До коментар [#1] от "Шака Зулу":Да. Интересно е, кога е построена тази отсечка между 156-и и 208-и км, кой я е построил и кой я е приел в експлоатация?
"Според Богдан Милчев формираната след инцидента край Своге Държавна агенция за безопасност на движението по пътищата не си върши работата, като за две години още не е създала единна информационна система на базата, на която да се прави оценка на риска."
Тази държавна агенция не беше създадена да свърши някаква работа , а трябваше да се намери топло местенце за гепаджийката малина, която преди това отговаряше за водния цикъл. Обичайна практика на шайката за нищоправене!
Всяка реч на говорящата глава с форма на Тиква започва така: -Ние/АЗ пострОихме магистрали, санирАхме блокове, за да може българския народ... да се пребие на спокойствие! Допълнението е мое, защото тиквун никога няма да си признае, че половината пари влизат в чекмедже. Затова магистралата не е магистрала, санировката е евтин стиропор и всичко е 50%! О С Т А В К А!
Добро утро! В Блъгария няма един път, който да може да се нарече магистрала, такива, каквито има нявсакъде в Европа, включително и в Сърбия. Но за сметка на това, ограничението ни е едно от най-високите в Европа.
Добро утро! В Блъгария няма един път, който да може да се нарече магистрала, такива, каквито има нявсакъде в Европа, включително и в Сърбия. Но за сметка на това, ограничението ни е едно от най-високите в Европа.
Когато съм с велосипед по извънградско забелязвам "подробности". На всеки километър или по-често и на всяко кръстовище има паметник на загинали при катастрофи. По магистралите инцидентите са поне десет пъти по-малко.
До коментар [#1] от "Шака Зулу":Да. Интересно е, кога е построена тази отсечка между 156-и и 208-и км, кой я е построил и кой я е приел в експлоатация?
ЗА пътното и магистрално проектиране и строителство има много задължителни правила и норми , които нормалния среден гражданин не знае ! Само един от многото закони при земните насипи насипи например - там изграждането на независимо колко метра височина преди полагане на асфалтовата конструкция е забранено дори при нулеви , да не говорим за минусови температури ! Което не се спазва често у нас и пролетта се размразяват тези участъци под асфалта , което води до образуване на неравности ! ! Точно това става при ускореното "строителство " на Тракия , с което се хвалеше тогава Баце . Дължината на "вълнообразно " изпълнения участък е над 70-80 км. и е само на дясната лента на магистралнито платно , затова повече от движението е само в лявата част , която е за изпреварване ! И можете да си представите тогава какво се получава ! ? !
ДОЛУ РЪЦЕТЕ ОТ ОГРАНИЧЕНИЕТО! Ако има нещо добро, което безспорно да е направено от Бате, то това е именно вдигането ба наксималните скорости. Ако имаш съвременна кола, в изправно състояние, спокойно може и с 200 да караш, в зависимост от времето и пътната обстановка. Ако караш таралясник, преживял не един и два полуразпада, се съобразявай с възможностите. Най-идиотското нещо, би било, да мерим всички с една мярка и да им налагаме еднакви условия.
" Наскоро в отговор на въпроси от "Дневник" от пътната агенция отрекоха състоянието на пътя да има вина за серията катастрофи в тази част на "Тракия". Разследването по случая все още е на твърде ранна фаза, за да е ясно кои са факторите, довели до трагедията."
Има си хас хора, спуснати на измислени служби за многохилядни заплати и далавери да отговорят, че отговорност за многото смъртни случаи на този участък от пътя се носи от фирмите на управляващите......
Колата добре, а шофьорите мислиш ли, че са на ниво, за да карат с такива скорости? Половината нямат никаква пространствена ориентация и не следят какво става отпред (за отстрани и отзад изобщо не смея и да си мечтая), другата половина се изживяват като кръстоска на Фитипалди, Кеке Розберг, Шумахер и Сена... Нима в останалата част на Европа имат по-лоши пътища и по-неадекватни шофьори от нас?! Или може би там колите им са по-зле, та затова масово ограниченията са по-ниски?!
