Ейййй тия откриха топлата вода в Овча купел!Ама както знаем ще има "стратегия"...а резултати....евентуално към 2030 година!Когато автомобилите ще са без водач!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
С методика и разследване няма да стане! Ако искаме можем да си отговорим на два прости въпроса : -как се взема книжка в България; -кога ще забравим изначалният КАТ въпрос :"И ко прайм сия"!?!?!?! Регулирането в рамките на Закона на тези два проблема ще свърши много повече работа от всичката изписани хартия за стратегии и разследвания!!!
Задължителни видеорегистартори в колите + признаване от КАТ на видеото, в което съм заснел джигита + неизбежност на наказанието (глобата да бъде процент от стойността на автомобила, така келешите ссъс къпи коли ще ги заболи и тях) и подобряване на пътищата.
Най-важното е да се пресекат купените книжки, че е пълно с негромтно селяндур и тъмнозелен, които не знаят правилата и милиционерите да стант по-скоро превантивен отлколкото контролен орган (това с камери)
Много подценяван факт е, че в страната не достигат квалифицираните експерти, изготвящи авто-технически експертизи, както и съдебни лекари. Тези два фактора затрудняват неимоверно разследванията на ПТП и бавят с години делата.
Ето моите предложения: - Оставка на кабинета Борисов, от което може да последва без проблем: - Публичност на ремонтите - Петорно по-големи глоби за неизправни автомобили и тарикати без ГТП - Затегнат контрол в пунктовете за ГТП - Камери за средна скорост навсякъде - Закриване на АПИ в текущия и вид, Батко и Шматко я съсипаха и реформа
Да се премахне специалният режим на движение за автомобилите на НСО извън населените и малките населени места. В големите градове, където има задръствания ок. Като са решили да пътуват с кола управниците, ще пътуват като всички останали. И без това ние им плащаме масрафа, освен че си ги и избираме.
"....в страната не достигат квалифицираните експерти..." Не е вярно. Я колко "експерти" се явяват по всички телевизии. Има и цял "Институт по пътна безопасност". Един камион с "експерти". Вижте в сайта им какви са. На въпроса на една журналистка по какво е експерт по безопасност - отговор: " експерт на свободна практика...." Един от тези "експерти"определи качеството на асфалта на пътя при Своге с помощта на маратонката си. Много "експерти" (от жени и автомобили всеки разбира), но няма специалисти, не експерти. Много вожд, малко индианец.
"да мотивира собствениците на автомобили да настояват годишните технически прегледи реално да установяват изправността" - БРАВО. Цялата помия се хвърля върху пунктовете за ГТП, а не се обръща внимание на водачите , които дават пари да им пуснат пушещия и без спирачки таралясник. "регистрационен режим на фирмите, извършващи сервизна дейност" - ГЛУПОСТИ. Ако са фирми те са регистрирани по Търговския закон. По тази логика трябва да се създаде и държавен регистър на баничарниците.....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2630 ВеселоЕйййй тия откриха топлата вода в Овча купел!Ама както знаем ще има "стратегия"...а резултати....евентуално към 2030 година!Когато автомобилите ще са без водач!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...selqnin
Рейтинг: 1669 НеутралноС методика и разследване няма да стане!
Ако искаме можем да си отговорим на два прости въпроса :
-как се взема книжка в България;
-кога ще забравим изначалният КАТ въпрос :"И ко прайм сия"!?!?!?!
Регулирането в рамките на Закона на тези два проблема ще свърши много повече работа от всичката изписани хартия за стратегии и разследвания!!!
КъНгРеЧуЛеЙшЪн БаЙ ДоНчО аЙ лАв и дИмокРАти и РипублИканци
Рейтинг: 282 НеутралноЛюбимата милиционерска констатация “Несъобразена скорост” дали ще се запази?
Очите ти могат да те излъжат, не им вярвай!realguru
Рейтинг: 2294 НеутралноТрябва да се вкара и още една "Рисково шофиране".
За съжаление няма как да се опишат в закона, но всеки който е свидетел на инцидента може да прецени дали е рисково шофиране или несъобразена скорост.
olimpipanov
Рейтинг: 812 НеутралноЗадължителни видеорегистартори в колите + признаване от КАТ на видеото, в което съм заснел джигита + неизбежност на наказанието (глобата да бъде процент от стойността на автомобила, така келешите ссъс къпи коли ще ги заболи и тях) и подобряване на пътищата.
Най-важното е да се пресекат купените книжки, че е пълно с негромтно селяндур и тъмнозелен, които не знаят правилата и милиционерите да стант по-скоро превантивен отлколкото контролен орган (това с камери)
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1523 ЛюбопитноОдити на всички пътища ??? Тиквата да не (си) бега (пак)?
Николай Бучков
Рейтинг: 934 ВеселоОбещание "къща " не разваля....факт е обаче , че ги измисля добре ! Ще липсва един ден.....
pet_fire
Рейтинг: 5418 НеутралноМалко съм недоверчив когато държавна агенция предлага нещо. Винаги гледат да "пробутат" в полза на държавата параграфи,правила, такси и др.
nehaen
Рейтинг: 314 ГневноДо коментар [#5] от "olimpipanov":
ей големо желание имате да сте доносници и да клепате наляво и надясмо
danfan
Рейтинг: 25 НеутралноМного подценяван факт е, че в страната не достигат квалифицираните експерти, изготвящи авто-технически експертизи, както и съдебни лекари. Тези два фактора затрудняват неимоверно разследванията на ПТП и бавят с години делата.
blondofil
Рейтинг: 1855 НеутралноНе било на катастрофите, а на картофите.
ivanpopov
Рейтинг: 979 НеутралноДа Ви открехна - спуканите гуми не зависят от регистрацията на сервизите, а от качеството на пътищата.
The sphere
Рейтинг: 621 НеутралноИ по един закон за движение по пътищата да сложат в патрулките , че не го знаят.
"Социализма свършва, когато свършат парите на другите."chichka
Рейтинг: 2577 НеутралноВажно е да знаем как стават катастрофите и да се пазим! Но за една катастрофа нищо не научаваме. Ето тук:
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!https://www.reduta.bg/мълчанието-ражда-слухове/
Slick
Рейтинг: 442 НеутралноЕто моите предложения:
- Оставка на кабинета Борисов, от което може да последва без проблем:
- Публичност на ремонтите
- Петорно по-големи глоби за неизправни автомобили и тарикати без ГТП
- Затегнат контрол в пунктовете за ГТП
- Камери за средна скорост навсякъде
- Закриване на АПИ в текущия и вид, Батко и Шматко я съсипаха и реформа
бабачко
Рейтинг: 446 НеутралноДа се премахне специалният режим на движение за автомобилите на НСО извън населените и малките населени места. В големите градове, където има задръствания ок. Като са решили да пътуват с кола управниците, ще пътуват като всички останали. И без това ние им плащаме масрафа, освен че си ги и избираме.
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############qtl36551020
Рейтинг: 499 НеутралноСамо пари точат нищо друго
Роси
Рейтинг: 7249 НеутралноСамо с доклади не става. Трябва някой да работи по тях.
Софианец
Рейтинг: 602 НеутралноДо коментар [#10] от "danfan":
"....в страната не достигат квалифицираните експерти..."
Не е вярно. Я колко "експерти" се явяват по всички телевизии. Има и цял "Институт по пътна безопасност". Един камион с "експерти". Вижте в сайта им какви са. На въпроса на една журналистка по какво е експерт по безопасност - отговор: " експерт на свободна практика...." Един от тези "експерти"определи качеството на асфалта на пътя при Своге с помощта на маратонката си.
Много "експерти" (от жени и автомобили всеки разбира), но няма специалисти, не експерти. Много вожд, малко индианец.
ПИК е велик
Рейтинг: 279 ВеселоОдитори - добре.
Спечелихме битка, но не и войната!А инспекторат на одиторите?
Софианец
Рейтинг: 602 Неутрално"да мотивира собствениците на автомобили да настояват годишните технически прегледи реално да установяват изправността" - БРАВО. Цялата помия се хвърля върху пунктовете за ГТП, а не се обръща внимание на водачите , които дават пари да им пуснат пушещия и без спирачки таралясник.
"регистрационен режим на фирмите, извършващи сервизна дейност" - ГЛУПОСТИ. Ако са фирми те са регистрирани по Търговския закон. По тази логика трябва да се създаде и държавен регистър на баничарниците.....
Халдип Исйолов
Рейтинг: 8 НеутралноКакви одити, АПИ какво е правила до сега?
Не си заслужава да се напрягаш безплатно.historama
Рейтинг: 660 НеутралноА каква ще е методиката по разследване на катастрофите на талибаните на властта- НСО?