Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Как точно с Южната Дъга ще се облекчи връзката между Тракия и Струма? Колкото и да разширяват част от трасето, ако ще 10 ленти да го направят, като минеш ОМВ на Бъкстон влизаш тапата. От Никола Петков до Люлин е с 1 лента. Пропуска примерно 1000 коли на час. Останалото трасе ако ще да пропуска 10000 коли на час, пак ще минат само 1000 по целия участък - това е. Ще облекчи тези, които карат примерно от Горубляне до Бул. България, и други локални участъци. Така че пак е нещо. Но докато не се изгради цялото Околовръстно, удобна връзка Тракия-Струма няма.
Айде, изчака ни се чакалото. Сега ако може и Струма и Хемус да пуснат до 5 години, пък и останалата част от околовръстното - от Бояна до магистрала Люлин на първо време. С това темпо не децата ни, а внуците ще могат да минат през България по магистрали.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Айде, изчака ни се чакалото. Сега ако може и Струма и Хемус да пуснат до 5 години, пък и останалата част от околовръстното - от Бояна до магистрала Люлин на първо време.С това темпо не децата ни, а внуците ще могат да минат през България по магистрали.
Там едни още по-умни управляващи позволиха да се позастрои и е доста сложно (и скъпо). Дано все пак един ден стане, както и целият Тодор Каблешков (до Ринг Мол). Смешно е 3 км ключов булевард да се обещава за поне пети път на избори за кмет. Вярно, че има някакви проблеми с отчуждаване, ама това са вече сигурно 15 години
Как точно с Южната Дъга ще се облекчи връзката между Тракия и Струма?Колкото и да разширяват част от трасето, ако ще 10 ленти да го направят, като минеш ОМВ на Бъкстон влизаш тапата. От Никола Петков до Люлин е с 1 лента. Пропуска примерно 1000 коли на час. Останалото трасе ако ще да пропуска 10000 коли на час, пак ще минат само 1000 по целия участък - това е.Ще облекчи тези, които карат примерно от Горубляне до Бул. България, и други локални участъци. Така че пак е нещо. Но докато не се изгради цялото Околовръстно, удобна връзка Тракия-Струма няма.
Всъщност е така, но доколкото знам там има много по-тежки проблеми с отчуждаването на земите за строителство... И преди някой да гракне, че Баце е виновен, да си провери първо инфото, че не ми се отговаря на информация, получена от Канна Рачева :D
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Абе който ще да е премиер, да финишира това магистралостроене най-накрая. Поне на мен ми омръзна да чакам. А пък ти - стой си на село, ако не ти трябва магистрала, гледам, че пишеш, че те са за нас. Мислех, че са за всички.
Те проблемите са финансови - земята скъпа (по пазарни цени), а общината не чак толкова богата. И се опитва да изнуди собствениците на земи, през които минават улици, да ги дарят половината за да получат разрешителни за строеж за другата половина. И за да сработва тази схемичка, трябва собствениците да чувстват безнадежност за това един ден да им я откупят и за това гледат никъде да не купуват за да не видят останалите, че има надежда.
До коментар [#21] от "Чимиджимичамиджоми":Те проблемите са финансови - земята скъпа (по пазарни цени), а общината не чак толкова богата. И се опитва да изнуди собствениците на земи, през които минават улици, да ги дарят половината за да получат разрешителни за строеж за другата половина. И за да сработва тази схемичка, трябва собствениците да чувстват безнадежност за това един ден да им я откупят и за това гледат никъде да не купуват за да не видят останалите, че има надежда.
И тук ще се съглася, но кучето е заровено много по-отдавна, през 2001 година с приемането на ЗУТ... Сега просто се е разсмърдяло от заровеното куче, както и смърди от доста други законодателни трупове!
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Да, този уникален модел не е от вчера и ако беше мислено навреме щеше да е много по-евтино да се реши отколкото сега, но все пак е крайно време нещо да се направи
От Драгичево до Паметника Левски, през Южната дъга е по-пряко с 22 км., отколкото по магистрала Люлин и Царица Йоана. По-бързо също, ако не е в час пик.
Доколкото съм чувал, големите покупки на земя около околовръстното е стартирало още в началото на мандата на Софиянски - 1994-1995 г. Сделките са правени предимно от хора с вътрешна информация, знаещи, че рано или късно държавата ще изкупи тези земи. Не в 100 % от случаите казусът е такъв, но в повечето - със сигурност.
Ако ни управляваха хора с малко мозък в главите, досега основните ни пътни проблеми да са решени...! Всички са се вторачили в няколко магистрални отсечки и са решили, че са някаква панацея. В същото време, втори и трети клас пътна мрежа е оставена в Божиите ръце. Първокласната се кърпи и поддържа по начин, който буди основно недоумение. Никой досега не е дал смислен отговор на въпроса, защо толкова години най-натоварените участъци не се превърнаха в скоростни пътища, за да няма толкова катастрофи и да се облекчи трафика?!
До коментар [#33] от "Чимиджимичамиджоми":Да, този уникален модел не е от вчера и ако беше мислено навреме щеше да е много по-евтино да се реши отколкото сега, но все пак е крайно време нещо да се направи
Съгласен! ЗУТ е чудовищно зло, но на никой не му стиска да го промени... Твърде много и различни интереси ще изплуват, ако разровят кучето.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
“С новото трасе на Софийския околовръстен път ще се осигури връзка между автомагистралите "Струма" и "Тракия", ще се улесни транзитният трафик от магистрала "Европа" и връзката с граничните пунктове с Турция “
Дааа, казали са мъдрите хора “чукча писател, не читател”! То бива писане и мазане, ама това на нищо не прилича! Абре, интелигенти, нали за транзитния трафик има Северна тангента финансирана от ЕС, а за локалния трафик е южната дъга между младост и голрунляне и се финансира от бюджета!
Срам ме е да чета тъпотиите на прес офиса на АПИ препечатвани без грам мисъл!
Що бе? Нали сме пазар. Шопите много искат - да им строят с бюджетни пари, да им се отчуждава бързо евтино и лесно, цяла БГ да отглежда деца, които бягат в Шопия.... Това, че е претъпкано и гадно в Шп - хак да им е на тамошните...
Има ги и двете, но проблемът е, че процедурите са толкова дълги и скъпи (и за двете страни), че никой не иска дор да ги стартира. И пак говоря и за ДВЕТЕ страни. Най-вероятно ще се стине до строителство път на колони, което е адски скъпо и непрактично конкретно за този случай. И този проблем ще се стовари на ВСЕКИ кмет на София, независимо от партия, пол и занятие
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Отговорът е прост - докато алтернативата е друг политически труп, труповете в НС ще си стоят бетонирани... Така или иначе е морга, защо да сменяме труповете? Сега ще гледаме как едно зомби (в ролята - Трифонов) наказва другите зомбита за това, че са зомбита :D
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Чета коментарите и отново 90% оплюване и негативизъм.
Само и само за да оплюеш, а няма да кажеш, че 40 години в този участък е имало 2 ленти за движение и задръствания с километри, а сега ги правят 10. 40 години е нямало осветление и тротоари там, вече ще има. Трудно е да признаеш, че и участъка от Младост до Булевард България беше с по 2 ленти и светофар до светофар, а откакто го направиха 10 лентов път се напълни с нови офиси и инвестиции. Икеа дали щеше да си построи магазина, ако имаше 2 ленти
И що никой не смее да пипне ЗУТ?! Я гледай, ГЕРБ написаха за една седмица нова Конституция на коляно, та един ЗУТ ще им се опре? Освен това са и много чевръсти когато трябва да променят изборно законодателство или да гласуват промени в Закона за хазарта. Обаче стане ли въпрос за ЗУТ, много сложно било...! И въобще тоя ЗУТ се оказва спирачка за едни, но пък улеснява други хора. Например такива, които строят хотели под формата на подпорна стена. В същото време правят други на луди, които искат да си направят семейна къща. И няма сила която да обясни, защо процедурата за строеж на небостъргач е същата, каквато и ако си строиш къща от 200 квадрата за семейни нужди?!?
То и метрото беше започнато през 1970 година, ама в края на 1989 година София имаше 00 километри метро. Голяма проектиране и строителство е паднало. Почти като в Белград. И те понеже са другари през 1964 са проектирали метро , а през 2020 година имат 0 километра, а София почти 50 и всичките построени след комунистите.
Не ме нападай мен - аз съм един от най-яростните врагове на ЗУТ. 20 гонини ще станат, откакто това изчадие функционира, 7 правителства... Никой не го пипна в същността му, само го правеха още по-удобен.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
А беше ли наистина нужно да се затваря околовръстното за 3 месеца и хора да чакат по 2 часа на това кръстовище за Самоков? Не можеше ли да се строи без да се затваря изцяло такъв основен пътен възел или сме на принципа така е по лесно а хората покорно ще търпят. И това не е единственото място с безумно дълги затваряния. Но ганьо тия неща ги търпи, е може да изпсува на първия час докато чака ама толкова. От друга страна 2-3 затворени кръстовища заради протести, които искат да променят точно този некомпетентнен и корумпиран начин на управление са най-големия проблем за ганьо.
Преди 40 години в държавата имаше 15 пъти по малко автомобили. Гроб строи мудно, некачествено и некомпетентно като затварят пътищата както им е кеф без никаква мисъл за последствията за хората от тези затваряния. Няма как да спра да посочвам безумното затваряне на красно село за 3 ГОДИНИ, заради един подлез. Бул. Монтевидео в Овча Купел стои затворен вече втори месец заради участък от я има я няма 100 метра. Миналата седмица Борис Бонев се включи от ремонта на Тодор Каблешков където едни 10тина работници се мотат цял ден без да вършат нищо, въпреки че сроковете за извършване на ремонта отдавна са изтекли. Модела на строене на герб е с "наши" фирми, които се мотаят ненужно дълго просто за да се намират на работа. Някой чувал ли е че 1 км магистрала в България излиза по-скъпо отколкото 1 км в Германия, да ни е честито. С герб на власт толкова.
Ами аз ще ти го обясня още по-просто. Като се затворят тия кръстовища за протести после като се отворят хем ще ти е по-лесно щото ще минаваш от там хем ще са те освободили от некомпетентното, просто и корумпирано правителство на герп. С ремонтите на герп като ги пуснат след 2 години пак ще ти го затворят щото ще ремонтират пак ако не го ремонтират то ще стои с дупки. Ако някой е минавал по ботевградско от хемус към северната тангента знае за какви дупки става въпрос при влизането от ботевградско към тангентата, а не беше правено никак отдавна.
Що? Ти какво друго очакваш? ГЕРБ доразвива и усъвършенства централизацията наследена от социализма. Тоест, всичко да се изсипва в София. За другите, каквото и ако остане. Защо трафикът там е безумен?! Ами защото София мина 2 милиона и всичко продължава да се концентрира там.
И защото така . През разцвета на другарите през 1980 година при над 8 милиона население е имало 15 пъти по-малко коли. Да не би защото за един москвич или жигула се е чакало 5 години. Правиш вноските и след 5 години ти дават жигулката, защото нямаш право да си купиш боклук правен на запад. За 45 години комунистите си направиха на Тошо магистралата до Правец и Тракия е направиха до Пловдив. Баце за 10 години има повече километри магистрали от другарите за 45 години
И да добавим нещо важно. Магистрала тракия, гордостта на герб и брошката на борисов е най-опасната и смъртоносна магистрала в ЕС, факт. Който не вярва да провери.
Все едно да питаш защо 1980та не сме имали мобилни телефони или интернет по домовете. Няма как да сравняваш по този начин различни исторически периоди. Може да се сравняваме само с други държави в този исторически момент. Факт е че вече 10 години сме твърдо на дъното на ЕС и не само това ами дистанцията от предпоследния се увеличава. Гарантирано от герп.
Леко с фактите, защото има статистика и ще се изненадаш, че преди 40 години при много по-малко коли в България, са умирали повече в катастрофи. Да, тогава е нямало нет , а в работническо дело не са писали колко загиват по пътищата на България, ама в архивите на милицията са останали данните. И тогава годишно в България са умирали в катастрофи по средно над 900 човека, а сега умират между 600 и 700 човека
До коментар [#63] от "realguru":И да добавим нещо важно. Магистрала тракия, гордостта на герб и брошката на борисов е най-опасната и смъртоносна магистрала в ЕС, факт. Който не вярва да провери.
Не магистралата, българската простотия, несъобразяването със законите и желанието да караш с 300 при ограничение 140 е най-смъртоносното в Европа. И който и да дойде на власт нищо няма да промени... Но виждам, че някой те е програмирал какво и как да пишеш :D
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Прочети ми предния коментар. Коректното съпоставяне е само със настоящия исторически момент и настоящото технологично развитие при автомобилите. Не чета архивите на милицията, това е за вас милиционерите. Ако трябва да сравняваме с друг исторически период нека видим как стоим с демографията. С това управлени до 50 години няма да останат българи.
Така е, ако се сравнява с останалите, а те повечето и нищо не построиха, Герб строи по-бързо. Ами ако се сравнява с останалите в Европа? Хърватия направи 390 км. магистрала за няма 5 години - преди повече от 10 г., сега преминаващите плащаме като попове, а туризмът им цъфти, Сърбия, която не е член на ЕС, също строи видимо по-бързо от нас, при това частично с български фирми. Ето затова сме на дъното в Европа - щото Боко се сравнява с останалите тук, а клетите избиратели кимат и му се радват. Сравненията с останалия свят обаче не са в негова полза. Това е истината. Весела вечер на всички.
Billy Pilgrim, Специално за теб се разрових за статистика починали в България в катастрофи през годините.
Статистика има от 1971 година и тогава починалите са били 1121 човека През 1981 година са 1219 човека През 1991 година 1114 човека През 201 година са 1011
През 2011 година са 657 убутите по пътищата на България
Напротив, говоря точно за качеството на магистралата. Който се интересува нека погледне в сайта на бтв гостите от тази сутрин по случай скорошния инцидент с обърнал се тир и загиналите хора. В Германия на много места по магистралите няма ограничения.
Много говориш ама нищо не знаеш. Я кажи кога се направиха отчуждаванията по Т.Александров. Кажи и кога се доставиха първите композиции. Кажи и кога се смениха трасетата на цялата инфраструктура по трасето на 1МД. Кажи кога бе готово депото на метрото в Обеля. Бахти смешниците !!! КАЖИ КОГА БЕШЕ ПУСКОВИЯ СРОК НА 3 МД и ЗАЩО СИМЕНС НЕ ВИ ПРИЕМАХА ТРАСЕТАТА!?!?!?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Аз не търся информация от БТВ и ПИК, които са едно и също - средства за ДЕЗИНФОРМАЦИЯ! Да ме караш да вярвам на инфо от Канна Рачева е същото, като да вярвам на инфо от Недялко Недялков :D
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Едната разлика е че тогава България е отивала към 10 милиона а сега се движим към 6 милиона със застаряващо население. Другата е че съвременните автомобили нямат нищо общо като сигурност с тези преди 40 години. И да беше дал линк към тия данни за да знаем че са верни.
Ако ГЕРБ бяха строителна фирма, да кажем че са свършили някаква работа. Естествено, че ще строят. От всеки управляващ се изисква. Нещо друго да са направили???
Не, не са... само че за да си купиш, се изискваше специално разрешение. Чичо ми работеше в Либия и имаше парите да си купи, но не му разрешиха... :)
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Все пак, преди да си сипя в 5.00 едно узо, да ти препоръчам да не говориш глупости. Да сравниш пик с бтв е обидно за интелигентността даже на средно шимпанзе. Някой път от опорки даже интелигентни хора - а на такъв приличаш, изпушват. Не говори щуротии, моля, тук има достатъчно идиоти.
Ама как, що да вярваш на гост който е от "Института за пътна безопастност", ти си знаеш повече. За Канна Рачева и малките деца разбраха за какво става въпрос и че всичко беше пропаганда в стил пик, с който очевидно все пак си запознат. Бтв и пик били едно и също, да бе да :). Мария Цънцарова е истински журналист докато недялко не бих го нарекъл дори човек.
Кмете, Сименс по договор имат 6 месеца тестване на автоматиката, защото за разлика от 40 годишните таралясници които в момента обновяваме, те могат да се движат и автономно.
В София от преди изборите се тестват метровлаковете и се движат но без пътници. Има разлика от срок на завършване и пускане в експлоатация.
Знам много добре кога пуснаха метрото в София Около 5 км с 5 станции от Сливница до Опълъченска ги пуснаха през 1998 година , почти 10 години след комунистите През 2012 година имаме около 15 километра Тоест за 14 години напредваме с още десетина километра И от 2012 до края на 2020 , за 8 години около 30 км метро
Ами ти си пристрастен и предпочиташ да те лъжат едните, вместо другите :D Това е твое право и е гарантирано от Европейската конвенция за защита правата на човека и основните свободи :) Аз предпочитам да съм по-селективен в източниците си.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
България никога не е стигала 10 милиона, даже и 9 не е успяла за малко. Защото има едни изселвания масови към Турция , а след отварянето на границите и падането на комунистите между 1990 и 2000 година над милион са напуснали България. Много преди да ги има ГЕРБ
Не , въобще не лъжа Даже сега ще ви дам стряскащи години с много загинали в катастрофи.
1982 година - 1229 починали в катастрофи в България, а рекордна в отрицателен смисъл е 1990 година с 1527 починали. Тогава милиционерите явно са се крили и скатавали, защото не са знаели какво ще им се случи след падането на комунистите от власт.
До коментар [#26] от "bruno__dante":май коментар без Ристю нямаш... такова ли е заданието, за да има заплащане? :) :) :) На чистачката в офиса и заплатата й е около 900лв - ще се цаниш ли?
А доколкото знам 88ма година България е на 25то място в света по БВП, 2015та е на 81во сега май сме седемдесет и някое. Да им имам и прехода на герберите и другите преди тях. Вместо да надградят където могат и да променят само необходимото, те окрадоха каквото можаха а доста неща като здравеопазване и образование промениха към по-лошо. Не се заблуждавайте от магистралите на бойко, пътната мрежа като цяло в момента е по-лоша, поне 95 процента от нея. То в тая държава не са само 2-3 магистрали и 2-3 първокласни пътища.
Както и горе споменах за цена се говори, 1 км магистрала в България е по скъпо отколкото 1 км в Германия. Колкото до качеството, ние си го знаем. На шестия месец вече има дупки и коловози и слагат знаци с ограничения 80-90 по магистралите.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
svetlio_rm
Рейтинг: 354 ВеселоЕврика..
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Павел
Рейтинг: 233 НеутралноАко нямаше протести и наближаващи избори щяха да си го откарат това строителство поне още година - две. Класически modus operandi на ГРОБ ;(
3biri
Рейтинг: 104 НеутралноМалеееее. Представям си по Александър Малинов какво чудо е!
zo
Рейтинг: 971 НеутралноНадлез или мост?
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Камен
Рейтинг: 1119 НеутралноКак точно с Южната Дъга ще се облекчи връзката между Тракия и Струма?
Колкото и да разширяват част от трасето, ако ще 10 ленти да го направят, като минеш ОМВ на Бъкстон влизаш тапата. От Никола Петков до Люлин е с 1 лента. Пропуска примерно 1000 коли на час. Останалото трасе ако ще да пропуска 10000 коли на час, пак ще минат само 1000 по целия участък - това е.
Ще облекчи тези, които карат примерно от Горубляне до Бул. България, и други локални участъци. Така че пак е нещо. Но докато не се изгради цялото Околовръстно, удобна връзка Тракия-Струма няма.
Черноморец
Рейтинг: 295 НеутралноСилно !
Минавам там често, ще се отпуши трафика м/у Горубяне и Лозен на околовръсното.
както казва Бат бойко - видими резултати !
boevbisser
Рейтинг: 2743 ВеселоАйде, изчака ни се чакалото. Сега ако може и Струма и Хемус да пуснат до 5 години, пък и останалата част от околовръстното - от Бояна до магистрала Люлин на първо време.
С това темпо не децата ни, а внуците ще могат да минат през България по магистрали.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
kondio_savov
Рейтинг: 246 НеутралноМост - обикновено се визира съоръжение над река
виадукт - мостова конструкция, обикновено над суха повърхонст, напр. дере
надлез - над друг път
Hogfather
Рейтинг: 8 Разстроено"...С новото трасе на Софийския околовръстен път ще се осигури връзка между автомагистралите "Струма" и "Тракия"..."
Това щеше да звучи вярно, стига да го нямаше участъка край Бояна и къстовището с Борис 111, където са най-жестоките тапи... :/
bruno__dante
Рейтинг: 784 Веселонема страшно
иде Ристьо Пинокиев премиер!
с ногу сбрани сивита от Орлов мост
за министри
ша ви пущи магистралите за нула време
Z Z
Рейтинг: 43 НеутралноФайдица, щом не е готов целият участък чак до Лозен..
neut
Рейтинг: 515 Неутрално"Инвестицията е за 142,7 млн. лв. с ДДС и е от републиканския бюджет."
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restКолко ли са реално вложените пари и какво е "спестено"
und16569194
Рейтинг: 212 НеутралноМного се разработиха
und16569194
Рейтинг: 212 НеутралноДо коментар [#15] от "neut":
Важното е да се доусвои каквото още може
bruno__dante
Рейтинг: 784 ВеселоДо коментар [#15] от "neut":
па не знайш ли?
сичко окрадено у чекмеджето на Баце
устафкъ и затворъ )))
und16569194
Рейтинг: 212 НеутралноВинаги като им се заклати стола и стават работоспособни.
tulup
Рейтинг: 1912 НеутралноДо коментар [#7] от "Камен":
Не ме търсете преди обядТам едни още по-умни управляващи позволиха да се позастрои и е доста сложно (и скъпо). Дано все пак един ден стане, както и целият Тодор Каблешков (до Ринг Мол). Смешно е 3 км ключов булевард да се обещава за поне пети път на избори за кмет. Вярно, че има някакви проблеми с отчуждаване, ама това са вече сигурно 15 години
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноВсъщност е така, но доколкото знам там има много по-тежки проблеми с отчуждаването на земите за строителство... И преди някой да гракне, че Баце е виновен, да си провери първо инфото, че не ми се отговаря на информация, получена от Канна Рачева :D При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
und16569194
Рейтинг: 212 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "bruno__dante":
И какво му липсваше на Бацето ти да го построи до сега? Пари? Или строителни работници?...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 ВеселоДо коментар [#13] от "bruno__dante":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Бойко как и къде ги събираше бе мамин ?
und16569194
Рейтинг: 212 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "Чимиджимичамиджоми":
Айде да не говорим за земи. Как ги ,,отчуждиха”за Доган?
boevbisser
Рейтинг: 2743 ВеселоДо коментар [#13] от "bruno__dante":
Абе който ще да е премиер, да финишира това магистралостроене най-накрая.
Поне на мен ми омръзна да чакам.
А пък ти - стой си на село, ако не ти трябва магистрала, гледам, че пишеш, че те са за нас.