Това въобще не е вярно, скоростта сама по себе си не е опасна, но когато имате много голяма разлика между скоростите (или посоките, но това на магистрала е избегнато) на различните участници в движението, се създават огромни предпоставки за инциденти. Някой таралясник вдясно с 80 и някой летящ с 200 в лявата лента са 120 км/ч разлика, което не оставя никакво време за реакция, а е повече от наивно да се вярва, че всички на пътя са идеални. Най-безопасно е всички да се движат с приблизително еднаква скорост, а винаги ще има поне камиони с максимум 90-100. Освен това магистралите са в лошо състояние, проектирани са за по-ниска скорост (колко са дълги ускорителните ленти, колко остри са завоите и т.н.) и шофьорите далеч не са с немска дисциплина.
@zero_day, tulup: И двамата сте прави, по своему. За това, скоростта беше вдигната с 10км/ч на магистрала и само с 5 на извънградско. За града, както си беше 50, така си остана. И това, че има кретени, дето не знаят на кой свят са, но сядат зад волана, не означава, че трябва да се свалят всички шофьори на техното ниво, за да не би да стане нещо. Напротив, трябва да има санкции както за тези, дето строят пътища и организират движение с конфликтни точки, така и за тези, дето създават ПТП или предпоставки за него, за да бъдат отстранявани овреме от улиците. Като имаме ограничение от 50 и червен светофар, какво помогнаха те на Милен Цветков?
Обилното хранене само с асфалт през последните 30 г доведе до сериозни умствени увреждания. Автомобила се превърна във връх в ценностната система на изпреварвайки майка, баща, жена, деца и себе дори. Хора не си плащат здравните осигуровки, не си ремонтират покрива но влагат в 20 годишни БМВ-та за да могат да летят с колата. Трудно ще се излекува това мозъчно увреждане.
Именно 20 и повече годишните BMW-та са най-яките! Новото им производство е с "еко" двигатели, дето не издържат и 300К, заради икономии и псевдо-екология. Да не говорим, че са се грижили много повече за джоба на застрахователя, отколкото за комфорта на шофьора и пътниците.
А този “Институт” за пътна безопасност някой признал ли го е за институт или са поредните самозванци, решили че са намерили евтин начин да изкарват пари!?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Един познат ми каза , че при приемането на магистралата са отчетени с два километра повече- десетки милиони още окрадени!
Когато съм с велосипед по извънградско забелязвам "подробности". На всеки километър или по-често и на всяко кръстовище има паметник на загинали при катастрофи. По магистралите инцидентите са поне десет пъти по-малко.
Е, и? Това, което тук се води за магистрала е едно грубо подобие на оригинала! Това нещо веднага след построяването се нуждае от ремонт и подобрения! Къде са площадките за почивка? За тоалетните да не питам! За инцидентите не повдигай въпрос, защото никога няма да получиш отговор колко са по вина на пътя/магистралата!
По времето на бай Тошо,разни емисари на западните автомобилни гиганти идваха в България и го молеха да разреши вноса на западни автомобили.А той им отговаряше,че нямаме пътища за техните автомобили.А те пък от своя страна го посещаваха,че и пътища ще ни построят.Вдднага след него бе разрешен вноса на всякакви таратайки и започна строителството на пътища,като за таратайки за залогът не те да карат по тях а само за да ги експлоатират.Пука му на запада за жертвите на катастрофи в България.То ако беше така щеше да има контрол и по вноса на автомобили и по строителството на магистрали.Ама се вижда,че няма.А жертвите,Бог да ги прости и до сегашните и бъдещите.Дано са по малко.
До коментар [#1] от "Шака Зулу":Да. Интересно е, кога е построена тази отсечка между 156-и и 208-и км, кой я е построил и кой я е приел в експлоатация?
Знам накъде биеш, но амо след няколко години от 208 до 240км ще е същата, за сега не е толкова зле, защото е с няколко години по-нова. А тя е построена и приета от най-личния магистрален строител на републиката. Също така отсечки, ремонтирани съвсем скоро по старата част на Тракия са трагични. По-важното е чие е задължението да се поддържа.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Шакир Зулов
Рейтинг: 8 ЛюбопитноИ с нея се гордее...КОЙ?👮♂️🐮🐷🐮👮♂️
Много съм простНезнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5719 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Шака Зулу":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевДа. Интересно е, кога е построена тази отсечка между 156-и и 208-и км, кой я е построил и кой я е приел в експлоатация?
Шакир Зулов
Рейтинг: 8 ЛюбопитноТОЙ👮♂️🐮🐷🐮👮♂️ Много съм прост
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 1705 ВеселоМагистрала ли ?!
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert EinsteinНеее, тва е "Боко"страла !
und16569194
Рейтинг: 385 НеутралноБойко Борисов се хвали с ремонтите по магистралите
telqk
Рейтинг: 458 Неутрално"Според Богдан Милчев формираната след инцидента край Своге Държавна агенция за безопасност на движението по пътищата не си върши работата, като за две години още не е създала единна информационна система на базата, на която да се прави оценка на риска."
Тази държавна агенция не беше създадена да свърши някаква работа , а трябваше да се намери топло местенце за гепаджийката малина, която преди това отговаряше за водния цикъл. Обичайна практика на шайката за нищоправене!
Alexander97
Рейтинг: 1073 НеутралноВсяка реч на говорящата глава с форма на Тиква започва така:
-Ние/АЗ пострОихме магистрали, санирАхме блокове, за да може българския народ... да се пребие на спокойствие!
Допълнението е мое, защото тиквун никога няма да си признае, че половината пари влизат в чекмедже. Затова магистралата не е магистрала, санировката е евтин стиропор и всичко е 50%!
О С Т А В К А!
zero_day
Рейтинг: 379 НеутралноДобро утро! В Блъгария няма един път, който да може да се нарече магистрала, такива, каквито има нявсакъде в Европа, включително и в Сърбия. Но за сметка на това, ограничението ни е едно от най-високите в Европа.
Alexander97
Рейтинг: 1073 НеутралнооГРАНИЧЕНИЕ ли?
Лично той вдигна ограничението на 140!
В нормалните ДЪРЖАВИ започнаха да намаляват скоростта на 120!
Красимир Андонов
Рейтинг: 1041 НеутралноКогато съм с велосипед по извънградско забелязвам "подробности". На всеки километър или по-често и на всяко кръстовище има паметник на загинали при катастрофи. По магистралите инцидентите са поне десет пъти по-малко.
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.enterfornone
Рейтинг: 718 НеутралноТам не е позволено на всеки да си изпляска надгробна плоча. Това е причината.
danvan
Рейтинг: 5470 НеутралноЗаглавието би трябвало да бъде "Как корупцията пряко взима животи."
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat#оставка
#стабилност
#хубавое
#гарантираноотгерб
#гражданистухли
Лео
Рейтинг: 1264 НеутралноДокато няма персонална отговорност - все тая. Държавата само ще прелива пари от нашия джоб пак в нашия джоб.
tulup
Рейтинг: 2507 НеутралноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
Не ме търсете преди обядБКП - първо през другаря Тодор Живков, после чрез другите другари като Сергей и най-накрая чрез най-успешният проект на ДС - Бойко
Stoyan Kostov
Рейтинг: 508 НеутралноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
Това е единствената отсечка строена от БСП. За това й никога не я споменават, а плюят на общо основание по магистралите строено от ГЕРБ.
razor
Рейтинг: 873 Неутрално"Тракия" е позор.
batzdravo
Рейтинг: 2971 ВеселоДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
А също така и кой, през последващите години, я поддържа. Нали?! ;)
deutscher._
Рейтинг: 474 НеутралноЗА пътното и магистрално проектиране и строителство има много задължителни правила и норми , които нормалния среден гражданин не знае !
Само един от многото закони при земните насипи насипи например - там изграждането на независимо колко метра височина преди полагане на асфалтовата конструкция е забранено дори при нулеви , да не говорим за минусови температури !
Което не се спазва често у нас и пролетта се размразяват тези участъци под асфалта , което води до образуване на неравности ! !
Точно това става при ускореното "строителство " на Тракия , с което се хвалеше тогава Баце .
Дължината на "вълнообразно " изпълнения участък е над 70-80 км. и е само на дясната лента на магистралнито платно , затова повече от движението е само в лявата част , която е за изпреварване !
И можете да си представите тогава какво се получава ! ? !
Vlado Nikolov
Рейтинг: 372 НеутралноТова не е магистрала, а жалка имитация на скоростен път.
ivanpopov
Рейтинг: 311 НеутралноДОЛУ РЪЦЕТЕ ОТ ОГРАНИЧЕНИЕТО!
Ако има нещо добро, което безспорно да е направено от Бате, то това е именно вдигането ба наксималните скорости. Ако имаш съвременна кола, в изправно състояние, спокойно може и с 200 да караш, в зависимост от времето и пътната обстановка. Ако караш таралясник, преживял не един и два полуразпада, се съобразявай с възможностите.
Най-идиотското нещо, би било, да мерим всички с една мярка и да им налагаме еднакви условия.
samoedin
Рейтинг: 4243 Неутрално" Наскоро в отговор на въпроси от "Дневник" от пътната агенция отрекоха състоянието на пътя да има вина за серията катастрофи в тази част на "Тракия". Разследването по случая все още е на твърде ранна фаза, за да е ясно кои са факторите, довели до трагедията."
Има си хас хора, спуснати на измислени служби за многохилядни заплати и далавери да отговорят, че отговорност за многото смъртни случаи на този участък от пътя се носи от фирмите на управляващите......
zero_day
Рейтинг: 379 НеутралноДо коментар [#20] от "ivanpopov":
Колата добре, а шофьорите мислиш ли, че са на ниво, за да карат с такива скорости? Половината нямат никаква пространствена ориентация и не следят какво става отпред (за отстрани и отзад изобщо не смея и да си мечтая), другата половина се изживяват като кръстоска на Фитипалди, Кеке Розберг, Шумахер и Сена... Нима в останалата част на Европа имат по-лоши пътища и по-неадекватни шофьори от нас?! Или може би там колите им са по-зле, та затова масово ограниченията са по-ниски?!
tulup
Рейтинг: 2507 НеутралноДо коментар [#20] от "ivanpopov":
Не ме търсете преди обядТова въобще не е вярно, скоростта сама по себе си не е опасна, но когато имате много голяма разлика между скоростите (или посоките, но това на магистрала е избегнато) на различните участници в движението, се създават огромни предпоставки за инциденти. Някой таралясник вдясно с 80 и някой летящ с 200 в лявата лента са 120 км/ч разлика, което не оставя никакво време за реакция, а е повече от наивно да се вярва, че всички на пътя са идеални. Най-безопасно е всички да се движат с приблизително еднаква скорост, а винаги ще има поне камиони с максимум 90-100.
Освен това магистралите са в лошо състояние, проектирани са за по-ниска скорост (колко са дълги ускорителните ленти, колко остри са завоите и т.н.) и шофьорите далеч не са с немска дисциплина.
pet fire
Рейтинг: 3520 Весело""Тракия" е най-опасната магистрала в Европейския съюз"
Не-е-е, посягат на най-милото на Борисов
ivanpopov
Рейтинг: 311 Неутрално@zero_day, tulup: И двамата сте прави, по своему. За това, скоростта беше вдигната с 10км/ч на магистрала и само с 5 на извънградско. За града, както си беше 50, така си остана. И това, че има кретени, дето не знаят на кой свят са, но сядат зад волана, не означава, че трябва да се свалят всички шофьори на техното ниво, за да не би да стане нещо. Напротив, трябва да има санкции както за тези, дето строят пътища и организират движение с конфликтни точки, така и за тези, дето създават ПТП или предпоставки за него, за да бъдат отстранявани овреме от улиците. Като имаме ограничение от 50 и червен светофар, какво помогнаха те на Милен Цветков?
Bojidar Vasilev
Рейтинг: 346 НеутралноЗатова никой не искаше да я довърши 😄
aleksandar yordanov
Рейтинг: 8 НеутралноНе беше ли и НАЙ СКЪПАТА магистрала?!
Anton Andonov
Рейтинг: 8 НеутралноОбилното хранене само с асфалт през последните 30 г доведе до сериозни умствени увреждания. Автомобила се превърна във връх в ценностната система на изпреварвайки майка, баща, жена, деца и себе дори. Хора не си плащат здравните осигуровки, не си ремонтират покрива но влагат в 20 годишни БМВ-та за да могат да летят с колата.
Трудно ще се излекува това мозъчно увреждане.
BezEmotsia
Рейтинг: 474 НеутралноА как ще "тълкувате" факта, че жертвите по пътя на годишна база са два пъти по-малко в сравнение с всяка година през периода от 1968 до 2009 год.
По вашата "логика" корупцията е намаляла поне два пъти, в сравнение със "славните соц. времена и времето на БСП + ДПС", което сигурно е истина.
ivanpopov
Рейтинг: 311 НеутралноИменно 20 и повече годишните BMW-та са най-яките! Новото им производство е с "еко" двигатели, дето не издържат и 300К, заради икономии и псевдо-екология. Да не говорим, че са се грижили много повече за джоба на застрахователя, отколкото за комфорта на шофьора и пътниците.
svoboden
Рейтинг: 1886 НеутралноА този “Институт” за пътна безопасност някой признал ли го е за институт или са поредните самозванци, решили че са намерили евтин начин да изкарват пари!?
Michael JordanFriend4295
Рейтинг: 8 НеутралноВинаги магистралите се обвиняват,
а тези, които ги ползват, ги забравят.
Пътищата са прекрасни,
но шофьорите са ужасни.
bat_plamen
Рейтинг: 5003 Неутрално"Гарантирано от ГЕРБ"
bat_plamen
Рейтинг: 5003 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Един познат ми каза , че при приемането на магистралата са отчетени с два километра повече- десетки милиони още окрадени!
Роси
Рейтинг: 8142 НеутралноБоже, Борисов не спира да я хвали, а тя се оказа опасна.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3750 НеутралноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И кой не потърси 12 ГОДИНИ изпълнителя да си оправи дефектите !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3750 НеутралноДо коментар [#10] от "ecb21545211":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ЛЪЖЕШ! Няма как да караш колело по магистрала. ХАЙДЕ ПО-УМНО !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3750 НеутралноДо коментар [#20] от "ivanpopov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!БЕЗУМНИК !!!
ОСТАВКА !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3750 НеутралноДо коментар [#21] от "samoedin":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Само дето втората катастрофа с ТИР на СЪЩОТО МЯСТО ГИ ОПРОВЕРГА !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3750 НеутралноДо коментар [#24] от "pet_fire":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!След онова чекмедже.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3750 НеутралноДо коментар [#29] от "BezEmotsia":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Обяснил съм го как- СТЪКМИСТИКА !!! ПО ГЕРБЕРАСТКИ !!!
ОСТАВКА !!!
Alexander97
Рейтинг: 1073 НеутралноЕ, и?
Това, което тук се води за магистрала е едно грубо подобие на оригинала!
Това нещо веднага след построяването се нуждае от ремонт и подобрения!
Къде са площадките за почивка?
За тоалетните да не питам!
За инцидентите не повдигай въпрос, защото никога няма да получиш отговор колко са по вина на пътя/магистралата!
Armagedon
Рейтинг: 233 НеутралноПо времето на бай Тошо,разни емисари на западните автомобилни гиганти идваха в България и го молеха да разреши вноса на западни автомобили.А той им отговаряше,че нямаме пътища за техните автомобили.А те пък от своя страна го посещаваха,че и пътища ще ни построят.Вдднага след него бе разрешен вноса на всякакви таратайки и започна строителството на пътища,като за таратайки за залогът не те да карат по тях а само за да ги експлоатират.Пука му на запада за жертвите на катастрофи в България.То ако беше така щеше да има контрол и по вноса на автомобили и по строителството на магистрали.Ама се вижда,че няма.А жертвите,Бог да ги прости и до сегашните и бъдещите.Дано са по малко.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4257 Веселоhttps://m.offnews.bg/news/Analizi_289/Da-si-premerim-magistralkite_130217.html
Еретикhttps://www.mediapool.bg/borisov-postroil-tri-pati-poveche-patishta-ot-stanishev-news261689.html
https://www.24chasa.bg/novini/article/7480907
Ето някои публикации извън "Дневник", изберете си вашата версия.
biz58591165
Рейтинг: 30 НеутралноЗнам накъде биеш, но амо след няколко години от 208 до 240км ще е същата, за сега не е толкова зле, защото е с няколко години по-нова. А тя е построена и приета от най-личния магистрален строител на републиката. Също така отсечки, ремонтирани съвсем скоро по старата част на Тракия са трагични. По-важното е чие е задължението да се поддържа.