От БМВ обявиха, че до 2023 година ще имат 25 електрифицирани модела



BMW Group ще постигне целта си да има 25 електрифицирани модела две години по-рано от планираното и това ще стане през 2023 година, беше съобщено на конференция на концерна в Мюнхен #NEXTGen, проведена вчера.


Става въпрос за електромобили, плъгин и класически хибриди. Повече от половината от 25-те модела ще бъдат напълно електрически.


Според председателя на борда на директорите на BMW AG Харалд Крюгер до 2025 г: продажбите на електрифицираните автомобили на концерна трябва да се увеличават с около 30% всяка година. Той допълни, че до края на тази година компанията иска да има повече от половин милион автомобила с напълно електрически или plug-in хибридни задвижвания по пътищата.




Първият нов електрически модел се чака до края на тази година - електрическо МИНИ. През 2020 година то ще бъде последвано от напълно електрическото БМВ iX3, БМВ iNEXT и БМВ i4.


Карай хибрида си на ток и печели


На конференцията от БМВ оповестиха и една нова своя инициатива, която цели стимулиране на карането на ток на хибридите на марката в определени зони в градовете. Функцията eDrive Zones ще бъде серийна за зареждащите се от контакта модели на групата от 2020 година. Когато автомобилът навлезе в една от тези зони, той автоматично ще превключва в чисто електрически режим.


От БМВ обявиха, че до 2023 година ще имат 25 електрифицирани модела

© БМВ груп


В допълнение към функцията eDrive Zone "БМВ груп" планира да стимулира повишаването на дела на електрическото шофиране на клиентите с хибридни автомобили, като те получават БМВ точки всеки път, когато карат колата си на ток или я зареждат.


При достигане на съответното ниво точки участниците могат да ги заменят срещу атрактивни премии, например безплатно зареждане от мрежата зарядни станции. Благодарение на специално приложение БМВ точките ще позволяват и съревнование с другите участници в проекта.


От БМВ обявиха, че до 2023 година ще имат 25 електрифицирани модела

© БМВ груп

Ключови думи към статията:

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кой се страхува от Иван Гешев
    Кой се страхува от Иван Гешев
    Рейтинг: 1544 Весело

    БМВ са скапани коли. Ама евала, че успяват да продават скъпо.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  2. 2 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3192 Неутрално

    БМВ са скапани коли. Ама евала, че успяват да продават скъпо.
    —цитат от коментар 1 на Жълто паве


    Ти не си виждал БМВ, но смяташ, че Волга-та е по-хубава!

  3. 3 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2208 Весело

    До коментар [#1] от "Жълто паве":

    Стига бе!Дори аз, като заклет фен на "Мерседес" , не съм толкова категоричен.Всъщност, лошите новини са за "Тесла"..Не е лошо да си купим по една , като музеен експонат.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  4. 4 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 786 Любопитно

    Вижте една надежда да произвеждаме Фолксваген:

    https://pik.bg/само-в-пик-най-авторитетното-немско-издание-гърми- –-софия-води-на-турция-за-завода-на-фолк-news851733.html

  5. 5 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 693 Неутрално

    ЕМЕС

    Електроавтомобила много бързо навлиза,
    това ще доведе Русия до грамадна криза!

  6. 6 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 786 Любопитно
  7. 7 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 786 Любопитно

    Маркирайте целия адрес и го копирайте в командния ред.

  8. 8 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2238 Весело

    До коментар [#1] от "Жълто паве":Стига бе!Дори аз, като заклет фен на "Мерседес" , не съм толкова категоричен.Всъщност, лошите новини са за "Тесла"..Не е лошо да си купим по една , като музеен експонат.
    —цитат от коментар 3 на Noise

    Можеш ли да обосновеш пророчеството си.

  9. 9 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 3099 Неутрално

    Налага ми се да си сменя колата, защото годините ми напреднаха и управлявам все по-зле. Поръчах си фолксваген поло с абсолютно всички асистиращи системи и с автоматични скорости. Този автомобил ми изглежда най-лесен за управление, но няма дори заявка за електрически. Електрическите модели на фимата са много скъпи и не ми внушават доверие.

    подпис
  10. 10 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":

    Не може! Той е силен в декларациите! Аргументи няма!

  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#9] от "Иван К":

    UP е малкият електрик на VW.

  12. 12 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1247 Любопитно

    И аз ще купувам хибрид, везните се накланят в негова полза. Само дето марката няма да е германска...

