Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него



Точно 40 години опит в производството на пикапи с товароносимост 1 тон. С това може да се похвали японската марка Mitsubishi. Цялото знание и опит, натрупани за това време, компанията вложи в шестото поколение на L200, което тествах в Испания.


L200 се продава в 150 страни, като е вторият най-популярен модел в гамата на Mitsubishi след Outlander. В Европа пикапът присъства от 1991 година, като формира почти 13% от продажбите на компанията.


Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него

© Mitsubishi




Новият L200 е отговорът на предизвикателството, което Ford Ranger отправи, като стана най-продаваният пикап на Стария континент. В борбата за клиенти в Европа моделът на Mitsubishi е четвърти с амбицията да се придвижи напред. Като цяло битката е между десет производителя, като най-силните позиции имат Ford, Toyota, Volkswagen и Mitsubishi.


Излъчване на мачо


Новият L200 се отличава с подобрена надеждност, усъвършенствано пътно поведение и повишени офроуд възможности. От Mitsubishi казват, че това е най-екстремният им офроуд модел след легендарното Pajero.


Отвън промените са драстични, като те са направени след консултации с клиентите. На база тяхното мнение е създаден пикап с по-агресивно излъчване, който внушава здравина и издръжливост. Ако беше човек, L200 щеше да се описва като мъж с квадратна челюст и широки рамене, казват по този повод от компанията.


Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него

© Mitsubishi


Предницата на пиката изглежда като изсечена от камък, но в същото време визията се вписва в новия дизайнерски език на Mitsubishi, демонстриран от Еclipse Cross.


Поглед към автомобила показва, че предният капак стои по-високо, радиаторната решетка е по-тясна и по-високо разположена. Същото се отнася и за фаровете.


Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него

© Mitsubishi


Товарният отсек е преобразен с по-квадратна и солидна визия. Променени са предната и задната броня. Джантите са 18-цолови с 6 двойни спици. L200 се предлага в четири нови цвята на базата на сиво, оранжево, червено и бяло.


В сравнение с предишното поколение дължината е увеличена с 2 сантиметра, като версията с двойна кабина, която е единствената, предлагана в България, е 5.23 метра. Дължината на товарния отсек е 1.52 метра, колкото и преди, или 29% от общата дължина.


Еволюцията на салона


Докато отвън промените в L200 се революционни, то в салона по-скоро сме свидетели на еволюция. Става дума за по-меки и по-добре изглеждащи материали, по-видими скали на приборното табло, добавяне на места за съхранение на малки предмети и USB изходи, които са общо четири. Седалките също са променени, като не само са по-удобни за дълъг път, но и изглеждат по-добре.


Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него

© Mitsubishi


Само един двигател за Европа


В Европа Mitsubishi L200 се предлага само с един двигател – нов 2.2-литров, четирицилиндров дизел с два разпределителни вала, четири клапана на цилиндър и директно впръскване комън-рейл. Той се отличава с намалено триене между движещите се части и подобрение в системата за впръскване на горивото.


Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него

© Mitsubishi


В началото тествах версията, оборудвана със серийната нова механична скоростна кутия с шест предавки, и дизелът ме подразни със сериозната турбо дупка. Реално при подаване на газ до 2000 оборота не се случва нищо, след което целият въртящ момент от 400 Нм идва изневиделица. При представянето на L200 от Mitsubishi обясниха, че това се налага, за да се покрият строгите еконорми Euro 6d temp. За целта дизелът вече ползва и AdBlue за неутрализация на азотните окиси.


Иначе, като се свикне с това, че трябва скоростите да се превключват при високи обороти, L200 става приятен за каране и прилично пъргав за размерите и теглото си пикап. Към момента официални данни за ускорението обаче няма.


Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него

© Mitsubishi


Тествахме пикапа и с новата автоматична скоростна кутия, която запълва до известна степен турбо дупката и работи много приятно. Разходът на гориво на L200 по новия стандарт WLTP e 8.8 на сто с механичната скоростна кутия и 9.7 литра на 100 км с автоматика. В рамките на теста той беше 11 на сто с ръчната скоростна кутия, но при изминати над 20 километра офроуд. С автоматичната трансмисия консумацията се оказа изненадващите 7.3 л/100 км при само извънградско каране по пътища с ограничения 80, 100 и 120 км/ч.


По-комфортен и по-сигурен


Промененото окачване отпред и отзад повишава леко нивото на комфорт на L200 при движение по асфалтов път и офроуд, но автомобилът си вози твърдичко и подрусва, особено когато е празен. Воланът е с неутрални настройки, подходящи и за шофиране с висока скорост, и за маневриране.


Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него

© Mitsubishi


За размерите си L200 има отлична маневреност, като минималният радиус за завиване от стена до стена е 5.9 метра. Спирачките на пикапа използват по-големи предни дискове и спирачни апарати с две бутала вместо с едно и успяват да укротят тежащата почти 2 тона машина.


Както може да се очаква, Mitsubishi L200 предлага повече системи за безопасност от своя предшественик. За първи път моделът е снабден със сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата и предупреждение за опасно бързо приближаване към друго превозно средство или пешеходец със задействане на спирачките, ако водачът не реагира.


Тест драйв за Mitsubishi: Новият L200 e по-добър и на пътя, и извън него

© Mitsubishi


Маневрирането и придвижването офроуд са улеснени от набор от четири камери, които дават пълен обзор на зоната около автомобила, като водачът може да избере коя картина да следи приоритетно. При маневриране работи и система, която неутрализира подаването на газ, ако в опасна близост има обект. Нова за L200 е и сигнализацията за приближаващ обект към маневриращия на заден ход пикап. Разбира се, присъстват и познатите от предишното поколение асистент за поддържане на избраната лента на движение, асистент за потегляне по наклон, система за стабилизация на ремарке и т.н.


С най-универсалния офроуд пакет на пазара


Силните офроуд възможности винаги са били коз за L200, като новото поколение не прави изключение. На практика това е единственият пикап, който предлага избор между задно предаване, постоянно 4Х4 за шофиране по нормални пътища, задвижване на четирите колела с бавни предавки, 4Х4 с бавни предавки и блокиран заден диференциал и централен диференциал, и 4Х4 с бавни предавки и избор на настройки в четири режима – чакъл, кал/сняг, пясък и скали. Те се появяват за първи път при L200, като електрониката регулира сцеплението и допустимото приплъзване на колелата.



Новост при пикапа на Mitsubishi e асистентът за спускане по наклон. Той позволява поддържане на скорост между 2 и 20 км/ч. Неговата роля е да държи автомобила в зададената с волана траектория, като поддържа постоянно избраната скорост.


Както и при предишното поколение на L200, ъгълът на заход е 30 градуса, а на оттегляне 22 градуса. С 10 сантиметра обаче е повишена допустимата дълбочина на газене и без специално подготовка тя е 70 сантиметра.


В България ще се предлага само версията с двойна кабина (вляво)

© Mitsubishi

В България ще се предлага само версията с двойна кабина (вляво)


Малко по-скъп


Продажбите на Mitsubishi L200 в България започват този месец, а публичната му премиера ще е на автосалона в София, който отваря врати на 12 октомври. Цената е малко по-висока от на предшественика, като с двойна кабина и задвижване 4Х4 пикапът струва 60 990 лева с ДДС. L200 се предлага в три нива на оборудване, като с всички екстри цената скача до 81 490 лева. Любопитна подробност е, че сериозно е увеличен наборът от аксесоари за пикапа, като от 40 досега вече са 60.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Добра машина за село. :))

  2. 2 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Весело

    На сн.4 ме кефи как капака отзад на пикапа се сваля и става като пейка. Много гъзарско.

  3. 3 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Любопитно

    Много екстри, много електроника, има ли базова версия, гола като пушка, която наистина да се използва като работен пикап?

    Модератора е неадекватен!
  4. 4 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Във Fiat Feromont имаха май и още един двигател за пазара в Латинска Америка, ама за Европа май ще са само тези мотори?

  5. 5 Профил на _plamen_
    _plamen_
    Рейтинг: 779 Неутрално

    една картечница да да бяха монтирали отзад, за да привлекат повече от потенциалните купувачи.

    Winora forever
  6. 6 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Защо се тества нещо за България в Испания???Климата релефа ... - има голяма разлика.В Испания е трудно да намериш локви или мека пръст.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  7. 7 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2233 Неутрално

    Добре изглежда и цената е прилична. Аз карам Тойота и еквивалентът е бая отгоре като пари. Стига да имаш нужда от такъв автомобил де - това определено е кола за нишов пазар, не да си я паркираш пред вас и да ходиш до работа и мола с нея.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  8. 8 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#7] от "Тюфлекчия":

    По-евтин и по-кофти от тойотата...

    Разликата в цената не е случайна, ако няма да го чанчиш сериозно и това става.
    За сериозен чанч тойотата.
    Много ми е любопитно това което го изкараха мерцедес на скоро как ще се представи.

    Модератора е неадекватен!
  9. 9 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#6] от "Петър Петров":

    Те не го тестват при разработките във Испания. Тестват го журналистите, като част от маркетинговата стратегия. Правят го във Испания понеже условията са по-добри...

    Модератора е неадекватен!
  10. 10 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2233 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ivan_":

    Сигурно си прав. Аз от тоя сегмент не разбирам честно казано.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4778 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ivan_":

    "Това, което изкараха Мерседес" е Нисан с емблема на Мерседес! Всичко, целият пикап е Нисан!

  12. 12 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#3] от "Ivan_":

    Точно. Да можеш да я миеш с маркуча вътре, като се набие всичко с прахоляк или кал. На работна кола с която обикаляш по нивите или носиш бали със слама за овцете, не и трябват екрани, долби съраунд, мека тапицерия или бежов мокет. Трябва здравина, дуракоустойчивост и максимално улеснена експлоатация.

    Бивш tww09306483.
  13. 13 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#9] от "Ivan_":

    Кои условия са по добри че нещо не разбрах ??? Нали ще се продава на българския пазар.Защо се тества в Испания.Това е работен кон.Не е паркетник.Да го покажат в български условия.Кал вода големи баири.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  14. 14 Профил на dimitarts
    dimitarts
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#11] от "vassilun":

    А двигателят най-вероятно е Рено? Както правят в малките а-класи и баничарките.

  15. 15 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Супер красива машина. Еххх да имам 150декара маслинки и 50 лимони.. Ква работа ще ми върши.. Мечтии

  16. 16 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2591 Любопитно

    Изглежда много добре. Все пак бих се осмелил да кажа, че конкурентните модели са по- добри. Но пък цената им е по- висока.

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  17. 17 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#13] от "Петър Петров":

    Там е представянето пред журналисти от цяла Европа, обикновено им покриват разходите и няма значение, че не е в България. В замяна на това журналистите пишат статии. В Испания се продават доста повече пикапи от България.

    Много хитър
  18. 18 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#17] от "Кум Лисан":

    Мене това какво ме бърка ако искам да си купя пикапа в България.Как да купя нещо което не е тествано в български условия на български пътища и български климат.Аре стига сме робували на тоя и оня.И случайно живея в Испания от две години и знам повече от тебе колко пикапи се движат по улиците.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  19. 19 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 451 Любопитно

    Щом електроразпределителните дружества разчитат на Л200 значи има защо!!! Нещо с този разход ми е много странно, като заклет фен на Мицубиши с моята 3ка, 3.2ДИД постигам подобен разход с по-обемен и дърт двигател. Тоя асистен за различните видове терени е малко ала-бала, предполагам пикапа е оборудван със Супер-селекта и ще се справи с почти всякакъв терен с точния модел гуми. Поздрави на всички, които ще предпочетат този модел пред конкуренцията.

  20. 20 Профил на Халдип Исйолов
    Халдип Исйолов
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    L200 е добра машина, но е далеч от Toyota и Nissan. Дразни ме downsize на двигателите, този пикап като нищо може да отнесе 2,8 дизел, който е по-равен на ниски обороти.

    Не си заслужава да се напрягаш безплатно.
  21. 21 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Харесвам този тип автомобили, въпреки че реално нямам нужда от такава машина.

  22. 22 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ivan_":"Това, което изкараха Мерседес" е Нисан с емблема на Мерседес! Всичко, целият пикап е Нисан!
    —цитат от коментар 11 на vassilun


    Нисан Навара..
    А "Наварата" е Renault Alaskan..

    П.П
    То и "Мицубиши L200" е ФИАТ ..

    Fiat Fullback ..

    https://img.drive.ru/i/0/58875b85ec05c44b49000016.jpg

    Но ФИАТ имат повече избор на двигатели ..
    П.П
    Фиат пикапът е тайландско производство и разработка ..
    "Мицубиши L200" май и той е от заводите в Лаем Чабанг.

    Тайландското качество!

  23. 23 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Тайландските сръчни автомобилостроители изпращат продуктите на своя труд в цял свят..

    Ето пикапът си е ФИАТ ..
    https://img.drive.ru/i/0/588834d9ec05c44c7f00001c.jpg

    https://img.drive.ru/i/0/58874cfaec05c4bc15000045.jpg

    А ето тука - е вече "Мицубиши"..

    https://img.drive.ru/i/0/547ffc7995a65625530000e8.jpg

    https://img.drive.ru/i/0/547ffc7795a6562553000093.jpg

    Та комуто е нужен баш такъв пикап-да се замисли между ФИАТ и "Мицубиши"..

  24. 24 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Старото Л200 също си е ОК. Даже много!
    На новото са добавили куп екстри и електроника, но са махнали най-голямато предимство - вторият лост! 18" джанта е паркетна гъзария. Като му спуснеш гумите, когато ще караш извън пътя, после ще трябва да ти изправят джантите. А ако са алуминиеви, след 4-5 подобни операции си директно за смяна. Предният мост е станал по-калпав, което никак не е добре. Увеличената с 12,8% цена също не ме кефи. Дано поне на новото, ламарините не се огъват с пръст.

  25. 25 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    До коментар [#17] от "Кум Лисан":Мене това какво ме бърка ако искам да си купя пикапа в България.Как да купя нещо което не е тествано в български условия на български пътища и български климат.Аре стига сме робували на тоя и оня.И случайно живея в Испания от две години и знам повече от тебе колко пикапи се движат по улиците.
    —цитат от коментар 18 на Петър Петров


    Тайланд е много близък, по манталитет , до България, а Fiat Fullback , който си е еднакъв с L200 е разработван и се произвежда в Тайланд!

    Значи всичко си е подходящо за България!

  26. 26 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#20] от "Халдип Исйолов":

    Като обем са намалени, но като декларирана мощност им дават повече магарета. Личното впечатление, обаче, е че на ниските обороти мощността е паднала. Макар че това зависи и от предавките, а и опитът ми е само от един тестдрайв. Абе, ще се търкалям старото, пъл после ще се оглеждам за Тундра.

  27. 27 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    .Аре стига сме робували на тоя и оня.И случайно живея в Испания от две години и знам повече от тебе колко пикапи се движат по улиците.
    —цитат от коментар 18 на Петър Петров


    Не бива да робуваме на тайландските митове ..
    "Тайландското качество" .. айде бе ..

    Иначе, то и в България , освен някои модели Нисан , тайландски коли няма много ..

    П.П
    Май като "ФИАТ" е по-готин пикапът?

    https://img.drive.ru/i/0/57c99811ec05c4c023000012.jpg

    https://img.drive.ru/i/0/547ffc7895a65625530000b0.jpg

    А??

  28. 28 Профил на Халдип Исйолов
    Халдип Исйолов
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    До коментар [#26] от "ivanpopov":

    Тундрата е подобрена ГАЗ-ка, не става за гората, прекалено масивна е, Такомата е по-работна. 4Runner и LC са по-универсални и доказано здрави и имат подходящи двг за дълга експлоатация.

    Не си заслужава да се напрягаш безплатно.
  29. 29 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ivan_":


    До коментар [#11] от "vassilun":

    Инфинити е с двигател на Мерцедес. Като отвориш предният капак и се виждат щампованите на двигателя емблеми,(звездите) на Мерцедес.

  30. 30 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Весело

    До коментар [#3] от "Ivan_":Точно. Да можеш да я миеш с маркуча вътре, като се набие всичко с прахоляк или кал. На работна кола с която обикаляш по нивите или носиш бали със слама за овцете, не и трябват екрани, долби съраунд, мека тапицерия или бежов мокет. Трябва здравина, дуракоустойчивост и максимално улеснена експлоатация.
    —цитат от коментар 12 на Petleshev



    До коментар [#12] от "Petleshev":

    Всеки си има свой вкус. Има КОМБАЙНИ,които са наблъскани "до шията" с електроника и на практика се движат и жънат сами. Вътре комбайнера може през това време да слуша музика или радио,или да гледа телевизия! Найс,а!

  31. 31 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#30] от "deaf":

    Аха...! Имам един такъв добър познат, който си купи комбайн Кейс. Тъпкан с електроника и системи за какво ли не. Даде за него към 700 хиляди... Ама миналата година, като се наврял един мишок в някакъв сноп кабели, нагризал и някаква платка. Та комбайната пропусна жътвата, докато чакаха части и платки. Хубава комбайна, ама стоя като скъпа купчина желязо... ;)

    Бивш tww09306483.
  32. 32 Профил на Vova Josei-ki
    Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    До коментар [#3] от "Ivan_":

    Няма!
    Всичко се управлява от компютъра!
    При паднал акумулатор е като камък! Не "пали" при спускане по наклон или пък теглене! А и при неработещ двигател, волана е почти невъзможно да го завъртиш!

  33. 33 Профил на Vova Josei-ki
    Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    До коментар [#23] от "simChо":

    Л-200 в тоя си вид е от 2006-та!
    Фиатът откога е?
    А и Л-200 е с ходова част на доказан автомобил! На "Паджеро"!
    Няма смисъл да се сравняват! Mitsubishi L200 е по-добрия!

  34. 34 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Няма смисъл да се сравнява..

    Все едно на сравняваме пикапа на "Мерцедес" и "Нисан Навара", или пък "Наварата" с Renault Alaskan .. че то си е една и съща кола .. даже на една линия ги правят, само дето слагат различни емблеми ..

    В съвременното автомобилостроене си е така ..

  35. 35 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    Няма смисъл да се сравнява..

    Все едно на сравняваме пикапа на "Мерцедес" и "Нисан Навара", или пък "Наварата" с Renault Alaskan .. че то си е една и съща кола .. даже на една линия ги правят, само дето слагат различни емблеми ..

    В съвременното автомобилостроене си е така ..

  36. 36 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10597 Неутрално

    Изглежда отлично, работи отлично. Кой знЕ защо обаче българските фермери си купуват бентлита :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  37. 37 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    До коментар [#23] от "simChо":Л-200 в тоя си вид е от 2006-та!Фиатът откога е?А и Л-200 е с ходова част на доказан автомобил! На "Паджеро"!Няма смисъл да се сравняват! Mitsubishi L200 е по-добрия!
    —цитат от коментар 33 на gak37608125


    Fiat Fullback го намерих на автосалона в Дубай 2015 .. може и по-рано да го е имало ..
    Без съмнение платформата си е на "Мицубиши", произвежда се и ФИАТ на същата линия , в същия завод в Тайланд..
    Не виждам и аз смисъл да се сравняват, освен в системите за комуникация.. ФИАТ би трябвало да има Uconect вграден.
    Иначе Fiat Fullback е по-евтин , неизвестно защо ..

    Другият пикап на ФИАТ - Торо е на Small Wide платформа и се сглобява на линиите на Jeep Renegade в Пернамбуко, Бразилия.

  38. 38 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#10] от "Тюфлекчия":

    То и аз не разбирам но гледам, чета хората които са по на ти, а също наблюдавам тук около мен какво се използва и определено тези новите натокани "работни" пикапи са по-кофти за работа...
    отделно и Тойотата си я дават неубиваема, особенно по предните поколения...

    Модератора е неадекватен!
  39. 39 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Любопитно

    До коментар [#11] от "vassilun":

    Е, не ми се вярва, двигател и скоростна кутия и те ли са от нисан?

    Модератора е неадекватен!
  40. 40 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#12] от "Petleshev":

    +++

    Модератора е неадекватен!
  41. 41 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#13] от "Петър Петров":

    Условията да го презентират - пейзажи, слънце, хубава храна, удобни полети...

    Модератора е неадекватен!
  42. 42 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#18] от "Петър Петров":

    Петър, доста е сериозен пазарът на пикапи във Испания.
    Но няма да ги видиш по улиците.
    Това са работни машини, виждаш ги агрозоните, за улиците същите хора си имат автомобили.
    Тези които използват едно и също обикновенно взимат нещо високопроходимо 4х4 ако ще е същата марка, Паджеро например...

    ПП Задаваш въпрос, човекът ти отговаря. Благодари му, вместо да тръгваш да го поучаваш...

    Модератора е неадекватен!
  43. 43 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#32] от "gak37608125":

    +++

    Модератора е неадекватен!
  44. 44 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#42] от "Ivan_":

    Не съм те виждал в Испания а камо ли да работиш там.Тъй че не ми давай много акъл.Обикалям доста из Испания - шофъор съм.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  45. 45 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#41] от "Ivan_":

    Какво общо има това с пазара на пикапи в България.Евтини полети има и до България.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  46. 46 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 923 Неутрално

    На сн.4 ме кефи как капака отзад на пикапа се сваля и става като пейка. Много гъзарско.
    —цитат от коментар 2 на deaf


    Ами ако си купуваш такава кола само за сядане и лежане наистина е гъзарско, но последното което конструкторите са мислили когато са го направили да се сваля е да служи за пейка - това си е стандарт за такъв тип автомобили за да се превозват извънгабаритни товари и естествено каросерията да се почиства лесно.

  47. 47 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    До коментар [#11] от "vassilun":Е, не ми се вярва, двигател и скоростна кутия и те ли са от нисан?
    —цитат от коментар 39 на Ivan_


    Renault Alaskan .. .. иначе има разлики, да ..

    https://www.motorsport-total.com/auto/news/mercedes-x-klasse-vs-renault-alaskan-2018-zwangsverwandt-18091002

    https://a.d-cd.net/545354as-960.jpg

    https://a.d-cd.net/d45354as-960.jpg

    https://a.d-cd.net/c45354as-960.jpg

    П.П
    Освен Нисан , Рено и Мерцедес има и китайски пикап ..
    Dongfeng Ruijing 6 .. прави се на същата линия на съвместния завод с Нисан, където се сглобява и Наварата ..

    https://kolesa-uploads.ru/-/19ffc184-20bd-4442-9014-c0faf61c0307/dongfeng-2.jpg.webp

    https://kolesa-uploads.ru/-/c45ffe24-97f5-4283-931b-45a92ba02519/dongfeng-6.jpg.webp

    Вижда се, как на едната линия върви "Нисан" на другата - "Донфенг"..

    П.П
    "Даймлер" многократно е вземал модели на Нисан-Рено-Мицубиши ..

    Mercedes Citan си е Renault Kangoo..
    Smart ForTwo пък започна на платформата на Renault Twingo , но по-късно отиде на Мицубиши Колт, а Smart Forfour стана да е върху Renault Twingo.

    Smart Forfour си се правеше на линиите на словенските заводи на Рено в Novo Mesto , заедно с Рено ..

    Така е в автоиндустрията .. общо-взето почти всички големи фирми имат много общи модели ..

  48. 48 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#45] от "Петър Петров":

    Петър,
    никой няма да се занимава да ти организира представяне на нова марка автомобили във България.
    Ако досега след няколкото обяснения не можеш да разбереш ЗАЩО, няма да успеш въобще...

    Жив и здрав бъди!

    Модератора е неадекватен!
  49. 49 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Весело

    До коментар [#44] от "Петър Петров":

    Май имаш сериозна нужда от даване на ъкъл.

    Та като си шофьор и обикаляш доста по какви пътища се движиш?

    Предполагам по магистралите...

    Та пикапите ще ги видиш из селата и сред полетата с агропродукция...

    Същите собственици на пикапи, когато използват пътищата по които и ти шофираш го правят с автомобили.

    Сега успяваш ли да се ориентираш. Един и същи собственик има автомобил за магистралата и пикап за полето. Пикапът го използва наистина като работен автомобил....

    Модератора е неадекватен!
  50. 50 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#47] от "simChо":

    О.К. мерси!

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK