
© Агенция
Експерти от Института по пътна безопасност откриха пропуски в ремонтиран преди дни участък от магистрала "Тракия", обновяването на който струва повече от изграждането на отсечката. Става въпрос за първите 12 километра от общо 52, намиращи се между разклоните за Чирпан и Стара Загора.
В четвъртък приключи работата в посока Бургас на отсечката между пътните възли "Белозем" и "Оризово", като сега върви обновяване на платното в обратната посока.
Във вече ремонтирания участък от Института за пътна безопасност откриха, че липсват канавки за отводняване. Това може да доведе до задържане на вода върху платното и да доведе до аквапланинг. Що се отнася до положеният асфалт, експертите смятат, че при него няма неравности. Доволни са и от поставените мантинели, знаци и маркировка.
Ремонтът на магистрала "Тракия" от разклона за Чирпан до разклона за Стара Загора струва 89 млн. лв. на посока, а не както беше обявено преди година - 60 млн. лв. Това прави около 1.7 млн. на километър за посока при средно 1.35 млн. лв. при изграждането на участъка.
Сега се работи по част от магистрала "Тракия", строена между 1995 и 2000 година. След това предстои обновяване на участък, пуснат в експлоатация през 2007 година.
Изпълнител е държавната компания "Автомагистрали", която за година получи поръчки за над 4 млрд. лева за изграждане на нови пътища и ремонт на стари.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноИма ли учудени ???
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Reggie
Рейтинг: 580 НеутралноСега ще ни обяснят, че ще ги правят заедно с оставащите килиметри. Тъпи сме и не разбираме.
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1228 ВеселоАсфалта, се мери чашка по чашка, всичко е изчислено, да бъде възможно най икономично и да се освободят възможно най много средства :)))
Пък и ако изглежда ново, хората си мислят, че е качествено, то като санирането :)))
Докато има римски пътища и мостове, по които минават камиони, ние модерните хора, още не можем да направим път, които да издържи повече от 5 години :)))
nema_labavo
Рейтинг: 2024 НеутралноЛиипсват канавки за отводняване, щото и преди не ги е имало или са заличени от ремонта?
pafaka22
Рейтинг: 942 Неутрално"Във вече ремонтирания участък от Института за пътна безопасност откриха, че липсват канавки за отводняване"
Парите не са стигнали.
StandBy
Рейтинг: 533 НеутралноТройно надценено и пак оплескано... някой да се учудва?!?
Искате ли още от същото?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ivan Stoev
Рейтинг: 604 ВеселоНе може да бъде :)))
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#4] от "nema_labavo":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Вероятно!!!
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1228 ВеселоДо коментар [#5] от "pafaka22":
Модерното правене на пътища в България е аналог на българина..
Отвън изглежда добре... Отвътре е грозен :)) Каквито хората, такива и пътищата :))
Ако хората нямат ценностната система да искат нещата да са честно и качествено направени, парите никога няма да стигат :)))
Обиждайте се, защото хубавите, лоялните, честните хора са много малко в тази страна :)) А и всеки пирон, които стърчи се набива на всичкото отгоре :))
Каквито хората, такива и пътищата, каквито хората, такава и държавата :)))
Dimiter Monev
Рейтинг: 1873 НеутралноВероятно и неексперти ще открият.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#7] от "lz2":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Абе понеже си от остриетата и виден корифей, може ли един въпрос за пътищата?
Клюводървец
Рейтинг: 1112 НеутралноБраво на Дневник,за тази информация.Няма фирма в РБ,а и по света която да не икономиса някой,лев,евро,долар от обществена поръчка.Трябва да има контрол,и медиите са задължени да са на първа линия.
Ръй! Ръй!ТРАБАНТ
Рейтинг: 171 НеутралноЗа съжаление се знае, че пътното строителство не е от силните страни на българите! Единствената възможност е в контрола над целия процес- от проектирането до завършването и задължително това трябва да е възложено на чужди компании с доказан авторитет в бранша! Без подизпълнители в тях!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Dariya Koleva
Рейтинг: 3071 ЛюбопитноВъв вече ремонтирания участък от Института за пътна безопасност откриха, че липсват канавки за отводняване.
___________________________________________
Какви канавки, магистралата е в равнина, цялото платно е вдигнато поне 1 метър над нивото на равнината с насип!
Личи си много добре на снимаката!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#16] от "Dariya Koleva":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А нещо за мантинелите, КОИТО ГИ НЯМА ще ни осветлиш ли другарко?
И понеже Лз тът ти се скри да те питам ли нещо теб щото си много учена?
edin drugii
Рейтинг: 2574 НеутралноЩе ги оправят при следващия ремонт , ще дадат пак 60-70 милиона ,за да имат хората работа бе .
Boris Gaganelov
Рейтинг: 470 Неутрално"Страхотно"...пак ще има жертви и пак ще ги пишат "Несъобразено шофиране с пътните условия"
А ти Ванга да си - няма да очакваш река по средата на магистралата.
боЕко е радост.
Добре ли е? А?
Много е добре на 500 километра под санитарния минимум.
Храбър
Рейтинг: 3692 НеутралноЗа още пари.
Нали? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Dariya Koleva
Рейтинг: 3071 ЛюбопитноЩе ти дам пример с мантинели и защо е понякога добре, че ги няма!
Преди 2 години две семейства се прибираме за лятна отпуска от Германия. След тунела виждаме, че предната кола на едно приятелско семейство прави леки криви залитания по пътното платно.
Спряхме ги на един паркинг и предложихме почивка. Ама до Пловдив са само 50 км беше отговорът! Добрепродължихме, само след десетина километра колата се стрелна надясно и се преземи в нивите до магистралата.
Щетите малки, в сравнение ако има мантинела. Освен това мантинелата връща загубилата управление кола отново на пътното платно, а ние отзад току виж сме се натресли в тях!
Та такива ми работи кмете, питай патило!
1107
Рейтинг: 902 НеутралноТо задължително трябва да има отпуски при ремонта! Иначе как ще се се направи довършващ ремонт на извършеният ремонт, който ще струва два пъти повече от изграждането на нов участък в Швейцария.
Ама не е лут тоя, дето яде баницата!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#21] от "Dariya Koleva":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А да ти кажа ли другарко колко хора ЗАГИНАХА на Тракия поради липса на мантинели или корозирали такива?
Та такива ми ти работи другарко!!!
Virgin
Рейтинг: 2414 НеутралноЕ нали ТОЙ ни строи магистралите.
11 години се бие в гърдите с това.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#21] от "Dariya Koleva":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Да те питам ли онова въпросче не ми отговори.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
the_flea
Рейтинг: 1296 НеутралноИ аз това да попитам.....Ако снимката е от същия участък, канавките не са до банкета, а са изнесени на 10-12 метра извън платното за движение Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
Dark
Рейтинг: 2006 НеутралноВидими резултати. Толко се фали с тоя асфалт, той целия е зле
geordgeo
Рейтинг: 1471 ЛюбопитноАй дано за две-три години успеят да поправят целия участък до Стара Загора двупосочно, че после ще трябва да се ремонтира и до Нова Загора. То тая магистрала с мраморни плочи да я бяха настлали, щеше да е по-евтина от сегашното строителство, ама пък нямаше да има пари за крадене...
Petko Popov
Рейтинг: 339 Неутралноа какво ще каже евродепутатката която препоръчваше да ядем асфалт, тя ли го изяде,та сега е навълни и сега всеки 2-3год. тряба да се обновява. По магистралата Мюнхен- Берлиин е минала армията на 3 райх и е каточели сега е правена, ама немска работа. По магистралата Тракия няма свястен паркинг с течаща вода и тоалетни,трябва да бягаш в кукуруза та канавките само дето липсват.
Гавраилов
Рейтинг: 256 НеутралноТова нещо, ако се случи в Германия, до края на годината фирмите изпълнители ще бъдат с отнет лиценз, а отговорните лица ще бъдат осъдени. Но за сметка на това у нас провинилите ще си купят по един нов джип и ще си направят по още един хотел в Банско и южното черноморие за добре свършената работа.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 2918 Неутрално"Ремонтът на магистрала "Тракия" от разклона за Чирпан до разклона за Стара Загора струва 89 млн. лв. на посока, а не както беше обявено преди година - 60 млн. лв. Това прави около 1.7 млн. на километър за посока при средно 1.35 млн. лв. при изграждането на участъка."
... струва 89 млн лв. ...
Дадени са 89 млн лв!
А колко реално струва... Божа работа! Нали трябва да има и за шкафчето!
Един препатил
Рейтинг: 3217 НеутралноДо коментар [#7] от "lz2":
Правилно се ориентирате в проблема. От строителството на магистралите се краде като за световно и твърд процент от открадното се отчита лично на Бойко Борисов. Да не мислите, че чекмеджето се пълни само от Черепа? А и не сте поглеждали нито в гардероба, нито под матрака.
tacheaux
Рейтинг: 4290 НеутралноТо е все едно при приемане на многоетажна сграда да открият , че няма стълбища.
tacheaux
Рейтинг: 4290 НеутралноЗаличени са от ремонта , защото това не е обикновен ремонт , а цялостна подмяна на основата на пътното платно, което практически представлява направа на нова магистрала.
TPOTOAP
Рейтинг: 536 НеутралноПак ли тия световно неизвестни 'експерти' от световно неизвестния институт за пътна безопасност... Дежурните черни станции.
PETZL
Рейтинг: 978 НеутралноИ старата магистрала е нямала канавки.
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.https://goo.gl/maps/ge1FmEHXnH3njawd7
Сд
Рейтинг: 721 НеутралноДнес специално ходих да видя ремонта .Колите се движат по новия асфалт,а се почва ремонт в другата лента за София.Имаше заблудени коли на надлеза до Оризово ,които слизаха на затвореното платно и после се връщаха.
Димитър Мачев
Рейтинг: 359 НеутралноДо коментар [#7] от "lz2":
В главата ти тролче, трудно схващаш, какъв ти е проблема ако се изакаш, преди да си свалиш гащите, същият...
aspet
Рейтинг: 31 НеутралноЛоквите при дъжд са чара на българските магистрали.
hamiltonf
Рейтинг: 4428 Неутрално"Във вече ремонтирания участък от Института за пътна безопасност откриха, че липсват канавки за отводняване. Това може да доведе до задържане на вода върху платното и да доведе до аквапланинг. Що се отнася до положеният асфалт, експертите смятат, че при него няма неравности. Доволни са и от поставените мантинели, знаци и маркировка."
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Е, този път явно са си свършили работата както трябва, а колкото до липси на канавки, това трябваше да е констатирано още след първоначалния строеж на този участък. Пак някои са спали и икономисвали.
Корки
Рейтинг: 2680 НеутралноОт гледна точка на безопасност, най-добре е покрай магистралата да няма канавки и дървета, а храсти, които да гасят скороста постепенно.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.chudomor
Рейтинг: 660 НеутралноАз лично съм силно скептичен към този ИПБ. Гуруто им , бивш служител на КАТ ми направи странно впечатление, кога преди година предложи да се постави т.н. мантинела в осовата линия на съществуващия път в Кресненското дефиле. За да нямало опасни изпреварвания.
От идиоти отговор не чакамЗа тези , които се чудят какво му е чудното, нека ми подскажат как линейка би се придвижила до критична точка от пътя при наличието на такова "експертно " ограждение.
Kingpin
Рейтинг: 934 ВеселоИ като няма канавки-ще му направят, какъв е проблема?!
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken KeseyДо коментар [#7] от "lz2":
Нещата ще се нормализират едва когато заровят джипката дълбоко в някоя канавка, заедно с Мутрата в нея !
Маршалов
Рейтинг: 1173 НеутралноАхах, ся за едни канавки ли се хванаха, нали трябва няколко автомобила да се хлъзнат в локвите, да има още жертви, че да се оправдае следващия ремонт. Нищо че канавките вече са платени в цената на сегашния ремонт. Къде е бил контролът по времето на ремонта та, че да не е видял че няма канавки? Дръгнали са си топките по скъпи банкети и почивки на Хаваите, платени от фирмите по ремонта?
мурзилкаМаршалов
Рейтинг: 1173 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "Корки":
мурзилкаЕ добре се, прав си, да няма открити канавки - да. Ама какъв е проблема, ако са закрити канали с решетъчни капаци. Нещо като това, или поне само горната му част:
https://marmag.bg/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/8/3800150901915-xdrain-13050-_-_-_-_-1_.jpg
bat_plamen
Рейтинг: 4479 Неутрално"Майсторска работа"!На обходният път на Габрово за бъдещият тунел под "Шипка" пък няма укрепвания против свлачища!!!
Taiga
Рейтинг: 1004 НеутралноБез изненади!
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Yotce
Рейтинг: 1585 НеутралноПлатено е за цялостна подмяна, но според съобщението от АПИ са сменили АСФАЛТОВАТА НАСТИЛКА.
И, внимание, ПОДОБРИЛИ СА ВОДООТВЕЖДАНЕТО?!?
Явно точно въпросните канавки са пречели да се отвежда водата.
Нищо не се споменава за подмяна на основата на пътното платно.
Тъй като не вярвам да става дума за някаква извънземна технология, при която първо се подменя настилката, а след това основата, става дума за директна кражба на десетки милиони.
Кой знае защо, нито официалната опозиция, нито неофициалнтата се занимава с тази кражба. Явно на първите са им платили, за да мълчат, а на вторите не са им платили, за да говорят.
Ivan Ivanov
Рейтинг: 870 ВеселоДо коментар [#7] от "lz2":
споко ве,баба е виновна
pet_fire
Рейтинг: 5710 НеутралноДо коментар [#3] от "Ramon Asvalda":
++++++++++++++++++++
vassilun
Рейтинг: 4735 НеутралноДо коментар [#50] от "Yotce":
"Тъй като не вярвам да става дума за някаква извънземна технология, при която първо се подменя настилката, а след това основата, става дума за директна кражба на десетки милиони."
Точно заради това и приключиха ремонта толкова бързо! Скоро пак ще се нагъне и пак ще трябва ремонт на ремонта! Божков изчезна в Дубай, а чекмеджето трябва да се пълни!
vesselin5
Рейтинг: 839 НеутралноПладнешки гражби
svoboden
Рейтинг: 1607 НеутралноТова, че Гошо и Тошо са регистрирали сдружение Институт за пътна безопасност, ги прави експерти ли!?
val1320
Рейтинг: 650 НеутралноПрава сте ,колежке,но малоумният електорат не ги разбира тези работи,но пише ли,пише минуси и простотии!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#56] от "val1320":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Колко месеца е гаранционния срок на този ремонт?
matematika
Рейтинг: 355 НеутралноДо коментар [#7] от "lz2":
Ще му направят, ама от направеното до сега личи некомпетентността!
pli34690922
Рейтинг: 20 НеутралноБоята, която се използва за пътна маркировка е с много лошо качество и трудно може да се види през нощта, особено когато вали, това е в цяла България. Отражателите също са с ужасно качество и вероятно евтин китайски внос, който минава като 3M
Stefan Guintchev
Рейтинг: 68 НеутралноИма си правила къде се слагат предпазни огради. Тука пълно със специалисти по
пътно строителство. Поне на този участък водосборни съоръжения ще се правят
извън пътното платно и разбира се общо за строителният обект.
Boris Simeonof
Рейтинг: 15 НеутралноКакъв голям експерт трябва да си, за да откриеш, че магистралата няма канавки!!
neut
Рейтинг: 6043 НеутралноТипично по български - пак нещо недоработено и недовършено, но парите усвоени
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the resthistorama
Рейтинг: 3965 НеутралноНе знам кои експерти са открили пропуските в скъпия ремонт на магистралата, но съм убеден, че проектът за ремонта по обществената поръчка е бил приет от експерти към АПИ.
Нека думата "експерт" да не се употребява за местни "специалисти"!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#60] от "Stefan Guintchev":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Колко е гаранционния срок?
Маршалов
Рейтинг: 1173 НеутралноДо коментар [#63] от "historama":
мурзилкаЪ? Нека обществена поръчка, нали миналата година Боко даде на АПИ, не помня колко...май нещо като 1.6 милиарда безотчетно, т.е. да прави сделките за ремонти с който намери за добре, без ОП, че с тия ОП-та се губело адски много време заради обжалвания.
Тиква загубена
Рейтинг: 0 НеутралноАма как???
Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!Бойко прави инспекция....
bat_plamen
Рейтинг: 4479 НеутралноДо коментар [#59] от "pli34690922":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Независимо от "големите успехи" на ГЕРБ пътищата у нас продължават да са под всякаква критика!
Мърмор
Рейтинг: 1246 НеутралноГолемият въпрос е, защо специалистите проглеждат едва след като обекта/ремонта е приключен. Няма ли текущ надзор и контрол в хода на изпълнението? Може би е имало, но контрол по усвояването, а специалисти само са оценили щетите постфактум.
Judjuk
Рейтинг: 3530 Неутрално"Става въпрос за първите 12 километра от общо 52, намиращи се между разклоните за Чирпан и Стара Загора. В четвъртък приключи работата в посока Бургас на отсечката между пътните възли "Белозем" и "Оризово""
Белозем-Оризово не е между Чирпан и Ст. Загора. Този участък даже не е нагънат, а беше с изтъркано асфалтово покритие.
А за нагънатите Чирпан-Ст.Загора или добро или нищо.
vladimir slavchev
Рейтинг: 0 НеутралноМа естествено, че ще открият! Ако беше отишал Ристу Иванов с тротинетката, щеше да открие и кратери в асфалта. А и щом Дневник и БТВ пращат "експертите" е ясно на всички, че не е добре направено...
samoedin
Рейтинг: 4048 НеутралноАко при толкова много пари на километър при напълно равен и безпроблемен участък не можеш да направиш качествен ремонт, какво изобщо можеш тогава, освен да усвояваш едни пари ?
deutscher._
Рейтинг: 951 НеутралноВ бранша ликвидираха напълно конкуренцията , не че беше от много надеждни фирми , но все пак беше по-добре за смъкване на цените за 1 км. магистрала .
Та сега си правят какво си искат с възлагането , става по познати схеми от миналото и папото се дели знае се между кои ! !
Петър Петров
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#3] от "Ramon Asvalda":
Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.Я ми покажи римски път по който минават 44 Ромни камиони.
Петър Петров
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#17] от "КМЕТ В СЯНКА":
Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.В Испания масово се практикува без мантинели.Или от 4 възможни места - се слага само по една.Около мостовете или надлезите.
Петър Петров
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#30] от "Petko Popov":
Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.Кога е имало магистрала Мюнхен Берлин по времето на втората световна война.Измисляте си глупости на килограм.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#74] от "Петър Петров":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И за колко тона камиони са изчислени? Има ли ръждясали и изгнили мантинели?
Как сте с бабуните по магистралите - много ли ти друса камиона???
antonio_vivaldi
Рейтинг: 2625 НеутралноТова на снимката е магистрала, колкото Витошка е Шанз-Елизе.
volarok
Рейтинг: 2546 НеутралноЩе има крадене до последно.
avi29581655
Рейтинг: 69 НеутралноПрава сте, но малко като гербаджийка. В цяла Европа вече водите от магистралите се събират и пречистват. А ние сме част от Европа.
911
Рейтинг: 787 НеутралноДо коментар [#4] от "nema_labavo":
Сега ще се окаже, че поръчителят не си ги е поискал в заданието..... Мъка, мъка....
Арон
Рейтинг: 1444 НеутралноДърава на мутророби. Жалка история.
Лудият Мюмюн
Рейтинг: 0 НеутралноИ кога ще почне ремонт на ремонта????
Да забраним исляма в ЕС!naskom44
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
освен строителите които се очудват защо толкова малко други едва ли
shumkar
Рейтинг: 967 НеутралноБойко е експерт. По присвояването.