Ремонтът на "Тракия" между Чирпан и Стара Загора ще струва поне 120 млн. лева

Ремонтът на "Тракия" между Чирпан и Стара Загора ще струва поне 120 млн. лева

© Георги Пауновски



Ремонтът на магистрала "Тракия" между Чирпан и Стара Загора ще струва минимум 120 милиона лева, обявиха в декларация от парламентарната трибуна днес депутатите от ГЕРБ. Това е първо споменаване на конкретна сума за обновяване на участъка, в който от септември миналата година е въведено ограничено от 90 км/ч, тъй като настилката е пълна с неравности.


В декларацията, прочетена днес, която атакува БСП заради наложилото се плащане на 24.5 млн. лева за Дунав мост 2, се споменава, че по времето, когато е управлявала левицата, е построена "най-дефектната част от магистрала "Тракия" – между Стара Загора и Чирпан".


Тази част от магистралата получи разрешение за ползване съответно през 2007 г. (когато премиер е Сергей Станишев) и 2011 г. (по времето на първото правителство на Бойко Борисов) за различни отсечки. Изпълнител на строителството е сдружение "Рънуей-БГ" с основен участник Пи Ес Ай от групата на "Трейс". Гаранционният срок е бил пет години и вече е изтекъл.




Държавата все още не е намерила необходимите средства за ремонт на отсечката и не е ясно кога би могъл да започне той. За момента се въвеждат временни ограничения за различна продължителност, като първото влезе в сила през септември миналата година до март, а след това те бяха удължени до края на септември. Сега се чака решението на пътната агенция за новия срок.


В предишни изказвания по темата Петя Аврамова е казвала, че дори не са направили подробни проучвания, за да се знае колко сериозен е проблемът, и съответно не е ясна технологията, по която ще се направи обновяването. Като проблем министърът тогава посочи, че е нужен цялостен ремонт на седем пътни съоръжения, а наличието на коловози било признак за сериозни проблеми в пътната конструкция на магистралата.


През март миналата година беше съобщено, че е мислено за въвеждане на ограничение само в дясната лента, която е с неравности, но е преценено, че това ще е опасно. В същото време участъкът е любим на пътните полицаи за контрол на скоростта. През юли министърът на вътрешните работи посочи, че за половин година там са глобени почти 5000 водачи.


По думите на регионалния министър от началото на 2019 г. до средата на октомври за текущ ремонт и поддържане на отсечката Чирпан - Стара Загора са похарчени над 1.6 млн. лв., които включват 996 хил. лв. за ремонт, близо 140 хил. лв. за "ограничителни системи", което значи мантинели, и 489 хил. лв. за зимно почистване.

Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Гарантирано от ГЕРБ?

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  2. 2 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1661 Гневно

    Бравос - изчакаха да и изтече гаранцията и наследваща седмица сложиха табели 90 и я направиха една 33км-овални хранилка.

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4555 Неутрално

    Това е нелепо!
    И нали шефа на КАТ беше казал, че няма да се глобява за неспазване на 90-те километра скорост?!

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  4. 4 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    Баце лъже като възрастен ром - обеща, че участъка ще е чисто нов преди настъпването на летния сезон 2019г.

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  5. 5 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Най-тъпото в цялата работа е, че в този участък пътят е по-добър от други, в които оограничението си остава 140 км/час.

    Do or do not. There is no try. Yoda
  6. 6 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 966 Неутрално

    Да ги вземат то тези които ги откраднаха. Между другото преди един месец нужните пари бяха 40 милиона лева, сега станаха 80. На някой май комисионната му е скокнала двойно.

  7. 7 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2652 Весело

    Малко е!!! Хранилката трябва да се удължи до Ямбол, щото и до там вече е вълнообразно.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  8. 8 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1611 Любопитно

    Ще се плаща ли винетка за този каруцарски път?

  9. 9 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Най-тъпото в цялата работа е, че в този участък пътят е по-добър от други, в които оограничението си остава 140 км/час.
    —цитат от коментар 5 на vladivlad


    Зависи в коя лента си. В ускорителната ако си с камион с разни чупливи стоки и 70км/ч може да се окаже много с тия дълги вълни дето ти усукват каросерията странично а в същото време в изпреварващата лента автомобил нормално се кара и със 140. Проблема идва когато се зададе някоя от ония черни лимузини зад тебе с 200 и почне да ти присвятква - първо трябва да намалиш до 90-100 и чак тогава да пробваш да се престроиш в ония неравности, че на места ако си отбиеш директно със 140 в бабуните като нищо ще направиш някоя летяща каскада.

  10. 10 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1835 Любопитно

    Само да попитам де, тъй като редовно пътувам по тази магистрала, която беше гордостта на Боко - тия милиарди излишък всяка година къде потънаха? Толкова ли не можаха да отделят 40 млн. за ремонта на тоя участък? Или по-вероятната причина е, че първо: ремонта няма да е 40 млн и второ: няма кой да го извърши качествено, щото наш'ти фирми (на батко и братко) толкова си могат. Пък винаги може да се плати на чужда фирма да направи тестове на извършеното строителство в този участък, ама кой ще понесе отговорността, когато одитът докаже, че при строенето не са спазени никакви технологични изисквания? То е много лесно да се режат лентички на нескопосано изпълнени строителни обекти, пък после... абе на кой му пука за след после...

  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5900 Неутрално

    И кокошките вече се смеят на ГЕРБ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3615 Весело

    Въпросният участък беше издаден при Станишев и е доста стар. Баце се прави на улав и очаква хората да псуват Станишев, но Серго отдавна го няма и те псуват него.

    Еретик
  13. 13 Профил на ywk50370410
    ywk50370410
    Рейтинг: 345 Неутрално

    е не се издържа вече...
    и на всичкото отгоре стоят там за да снимат да дерат хората с глоби...

  14. 14 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    До коментар [#10] от "Дългия":

    40млн ще бъде преасфалтирането, оправянето на основата дето поддава отдолу май никой не се наема да каже колко би струвало. Не знам доколко са верни слуховете, че навремето били бутали в насипа разни сгурии и др отпадъци от Марица Изток.

  15. 15 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Значи вече няма магистрала София - Бургас.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  16. 16 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    До коментар [#14] от "Jazzdevil":

    Вярно е.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  17. 17 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8961 Неутрално

    Да си ги поемат компаниите. Тези отсечки бяха в такова положение още в рамките на гаранцията

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  18. 18 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5168 Весело

    "Ремонтът на магистрала "Тракия" между Чирпан и Стара Загора ще струва минимум 120 милиона лева"

    А ремонта на ремонта колко ще струва

  19. 19 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    екстра си е магистралата - съвсем на нивото на всичко останало в държавата

    Pure Chewing Satisfaction
  20. 20 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    Бравос - изчакаха да и изтече гаранцията и наследваща седмица сложиха табели 90 и я направиха една 33км-овални хранилка.
    —цитат от коментар 2 на Jazzdevil


    Тази част от магистралата получи разрешение за ползване съответно през 2007 г. (когато премиер е Сергей Станишев) и 2011 г. (по времето на първото правителство на Бойко Борисов) за различни отсечки. Изпълнител на строителството е сдружение "Рънуей-БГ" с основен участник Пи Ес Ай от групата на "Трейс". Гаранционният срок е бил пет години и вече е изтекъл.

    Гаранция Франция - изтекла е 2012. А тези отсечки дето са открити през 2011 от първото правителство на Баце са след Стара Загора. До Стара Загора Станишката резна лентата, но предполагам договорите са сключвани по времето на Царя. Специално за тази отсечка може и при Станишев да е сключван договора.

  21. 21 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    Малко е!!! Хранилката трябва да се удължи до Ямбол, щото и до там вече е вълнообразно.
    —цитат от коментар 7 на Николай Колев


    Ми не е. След Стара Загора няма проблеми. Участъка Карнобат - Бургас, който също е стар, също няма сериозни проблеми.

  22. 22 Профил на iceto_
    iceto_
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Въпросният участък беше издаден при Станишев и е доста стар. Баце се прави на улав и очаква хората да псуват Станишев, но Серго отдавна го няма и те псуват него.
    —цитат от коментар 12 на Костадин Иванов

    това е така, но кога изтече гаранцията и защо няма никой подведен под отговорност за това, че е не предявена?
    А октомври искаха 40 млн. за ремонт на същото.

  23. 23 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 674 Любопитно

    До коментар [#10] от "Дългия":навремето били бутали в насипа разни сгурии и др отпадъци от Марица Изток.
    —цитат от коментар 14 на Jazzdevil


    Това не бяха ли онези участъци дето минаваха през блата и мочурища? И сега се заблатяват полетата около магистралата.

    @)----,--'--
  24. 24 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9031 Неутрално

    Една цяла магистрала няма, а сме изхарчили пари за две.

  25. 25 Профил на haq30626233
    haq30626233
    Рейтинг: 1367 Любопитно

    Кога я направиха, че дойде време за ремонт. Ясно колко качествено са я направили. Голямо крадене е било.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  26. 26 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#9] от "Jazzdevil":

    Аз на тия дето светкат не им правя път, напротив. И препоръчвам на всеки истински мъж да прави така.

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  27. 27 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4555 Весело

    До коментар [#26] от "Индианец":

    Така ли?! И не си ли ял още шамари!?

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  28. 28 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    Отсечката може да е била построена при Сергея, ама Баце къде спа толкова време, че не поиска сметка от изпълнителя?

    Първите оплаквания за качеството на тоя участък се появиха още по време на гаранционния период. Ако ГЕРБ не са си мръднали пръстта, то носят наравно отговорност.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  29. 29 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Това не бяха ли онези участъци дето минаваха през блата и мочурища? И сега се заблатяват полетата около магистралата.
    —цитат от коментар 23 на MyTwoCents


    Не е това проблема. В Карнобатско, Бургаско и Хасковско (по Марица) си има мочурливи места дето са си ОК. Тука вълните почват от пътния възел на Оризово, продължават по цялата 33км отсечка и свършват като отрязани с нож на онзи при Стара Загора.

  30. 30 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 178 Неутрално

    Тази част от магистралата получи разрешение за ползване съответно през 2007 г. (когато премиер е Сергей Станишев) и 2011 г. (по времето на първото правителство на Бойко Борисов) за различни отсечки.
    =========================================================================

    Двете отсечки са:
    1. По-късата Оризово-Чирпан, чиито разрешение за ползване е дадено през 2007, и 2. Чирпан-Стара Загора, чието разрешение за ползване е дадено през 2011. Бойко Борисов е на власт от юни 2009. По негово време се даде разрешение за ползване на втория, по-дълъг участък, макар че основно да е строен по време на мандата на Станишев. На базата на какво беше дадено това разрешение? Направиха ли лабораторен анализ на материала? След това, този, втория учарък, е имал гаранция до 2016. Още доста преди това се появиха вълни в двете крайни ленти, които с времето се задълбочиха. Защо правителството на ГЕРБ през 2015 или началото на 2016 не поиска от строителя да извърши поправките за негова сметка? Защо строителите от Трейс продължават да участват и да печелят в търгове за магистрали по време на управлението на ГЕРБ, въпреки некачестената си работа? Пак ли някой друг им е виновен?

  31. 31 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 178 Неутрално

    Тази част от магистралата получи разрешение за ползване съответно през 2007 г. (когато премиер е Сергей Станишев) и 2011 г. (по времето на първото правителство на Бойко Борисов) за различни отсечки.
    =========================================================================

    Двете отсечки са:
    1. По-късата Оризово-Чирпан, чиито разрешение за ползване е дадено през 2007, и 2. Чирпан-Стара Загора, чието разрешение за ползване е дадено през 2011. Бойко Борисов е на власт от юни 2009. По негово време се даде разрешение за ползване на втория, по-дълъг участък, макар че основно да е строен по време на мандата на Станишев. На базата на какво беше дадено това разрешение? Направиха ли лабораторен анализ на материала? След това, този, втория учарък, е имал гаранция до 2016. Още доста преди това се появиха вълни в двете крайни ленти, които с времето се задълбочиха. Защо правителството на ГЕРБ през 2015 или началото на 2016 не поиска от строителя да извърши поправките за негова сметка? Защо строителите от Трейс продължават да участват и да печелят в търгове за магистрали по време на управлението на ГЕРБ, въпреки некачестената си работа? Пак ли някой друг им е виновен?

  32. 32 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 178 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    А тези отсечки дето са открити през 2011 от първото правителство на Баце са след Стара Загора.
    =======================================================================

    А ти минавал ли си през тях? Щото след Стара Загора е същата работа - вълнообразие като за мотокрос. И вълните се появиха още на слеващата година.
    Цялото строителство на Баце е един голям "вълнолом".

  33. 33 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Чудо на строителството, сътворено от Плевнелиев и Борисов. Сега всичко на ново, но пак ще се усвоява. А комикът/Плевнелиев/ ще се пъчи пак с умни съвети.

  34. 34 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1113 Разстроено

    Нямате милост!

    Защо пишете за поредния ремонт на ремонта?

    Тези магистрали-слънце не може да са такава нескопосана далавера клатеща стабилността...

    И с прави човек може да влезе в Правителствена с високо кръвно!

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  35. 35 Профил на amg32
    amg32
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Арестувайте дебелия бандит и цялата му дружина! Такива кражби не е имало никога! Докога ще търпите това недоразумение?!

  36. 36 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 433 Разстроено

    Една цяла магистрала няма, а сме изхарчили пари за две.
    —цитат от коментар 24 на Роси


    +++++
    Teka e!
    А ако управляваше ДеБъ щяхме да имаме вече 5-6 магистрали!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  37. 37 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    Отсечката може да е била построена при Сергея, ама Баце къде спа толкова време, че не поиска сметка от изпълнителя?Първите оплаквания за качеството на тоя участък се появиха още по време на гаранционния период. Ако ГЕРБ не са си мръднали пръстта, то носят наравно отговорност.
    —цитат от коментар 28 на Николов


    Айде сега, гаранцията е изтекла 2012. Сериозните проблеми се появиха 2016. Преди това си беше ОК.

  38. 38 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2559 Неутрално

    А някой отговорен? Чиновничето дето е прибрало един милион рушвет, заради което ние ще плащаме 120 милиона?

  39. 39 Профил на Пакоджет
    Пакоджет
    Рейтинг: 372 Неутрално

    До коментар [#10] от "Дългия":40млн ще бъде преасфалтирането, оправянето на основата дето поддава отдолу май никой не се наема да каже колко би струвало. Не знам доколко са верни слуховете, че навремето били бутали в насипа разни сгурии и др отпадъци от Марица Изток.
    —цитат от коментар 14 на Jazzdevil


    Сгурии, дънна шлака, шлам. Каквото се сетиш, от ТЕЦ 2. Схемата е винаги една и съща. Може и речна баластра, ако има река наблизо...

    "Тоз, който ни освободи, той ще да ни и пороби." Васил Левски
  40. 40 Профил на GreenBush
    GreenBush
    Рейтинг: 375 Неутрално

    [quote#20:"realguru"][/quote]

    И какво значение има? Трейс са си ГЕРБаджийска фирма. Със сигурност времето за гаранционни претенции е удобно пропуснат. Моделът е ясен, като съвсем наскоро беше ни напомнен с пропуснатите срокове за подаване на искове срещу строителя на ларгото. ГЕРБ = БЯСНА КОРУПЦИЯ!

  41. 41 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 923 Неутрално

    УПРАВЛЯВАТ ВИ КРАДЦИ ,ОНЯ ДЕТО РЕЗА ЛЕНТИ НЕ БИЛ ТОЙ Е КОЙ БЕ

  42. 42 Профил на nehaen
    nehaen
    Рейтинг: 546 Любопитно

    Каква е идеят да спорите при кой е строена отсечката?
    Колите ви да нямат режим на каране съответно Станишев/Бойко в зависимост от това на коя отсечка сте.
    На мен друго ми е по интересно. Излиза че ограничението е само за коли. Камионите си се движат навсякъде с 90км/ч. Тези коловози са направени от тежкотоварни автомобили предимно, но те продължават да си се движат със същата скорост както преди. Тоест продължават да съсипват вече съсипания път със същия интезитет а пък ограничения за тях няма

  43. 43 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1835 Любопитно

    Мой приятел работеше като шофьор на камион (КАМАЗ на 30 години) в този участък на магистралата и това, което съм чувал от него за самото строителство, ако е вярно само на 10% е достатъчно за да се задейства прокуратурата на държавата, да вкарат в панделата няколко големи риби от строителните фирми, работили по тоя обект и с парите от конфискуваното им имущество (след продаването му) да изградят цялата магистрала наново. Ама къде ти, всички, от които зависи нещата в тая държава да вървят напред са в играта, та ще чакаме да дойде Провидението и да ни свърши работата на нас като гражданско общество...

  44. 44 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5900 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    Много елементарен опит гробарче - ГАРАНЦИЯТА Е 10 ГОДИНИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  45. 45 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5900 Неутрално

    До коментар [#27] от "hamiltonf":

    Досега никой не е посмял. Нещо ги спира !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  46. 46 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    До коментар [#36] от "Платон Фъшкиев":

    Те от обединението затова ли рипкат да спрат ,,Струма,, с ,,доклади,, до ЕС за екосъобразност

  47. 47 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 178 Неутрално

    До коментар [#42] от "nehaen":

    На мен друго ми е по интересно. Излиза че ограничението е само за коли. Камионите си се движат навсякъде с 90км/ч. Тези коловози са направени от тежкотоварни автомобили предимно, но те продължават да си се движат със същата скорост както преди. Тоест продължават да съсипват вече съсипания път със същия интезитет а пък ограничения за тях няма.
    ================================================================

    Ти отваряш интересна тема. Навсякъде проблемните участъци са десните ленти, а не външните, левите ленти, където се кара и по-бързо ( и съответно не се ползват от тежкотоварни камиони). Без да съм специалист, мога да допусна, че причината за скапване е калпавата основа под асфалта, която е поддала и се е нагънала, и всичко е следствие на използването на евтини и некачествени материали. Всичко това лесно можеше да се открие с анализи по време на строителтвото и след него.

    Ако затворят десните нагънати ленти за ремонт, левите ще се скапят също много бързо, защото тежкотоварните камиони ше минават вече по тях, докато трае ремонта. Така че пътя трябва да се пренаправи наново от основата нагоре и може да ни излезе златен.

  48. 48 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 178 Неутрално

    А мушмороците, отговорни за построяването и приемането на тези участъци, като и онези, проспали гаранционния период, трябва да се разследват и вкарат в затвора заради причинени финансови щети за стотици милиони лева. Баце беше се зарекъл да прави проверка на приватизацията на Костов отпреди 20 и кусур години, ама мълчи като комунист на разпит за проверка на строителството на магистралите.

  49. 49 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    До коментар [#21] от "realguru":

    Имате малка грешка за Бургас Карнобат. Там само едното трасе е старо, другото е правено по времето на Станишев и станаха едни коловози не ти е работата, че се наложи основен ремонт защото било положено само чакълена баластра в една трийсет сантиметрова траншейка, върху която чакълена баластра бил положен асфалт.

  50. 50 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    До коментар [#40] от "GreenBush":

    Еее начи и при Костов са били Гербаджийска фирма. Трейс е старото пътно.

  51. 51 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    До коментар [#39] от "Пакоджет":

    Еее да това го чувахме от Станишев по отношение на участъка Стара Загора Карнобат. Знаем ви, че вервате на комунистите, кво кажат те верно е

  52. 52 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    До коментар [#38] от "Таралеж":

    А ве таралеж, казвай имена, не с лозунги, омръзнаха вече. Това чиновниче, сигурно ще да е било ГЕРБ-аджийче според вас

  53. 53 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    До коментар [#30] от "Росен съм аз и голем капут":

    Росене, не манипулирай. Още по татово време за проверка от комисиите се даваха едни проби, а се влагаха други материали, че и тука така. Въз основа на комисията която работи с дадените и от фирмата проби е разрешено 2011 годинеа. Аз лично съм виждал Борисов по време на строежа Стара Загора Нова Загора да проверява качеството на работата

  54. 54 Профил на Sioux
    Sioux
    Рейтинг: 802 Неутрално

    И аз получих много солена коледна честитка онзи ден именно за снимка от този участък. Много яка хранилка са направили за попълване на бюджета.

  55. 55 Профил на hrz01609732
    hrz01609732
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Пълни измамници. Незнам какво ще говори Баце преди следващите избори. Няма вече откъде да крадат пари и затова не им пука за пътищата.

  56. 56 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Между Чирпан и СЗ няма бензиностанция Лукойл, не знам тая снимка от къде е! То в тоя участък въобще няма бензиностанция, все едно че си в пустиня някъде!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  57. 57 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 178 Неутрално

    До коментар [#53] от "сидер":

    Росене, не манипулирай. Още по татово време за проверка от комисиите се даваха едни проби, а се влагаха други материали, че и тука така. Въз основа на комисията която работи с дадените и от фирмата проби е разрешено 2011 годинеа. Аз лично съм виждал Борисов по време на строежа Стара Загора Нова Загора да проверява качеството на работата.
    =====================================================================

    Гледам, че си написал за няма и 10 минути 5-6 постинга в защита на Бацетата.

    Само да попитам, защо построените участъци по татово време не са мръднали и не са се нагънали ни сантиметър,за разлика от построеното по бацьово време?
    И как точно Борисов е проверявал качеството на "работата"? Носил си е подвижна лаборатрия, пробивал е дупка в асфалта и е изледвал сам пробите? Хайде стига с милиционерски глупости! Всички знаем за какво става въпрос.....

  58. 58 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    До коментар [#12] от "Костадин Иванов":
    "Въпросният участък беше издаден при Станишев и е доста стар. Баце се прави на улав и очаква хората да псуват Станишев, но Серго отдавна го няма и те псуват него."

    Приятел, няма никакво значение при кого е издаден който и да било участък от магистрала. Единственото съществено нещо е кой е сключил престъпна сделка. В случая това е правителството на "народния любимец" Симеон Сакскобургготски.
    По-корумпирано от неговото правителство е само сегашното, в историята на българския преход. Виж едно становище на Оли Рен от онова време и си прави сам коментар.
    " . . . .еврокомисарят по разширяването Оли Рен заяви: Европейската комисия съжалява, че българското правителство начело със Симеон Сакскобургготски се е отклонило от стандартните процедури на ЕС и е сключило концесионния договор за магистрала Тракия, без да проведе открита процедура за избор на изпълнител. Не препоръчваме на никоя от останалите страни - кандидатки за членство в ЕС, да следват процедурата, избрана от българското правителство."

  59. 59 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Боко е спокоен, от излишъка от следващата година, ще отдели пари за тези участъци...

  60. 60 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Положението е следното:
    1. Отсечката се ремонтира незабавно и нещата се замазват за още няколко години, когато ще се прави ремонт на ремонта. Най-вероятен вариант (т.2 дава отговор защо е така).
    2. Преди да се пристъпи към ремонт на отсечката се прави щателно проучване за причините, поради които се е стигнало до неравностите. Установява се, че строителните работи са извършени некачествено, с некачествени материали, които не отговарят на техническите изисквания, а и са по-малко; установява се, че има присвояване на средства, които са в особено големи размери и представляват особено тежък случай; установява се и че има извършени множество документни престъпления във връзка с приемане на строителството и пускане в експлоатация на отсечката от магистралата (протоколи за СМР, протоколи за доставка, протоколи за качество и т.н.). Установява се безстопанственост - както от конкретни длъжностни лица, отговарящи за ремонта, така и за такива, които е трябвало да осъществят контрол. Установява се пране на пари. Установява се организирана престъпна група. Сега се върнете на т. 1 - давността за наказателно преследване за повечето от изброените престъпления е 10 години. Споменава се дата 2007 г., вероятно около тази година и следващата една две са финализирани съответните действия. Т.е. сметката си излиза за периода 2017 - 2019 г., когато изтича възможността за наказателно преследване. Честито на печелившите и не си задавайте въпроса защо не се предприе нищо, а само се отлага щателната проверка и огласяването публично на установеното.
    Разбира се, ограниченията бяха поставени и пет хиляди водачи бяха глобени. Но на това му се мародерски нюх.

  61. 61 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 178 Неутрално

    До коментар [#58] от "Косьо Генчев":

    " . . . .еврокомисарят по разширяването Оли Рен заяви: Европейската комисия съжалява, че българското правителство начело със Симеон Сакскобургготски се е отклонило от стандартните процедури на ЕС и е сключило концесионния договор за магистрала Тракия, без да проведе открита процедура за избор на изпълнител.
    =======================================================================

    Косьо, коментарът на Оли Рен се отнася до сключения предварителен договор за концесия на Тракия с българо-португалски консорциум, който така и не не влзе в сила поради променени условия в полза на държавата. А не за построения проблемен вълнообразен участък.
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Договор_за_магистрала_Тракия


    Друг е въпроса, че ако концесията за АМ Тракия се бе осъществила, пътя щеше да се завърши много по-бързо, за много по-малко пари и много по-качествено. Тогава, през 2005, основния мотив против договора е че няма да има достатъчно трафик и българската страна ще плаша на концесионера за това. Резултатите от трафика в последващите години напълно опровергаха тези страхове. Ето фактите около договора, подписан на ниво министри нежду България и Португалия:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Според съобщението на МРРБ от септември 2005 г., цената на проекта се предвижда да бъде 125 000 000 евро, като всички разходи над тях са изцяло за сметка на концесионера и не се приемат като разходи за инвестиции. Уточнява се, че окончателният размер ще се определи с одобрения инвестиционен проект на участъка. Определени са разходите за поддръжка за една година – до 50 000 евро на километър (числото се изменя в съответствие с процента на инфлацията).

    Според съобщението, поемането на риска от недостиг на трафик се поема от държавата, като собственик на магистралата, „в съответствие с международната практика за подобен вид проекти“. През първите 8 години (от 2007 г. до 2014 г.) държавата ще компенсира концесионера за недостига в трафика, като според прогнозираните стойности общата сума ще бъде в размер на 169 976 000 евро. Тези компенсации обаче трябва да се върнат на държавата с лихвите, като лихвеният процент ще е равен на лихвения процент по договора за кредит, сключен между концесионера и финансиращата банка. Очакваният размер на сумата от лихвите е 175 804 000 евро.

    След като концесионерът възстанови компенсациите, той започва да плаща на държавата 60% от приходите си след приспадане на разходите си (вкл. разходите по изплащането на банковия кредит).
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Това е! В началото на 2005 довършването на магистрала Тракия ( от Чирпан до Бургас) бе проектирано да бъде изцяло за сметка на консорциоума. А предвидените тол такси бяха от порядъка на 20 лева за разстояние от София до Бургас.

    Сега при Бацетата плащаме по 20 милиона на километър, после плащаме по 10 млн. на километър за ремонт на построения път, а накрая Бацетата ще въведат и тол-такса.

  62. 62 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2652 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":
    Хайде де. Баш вълнообразно си става. По-добре е от цитирания засега. Но крайната дясна вече започва да се усеща и с лек автомобил. С товарен се усещаше от по-отдавна. И, нека кажем за вложеното, защото същото се прави и на Хемус. Вади се чакъл от река по отделна поръчка, за която се плаща, който се влага в магистралата. На този участък се влагаше чакъл от сливенската Коруча и от една варница в ямболско. Сега на Хемус се влага чакъл от Вит.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  63. 63 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1337 Весело

    До коментар [#27] от "hamiltonf":

    ти пак ли надуваш бузета, бе, мушки?
    Един път ще попаднеш на правилния човек и ще ти покаже 9-мм пара от къса дистанция, един шмугльо така се опика преди време...

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  64. 64 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4555 Весело

    До коментар [#63] от "Пипера е много лют":

    Не бузанчо, не говоря за себе си, а за това, на какво съм бил свидетел, като например, изблъскани коли от пътя...
    Умната...

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  65. 65 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3615 Неутрално

    До коментар [#22] от "iceto_":

    "това е така, но кога изтече гаранцията и защо няма никой подведен под отговорност за това, че е не предявена?"
    ============
    Не знам бе, човек, аз съм шофьор от средното и филололог от висшето. Откъде да знам калко е гаранцията на път?

    Еретик
  66. 66 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3615 Гневно

    До коментар [#64] от "hamiltonf":

    "Не бузанчо, не говоря за себе си, а за това, на какво съм бил свидетел, като например, изблъскани коли от пътя...
    Умната."
    ===========
    Ставаш нагъл глупак. Ако хората не карат като идиоти, не значи че нямат масивни коли или са хомо. Спокойно някой като тебе може да стане жертва на ошамарване, че не всички са шубелии.
    Ако видиш пред себе си голямо хасковско Волво, намали, иначе ще останеш без радиатор. На фарчета не реагирам.

    Еретик
  67. 67 Профил на tqf28315736
    tqf28315736
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#43] от "Дългия":

    Защо Трейс строи в Сърбия без проблем с качеството, за разлика от Бг ?
    Защото комисионните от 30+%, които трябва да дава на нашите властимащи, не и позволяват да строи качествено и у нас.

  68. 68 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    До коментар [#67] от "tqf28315736":

    То това за качеството се разбира, след като изтече гаранцията обикновено. :)

    Или след 10-15 години.

  69. 69 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3615 Неутрално

    До коментар [#29] от "Jazzdevil":

    " Тука вълните почват от пътния възел на Оризово, продължават по цялата 33км отсечка и свършват като отрязани с нож на онзи при Стара Загора."
    ===========
    Да, и са Станишеви. Гарънцията им е минала, не вярвам да е повече от 5 години.

    Еретик




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK