BMW цели 25% от продадените в ЕС коли догодина да са на ток

BMW цели 25% от продадените в ЕС коли догодина да са на ток

© БМВ груп



През 2019 г. 8.6% от продадените от BMW автомобили в Европейския съюз са били електрически или хибридни. Германският автомобилен производител си поставя за цел този дял да достигне 25% през 2021 г., 33 на сто през 2025 г. и 50% през 2030 година.

Компанията планира още тази година да намали с 20% средните въглеродни емисии от всичките си продадени автомобили, за да покрие екологичните норми на ЕС и да избегне огромни глоби. Това съобщи председателят на управителния съвет Оливер Ципсе, цитиран от БТА.


Две трети от това намаление ще бъдат постигнати чрез преход към електромобили, а останалата част - с по-ефективни двигатели с вътрешно горене.


Автомобилният гигант още не е публикувал данните за емисиите за 2019 г., но не се очаква да има особено подобрение на отчетените за 2018 г. 128 гр. въглероден диоксид на км, отбелязва ДПА. До 2021 г. автомобилните производители в ЕС трябва да намалят средните въглеродни емисии на новите си коли до 95 гр. на км. Експерти са на мнение, че BMW и конкурента му Mercedes трудно ще постигнат тази цел. Ако това не стане, ги грозят глоби за милиарди евро.

Германските автомобилни производители искат да пуснат допълнително още десетки електрически или хибридни модели, но трябва да се съобразяват със слабата конюнктура. Наред с това, за да финансират скъпия преход към електрически двигатели, компаниите ще бъдат принудени да направят икономии чрез съкращаване на хиляди работни места, отбелязва "Франс прес".

Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1610 Весело

    Е, не бързайте, Тесла ще ви "сипе да хапнете". А иначе се имат за много велики...

  2. 2 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3244 Весело

    Днес е вечерта посветена на електричките. 😂😂😂

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  3. 3 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Записвам си.
    На бас за едно 530 xi, че нама да стане.

  4. 4 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2130 Неутрално

    Днес е вечерта посветена на електричките. 😂😂😂
    —цитат от коментар 2 на DDR


    И кофти вечер за нефтопроизводителите...

  5. 5 Профил на margin call
    margin call
    Рейтинг: 775 Любопитно

    А какво праим с контакта? 🔌 От дек, на дек?

    https://youtu.be/dWTbvgVOnn0
  6. 6 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3244 Весело

    Кофти, кофти, колко да е кофти? Като гледам катарците и саудитците изкупиха фирмите на половин Европа через фондове, сума ти холандски фирми са де факто руски купени с петродолари ... Хич и няма да се учудя, ако се окаже че нефтопроизводителите инвестират активно в разработката на електромобили. Хората гонят парата, не робуват на сантименти.😉

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  7. 7 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2702 Неутрално

    Как от автомобилния концерн твърдят със сигурност колко процента от ел. Автомобилите ще бъдат продадени?! Произведени,да,но продадени...?

  8. 8 Профил на sanvito
    sanvito
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Дневник макар и ваш фен, изпаднах те в шизофрения по темата с ел.автомобилите.
    Вчера статия за уж не толкова безвредните електрически коли, днес избухвате с няколко в тяхна полза.

  9. 9 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 980 Неутрално

    И кои са електрическите модели на БМВ? Аз не виждам да са ивадили един модел с нормален пробег и цена.

  10. 10 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 968 Неутрално

    А тук некои тавагищчи уверено врачуваха, дето електромобилите били затоплистка измишльотина :)

  11. 11 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4709 Неутрално
  12. 12 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2797 Неутрално

    Доколкото знам единсвения истински хибрид е Приус. Останалите (и аз имам един) са с малко електро двигателче и с батерия колкото основната батерия на колата. Колкото да турнат отзад надпис “хибрид”.

  13. 13 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    И кофти вечер за нефтопроизводителите...
    —цитат от коментар 4 на palav_nik


    Според моя приятел Хавая , най-големите нефтопроизводители - в САЩ ще се видят в голпм зор..
    Ще спрат да се занимават със своите нефтени неща и ще почнат да сглабят електрички от неволя!
    Освен това Петролната Ера е заградена отвсякъде - има електромодел и от Шри Ланка веч!
    А в Русия са на път да забранят ДВГ!

  14. 14 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2130 Любопитно

    Ма те в Рассия имат ли изобщо пътища за коли...

  15. 15 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2130 Любопитно

    Ма те в Рассия имат ли изобщо пътища за коли...

  16. 16 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2130 Любопитно

    Ма те в Рассия имат ли изобщо пътища за коли...

  17. 17 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 1128 Любопитно

    Германците трябва да работят поне 4-5 година на загуба, докато Тесла вече са на печалба с превъзходни модели, пробег, инфраструктура, огромни заводи...

    Така че не е въпросът каква е целта на БМВ, а какви пеперуди са им щъкали в главата през последните 5 години, че чак сега загряха накъде е тръгнал света...