Мислех, че са за всички.
bruno__dante
Рейтинг: 784 ВеселоДо коментар [#23] от "КМЕТ В СЯНКА":
епа питай Ристьки и Трайчу Тр как ги е събирал
tulup
Рейтинг: 1912 НеутралноДо коментар [#21] от "Чимиджимичамиджоми":
Не ме търсете преди обядТе проблемите са финансови - земята скъпа (по пазарни цени), а общината не чак толкова богата. И се опитва да изнуди собствениците на земи, през които минават улици, да ги дарят половината за да получат разрешителни за строеж за другата половина. И за да сработва тази схемичка, трябва собствениците да чувстват безнадежност за това един ден да им я откупят и за това гледат никъде да не купуват за да не видят останалите, че има надежда.
und16569194
Рейтинг: 212 НеутралноКолко ли време ще изкара този път преди отново да ни се наложи да го ремонтираме?
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноТочно за такава "информация" говорех... Кой е отчуждавал земи за Доган? Или просто трябва да напишеш нещо...?
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
und16569194
Рейтинг: 212 НеутралноДо коментар [#29] от "Чимиджимичамиджоми":
Питай Баце ти
und16569194
Рейтинг: 212 НеутралноДо коментар [#29] от "Чимиджимичамиджоми":
Десет гОдин той скита се бездомен... да ,,отчуждава”...
und16569194
Рейтинг: 212 НеутралноДа взимат пример от Доган как се строи!
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноИ тук ще се съглася, но кучето е заровено много по-отдавна, през 2001 година с приемането на ЗУТ... Сега просто се е разсмърдяло от заровеното куче, както и смърди от доста други законодателни трупове! При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
und16569194
Рейтинг: 212 НеутралноДо коментар [#33] от "Чимиджимичамиджоми":
Законодателните трупове са в НС!
tulup
Рейтинг: 1912 НеутралноДо коментар [#33] от "Чимиджимичамиджоми":
Не ме търсете преди обядДа, този уникален модел не е от вчера и ако беше мислено навреме щеше да е много по-евтино да се реши отколкото сега, но все пак е крайно време нещо да се направи
hope
Рейтинг: 2766 НеутралноА от “Пушкин” до “Борис” кога?
Любовта ще спаси света!!!От Драгичево до Паметника Левски, през Южната дъга е по-пряко с 22 км., отколкото по магистрала Люлин и Царица Йоана. По-бързо също, ако не е в час пик.
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноТрети път ще се съглася, но с уговорката, че е далеч по-добре да си законодатекен труп в НС, отколкото политически труп на възлово кръстовище :D
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
boevbisser
Рейтинг: 2743 ЛюбопитноДо коментар [#33] от "Чимиджимичамиджоми":
Доколкото съм чувал, големите покупки на земя около околовръстното е стартирало още в началото на мандата на Софиянски - 1994-1995 г. Сделките са правени предимно от хора с вътрешна информация, знаещи, че рано или късно държавата ще изкупи тези земи. Не в 100 % от случаите казусът е такъв, но в повечето - със сигурност.
Petleshev
Рейтинг: 2430 НеутралноДо коментар [#9] от "boevbisser":
Бивш tww09306483.Ако ни управляваха хора с малко мозък в главите, досега основните ни пътни проблеми да са решени...! Всички са се вторачили в няколко магистрални отсечки и са решили, че са някаква панацея. В същото време, втори и трети клас пътна мрежа е оставена в Божиите ръце. Първокласната се кърпи и поддържа по начин, който буди основно недоумение. Никой досега не е дал смислен отговор на въпроса, защо толкова години най-натоварените участъци не се превърнаха в скоростни пътища, за да няма толкова катастрофи и да се облекчи трафика?!
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноСъгласен! ЗУТ е чудовищно зло, но на никой не му стиска да го промени... Твърде много и различни интереси ще изплуват, ако разровят кучето. При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
мики маус
Рейтинг: 1751 Неутрално“С новото трасе на Софийския околовръстен път ще се осигури връзка между автомагистралите "Струма" и "Тракия", ще се улесни транзитният трафик от магистрала "Европа" и връзката с граничните пунктове с Турция “
Дааа, казали са мъдрите хора “чукча писател, не читател”!
То бива писане и мазане, ама това на нищо не прилича!
Абре, интелигенти, нали за транзитния трафик има Северна тангента финансирана от ЕС, а за локалния трафик е южната дъга между младост и голрунляне и се финансира от бюджета!
Срам ме е да чета тъпотиите на прес офиса на АПИ препечатвани без грам мисъл!
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноДо коментар [#38] от "boevbisser":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Потвърждавам! И затова адски бързаха да го приемат в края на мандада на онова НС. Беше първостепенен приоритет.
Yomega
Рейтинг: 692 НеутралноДо коментар [#26] от "bruno__dante":
май коментар без Ристю нямаш... такова ли е заданието, за да има заплащане? :) :) :)
На чистачката в офиса и заплатата й е около 900лв - ще се цаниш ли?
deaf
Рейтинг: 2209 НеутралноДо коментар [#35] от "tulup":
До коментар [#33] от "Чимиджимичамиджоми":
Има ли закон принуждаващ собствениците да продадат на комунистката Фандъкова земята си?
Има ли друга опция - заменка с друга земя?
boevbisser
Рейтинг: 2743 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "Petleshev":
Правят каквото могат - и за гражданите, и за себе си. Това е положението. Чудеса стават само в приказките.
Хи-хи
Рейтинг: 1568 НеутралноДо коментар [#21] от "Чимиджимичамиджоми":
Що бе? Нали сме пазар. Шопите много искат - да им строят с бюджетни пари, да им се отчуждава бързо евтино и лесно, цяла БГ да отглежда деца, които бягат в Шопия.... Това, че е претъпкано и гадно в Шп - хак да им е на тамошните...
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноИма ги и двете, но проблемът е, че процедурите са толкова дълги и скъпи (и за двете страни), че никой не иска дор да ги стартира. И пак говоря и за ДВЕТЕ страни. Най-вероятно ще се стине до строителство път на колони, което е адски скъпо и непрактично конкретно за този случай. И този проблем ще се стовари на ВСЕКИ кмет на София, независимо от партия, пол и занятие
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Petleshev
Рейтинг: 2430 НеутралноДо коментар [#37] от "Чимиджимичамиджоми":
Бивш tww09306483.Пита се: Докъде я докарахме със законодателните трупове в НС? И после се сърдим, когато ни изобразяват държавата като кенеф...!
N I K E
Рейтинг: 264 НеутралноЕкстра..... тъкмо ще има какво да се блокира....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#45] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Нищо не правят. Това е проблемът. Трасето е проектирано още преди повече от 45 години.
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноОтговорът е прост - докато алтернативата е друг политически труп, труповете в НС ще си стоят бетонирани... Така или иначе е морга, защо да сменяме труповете? Сега ще гледаме как едно зомби (в ролята - Трифонов) наказва другите зомбита за това, че са зомбита :D
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
001
Рейтинг: 406 ЛюбопитноЧета коментарите и отново 90% оплюване и негативизъм.
Само и само за да оплюеш, а няма да кажеш, че 40 години в този участък е имало 2 ленти за движение и задръствания с километри, а сега ги правят 10. 40 години е нямало осветление и тротоари там, вече ще има.
Трудно е да признаеш, че и участъка от Младост до Булевард България беше с по 2 ленти и светофар до светофар, а откакто го направиха 10 лентов път се напълни с нови офиси и инвестиции. Икеа дали щеше да си построи магазина, ако имаше 2 ленти
Petleshev
Рейтинг: 2430 НеутралноДо коментар [#40] от "Чимиджимичамиджоми":
Бивш tww09306483.И що никой не смее да пипне ЗУТ?! Я гледай, ГЕРБ написаха за една седмица нова Конституция на коляно, та един ЗУТ ще им се опре? Освен това са и много чевръсти когато трябва да променят изборно законодателство или да гласуват промени в Закона за хазарта. Обаче стане ли въпрос за ЗУТ, много сложно било...! И въобще тоя ЗУТ се оказва спирачка за едни, но пък улеснява други хора. Например такива, които строят хотели под формата на подпорна стена. В същото време правят други на луди, които искат да си направят семейна къща. И няма сила която да обясни, защо процедурата за строеж на небостъргач е същата, каквато и ако си строиш къща от 200 квадрата за семейни нужди?!?
001
Рейтинг: 406 ВеселоДо коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":
То и метрото беше започнато през 1970 година, ама в края на 1989 година София имаше 00 километри метро.
Голяма проектиране и строителство е паднало.
Почти като в Белград.
И те понеже са другари през 1964 са проектирали метро , а през 2020 година имат 0 километра, а София почти 50 и всичките построени след комунистите.
boevbisser
Рейтинг: 2743 ВеселоДо коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":
Абе не е като да не правят, но темпото е ужасно бавно - къде от некадърност, къде от крадене, къде от комбинация межуд двете.
Дано доживеем.
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноДо коментар [#53] от "Petleshev":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Не ме нападай мен - аз съм един от най-яростните врагове на ЗУТ. 20 гонини ще станат, откакто това изчадие функционира, 7 правителства... Никой не го пипна в същността му, само го правеха още по-удобен.
Баличея
Рейтинг: 700 НеутралноУдобна връзка Тракия - Струма има и тя е през Северната тангента.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноА беше ли наистина нужно да се затваря околовръстното за 3 месеца и хора да чакат по 2 часа на това кръстовище за Самоков? Не можеше ли да се строи без да се затваря изцяло такъв основен пътен възел или сме на принципа така е по лесно а хората покорно ще търпят. И това не е единственото място с безумно дълги затваряния. Но ганьо тия неща ги търпи, е може да изпсува на първия час докато чака ама толкова. От друга страна 2-3 затворени кръстовища заради протести, които искат да променят точно този некомпетентнен и корумпиран начин на управление са най-големия проблем за ганьо.
N I K E
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ебре кмете....
Май ти плащат не теб да цвъкаш минуси и негативни коментари..
realguru
Рейтинг: 2351 НеутралноДо коментар [#52] от "001":
Нема те разбрет. За протестърите всичко трябва да е готово вчера, още преди да си помислят и трябва да е готово. :)
И ако случайно се направи, то е некачествено, калпаво и не е планирано като хората и никой няма да го ползва щото не планирано като хората. :)
realguru
Рейтинг: 2351 НеутралноДо коментар [#58] от "Billy Pilgrim":
Че ти обясниме. Начи като затворят нещо за ремонт. След това като го отворят става по-хубаво. :)
А като протестърите затворят някое кръстовище заради протест - никой не дава гаранция че след това ще стане по-хубаво.
Или "трай баби за хубост" е за предпочитане спрямо " трай коньо за зелена трева" :)
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#52] от "001":
Преди 40 години в държавата имаше 15 пъти по малко автомобили. Гроб строи мудно, некачествено и некомпетентно като затварят пътищата както им е кеф без никаква мисъл за последствията за хората от тези затваряния. Няма как да спра да посочвам безумното затваряне на красно село за 3 ГОДИНИ, заради един подлез. Бул. Монтевидео в Овча Купел стои затворен вече втори месец заради участък от я има я няма 100 метра. Миналата седмица Борис Бонев се включи от ремонта на Тодор Каблешков където едни 10тина работници се мотат цял ден без да вършат нищо, въпреки че сроковете за извършване на ремонта отдавна са изтекли. Модела на строене на герб е с "наши" фирми, които се мотаят ненужно дълго просто за да се намират на работа. Някой чувал ли е че 1 км магистрала в България излиза по-скъпо отколкото 1 км в Германия, да ни е честито. С герб на власт толкова.
realguru
Рейтинг: 2351 НеутралноДо коментар [#62] от "Billy Pilgrim":
ГЕРБ строи най-бързо от всички останали дето са били на власт :)
Това че строят бавно, мудно, бла, бла - няма с кой да ги сравниш.
Като дойдат ДБ и Ристето, тогава ги сравнявайте. :)
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#61] от "realguru":
Ами аз ще ти го обясня още по-просто. Като се затворят тия кръстовища за протести после като се отворят хем ще ти е по-лесно щото ще минаваш от там хем ще са те освободили от некомпетентното, просто и корумпирано правителство на герп. С ремонтите на герп като ги пуснат след 2 години пак ще ти го затворят щото ще ремонтират пак ако не го ремонтират то ще стои с дупки. Ако някой е минавал по ботевградско от хемус към северната тангента знае за какви дупки става въпрос при влизането от ботевградско към тангентата, а не беше правено никак отдавна.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#63] от "realguru":
Какво са построили "бързо"? Те дори пътната мрежа изградена преди 60 години не могат да поддържат. 95 процента е трагедия.
Petleshev
Рейтинг: 2430 НеутралноДо коментар [#52] от "001":
Бивш tww09306483.Що? Ти какво друго очакваш? ГЕРБ доразвива и усъвършенства централизацията наследена от социализма. Тоест, всичко да се изсипва в София. За другите, каквото и ако остане. Защо трафикът там е безумен?! Ами защото София мина 2 милиона и всичко продължава да се концентрира там.
001
Рейтинг: 406 ВеселоДо коментар [#62] от "Billy Pilgrim":
И защото така .
През разцвета на другарите през 1980 година при над 8 милиона население е имало 15 пъти по-малко коли.
Да не би защото за един москвич или жигула се е чакало 5 години.
Правиш вноските и след 5 години ти дават жигулката, защото нямаш право да си купиш боклук правен на запад.
За 45 години комунистите си направиха на Тошо магистралата до Правец и Тракия е направиха до Пловдив.
Баце за 10 години има повече километри магистрали от другарите за 45 години
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#63] от "realguru":
И да добавим нещо важно. Магистрала тракия, гордостта на герб и брошката на борисов е най-опасната и смъртоносна магистрала в ЕС, факт. Който не вярва да провери.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#67] от "001":
Все едно да питаш защо 1980та не сме имали мобилни телефони или интернет по домовете. Няма как да сравняваш по този начин различни исторически периоди. Може да се сравняваме само с други държави в този исторически момент. Факт е че вече 10 години сме твърдо на дъното на ЕС и не само това ами дистанцията от предпоследния се увеличава. Гарантирано от герп.
001
Рейтинг: 406 НеутралноДо коментар [#68] от "Billy Pilgrim":
Леко с фактите, защото има статистика и ще се изненадаш, че преди 40 години при много по-малко коли в България, са умирали повече в катастрофи.
Да, тогава е нямало нет , а в работническо дело не са писали колко загиват по пътищата на България, ама в архивите на милицията са останали данните.
И тогава годишно в България са умирали в катастрофи по средно над 900 човека, а сега умират между 600 и 700 човека
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноНе магистралата, българската простотия, несъобразяването със законите и желанието да караш с 300 при ограничение 140 е най-смъртоносното в Европа. И който и да дойде на власт нищо няма да промени... Но виждам, че някой те е програмирал какво и как да пишеш :D При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#70] от "001":
Прочети ми предния коментар. Коректното съпоставяне е само със настоящия исторически момент и настоящото технологично развитие при автомобилите. Не чета архивите на милицията, това е за вас милиционерите. Ако трябва да сравняваме с друг исторически период нека видим как стоим с демографията. С това управлени до 50 години няма да останат българи.
boevbisser
Рейтинг: 2743 ВеселоДо коментар [#63] от "realguru":
Така е, ако се сравнява с останалите, а те повечето и нищо не построиха, Герб строи по-бързо. Ами ако се сравнява с останалите в Европа?
Хърватия направи 390 км. магистрала за няма 5 години - преди повече от 10 г., сега преминаващите плащаме като попове, а туризмът им цъфти, Сърбия, която не е член на ЕС, също строи видимо по-бързо от нас, при това частично с български фирми.
Ето затова сме на дъното в Европа - щото Боко се сравнява с останалите тук, а клетите избиратели кимат и му се радват.
Сравненията с останалия свят обаче не са в негова полза.
Това е истината.
Весела вечер на всички.
001
Рейтинг: 406 ЛюбопитноBilly Pilgrim,
Специално за теб се разрових за статистика починали в България в катастрофи през годините.
Статистика има от 1971 година и тогава починалите са били 1121 човека
През 1981 година са 1219 човека
През 1991 година 1114 човека
През 201 година са 1011
През 2011 година са 657 убутите по пътищата на България
Разлика виждаш ли
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#71] от "Чимиджимичамиджоми":
Напротив, говоря точно за качеството на магистралата. Който се интересува нека погледне в сайта на бтв гостите от тази сутрин по случай скорошния инцидент с обърнал се тир и загиналите хора. В Германия на много места по магистралите няма ограничения.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#54] от "001":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Много говориш ама нищо не знаеш. Я кажи кога се направиха отчуждаванията по Т.Александров.
Кажи и кога се доставиха първите композиции.
Кажи и кога се смениха трасетата на цялата инфраструктура по трасето на 1МД.
Кажи кога бе готово депото на метрото в Обеля.
Бахти смешниците !!!
КАЖИ КОГА БЕШЕ ПУСКОВИЯ СРОК НА 3 МД и ЗАЩО СИМЕНС НЕ ВИ ПРИЕМАХА ТРАСЕТАТА!?!?!?
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноДо коментар [#75] от "Billy Pilgrim":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Аз не търся информация от БТВ и ПИК, които са едно и също - средства за ДЕЗИНФОРМАЦИЯ! Да ме караш да вярвам на инфо от Канна Рачева е същото, като да вярвам на инфо от Недялко Недялков :D
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#74] от "001":
Едната разлика е че тогава България е отивала към 10 милиона а сега се движим към 6 милиона със застаряващо население. Другата е че съвременните автомобили нямат нищо общо като сигурност с тези преди 40 години. И да беше дал линк към тия данни за да знаем че са верни.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#67] от "001":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Никога не са били забранявани западните коли. Абе ти верно ли си толкова.... !?!?!?!
001
Рейтинг: 406 НеутралноКолите през 1980-1990 година въобще не са били лукс
Автомобилостроенето в Европа след втората световна се развива доста бързо, а след 1970 година е в разцвета си.
Разликата е че в България тогава е можело основно руски боклуци да се купуват и трабант и вартбург от ГДР
Ivailo Ivanov
Рейтинг: 20 НеутралноИ десет южни дъги да направи - пак оставка!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#59] от "N I K E":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Имам право на до 10 -15 но не повече от 20-25 минуса на всеки коментар. Други "умни" въпроси имаш ли !?!?!?
kng06552004
Рейтинг: 246 НеутралноАко ГЕРБ бяха строителна фирма, да кажем че са свършили някаква работа. Естествено, че ще строят. От всеки управляващ се изисква. Нещо друго да са направили???
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноНе, не са... само че за да си купиш, се изискваше специално разрешение. Чичо ми работеше в Либия и имаше парите да си купи, но не му разрешиха... :) При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
boevbisser
Рейтинг: 2743 ВеселоДо коментар [#77] от "Чимиджимичамиджоми":
Все пак, преди да си сипя в 5.00 едно узо, да ти препоръчам да не говориш глупости.
Да сравниш пик с бтв е обидно за интелигентността даже на средно шимпанзе.
Някой път от опорки даже интелигентни хора - а на такъв приличаш, изпушват.
Не говори щуротии, моля, тук има достатъчно идиоти.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#77] от "Чимиджимичамиджоми":
Ама как, що да вярваш на гост който е от "Института за пътна безопастност", ти си знаеш повече. За Канна Рачева и малките деца разбраха за какво става въпрос и че всичко беше пропаганда в стил пик, с който очевидно все пак си запознат. Бтв и пик били едно и също, да бе да :). Мария Цънцарова е истински журналист докато недялко не бих го нарекъл дори човек.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#70] от "001":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Защото ЛЪЖЕТЕ със статистиката милиционерите.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#84] от "Чимиджимичамиджоми":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Кой бе смешник. Никакво разрешение не се искаше ако имаш доларите. Сума ти народ от махалата си докараха западни коли.
001
Рейтинг: 406 ВеселоДо коментар [#76] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кмете,
Сименс по договор имат 6 месеца тестване на автоматиката, защото за разлика от 40 годишните таралясници които в момента обновяваме, те могат да се движат и автономно.
В София от преди изборите се тестват метровлаковете и се движат но без пътници.
Има разлика от срок на завършване и пускане в експлоатация.
Знам много добре кога пуснаха метрото в София
Около 5 км с 5 станции от Сливница до Опълъченска ги пуснаха през 1998 година , почти 10 години след комунистите
През 2012 година имаме около 15 километра
Тоест за 14 години напредваме с още десетина километра
И от 2012 до края на 2020 , за 8 години около 30 км метро
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноДо коментар [#86] от "Billy Pilgrim":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Ами ти си пристрастен и предпочиташ да те лъжат едните, вместо другите :D Това е твое право и е гарантирано от Европейската конвенция за защита правата на човека и основните свободи :) Аз предпочитам да съм по-селективен в източниците си.
001
Рейтинг: 406 ВеселоДо коментар [#78] от "Billy Pilgrim":
България никога не е стигала 10 милиона, даже и 9 не е успяла за малко.
Защото има едни изселвания масови към Турция , а след отварянето на границите и падането на комунистите между 1990 и 2000 година над милион са напуснали България.
Много преди да ги има ГЕРБ
Чимиджимичамиджоми
Рейтинг: 1132 НеутралноИстински протестер! Браво!
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#92] от "001":
Така е, герп просто затвърдиха тенденциите и то стабилно ги затвърдиха.
001
Рейтинг: 406 ЛюбопитноНе , въобще не лъжа
Даже сега ще ви дам стряскащи години с много загинали в катастрофи.
1982 година - 1229 починали в катастрофи в България, а рекордна в отрицателен смисъл е 1990 година с 1527 починали.
Тогава милиционерите явно са се крили и скатавали, защото не са знаели какво ще им се случи след падането на комунистите от власт.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Ваксиниран Петърчо
Рейтинг: 937 ВеселоЕ, същото като с едни други тролове, дето не публикуват пост без Баце.
Ама всеки си вижда т'ва дето го вълнува, знаеш как е... 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев
Ivan Stoev
Рейтинг: 335 ВеселоНещо за цена и качество говори ли се?
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#92] от "001":
А доколкото знам 88ма година България е на 25то място в света по БВП, 2015та е на 81во сега май сме седемдесет и някое. Да им имам и прехода на герберите и другите преди тях. Вместо да надградят където могат и да променят само необходимото, те окрадоха каквото можаха а доста неща като здравеопазване и образование промениха към по-лошо. Не се заблуждавайте от магистралите на бойко, пътната мрежа като цяло в момента е по-лоша, поне 95 процента от нея. То в тая държава не са само 2-3 магистрали и 2-3 първокласни пътища.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#98] от "Ivan Stoev":
Както и горе споменах за цена се говори, 1 км магистрала в България е по скъпо отколкото 1 км в Германия. Колкото до качеството, ние си го знаем. На шестия месец вече има дупки и коловози и слагат знаци с ограничения 80-90 по магистралите.