Възстановява се движението по Е-79 между Ребърково и Лютидол

Снимката е архивна

© Георги Пауновски

Снимката е архивна



Движението на всички видове превозни средства се възстановява по главен път Е-79 между Ребърково и Лютидол от днес следобед, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура". От средата на юни по отсечката не можеше да се минава заради модернизацията на пътя Мездра - Ботевград.


Преминаването в участъка ще става двупосочно в едно платно, като строително-монтажните работи ще продължат паралелно в съседното платно, както и по целия километраж на обекта, уточняват от АПИ. Движението се пуска с временна организация, временна пътна маркировка и работата по трасето продължава.


Докато пътят беше затворен, първо като алтернативни маршрути от всички превозни средства се ползваха проходът Петрохан и пътят през Искърското дефиле (Ребърково - Своге - Нови Искър - София). От края на октомври камионите бяха пренасочени само към Искърското дефиле. Този път ще продължи да е алтернатива на Е-79.


Модернизирането на участъка между Мездра и Ботевград е един от най-сложните като терен за преминаване от направлението Видин - Ботевград, припомнят от АПИ. Пътят в отсечката Мездра - Ботевград, която е близо 33 км, ще бъде с две платна с по две ленти за движение в посока, т.е. двойно по-широко от настоящото, което е с по една лента за движение в посока.

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4967 Неутрално

    Добра новина за пътуващите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на dnpanov
    dnpanov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Най-накрая нещо нормално и радостно по тоя път...

    А ти какво търсиш в нета?
  3. 3 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1457 Неутрално

    "Модернизирането на участъка между Мездра и Ботевград е един от най-сложните като терен за преминаване от направлението Видин - Ботевград, припомнят от АПИ"

    Те там в АПИ как веднъж не казаха, че някой участък е бил лесен и терена благоприятен...

  4. 4 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6137 Неутрално

    До коментар [#3] от "Jazzdevil":

    Теренът там наистина е насечен. Това не е нито северната скоростна тангента в шопското поле, нито равна Тракия. Това е Стара Планина.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  5. 5 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    "Модернизирането на участъка между Мездра и Ботевград е един от най-сложните като терен за преминаване от направлението Видин - Ботевград, припомнят от АПИ"Те там в АПИ как веднъж не казаха, че някой участък е бил лесен и терена благоприятен...
    —цитат от коментар 3 на Jazzdevil


    В Северна България няма "лесен" терен.
    Т.нар. Дунавска "равнина" не кореспондира много с името си.
    Няма 500 м равно, всичко е нагоре или надолу...
    А точно пък този участък на практика си е проход през Стара Планина.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  6. 6 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1457 Неутрално

    До коментар [#4] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Е наскоро нали разбрахме как Тракия между Чирпан и Стара Загора е много сложен терен и затова струвала двойно поправката там - ама то много меко било , били бивши оризища, ама то много равно било - нямало къде да се оттича водата и пр.

  7. 7 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3850 Неутрално

    Двупосочно в едното платно? Със светофари ли ще го регулират? Разстоянието е около десетина километра! И до колко тона автомобили ще минават от там?

  8. 8 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2743 Неутрално

    "Преминаването в участъка ще става двупосочно в едно платно, като строително-монтажните работи ще продължат паралелно в съседното платно."
    Едно платно с две ленти за движение си е все едно да се позва стария път, което е добро решение на този етап от реконструкцията. Жалко че нашите пътищари не могат да работят по този начин и в началният период на реконструкцията!

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2172 Неутрално

    Е-79 между Ребърково и Лютидол
    ______________
    А снимката е от околовръстното при Герман с изглед към Витоша!
    Нормално е да пуснат движението при Лютидол, щом новия лот на Струма бие световни рекорди за цена на 1КМ!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 991 Неутрално

    За пари нищо не се споменава, явно искат да не ни настръхват косите !!!

  11. 11 Профил на idiva
    idiva
    Рейтинг: 466 Неутрално

    никой не казва кога ще стане готов тоя път, нямам търпение да си купя винетка

  12. 12 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 135 Неутрално
  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4967 Неутрално

    До коментар [#12] от "Венко":

    Поредното платено видео с нашите пари. Рекламата е важна.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4967 Неутрално

    До коментар [#12] от "Венко":

    И пак се вижда, че почти никой не работи. Явно това им е естественото положение.
    Представяш ли си ако работеха през цялото време.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    "...Модернизирането на участъка между Мездра и Ботевград е един от най-сложните като терен за преминаване от направлението Видин - Ботевград, припомнят от АПИ..."

    На калпавата ракета и космосът й пречи. Не само желанието за крадене.

  16. 16 Профил на ofe29523420
    ofe29523420
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#4] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Не е Стара планина. Предбалкан е.

  17. 17 Профил на ofe29523420
    ofe29523420
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#5] от "Athanatos":

    Витиня и Искърското дефиле са проходите през Стара планина за този път. Участъкът е в Предбалкана.

  18. 18 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7807 Неутрално

    До коментар [#10] от "valtoro":

    Щото парите за Боко не са проблем.

  19. 19 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Е,какво му е толкова сложно на този участък?!Просто иска мощна техника,можещи ръководители и достатъчно квалифицирани работници,а не подпиращи се на лопатите лешпери!

  20. 20 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5866 Неутрално

    Наистина е като проход, но не много висок. Пътували сме оттам на връщане от Европа,.

  21. 21 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5866 Неутрално

    Модернизирането на участъка между Мездра и Ботевград е един от най-сложните като терен за преминаване от направлението Видин - Ботевград, припомнят от АПИ.
    _____________________________________________________

    Това трябваше да стане преди моста на Дунав при Видин да влезе в експлоатация, сега сме принудени да минаваме през Сърбия и треперим дали няма да ни поискат корона тест!

  22. 22 Профил на psb
    psb
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Никой не споменава колко се е разбил прясно ремонтирания път през дефилето. Само за 3 месеца. И дали не трябва да се отремонтира.

  23. 23 Профил на psb
    psb
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#22] от "psb":

    Всъщност защо се учудвам. Ремонтът на дефилето се проточи 3 години. Извършен от Трейс. И на обекта се виждаха предимно тъмно зелени. Говореше се че имало и затворници. Първият му ремонт се наложи няма и 3 месеца след пускането му.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK