""""""Към момента предложенията на МРРБ обаче не се приемат практически от никого. Недоволството е както по отношение на обхвата на системата, така и за тарифите."""""""
Какво означава това?
Като не се приемат от превозвачите,няма да използват пътищата.
Проблема не е в транзитно преминаващите турски или други чужди тирове. Проблема е именно в нашите превозвачи,които минават по два пъти на ден/куриерски ,разнос на стоки от град в град и т.н. и не желаят да плащат. Трябва да се разберем,че когато ползваме нещо и искаме да е поддържано,трябва и да се плаща.
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
Еректронните винетки и тол системата са най-доброто, направено в тази област! Може в началото малко да се понижат таксите, но не се поддавайте на натиска на превозвачите! Тези такси ще повишат цените и ще бъдат платени от нас - потребителите.
Пълно безумие е това да има едновременно винетки и тол-такса!Доколкото знам такова "чудо" няма никъде в Европа!И това ще "изяде" част от доходите на хората, защото превозвачите казаха ,че ще си увеличат пътните разходи и това неминуемо ще доведе до повишаване на цените на стоките и автобусните билети!А на капак на всичкото отгоре пътищата у нас продължават да са в окаяно състояние!
""""""Към момента предложенията на МРРБ обаче не се приемат практически от никого. Недоволството е както по отношение на обхвата на системата, така и за тарифите."""""""Какво означава това?Като не се приемат от превозвачите,няма да използват пътищата.Проблема не е в транзитно преминаващите турски или други чужди тирове.Проблема е именно в нашите превозвачи,които минават по два пъти на ден/куриерски ,разнос на стоки от град в град и т.н. и не желаят да плащат.Трябва да се разберем,че когато ползваме нещо и искаме да е поддържано,трябва и да се плаща.
Със студена асфалтова смес се запълват неравности по стари и неремонтирани от години участъци от автомагистралите „Тракия“, „Хемус“ и „Марица“, както и по първокласните и второкласните пътища. Къде е 15 год. гаранция на ......и за какво да плащаме за винетки и тол-такса????
Винетки и тол такси едновременно ще оскъпи доста транспорта.
Според мен винетката е достатъчна за финансирване поддръжката на пътната система в България. Тол система, както в Кроация, където се плаща на километър, води до по-добра пътна система, но и в същото време до по-малко натоварване на платените магистрали.
Пълно безумие е това да има едновременно винетки и тол-такса!Доколкото знам такова "чудо" няма никъде в Европа!И това ще "изяде" част от доходите на хората, защото превозвачите казаха ,че ще си увеличат пътните разходи и това неминуемо ще доведе до повишаване на цените на стоките и автобусните билети!А на капак на всичкото отгоре пътищата у нас продължават да са в окаяно състояние!
И КОЙ ти каза, че ще ги има и двете? Баба Ванга ли? Щото ако си беше направил труда да провериш, щеше да знаеш, че ВИНЕТКИ още от 01.01.2019 г. за Товарни Автомобили Има САМО Месечни, ГОДИШНИ НЯМА!!! Щото се знаеше, че през Август влиза ТОЛ системата. Ама ми се ще освен ТОЛ такса, да въведат и ТРОЛ такса, за такива като теб. Тогава за 1 година ще си платим външният дълг ;)
😜 ЦИК са с Нетрадиционна сексуална ориентация, ам кви В пука? Безплатна проба- в неделя №12 😜
И като шофирах в Мароко, там струва километър магистрала, от тези тесните, не като в Германия платно за движение от 2,5 метра, към 10 евроцента на километър.
В България съм бил шофьор, но не винаги. Не ме и е*е, не ме засяга, засега, директно, получавам си 1640 лв пари за безработица на месец.
Да въведем двете дефиниции: 1. Лош път( път в лошо експлоатационно състояние) е този, при който ако в една от дупките му пропадне ТИР, преминаващите отгоре върху ТИР - а да го чувствуват като бабунка.... 2.Добър път( път в добро експлоатационно състояние) е този, при който ако в една от дупките му пропадне SMART, преминаващите отгоре да не усетят нищо....