    А БМВ може да са всякакви, ама си имат своите верни фенове така, както и всяка останала марка по света. Няма нужда да плюем тия или ония, просто е добре за нас като клиенти да имаме все по-голям избор в избора си на електромобил (и не само)...

  13. 13 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":

    Времето ще го обоснове.Когато големите решат да влязат на пазара сериозно, малките ядат шамарите.. Особено с неуравновесена личност като Мъск начело.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  14. 14 Профил на Dimb
    Dimb
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Най-накрая се опитват да настигнат японците. Тойота от почти 2 години не предлага седани с дизелов двигател, а само хибриди. А хибриди Тойота произвежда от десетки години. BMW се сетиха, след като в Германия започнаха да въвеждат драстични ограничения за опазването на въздуха. Иначе масово предлагаха автомобили с дизелови двигатели!

  15. 15 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 385 Весело

    До коментар [#13] от "Noise":

    Вий да сте голям!

    Оставете ги тези дребосъци Мъск, Тесла и Спейсекс, дето проникват все по-дълко в Големите... Не си струват писането.

  16. 16 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2208 Весело

    До коментар [#15] от "tie_interceptor":

    Виждам, виждам..По спазването на графиците, които сами правят, по изключително високата печалба за инвеститорите...Oh, wait!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  17. 17 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    Електрифициран означава друго, не това, дето е искал да каже авторът.

  18. 18 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#4] от "Минувач":

    В завода за фолк сигурно е така.

  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4893 Неутрално

    До коментар [#4] от "Минувач":

    Четенето и цитирането на подобен източник е обидно, обидно най-вече за теб. Дори не трябва да си помислиш да кликваш върху подобни медии.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  20. 20 Профил на Нормален гланц
    Нормален гланц
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Тесла тогава ще фалира.

  21. 21 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 385 Весело

    До коментар [#20] от "Нормален гланц":

    Тя фалира преди 10 години... :)

  22. 22 Профил на Кой се страхува от Иван Гешев
    Кой се страхува от Иван Гешев
    Рейтинг: 1544 Весело

    До коментар [#19] от "hamiltonf":

    Че какво му е на ПИК, на фона на Дневник изглеждат ОК.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  23. 23 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1240 Весело

    [quote#8:"chicago514"][/quote]

    Той едва успява да си съчини глупостите, а ти го караш и да се аргументира!
    Най-много да му изгорят и останалите все още здрави бушони.
    Тоя, като прочете за Мъск, получава обриви по мозъкозаместителя.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  24. 24 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 479 Гневно

    Маркирайте целия адрес и го копирайте в командния ред.
    —цитат от коментар 7 на Минувач


    Абе пич, кой разумен човек вярва на нещо в ПИК?! Вчера четох точно обратното, но за съжаление в по-надежден източник...

  25. 25 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#8] от "chicago514":Времето ще го обоснове.Когато големите решат да влязат на пазара сериозно, малките ядат шамарите.. Особено с неуравновесена личност като Мъск начело.
    —цитат от коментар 13 на Noise


    Разбира се! Сигурно затова никой все още не може да стигне и Тесла и СпейсХ...де и аз да бях така неуравновесен!

  26. 26 Профил на Matrix
    Matrix
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":Времето ще го обоснове.Когато големите решат да влязат на пазара сериозно, малките ядат шамарите.. Особено с неуравновесена личност като Мъск начело.
    —цитат от коментар 13 на Noise


    Пхахахаххахахаха
    Ей, аман от разбиратели , ЕЙ !

    Големите може да ми ядат хурката, защото продъожават да яхат старите изобретения и нищо ново не са направили!
    Продават ни стари технологии, от 80-те на ПЕТОРНА цена !
    Сладка работа, а?

    Ама да ме фанат за хурката,както казах!

    ОТДАВНА големите имат капацитет да правят коли, по хубави от мъск, но не, по сладко е да си раздаваме премии за големи печалби и хората ДГД ! Откраднаха ни бъдещето тези боклуци !

    Живеем в държава, в която Венета Райкова е написала повече книги, отколкото министър-председателят е прочел...
  27. 27 Профил на amg32
    amg32
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Германия (и Европа) пропуснаха момента и времето на компютърните технологии, дано не се получи същото и с електромобилите!

  28. 28 Профил на amg32
    amg32
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#2:"4ort"][/quote]

    Много трудно ще го обясниш на човек с подобен капацитет, а още по-трудно ако има и неговото самочувствие и степен на некомпетентност!

  29. 29 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4893 Неутрално

    До коментар [#24] от "phillipov":

    И в нормални медии го пише:
    https://money.bg/investments/germansko-izdanie-ne-turtsiya-a-balgariya-e-favorit-za-noviya-zavod-na-volkswagen.html

    А лично аз, имах информацията за терена на "Кремиковци" още преди доста месеци...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  30. 30 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2937 Любопитно

    До коментар [#25] от "phillipov":

    В какво точно не могат да я стигнат Тесла?

    Модератора е неадекватен!
  31. 31 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":

    и аз не бих си купил акции на Тесла, честно казано, т.е. не вярвам в успеха на компанията по няколко причини:
    - компании като МБ, ФВ, БМВ, Тойота и пр правят автомобили от почти век, имат огромно натрупано ноухау и инфраструктура точно в това - да сглобяват автомобили

    - т.е. преходът за тях от ДВГ към електромобили няма да е кой знае какво сътресение но от друга страна няма (нямаше) смисъл да канибализират ДВГ моделите, все пак там има им още няколко години да се извлекат печалби. Постепенно разработват и инфраструктурата със зареждането (а и аз лично смятам водородните двигатели за по-перспективни)

    - Тесла се появи точно в този времеви прозорец, не вярвам че МБ или БМВ не са можели да пуснат електромобил още преди 5 години, когато имаха концептуални такива за аутошоутата, просто е ням,ало смисъл да го правят (серийното производство)

    - не може да отречем и стойността на бранда на старите кучета, граден с години. Спортен еМерцедес или спортно еПорше в повечето случаи ще се продава по-добре от спортна Тесла

    - Тесла финансово е зле, доста разита и на държавни субсидии. Тази година им падежират дългове за около милиард и дано успеят да ги рефинансират.

    - управлението на компанията в лицето на Мъск поражда смесени чувства въпреки звездния му гуру статус. Изцепката миналия август със свалянето на Тесла от борсата е типичен пример...

  32. 32 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Много, много късно...

    След 3 години Тесла ще са с много обиколки (и продадени коли) напред, а хибридите твърде скоро ще изчезнат, защото ще са прекалено скъпи за производство в сравнение с чистите електромобили и на практика поддръжката им ще е много по-скъпа дори и от тази на обикновените пърдялници.

  33. 33 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#24] от "phillipov":И в нормални медии го пише:https://money.bg/investments/germansko-izdanie-ne-turtsiya-a-balgariya-e-favorit-za-noviya-zavod-na-volkswagen.html А лично аз, имах информацията за терена на "Кремиковци" още преди доста месеци...
    —цитат от коментар 29 на hamiltonf


    Лично аз стискам палци още от 1-ят път, когато прочетох за подобно намерение и още стискам...

  34. 34 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#25] от "phillipov":В какво точно не могат да я стигнат Тесла?
    —цитат от коментар 30 на Ivan_


    Продажби и технологии. И докато "Големите" се развиват не си мисли, че Тесла спят и чакат!

    Заповядай: http://carsalesbase.com/global-electric-car-sales-analysis-2018/

    За 2018 г бщо Тесла е продала 245 240 автомобила, следващият в списъка е на 1/3 от тези продажби, при това Модел 3 едва започна да се произвежда, а в Еропа дори не се продаваше, в момент е пред пускане и фабриката им в Китай...

  35. 35 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 708 Неутрално

    До коментар [#3] от "Noise":

    "Не е лошо да си купим по една , като музеен експонат"

    Пожелавам ти някой ден наистина да притежаваш Тесла. Няколко седмици с тази кола са достатъчни за да видиш колко безмислено е да караш друга кола в момента. Жалко за клиентите им в Европа, които трябва да карат с осакатен автопилот заради регулации.

  36. 36 Профил на DoPe
    DoPe
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Поредният еко/ неокомунистически балон- скъпи батерии, недостиг на суровина за производстото им, монопол на Китай в екзотичните суровини, огромно замърсяване при изработката, нисък пробег , неразвита мрежа за зареждане, висока цена...нулев ефект в крайна сметка, освен псевдо екологичност и все по-скъпи коли. Дизеловият двигател е развит на 60-70 %, за разлика от бензиновият и има още много хляб в него, всичко друго са глупости. Да преземим самолетите , да спрем корабите, камионите в САЩ и да се върнем в 19 век ?! А и да спрем ядрените централи, че са много опасни?

  37. 37 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11054 Неутрално

    Не е лошо, но аз бих ги посъветвал да прилагат много популярния принцип KIS (кееp it simple) :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  38. 38 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#31] от "Yomega":

    За да си купиш акции на Тесла, се изискват яки нерви. Лично аз не мога да предскажа, какво ще стане с тях сле 1, 5 или 10 години, но не бих ги отписал...

    Преходът се оказва доста труден, не заради самия автомобил, а заради батериите и софтуера най-вече. А там старите компании нямат никакъв опит.

    Стигаме да най-важният момент - комерсиализирането. Много фирми и хора дори могат да си позволят да направят супер/хипер автомобил в няколко бройки за по няколко милиона. И го правят, но Тесла ги продават.

    Точно брандът е на страната на Тесла. Толкова години след Модел Х, нито Порше, нито Ягуар успяха да направят по-добър автомобил. Само в лукса на интериора са по-добри...

    Ще видим, какво ще е финансовата състояния на Големите, като хванат още някого за манипулиране на резултатите за изхвърлените газове...
    Познавам хора, които имат пари да си купят веднага кола, но чакат Модел 3. И това в България...

    За Мъск... Вие познавате ли някой собственик или управител на многомилиардна компатия, който да покрива всичките Ви критерии за личност?

  39. 40 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#31] от "Yomega":За да си купиш акции на Тесла, се изискват яки нерви. Лично аз не мога да предскажа, какво ще стане с тях сле 1, 5 или 10 години, но не бих ги отписал...Преходът се оказва доста труден, не заради самия автомобил, а заради батериите и софтуера най-вече. А там старите компании нямат никакъв опит.Стигаме да най-важният момент - комерсиализирането. Много фирми и хора дори могат да си позволят да направят супер/хипер автомобил в няколко бройки за по няколко милиона. И го правят, но Тесла ги продават.Точно брандът е на страната на Тесла. Толкова години след Модел Х, нито Порше, нито Ягуар успяха да направят по-добър автомобил. Само в лукса на интериора са по-добри...Ще видим, какво ще е финансовата състояния на Големите, като хванат още някого за манипулиране на резултатите за изхвърлените газове...Познавам хора, които имат пари да си купят веднага кола, но чакат Модел 3. И това в България...За Мъск... Вие познавате ли някой собственик или управител на многомилиардна компатия, който да покрива всичките Ви критерии за личност?
    —цитат от коментар 38 на tie_interceptor


    абе ще поживеем, ще видим както се казва! :) Едно е ясно конкуренцията в електромобилите ще е брутална и точно по тази причина няма как да отписваме старите кучета. Тесла имат много да учат за да достигнат качеството на големите (за производство в големи мащаби)

    Мъск - колкото и да е куул с проявите си често показва едно много лошо качество за лидер - непредвидимост - наистина ще е по-добре да делиства Тесла, защото пазара реагира за щяло и нещяло; сваляш от борсата и си пушиш трева във вечерното радио шоу колкото искаш пък било то и в пуританска Америка

    апропо, имах късметъ да покарам наскоро Панамера е-hybrid, феноменално!

  40. 41 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    БМВ са скапани коли. Ама евала, че успяват да продават скъпо.
    —цитат от коментар 1 на Жълто паве


    Ти не си виждал БМВ, но смяташ, че Волга-та е по-хубава!
    —цитат от коментар 2 на 4ort


    Русоробите , осжен безумно тъпи, сте и доста досадни .. слагате си руски никнейми, под жсшка дискусия се мъчите да насочите приказките КЪМ РУСИЯ И РУСКИТЕ НЕЩА ..

    А вашата "volga siber" е всъщност на платформата на Додж и се произвеждаше едва до 2010 ..

    Те ти те, русоробче да четеш:

    https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ_Volga_Siber

  41. 42 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    ЕМЕСЕлектроавтомобила много бързо навлиза,това ще доведе Русия до грамадна криза!
    —цитат от коментар 5 на ruc10600791


    Русия ВЕЧЕ Е ДОВЕДЕНА ДО грамадна вътрешна КРИЗА ..

    Медведев насилствено, по путински иска да забрани бензина и дизела, а хората се противят и не рачат ..

    Медведев е мобилизирал руските електро-тролове из всички държави .. да викат "електро! .."електро!.."

    "«Очередная глупость»:
    в России намерены запретить бензин и дизель ...

    МОСКВА, 3 августа 2017, 13:11 — REGNUM Глава правительства Дмитрий Медведев дал поручение вице-премьеру Аркадию Дворковичу проработать предложения по мерам господдержки развития электрического транспорта, пишут «Известия». ..

    Правительству предложено ввести программу сокращения объемов выбросов загрязняющих веществ от автомобильного транспорта и ввести ограничения использования автомобилей с двигателями внутреннего сгорания, в том числе в городах-миллионниках и курортных зонах...."
    -----------------------
    Подробности: https://regnum.ru/news/2306698.html

    Путиновият режим е на път да посегне на едно от най-важните за свободния човек достижения - на мобилността..!

    Хора бдете!

  42. 43 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Ушанките-електрокаристи не обичат да се мисли!

    Хора бдете!

  43. 44 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    ЕМЕСЕлектроавтомобила много бързо навлиза,това ще доведе Русия до грамадна криза!
    —цитат от коментар 5 на ruc10600791



    Да .. Кремълската шайка се мъчи да лансира електромобили .. но народът не иска .. и така Руското Общество навлиза в грамадна криза ..
    Та Путин иска да забрани БЕНЗИНА И ДИЗЕЛА .. как и на какво е се двишат 50 милиона руснаци?


    Ето от опозиционен анти-кремълски руски сайт , конментирайте, електрокарни путинофили:

    https://www.dnevnik.bg/skorost/2019/03/06/3399998_folksvagen_vuzrajda_plajnite_bugita_s_eko_model/
    -----------------------------------------
    " ..Премьер Дмитрий Медведев подписал постановление, по которому все российские АЗС должны быть оборудованы зарядными устройствами для электромобилей.
    Купить электромобиль в России легко. У ... дилеров можно найти хоть Nissan Leaf (1,7 млн. рублей), хоть Smart fortwo electric drive (1,6 млн. рублей), хоть «китайца» BYD E6 (2,8 млн. рублей) или Tesla (от 5 млн). .. ,,, ,,,, ... АВТОВАЗ, несколько лет назад трубивший на каждом углу про свою электрическую ВАЗ-1817 Ellada, тоже как-то заглох на эту тему. .. ...
    ... То есть приобрести электоромобиль у нас не проблема. Проблема – накопить на это мероприятие денег и запастись гигантским зарядом мазохизма на будущее.
    Ведь придется мириться с ограниченным запасом хода большинства таких машин – до 200 км. В реальных условиях нашей страны он в холодное время года и темное время суток сокращается катастрофически. ... на освещение и обогрев салона в реальных городских условиях (мороз и пробки) такие машины тратят чуть ли не львиную долю заряда аккумуляторов. Получается, что медведевское постановление явно не о людях заботится в первую очередь....
    ....
    Тогда, может быть, об экологии печется премьер с министрами? Возможно. Но только если не иметь понятия об истинной экологичности электрокаров. Ведь даже немцы из фрейбургского Экологического института в своих исследованиях по заказу Министерства окружающей среды Германии убедились: бензиновые агрегаты высоких экостандартов позволяют сократить выбросы парниковых газов на 25%, в то время как электрические двигатели сокращают их лишь на 6%! По их мнению, на питание электромобилей идет энергия, большая часть которой сейчас вырабатывается путем сжигания угля и газа. ...
    ...Плюс карайне неэкологичное производство акумуляторние бат. для «экомобилей». То есть современные электромобили, в конечном счете, вреднее для экологии чем обычные машины..."
    ------------

    Путиновата шайка , нарочно иска да има електромобили ..

    А реален смисъл няма! ..нормалните съвременни коли са с по-малък въглероден отпечатък!

    Русоробите са нахъсани от Медведев , да подскачат из всички държави по форуми и да викат "електро! .. електро!"


    Хора бдете!

    Путиновата клика, вече се опита да излъже трудовите маси с електромобили ..
    В 2014 те направиха вносното мито за коли и компоненти , от 14% на 0% ..

    И за "Тесла" и за "Мицубиши" и за "Нисан" , и за компоненти за електроколи сглобени в Русия - разните там електро "Лади" - 0% и толкоз ..
    -----------------------
    "История изменения пошлины на ввоз электромобилей началась в 2014 году, когда она ещё составляла 17%. Правительство приняло решение снизить размер платежей и установило для легковых транспортных средств пошлину в 0%. "
    --------------------

    Да, но сметката на кремълските олигарси-отровители не излезе..

