След трагедията край Своге, по-ясно се говори, че тези които бързат да гушнат кинтите за поддръжката на пътищата ни помагат да се избиваме!
Libertarianism is just anarchy for rich people
Тия дни бяхме със семейството на почивка в Родопите с пътуване - ту тук, ту там. Та вярно там пътищата са тесни, разбити и т.н., но има маса идиоти, които секат завоите и карат бързо. Не мога да разбера толкова ли е далеч от акъла на нормален човек, че като не виждаш какво има отсреща, трябва поне ти да следваш твоята лента.
"Интересни са данните на Евростат за инцидентите с мотоциклетисти. Според тях в България не е имала нито една катастрофа с мотоциклетист, която да е завършила със смъртен случай." .. Я пак? Това за коя година?
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Аз поне знам за няколко такива катастрофи с печален край. Преди няколко години загинахя мъж и жена, млади хора, блъснати от турски шофьор, който успя да се скрие от нашето великодушно правосъдие. Тогава станаха и други катастрофи с мотоциклетисти.
Не може да бъде! Бат Бойко казА, че пътищата са у ред! Даже, магистрала щял да прави у северозападно. Оти много заводи се навъдиа, та не мое се разминат камионете с готова продукция. А и никъде нема дупки и ями. Сичко е ново и гладко на стъкло! Ма, матр'яла калпав, та не отбира от убаво.
С тези 0/нула/ жертви на мотористи за 2016 г лъсна че БГ правителството дава УМИШЛЕНО неточни статистически данни на Евростат. Неслучайно смениха шефа на НСИ преди време
Бас хващам, че компютърните "магьосници" на МВР са изпратили грешни данни към Евростат. Само в Пловдивско се утрепват 5 или повече мотористи всяко лято. Май не са им превели правилно формулярите за попълване.
Северозападен и северен централен все пак са двата най-бедни региона в България.
Интересно дали тези катастрофи са по пътищата от републиканската пътна мрежа или по общинската. Струва ми се че има повече логика да са по общинската мрежа.
Бедни общини значи лоши общински пътища между селата. Бедни хора - стари коли.
Така че с един и същи "манталитет" и нехайство към пътната безопасност, в бедните региони се очаква да има повече катастрофи.
До коментар [#7] от "bludniq_sin":Аз поне знам за няколко такива катастрофи с печален край. Преди няколко години загинахя мъж и жена, млади хора, блъснати от турски шофьор, който успя да се скрие от нашето великодушно правосъдие. Тогава станаха и други катастрофи с мотоциклетисти.
Аз даже съм учуден за Северозападния регион. Ама в Северен централен район е отсечката Русе-Бяла да напомня. Само тя е достатъчна да не е на пето Ами на първо място в света. И пак някой обжалва магистралата Русе-Велико Търново.
,,България е на първо място в ЕС и по катастрофи с жертви, в които участват само автомобили. Те са общо 64 на 1 млн. души население. Статистиката за 2016 г. показва, че подобен тип произшествия са три пъти повече спрямо средното ниво за Европейския съюз."
Бас хващам, че компютърните "магьосници" на МВР са изпратили грешни данни към Евростат. Само в Пловдивско се утрепват 5 или повече мотористи всяко лято. Май не са им превели правилно формулярите за попълване.
До коментар [#14] от "skeptichen": Аз живея в Северозапада, по точно Видин. Всяка седмица пътувам до София, път няма, има някаква смесица от участъци без асфалт, с малко асфалт и тук там асфалт. Прилично за каране е само като се кача на магистрала последните 30 мин преди София, а иначе цялото пътуване от около 3.30 е направо ужас. Възрастни хора рядко пътуват, защото не могат да понасят тресенето на колата, като возя баща ми на всеки 20 мин спираме, защото му става лошо, а ако не си закрепил добре нещата в багажника, после се чудиш кое какво е. Дори и днес като пътувах имаше катастрофа. Местните дебили от герб обяснят, че пътят до София не бил проблем, а Тиквата не е посещавал града от 12 или 13 година, за да види плодовете от 10 годишното си управление.
Екоталибаните колко години пускат жалби срещу автомагистрала Струма и новия път Русе-Велико Търново ? Стотици са жертвите там благодарение на тяхното забавяне.
това е в следствие от липсата на последици ако не спазваш реда и закона. друга причина е, че "свествите считат за луди" и се налага поведението на тъпири и нахалници.
Резултатът от десетилетия на тотална липса на стратегия и мерки за развитие на Северна България. Пътищата и инфраструктурата, които трябва да се изградят са най-малкото. Трябва да има държавна политика за изграждане на солидна икономическа база в по-бедните региони, активно привличане на инвеститори там, подобряване на инвестиционната среда, намаляване на бюрокрацията, даване на повече правомощия на местната администрация, която да има възможността да реализира местни политики и да се конкурира с другите региони. В противен случай, регионалните дисбаланси ще се задълбочават.
До коментар [#7] от "bludniq_sin": Мотоциклетите в България са относително малко...Я идете в Гърция, Италия, Испания и вижте цели прощади с паркирани мотопеди и мотоцикли
Това е истинската причина. Няма ред и законност. Да си тарикат е въпрос на чест. И докато електоратът не схване, че правовата държава е основна предпоставка за просперитет и нормален живот, ще умират по пътищата, ще ги крадат прасета и ще ги управляват еднокнижници.
"Интересни са данните на Евростат за инцидентите с мотоциклетисти. Според тях в България не е имала нито една катастрофа с мотоциклетист, която да е завършила със смъртен случай." .. Я пак? Това за коя година?
"По данни на европейската статистическа агенция Евростат през 2016 г. в Северозападна България на 1 млн. жители са станали 153 катастрофи с фатален край. Така регионът се нарежда на първо място по този показател." Начи, тия сЪ мъндръСът и по пътищата.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
При всяко каране в псоледно време виждам пълни малоумници по пътя, може би са по-малко от преди години, не мога да преценя, но естествено политизраните коментари тук все зачекват пътищата. Пътищата са ни достатъчно добри. Шофьорите ни - не. Това е. Не измествайте темата.
Обща дължина на републиканската пътна мрежа 19 462км (на стр 22) Обща дължина на общинската пътна мрежа 19 490км (на стр 27)
Състояние на настилките на общинските пътища: Състояние на настилките // Дължина в км Добро // 3 157 км Средно // 3 841 км Лошо // 8 748 км Без трайна настилка // 2 690 км Обща дължина 17 169 км
Като погледнете горе виждате че повече от 50% от общинската пътна мрежа е в лошо състояние.
Ще е интересно да се видят данни къде се случват тези ПТП - на РПМ или ОПМ. Но на мен ми се струва че общините нямат парите да обезопасят и поддържат своите пътища и затова трябва да има повече ПТП на единица трафик в сравнение с РПМ.
В интерес на истината настилката по пътя Видин - София никак не е лоша. Проблемът са тесните пътища, завоите и ограниченията по Е79. В момента ремонтират от Славотин до Монтана, който е по-прав и по-къс. Иначе през Петрохан откъм София е чисто нов с маркировка и мантинели. Спасението е само тунел под Петрохан.
[quote#2:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"][/quote]
Стига тъпа политика бе комунета! Така е единия процент ще ви е много! Ако беше карал шофьора край Своге с 30 или 40 км/ч, дали щеше да стане катастрофа?!
Глупости. Най-вероятно нашите убавци крият статистиката от Евростат, защото (предвид, че данните са за 2016) бърза справка в Гугъл (с думите "Мотоциклетист загина" и 2016) веднага извади новина "Мотоциклетист загина след челен удар с автобус" (13.6.2016), "Моторист загина след удар в камион" (25.8.2016), "Моторист загина на място след удар в камион в Добрич" (21.7.2016), "Моторист загина след удар в спряла кола" (20.11.2016), а публикация в "Нова" от 4.9.2016 обобщава за 17 загинали мотоциклетисти от началото на годината. И това е само на първата страница с резултати от търсачката.
Ами като гледам тази статистика, май причината е в качеството на пътищата, маркировката и пътната сигнализация. Вижда се, че не е въпрос на дисциплина, иначе щяхме да сме първи и по жертви пешеходци и колоездачи, които се движат в града. Ако сме по-дисциплинирани от румънците в града, не виждам причина да не сме и извън града. Т.е. не е въпрос на дисциплина, а на организация на движението извън населените места. Аз това виждам.
За отвратителното качество на БГ пътната мрежа, нормален човек не би спорил!!! Но БГ кретенът, пуснат и по най отличната пътна мрежа, пак ще е смъртоносен. Добре че вродените провинциални комплекси спират кретените в чужбина!!! Просто им се дръпва акото от страх от ЧУЖБИНАТА!!! Харалан му вика социална антропология. Аз, просто еволюционна спирачка по Дарвин.
Лоши пътища, простотия (малък на много прост народ), беднотия (корупция с купени книжки) ...от всичко това се забърква една смъртоносна смес.
Това лято имах "удовилствието" да карам по дефилето към известен спа център в Българиоя няма такива идиоти (не само местни), които да изпреварват беаз видимост...просто няма.
ДНЕВНИК, Защо не изпратите екип да погледне, какво е състоянието на пешеходната секция под ЖП моста при гара Подуяне, в началото на Ботевградско шосе? Този участък така и остана недовършен при ремонта на булеварда преди 25 години и е превърнат в бунище. Представяте ли си какво чудо ще се случи, ако там възникне пожар, след като в непосредствена близост се намират и по една бензиностация и газостанция???...
Именно. Румънци, италианци и дори белгийци и холандци карат доста по-импулсивно от нас, много по-често се залепят на къса дистанция и сменят лентите агресивно, и правят резки ускорения и спирания.
У нас факторът неадекватни и тесни пътища, липсваща или объркваща маркировка, бавнодвижещи се аграрни ППС заедно с натоварения международен трафик, имат много по-голяма тежест за крайния резултат отколкото навсякъде другаде, включително и в Румъния където маркировката е на европейско ниво.
За Северна България основната причина са разбитите пътища - минете например между Гулянци и Никопол и ще се озовете в такова офроуд приключение, че ще се молите да свърши по-скоро. Хората блокираха няколко пъти пътя, от АПИ Плевен обещаваха, че започват ремонт, но уви - всичко беше лъжа.
"Интересни са данните на Евростат за инцидентите с мотоциклетисти. Според тях в България не е имала нито една катастрофа с мотоциклетист, която да е завършила със смъртен случай." .. Я пак? Това за коя година?
Статистиката тръгва от меверето и там нещо са огелпили кълчищата. Заради статистиката. Например те, след катастрофа, броят умрелия за жертва на ПТП до третия ден. Оттам нататък да го мисли борницата.
Прочетох статията и ми направи впечатление, че за 2016 година има 0 загинали мотористи. На бързо прерових в интернет и намерих поне 10 случая на загинали мотористи през 2016 година. Предвид фактите, значи няма статистика, а е просто стъкмистика или това е очевидна фейк новина?
Това е масово явление за съжаление. По-читавите и умните заминаха на запад и по селата останаха основно тези, които за нищо не стават и едвам едвам са завършили някой три-годишен авто техникум. Какво да очакваш от такива? Имената и снимките им са по мантинелите и крайпътните дървета и шкарпи. За съжаление страдат и невинни.
До коментар [#27] от "Петър Иванов": Мотоциклетите са малко в България, защото данъците им са забранителни. Най-евтиният личен транспорт във Франция, Турция и Италия (първия, втория и третия по къпени нови мотоциклети пазар в Европа) е на 2 колела. Замърсява и създава задръствания най-малко от всичките видове.
Не е никаква изненада , че Северозападът е начело в тази негативна класация!Най-бедният район на ЕС , но в същото време и най-опасният на пътищата!!!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Безумно поведение на част от шофьорите, стари пътища, стари коли,корумпирани полицаи.....................всичко това е един смъртоносен микс!
Само донякъде си прав. Варна е пример за това защо не трябва да се дава власт на местните структури, т.е. феодали. На практика никой и нищо не пречи и сега на местните власти да подпомагат индустрията и да привличат инвестиции. Не го правят, защото не искат конкуренция от по-кадърни от тях.
Не са пътищата, а хората.... По доклад на лабораторията по ОБД наТУ-София това се дължи основно на няколко области на България: За 2016 г загиналите приравнени към 1 млн.население на областта е: Ловешка - 263, Видинска - 169, Монтана - 163, Врачанска - 124. Пият и карат, всички са роднини и т.н. и за 2018 г. е същото - Ловеч ("първенец" от последните години) - 168, Враца - 166, Видин - 141 и прави впечатление автомобилите с номер СО - 183. Къде е средната стойност за ЕС - около 50 на 1 млн, и горните области на България.
Всеки път под подобни статии го казвам: това са само тези, които са загинали на местопроизсшествието. Загиналите в линейката и в болницата след катастрофата дори не са включени (като че ли са си починали от старост).
До коментар [#27] от "Петър Иванов": Даа, и понеже сме бедни, у нас се карат само Харлей, Кавазаки, Хонда, Сузуки, БМВ! И то по най-опасен начин. Истината е, че сред българските шофьори има абсолютни безумци и късопiшковци. Избиват се комплекси и се показва превъзходство чрез скорост и самоубийствени маневри. Ако на първо място в народопсихологията се насърчава толерантост, уважение, спокойствие - няма да е така. Вместо това се шири бабаитщина, простотия, нахалство.
Лидери са не целия Северозапад, а само Врачанско и Монтанско. Видин си е ОК. А ако се гледа средно за целия Северозапад, той е с по-малко смъртни случаи, на глава от населението от област Пловдив. Уви, това се дължи веднъж на бедността, заради която нито коли се поддржат в адекватно състояние, нито пътищата отговарят на поне някакви стандарти (до доста села водят настилки, полагани още при Тато, които не са видяли обновяване вече 3-4 десетилетия). Другото е пълната безнаказаност на простотиите - ако поне един от 10 тарикати на пътя биваше освидетелстван с глоба, нещата биха били коренно различни. Ама не идиотски глоби за превишена скорост на някой "забравен" знак, дето изобщо не му е там мястото! А глоби за неправилно изпреварване, отнемане на предимство, рисково (за околните) шофиране, управление без СУМПС, управление пиян и/или надрусан и т.н.
Да, Северозапада е лидер. Но не само пътищата са зле, пътувал съм около селата до Драгоман, идете там и тогава ще коментирате качеството на пътищата. На Северозапад никой не спазва правилата за движение - не са кара с дневни светлини, включително и на Петрохан, където видимостта и през деня не е добра; никой не спира на пешеходна пътека - идете в Монтана и пробвайте; при изпреварване задължително изпреварвания значително увеличава скоростта и пречи. Тоест, огромно количество простотия към лошите пътища.
С тези 0/нула/ жертви на мотористи за 2016 г лъсна че БГ правителството дава УМИШЛЕНО неточни статистически данни на Евростат. Неслучайно смениха шефа на НСИ преди време
Северозападен и северен централен все пак са двата най-бедни региона в България. Интересно дали тези катастрофи са по пътищата от републиканската пътна мрежа или по общинската. Струва ми се че има повече логика да са по общинската мрежа.Бедни общини значи лоши общински пътища между селата. Бедни хора - стари коли.Така че с един и същи "манталитет" и нехайство към пътната безопасност, в бедните региони се очаква да има повече катастрофи.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Халдип Исйолов
Рейтинг: 8 НеутралноСами се избиваме по пътищата...което е жалко и тъжно.
Не си заслужава да се напрягаш безплатно.comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3901 НеутралноСлед трагедията край Своге, по-ясно се говори, че тези които бързат да гушнат кинтите за поддръжката на пътищата ни помагат да се избиваме! Libertarianism is just anarchy for rich people
victortrt
Рейтинг: 298 НеутралноТия дни бяхме със семейството на почивка в Родопите с пътуване - ту тук, ту там. Та вярно там пътищата са тесни, разбити и т.н., но има маса идиоти, които секат завоите и карат бързо. Не мога да разбера толкова ли е далеч от акъла на нормален човек, че като не виждаш какво има отсреща, трябва поне ти да следваш твоята лента.
4ort
Рейтинг: 1658 Неутрално[quote#2:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"][/quote]
Имам време да питам всеки идиот."След трагедията край Своге, по-ясно се говори...."
Къде се говори? В партийния клуб ли?
Darulio
Рейтинг: 800 НеутралноПичове, ще трябва да се стягаме. Какви са тия 0 жертви с мотоциклети?
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Роси
Рейтинг: 7659 НеутралноНай-сетне и ние сме първи.
bludniq_sin
Рейтинг: 1137 Неутрално"Интересни са данните на Евростат за инцидентите с мотоциклетисти. Според тях в България не е имала нито една катастрофа с мотоциклетист, която да е завършила със смъртен случай." .. Я пак? Това за коя година?
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlywu53306982
Рейтинг: 296 НеутралноОще едно доказателство, че са нужни магистрали и в северна България. Разбира се влияние оказват и дивите шофьори и старите автомобили.
ikar_01
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#7] от "bludniq_sin":
Аз поне знам за няколко такива катастрофи с печален край. Преди няколко години загинахя мъж и жена, млади хора, блъснати от турски шофьор, който успя да се скрие от нашето великодушно правосъдие. Тогава станаха и други катастрофи с мотоциклетисти.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 360 ВеселоНе може да бъде! Бат Бойко казА, че пътищата са у ред! Даже, магистрала щял да прави у северозападно. Оти много заводи се навъдиа, та не мое се разминат камионете с готова продукция. А и никъде нема дупки и ями. Сичко е ново и гладко на стъкло! Ма, матр'яла калпав, та не отбира от убаво.
pet fire
Рейтинг: 3331 НеутралноС тези 0/нула/ жертви на мотористи за 2016 г лъсна че БГ правителството дава УМИШЛЕНО неточни статистически данни на Евростат. Неслучайно смениха шефа на НСИ преди време
gogo63
Рейтинг: 434 НеутралноВсичко е наред. Това е почти целия Север, а Северна България, както знаем, не е част от България за управляващите.
Емо
Рейтинг: 510 НеутралноБас хващам, че компютърните "магьосници" на МВР са изпратили грешни данни към Евростат. Само в Пловдивско се утрепват 5 или повече мотористи всяко лято. Май не са им превели правилно формулярите за попълване.
skeptichen
Рейтинг: 279 НеутралноСеверозападен и северен централен все пак са двата най-бедни региона в България.
Интересно дали тези катастрофи са по пътищата от републиканската пътна мрежа или по общинската. Струва ми се че има повече логика да са по общинската мрежа.
Бедни общини значи лоши общински пътища между селата. Бедни хора - стари коли.
Така че с един и същи "манталитет" и нехайство към пътната безопасност, в бедните региони се очаква да има повече катастрофи.
antikvarno
Рейтинг: 798 НеутралноТака е..
https://www.vbox7.com/play :65297ff760
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2391 НеутралноАз даже съм учуден за Северозападния регион. Ама в Северен централен район е отсечката Русе-Бяла да напомня. Само тя е достатъчна да не е на пето Ами на първо място в света.
И пак някой обжалва магистралата Русе-Велико Търново.
Resurrection
Рейтинг: 2618 Неутрално,,България е на първо място в ЕС и по катастрофи с жертви, в които участват само автомобили. Те са общо 64 на 1 млн. души население. Статистиката за 2016 г. показва, че подобен тип произшествия са три пъти повече спрямо средното ниво за Европейския съюз."
...Шумахер вода да им носи на нашите шофьори!...
zaki
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#13] от "Емо":
0, тоест по-малко от 0.5 на милион. При 7 милиона - 3 или по-малко утепани мотористи за цялата 2016 година. Много, много невероятно.
nqb29617416
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#14] от "skeptichen":
Аз живея в Северозапада, по точно Видин. Всяка седмица пътувам до София, път няма, има някаква смесица от участъци без асфалт, с малко асфалт и тук там асфалт. Прилично за каране е само като се кача на магистрала последните 30 мин преди София, а иначе цялото пътуване от около 3.30 е направо ужас. Възрастни хора рядко пътуват, защото не могат да понасят тресенето на колата, като возя баща ми на всеки 20 мин спираме, защото му става лошо, а ако не си закрепил добре нещата в багажника, после се чудиш кое какво е. Дори и днес като пътувах имаше катастрофа. Местните дебили от герб обяснят, че пътят до София не бил проблем, а Тиквата не е посещавал града от 12 или 13 година, за да види плодовете от 10 годишното си управление.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 360 НеутралноДо коментар [#14] от "skeptichen":
Всички магистрали и пътища 1 и 2 клас, са републикански. Това прави около 80% от пътната мрежа в България.
Todor Plamenov
Рейтинг: 267 НеутралноЕкоталибаните колко години пускат жалби срещу автомагистрала Струма и новия път Русе-Велико Търново ?
Стотици са жертвите там благодарение на тяхното забавяне.
pinoccio
Рейтинг: 230 НеутралноНе е от пътищата, от местното населени е.
ial
Рейтинг: 490 НеутралноДо коментар [#3] от "victortrt":
това е в следствие от липсата на последици ако не спазваш реда и закона.
друга причина е, че "свествите считат за луди" и се налага поведението на тъпири и нахалници.
bgkurshum
Рейтинг: 744 НеутралноА ако направят класация на 20-те хиляди км най-отвратителни пътища в ЕС, нашите ще са на челните 19 868 места/км/.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!bgkurshum
Рейтинг: 744 НеутралноДо коментар [#24] от "bgkurshum":
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!И още над 19 000 км общински пътища ще са извън класацията.
danubian.whale
Рейтинг: 305 РазстроеноРезултатът от десетилетия на тотална липса на стратегия и мерки за развитие на Северна България. Пътищата и инфраструктурата, които трябва да се изградят са най-малкото. Трябва да има държавна политика за изграждане на солидна икономическа база в по-бедните региони, активно привличане на инвеститори там, подобряване на инвестиционната среда, намаляване на бюрокрацията, даване на повече правомощия на местната администрация, която да има възможността да реализира местни политики и да се конкурира с другите региони. В противен случай, регионалните дисбаланси ще се задълбочават.
Петър Иванов
Рейтинг: 701 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "bludniq_sin":
Мотоциклетите в България са относително малко...Я идете в Гърция, Италия, Испания и вижте цели прощади с паркирани мотопеди и мотоцикли
truly
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#23] от "ial":
Това е истинската причина. Няма ред и законност. Да си тарикат е въпрос на чест. И докато електоратът не схване, че правовата държава е основна предпоставка за просперитет и нормален живот, ще умират по пътищата, ще ги крадат прасета и ще ги управляват еднокнижници.
laveol
Рейтинг: 434 НеутралноЯвно са грешни данните. Пише, че са за 2017, но намирам доста новини за загинали мотористи при катастрофи
Николай Колев
Рейтинг: 3392 Неутрално"По данни на европейската статистическа агенция Евростат през 2016 г. в Северозападна България на 1 млн. жители са станали 153 катастрофи с фатален край. Така регионът се нарежда на първо място по този показател."
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Начи, тия сЪ мъндръСът и по пътищата.
laveol
Рейтинг: 434 НеутралноТрябва да се поправя сам себе си - за България конкретно са от 2016. Има някакво лого, което закрива част от надписа.
Това, че има доста новини зая загинали мотористи обаче си важи и за тази година.
Hydroxy
Рейтинг: 296 НеутралноПри всяко каране в псоледно време виждам пълни малоумници по пътя, може би са по-малко от преди години, не мога да преценя, но естествено политизраните коментари тук все зачекват пътищата. Пътищата са ни достатъчно добри. Шофьорите ни - не. Това е. Не измествайте темата.
skeptichen
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#20] от "Vlado Nikolov":
Струва ми се че грешите - общинската мрежа е не по-малка от републиканската.
Погледнете статистиката на АПИ тук:
http://www.api.bg/files/4014/4353/4476/STRATEGY.pdf
Обща дължина на републиканската пътна мрежа 19 462км (на стр 22)
Обща дължина на общинската пътна мрежа 19 490км (на стр 27)
Състояние на настилките на общинските пътища:
Състояние на настилките // Дължина в км
Добро // 3 157 км
Средно // 3 841 км
Лошо // 8 748 км
Без трайна настилка // 2 690 км
Обща дължина 17 169 км
Като погледнете горе виждате че повече от 50% от общинската пътна мрежа е в лошо състояние.
Ще е интересно да се видят данни къде се случват тези ПТП - на РПМ или ОПМ. Но на мен ми се струва че общините нямат парите да обезопасят и поддържат своите пътища и затова трябва да има повече ПТП на единица трафик в сравнение с РПМ.
Ivan
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#19] от "nqb29617416":
В интерес на истината настилката по пътя Видин - София никак не е лоша. Проблемът са тесните пътища, завоите и ограниченията по Е79. В момента ремонтират от Славотин до Монтана, който е по-прав и по-къс. Иначе през Петрохан откъм София е чисто нов с маркировка и мантинели. Спасението е само тунел под Петрохан.
danvan
Рейтинг: 5161 ВеселоНаградите Дарвин - нека има естесвен подбор, особено в резервата :)
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satdanvan
Рейтинг: 5161 РазстроеноДано само не вредят на невинни.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satlz2
Рейтинг: 2085 Неутрално[quote#2:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"][/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Стига тъпа политика бе комунета! Така е единия процент ще ви е много! Ако беше карал шофьора край Своге с 30 или 40 км/ч, дали щеше да стане катастрофа?!
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2612 НеутралноИ пътищата не са добри, но сте и много бавно раегиращи зад волана !!
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !gruz_200
Рейтинг: 291 НеутралноГлупости. Най-вероятно нашите убавци крият статистиката от Евростат, защото (предвид, че данните са за 2016) бърза справка в Гугъл (с думите "Мотоциклетист загина" и 2016) веднага извади новина "Мотоциклетист загина след челен удар с автобус" (13.6.2016), "Моторист загина след удар в камион" (25.8.2016), "Моторист загина на място след удар в камион в Добрич" (21.7.2016), "Моторист загина след удар в спряла кола" (20.11.2016), а публикация в "Нова" от 4.9.2016 обобщава за 17 загинали мотоциклетисти от началото на годината. И това е само на първата страница с резултати от търсачката.
potrebitelll
Рейтинг: 1149 НеутралноАми като гледам тази статистика, май причината е в качеството на пътищата, маркировката и пътната сигнализация. Вижда се, че не е въпрос на дисциплина, иначе щяхме да сме първи и по жертви пешеходци и колоездачи, които се движат в града. Ако сме по-дисциплинирани от румънците в града, не виждам причина да не сме и извън града. Т.е. не е въпрос на дисциплина, а на организация на движението извън населените места. Аз това виждам.
не мога да коментирам, без да обиждамbabyroo
Рейтинг: 274 НеутралноЗа отвратителното качество на БГ пътната мрежа, нормален човек не би спорил!!! Но БГ кретенът, пуснат и по най отличната пътна мрежа, пак ще е смъртоносен. Добре че вродените провинциални комплекси спират кретените в чужбина!!! Просто им се дръпва акото от страх от ЧУЖБИНАТА!!! Харалан му вика социална антропология. Аз, просто еволюционна спирачка по Дарвин.
rooСвинчуга
Рейтинг: 1816 НеутралноДо коментар [#16] от "Да вярваме на истината":
Обичам да грухтя и плюскам.Да, гербави селски кметчета обжалват.
nqb29617416
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#34] от "Ivan":
Ти се майтапиш с мен за качеството на пътя Видин - София
olimpipanov
Рейтинг: 872 НеутралноЛоши пътища, простотия (малък на много прост народ), беднотия (корупция с купени книжки) ...от всичко това се забърква една смъртоносна смес.
Това лято имах "удовилствието" да карам по дефилето към известен спа център в Българиоя няма такива идиоти (не само местни), които да изпреварват беаз видимост...просто няма.
pet100
Рейтинг: 221 ГневноДНЕВНИК,
Защо не изпратите екип да погледне, какво е състоянието на пешеходната секция под ЖП моста при гара Подуяне, в началото на Ботевградско шосе?
Този участък така и остана недовършен при ремонта на булеварда преди 25 години и е превърнат в бунище. Представяте ли си какво чудо ще се случи, ако там възникне пожар, след като в непосредствена близост се намират и по една бензиностация и газостанция???...
irobot
Рейтинг: 526 НеутралноДо коментар [#40] от "zlo38528262":
Именно. Румънци, италианци и дори белгийци и холандци карат доста по-импулсивно от нас, много по-често се залепят на къса дистанция и сменят лентите агресивно, и правят резки ускорения и спирания.
У нас факторът неадекватни и тесни пътища, липсваща или объркваща маркировка, бавнодвижещи се аграрни ППС заедно с натоварения международен трафик, имат много по-голяма тежест за крайния резултат отколкото навсякъде другаде, включително и в Румъния където маркировката е на европейско ниво.
Deadpudding
Рейтинг: 406 НеутралноДо коментар [#5] от "Darulio":
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !Свършиха рублите и православните рокери изчезнаха. останаха само тукашни и тук таме някой произволен моторист.
Момчил Карабулев
Рейтинг: 1344 НеутралноЗа Северна България основната причина са разбитите пътища - минете например между Гулянци и Никопол и ще се озовете в такова офроуд приключение, че ще се молите да свърши по-скоро. Хората блокираха няколко пъти пътя, от АПИ Плевен обещаваха, че започват ремонт, но уви - всичко беше лъжа.
Неизвестен извършител
Рейтинг: 221 НеутралноСтатистиката тръгва от меверето и там нещо са огелпили кълчищата. Заради статистиката. Например те, след катастрофа, броят умрелия за жертва на ПТП до третия ден. Оттам нататък да го мисли борницата.
yph43590585
Рейтинг: 8 НеутралноПрочетох статията и ми направи впечатление, че за 2016 година има 0 загинали мотористи. На бързо прерових в интернет и намерих поне 10 случая на загинали мотористи през 2016 година. Предвид фактите, значи няма статистика, а е просто стъкмистика или това е очевидна фейк новина?
carebean
Рейтинг: 287 НеутралноОще едно доказателство, че са нужни повече магистрали, но качествено направени.
мики маус
Рейтинг: 2399 НеутралноДо коментар [#3]
Това е масово явление за съжаление.
По-читавите и умните заминаха на запад и по селата останаха основно тези, които за нищо не стават и едвам едвам са завършили някой три-годишен авто техникум. Какво да очакваш от такива? Имената и снимките им са по мантинелите и крайпътните дървета и шкарпи. За съжаление страдат и невинни.
aha
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#27] от "Петър Иванов":
Мотоциклетите са малко в България, защото данъците им са забранителни. Най-евтиният личен транспорт във Франция, Турция и Италия (първия, втория и третия по къпени нови мотоциклети пазар в Европа) е на 2 колела. Замърсява и създава задръствания най-малко от всичките видове.
Александър
Рейтинг: 221 НеутралноДаже и всички пътища и да са наред, щом мат'ряла, който е зад волана не е наред, все ще сме на почетното първо място.
майтапаbat_plamen
Рейтинг: 4742 НеутралноНе е никаква изненада , че Северозападът е начело в тази негативна класация!Най-бедният район на ЕС , но в същото време и най-опасният на пътищата!!!!!
bat_plamen
Рейтинг: 4742 НеутралноДо коментар [#1] от "Халдип Исйолов":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Безумно поведение на част от шофьорите, стари пътища, стари коли,корумпирани полицаи.....................всичко това е един смъртоносен микс!
Oggie Petkov
Рейтинг: 525 НеутралноДо коментар [#26] от "danubian.whale":
Само донякъде си прав. Варна е пример за това защо не трябва да се дава власт на местните структури, т.е. феодали. На практика никой и нищо не пречи и сега на местните власти да подпомагат индустрията и да привличат инвестиции. Не го правят, защото не искат конкуренция от по-кадърни от тях.
Софианец
Рейтинг: 759 НеутралноНе са пътищата, а хората....
По доклад на лабораторията по ОБД наТУ-София това се дължи основно на няколко области на България:
За 2016 г загиналите приравнени към 1 млн.население на областта е: Ловешка - 263, Видинска - 169, Монтана - 163, Врачанска - 124.
Пият и карат, всички са роднини и т.н.
и за 2018 г. е същото - Ловеч ("първенец" от последните години) - 168, Враца - 166, Видин - 141 и прави впечатление автомобилите с номер СО - 183.
Къде е средната стойност за ЕС - около 50 на 1 млн, и горните области на България.
doroteus
Рейтинг: 1198 НеутралноДо коментар [#8] от "ywu53306982":
Там АСФАЛТ НЕ ЯДАТ !!!!
xfh59608894
Рейтинг: 274 НеутралноПълни глупости, магистрали се правят там, където има достатъчно трафик за магистрали, а не където шофьорите са най-безразсъдни.
Valeri Ivanov
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#32] от "Brad Mehldau":
+ Точно.
tjj54611191
Рейтинг: 330 НеутралноДоказателство, че нашите мотористи са безсмъртни :) Неслучайно така се държат и на пътя...
dasho
Рейтинг: 488 НеутралноВсеки път под подобни статии го казвам: това са само тези, които са загинали на местопроизсшествието. Загиналите в линейката и в болницата след катастрофата дори не са включени (като че ли са си починали от старост).
neut
Рейтинг: 488 НеутралноПак лоша новина
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restxyha
Рейтинг: 419 ВеселоХе ам сме първи в нато по отделени средства за отбрана . Ако направим сметка за броя на убитите във войните и по пътищата каква ще е сметката .
Angel Simeonov
Рейтинг: 434 НеутралноА така, казват че като искаш и вярваш всичко е възможно. Номер едно сме!
Мавродинов
Рейтинг: 736 НеутралноДо коментар [#27] от "Петър Иванов":
Даа, и понеже сме бедни, у нас се карат само Харлей, Кавазаки, Хонда, Сузуки, БМВ! И то по най-опасен начин. Истината е, че сред българските шофьори има абсолютни безумци и късопiшковци. Избиват се комплекси и се показва превъзходство чрез скорост и самоубийствени маневри. Ако на първо място в народопсихологията се насърчава толерантост, уважение, спокойствие - няма да е така. Вместо това се шири бабаитщина, простотия, нахалство.
ivanpopov
Рейтинг: 296 НеутралноЛидери са не целия Северозапад, а само Врачанско и Монтанско. Видин си е ОК. А ако се гледа средно за целия Северозапад, той е с по-малко смъртни случаи, на глава от населението от област Пловдив.
Уви, това се дължи веднъж на бедността, заради която нито коли се поддржат в адекватно състояние, нито пътищата отговарят на поне някакви стандарти (до доста села водят настилки, полагани още при Тато, които не са видяли обновяване вече 3-4 десетилетия). Другото е пълната безнаказаност на простотиите - ако поне един от 10 тарикати на пътя биваше освидетелстван с глоба, нещата биха били коренно различни. Ама не идиотски глоби за превишена скорост на някой "забравен" знак, дето изобщо не му е там мястото! А глоби за неправилно изпреварване, отнемане на предимство, рисково (за околните) шофиране, управление без СУМПС, управление пиян и/или надрусан и т.н.
Flogger
Рейтинг: 221 НеутралноДа, Северозапада е лидер. Но не само пътищата са зле, пътувал съм около селата до Драгоман, идете там и тогава ще коментирате качеството на пътищата.
На Северозапад никой не спазва правилата за движение - не са кара с дневни светлини, включително и на Петрохан, където видимостта и през деня не е добра; никой не спира на пешеходна пътека - идете в Монтана и пробвайте; при изпреварване задължително изпреварвания значително увеличава скоростта и пречи. Тоест, огромно количество простотия към лошите пътища.
brezaor
Рейтинг: 221 НеутралноЗа 2016 г. общ брой загинали: 708, от тях мотоциклетисти: 41
http://www.nsi.bg/sites/default/files/files/publications/ptp_2016.pdf
alexsilver
Рейтинг: 912 НеутралноВ Бългрия има и най-много гербаджии. Това дава видими резултати. Когато намалеят по естествен път, можем да се надяваме на нещо по-добро.
Вашият профил
Рейтинг: 2936 НеутралноДо коментар [#3] от "victortrt":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠грешно предполагаш, че са нормални.
lz2
Рейтинг: 2085 НеутралноВъпреки, че България е именно Северна България! ПравописА е поле за изява на неграмотните!