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Тази толсистема може да събори всяко правителство- искат да съберат 2 млрд. лева , уж да поддържат пътищата, а сега малко ли пари събират от собтвениците на МПС? 3млр акциз и ддс на горивата+ 400 млн винетки +300 млн за пътен данък+данък за прехвърляне на МПС+ 400 лева в Кат за регистраци на МПС+ 300-400 млн лева за глоби. И какъв е резултатът- лоши пътища и корумпирани караджии... Като се налеят още 2 млрд в системата от толтакси какво ще се промени? – Ще крадат още два милярда. Кой ще ги плати тези пари -всички ние с по-високите цени на стоките и услугите! Това си е квази данък в размер на 2млрд лева, а 20-30% от този данък ще отива в джоба на австрийската фирма, оперираща системата, освен това всички товарни МПС ще трябва да се сдобият с машинки за таксуване по-2-3 хил лева, + комисионни на доставчици на плащанията... Така ненужнит разходи, които ще се наложи да се правят от обществото, които ще влязат в нечии чужди джобове, а не в бюджета, многократно ще надхвърлят пдопълнителните приходи от чуждестранния трафик.... Безмислено харчене на пари и допълнителна инфлация....
Ах, Александр Сергеевич, милый
Ну что же Вы нам ничего не сказали
О том, как держали, искали, любили,
О том, что в последнюю осень Вы знали
В цяла Европа има тол такси, особено за товарните автомобили и автобусите. Те са за ползване на главните пътища - част от републиканската пътна мрежа. Общините поддържат пътищата си с приходи от местните данъци - годишния данък МПС, данък при прехвърляне на МПС. С акцизите и ДДС се пълни бюджета, като част от парите се дават за поддръжка на пътища - 300 млн. лева, колкото са приходите от винетки, не стигат. Част от тези приходи отиват за субсидии на общините, те имат десетки хиляди километри.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
nessarox
Рейтинг: 1434 Неутрално""""""Към момента предложенията на МРРБ обаче не се приемат практически от никого. Недоволството е както по отношение на обхвата на системата, така и за тарифите."""""""
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Какво означава това?
Като не се приемат от превозвачите,няма да използват пътищата.
Проблема не е в транзитно преминаващите турски или други чужди тирове.
Проблема е именно в нашите превозвачи,които минават по два пъти на ден/куриерски ,разнос на стоки от град в град и т.н. и не желаят да плащат.
Трябва да се разберем,че когато ползваме нещо и искаме да е поддържано,трябва и да се плаща.
vassilun
Рейтинг: 4974 НеутралноЕректронните винетки и тол системата са най-доброто, направено в тази област! Може в началото малко да се понижат таксите, но не се поддавайте на натиска на превозвачите! Тези такси ще повишат цените и ще бъдат платени от нас - потребителите.
bat_plamen
Рейтинг: 4696 ГневноПълно безумие е това да има едновременно винетки и тол-такса!Доколкото знам такова "чудо" няма никъде в Европа!И това ще "изяде" част от доходите на хората, защото превозвачите казаха ,че ще си увеличат пътните разходи и това неминуемо ще доведе до повишаване на цените на стоките и автобусните билети!А на капак на всичкото отгоре пътищата у нас продължават да са в окаяно състояние!
bat_plamen
Рейтинг: 4696 НеутралноДо коментар [#1] от "nessarox":
Да се плаща - ДА!Но не да се плаща едновременно винетка и тол-такса!Или едното или другото и такова "чудо " доколкото знам няма никъде в Европа!!!!!
hasmokar
Рейтинг: 526 НеутралноТроловете на толовете тролят ,чак трутолят. Пайсиеви тролове,тролят с чуждоколеничене словото ни, дедово.
vassilun
Рейтинг: 4974 НеутралноДо коментар [#3] от "bat_plamen":
Пламене, и у нас няма едновременно винетки и тол такси! Има винетки за леки автомобили и тол такси за товарни и автобуси. Някой Ви е подвел.
ytrewq
Рейтинг: 594 ЛюбопитноСъс студена асфалтова смес се запълват неравности по стари и неремонтирани от години участъци от автомагистралите „Тракия“, „Хемус“ и „Марица“, както и по първокласните и второкласните пътища. Къде е 15 год. гаранция на ......и за какво да плащаме за винетки и тол-такса????
001
Рейтинг: 274 ВеселоДо коментар [#4] от "bat_plamen":
По добре коментирай само отбора от Подуяне или чети преди да ставаш за смях
vassilun
Рейтинг: 4974 НеутралноДо коментар [#8] от "001":
А Вие по-добре коментирайте само ЦСКА-София от Ловеч / Етрополе!
Защо се нервите и намесвате футболна запалянковщина с винетки и тол такси? А пък и Пламен е фен на Арсенал!
pet fire
Рейтинг: 3299 НеутралноА на 17 август тръгват протестите на превозвачите
sxn49533317
Рейтинг: 221 НеутралноВинетки и тол такси едновременно ще оскъпи доста транспорта.
Според мен винетката е достатъчна за финансирване поддръжката на пътната система в България. Тол система, както в Кроация, където се плаща на километър, води до по-добра пътна система, но и в същото време до по-малко натоварване на платените магистрали.
vassilun
Рейтинг: 4974 ВеселоДо коментар [#11] от "sxn49533317":
Ясно е, че никовете с три букви и много цифри не сте силни в четене и мислене! 🤣
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
Подлизурко
Рейтинг: 434 НеутралноИ КОЙ ти каза, че ще ги има и двете? Баба Ванга ли? Щото ако си беше направил труда да провериш, щеше да знаеш, че ВИНЕТКИ още от 01.01.2019 г. за Товарни Автомобили Има САМО Месечни, ГОДИШНИ НЯМА!!! Щото се знаеше, че през Август влиза ТОЛ системата.
Ама ми се ще освен ТОЛ такса, да въведат и ТРОЛ такса, за такива като теб. Тогава за 1 година ще си платим външният дълг ;) 😜 ЦИК са с Нетрадиционна сексуална ориентация, ам кви В пука? Безплатна проба- в неделя №12 😜
sxn49533317
Рейтинг: 221 НеутралноИ като шофирах в Мароко, там струва километър магистрала, от тези тесните, не като в Германия платно за движение от 2,5 метра, към 10 евроцента на километър.
В България съм бил шофьор, но не винаги. Не ме и е*е, не ме засяга, засега, директно, получавам си 1640 лв пари за безработица на месец.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4119 НеутралноДо коментар [#16] от "Подлизурко":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Нещо да ни обясниш за обхвата и за алтернативните пътища ? И да ни кажеш тогава защо остават акцизите в горивата?
mitko11
Рейтинг: 2134 ВеселоДа въведем двете дефиниции:
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов1. Лош път( път в лошо експлоатационно състояние) е този, при който ако в една от дупките му пропадне ТИР, преминаващите отгоре върху ТИР - а да го чувствуват като бабунка....
2.Добър път( път в добро експлоатационно състояние) е този, при който ако в една от дупките му пропадне SMART, преминаващите отгоре да не усетят нищо....
Иосиф Давидович
Рейтинг: 0 НеутралноТази толсистема може да събори всяко правителство- искат да съберат 2 млрд. лева , уж да поддържат пътищата, а сега малко ли пари събират от собтвениците на МПС? 3млр акциз и ддс на горивата+ 400 млн винетки +300 млн за пътен данък+данък за прехвърляне на МПС+ 400 лева в Кат за регистраци на МПС+ 300-400 млн лева за глоби. И какъв е резултатът- лоши пътища и корумпирани караджии... Като се налеят още 2 млрд в системата от толтакси какво ще се промени? – Ще крадат още два милярда. Кой ще ги плати тези пари -всички ние с по-високите цени на стоките и услугите! Това си е квази данък в размер на 2млрд лева, а 20-30% от този данък ще отива в джоба на австрийската фирма, оперираща системата, освен това всички товарни МПС ще трябва да се сдобият с машинки за таксуване по-2-3 хил лева, + комисионни на доставчици на плащанията... Така ненужнит разходи, които ще се наложи да се правят от обществото, които ще влязат в нечии чужди джобове, а не в бюджета, многократно ще надхвърлят пдопълнителните приходи от чуждестранния трафик....
Ах, Александр Сергеевич, милый Ну что же Вы нам ничего не сказали О том, как держали, искали, любили, О том, что в последнюю осень Вы зналиБезмислено харчене на пари и допълнителна инфлация....
Симеон
Рейтинг: 361 НеутралноДо коментар [#21] от "Боярышник с хлебушком":
В цяла Европа има тол такси, особено за товарните автомобили и автобусите. Те са за ползване на главните пътища - част от републиканската пътна мрежа. Общините поддържат пътищата си с приходи от местните данъци - годишния данък МПС, данък при прехвърляне на МПС. С акцизите и ДДС се пълни бюджета, като част от парите се дават за поддръжка на пътища - 300 млн. лева, колкото са приходите от винетки, не стигат. Част от тези приходи отиват за субсидии на общините, те имат десетки хиляди километри.
Васил Величков
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#3] от "bat_plamen":
Татко на двамаНяма едновременно винетки и тол-такса. Има е-винетеки за леки МПС
niakoi_si
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#3] от "bat_plamen":
Къде има едновременно и винетки и тол такса? Я покажи документ, че си платил и двете, а?
Май си пишем за хонорар, ей тъй на бройка буква, а?