парламентарния контрол министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова.


Заповед на пътната агенция от декември направи тази максимална скорост задължителна до 31 март, но сега се планира удължаването на срока до 30 септември. От изказването на Петя Аврамова се разбра, че вероятно ограничението ще се запази и след тази дата, тъй като до момента пари за ремонта на тези 40 километра от магистралата няма.


По предварителни данни са нужни 60 млн. лева, но сумата може да се промени, защото към момента дори не е ясна технологията, по която ще се направи обновяването. Като проблем Аврамова посочи, че е нужен цялостен ремонт на седем пътни съоръжения, а наличието на коловози било признак за сериозни проблеми в пътната конструкция на магистралата.




Министърът посочи, че след въвеждане на ограничението катастрофите в участъка са намалели. По повод предложението максималната скорост да е 90 км/ч само в активната лента и да е 140 км/ч в изпреварващата, която е в по-добро състояние, Аврамова уточни, че това принципно е възможно, но ще създаде риск от катастрофи и няма да има такава промяна.


За разсеяните глобата е 400 лева


Участъкът на "Тракия" между Чирпан и Стара Загора, както и този около разклона за Ихтиман, където също ограничението е 90 км/ч са любими за патрулите на "Пътна полиция". За момента няма официална статистика колко души са глобени там, но със сигурност не са малко.


При ограничение от 90 км/ч и шофиране с обичайните за магистрала 140 км/ч провинилите се шофьори са заплашени с глоба от 400 лева и отнемане на една трета от полагащите се 36 контролни точки.


Както "Дневник" писа, от началото на март на "Тракия" тече един сериозен ремонт и той е на мост при километър 89-и.

Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Неутрално

    гласувайте за ГЕРБ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5097 Неутрално

    Пак ще дебнат като мушмуроци в края на паркингите, прикрити зад мантинелата. На правите със 100% видимост с 200 км/ч, после умната, и пак така...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, panzerino, КМЕТ В СЯНКА, Divi filius, kirka80286
  3. 3 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 975 Гневно

    Ей това е побъркващо в България... не само по магистралата, а по повечето пътища... на всеки километър знак с различно ограничение на скоростта... караш по магистрала, уж със 120-140, изведнъж било 90. По главните пътища е същото... разрешено 90, след 500 метра 60, след това минава на 80... направо се разбиваш...

  4. 4 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#3] от "ilinko":

    В Германия, по крайбрежието на Бодензи(двупосочен път), шофирах 300 км със 90-100 км/ч без да се наложи да намалявам някъде. Цялата колона си се движеше така, изпреварванията бяха рядкост и като цяло се движиш по-бързо отколкото по нашите "магистрали".

  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3245 Любопитно

    Еми значи това не е магистрала...а селски път с коловози!!Съчувствам на колегите с автомобили.....

    До истината се достига с познание!
  6. 6 Профил на |Y|
    |Y|
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Конструктивните дефекти довели до коловозите са от качествено строителство и надзор. Хранилката за пътните танцьорки е осигурена за лятото.
    Ще има работа за монтьорите.
    Бедният българин пак ще е наведен финансово и по-контролируем.

    ДрогарЕ, гробарЕ, с такива събратя като вас, врагове на родината не и тябват.

  7. 7 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3400 Любопитно

    Благодаря зя предупреждението.
    Обикновено отразявам знака, но решавам, че е при зимни условия.

    Еретик
  8. 8 Профил на Chi Cho
    Chi Cho
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Е що не пишете кой го прави този участък? Станишев.

    Мразя да мразя!
  9. 9 Профил на ywk50370410
    ywk50370410
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Казва се Бодензее :-)
    Пътя наистина е хубав но си имал късмет с трафика...като тръгнат караваните става страшно, а по магистралите в Германия, често се кара на тръгни-спри по 7-8 километра и съответно разстояние София-Пловдив в Германия стандартно се минава за 2 часа и нагоре по-магистрала в часовия диапазон 7-19ч

  10. 10 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 661 Неутрално
  11. 11 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3193 Неутрално

    Участъка е за ремонт. Все пак е правен преди 15+ години.

    Обаче па изпреварващата лента е добре и там може да се кара със 140.

  12. 12 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Ееееех Бойко, тва е от онова дето Ти го правИ. Пак гълтак за ония с камерите. Ама не е честно, щото в лява лента може да се кара с 140. Само в средна е насраното.

  13. 13 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    До коментар [#6] от "|Y|":

    То поне да бяха коловози. Всъщност са напречни неравности и колата непрекъснато бие в някакви вълни и пропадания. Дори да нямаше ограничение, карането с висока скорост в средната лента в тая отсечка е некомфортно, опасно и троши колата. То затова и всичко, освен камионите, кара в лявата лента и се прибира вдясно само, колкото да го изпревари някой нисколетящ.

  14. 14 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4668 Неутрално

    Сигурността на първо място.

  15. 15 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    До коментар [#7] от "Костадин Иванов":

    Същото щеше да го направи и Борисов. Не е като да няма достатъчно примери, че и съвсем пресни, колко качествено се изпълняват инфраструктурните поръчки, възлагани при управлението на ГРОБ.

  16. 16 Профил на T
    T
    Рейтинг: 341 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    ..асфалт не се яде, нали така говореше твоята приятелка! Е, тия милиони за ремонта на асфалт отиват за Великденски добавки на пенсионерите- точно толкова са! За- работещите, които изкарват тия пари- още половин година дертове! Нищо не се губи в сета, просто асфалта става..пасти!

  17. 17 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3193 Неутрално

    Ееееех Бойко, тва е от онова дето Ти го правИ. Пак гълтак за ония с камерите. Ама не е честно, щото в лява лента може да се кара с 140. Само в средна е насраното.
    —цитат от коментар 12 на 442


    Не е, отпреди Бойко е тоя участък. Почнат е по времето на Царя, а Станишев му резна лентата.

  18. 18 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Поне няма да ме е срам, като наема Спарка.

  19. 19 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4398 Неутрално

    Оптимистично погледнато, постгерберска България дълго ще прави пътища!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  20. 20 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3193 Неутрално

    До коментар [#7] от "Костадин Иванов":Същото щеше да го направи и Борисов. Не е като да няма достатъчно примери, че и съвсем пресни, колко качествено се изпълняват инфраструктурните поръчки, възлагани при управлението на ГРОБ.
    —цитат от коментар 15 на Николай Николов


    Наивно е да си мислиш, че нещата не се амортизират и нямат нужда от ремонт. Няма нищо вечно.

  21. 21 Профил на stefan stoyanov
    stefan stoyanov
    Рейтинг: 139 Гневно

    До коментар [#8] от "Chi Cho":

    Точно така този участък се постри при мандата на Станишев!

  22. 22 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2449 Гневно

    "Като проблем Аврамова посочи, че е нужен цялостен ремонт на седем пътни съоръжения, а наличието на коловози било признак за сериозни проблеми в пътната конструкция на магистралата"

    И разбира се чакахте да и изтече гаранцията миналата година за да ги забележите на следващия ден тия проблеми - сакън да не трябва да искаме неустойка от някой от аверите по белот.

  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Весело

    До коментар [#8] от "Chi Cho":

    еХ ГРОБАРЧЕ УМНО !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Весело

    До коментар [#21] от "stefan stoyanov":

    И какво от това ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  25. 25 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Весело

    До коментар [#16] от "T":

    Защото сте корумпета !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Неутрално

    До коментар [#17] от "realguru":

    И защо бойко не го оправи в гаранционния срок ?!?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    Помниш ли резилът на пъпа на София и заканите на бойко ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 2286 Любопитно

    А кой прибра кинтите за строителството на този участък? ТРЕЙС?

  29. 29 Профил на Stanislav Andreev
    Stanislav Andreev
    Рейтинг: 21 Неутрално

    Направо я закрийте тази “магистрала”!

  30. 30 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Миналата седмица минах от там и твърдя, че това ограничение е напълно ненужно. Асфалтът е в добро състояние - поддала е основата. Пътуването е некомфортно, но е безопасно дори с висока скорост.

  31. 31 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3193 Неутрално

    До коментар [#17] от "realguru":И защо бойко не го оправи в гаранционния срок ?!?!?!?
    —цитат от коментар 26 на КМЕТ В СЯНКА


    Колко е гаранционния срок? :)

    Само да ти кажа че това е пуснато в експлоатация през 2006.

  32. 32 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3193 Неутрално

    Миналата седмица минах от там и твърдя, че това ограничение е напълно ненужно. Асфалтът е в добро състояние - поддала е основата. Пътуването е некомфортно, но е безопасно дори с висока скорост.
    —цитат от коментар 30 на Калник


    Камиони, бусове, автобуси не са стабилни в средната лента. Дори и аз намалявам в средната лента - 140 не си е работа да държиш. Иначе изпреварващата лента е добре.

  33. 33 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3193 Неутрално

    Направо я закрийте тази “магистрала”!
    —цитат от коментар 29 на Stanislav Andreev


    Викаш друго си е по коларските пътища да се движим с воловете :)

  34. 34 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    "Участъкът на "Тракия" между Чирпан и Стара Загора, както и този около разклона за Ихтиман, където също ограничението е 90 км/ч са любими за патрулите на "Пътна полиция". За момента няма официална статистика колко души са глобени там, но със сигурност не са малко"

    Герберското "решение" - пращаме мюлюционери да клечат с радара в храстите. Истината е, че на ускорителната лента с тия бабуни и 90км/ч са и много докато в изпреварващата спокойно и комфортно се кара със 140. Кофтито става когато някой от ония присвяткващите се засили зад тебе с 200 - ти за да му дадеш път трябва от 140 да намалиш на 90 за да можеш що-годе безопасно да влезеш сред ония дунавски вълни.

  35. 35 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 825 Неутрално

    До коментар [#32] от "realguru":

    Ами че то в средната лента масово се кара с 90-100 дори без такова ограничение! А така се ограничава и лявата, която си е съвсем в ред.

  36. 36 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1258 Неутрално

    А кой прибра кинтите за строителството на този участък? ТРЕЙС?
    —цитат от коментар 28 на moreee


    Нямам време да търся с точност кой беще строителя, но отсечката я пуснаха през 1995 или 1996 г. Сети се кой бяха на власт тогава.

    Натиск, постоянство и търпение.
  37. 37 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Гарантирано от...ТРЕЙС

  38. 38 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 767 Неутрално

    Ама пък има винетки, тол-такси и т.н.

  39. 39 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Ако спазвам ограничението ще трябва да ползвам средната лента, която ще ми разбие окачването, защото по лявата лента независимо от ограничението автомобилите ще се движат с по-висока скорост.

  40. 40 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    Още има пътища правени по комунизма които държат. Сега трябва да се краде. Девиза го знам от години. Трето качество материали се изписват за първо. Фирмичка наша, па дали мое или не... Ония бяха епохални с крака да тъпчат една лопата асфалт. Хахаха.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  41. 41 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    с такива продажни политици война не ни трябва за да се затрием.

  42. 42 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 496 Любопитно

    По спомен този участък се строи с европейски пари, а като всеки инфраструктурен проект е имал и част как мисли държавата да го поддържа и редовния им отговор е с бюджетни пари. Ако в дадената ситуация е така, то това не е ли злоупотреба с европейски пари - държавата не иска да го поддържа въпреки ангажимента, който е поела.

    Интересно ми е кога прокуратурата ще се заеме да ги обвини всички по чл. 219 от НК:
    "Длъжностно лице, което не положи достатъчно грижи за ръководенето, управлението, стопанисването или запазването на повереното му имущество или за възложената му работа и от това последва значителна повреда, унищожение или разпиляване на имуществото или други значителни щети на предприятието или на стопанството, се наказва с лишаване от свобода до шест години и глоба до пет хиляди лева.

    4) (Нова - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г., изм. - ДВ, бр. 75 от 2006 г., в сила от 13.10.2006 г., изм. - ДВ, бр. 26 от 2010 г.) За престъпление по предходните алинеи в особено големи размери, представляващо особено тежък случай, наказанието е по ал. 1 и 2 - лишаване от свобода от три до десет години, а по ал. 3 - лишаване от свобода от три до дванадесет години, като в тези случаи съдът постановява и лишаване от права по чл. 37, ал. 1, точки 6 и 7."

    Нима в дадената ситуация шефове на АПИ и министри не увреждат в особено големи размери пътната инфраструктура?

  43. 43 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Неутрално

    До коментар [#9] от "ywk50370410":

    Не е точно така но понякога заради катастрофи наистина има сериозни тапи с часове. Там магистралите обаче са малко по-широки и много по-качествени.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  44. 44 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Неутрално

    До коментар [#31] от "realguru":

    10 години . ГЕРБ изчакаха да мине и започнаха ремонта със същите хора. Как ти се струва? Найс А ?!?!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  45. 45 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2063 Весело

    До коментар [#2] от "hamiltonf":

    А, ХамилтонФ, защо така избягваш да отговориш с колко шофираш във Испания?

    Само по българските пътище се фукаш с глупавите си 200 май?

    Модератора е неадекватен!
  46. 46 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Това е първия от "Бойковите" участъци ... да се готвят останалите :) За инфо, Бургас Карнобат бе довършена от турците и още си е в добро състояние ... направо перфектно в сравнение са тази отсечка а е с доста години "по- стара" :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  47. 47 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5097 Весело

    До коментар [#45] от "Ivan_":

    В Испания -250, карам си няколко километра да ми стане гот, после си пускам крака от педала. Ако някой ме "изнерви" (щото и там много Алонсовци, Марк Маркесовци, Лоренцовци и т.н.), бързо с 280, после пак си пускам крачето и така. Спокойно се кара в Испания...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, panzerino, КМЕТ В СЯНКА, Divi filius, kirka80286
  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4092 Весело

    До коментар [#47] от "hamiltonf":

    Ебаси шофьора, дето скоростта му зависи от това, дали някой го е изнервил...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2063 Весело

    До коментар [#47] от "hamiltonf":

    Повярвах ти!:)
    Явно си се прежалил...
    От друга страна, моите адмирации, явно наистина си с бензин във кръвта...
    Готов си във затвор да те вкарат само да за да си с над 200...

    ПП. Виж кефи ме първият ти коментар
    "На правите със 100% видимост с 200 км/ч, после умната"
    Явно и ти си наясно, колко е глупаво да си с 200...

    Модератора е неадекватен!
  50. 50 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    Мхм. Само дето в случая с тази отсечка на Тракия пътят не е оразмерен за натоварването от камионите. И е тежко амортизиран от край до край от поне 4 години. При изграждането изобщо не е заложено да издържи на трафик от тежкотоварни камиони. Едно е да се износи горният слой и маркировката, друго е самият път да се нагъне, защото под износващия слой няма стабилна основа. Отговорите на въпросите защо и как се е стигнало дотам тръгват от некадърност, и немарливост, и свършват до корупция.

  51. 51 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    До коментар [#49] от "Ivan_":

    Моите уважния, но такива случаи не се категоризират "бензин в кръвта", а "лайна в главата"...

  52. 52 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#51] от "Николай Николов":

    Разбира се!
    Иронизирам ги колегата!

    Смятам, че той е безобиден, предполагам просто преувеличава.
    Никой във Испания не е достатъно глупав, за да шофира със 200...
    Ако пък се появи подобен индивид, го арестуват и съдят за безрасъдно шофиране.
    Първият път присъдата е условна (ако няма някакви други провинения), ако повтори отива във затвора ефективно:)

    Модератора е неадекватен!
  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    До коментар [#51] от "Николай Николов":

    Мне. Хамилтъна е безобидно леке. Пише си някакви неща, но е съмнително дали някога е излизал от Меден рудник, и ако се е качвал в кола с повече от 100 коня, то е било такси.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Имаме едно подобие на магистрала. Не са в състояние една магистрала както трябва да построят. За поддръжка да не говорим. Тъжно и жалко е. Как може в Австрия магистралите да са безупречни? Ние имаме едно подобие на магистрала и се занимаме с дивотиите по нея. Какви хора управляват България? Нямам думи да изразя дълбокото си отвращение. Няма такива идиоти като българските политици!!! Боклук!!!

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  55. 55 Профил на vha02605737
    vha02605737
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Е, ще го преживеем и това.
    Мен, по-скоро ме ядосват тези, които карат с 160+ от лявата лента и само святкат и нажижават осбтановката. Имаш, чувството, че си на състезание и всеки момемнт можеш да умреш. Много агресия, малко умение...
    Примерно в някоя държава с по-развито население е много приятно да се кара. Сега се сещам като сме ходили до Гърция на почивка - то да ти е кеф да си караш, нито някой ти стои на 10сантиметра от багажника, изчакват те хората, ако се пречкаш малко.

    Между другото съм с возило,което е с добра възможност за висока скорост на дълъг път, за да не си помисли някой, че завиждам на тези с бързите коли.

  56. 56 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3565 Неутрално

    "По предварителни данни са нужни 60 млн. лева, но сумата може да се промени, защото към момента дори не е ясна технологията, по която ще се направи обновяването. Като проблем Аврамова посочи, че е нужен цялостен ремонт на седем пътни съоръжения, а наличието на коловози било признак за сериозни проблеми в пътната конструкция на магистралата."
    Ха хааа, преди обяд писах, че на "магистралата" и хлопа конструкцията и решението е да се направи нова конструкция. Ето и министърката е съгласна, но понятие си няма кво може да се направи, горкичката. Ресурс няма, капацитет няма, нищо няма, лоша работа.

  57. 57 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Отсечката я построи Черепа чрез Мостстрой, 3 год след това я ликвидира.
    Станишев ряза лентичката.
    Преди 12 год.
    Бойко трябваше да я поддържа.

    кор и за двамата

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel. Има ли тролове под статията, има и политически келепир !
  58. 58 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Всъщност кор и за тримата :)

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel. Има ли тролове под статията, има и политически келепир !
  59. 59 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 559 Весело

    Е 90, по- добре 40 , та да се минава за 1 ч . То да е само тази магистрала ми то всичките. Нищо нали си имаме ТОЛ система , можем щасливо да си плащаме :-)

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  61. 61 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Тая отсечка е за Тодор и Марийка от предишния виц.

  62. 62 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 312 Неутрално

    За ремонта да плаща комсомолката от Варна с голлямият гъз и тиквата. който режише лентичките.

  63. 63 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "По повод предложението максималната скорост да е 90 км/ч само в активната лента и да е 140 км/ч в изпреварващата, която е в по-добро състояние, Аврамова уточни, че това принципно е възможно, но ще създаде риск от катастрофи и няма да има такава промяна."

    Ами да вземе г-жа Аврамова да се обади на колегата Иван_ , да й обясни той, че няма нищо рисковано едната лента да си движи с 90, а другата с 140. Даже и зилове пълни с пясък в дясна лента с 50 да джиткат, пак няма опастност. Пък и щом така пише в правилника, значи може.

  64. 64 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Неутрално

    До коментар [#62] от "Petko Popov":

    Те са по усвояването. Тях ги търси при келепира и на баницата мекото.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  65. 65 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4793 Неутрално

    До коментар [#63] от "lino_santino":

    Те в средната лента не карат и радар не ги лови защото са ПРАВОИМАЩИ корумпета. И тая калинка е същата !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  66. 66 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 842 Неутрално

    "Заповед на пътната агенция от декември направи тази максимална скорост задължителна до 31 март, но сега се планира удължаването на срока до 30 септември. "


    Няма как максимално разрешената скорост да е задължителна.

  67. 67 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#30] от "Калник":

    в сухо време вероятно. а като капне малко дъжд...

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK