Ремонтът на "Тракия" между Чирпан и Стара Загора започва след 15 септември

Ремонтът на "Тракия" между Чирпан и Стара Загора започва след 15 септември

© Георги Пауновски



Ремонтът на магистрала "Тракия" между разклоните за Чирпан и Стара Загора ще започне след 15 септември, за да не се пречи на сериозния трафик през летния сезон, каза днес в рамките на парламентарния контрол министърът на регионалното развитие Петя Аврамова. Тя уточни, че обновяването няма да е само в участъка, в който сега има ограничение от 90 км/ч (между 168 и 208 км.), а ще започне от 156-и километър.


Така ще бъдат ремонтирани общо 52 километра. Първо ще се работи в платното в посока Бургас, движението няма да се спира, а ще се прехвърли в лентите към София. Индикативната стойност на ремонта е 89 млн. лева за всяка посока. "Добрата новина е, че има осигурено финансиране за ремонта", каза Аврамова в отговор на въпрос кога и двете платна ще са готови. Тя поясни, че няма как да се работи и по двете платна едновременно.


Министърът уточни, че срокът за временното ограничение на скоростта от 90 км/ч е удължен до 31 декември 2020 година. По време на ремонта обаче максималната скорост ще е по-ниска.


Този участък от магистрала "Тракия" беше пуснат през 2007 година, но заради некачественото строителство се появиха неравности няколко години по-късно. След като беше изпусната възможността да се поиска отстраняването им в рамките на гаранционния срок, сега ремонтът ще е за сметка на бюджета.

Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 905 Неутрално

    министърът на регионалното развитие Петя Аврамова

    ---------------

    браво на правителството!

    А ХИ ходи и прави зулуми в София и по морето.
    Руши, руши общественото доверие в дъжавата, разлага обществото.

  2. 2 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    Тия приказки ги слушаме от 2.5 години - и баш сега по време на икономическата криза и задавщия се бюджетен дефицит някак съвсем не мога да повярвам, че ще почнат тоя сложен и скъп ремонт дето не носи и никакъв престиж от рязане на ленти.

  3. 3 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Хората си работят,като стане,всички ще го ползват.

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  4. 4 Профил на img00648978
    img00648978
    Рейтинг: 8 Неутрално

    89 млн. на посока?
    х2 = 178 млн. ЗА РЕМОНТ на 52 км магистрала = 3.4 млн./км!!!
    ЗА РЕМОНТ (сваляне на повърхностния слой и преасфалтиране)
    ГРАБЕЖЪТ от приближените на властта фирми продължава.
    Ще продължат и протестите ...

  5. 5 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 905 Неутрално

    Трябват ни хора които обединяват българите, правят полезни неща за хората.
    Строители, бизнесмени, инжинери, дори хидроинжинери ... позитивини и градивни лидери и управленци.

    не ни трябват ХИ-ци, дето от години имат само една цел - да напряват разкол в обществото на някаква тема.
    От Христо Иванов и радан Кънев една позитивна дума за българите не съм чул от години.
    Те все нещо искат да разрушат.

    Така беше СДС навремето - разрушители на обществото, прикрити под маската "борба с комунизма"
    След години разбрахме че борбата с комунизма з в техните глави знàчи борба с българите, и намаляване на популацаята им на територията на България.

  6. 6 Профил на Xoxo
    Xoxo
    Рейтинг: 278 Неутрално

    От няколко години е видимо, че е некачествено направеното. От 2018 има ограничение на скоростта, обаче няма кой да потърси сметка на изпълнителя в 10 годишния гаранционен срок. ОСТАВКА ТОЛУПИ!!!

  7. 7 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 728 Любопитно

    До коментар [#2] от "Jazzdevil":

    а нещо да кажеш за причините за ремонто?
    на лот къде се строи и откри от Станишев
    и не издържа и десет лета
    нещо разследване съд да искаш??
    де гиди демагози ниедни

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4385 Неутрално

    "Първо ще се работи в платното в посока Бургас, движението няма да се спира, а ще се прехвърли в лентите към София"


    Един съвет, в платното по което ще се извършва двупосочно движението, разрешени трябва да са бързата и аварийната ленти, така разрошената ще остане по-средата. Невъзможно е задължително да се пътува по 40 км. тотално негоден път, дискомфорта как да е, но е опасно за техниката, отделно, ще има и отстояние между двете посоки на движение.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  9. 9 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    До коментар [#4] от "img00648978":

    То основния проблем не е в асфалта, който си е съвсем здрав а в основата отдолу дето казват е пълна с шлам от Мраица-Изток и всякакви други боклуци, чието място изобщо не е в магистрален насип. С едното фрезоване и преасфалтиране след 2-3 години всичко ще е същото.

  10. 10 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 377 Любопитно

    Хммм ... ама много се затрудних с тази аритметика, това е все едно да седна да броя краката на козите и след като преброеното разделя на 4 получавам бройката на козите, които имам. Естествено, че гледам внимателно в краката, защото имам и два козела.
    Та не можах да реша задачата. Ремонтират се от 156 до 208 км или магистрала с дължина 52 км. (Индикативната – да не се чете, че не я знам тази дума) Стойността на ремонта е 89 млн. лева за всяка посока. В задачата се пита колко е ибщата стойност на ремонта? Еми то аз сметах сметах, ама до никъде не стигнах.
    Поздрави от Isla Más a Tierra.

    robin ot Crusoe
  11. 11 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Руши, руши общественото доверие в дъжавата, разлага обществото.
    —цитат от коментар 1 на WWW

    Това което описваш го правят Бойко Борисов, Делян Пеевски, Иван Гешев, Ахмед Доган, Владислав Горанов, Сотир Цацаров, Димитър Франтишек....

  12. 12 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 394 Весело

    Трябват ни хора които обединяват българите...
    —цитат от коментар 5 на WWW

    Кого визираш?
    Примерно???

  13. 13 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 751 Неутрално
  14. 14 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    "Този участък от магистрала "Тракия" беше пуснат през 2007 година, но заради некачественото строителство се появиха неравности няколко години по-късно. След като беше изпусната възможността да се поиска отстраняването им в рамките на гаранционния срок, сега ремонтът ще е за сметка на бюджета."

    Ето работа за прокуратурата.
    Първо да се потърси отговорност на тези , които са допуснали некачественото строителство. Основата на този участък от магестралата е направена не с трошенокаменна настилка или чакъл, казано по-накратко, а със сгурия , отпадъчен аморфен материал от закритите мини на Марбас. От тази далавера някои спечелиха милиони за сметка на стотиците милиони загуби за държавата. В тази далавера са намесени строители , инвеститори, строителния надзор и приемателната комисия.

    Второ да се потърси отговорност на тези длъжностни лица , които не са рекламирали в гаранционния срок некачественото строителство. Те са същите , които са направили далаверата с подмяната на чакъла със сгурия, вследствие на което настъпват пропаданията по магистралата. Те не могат да се отстранят с преасфалтиране , а само с подмяна основата на пътното платно , което означава магистралата да се прави наново.
    Главните прокурори Цацаров и преди него Борис Велчев не са си свършили работата.
    Гешев?Хайде да те видим ще вкараш ли в затвора тези нагеци , заради които държавата трябва да плаща стотици милиони за ремонти на умишлено извършено некачествено строителство.

  15. 15 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    До коментар [#7] от "bruno__dante":

    Ами те проблемите бяха видни още преди изтичане на гаранцията - ама Цаци и Бочко сакън да не тръгнат да си развалят хатъра с Трейс.

  16. 16 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    180 млн., а честито. Кражбите не спират, магистралите на Бойко ни излизат платинени .....

  17. 17 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    До коментар [#4] от "img00648978":
    "89 млн. на посока?
    х2 = 178 млн. ЗА РЕМОНТ на 52 км магистрала = 3.4 млн./км!!!
    ЗА РЕМОНТ (сваляне на повърхностния слой и преасфалтиране)"

    Прочети ми пост 14 да разбереш за какъв ремонт става дума.

  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4385 Неутрално

    До коментар [#14] от "tacheaux":

    Бившите главни Борката Велчев и Цацаров трябваше да търсят виновника, защото тогава течеше гаранцията, пътя бе разрошен, и никой не си мръдна пръста да изпълни договорните отношения и да защити държавния интерес.
    Гешев също може да върне "назад топката", щетата поне е ясна - 89 млн. на посока,
    178 млн. общо.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1552 Любопитно

    До коментар [#1] от "WWW":
    ======

    След като беше изпусната възможността да се поиска отстраняването им в рамките на гаранционния срок, сега ремонтът ще е за сметка на бюджета.=======

    I koй изпусна тази възможност ??


    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  21. 21 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#7] от "bruno__dante":

    #МутриВън!

  22. 22 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 728 Любопитно

    До коментар [#16] от "Alex Ivanov":

    тва е магистрала на Станишев
    открита 2007-ма.
    ТИ НЕ ЗНАЕШ ЛИ?

  23. 23 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    До коментар [#4] от "img00648978":

    Магистралата е пропаднала и нагъната заради ЛИПСА НА ОСНОВА!1Бандите от ТРЕЙС вместо пясък и инертни материали положиха … ПЕПЕЛИНА от близката мина. За без пари! КЪДЕ БЛЕЯ НАДЗОРЪТ? ИСКАМ НАКАЗАНИЕ ЗА ВСИЧКИ ВИНОВНИ!!!!!

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Това което казва врачанското барби в напреднала възраст е, че ремонта ще почне след 15 септември без да уточни коя година. А това което не казва е, че хранилката на толупите ще продължава да работи на 3 смени!

  26. 26 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    До коментар [#4] от "img00648978":То основния проблем не е в асфалта, който си е съвсем здрав а в основата отдолу дето казват е пълна с шлам от Мраица-Изток и всякакви други боклуци, чието място изобщо не е в магистрален насип. С едното фрезоване и преасфалтиране след 2-3 години всичко ще е същото.
    —цитат от коментар 9 на Jazzdevil


    Точно така! Писал си го преди мен. Навремето тази далавера с подмяната основата на пътното платно от чакъл със сгурия и отпаден материал на Марбас се разчу , но после медиите млъкнаха и всичко се потули. Наглостта на извършителите на това престъпление не беше за вярване , защото ставаше въпрос не за някакъв второстепенен или третостепенен междуселски път , а за МАГИСТРАЛА! Всичко се потули. Къде бяха следствените органи , прокуратурата , обществения контрол, медиите? Милионите , които ще трябва да плаща държавата са едната щета. Щетите от неудобствата на пътуващите по магистралата никой не ги калкулира.
    Този участък от магистралата започна да се строи по времето на царя и се завърши при Станишев.

  27. 27 Профил на oan42683881
    oan42683881
    Рейтинг: 138 Неутрално

    До коментар [#17] от "tacheaux":

    не съм специалист, но мисля че проблема не е в настилката, а в подложката. според мен трябва да се прави всичко наново.

  28. 28 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1273 Разстроено

    'Бах та'а нефелна магистрала, дето прилича на тестово трасе за окачването на автомобилите. Ми, чи те сички знаят, че т'ва трасе никога не е било читаво, още откакто го построиха комунистите на Станишев. Ма парите ги няма, усвоени са, уволнени и осъдени - също, всички участници в строителството си захлебват подобаващо и до ден днешен, а народа, който плати (и който ще плати и бъдещия) масраф сега бива глобяван, че карал с над 90 км/ч, видиш ли, 90 км/ч по тази отсечка, дето се нарича МАГИСТРАЛА, гордостта на Боко Тиквоча... Ма къде живеем, бе, хора? Защо позволяваме тези безобразия с години? И сега пак ще ни се обясняват как били "най-доброто за България" тия нещастници?

    Вън бе, вън от управлението на държавата и марш по затворите, чумата да ви тръшне дано!!!

    ОСТАВКА на цялата сган!!!

  29. 29 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    [quote#11:"Panda"][/quote]

    Ми тоя защо го забрави?

    За кожата на един пРезидент - държавник или страхливец стои начело на българската държава?

    Протестиращи, ако ще искат оставки и ще сменят системата, да сменят и месията с юмрука


    Славчо Георгиев, Италия

    Задавайки си горния риторичен въпрос, като редови български гражданин бързам да уточня! Президентът Румен Радев напълно оправда моите най-скромни очаквания! Тоест, той не ме разочарова в нито един момент от скромното си битие като държавен глава. Още по времето, когато червените го разкарваха като мечка по панаирите си, а до него крачеше гордо накокошинената Корнела си казах: Този за нищо не става, камо ли за Президент! Така си помислих тогава! Имам право на собствено мнение, нали?
    Но ето, че

    народа си го избра

    После даже се разбра, че е избран от най-бедните хорица, напук на олигарсите! Обсипаха го с толкова много дарения, че много от дарителите после изпаднаха в безпаметност и не си спомняха под кой дюшек са били парите им. Но това е друга тема!
    И се започна едно президенстване.....Mámma mia!
    Вето до вето....И помежду ветото – скандалче! Ту с родата, ту – с жената! Печената Първа дама, докато обикаляше хиперактивно МОЛовете успя да се изпокара в мрежата с половин България! Даже и излязоха едни приказки за нея, които аз като възпитан човек никога не бих повторил! Което съвсем не значи, че не съм солидарен....С казаното, не с Първата дама! Някои даже твърдяха съвсем убедено, че Радев е съпругът на Президентката! Какво, пък!? Въпрос на гледна точка!
    Все пак, се случиха и хубави неща в президентското житие и битие на двойката. Радев сбъдна детската си мечта!

    Да се снима с Президента Путин!

    Голямо бутане беше! Зор голям! Но се случи! Тогава се случи и още нещо! Националното самочувствие на много българи претърпя известно крушение, казвам го от личен опит. Как ли не въртях снимката от вестниците, както се казва, свят ми се зави....Но се виждаше все едно и също нещо – късокракото диктаторче от Кремъл изглеждаше значително по-високо от президенската двойка на Република България. Потресаващо наистина – малкият израстна до небесата, а льотчика се изравни със земята! То и Берлускони ги правеше тези номера, но значително по-елегантно!
    И приказката продължи! Вето до вето....И помежду ветото – скандалче! Ту с родата, ту – с жената!
    Тогава пък взе, че се сбъдна детската мечта на вицепрезидентката Илиана! Както видяха хиляди българи, на софийското летище тя упорито търсеше нещо в областта на панталоните на Неговото КаГеБе Светейшество Гундяев, известен повече като Патриарха на алкохола без бандерола! Дали коленичилата вицепрезидентка на суверенната Република България намери някаква тапа без бандерол в областта на Светите Слабини си остана тайна! Но оттогава нещо в погледа и забележимо се промени! Дали пък не е напипала Светия Граал?
    Нямаше време да се разбере такава пикантно-историческа подробност, защото събитията се развиваха наистина главоломно. За нещастие на Радев корона вирусът още не беше пристигнал, та вместо него срещу президента седна Короната на наместника на Бог Путин на Земята. Същият този със Светия Граал от по- горните редове! И това го видяха хиляди българи, не съм го измислил! Неговото КаГеБейско Светейшество започна да мята едни водопади от думи, и да ръси светкавици и гръмотевици като Светена вода. И всичко това в Райската градина на българската държавност, където срещу него седеше кротко опулен Радев и гледаше (да ме прости дядо ми, че го цитирам) „като коза у трамвай”. Тази среща вероятно е оставила толкова ярък спомен в главата на Президента, че ако някой любознателен гард от НСО му снима нощното шкафче, ще видим в него със сигурност чесън против уроки и Библията на руски.....естествено!
    И приказката продължи! Вето до вето....И помежду ветото – скандалче! Само, че без родата (щото се спомина) и без жената, която се изпари като Covid в карантина.
    Обаче житейската действителност показва, че не винаги всичко е цветя и рози....Дори в живота на един Президент! Един ден вратата на Ада се отваря и през нея

    в президентството влизат един вирус и един главен прокурор

    И докато с вируса се получи лесно, просто президентът го изтъркаля с помоща на другарите си по баирите на Шипка, то с прокурора нещата загрубяха. Оказа се, че както в политиката, така и в президенството Радев се е събрал с доста лоши другарчета, бих казал дори неприлично лоши! Стрес голям! А, както всички знаем Радев има специално лекарство против стреса! Той изчезва за няколко дни от погледа на любимия си народ и после се появява „ни лук ял”, ни такъв мирисал. Този номер го прави твърде често за да е случайно отбелязват паметливи. Даже си е направо хронично състояние!
    Но този път нещо се случи! Воистина се случи! Придружен от Гундяево Помазаната Илиана, решителен и с революционен плам в очите Президентът размаха юмрук на събралите се хора и

    започна да гони мутрите като индиански шаман

    Трогателно! А пък колко оставки наведнъж поиска освен, че е трогателно си е направо покъртително! Не поради друго, а заради изключителната му правна НЕГРАМОТНОСТ! Не знам дали е случайно, но някои от присъстващите на жълтите павета в този момент са усетили леки пориви на Дубайски вятър! Както можеше и да се очаква, Месията с юмрука се повъртя между охраната си около 10 минути, след което, какво мислите направи!? Как, какво!? Изчезна за следващите три дни!
    Преди да завърша, тук е и мястото да отбележа! Протестиращи, ако ще искате оставки и ще сменяте системата,

    сменете си и президента

    Него на практика Борисов си го назначи! Ако това не сте го забелязали, по-добре си стойте в къщи! Божков чака!
    А иначе отговор на риторичния си въпрос от заглавието не чакам! Знам си го!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  30. 30 Профил на dnevniklive
    dnevniklive
    Рейтинг: 287 Неутрално

    Този участък от магистралата е в експлоатация от 2006.

    Прокурорът няма ли да се самосезира?

  31. 31 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    Този участък от магистралата е в експлоатация от 2006. Прокурорът няма ли да се самосезира?
    —цитат от коментар 30 на dnevniklive


    Еми Велчев, Цаци и Гешев по някакво странно съвпадение не се самосезираха. Следващия ако не си го избира Шиши току виж се осмелил.

  32. 32 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5927 Любопитно

    Тези от Трейс, насипвайки шлака и пепел от тецовете, явно са усвоили и някое евро по някоя екологична програма за усвояване на отпадъци. А ако сега те ще ремонтират - три в едно! Пак пари!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  33. 33 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#10] от "робин от Крузо":

    Стойността на ремонта е 89 млн. лева за всяка посока. В задачата се пита...
    —цитат от коментар 10 на робин от Крузо


    Това е сложно - някой трябва да каже колко са посоките на този път...

  34. 34 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Контролът върху прокуратурата за последните 10г от Герб, си е затваря Ла очите поне за 30милярда евро, като сметнем магистрали, КТБ, дупки из Варна, 50милки опростени на Домуса, 700 на Божков незнам си колко за европроекти,ДЖи Пи..
    Ся представете си ако бяха вложени в проекти.

  35. 35 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    До коментар [#14] от "tacheaux":

    така е.
    доста интересно е, че това е концесия:
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Договор_за_магистрала_Тракия
    да искат неустойка по договора с концесионера.

  36. 36 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    и с вижда, че СДС и ДСБ само са
    се опитали да спрат тази далавера.

  37. 37 Профил на 911
    911
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#7] от "bruno__dante":

    Може да е открит от Станишев, защото е довършен в неговия кабинет - но виж кой/как е правил ОП за избор на изпълнител за изграждането и надзора и кога е ставало това. Също така виж кога са се появили дефектите и кой е бил на власт тогава.

    И накрая да попитаме как и защо не е претендирана 10 годишната гаранция (изтекла през 2016-2017 г.) и кое е отговорен за това.

    И така..? До какви изводи стигна за демагогията??

  38. 38 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Точно безотговорността стана причина за смъртта на 5 човека. И пак някак си,никой не е виновен,въпреки всички факти.Та ще има още такива случай и ремонти на ремонтите,защото безотговорността е "майката"на злоупотребата с властта и най вече заради парите от Държавната хазна т.е. от всички(включително и от пострадалите при пътни инциденти,вина за който са лошата пътна мрежа)и така си и продължава тази,практика-"кой ял,ял,кой пил,пил,кой евал,евал "(още от преди '89-та)а народа да не е спал.До кога?Няма ли най-после,да се съвземе от летаргията и да поиска сметка,не само за парите а и за жертвите на това безхаберие от Управляващите го през последните 10 години?

  39. 39 Профил на Xoxo
    Xoxo
    Рейтинг: 278 Неутрално

    До коментар [#19] от "bruno__dante":

    А тия дето до 2017 бяха на власт къде гледаха? Не ми обяснявай кой е срязал лентата, обясни ми защо не е осъществен надзора? Или недей, то целият парламент е една гнусна корумпирана шайка, плюли са си в устите.

  40. 40 Профил на mimeto.s
    mimeto.s
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Преди няколко дни ми направи впечатление, че дясната лента на платното на АМ "Хемус" на влизане в София до Джъмбо са започнали да се образуват коловози. Това е нов участък от магистралата и мисля, че е на не повече от 10 години, следователно е правен по време на управлението на Борисов.

  41. 41 Профил на vincenzo76
    vincenzo76
    Рейтинг: 553 Неутрално

    89 млн. на посока? х2 = 178 млн. ЗА РЕМОНТ на 52 км магистрала = 3.4 млн./км!!!ЗА РЕМОНТ (сваляне на повърхностния слой и преасфалтиране)ГРАБЕЖЪТ от приближените на властта фирми продължава.Ще продължат и протестите ...
    —цитат от коментар 4 на img00648978


    Много си далече от истината,пич!!!Я върни лентата назад във времето и попрочети това-онова,от къде идват проблемите на тази отсечка,за да не пишеш после пак глупости!!!Асфалта ще се махне целия!!!И ще полага отново основа!!!

  42. 42 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7889 Неутрално

    То герберите да не би да строят по-качествено.

  43. 43 Профил на happymimi
    happymimi
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Този участък е много крайно време да бъде оправен! Изобщо не трябва да е в такъв вид, това се води първокласен път, а всъщност е трагедия.

  44. 44 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Не бъдете толкова сигурни.
    Кака Корнела винаги повтаря , че асфалт не се яде.
    Така, че не само този участък може да не се пипа, но да се спре и строителството на Магистрала Хемус.
    Президентът Радев , вече говори в тази посока, че парите заделени за инфраструктура по време на кризата можели да се пренасочат.
    А последните две години за магистрала Хемус бяха заделени в специална сметка близо 3 милиарда, а до момента не са изхарчени и една трета от тях

  45. 45 Профил на Boiko Boikov
    Boiko Boikov
    Рейтинг: 8 Разстроено

    89 млн. на посока? х2 = 178 млн. ЗА РЕМОНТ на 52 км магистрала = 3.4 млн./км!!!ЗА РЕМОНТ (сваляне на повърхностния слой и преасфалтиране)ГРАБЕЖЪТ от приближените на властта фирми продължава.Ще продължат и протестите ...
    —цитат от коментар 4 на img00648978

    Че те грабежите от 20 години само се увеличават от година на година. А този участък само с преасфалтиране не може да се оправи и дано не се случи само преасфалтиране. Там проблема не е в износен асфалт, а в разместения основа под него, защото е откраднато и от нея.
    А Боко може и да разправя как това е "строено от БСП", ама пропуска защо гаранцията е изтекла при него без да се потърси отговорност.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK