При разширението на обхода на Враца ще се премахнат всички конфликтни точки

Снимката е архивна.

© Георги Пауновски

Снимката е архивна.



При разширяването на обхода на Враца, който е част от скоростния път Ботевград - Видин, ще бъдат премахнати всички конфликтни точки, каза днес в рамките на парламентарния контрол министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова. Тя уточни, че със съоръжения на две нива ще се направя безконфликтни пресичания с останалите пътища и жп линията.


Кога ще започне реалното разширение на пътя не е ясно, като в момента се работи по съставяне на задание за идеен и технически проект за него. Плановете са за удвояване на габарита, като в близо 15-те километра ще има две платна с по две ленти за движение.


Петя Аврамова уточни, че пътят Ботевград - Видин е приоритетен инфраструктурен проект, защото осигурява бърза и удобна връзка между магистралите "Хемус", "Тракия" и "Струма" и е част от международен транспортен коридор. Министърът посочи, че по-голямата част от участъците са в изпълнение.


Преди месец премиерът Бойко Борисов обяви, че с цел по-голяма безопасност при разширението на пътя от Ботевград до Мездра всички планирани първоначално кръгови кръстовища са заменени с кръстовища на две нива. Той допълни, че заради преработването на проекта и търсенето на нови технически решения началото на работата се е забавило, а вместо всяко кръгово се прави съоръжение с цена 15-20 млн. лева.

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Силно !

    Много силно !

    Такова правителство ни трябва !

    И такъв премиер кат Бат Бойко ... случихме дет са вика на премиер.

  2. 2 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Трябват ни хора които обединяват българите, правят полезни неща за хората.
    Строители, бизнесмени, инжинери, дори хидроинжинери ... позитивини и градивни лидери и управленци.

    не ни трябват ХИ-ци, дето от години имат само една цел - да напряват разкол в обществото на някаква тема.
    От Христо Иванов и радан Кънев една позитивна дума за българите не съм чул от години.
    Те все нещо искат да разрушат.

    Така беше СДС навремето - разрушители на обществото, прикрити под маската "борба с комунизма"
    След години разбрахме че борбата с комунизма з в техните глави знàчи борба с българите, и намаляване на популацаята им на територията на България.

  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9228 Любопитно

    Кои ли са тези конфликтни точки ?

    [email protected]
  4. 4 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1715 Неутрално

    Мдаа, спомням си когато преди няколко години го направиха това обходно на Враца. Не знам колко пари лапнаха но в равно поле някой тиквеник реши, че две ленти (и то относително тесни) са напълно достатъчно въпреки че минават много тирове и това е основен европейски път, отделно дори преминаваш през жп линия. И в типичен герберски дух след като един път бяха лапнати пари за правене на обходно след има няма 3-4 години ще се лапат още пари за разширяване на това обходно. А колко по-лесно щеше да е просто да го направят като хората още първия път, ех мечти.

  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1510 Весело

    Никакъв обход!
    Оставка!

  6. 6 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1715 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":

    Айде вкарай малко тая интелигентност, няма да ти е излишно. Когато основен европейски път се пресича от жп линия или имаш обикновено кръстовище със селски път, това е конфликтната точка тук.

  7. 7 Профил на Sleepy.J
    Sleepy.J
    Рейтинг: 45 Весело

    До коментар [#2] от "WWW":

    сбъркал си хората. не са от Г€РБ. Ако търсиш калинки обаче е друга работа. Същински развъдник.

  8. 8 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 770 Любопитно

    Колко години, колко петилетки ни лъжете, че ще го направите този път? Не ви ли писна да ни замазвате очите?

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  9. 9 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6229 Неутрално

    Около Ботевград не са планирани кръстовища със селски път на две нива, и фермерите от селата там, няма да могат да циркулират свободно между фермите и нивите, поради това че е невъзможно да пресекат пътя с предимство, по който има постоянен трафик. Светофар би предизвикал големи задръствания.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  10. 10 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    Врачанинът ще намери точка за конфликт, ако ще и в средата на Черно море.

  11. 11 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5699 Неутрално

    "... е част от скоростния път Ботевград - Видин, ще бъдат премахнати всички конфликтни точки,..."

    Отново е строено безидейно и сега ...ремонт

  12. 12 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#4] от "Billy Pilgrim":

    Кръстовище на две нива е планирано още през 80-те, дори бяха докарани железобетонни греди за моста. Сегашното кръгово се оказа доста опасно, често някой завеян шофьор се опитва да мине направо през него.

    Eddie lives... somewhere in time!
  13. 13 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#2] от "WWW":

    "Лош материал", "прости", 'тулупи", "мисирки" и за да не отегчавам ще завърша с култовото "проста кърджалийска п@тка". Авторът на тези мили думи навярно ти е известен.

    Eddie lives... somewhere in time!
  14. 14 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3669 Неутрално

    Когато го правиха, дори объркаха диаметъра на кръговото. Наложи се спешно да го увеличат, тъй като тировете не можеха да завиват. И пак некачествено. По проект, имаше надлез за идващите от София към Видин.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK