BMW Group ще постигне целта си да има 25 електрифицирани модела две години по-рано от планираното и това ще стане през 2023 година, беше съобщено на конференция на концерна в Мюнхен #NEXTGen, проведена вчера.
Става въпрос за електромобили, плъгин и класически хибриди. Повече от половината от 25-те модела ще бъдат напълно електрически.
Според председателя на борда на директорите на BMW AG Харалд Крюгер до 2025 г: продажбите на електрифицираните автомобили на концерна трябва да се увеличават с около 30% всяка година. Той допълни, че до края на тази година компанията иска да има повече от половин милион автомобила с напълно електрически или plug-in хибридни задвижвания по пътищата.
Първият нов електрически модел се чака до края на тази година - електрическо МИНИ. През 2020 година то ще бъде последвано от напълно електрическото БМВ iX3, БМВ iNEXT и БМВ i4.
Карай хибрида си на ток и печели
На конференцията от БМВ оповестиха и една нова своя инициатива, която цели стимулиране на карането на ток на хибридите на марката в определени зони в градовете. Функцията eDrive Zones ще бъде серийна за зареждащите се от контакта модели на групата от 2020 година. Когато автомобилът навлезе в една от тези зони, той автоматично ще превключва в чисто електрически режим.
© БМВ груп
В допълнение към функцията eDrive Zone "БМВ груп" планира да стимулира повишаването на дела на електрическото шофиране на клиентите с хибридни автомобили, като те получават БМВ точки всеки път, когато карат колата си на ток или я зареждат.
При достигане на съответното ниво точки участниците могат да ги заменят срещу атрактивни премии, например безплатно зареждане от мрежата зарядни станции. Благодарение на специално приложение БМВ точките ще позволяват и съревнование с другите участници в проекта.
© БМВ груп
MORTAR
Рейтинг: 236 ВеселоБМВ са скапани коли. Ама евала, че успяват да продават скъпо.
Свободен архитект, урбанист и еколог!4ort
Рейтинг: 1271 НеутралноТи не си виждал БМВ, но смяташ, че Волга-та е по-хубава!
Noise
Рейтинг: 302 ВеселоДо коментар [#1] от "Жълто паве":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Стига бе!Дори аз, като заклет фен на "Мерседес" , не съм толкова категоричен.Всъщност, лошите новини са за "Тесла"..Не е лошо да си купим по една , като музеен експонат.
Минувач
Рейтинг: 668 ЛюбопитноВижте една надежда да произвеждаме Фолксваген:
https://pik.bg/само-в-пик-най-авторитетното-немско-издание-гърми- –-софия-води-на-турция-за-завода-на-фолк-news851733.html
Michael Jordan
Рейтинг: 1569 НеутралноЕМЕС
Електроавтомобила много бързо навлиза,
това ще доведе Русия до грамадна криза!
Минувач
Рейтинг: 668 Любопитноhttps://pik.bg/само-в-пик-най-авторитетното-немско-издание-гърми- –-софия-води-на-турция-за-завода-на-фолк-news851733.html
Минувач
Рейтинг: 668 ЛюбопитноМаркирайте целия адрес и го копирайте в командния ред.
chicago514
Рейтинг: 2357 ВеселоМожеш ли да обосновеш пророчеството си.
Иван K
Рейтинг: 2980 НеутралноНалага ми се да си сменя колата, защото годините ми напреднаха и управлявам все по-зле. Поръчах си фолксваген поло с абсолютно всички асистиращи системи и с автоматични скорости. Този автомобил ми изглежда най-лесен за управление, но няма дори заявка за електрически. Електрическите модели на фимата са много скъпи и не ми внушават доверие.
подписvassilun
Рейтинг: 4641 НеутралноДо коментар [#8] от "chicago514":
Не може! Той е силен в декларациите! Аргументи няма!
vassilun
Рейтинг: 4641 НеутралноДо коментар [#9] от "Иван К":
UP е малкият електрик на VW.
geordgeo
Рейтинг: 1457 ЛюбопитноИ аз ще купувам хибрид, везните се накланят в негова полза. Само дето марката няма да е германска...
А БМВ може да са всякакви, ама си имат своите верни фенове така, както и всяка останала марка по света. Няма нужда да плюем тия или ония, просто е добре за нас като клиенти да имаме все по-голям избор в избора си на електромобил (и не само)...
Noise
Рейтинг: 302 НеутралноДо коментар [#8] от "chicago514":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Времето ще го обоснове.Когато големите решат да влязат на пазара сериозно, малките ядат шамарите.. Особено с неуравновесена личност като Мъск начело.
Dimb
Рейтинг: 233 НеутралноНай-накрая се опитват да настигнат японците. Тойота от почти 2 години не предлага седани с дизелов двигател, а само хибриди. А хибриди Тойота произвежда от десетки години. BMW се сетиха, след като в Германия започнаха да въвеждат драстични ограничения за опазването на въздуха. Иначе масово предлагаха автомобили с дизелови двигатели!
tie_interceptor
Рейтинг: 585 ВеселоДо коментар [#13] от "Noise":
Вий да сте голям!
Оставете ги тези дребосъци Мъск, Тесла и Спейсекс, дето проникват все по-дълко в Големите... Не си струват писането.
Noise
Рейтинг: 302 ВеселоДо коментар [#15] от "tie_interceptor":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Виждам, виждам..По спазването на графиците, които сами правят, по изключително високата печалба за инвеститорите...Oh, wait!
usero
Рейтинг: 571 НеутралноЕлектрифициран означава друго, не това, дето е искал да каже авторът.
usero
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#4] от "Минувач":
В завода за фолк сигурно е така.
hamiltonf
Рейтинг: 4342 НеутралноДо коментар [#4] от "Минувач":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Четенето и цитирането на подобен източник е обидно, обидно най-вече за теб. Дори не трябва да си помислиш да кликваш върху подобни медии.
Нормален гланц
Рейтинг: 0 НеутралноТесла тогава ще фалира.
tie_interceptor
Рейтинг: 585 ВеселоДо коментар [#20] от "Нормален гланц":
Тя фалира преди 10 години... :)
MORTAR
Рейтинг: 236 ВеселоДо коментар [#19] от "hamiltonf":
Свободен архитект, урбанист и еколог!Че какво му е на ПИК, на фона на Дневник изглеждат ОК.
quatro_4x3
Рейтинг: 1539 Весело[quote#8:"chicago514"][/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Той едва успява да си съчини глупостите, а ти го караш и да се аргументира!
Най-много да му изгорят и останалите все още здрави бушони.
Тоя, като прочете за Мъск, получава обриви по мозъкозаместителя.
phillipov
Рейтинг: 480 ГневноАбе пич, кой разумен човек вярва на нещо в ПИК?! Вчера четох точно обратното, но за съжаление в по-надежден източник...
phillipov
Рейтинг: 480 ВеселоРазбира се! Сигурно затова никой все още не може да стигне и Тесла и СпейсХ...де и аз да бях така неуравновесен!
Matrix
Рейтинг: 371 НеутралноПхахахаххахахаха
Ей, аман от разбиратели , ЕЙ !
Големите може да ми ядат хурката, защото продъожават да яхат старите изобретения и нищо ново не са направили!
Продават ни стари технологии, от 80-те на ПЕТОРНА цена !
Сладка работа, а?
Ама да ме фанат за хурката,както казах!
ОТДАВНА големите имат капацитет да правят коли, по хубави от мъск, но не, по сладко е да си раздаваме премии за големи печалби и хората ДГД ! Откраднаха ни бъдещето тези боклуци ! Живеем в държава, в която Венета Райкова е написала повече книги, отколкото министър-председателят е прочел...
Молотовка
Рейтинг: 466 НеутралноГермания (и Европа) пропуснаха момента и времето на компютърните технологии, дано не се получи същото и с електромобилите!
Молотовка
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#2:"4ort"][/quote]
Много трудно ще го обясниш на човек с подобен капацитет, а още по-трудно ако има и неговото самочувствие и степен на некомпетентност!
hamiltonf
Рейтинг: 4342 НеутралноДо коментар [#24] от "phillipov":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.И в нормални медии го пише:
https://money.bg/investments/germansko-izdanie-ne-turtsiya-a-balgariya-e-favorit-za-noviya-zavod-na-volkswagen.html
А лично аз, имах информацията за терена на "Кремиковци" още преди доста месеци...
Ivan_
Рейтинг: 449 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "phillipov":
Модератора е неадекватен!В какво точно не могат да я стигнат Тесла?
Yomega
Рейтинг: 786 НеутралноДо коментар [#8] от "chicago514":
и аз не бих си купил акции на Тесла, честно казано, т.е. не вярвам в успеха на компанията по няколко причини:
- компании като МБ, ФВ, БМВ, Тойота и пр правят автомобили от почти век, имат огромно натрупано ноухау и инфраструктура точно в това - да сглобяват автомобили
- т.е. преходът за тях от ДВГ към електромобили няма да е кой знае какво сътресение но от друга страна няма (нямаше) смисъл да канибализират ДВГ моделите, все пак там има им още няколко години да се извлекат печалби. Постепенно разработват и инфраструктурата със зареждането (а и аз лично смятам водородните двигатели за по-перспективни)
- Тесла се появи точно в този времеви прозорец, не вярвам че МБ или БМВ не са можели да пуснат електромобил още преди 5 години, когато имаха концептуални такива за аутошоутата, просто е ням,ало смисъл да го правят (серийното производство)
- не може да отречем и стойността на бранда на старите кучета, граден с години. Спортен еМерцедес или спортно еПорше в повечето случаи ще се продава по-добре от спортна Тесла
- Тесла финансово е зле, доста разита и на държавни субсидии. Тази година им падежират дългове за около милиард и дано успеят да ги рефинансират.
- управлението на компанията в лицето на Мъск поражда смесени чувства въпреки звездния му гуру статус. Изцепката миналия август със свалянето на Тесла от борсата е типичен пример...
Kosta Delev
Рейтинг: 999 НеутралноМного, много късно...
След 3 години Тесла ще са с много обиколки (и продадени коли) напред, а хибридите твърде скоро ще изчезнат, защото ще са прекалено скъпи за производство в сравнение с чистите електромобили и на практика поддръжката им ще е много по-скъпа дори и от тази на обикновените пърдялници.
phillipov
Рейтинг: 480 НеутралноЛично аз стискам палци още от 1-ят път, когато прочетох за подобно намерение и още стискам...
phillipov
Рейтинг: 480 НеутралноПродажби и технологии. И докато "Големите" се развиват не си мисли, че Тесла спят и чакат!
Заповядай: http://carsalesbase.com/global-electric-car-sales-analysis-2018/
За 2018 г бщо Тесла е продала 245 240 автомобила, следващият в списъка е на 1/3 от тези продажби, при това Модел 3 едва започна да се произвежда, а в Еропа дори не се продаваше, в момент е пред пускане и фабриката им в Китай...
L Glassman
Рейтинг: 496 НеутралноДо коментар [#3] от "Noise":
"Не е лошо да си купим по една , като музеен експонат"
Пожелавам ти някой ден наистина да притежаваш Тесла. Няколко седмици с тази кола са достатъчни за да видиш колко безмислено е да караш друга кола в момента. Жалко за клиентите им в Европа, които трябва да карат с осакатен автопилот заради регулации.
DoPe
Рейтинг: 528 НеутралноПоредният еко/ неокомунистически балон- скъпи батерии, недостиг на суровина за производстото им, монопол на Китай в екзотичните суровини, огромно замърсяване при изработката, нисък пробег , неразвита мрежа за зареждане, висока цена...нулев ефект в крайна сметка, освен псевдо екологичност и все по-скъпи коли. Дизеловият двигател е развит на 60-70 %, за разлика от бензиновият и има още много хляб в него, всичко друго са глупости. Да преземим самолетите , да спрем корабите, камионите в САЩ и да се върнем в 19 век ?! А и да спрем ядрените централи, че са много опасни?
penetrating
Рейтинг: 5938 НеутралноНе е лошо, но аз бих ги посъветвал да прилагат много популярния принцип KIS (кееp it simple) :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberttie_interceptor
Рейтинг: 585 НеутралноДо коментар [#31] от "Yomega":
За да си купиш акции на Тесла, се изискват яки нерви. Лично аз не мога да предскажа, какво ще стане с тях сле 1, 5 или 10 години, но не бих ги отписал...
Преходът се оказва доста труден, не заради самия автомобил, а заради батериите и софтуера най-вече. А там старите компании нямат никакъв опит.
Стигаме да най-важният момент - комерсиализирането. Много фирми и хора дори могат да си позволят да направят супер/хипер автомобил в няколко бройки за по няколко милиона. И го правят, но Тесла ги продават.
Точно брандът е на страната на Тесла. Толкова години след Модел Х, нито Порше, нито Ягуар успяха да направят по-добър автомобил. Само в лукса на интериора са по-добри...
Ще видим, какво ще е финансовата състояния на Големите, като хванат още някого за манипулиране на резултатите за изхвърлените газове...
Познавам хора, които имат пари да си купят веднага кола, но чакат Модел 3. И това в България...
За Мъск... Вие познавате ли някой собственик или управител на многомилиардна компатия, който да покрива всичките Ви критерии за личност?
tie_interceptor
Рейтинг: 585 Веселоhttps://www.youtube.com/watch?time_continue=218&v=rXodSqMpuUQ
Yomega
Рейтинг: 786 Неутралноабе ще поживеем, ще видим както се казва! :) Едно е ясно конкуренцията в електромобилите ще е брутална и точно по тази причина няма как да отписваме старите кучета. Тесла имат много да учат за да достигнат качеството на големите (за производство в големи мащаби)
Мъск - колкото и да е куул с проявите си често показва едно много лошо качество за лидер - непредвидимост - наистина ще е по-добре да делиства Тесла, защото пазара реагира за щяло и нещяло; сваляш от борсата и си пушиш трева във вечерното радио шоу колкото искаш пък било то и в пуританска Америка
апропо, имах късметъ да покарам наскоро Панамера е-hybrid, феноменално!
Simo Petkov
Рейтинг: 458 НеутралноРусоробите , осжен безумно тъпи, сте и доста досадни .. слагате си руски никнейми, под жсшка дискусия се мъчите да насочите приказките КЪМ РУСИЯ И РУСКИТЕ НЕЩА ..
А вашата "volga siber" е всъщност на платформата на Додж и се произвеждаше едва до 2010 ..
Те ти те, русоробче да четеш:
https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ_Volga_Siber
Simo Petkov
Рейтинг: 458 НеутралноРусия ВЕЧЕ Е ДОВЕДЕНА ДО грамадна вътрешна КРИЗА ..
Медведев насилствено, по путински иска да забрани бензина и дизела, а хората се противят и не рачат ..
Медведев е мобилизирал руските електро-тролове из всички държави .. да викат "електро! .."електро!.."
"«Очередная глупость»:
в России намерены запретить бензин и дизель ...
МОСКВА, 3 августа 2017, 13:11 — REGNUM Глава правительства Дмитрий Медведев дал поручение вице-премьеру Аркадию Дворковичу проработать предложения по мерам господдержки развития электрического транспорта, пишут «Известия». ..
Правительству предложено ввести программу сокращения объемов выбросов загрязняющих веществ от автомобильного транспорта и ввести ограничения использования автомобилей с двигателями внутреннего сгорания, в том числе в городах-миллионниках и курортных зонах...."
-----------------------
Подробности: https://regnum.ru/news/2306698.html
Путиновият режим е на път да посегне на едно от най-важните за свободния човек достижения - на мобилността..!
Хора бдете!
Simo Petkov
Рейтинг: 458 НеутралноУшанките-електрокаристи не обичат да се мисли!
Хора бдете!
Simo Petkov
Рейтинг: 458 НеутралноДа .. Кремълската шайка се мъчи да лансира електромобили .. но народът не иска .. и така Руското Общество навлиза в грамадна криза ..
Та Путин иска да забрани БЕНЗИНА И ДИЗЕЛА .. как и на какво е се двишат 50 милиона руснаци?
Ето от опозиционен анти-кремълски руски сайт , конментирайте, електрокарни путинофили:
https://www.dnevnik.bg/skorost/2019/03/06/3399998_folksvagen_vuzrajda_plajnite_bugita_s_eko_model/
-----------------------------------------
" ..Премьер Дмитрий Медведев подписал постановление, по которому все российские АЗС должны быть оборудованы зарядными устройствами для электромобилей.
Купить электромобиль в России легко. У ... дилеров можно найти хоть Nissan Leaf (1,7 млн. рублей), хоть Smart fortwo electric drive (1,6 млн. рублей), хоть «китайца» BYD E6 (2,8 млн. рублей) или Tesla (от 5 млн). .. ,,, ,,,, ... АВТОВАЗ, несколько лет назад трубивший на каждом углу про свою электрическую ВАЗ-1817 Ellada, тоже как-то заглох на эту тему. .. ...
... То есть приобрести электоромобиль у нас не проблема. Проблема – накопить на это мероприятие денег и запастись гигантским зарядом мазохизма на будущее.
Ведь придется мириться с ограниченным запасом хода большинства таких машин – до 200 км. В реальных условиях нашей страны он в холодное время года и темное время суток сокращается катастрофически. ... на освещение и обогрев салона в реальных городских условиях (мороз и пробки) такие машины тратят чуть ли не львиную долю заряда аккумуляторов. Получается, что медведевское постановление явно не о людях заботится в первую очередь....
....
Тогда, может быть, об экологии печется премьер с министрами? Возможно. Но только если не иметь понятия об истинной экологичности электрокаров. Ведь даже немцы из фрейбургского Экологического института в своих исследованиях по заказу Министерства окружающей среды Германии убедились: бензиновые агрегаты высоких экостандартов позволяют сократить выбросы парниковых газов на 25%, в то время как электрические двигатели сокращают их лишь на 6%! По их мнению, на питание электромобилей идет энергия, большая часть которой сейчас вырабатывается путем сжигания угля и газа. ...
...Плюс карайне неэкологичное производство акумуляторние бат. для «экомобилей». То есть современные электромобили, в конечном счете, вреднее для экологии чем обычные машины..."
------------
Путиновата шайка , нарочно иска да има електромобили ..
А реален смисъл няма! ..нормалните съвременни коли са с по-малък въглероден отпечатък!
Русоробите са нахъсани от Медведев , да подскачат из всички държави по форуми и да викат "електро! .. електро!"
Хора бдете!
Путиновата клика, вече се опита да излъже трудовите маси с електромобили ..
В 2014 те направиха вносното мито за коли и компоненти , от 14% на 0% ..
И за "Тесла" и за "Мицубиши" и за "Нисан" , и за компоненти за електроколи сглобени в Русия - разните там електро "Лади" - 0% и толкоз ..
-----------------------
"История изменения пошлины на ввоз электромобилей началась в 2014 году, когда она ещё составляла 17%. Правительство приняло решение снизить размер платежей и установило для легковых транспортных средств пошлину в 0%. "
--------------------
Да, но сметката на кремълските олигарси-отровители не излезе..
Патилият руски народ погледна, почеса се и не рачи да купува електрокари ..
Медведев за това е организирал платени шайки проруски тролове из форуми по света .. дал им е задача - да са под прикритие и да подскачат сега пък за електрото ..
Simo Petkov
Рейтинг: 458 НеутралноЧе дизелите на БМВ в момента НАПЪЛНО ПОКРИВАТ ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ НА Евро-6с в аванс
https://fakti.bg/avto/363298-nov-test-na-adac-reabilitira-dizela
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/adac-reabilitira-dizela-6092435
https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37388-adac-dizelat-e-chist
Simo Petkov
Рейтинг: 458 НеутралноПо производство?
Ами "Тесла" НЕ Е НАЙ-ГОЛЯМ световен производител на електроколи ..
Най-големи са BYD ..
Simo Petkov
Рейтинг: 458 НеутралноЧе те ПРАВЯТ КОЛИ по-хубави от Мъск , така мислят и купувачите и в резултат "големите" са продали 97 МИЛИОНА ЛЕКИ КОЛИ миналата година ..
А Мъск ?
30 милиона продал ли е?
15 милиона?
10 милиона коли?
А??
Simo Petkov
Рейтинг: 458 Неутрално1.Съвсем скоро и не по-късно от 800 дни хибридите напълно ще изчезнат и ще са само лош спомен!
Та те са по-скъпи!
Даже и "микро-хибридът" на Валео .. е с около 300 долара цена ..
https://www.youtube.com/watch?v=ioBPRObnIf8
За Бога братя , не купувайте!
2.След 3 години "ТЕСЛА" ЩЕ Е НОМЕР ЕДНО ПРОИЗВОДИТЕЛ на електромобили ..
Или ако не първа, все пак поне втора електрокарна компания ..
Веднага след BYD?
А ??
Ще видите ..
Simo Petkov
Рейтинг: 458 НеутралноТова са "еколозите" , това са "зелените" .. заради копейките на Кремъл и Медведев скачат из форуми и викат "електро! ..електро!"..
"Учени: Електромобилите са "по-мръсни" от дизелитеTesla Model 3 отделя 42 грама на километър повече СО2 от Mercedes C-Class 220d.
... Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.
Изследването подчертава, че добивът и преработката на лития, необходим за производството на батерии, също изисква голямо количество енергия. Батерия с капацитет от 75 кВтч отделя от 10 до 14 хиляди килограма въглероден диоксид. Според учените, като се вземе предвид 10-годишния живот на батерията и средния годишен пробег на електрически автомобил от 15 000 километра, за какъвто тя е разчетена, за направата и по-нататъшното й преработване се изхвърлят 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км."
Всъщност емисиите, свързани с СО2 и замърсяването, за електро-колите са не по-малки ..
https://www.youtube.com/watch?v=17xh_VRrnMU
Има хора - заради волята на Кремъл , са готови да замърсят Планетата ..