    Патилият руски народ погледна, почеса се и не рачи да купува електрокари ..
    Медведев за това е организирал платени шайки проруски тролове из форуми по света .. дал им е задача - да са под прикритие и да подскачат сега пък за електрото ..

  44. 45 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    BMW се сетиха, след като в Германия започнаха да въвеждат драстични ограничения за опазването на въздуха. Иначе масово предлагаха автомобили с дизелови двигатели!
    —цитат от коментар 14 на Dimb


    Че дизелите на БМВ в момента НАПЪЛНО ПОКРИВАТ ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ НА Евро-6с в аванс

    https://fakti.bg/avto/363298-nov-test-na-adac-reabilitira-dizela

    https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/adac-reabilitira-dizela-6092435

    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37388-adac-dizelat-e-chist

  45. 46 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Разбира се! Сигурно затова никой все още не може да стигне и Тесла
    —цитат от коментар 25 на phillipov


    По производство?

    Ами "Тесла" НЕ Е НАЙ-ГОЛЯМ световен производител на електроколи ..
    Най-големи са BYD ..


  46. 47 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    ОТДАВНА големите имат капацитет да правят коли, по хубави от мъск, но не, по сладко е да си раздаваме премии за големи печалби и хората ДГД ! Откраднаха ни бъдещето тези боклуци !
    —цитат от коментар 26 на Matrix


    Че те ПРАВЯТ КОЛИ по-хубави от Мъск , така мислят и купувачите и в резултат "големите" са продали 97 МИЛИОНА ЛЕКИ КОЛИ миналата година ..

    А Мъск ?
    30 милиона продал ли е?
    15 милиона?
    10 милиона коли?

    А??

  47. 48 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Много, много късно...След 3 години Тесла ще са с много обиколки (и продадени коли) напред, а хибридите твърде скоро ще изчезнат..
    —цитат от коментар 32 на Kosta Delev



    1.Съвсем скоро и не по-късно от 800 дни хибридите напълно ще изчезнат и ще са само лош спомен!
    Та те са по-скъпи!
    Даже и "микро-хибридът" на Валео .. е с около 300 долара цена ..

    https://www.youtube.com/watch?v=ioBPRObnIf8

    За Бога братя , не купувайте!

    2.След 3 години "ТЕСЛА" ЩЕ Е НОМЕР ЕДНО ПРОИЗВОДИТЕЛ на електромобили ..


    Или ако не първа, все пак поне втора електрокарна компания ..

    Веднага след BYD?
    А ??

    Ще видите ..




  48. 49 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Поредният еко/ неокомунистически балон- скъпи батерии, недостиг на суровина за производстото им, монопол на Китай в екзотичните суровини, огромно замърсяване при изработката, нисък пробег , неразвита мрежа за зареждане, висока цена...нулев ефект в крайна сметка, освен псевдо екологичност и все по-скъпи коли. Дизеловият двигател е развит на 60-70 %, за разлика от бензиновият и има още много хляб в него, всичко друго са глупости. Да преземим самолетите , да спрем корабите, камионите в САЩ и да се върнем в 19 век ?! А и да спрем ядрените централи, че са много опасни?
    —цитат от коментар 36 на DoPe


    Това са "еколозите" , това са "зелените" .. заради копейките на Кремъл и Медведев скачат из форуми и викат "електро! ..електро!"..

    "Учени: Електромобилите са "по-мръсни" от дизелитеTesla Model 3 отделя 42 грама на километър повече СО2 от Mercedes C-Class 220d.

    ... Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.

    Изследването подчертава, че добивът и преработката на лития, необходим за производството на батерии, също изисква голямо количество енергия. Батерия с капацитет от 75 кВтч отделя от 10 до 14 хиляди килограма въглероден диоксид. Според учените, като се вземе предвид 10-годишния живот на батерията и средния годишен пробег на електрически автомобил от 15 000 километра, за какъвто тя е разчетена, за направата и по-нататъшното й преработване се изхвърлят 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км."

    Всъщност емисиите, свързани с СО2 и замърсяването, за електро-колите са не по-малки ..

    https://www.youtube.com/watch?v=17xh_VRrnMU

    Има хора - заради волята на Кремъл , са готови да замърсят Планетата ..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK