От БМВ обявиха, че до 2023 година ще имат 25 електрифицирани модела



BMW Group ще постигне целта си да има 25 електрифицирани модела две години по-рано от планираното и това ще стане през 2023 година, беше съобщено на конференция на концерна в Мюнхен #NEXTGen, проведена вчера.


Става въпрос за електромобили, плъгин и класически хибриди. Повече от половината от 25-те модела ще бъдат напълно електрически.


Според председателя на борда на директорите на BMW AG Харалд Крюгер до 2025 г: продажбите на електрифицираните автомобили на концерна трябва да се увеличават с около 30% всяка година. Той допълни, че до края на тази година компанията иска да има повече от половин милион автомобила с напълно електрически или plug-in хибридни задвижвания по пътищата.




Първият нов електрически модел се чака до края на тази година - електрическо МИНИ. През 2020 година то ще бъде последвано от напълно електрическото БМВ iX3, БМВ iNEXT и БМВ i4.


Карай хибрида си на ток и печели


На конференцията от БМВ оповестиха и една нова своя инициатива, която цели стимулиране на карането на ток на хибридите на марката в определени зони в градовете. Функцията eDrive Zones ще бъде серийна за зареждащите се от контакта модели на групата от 2020 година. Когато автомобилът навлезе в една от тези зони, той автоматично ще превключва в чисто електрически режим.


От БМВ обявиха, че до 2023 година ще имат 25 електрифицирани модела

© БМВ груп


В допълнение към функцията eDrive Zone "БМВ груп" планира да стимулира повишаването на дела на електрическото шофиране на клиентите с хибридни автомобили, като те получават БМВ точки всеки път, когато карат колата си на ток или я зареждат.


При достигане на съответното ниво точки участниците могат да ги заменят срещу атрактивни премии, например безплатно зареждане от мрежата зарядни станции. Благодарение на специално приложение БМВ точките ще позволяват и съревнование с другите участници в проекта.


От БМВ обявиха, че до 2023 година ще имат 25 електрифицирани модела

© БМВ груп

Ключови думи към статията:

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 256 Весело

    БМВ са скапани коли. Ама евала, че успяват да продават скъпо.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  2. 2 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1863 Неутрално

    БМВ са скапани коли. Ама евала, че успяват да продават скъпо.
    —цитат от коментар 1 на Жълто паве


    Ти не си виждал БМВ, но смяташ, че Волга-та е по-хубава!

  3. 3 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 375 Весело

    До коментар [#1] от "Жълто паве":

    Стига бе!Дори аз, като заклет фен на "Мерседес" , не съм толкова категоричен.Всъщност, лошите новини са за "Тесла"..Не е лошо да си купим по една , като музеен експонат.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  4. 4 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 803 Любопитно

    Вижте една надежда да произвеждаме Фолксваген:

    https://pik.bg/само-в-пик-най-авторитетното-немско-издание-гърми- –-софия-води-на-турция-за-завода-на-фолк-news851733.html

  5. 5 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    ЕМЕС

    Електроавтомобила много бързо навлиза,
    това ще доведе Русия до грамадна криза!

  6. 6 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 803 Любопитно
  7. 7 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 803 Любопитно

    Маркирайте целия адрес и го копирайте в командния ред.

  8. 8 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 4194 Весело

    До коментар [#1] от "Жълто паве":Стига бе!Дори аз, като заклет фен на "Мерседес" , не съм толкова категоричен.Всъщност, лошите новини са за "Тесла"..Не е лошо да си купим по една , като музеен експонат.
    —цитат от коментар 3 на Noise

    Можеш ли да обосновеш пророчеството си.

  9. 9 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2408 Неутрално

    Налага ми се да си сменя колата, защото годините ми напреднаха и управлявам все по-зле. Поръчах си фолксваген поло с абсолютно всички асистиращи системи и с автоматични скорости. Този автомобил ми изглежда най-лесен за управление, но няма дори заявка за електрически. Електрическите модели на фимата са много скъпи и не ми внушават доверие.

    подпис
  10. 10 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4475 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":

    Не може! Той е силен в декларациите! Аргументи няма!

  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4475 Неутрално

    До коментар [#9] от "Иван К":

    UP е малкият електрик на VW.

  12. 12 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 997 Любопитно

    И аз ще купувам хибрид, везните се накланят в негова полза. Само дето марката няма да е германска...

    А БМВ може да са всякакви, ама си имат своите верни фенове така, както и всяка останала марка по света. Няма нужда да плюем тия или ония, просто е добре за нас като клиенти да имаме все по-голям избор в избора си на електромобил (и не само)...

  13. 13 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":

    Времето ще го обоснове.Когато големите решат да влязат на пазара сериозно, малките ядат шамарите.. Особено с неуравновесена личност като Мъск начело.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  14. 14 Профил на Dimb
    Dimb
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Най-накрая се опитват да настигнат японците. Тойота от почти 2 години не предлага седани с дизелов двигател, а само хибриди. А хибриди Тойота произвежда от десетки години. BMW се сетиха, след като в Германия започнаха да въвеждат драстични ограничения за опазването на въздуха. Иначе масово предлагаха автомобили с дизелови двигатели!

  15. 15 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 460 Весело

    До коментар [#13] от "Noise":

    Вий да сте голям!

    Оставете ги тези дребосъци Мъск, Тесла и Спейсекс, дето проникват все по-дълко в Големите... Не си струват писането.

  16. 16 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 375 Весело

    До коментар [#15] от "tie_interceptor":

    Виждам, виждам..По спазването на графиците, които сами правят, по изключително високата печалба за инвеститорите...Oh, wait!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  17. 17 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Електрифициран означава друго, не това, дето е искал да каже авторът.

  18. 18 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#4] от "Минувач":

    В завода за фолк сигурно е така.

  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4179 Неутрално

    До коментар [#4] от "Минувач":

    Четенето и цитирането на подобен източник е обидно, обидно най-вече за теб. Дори не трябва да си помислиш да кликваш върху подобни медии.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  20. 20 Профил на Нормален гланц
    Нормален гланц
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Тесла тогава ще фалира.

  21. 21 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 460 Весело

    До коментар [#20] от "Нормален гланц":

    Тя фалира преди 10 години... :)

  22. 22 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 256 Весело

    До коментар [#19] от "hamiltonf":

    Че какво му е на ПИК, на фона на Дневник изглеждат ОК.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  23. 23 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 584 Весело

    [quote#8:"chicago514"][/quote]

    Той едва успява да си съчини глупостите, а ти го караш и да се аргументира!
    Най-много да му изгорят и останалите все още здрави бушони.
    Тоя, като прочете за Мъск, получава обриви по мозъкозаместителя.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  24. 24 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 445 Гневно

    Маркирайте целия адрес и го копирайте в командния ред.
    —цитат от коментар 7 на Минувач


    Абе пич, кой разумен човек вярва на нещо в ПИК?! Вчера четох точно обратното, но за съжаление в по-надежден източник...

  25. 25 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 445 Весело

    До коментар [#8] от "chicago514":Времето ще го обоснове.Когато големите решат да влязат на пазара сериозно, малките ядат шамарите.. Особено с неуравновесена личност като Мъск начело.
    —цитат от коментар 13 на Noise


    Разбира се! Сигурно затова никой все още не може да стигне и Тесла и СпейсХ...де и аз да бях така неуравновесен!

  26. 26 Профил на Matrix
    Matrix
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":Времето ще го обоснове.Когато големите решат да влязат на пазара сериозно, малките ядат шамарите.. Особено с неуравновесена личност като Мъск начело.
    —цитат от коментар 13 на Noise


    Пхахахаххахахаха
    Ей, аман от разбиратели , ЕЙ !

    Големите може да ми ядат хурката, защото продъожават да яхат старите изобретения и нищо ново не са направили!
    Продават ни стари технологии, от 80-те на ПЕТОРНА цена !
    Сладка работа, а?

    Ама да ме фанат за хурката,както казах!

    ОТДАВНА големите имат капацитет да правят коли, по хубави от мъск, но не, по сладко е да си раздаваме премии за големи печалби и хората ДГД ! Откраднаха ни бъдещето тези боклуци !

    Живеем в държава, в която Венета Райкова е написала повече книги, отколкото министър-председателят е прочел...
  27. 27 Профил на Молотовка
    Молотовка
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Германия (и Европа) пропуснаха момента и времето на компютърните технологии, дано не се получи същото и с електромобилите!

  28. 28 Профил на Молотовка
    Молотовка
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#2:"4ort"][/quote]

    Много трудно ще го обясниш на човек с подобен капацитет, а още по-трудно ако има и неговото самочувствие и степен на некомпетентност!

  29. 29 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4179 Неутрално

    До коментар [#24] от "phillipov":

    И в нормални медии го пише:
    https://money.bg/investments/germansko-izdanie-ne-turtsiya-a-balgariya-e-favorit-za-noviya-zavod-na-volkswagen.html

    А лично аз, имах информацията за терена на "Кремиковци" още преди доста месеци...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  30. 30 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 107 Любопитно

    До коментар [#25] от "phillipov":

    В какво точно не могат да я стигнат Тесла?

    Модератора е неадекватен!
  31. 31 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 738 Неутрално

    До коментар [#8] от "chicago514":

    и аз не бих си купил акции на Тесла, честно казано, т.е. не вярвам в успеха на компанията по няколко причини:
    - компании като МБ, ФВ, БМВ, Тойота и пр правят автомобили от почти век, имат огромно натрупано ноухау и инфраструктура точно в това - да сглобяват автомобили

    - т.е. преходът за тях от ДВГ към електромобили няма да е кой знае какво сътресение но от друга страна няма (нямаше) смисъл да канибализират ДВГ моделите, все пак там има им още няколко години да се извлекат печалби. Постепенно разработват и инфраструктурата със зареждането (а и аз лично смятам водородните двигатели за по-перспективни)

    - Тесла се появи точно в този времеви прозорец, не вярвам че МБ или БМВ не са можели да пуснат електромобил още преди 5 години, когато имаха концептуални такива за аутошоутата, просто е ням,ало смисъл да го правят (серийното производство)

    - не може да отречем и стойността на бранда на старите кучета, граден с години. Спортен еМерцедес или спортно еПорше в повечето случаи ще се продава по-добре от спортна Тесла

    - Тесла финансово е зле, доста разита и на държавни субсидии. Тази година им падежират дългове за около милиард и дано успеят да ги рефинансират.

    - управлението на компанията в лицето на Мъск поражда смесени чувства въпреки звездния му гуру статус. Изцепката миналия август със свалянето на Тесла от борсата е типичен пример...

  32. 32 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Много, много късно...

    След 3 години Тесла ще са с много обиколки (и продадени коли) напред, а хибридите твърде скоро ще изчезнат, защото ще са прекалено скъпи за производство в сравнение с чистите електромобили и на практика поддръжката им ще е много по-скъпа дори и от тази на обикновените пърдялници.

  33. 33 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#24] от "phillipov":И в нормални медии го пише:https://money.bg/investments/germansko-izdanie-ne-turtsiya-a-balgariya-e-favorit-za-noviya-zavod-na-volkswagen.html А лично аз, имах информацията за терена на "Кремиковци" още преди доста месеци...
    —цитат от коментар 29 на hamiltonf


    Лично аз стискам палци още от 1-ят път, когато прочетох за подобно намерение и още стискам...

  34. 34 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#25] от "phillipov":В какво точно не могат да я стигнат Тесла?
    —цитат от коментар 30 на Ivan_


    Продажби и технологии. И докато "Големите" се развиват не си мисли, че Тесла спят и чакат!

    Заповядай: http://carsalesbase.com/global-electric-car-sales-analysis-2018/

    За 2018 г бщо Тесла е продала 245 240 автомобила, следващият в списъка е на 1/3 от тези продажби, при това Модел 3 едва започна да се произвежда, а в Еропа дори не се продаваше, в момент е пред пускане и фабриката им в Китай...

  35. 35 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#3] от "Noise":

    "Не е лошо да си купим по една , като музеен експонат"

    Пожелавам ти някой ден наистина да притежаваш Тесла. Няколко седмици с тази кола са достатъчни за да видиш колко безмислено е да караш друга кола в момента. Жалко за клиентите им в Европа, които трябва да карат с осакатен автопилот заради регулации.

  36. 36 Профил на DoPe
    DoPe
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Поредният еко/ неокомунистически балон- скъпи батерии, недостиг на суровина за производстото им, монопол на Китай в екзотичните суровини, огромно замърсяване при изработката, нисък пробег , неразвита мрежа за зареждане, висока цена...нулев ефект в крайна сметка, освен псевдо екологичност и все по-скъпи коли. Дизеловият двигател е развит на 60-70 %, за разлика от бензиновият и има още много хляб в него, всичко друго са глупости. Да преземим самолетите , да спрем корабите, камионите в САЩ и да се върнем в 19 век ?! А и да спрем ядрените централи, че са много опасни?

  37. 37 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5261 Неутрално

    Не е лошо, но аз бих ги посъветвал да прилагат много популярния принцип KIS (кееp it simple) :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  38. 38 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 460 Неутрално

    До коментар [#31] от "Yomega":

    За да си купиш акции на Тесла, се изискват яки нерви. Лично аз не мога да предскажа, какво ще стане с тях сле 1, 5 или 10 години, но не бих ги отписал...

    Преходът се оказва доста труден, не заради самия автомобил, а заради батериите и софтуера най-вече. А там старите компании нямат никакъв опит.

    Стигаме да най-важният момент - комерсиализирането. Много фирми и хора дори могат да си позволят да направят супер/хипер автомобил в няколко бройки за по няколко милиона. И го правят, но Тесла ги продават.

    Точно брандът е на страната на Тесла. Толкова години след Модел Х, нито Порше, нито Ягуар успяха да направят по-добър автомобил. Само в лукса на интериора са по-добри...

    Ще видим, какво ще е финансовата състояния на Големите, като хванат още някого за манипулиране на резултатите за изхвърлените газове...
    Познавам хора, които имат пари да си купят веднага кола, но чакат Модел 3. И това в България...

    За Мъск... Вие познавате ли някой собственик или управител на многомилиардна компатия, който да покрива всичките Ви критерии за личност?

  39. 40 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 738 Неутрално

    До коментар [#31] от "Yomega":За да си купиш акции на Тесла, се изискват яки нерви. Лично аз не мога да предскажа, какво ще стане с тях сле 1, 5 или 10 години, но не бих ги отписал...Преходът се оказва доста труден, не заради самия автомобил, а заради батериите и софтуера най-вече. А там старите компании нямат никакъв опит.Стигаме да най-важният момент - комерсиализирането. Много фирми и хора дори могат да си позволят да направят супер/хипер автомобил в няколко бройки за по няколко милиона. И го правят, но Тесла ги продават.Точно брандът е на страната на Тесла. Толкова години след Модел Х, нито Порше, нито Ягуар успяха да направят по-добър автомобил. Само в лукса на интериора са по-добри...Ще видим, какво ще е финансовата състояния на Големите, като хванат още някого за манипулиране на резултатите за изхвърлените газове...Познавам хора, които имат пари да си купят веднага кола, но чакат Модел 3. И това в България...За Мъск... Вие познавате ли някой собственик или управител на многомилиардна компатия, който да покрива всичките Ви критерии за личност?
    —цитат от коментар 38 на tie_interceptor


    абе ще поживеем, ще видим както се казва! :) Едно е ясно конкуренцията в електромобилите ще е брутална и точно по тази причина няма как да отписваме старите кучета. Тесла имат много да учат за да достигнат качеството на големите (за производство в големи мащаби)

    Мъск - колкото и да е куул с проявите си често показва едно много лошо качество за лидер - непредвидимост - наистина ще е по-добре да делиства Тесла, защото пазара реагира за щяло и нещяло; сваляш от борсата и си пушиш трева във вечерното радио шоу колкото искаш пък било то и в пуританска Америка

    апропо, имах късметъ да покарам наскоро Панамера е-hybrid, феноменално!

  40. 41 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    БМВ са скапани коли. Ама евала, че успяват да продават скъпо.
    —цитат от коментар 1 на Жълто паве


    Ти не си виждал БМВ, но смяташ, че Волга-та е по-хубава!
    —цитат от коментар 2 на 4ort


    Русоробите , осжен безумно тъпи, сте и доста досадни .. слагате си руски никнейми, под жсшка дискусия се мъчите да насочите приказките КЪМ РУСИЯ И РУСКИТЕ НЕЩА ..

    А вашата "volga siber" е всъщност на платформата на Додж и се произвеждаше едва до 2010 ..

    Те ти те, русоробче да четеш:

    https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ_Volga_Siber

  41. 42 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    ЕМЕСЕлектроавтомобила много бързо навлиза,това ще доведе Русия до грамадна криза!
    —цитат от коментар 5 на ruc10600791


    Русия ВЕЧЕ Е ДОВЕДЕНА ДО грамадна вътрешна КРИЗА ..

    Медведев насилствено, по путински иска да забрани бензина и дизела, а хората се противят и не рачат ..

    Медведев е мобилизирал руските електро-тролове из всички държави .. да викат "електро! .."електро!.."

    "«Очередная глупость»:
    в России намерены запретить бензин и дизель ...

    МОСКВА, 3 августа 2017, 13:11 — REGNUM Глава правительства Дмитрий Медведев дал поручение вице-премьеру Аркадию Дворковичу проработать предложения по мерам господдержки развития электрического транспорта, пишут «Известия». ..

    Правительству предложено ввести программу сокращения объемов выбросов загрязняющих веществ от автомобильного транспорта и ввести ограничения использования автомобилей с двигателями внутреннего сгорания, в том числе в городах-миллионниках и курортных зонах...."
    -----------------------
    Подробности: https://regnum.ru/news/2306698.html

    Путиновият режим е на път да посегне на едно от най-важните за свободния човек достижения - на мобилността..!

    Хора бдете!

  42. 43 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Ушанките-електрокаристи не обичат да се мисли!

    Хора бдете!

  43. 44 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    ЕМЕСЕлектроавтомобила много бързо навлиза,това ще доведе Русия до грамадна криза!
    —цитат от коментар 5 на ruc10600791



    Да .. Кремълската шайка се мъчи да лансира електромобили .. но народът не иска .. и така Руското Общество навлиза в грамадна криза ..
    Та Путин иска да забрани БЕНЗИНА И ДИЗЕЛА .. как и на какво е се двишат 50 милиона руснаци?


    Ето от опозиционен анти-кремълски руски сайт , конментирайте, електрокарни путинофили:

    https://www.dnevnik.bg/skorost/2019/03/06/3399998_folksvagen_vuzrajda_plajnite_bugita_s_eko_model/
    -----------------------------------------
    " ..Премьер Дмитрий Медведев подписал постановление, по которому все российские АЗС должны быть оборудованы зарядными устройствами для электромобилей.
    Купить электромобиль в России легко. У ... дилеров можно найти хоть Nissan Leaf (1,7 млн. рублей), хоть Smart fortwo electric drive (1,6 млн. рублей), хоть «китайца» BYD E6 (2,8 млн. рублей) или Tesla (от 5 млн). .. ,,, ,,,, ... АВТОВАЗ, несколько лет назад трубивший на каждом углу про свою электрическую ВАЗ-1817 Ellada, тоже как-то заглох на эту тему. .. ...
    ... То есть приобрести электоромобиль у нас не проблема. Проблема – накопить на это мероприятие денег и запастись гигантским зарядом мазохизма на будущее.
    Ведь придется мириться с ограниченным запасом хода большинства таких машин – до 200 км. В реальных условиях нашей страны он в холодное время года и темное время суток сокращается катастрофически. ... на освещение и обогрев салона в реальных городских условиях (мороз и пробки) такие машины тратят чуть ли не львиную долю заряда аккумуляторов. Получается, что медведевское постановление явно не о людях заботится в первую очередь....
    ....
    Тогда, может быть, об экологии печется премьер с министрами? Возможно. Но только если не иметь понятия об истинной экологичности электрокаров. Ведь даже немцы из фрейбургского Экологического института в своих исследованиях по заказу Министерства окружающей среды Германии убедились: бензиновые агрегаты высоких экостандартов позволяют сократить выбросы парниковых газов на 25%, в то время как электрические двигатели сокращают их лишь на 6%! По их мнению, на питание электромобилей идет энергия, большая часть которой сейчас вырабатывается путем сжигания угля и газа. ...
    ...Плюс карайне неэкологичное производство акумуляторние бат. для «экомобилей». То есть современные электромобили, в конечном счете, вреднее для экологии чем обычные машины..."
    ------------

    Путиновата шайка , нарочно иска да има електромобили ..

    А реален смисъл няма! ..нормалните съвременни коли са с по-малък въглероден отпечатък!

    Русоробите са нахъсани от Медведев , да подскачат из всички държави по форуми и да викат "електро! .. електро!"


    Хора бдете!

    Путиновата клика, вече се опита да излъже трудовите маси с електромобили ..
    В 2014 те направиха вносното мито за коли и компоненти , от 14% на 0% ..

    И за "Тесла" и за "Мицубиши" и за "Нисан" , и за компоненти за електроколи сглобени в Русия - разните там електро "Лади" - 0% и толкоз ..
    -----------------------
    "История изменения пошлины на ввоз электромобилей началась в 2014 году, когда она ещё составляла 17%. Правительство приняло решение снизить размер платежей и установило для легковых транспортных средств пошлину в 0%. "
    --------------------

    Да, но сметката на кремълските олигарси-отровители не излезе..

    Патилият руски народ погледна, почеса се и не рачи да купува електрокари ..
    Медведев за това е организирал платени шайки проруски тролове из форуми по света .. дал им е задача - да са под прикритие и да подскачат сега пък за електрото ..

  44. 45 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    BMW се сетиха, след като в Германия започнаха да въвеждат драстични ограничения за опазването на въздуха. Иначе масово предлагаха автомобили с дизелови двигатели!
    —цитат от коментар 14 на Dimb


    Че дизелите на БМВ в момента НАПЪЛНО ПОКРИВАТ ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ НА Евро-6с в аванс

    https://fakti.bg/avto/363298-nov-test-na-adac-reabilitira-dizela

    https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/adac-reabilitira-dizela-6092435

    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37388-adac-dizelat-e-chist

  45. 46 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Разбира се! Сигурно затова никой все още не може да стигне и Тесла
    —цитат от коментар 25 на phillipov


    По производство?

    Ами "Тесла" НЕ Е НАЙ-ГОЛЯМ световен производител на електроколи ..
    Най-големи са BYD ..


  46. 47 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    ОТДАВНА големите имат капацитет да правят коли, по хубави от мъск, но не, по сладко е да си раздаваме премии за големи печалби и хората ДГД ! Откраднаха ни бъдещето тези боклуци !
    —цитат от коментар 26 на Matrix


    Че те ПРАВЯТ КОЛИ по-хубави от Мъск , така мислят и купувачите и в резултат "големите" са продали 97 МИЛИОНА ЛЕКИ КОЛИ миналата година ..

    А Мъск ?
    30 милиона продал ли е?
    15 милиона?
    10 милиона коли?

    А??

  47. 48 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Много, много късно...След 3 години Тесла ще са с много обиколки (и продадени коли) напред, а хибридите твърде скоро ще изчезнат..
    —цитат от коментар 32 на Kosta Delev



    1.Съвсем скоро и не по-късно от 800 дни хибридите напълно ще изчезнат и ще са само лош спомен!
    Та те са по-скъпи!
    Даже и "микро-хибридът" на Валео .. е с около 300 долара цена ..

    https://www.youtube.com/watch?v=ioBPRObnIf8

    За Бога братя , не купувайте!

    2.След 3 години "ТЕСЛА" ЩЕ Е НОМЕР ЕДНО ПРОИЗВОДИТЕЛ на електромобили ..


    Или ако не първа, все пак поне втора електрокарна компания ..

    Веднага след BYD?
    А ??

    Ще видите ..




  48. 49 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Поредният еко/ неокомунистически балон- скъпи батерии, недостиг на суровина за производстото им, монопол на Китай в екзотичните суровини, огромно замърсяване при изработката, нисък пробег , неразвита мрежа за зареждане, висока цена...нулев ефект в крайна сметка, освен псевдо екологичност и все по-скъпи коли. Дизеловият двигател е развит на 60-70 %, за разлика от бензиновият и има още много хляб в него, всичко друго са глупости. Да преземим самолетите , да спрем корабите, камионите в САЩ и да се върнем в 19 век ?! А и да спрем ядрените централи, че са много опасни?
    —цитат от коментар 36 на DoPe


    Това са "еколозите" , това са "зелените" .. заради копейките на Кремъл и Медведев скачат из форуми и викат "електро! ..електро!"..

    "Учени: Електромобилите са "по-мръсни" от дизелитеTesla Model 3 отделя 42 грама на километър повече СО2 от Mercedes C-Class 220d.

    ... Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.

    Изследването подчертава, че добивът и преработката на лития, необходим за производството на батерии, също изисква голямо количество енергия. Батерия с капацитет от 75 кВтч отделя от 10 до 14 хиляди килограма въглероден диоксид. Според учените, като се вземе предвид 10-годишния живот на батерията и средния годишен пробег на електрически автомобил от 15 000 километра, за какъвто тя е разчетена, за направата и по-нататъшното й преработване се изхвърлят 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км."

    Всъщност емисиите, свързани с СО2 и замърсяването, за електро-колите са не по-малки ..

    https://www.youtube.com/watch?v=17xh_VRrnMU

    Има хора - заради волята на Кремъл , са готови да замърсят Планетата ..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK