
© Фейсбук на Пътна полиция
Поне веднъж през последната година неволно скоростта са превишавали девет от десет водачи, показа тазгодишното издание на Индекса за безопасно шофиране, изготвен от застрахователния брокер SDI. Тази година проучването е обхванало над 35 хиляди водачи на леки коли и малко над 1000 на камиони и автобуси, като за първи път данните са набирани онлайн.
Анкетираните признават също, че им се случва да са разсеяни зад волана (73%) и късно са забелязали спиращо отпред превозно средство (71 на сто). Като цяло обаче, ако се вярва на отговорите на запитаните, общият индекс на безопасното шофиране се е повишил с 1.6 пункта до 88.0 при скала от 100, означаваща възможно най-нискорисково поведение на пътя.
При шофьорите на камиони и автобуси основните рискови действия включват разговор с пътници и колеги по време на шофиране (поне веднъж през последните 12 месеца при 92% от водачите), съзнателно превишаване на скоростта при неинтензивен трафик (85%) и превишаване на скоростта, за да се навакса или избегне закъснение (80%).
© Фейсбук на Пътна полиция Изпълнителният директор на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" Бойко Рановски и инспекторът в Отдел "Пътна полиция" Мария Ботева
При самооценката прави впечатление, че 96% от запитаните смятат себе си за нискорискови шофьори. Предвид ситуацията по пътищата изненадва и твърдението на 80% от водачите на леки коли и 90 на сто от тези на камиони и автобуси, че биха отстъпили на колега.
"За съжаление това показва, че рядко търсим грешката у себе си, което ни прави и по-малко толерантни. А истината е, че всички грешим и само ако осъзнаем това, можем да променим и поведението си на пътя", коментира по този повод председателят на Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата" Малина Крумова.
Кои са рисковите водачи
Според съставителите на индекса сред рисковите шофьори на леки коли са тези с пробег над 30 000 километра на година, стаж под 3 години, имащи по-ниско от средно образование и каращите коли с над 180 конски сили.
© Фейсбук на Пътна полиция
Малина Крумова каза още, че средностатистически с 20% се увеличават пътнотранспортните произшествия през юли и август в сравнение с другите месеци на годината. Според нея институциите са предприели редица действия насочени към намаляване на жертвите и превенция.
Заместник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ангел Попов, който също беше сред гостите, пък обяви, че се проверяват изпитите и обучението на младите водачи, които до 3 г. след като са взели шофьорска книжка, претърпяват пътнотранспортно произшествие.
Над 40% от установените нарушения на пътя през миналата година са били за превишена скорост, каза от своя страна инспектор Мария Ботева от отдел "Пътна полиция". Общо 1.3 млн. нарушения са регистрирани през 2018 г., стана ясно от нейните думи.
Десен екстремист
Рейтинг: 1059 НеутралноЗакони като в Гърция!
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)pet_fire
Рейтинг: 5509 Неутрално"Само един от десет души не превишава скоростта..."
Как да очакваме намаление на ПТП
venci4
Рейтинг: 1409 НеутралноУлиците ще останат празни. Само цигани с каруци и тук таме някой пенсионер с лада.. Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
alchemist
Рейтинг: 926 НеутралноДо коментар [#1] от "Шапчица":
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.Ама освен гръцки закони трабва да си внесем и гръцки полицаи, които да следят за спазването им! Щото основния проблем не е липсата на закони, а липсата на спазването им!
Десен екстремист
Рейтинг: 1059 НеутралноДо коментар [#3] от "venci4": Като гледах репортажите от ГПП, май не си прав
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)4ort
Рейтинг: 1612 НеутралноИво Христов не се оказа прав!
Дебилите били 90℅.
Georgi Todorov
Рейтинг: 8 НеутралноПоредни статистики и констатации...а истината е, че липсва инфраструктура. Когато пътуваме по широки магистрали, без дупки няма да се налага да бързаме толкова и да правим рискови изпреварвания
karabastun
Рейтинг: 8250 ЛюбопитноИ на кой му дреме , че и плащаме за такива за такива '' проучвания ''???
[email protected]Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5790 НеутралноВсъщност, полицията май контролира само скоростта, защото е най-лесно.
kapitan_laino
Рейтинг: 1268 Неутрално+++ Абсолютно
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 332 НеутралноСпоред съставителите на индекса сред рисковите шофьори на леки коли са тези с пробег над 30 000 километра на година, стаж под 3 години, имащи по-ниско от средно образование и каращите коли с над 180 конски сили.
kapitan_laino
Рейтинг: 1268 НеутралноЗа което изобщо не са нужни при наличие на камери.
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#8] от "karabastun":
Бивш tww09306483.Агенцията за пътна безопасност, все по някакъв начин, трябва да си изработва заплатите. Правят анализи и проучвания, като общо взето ни казват неща, които знаем.
Според мен, основният фактор, който може да повлияе за намаляване на ПТП-тата и за култивиране на идиотите по пътищата са КАТ и МВР. Но те, обикновено са заети с нещо друго...
puknatastotinka
Рейтинг: 619 ВеселоНад 40% от установените нарушения на пътя през миналата година са били за превишена скорост, каза от своя страна инспектор Мария Ботева от отдел "Пътна полиция". Общо 1.3 млн. нарушения са регистрирани през 2018 г., стана ясно от нейните думи.
------------------------
Естествено! Нарушенията на скоростта най-лесно и мътзеливо се засичат. Неправилните изпреварвания на опасни участъци и други магарии са далеч от погледите на КАТ, щото някой трябва да се потруди...
George Svinarov
Рейтинг: 1223 Неутрално".... рисковите шофьори на леки коли са тези с пробег над 30 000 километра на година,"
Типично. Рисковаността на един шофьор се мери на единица километри, не на година. Ако един шофьор има 1 милион километра и 2 катастрофи, а друг има 100 хикяди и една катастрофа, кой от двамата е по рисков? С такава методология чакайте адекватни мерки за овладяване на войната на пътя.
hamiltonf
Рейтинг: 4457 НеутралноС онова безумно ограничение "90" в продължение на 40 км. по АМ "Тракия", и накрая точно 2 км. преди края му - км 204, на един паркинг където има два по-височки храста спират под тях автомобила, и триногата я поставят на изхода на паркинга!? Само пред мен трима изгоряха, движейки се с над 170 км/ч. Аз, понеже го знам този капан, бях осторожен и на дистанция.
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Та, това са нашите катаджии, шумкари някакви!
karabastun
Рейтинг: 8250 ГневноДо коментар [#13] от "Petleshev":
[email protected]КАТ се крият някъде, но ТОЛаджиите са на всички изходи от Варна и на секундата дърпат глобите !
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#16] от "hamiltonf":
Бивш tww09306483.Кого гонят, че карат със 170 километра в час? Или им е много важно, да стигнат 10 минути по-рано...?
до лъжльо
Рейтинг: 277 НеутралноНито високите скорости ,нито ПТП ще спрат ,докато задкормилните устройства са на това интелектуално ниво!
Шанс за подобрение няма никакъв!
Никакви камери и глоби не могат да променят нещата!
Единственото работещо решение може би ще е конфискуване на коли и мотори и отнемане на книжки завинаги ,съчетано със продължителни срокове затвор...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4447 НеутралноДо коментар [#9] от "Alarmstufe: Rot":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Най-доходоносно. Наравно с алкохола и наркотиците.
hamiltonf
Рейтинг: 4457 НеутралноДо коментар [#18] от "Petleshev":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.До коментар [#18] от "Petleshev":
Ами не са 10 минути, ама как да е...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4447 НеутралноВ тая комисия е пълно с калинки . Никакви реални ползи но блажат яко. Какви решения предлагат ???
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!tosho_toto
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#13] от "Petleshev":
Винаги съм бил привърженик видеорегистраторите в автомобилите да станат доказателство при извършване на нарушение на пътя, а КАТ и МВР да налагат ефективно наказанията.Прокрадна се подобна идея преди време за такива в обществения транспорт и заглъхна.
Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#16] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!Така, бърза проверка:
"рисковите шофьори на леки коли са тези с пробег над 30 000 километра на година, стаж под 3 години, имащи по-ниско от средно образование и каращите коли с над 180 конски сили."
Хамилтон Ф е рисков шофьор и да видим
- Автомобил с над 180 к.с. - Да
- По-ниско от средно образование - Едва ли, пише като човек завършил поне средно
- Стаж под 3 години - Възможно е, при толкова хвалене, напълно е възможно
- пробег над 30 000 км/година - Едва ли София Бургас е къса магистрала
Извод, изследването не е коректно...
Ivan_
Рейтинг: 491 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!Каквито гражданите такива и полицаите...
Учуден ли си?
Ти какъв си?
hamiltonf
Рейтинг: 4457 НеутралноДо коментар [#24] от "Ivan_":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.В задачата, едно вярно условие нямаш. Ама да не влизаме в обяснителен режим, че ще трябва да се обяснявам цяла нощ, особено пък на "Ivan_Мара подробната)...
Ivan_
Рейтинг: 491 РазстроеноДо коментар [#16] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!Ти наистина ли не си даваш сметка каква невероятна карикатура си човече?
Я помисли реално върху коментарът си?
Казваш КАТ се крият зад някакви храсти, за да хванат водачи с превишена скорост и това ги категоризира негативно.
Във същият коментар обясняваш как ти шофираш в нарушение и знаейки, че там има скрити полицаи намаляш, за да не те хванта и след това пак огромно превишаване и нарушение....
Наистина ли си вярваш, че твоето се различава от тяхното?
Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#26] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!То това не е задача, но както и да е...
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1022 НеутралноАми защо да не пътуваме примерно и цял ден. Лявото платно там е идеално за шофиране, но ограничението важи и за двете. Защо не е поставено само за дясното 90км/ч.
Като някъде там те дебне КАТ за да те суровака няколко столевки.
Хората нямат уважение към знаците защото те не отчитат реалната обстановка. Голяма част от знаците са поставени без никаква мисъл и съм на 100% сигурен, че дори останалите 10%, които уж спазват ограниченията на скоростта не карат с 50 на всяка паланка от която излизат 2 автомобила седмично макар и да има поставени знаци. Естествено точно там е и срещата с КАТ. Не на ключови места където са се случили маса катастрофи, а там където е абсурдно да караш с ограничението.
Отделно почти всички катастрофи се предизвикват от водачи, които не следят пътната обстановка. За това пък писането, четенето, говоренето им е приоритет.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4447 НеутралноДо коментар [#23] от "tosho_toto":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
Стефан
Рейтинг: 504 НеутралноЗначи като имам 30 000 км на година съм по рисков от неделния дядо, дето има по 500 км на година, така ли.
mls35596647
Рейтинг: 8 НеутралноМатряла, матряла не бива....
bludniq_sin
Рейтинг: 1861 Неутрално"Предвид ситуацията по пътищата изненадва и твърдението на 80% от водачите на леки коли и 90 на сто от тези на камиони и автобуси, че биха отстъпили на колега." - Въобще не е изненадващо и вярвам, че е така. Поне що се отнася до шофьорите на леки коли съм убеден, че приложение намира правилото на Парето - 20/80 - т.е. например - 20% от водачите създават 80% от опасните ситуации на пътя.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlbludniq_sin
Рейтинг: 1861 НеутралноДо коментар [#31] от "Стефан":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlАбсолютно - питай всеки актюер и ще ти го обясни, но простата логика е следната - всеки който е на пътя се намира в рискова ситуация (единият крак в гроба, другият в затвора). Колкото по често шофираш означава, че толкова по често си изложен на риск (или на възможността да създадеш риск) - т.е да - 30000 годишно спрямо 500 годишно означава 60 пъти повече /по често/ излагане на риск.
vassilun
Рейтинг: 4556 НеутралноОсвен това има и безумни ограничения на скоростта! Краипътен ресторант (бензиностанция) и 60 км в час!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6009 НеутралноДо коментар [#1] от "Шапчица":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ полиция, като в Германия!!!
vassilun
Рейтинг: 4556 НеутралноИ това е вярно! Преди около 20 години пътувах по работа от София до Русе и обратно поне през ден! Тръгвах много рано (около 5:30 - 6:00) за да мога да свърша работа и да се върна при семейството си същия ден. Когато карах бързо колкото е възможно, пристигах с не повече от 20 минути по-рано! Не си струва риска, ама никак!
Taiga
Рейтинг: 1300 НеутралноПитайте ги и дали си слагат колан ...
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Сутрин докато чакам на светофара да пресека всеки път ги броя - двама с колани, петима без, един с колан, трима без.
Масово говорене по телефона и минаване на току-що светнал червен сигнал, минимум по две коли.
Judjuk
Рейтинг: 3195 НеутралноПогазването на законите е в ранг на национален спорт.
Таралеж
Рейтинг: 3103 НеутралноНенужно ниските ограничения на скоростта създават опасности. И прекалено бавните шофьори са също толкова опасни както прекалено бързите.
hamiltonf
Рейтинг: 4457 НеутралноДо коментар [#27] от "Ivan_":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Кой каква карикатура е, и колко прост е, си го доказал многократно, на целия Форум...
Пенсионерска история...
Ivan_
Рейтинг: 491 НеутралноДо коментар [#40] от "Таралеж":
Модератора е неадекватен!Физиката не ще да ти е била силен предмет във училище...
Я, помисли какъв е резултата от ПТП между два автомобила движещи се с 60 км/ч и същите движещи се с 120 км/ч...
hamiltonf
Рейтинг: 4457 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "vassilun":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.София - Русе някаква магистрала ли е било?
Таралеж
Рейтинг: 3103 НеутралноДо коментар [#42] от "Ivan_":
Иване, за физиката може и да си прав, въпреки че инженер с проблеми по физика не се става. Споделям опита си на шофьор, не на физик. Каращите прекалено бавно изнервят останалите шофьори, хеле пък ако са се забили в лявата лента. И се създават ситуации.
Ivan_
Рейтинг: 491 РазстроеноДо коментар [#41] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!Форум?
Какво значение има някакъв форум?
Ти като човек си се показал какъв си.
Ако не си патологичен лъжец и наистина управляваш автомобил по начина, който обясняваш тук си жалък.
И най-вече с това, че не разбираш колко си опасен за другите хора и какви проблеми създаваш.
Но очевадно си достатъчен егоист да не си задаваш подобни въпроси...
После, каква била държавата, каква да е пълна е с такива като теб!
historama
Рейтинг: 3893 НеутралноАПБ - още една герберска структура на бюджетна издръжка, чиято основна функция е на изборите да гласува за ГЕРБ.
Жоре, нали така?
vassilun
Рейтинг: 4556 НеутралноНе! Магистралата по това време бе до Ябланица. Защо питате?
Ivan_
Рейтинг: 491 НеутралноДо коментар [#44] от "Таралеж":
Модератора е неадекватен!Да така е, но тези ситуации са много по малко опасни, просто защото скоростта е ниска и дори и ситуацията да прерасне в ПТП ще има най-вероятно материални щети...
historama
Рейтинг: 3893 НеутралноНаскоро четох за едно нововъведение в Турция - при засечено нарушение електронния фиш веднага се изпраща на ГКП (с имейл), и там чинно си плащаш глобата.
У нас МВР ще поиска бюджет да назначи още 5000 полицаи, които да хвърчат като джигити с мотори, за да ги доставят по ГКП. И разбира се, пак няма да се справят.
Българската полиция може единствено да си събира рекета по пътищата.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4447 НеутралноДо коментар [#44] от "Таралеж":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Колко км е прекалено бавно ?
Таралеж
Рейтинг: 3103 НеутралноПочти всички авто застрахователи предлагат апликация за телефона която следи за безопасно каране. Не знам в България дали вече е разпространено. Апликацията отчита скорости над 130 км в час и внезапни (бързи) спирания като опасни. Дават ти отстъпка от застраховката за безопасно каране, не са много пари но е още едно нещо което те ограничава от бързо каране.
Таралеж
Рейтинг: 3103 НеутралноДо коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":
Няма километри Кмете. Би трябвало да се движиш със скоростта на потока. Или поне плюс/минус 10% от средната скорост на другите. Всяко много по-висока или много по-ниска скорост предлазполага за ситуации. Разбира се има и “смекчаващи обстоятелства” да караш бавно. Ако колата е бавна, много натоварена, възрастен или неопитен шофьор. И там идва мястото за другите шофьори да проявят разбиране.
Dexx
Рейтинг: 651 НеутралноДо коментар [#44] от "Таралеж":
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери ПратчетАбсолютно съм съгласен. Освен това трябва да има някакъв толеранс както над така под разделената скорост. Все пак шофьорът би трябвало да може да прецени възможностите си, колата, пътната обстановка.
Аз съм карал и с доста под ограниченията през зимата или в мъгла. Както и обратно: лято, магистрала, 6 часа сутринта, няма пукната кола... превишаване с 10-15 км не е изглежда като crime of the century.
Dexx
Рейтинг: 651 НеутралноРазделената=разрешената, дее.а и аутокоректа
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери ПратчетМърмор
Рейтинг: 1181 НеутралноРибата мирише откъм главата. След като може да има законотворци, които да разрешат със закон скорост от 140 км/час, някои още се учудват, че по магистралите се кара със 170, 180 км/час, често и повече. При това нарушителите не са само тези с джапанките от изследването. Лъскави нови автомобили карат с над 180 км/час, връхлитат автомобилите пред тях, светлини, псувни, създава се суматоха с опити за прибиране в дясната лента, залитане на автомобилите, ...Средната скорост по "Тракия" със сигурност е над 150. Не единици, а цели верижки от по 5,6 и повече автомобили издухват пречкащите им се със скорости превишаващи допустимата по магистрала с по 40, 50 км. Стотици бабаити разхождат конете си по трасето София - Пловдив само за по едно кафе и за удоволствието да се хвалят как са разпердушинили магистралните баби, които баби карат с по 120/130 км/час. Затова тол за всички, без изключение. Има разлика да ползваш тол път два пъти на месец и да го ползваш всеки ден по два пъти. Всички равни под арката!
Таралеж
Рейтинг: 3103 НеутралноДо коментар [#55] от "Мърмор":
Присветкането, псувните и заплахите са даже по-голяма заплаха от скоростта. Явно бабаитско мутренските години още не са си отишли. Но има напредък според малките ми наблюдения. Последния път като си бях в България карах доста и само веднъж ми се случи някой бабаит да ми присветка на излизане от Бургас докато изпреварвах камион. Чудя се каква му беше идеята? Да полетя ли? Или да спра?
Роси
Рейтинг: 7904 НеутралноТова се оправя с големи глоби, неделно училище и вдигане на застраховките.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 488 Неутралноe как разбра, че са карали със 170 км/ч ? -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
Darth Plagueis
Рейтинг: 1469 НеутралноДо коментар [#29] от "nqma zna4ka koi":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТи верно ли си мислиш, че може в едното платно ограничението да е 90, а в другото 170? Да ви се и убийците смотани..
Athanatos
Рейтинг: 1327 НеутралноСтатията се базира на резултатите от проучването на СДИ, което глупост. Огромна част от отговорилите просто лъжат.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Достатъчно е да застанете на който си искате извънградски път - на 50 коли един кара с ограниченията (които са на места безумни и безсмислени).
Друг е въпросът, че тази анкета не отпита кой водач колко шофира. Да, майка ми не изминава повече от 3 хиляди км на година и вероятно не прави нарушения. Е да, ама аз изминавам средни 50 хиляди на година, и да кажа че не правя нарушения ще е откровена лъжа.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1469 НеутралноДо коментар [#55] от "Мърмор":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЛекувай ги. Лесно е.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4447 НеутралноДо коментар [#52] от "Таралеж":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ако се случиш с некой идиот с 220 в една лента ти с колко трябва да караш ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4447 НеутралноДо коментар [#54] от "Dexx":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!10-15 не се отчитат като нарушение. Санкциите започват след +20.
Таралеж
Рейтинг: 3103 НеутралноДо коментар [#62] от "КМЕТ В СЯНКА":
С потока, Кмете, с потока. Не с идиота!
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#49] от "historama":
Бивш tww09306483.Да, в Турция са го въвели. Ако си заснет в нарушение, честитката те чака на границата. Ако минеш границата същия ден, може и да не са го пратили и да минеш, но следващият път гориш със сигурност, ако колата влезе в Турция.
Нашите е крайно време да го направят, технологиите го позволяват. Има много румънци, които карат, като диваци. Трябва да ги сурвакат на границата....!
Peni Nikol
Рейтинг: 6872 НеутралноИ тоя един е със сигурност над 60-65 години.
gost22
Рейтинг: 1920 НеутралноПри толкова нарушения на скоростта, значи има проблеми по пътищата и то не с шофьорите, а с катаджиите, АПИ, градоустройството (безумните решения за междуградски пътища, дето пресичат населени места)... Абе въобще проблемите са с държавните органи. Отказвам да повярвам, че едно 99% от шофьорите са автоджигити и има 1% дето пък лъжат, че не са превишавали скоростта. Далеч по-вероятно е 99% от шофьорите да са нарушили някъде някакви безумни ограничения на скоростта. Просто живея в България, та имам нЕкакъв поглед върху нещата.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...gost22
Рейтинг: 1920 ВеселоТака се оправят само рушветите, да са по-тлъсти. Скоростта по пътищата се оправя с адекватни пътища, дето имат адекватни ограничения на скоростта и със 100% събиране на наложените глоби. Последното не на пътя, а на гише в държавните институции (община, КАТ, данъчните, абе където има държавна каса).
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4447 НеутралноДо коментар [#64] от "Таралеж": Нещо бягаш от конкретиката. Кажи тогава за дистанцията в потока .
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!