България е втора в ЕС по брой загинали в катастрофи на един милион души с 87 смъртни случая, показват данните на Евростат. Първа а Румъния, която отчита 96 жертви. __________________________________________________________
В петък следобед масово се мият коли. В петък вечер масово се превъртат гуми, преди да дойде време за чалготека. В летните петъци се бяга час по-рано от работа и "Тракия"е поле на състезание кой по-бързо ще стигне табелата на Бургас. Това са ритуали със съответните последствия.
Сръбне петък и се кАчи. Налюска се от 8 до 9 и се кАчи. Глътне хапа, бодне иглата и да подсили ефекта се кАчи. Няма никой в главата, ама и оно шофЕр се има и се кАчи.
До коментар [#2] от "Антикомунист антиГЕРП и парламентарно непредствен тъмносин седесар":
Нашият КАТ отдавна трябваше да го прехвърлят към НСИ. Нашият КАТ се занимава с регистрация на коли и всякакви други глупости, но не и да осигурява превенция и контрол в движението.
Резюмето на анализа е слабо, не съм чел анализа, а тази статия. Защо и слабо - нормално петък да са "най-много" катастрофите, предвид, че тогава трафика е по-силен,а и като гледам това най-много е с малко спрямо останалите дни. Нормално е да се видят тия катастрофи спрямо трафика, който минава по тия пътища, че да не се окаже, че магистралите са най-опасни, както и някой друг ден.
По спомен, малко по стара статистика, около 1 или 2% от тежките ПТП са след употреба на алкохол. Основната причина за ТПТП не е водача сам по-себе си, а инфраструктурата, а причината да го твърдя, че огромен и процента на самокатастрофиралите и "несъобразената скорост", което пък не е превишена скорост.
"Най-много тежки катастрофи със загинали и ранени през първата половина на тази година са ставали в петък и в часовете между 18 и 20, показва анализ на "Пътна полиция""
Аналитичното мислене на МВР с над милиард бюджет е зашеметяващо! Трябваха им 6 месеца да стигнат до тези абсолютно изненадващи изводи! Ground breaking!!
Прав си - българинът е много горд, че е взел разтоянието от "табела до табела" за еди колко си минути и един колко си секунди.
Това е израз на слаба шофьорска подготовка и слаб контрол на пътя.
Но освен санкции, трябва да има и повече разяснителни кампании, за да се разбере логиката на трафика и да се предвидят основните заплахи от шофирането с превишена скорост, неспазването на дистанция, несъобаразянвето с пътни и метеорологични условия и т.н. Тези кампании трябва да залегнат както в подготвителните курсове за водачи, така и в опресняването на знанията на уж опитните водачи. Масово се шофира на ръба, на предела, че и малко отвъд. Някаква балканска чест селска.
Не се прави достатъчно за намаляване на жертвите и това е най-малкото неморално. Проблемите са ясни: Има опасни участъци където заради лошо проектирани пътища стават множество инциденти - тези места трябва да се обозначат както със знаци и маркировка, така и интерактивно , онлайн на карти за да може всеки добре да планира. Опасните места трябва да са известни публично и "рекламирани". Втория проблем са нарушителите на маркировка и ограничения - трябват повече камери и контрол. Трябва да се прокламира култура на правилата и лесно санкциониране на нарушителите. Трябва да останат само инциденти които са трудно предвидими и се дължат на множество обстоятелства.
От страна на пътната инфраструктура, масово второкласните и третокласните пътища нямат маркировка. Хайде през деня е лесно, но нощем, особено при дъжд или мъгла, липсата на маркировка прави шофирането изключително трудно и опасно. Ако човек минава по непознат път, трябва да шофира много бавно и внимателно.
Там е труднопроходима. Може да бъде опасна за джоба на водачите. Но съобразителните знаят как - покрай паркингите и една от отбивките се преминава със скорост не по-висока от 100 км/ч.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Тодор Пеев
Рейтинг: 312 НеутралноДа, магистралите са най-безопасни. Особено в старозагорско.
No Pain No GainJust Бахур
Рейтинг: 488 НеутралноБраво, добър анализ. А адекватни мерки от милицията кога?
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Дария Колев
Рейтинг: 8 НеутралноБългария е втора в ЕС по брой загинали в катастрофи на един милион души с 87 смъртни случая, показват данните на Евростат. Първа а Румъния, която отчита 96 жертви.
__________________________________________________________
Румъния тук е по-зле от България!
Лъв
Рейтинг: 462 НеутралноНе могат да карат. Точка.
Пипера е много лют
Рейтинг: 275 НеутралноТрябват ясни мерки в три посоки - поведение на шофьорите, изправност на автопарка и инфраструктурата.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUКостадин Иванов
Рейтинг: 4289 НеутралноВ петък следобед масово се мият коли. В петък вечер масово се превъртат гуми, преди да дойде време за чалготека. В летните петъци се бяга час по-рано от работа и "Тракия"е поле на състезание кой по-бързо ще стигне табелата на Бургас.
ЕретикТова са ритуали със съответните последствия.
Deaddark
Рейтинг: 1942 НеутралноСръбне петък и се кАчи. Налюска се от 8 до 9 и се кАчи. Глътне хапа, бодне иглата и да подсили ефекта се кАчи. Няма никой в главата, ама и оно шофЕр се има и се кАчи.
Petleshev
Рейтинг: 2982 НеутралноДо коментар [#2] от "Антикомунист антиГЕРП и парламентарно непредствен тъмносин седесар":
Бивш tww09306483.Нашият КАТ отдавна трябваше да го прехвърлят към НСИ. Нашият КАТ се занимава с регистрация на коли и всякакви други глупости, но не и да осигурява превенция и контрол в движението.
fpyyh
Рейтинг: 488 ЛюбопитноИнтересно при колко от пътните инциденти има употреба на алкохол, дори и да няма загинали и на кое място е България по този показател.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеMichael JordanFriend4295
Рейтинг: 8 НеутралноМного жестоки катастрофи се провят,
защото в пияно състояние колите карат.
rainbou1
Рейтинг: 1297 НеутралноНатъпкайте пътищата с камери, проследяващи скоростта, и вижте какво ще стане.
ivanko77
Рейтинг: 476 НеутралноРезюмето на анализа е слабо, не съм чел анализа, а тази статия. Защо и слабо - нормално петък да са "най-много" катастрофите, предвид, че тогава трафика е по-силен,а и като гледам това най-много е с малко спрямо останалите дни. Нормално е да се видят тия катастрофи спрямо трафика, който минава по тия пътища, че да не се окаже, че магистралите са най-опасни, както и някой друг ден.
ivanko77
Рейтинг: 476 НеутралноДо коментар [#9] от "fpyyh":
По спомен, малко по стара статистика, около 1 или 2% от тежките ПТП са след употреба на алкохол. Основната причина за ТПТП не е водача сам по-себе си, а инфраструктурата, а причината да го твърдя, че огромен и процента на самокатастрофиралите и "несъобразената скорост", което пък не е превишена скорост.
мики маус
Рейтинг: 2196 Неутрално"Най-много тежки катастрофи със загинали и ранени през първата половина на тази година са ставали в петък и в часовете между 18 и 20, показва анализ на "Пътна полиция""
Аналитичното мислене на МВР с над милиард бюджет е зашеметяващо!
Трябваха им 6 месеца да стигнат до тези абсолютно изненадващи изводи! Ground breaking!!
subsonic
Рейтинг: 530 НеутралноДо коментар [#6] от "Костадин Иванов":
Прав си - българинът е много горд, че е взел разтоянието от "табела до табела" за еди колко си минути и един колко си секунди.
Това е израз на слаба шофьорска подготовка и слаб контрол на пътя.
Но освен санкции, трябва да има и повече разяснителни кампании, за да се разбере логиката на трафика и да се предвидят основните заплахи от шофирането с превишена скорост, неспазването на дистанция, несъобаразянвето с пътни и метеорологични условия и т.н.
Тези кампании трябва да залегнат както в подготвителните курсове за водачи, така и в опресняването на знанията на уж опитните водачи.
Масово се шофира на ръба, на предела, че и малко отвъд. Някаква балканска чест селска.
stanimirkou
Рейтинг: 364 НеутралноАнализът ни е ясен на всички, защо не се взимат нужните мерки и не се прилагат необходимите закони?
germina
Рейтинг: 321 НеутралноПетък вечер, всички изморени и изнервени - безопасни пътища у нас няма!
vzoran
Рейтинг: 741 НеутралноНе се прави достатъчно за намаляване на жертвите и това е най-малкото неморално. Проблемите са ясни:
Има опасни участъци където заради лошо проектирани пътища стават множество инциденти - тези места трябва да се обозначат както със знаци и маркировка, така и интерактивно , онлайн на карти за да може всеки добре да планира. Опасните места трябва да са известни публично и "рекламирани".
Втория проблем са нарушителите на маркировка и ограничения - трябват повече камери и контрол. Трябва да се прокламира култура на правилата и лесно санкциониране на нарушителите.
Трябва да останат само инциденти които са трудно предвидими и се дължат на множество обстоятелства.
subsonic
Рейтинг: 530 НеутралноОт страна на пътната инфраструктура, масово второкласните и третокласните пътища нямат маркировка.
Хайде през деня е лесно, но нощем, особено при дъжд или мъгла, липсата на маркировка прави шофирането изключително трудно и опасно. Ако човек минава по непознат път, трябва да шофира много бавно и внимателно.
осмоъ
Рейтинг: 460 Неутралнонепрекъснато ставам свидеттел на масово неправилно изпреварване, любопитно ми е ако има статистика на жертвите само от това
Dankol
Рейтинг: 798 НеутралноТози умнокрасив дебил как се е размазал точно при двореца Врана !? Там си е ограничена скоростта на 50-60 км/ч !
Роси
Рейтинг: 8049 НеутралноПо всичко лошо сме в челните редици.
zhivko6461
Рейтинг: 874 НеутралноЗнам защо крокодилът е по-дълъг отколкото зелен, но не знам по какви критерии са избрали периода "18-20" часа да се "състезава" с дните?
zhivko6461
Рейтинг: 874 НеутралноТам е труднопроходима. Може да бъде опасна за джоба на водачите. Но съобразителните знаят как - покрай паркингите и една от отбивките се преминава със скорост не по-висока от 100 км/ч.