  18. 18 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1882 Неутрално

    До коментар [#10] от "ali_ibn_isa":

    Екологичните норми на ЕС движат прогреса в Литиеви батерии на корем в автомобилостроенето за електрическите превозни средства, които като тотал в жизнения си цикъл генерират повече въглеродни емисии- от закупуване на суровини до производство, употреба и рециклиране спрямо бензинови или дизелови автомобили.
    Производството на самите батерии изисква много по-висок разход на енергия, от добива на материалите за тях до производството им.
    След това идва разхода на енергията за заряд през жизнения им цикъл, която ако не е "зелена" допълва емисиите. Накрая в зависимост от пробега (който се предполага, че трябва да е конкурентен на колите с двигатели) се оказва, че въглеродният отпечатък на електрическият автомобил би надминал този на ДВГ.
    В момента тотал сметката с емисиите не излиза поне докато не се изнамерят ниско енергоемки технологии за батериите :)
    Другото засега е регулаторна пушилка и измишльотина.

  19. 19 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    А тук некои тавагищчи уверено врачуваха, дето електромобилите били затоплистка измишльотина :)
    —цитат от коментар 10 на ali_ibn_isa


    Мани ги..
    Лично Дмитрий Медведев каза от Кремъл "това е бъдещето!"
    --------------------------
    «Очередная глупость»: в России намерены запретить бензин и дизель
    МОСКВА, 3 августа 13:11 — REGNUM Глава правительства Дмитрий Медведев дал поручение вице-премьеру Аркадию Дворковичу проработать предложения по мерам господдержки развития электрического транспорта, пишут «Известия».
    --------------------------
    Но политиката на Кремълските Отровители, да наложат насила, по путински електромобилите на изстрадалия руски народ няма да успее..

    "Ние нямаме пътища, а властта ни кара, да се возим на електро!" оплакват се хората..

    И недоволството зрее!
    Путин ще падне!

  20. 20 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Дано успеят
    —цитат от коментар 11 на pet_fire


    БМВ имат продадени в Европа 17% от електромобилите въобще. (без МИНИ) а с МИНИ имат 20%..
    След баварците са Volkswagen (12%) , Nissan (11%) ,Renault с 10% , Tesla (8%) , Volvo (7%), Mitsubishi (6%) и Kia (5%).

    https://content.onliner.by/news/1100x5616/6b104862bce6e7313ba039fdd2e80e3d.jpeg

    Ако не им мине котка път, що да не направят 25%?

  21. 21 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Доколкото знам единсвения истински хибрид е Приус. Останалите (и аз имам един) са с малко електро двигателче и с батерия колкото основната батерия на колата. Колкото да турнат отзад надпис “хибрид”.
    —цитат от коментар 12 на Таралеж


    С въвеждането на Euro 6d-TEMP нещата се промениха.
    Сега производителите се стремят колите да са по-тежки, и да имат по-голям пробег, ето защо слагат повече батерии и възможност за зареждане от мрежата..
    А електромоторчето не е нужно да е мощно - да развива 30 км./ч му стига!

  22. 22 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Германците трябва да работят поне 4-5 година на загуба, докато Тесла вече са на печалба с превъзходни модели, пробег, инфраструктура, огромни заводи...
    Така че не е въпросът каква е целта на БМВ, а какви пеперуди са им щъкали в главата през последните 5 години, че чак сега загряха накъде е тръгнал света...
    —цитат от коментар 17 на Kosta Delev


    Нещо по данните излиза да е баш обратното?
    https://content.onliner.by/news/1100x5616/6b104862bce6e7313ba039fdd2e80e3d.jpeg
    Що ли тъй??

    БМВ (с МИНИ) е с 20% дял от електромобилите , а "Тесла" е с 8%..
    Заводите на БМВ са произвели общо ок. 6 пъти повече превозни средства от всички заводи на "Тесла" ..

    БМВ са с печалба, а за печалбата на "Тесла" що ти не ми кажеш, колко е за тримесечието???

  23. 23 Профил на margin call
    margin call
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Ма те в Рассия имат ли изобщо пътища за коли...
    —цитат от коментар 16 на palav_nik


    Ма ти знаеш ли, по да не одиш? https://youtu.be/Mr7U7dNaho0

    https://youtu.be/dWTbvgVOnn0
  24. 24 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3183 Весело

    БМВ са с печалба, а за печалбата на "Тесла" що ти не ми кажеш, колко е за тримесечието???
    —цитат от коментар 22 на simChо


    На БМВ съвсем скоро ще им увехне печалбата от сервизите и дилършипите. Вие (от тутраканската северна система) май никога не сте си задавали въпроса защо в последните 100 години няма никоя нова автомобилна компания, която да е успяла?

    Един автомобил се използва обикновено 20 години след като се произведе. И за тези 20 години наличните автомобилни компании продават скъпи услуги и прескъпи резервни части за тези стари автомобили. Това им помага да продават новите си автомобили дори и на загуба, така или иначе новият автомобил ще седи на пътя следващите 20 години и ще носи печалба!

    Една нова автомобилна компания няма как да оцелее на тази конкуренция, защото няма тази 20 годишна опашка от стари автомобили от които да печели.

    Това бе до появата на Тесла!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  25. 25 Профил на margin call
    margin call
    Рейтинг: 775 Весело

    До коментар [#24] от "Realist":

    Дръж, Умнико: https://youtu.be/ljVAA1Tr8Yo

    https://youtu.be/dWTbvgVOnn0
  26. 26 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2513 Неутрално

    До коментар [#22] от "simChо":

    ТЕ всички фирми са на печаллба ,ма се пита колко хора ще си купят електрички по над 160000 лв ,щото фирмите си пестят от двигатели ,от ходова част и т н ,ама колите незнайно защо в десетки хиляди по скъпи ,за да им скача печалбата ,е ,ще изчакаме електрокарчета по 20000 ,наскоро ще пуснат и ДАЧИЯ на ток , а и други малки модели .

  27. 27 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 298 Неутрално

    БМВ правят толкова скапани ДВГ-та последните години, че това ми идва като оправдание.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  28. 28 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1264 Неутрално
  29. 29 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#22] от "simChо":

    ЕС е 17,5% от БВП на света - гледай глобалната статистика:

    https://www.jato.com/global-sales-of-pure-electric-vehicles-soar-by-92-in-h1-2019/

    БВМ никакви ги няма.

  30. 30 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3630 Неутрално

    До коментар [#24] от "Realist":

    Аха...! Щото от Тесла са благотворително дружество и въобще не гонят печалба, нали? Освен всичко друго колите на Тесла са около два пъти по-скъпи от колите в техния клас. И средностатистическият собственик на автомобил, като сметне колко реално плаща на километър пробег вижда, за какво става въпрос.
    Производителите на автомобили са сметнали всичко предварително. Включително и Тесла. От джоба ти трябва да излязат не по-малко от определено количество пари, за да им върви бизнеса.
    Мен ми е интересно и друго. Колите стават все по-големи и все по-тежки. А уж всички са много загрижени за вредните емисии. Никой не налага малки, олекотени автомобили с ДВГ на метан или пропан, с ограничения на скоростта в прилични граници. И все се питам, защо...?!

    Бивш tww09306483.
  31. 31 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#22] от "simChо":ЕС е 17,5% от БВП на света - гледай глобалната статистика:https://www.jato.com/global-sales-of-pure-electric-vehicles-soar-by-92-in-h1-2019/ БВМ никакви ги няма.
    —цитат от коментар 29 на Kosta Delev


    ЕС е зле, няма въобще Брутен Вътрешен Продукт..
    Бре, ти да видиш??!
    И по какъв повод го казваш?

    А Матушката ти как е, Мурзил?

  32. 32 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#22] от "simChо":
    ТЕ всички фирми са на печаллба ,ма се пита колко хора ще си купят електрички по над 160000 лв ...
    колите незнайно защо в десетки хиляди по скъпи..
    —цитат от коментар 26 на edin drug
    Всички фирми .. ама без "Тесла"
    По-скъпи заради батериите, щото да има по-голям пробег!
    Кому е нужна малка електрокола?

    Колко купиха малкто Мицубиши - ей го на пазара е от над 10 години ..
    В 2012, ЛАДА като изкара електромобил и кой си го купи, въпреки напъването на властите в Кремъл?
    Ми разни държавни учереждения и то щото Путин ги натисна , иначе за какво му е подобно нещо на нормален човек?

    А иначе вече не 1%, а 2% на Земята са купили електромобили!
    В Европа даже 2.4%!

    С малки стъпки, но напред!

  33. 33 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1882 Неутрално

    До коментар [#30] от "Petleshev":

    Няма благотворителност, няма 100% екологичност, в момента въобще няма и друга причина да се отхвърлят ДВГ освен налагането на регулаторна рамка.
    Може да станем свидетели на продажба на електромобили с "Batteries not included".
    Купуваш я после и плащаш данък според капацитета и :)

  34. 34 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Доколкото знам единсвения истински хибрид е Приус. Останалите (и аз имам един) са с малко електро двигателче и с батерия колкото основната батерия на колата. Колкото да турнат отзад надпис “хибрид”.
    —цитат от коментар 12 на Таралеж


    С въвеждането на Euro 6d-TEMP нещата се промениха.
    Сега производителите се стремят колите да са по-тежки, и да имат по-голям пробег, ето защо слагат повече батерии и възможност за зареждане от мрежата..
    А електромоторчето не е нужно да е мощно - да развива 30 км./ч му стига!
    —цитат от коментар 21 на simChо


    И защо сте били минуси, на мнението, което си е САМАТА ИСТИНА!

    КАК според кухите ви главици, се мери при Euro 6d-TEMP ???
    Нали основното е, да има пробег на батерия?

    А емисиите, се смятат според теглото, та за това е по-изгодно колите да са по-тежки!
    Отваряйте, неадекватници, четете..

    Да се дуднат простотии, или да се бият минуси ви е лесно, да се напрегнете неяо да научите хич ви няма..
    От Кремъл не можаха ли да намерят по-кадърни тролове?

  35. 35 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#30] от "Petleshev":Няма благотворителност, няма 100% екологичност, в момента въобще няма и друга причина да се отхвърлят ДВГ освен налагането на регулаторна рамка.Може да станем свидетели на продажба на електромобили с "Batteries not included".Купуваш я после и плащаш данък според капацитета и :)
    —цитат от коментар 33 на One Hour


    Че как БИХА МОГЛИ да отхвърлят ДВГ?

    Багери, пилотонабивачни машини, силажокомбайни, асфалтополагачи, пилотни машини, машини за шпунтови стени, машини за дърводобив , камиони с хладилни ремаркета, булдозери, пътни фрези , бетоновози, как могат да бъдат на литиеви батерийки?

    Ей примерно "Касагранде"

    https://www.casagrandegroup.com/

    Как ще е с акумуатори и електромотор?

  36. 36 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3630 Неутрално

    До коментар [#33] от "One Hour":

    По-скоро ми се струва, че има някаква излишна еуфория около електрическите коли. За градски условия несъмнено са добри. За къси разстояния също стават. За по-дълги трябва да си правиш много добре сметката, къде и колко време ще зареждаш.
    Лично за мен, към момента плъгин хибридите са оптималното решение. При ниски скорости си на ток и не гориш почти нищо в задръствания. Извън града си гори, почти колкото всяка друга кола. Става и за дълги разстояния и не мислиш за зареждането. Добре е да имаш гараж, за да си заредиш вечер батерията.
    Малко се чудя, как стана така, че германските производители се оказаха неподготвени. И нямат добри модели хибриди и електрически. До 4-5 години ще си проличи, дали ще влязат в крак. Мисля, че ще успеят. Имат ресурс, както и огромен опит.

    Бивш tww09306483.
  37. 37 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Кому е нужна малка електрокола?

    Колко купиха малкто Мицубиши - ей го на пазара е от над 10 години ..
    В 2012, ЛАДА като изкара електромобил и кой си го купи, въпреки напъването на властите в Кремъл?
    Ми разни държавни учереждения и то щото Путин ги натисна , иначе за какво му е подобно нещо на нормален човек?
    —цитат от коментар 32 на simChо

    Много сте тъпи Кремълските Електрокарни-Тролове..
    Освен да биете автоматично минуси, за друго не ви стига акъла!

    КОЕ НЕ Е ИСТИНА?
    Неистовите усилия на Господарите ви от Масква, да наложат електрото успяха ли?
    Хората купиха ли си електромобили??

    Не, нали.
    Останахте си с пъхнати пръсти в електрическия контакт и облещена физиономия.
    И нямаше ли статии по проблема ?

    Ами една от причините, да не се купува, е че колите СА БИЛИ МАЛКИ, с малки батерии и съответно нищожен пробег.

    А зимата, ако колата стои в задръствания в Масква, и от батерията се загрява реотан и върви вентилаторче да отоплява купето , колко мислите километра реално ще се изминат?

    Та за това - малки коли нямат шанс, а ако ще се купува, се търсят повече по-големи.

    Бийте минуси, то какво друго от вас?
    Путин не успя ли да намери по-умни?

    Колко рубли ви дават на мнение и колко на минус , ако не е тайна?

  38. 38 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Никой не налага малки, олекотени автомобили с ДВГ на метан или пропан, с ограничения на скоростта в прилични граници. И все се питам, защо...?!
    —цитат от коментар 30 на Petleshev


    Че и на бензин, малки коли имат наполовина емисиите на "Тесла"..

    Но не си прав - ей в Япония има политика за стимулиране на кей-кар..

    https://www.youtube.com/watch?v=p4xZOvNe3q4&t=1016s

    https://www.youtube.com/watch?v=SLE-wYUz2Vg&t=430s

    https://www.youtube.com/watch?v=xOQS0KUGFec&t=100s

    https://www.youtube.com/watch?v=ci39GPu45ko

    Емисиите СО2 са им обявени по 80-90г, СО2/км.

    А и повечето кей-карове са си смарт-хибриди, или друга система и имат разход до 3-4 литра на 100 .
    Теглото им е по 650-700 килограма, така че при производството им са изхабени с 60% по-малко емисии.

  39. 39 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#24] . А уж всички са много загрижени за вредните емисии.
    И все се питам, защо...?!
    —цитат от коментар 30 на Petleshev


    Вредните емисии, особено в градовете могат да бъдат намалени до 70% със съвсем прости технически решения..
    Например, на празен ход ДВГ работят най неефективно, тогава , заради непълното горене се отделят най-много частици, например..

    И има ли решение - ами има.
    Автобусите и колите не работят в задръстване и на спирки..

    https://www.youtube.com/watch?v=VJSEQaxAh4c
    https://www.youtube.com/watch?v=7250xn95wo0

    Втори проблем при ДВГ - преходните режими, при ускоряване и увеличаване на оборотите горенето пак е неефективно и тогава се отделят също много емисии..

    И има ли евтино и елементарно решение- ами има:

    https://www.youtube.com/watch?v=LyjFB_XZWOE&t=19s

    https://www.youtube.com/watch?v=VmGoh4Yhnxo

    Даже и при кей-карите:

    https://www.youtube.com/watch?v=r-5ql8Z5YrM&t=75s

    Има ли решение за намаляване на емисиите , едновременно с увеличаване на КПД до 60%?
    Ами има - дуал фюел, хем е отдавна..

    https://www.youtube.com/watch?v=1YPAU0CH-jg

    https://www.youtube.com/watch?v=KNGzgzmFIV0&t=21s

  40. 40 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    А уж всички са много загрижени за вредните емисии. И все се питам, защо...?!
    —цитат от коментар 30 на Petleshev

    Ако искаха да намалят емисиите, от транспорт и индустрия , особено в градовете , щяха да са го направили..
    То и в момента има технологии, хем евтини и съвсем лесно могат да са масови.

    Вместо това, ни дуднат глупости "изчакайте малко, ей ся, ще дойдат "Теслите" и ще се рад ват на труда си хората , а септември щ
    е бъде май.
    Ще видите, как ще е готино!.. а до тогава - дайте да дадем!"

  41. 41 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    .Малко се чудя, как стана така, че германските производители се оказаха неподготвени.
    И нямат добри модели хибриди и електрически.
    —цитат от коментар 36 на Petleshev


    В смисъл?
    Кой точно германски модел има много по-добър друг аналог?
    Май такова нещо се не вижда и са си на нормално световно ниво ..

    А и за КАКВО ДА СА ПОДГОТВЕНИ??
    За 2 % пазар?

    Че "Фолксваген Груп" излумка 50 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА от "Тесла" за година ..

    Ей и БМВ , ДАЖЕ И в сегмент "електро" е 3 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ "Тесла" в Европа ..
    За печалбата, да не говорим..

  42. 42 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Дано успеят
    —цитат от коментар 11 на pet_fire
    Доста трудно ще е..

    Имат за 2019 продадени в Европа 1 081 563 коли.


    https://de.statista.com/statistik/daten/studie/254097/umfrage/autoabsatz-von-bmw-in-europa/

    25% от тях са 270 391 коли.
    Мощност имат - линиите са си на лице и спокойно могат да сложат за сглобяване електични коли. Батерии вземат от Китай и готово!

    Проблемът им е в друго.
    За да могат , да продадат толкова електрички, пазарът трябва да е доста над 2.4% , а това е доста съмнително.

    Както казва уважаваната Ушанката Реалист "Тесла" промени всичко"..
    А за автоиндустрията това означава, че идеята за личен автомобил отмира..

    Което беше многократно коментирано.
    Помислете - забраняват кола с ДВГ .. и ти кво?
    Ще тичаш да купуваш електричка?
    Ама реално, като се замислиш - за какво ти е?

    Да пазаруваш?
    Ами с телефона може да поръчаш всичко и да ти го донесат..

    Да идеш някъде в природата?
    С електричката???

    Да идеш на почивка?
    С електричката????

    Нещо ще превозваш?
    Ами има си каршеринг, а има и фирми ..

    И резултата може да е и това - леките коли да не се купуват за индивидуално ползване , а хората да търсят и намират алтернативи.

  43. 43 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Кремльовските Ушанки-Електрокаристи бият, ли бият минуси..
    Всичките проруски тролове мобилизирани..
    Палав Никове, Реалисти и Мурзилите от близо и далече..
    Рублите звънтят, звънтят ..

    Ама КАКВО НЕ Е ВЯРНО?

    Ей го БМВ :
    https://de.statista.com/statistik/daten/studie/254097/umfrage/autoabsatz-von-bmw-in-europa/

    За 2019 в Европа реализирани 1 081 563 коли.
    25% от тях са 270 391 коли.

    Излиза, да е всичко наплно вярно!

    Научете се да смятате до 100, Рубашки ..

  44. 44 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    На БМВ съвсем скоро ще им увехне печалбата от сервизите и дилършипите..
    —цитат от коментар 24 на Realist


    Съвсем скоро, а Мурзил?
    Никаква печалба няма да имат и никой няма и да ги поглежда!

    БМВ фалират, и Мерцедес също - и хората навред ще карат Масквичи??

    Споделяй си мечтите, сред приятели си..

    П.П
    Рублите за електрокарните мнения за "Бояришник" ли ги харчиш?

  45. 45 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3183 Весело

    БМВ фалират, и Мерцедес също - и хората навред ще карат Масквичи??
    —цитат от коментар 44 на simChо


    Вероятно това ще си ти, в Коми, АССР, старият ти колхозен, раздрънкат, ръждив и правен от фашистки каски Москвич. И ще те погребат накрая прав, щот цял живот си лежал под него!

    Бизнес модела се сменя, каскет, 100 годишният олигопол умира, и който не реагира бързо и не се промени ще последва парният локомотив, телефона с шайба и динозаврите! И ти още си на телефон с шайба, ушанката, ватенката, колхозният Москвич и новините карани с волски каруци!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  46. 46 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Вероятно това ще си ти, в Коми, АССР, старият ти колхозен, раздрънкат, ръждив и правен от фашистки каски Москвич. И ще те погребат накрая прав, щот цял живот си лежал под него!
    —цитат от коментар 45 на Realist


    Република Коми, Масквичи, идиотски фашистки каски ..
    Пак ли са се размърдали някакви чаркалъци в мозъчето ти, Рубашкин, та си се отплеснал накъм Раша???

    Путин не е успял да намери май по-кадърни тролове и работи с тебе и твоята група - това има човекът!

  47. 47 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Ма те в Рассия имат ли изобщо пътища за коли...
    —цитат от коментар 16 на palav_nik


    Мурзил, що си мислиш, че ще ни е интересно, да ни занимаваш с Твоята Русия?
    Удари 2-3 електрокарни мнения, да изкараш рублите за днеска и аре бегай да купуваш водчица , хем и да не ни дуднеш неадекватно и не по темата..

    Поздрави, Каскет..

  48. 48 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3183 Весело

    Мурзил, що си мислиш, че ще ни е интересно, да ни занимаваш с Твоята Русия?
    —цитат от коментар 47 на simChо


    Не си опъвай толкоз жилите (че ще скъсаш нещо) ушанка, ами бЕгай право при тАлАфона с шайбата и да се оплачеш на майка си, Курнелия (Нинова)!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  49. 49 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Не си опъвай толкоз жилите (че ще скъсаш нещо) ушанка, ами бЕгай право при тАлАфона с шайбата и да се оплачеш на майка си, Курнелия (Нинова)!
    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
    —цитат от коментар 48 на Realist


    Мурзил, от кога баш вие, кремльовците очнахте да дуднете за Демокрация?

    Беснеете, че въпреки налудните закани на вашето електрично гуру - Медведев, разумните хора не рачат да се качат на електрокарни коли?

    Ей как е в Матушката ти , Рубашкин - без да ограничавате и да забранявате и без да отворите чувала с дотации - не можете:

    ---------------------------------
    " ..Премьер Дмитрий Медведев подписал постановление, по которому все российские АЗС должны быть оборудованы зарядными устройствами для электромобилей.
    Купить электромобиль в России легко. У .. дилеров можно найти хоть Nissan Leaf (1,7 млн. рублей), хоть Smart fortwo electric drive (1,6 млн. рублей), хоть «китайца» BYD E6 (2,8 млн. рублей) или Tesla (от 5 млн). .. ... АВТОВАЗ, несколько лет назад трубивший на каждом углу про свою электрическую ВАЗ-1817 Ellada, тоже как-то заглох на эту тему. ..
    ... То есть приобрести электоромобиль у нас не проблема. Проблема – накопить на это мероприятие денег и запастись гигантским зарядом мазохизма на будущее.
    Ведь придется мириться с ограниченным запасом хода большинства таких машин – до 200 км. В реальных условиях нашей страны он в холодное время года и темное время суток сокращается катастрофически. ... на освещение и обогрев салона в реальных городских условиях (мороз и пробки) такие машины тратят чуть ли не львиную долю заряда аккумуляторов. Получается, что медведевское постановление явно не о людях заботится в первую очередь....
    .... Тогда, может быть, об экологии печется премьер с министрами? Возможно. Но только если не иметь понятия об истинной экологичности электрокаров. Ведь даже немцы из фрейбургского Экологического института в своих исследованиях по заказу Министерства окружающей среды Германии убедились: бензиновые агрегаты высоких экостандартов позволяют сократить выбросы парниковых газов на 25%, в то время как электрические двигатели сокращают их лишь на 6%! По их мнению, на питание электромобилей идет энергия, большая часть которой сейчас вырабатывается путем сжигания угля и газа.
    ...Плюс карайне неэкологичное производство акумуляторние бат. для «экомобилей». То есть современные электромобили, в конечном счете, вреднее для экологии чем обычные машины..."
    ------------
    Путиновата шайка , нарочно иска да има електромобили ..

    А реален смисъл няма! ..нормалните съвременни коли са с по-малък въглероден отпечатък!

    Русоробите сте нахъсани от Медведев , да подскачат из всички държави по форуми и да викат "електро! .. електро!"

    Те не се и крият - мечтата им е, чрез путиновата лекоколесна електротяга да били ударели по Петролната Ера..
    Което само о себе си е тотал малоумно и е рожба на изкукали червени мозъци.
    "Петролната ера" е ясна - САЩ, Саудитска Арабия ..
    И дали Червендулите Идиоти, ще успеят , дори и да заменпт 100% от леките коли с електро, нещо да направят с Петрола?
    Ми по-скоро не, леките коли въобще не са 100% от Петролната Ера, ама идиотите веят червени знамена по команда от Кремъл и си вярват сами

    Ама на Медведев му духнаха под опашката и сте издивяли, Мурзилски ..

    Хепрен бутате масло - на всяко второ изречение се отплесвате да дуднете за Република Коми и стари "фашистки" каски..



  50. 50 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Мурзил, що си мислиш, че ще ни е интересно, да ни занимаваш с Твоята Русия?
    —цитат от коментар 47 на simChо

    Не си опъвай толкоз жилите (че ще скъсаш нещо) !
    —цитат от коментар 48 на Realist

    Мурзил, не се напъвам, кой знае колко, ей ся ще ви нахраня набързо - и лично на тебе ще ти сипя, ама наистина сте досадни бе, Електрокаристите с постоянното идиотско намъкване на Пурин, Република Коми и раздрънкани Масквичи в темата?

    Ми от километри се вижда, че сте кьор-кютук пияни!
    За къв к..р , всяко второ електрокарно мнение отпраща към Кремъл или Раша??

    Що не коментираш, как в любимата ти Матушка, включително и в скъпото за сърцето ти КОми са се видели в електрокарен зор , дотациите на хващат дикиш, и се тъкмят да минат на директни забрани:
    --------------------
    «Очередная глупость»: в России намерены запретить бензин и дизель
    МОСКВА, 3 августа .. 13:11 — REGNUM Глава правительства Дмитрий Медведев дал поручение вице-премьеру Аркадию Дворковичу проработать предложения по мерам господдержки развития электрического транспорта, пишут «Известия».

    Подробности: https://regnum.ru/news/economy/2306698.html
    ---------------------

    Електрокарният Мордор!

    Коментирайте Ушанки??!

  51. 51 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3183 Весело

    Що не коментираш, как в любимата ти Матушка, включително и в скъпото за сърцето ти КОми са се видели в електрокарен зор , дотациите на хващат дикиш, и се тъкмят да минат на директни забрани:
    —цитат от коментар 50 на simChо


    Кво да коментирам, бре, Бояришник, теб (не мен) гърчат там! Аз севрномонголски не разбирам. Продължавай да ги ругаеш на северномонголски, защото ще ти вземат ръждясалият мосвич и няма да има под какво да лежиш!

    И Електро ще ти даде Медведев, и ти ще си носиш въглища в колхозната мешка защото руският ти електрически мАсквич само на въглища ще кара, на нищо друго!

    Къф кеф, гърч за тебе, Мурзил!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  52. 52 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    Кво да коментирам, бре, Бояришник, теб (не мен) гърчат там! Аз севрномонголски не разбирам.
    —цитат от коментар 51 на Realist

    Ушанката пак поизтрезняла и се появи!
    Браво, Realist ..

    РАЗБИРА СЕ, че ТИ НЕ ПОЛУЧАВАШ ОПОРНИТЕ СИ Кремльовски опорни точки, от четене на постановленията за развитие на електромобилността .

    Езици едва ли разбираш..
    Споделял си ми го многократно , а и аз си те подозирах, че източникът за електрокарния ти ентусиазъм са лисчета дето си получил от Пасоля!

    А иначе тъпите ти , идиотски манипулации лъснаха.

    Матушката ти, Рубльов, всъщност Е ЕДНА ОТ НАЙ-ЗАПАЛЕНИТЕ ДЪРЖАВИ ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОКАРИЗЪМ!
    Което съвсем лесно се доказва .. просто като се цитират 3-4 правителствени решения на Кремъл!

    Ти, и другите електрокаристи напразно се опитвате кретенски да лъготите!
    И сте избеснели - че сте разкрити!

    За това в мненията ви преобладава налудна неадекватност .. ту се емвате, да споменавате, кой знае защо Република Коми, ту късате рубашки и сте разпищолени за някакви си "фашистки каски"..

    Ту из мозъчетата ви, изневиделица започва да лангури и трака облъскан "Москвич"..
    Жалка Рубашкина електрокарна история..

  53. 53 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    [/quote]

    [quote#47:"simChо"]Мурзил, що си мислиш, че ще ни е интересно, да ни занимаваш с Твоята Русия?
    —цитат от коментар 51 на Realist

    Да бе, Рубльов , ква ти е идеята неадекватно да вмъкваш в мненията си на всеки кръгъл час, ту Република Коми, ту "Москивч" ту некви колхози?

    Кво ни дреме на к..ра , за твоите "Масквичи" и калхози , дето се въртят из главицата ти ??
    Леко намекваш, от къде всъщност си платен, или що , закачка както при Куентин Тарантино ??

    Че ти си ясен отдавна бе, Рубльов , достатъчно е просто да се прочетат некви официални документи, как в Масква електро автобусите щели да стават 80% или как ще се дават дотации и привилегии .. и след това да се видят ТВОИ ПОДСКАЧАЩИ МНЕНИЯ..
    щ
    Че те 1:1 ЕДНАКВИ!

    А не се криете и за Целта си!
    Прочели сте някъде, че САЩ са №1 на планетата в Петролната Индустрия и сте се амбицирали да удряте Петролната Ера.. идиотска история, общо-взето..

    Хем взимате и по някоя рубла..
    Макар че, ако съм аз няма да ви дам и 10 копейки - че то вашето каканижене и късане на рубашки е тотал неадекватно??!

    "Това е бъдещето!" ми и аз съм казал, че това е бъдещето, даже съм казал, че ще дойде по-рано от вашите прогнози..

  54. 54 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3183 Весело

    До коментар [#53] от "simChо":

    "А не се криете и за Целта си!
    Прочели сте някъде, че САЩ са №1 на планетата в Петролната Индустрия и сте се амбицирали да удряте Петролната Ера.. идиотска история, общо-взето.."

    Да ти имам милиционерският акъл и милиционерската представа за света, ушанка. Много сте ограничени, бре, колхозниците в тайгата!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  55. 55 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#53] от "simChо":"А не се криете и за Целта си!Прочели сте някъде, че САЩ са №1 на планетата в Петролната Индустрия и сте се амбицирали да удряте Петролната Ера.. идиотска история, общо-взето.."

    Да ти имам милиционерският акъл и милиционерската представа за света, ушанка. Много сте ограничени, бре, колхозниците в тайгата!
    —цитат от коментар 54 на Realist


    Пак тайги, колхозници .. за Република Коми нямаш ли мечти в момента, та да ни ги изпляскаш..
    Иначе Мурзил , многократно съм споменавал, защо мечтата ви, да ударите САЩ и Петролната ера, с електрокарни леки коли е неадекватна..

    Първо - леките коли въобще не са 100% от Петролната Ера, та и 100% процента от автопарка да ги направите електрически, какво чак толкова, според тебе ще се промени??
    Колко % ще е промяната ???

    Второ - акълът ви ви лъже, Каскет , и за САЩ ..
    Да, най-големият петролен производител са.. ама кво толкова за САЩ , ако ЛЕКИТЕ КОЛИ НА ЗЕМЯТА , всичките, във всички държави СТАНАТ 100% електро?

  56. 56 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3183 Весело

    До коментар [#55] от "simChо":

    "Иначе Мурзил , многократно съм споменавал, защо мечтата ви, да ударите САЩ и Петролната ера, с електрокарни леки коли е неадекватна.."

    Не мАтушката ти, а САЩ са основна част от електрическите коли, комундел. Не само Тесла, но и ГМ, и Форд, и Ривиан, и Лусид Моторс, и Никола, са все компании от САЩ. В САЩ, мурзил, петрола не е 90% от икономиката, някакви 2-3 процента е. И Епъл е около 7 пъти по- скъпа компания от Ексън Мобайл.

    Това просто обяснение явно е много сложно за кухината в милиционерската ти кратунка? Или, как беше:

    От кратунка, кратунки, от маймунка, маймунки, от милю, шмилювчета, ...

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  57. 57 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#55] от "simChо":"Иначе Мурзил , многократно съм споменавал, защо мечтата ви, да ударите САЩ и Петролната ера, с електрокарни леки коли е неадекватна.."...
    —цитат от коментар 56 на Realist


    Каскет Мазен , вече съм си изградил мнение и за тебе, Рубашкин и за твоята великоруска , кремльовска групичка..
    Интересно ми е автообилостроенето и както виждаш - вземам участие в Дискусии..

    И имаше съфорумци, викат :"ей сега ще се появят Рубладжиите"..
    Мислех си "а те за какво ще идват, че то това техническа тема , не иде реч да се взема Кашкавал от Мандри, те какво ли разбират?"..

    Ама ей ви - появийте се.
    За техническите познания сте си същите- дай ви да вземате кашкавал и за друга работа не ставате , Каскет , ама за лъжи, манипулации, вековната злоба на роба и тъпи заяжданици сте си все същите!

    Първом почнахте С ЛЪЖА - КРЕМЪЛ ИСКАТ ЛИ ДА НАЛОЖАТ НА ТРУДОВИЯ НАРОД ЕЛЕКТРОКАРНА ТЯГА?
    Ами ИСКАТ!
    Лично аз многократно цитирах какви ли не документи и публикации!

    А вашата електрокарна група,Ти, Рубашкин, Куатро 4х4 , Дългия, Месершмита, Грийн Айс, Палав–Ник и вси остальная масковская електрокарная сволочь дуднете ли 1:1 същите опорки както Руското Правителство?

    Ми дуднете , ти даваш и своя неоценим специфичен принос, Ушанкист, обогатявайки сухия кремльовски език с картини от Република Коми, дрънчащи "Масквичи", "Ижета" , колхози и фашистки каски - явно като малък си бит с каска по главата!

    Че сте руски електрокарни подлоги говори и факта, че не знаете езика и никога не сте чели електрокарните интервюта , примерно на Мдеведев - явно на вас директно ви дават Опорни точки от Пасольството!

    А каква друга може да е целта ви?
    Екология?

    Ами нали дадохме факти и изследвания, че любимите на твоята Масква електркарни коли имат ПО-ГОЛЯМ въглероден отпечатък и емисии сравнени с аналог?

    Удобство на хората?
    Не ме разсмивай ..

    И остана, че това което го споменавате, наистина да е ваша цел , Рубльов - искате съвсем искрено да пада Петролната Ера.
    Цел, да признаем, идиотска, а още по-идиотски е пътят който сте избрали..

    А Русия е отделила пари да ви плаща, да повтаряте из форуми нейните виждания за автомобилите и електромобилите, явно със своя някаква цел..

    Та сте ясни, Мурзил ..
    Още като почне да дрънчи "Москвич" в мнението ти и си ми ясен на колко водка си и от къде вземаш пари да дуднеш простотии..

    Поздрави, Каскетски!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK