1/30
Фотогалерия: Претендентите за титлата "Автомобил на годината" в Европа
Организаторите на конкурса "Автомобил на годината" на Европа публикуваха 29-те модела, които ще се борят за отличието тази година. Условието е те да са били на пазара в минимум 5 европейски държави. Сред финалистите са четири електромобила и един модел на водород.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 3276 НеутралноБъдещето е на водородните автомобили. След това е анти гравитацията. Въпрос на време и технологии.
Alex Ivanov
Рейтинг: 1770 НеутралноКой от кой по-грозни, обаче пък еднакво безлични. Автомобилният дизайн отдавна умря.
ДрънкалУтУ
Рейтинг: 542 ВеселоА къде е Тесла-та , нали е по по най....
Мани мани...dedoliben
Рейтинг: 2429 НеутралноВзе ми думите от устата, "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
acarid
Рейтинг: 704 НеутралноДифендъра в комплект с Фиат 500.
Другите са по калъп.
truly
Рейтинг: 883 НеутралноФиат 500
simval
Рейтинг: 867 Неутрално#15.
Аз не зареждам в Лукойл.karabastun
Рейтинг: 8848 ВеселоЧестито Рождество на всички!
[email protected]silverman
Рейтинг: 775 НеутралноМерцедес ес класа, само че електрически, с до 700 км. пробег!
tsyrvulan
Рейтинг: 948 НеутралноЗа градски автомобил, малката хондичка и фиатчето. Тойотата за по-дълги разстояния. Като дизайн...нищо интересно.
ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.442
Рейтинг: 1500 НеутралноБъдещето е на автомобилите на ток. Те ще са най лесни за поддръжка, няма ДВГ няма сложни скоростни кутии.
Иначе Сеата е много готин.
pariah
Рейтинг: 1761 ВеселоНовият Дефендър.
- A witty saying proves nothing. VoltaireПлюс БМВ, ама нито едно от двете, хахаха
Valentin Andreev
Рейтинг: 239 НеутралноГрозна картина. Анкетата трябва да има друго име. Кой е най-тъпия дизайнер.
Nik Nikolov
Рейтинг: 354 НеутралноНе става ясно само защо всички елкари са шампиони по грозота? Някаква специална конкуренция ли си имат...
peaspiring
Рейтинг: 546 НеутралноКъде е Тесла3? Всички тези изглеждат като излъскани стари чанти...
Бях скептичен към Тесла, но след като четох ревюта за ID 3, тествах Тесла, а и редовно карам еГолф - наистина, Тесла е като PC спрямо пишеща машина...
peaspiring
Рейтинг: 546 НеутралноДо коментар [#14] от "Nik Nikolov":
Защото са дизайн и произвдство от стари автомобилни концерни. Не могат да избягат от мисленето, а и отдавна новите модели се еволюират със скоростта на мравка. Примерно, защо слагат на ел. кола решетка отпред - охлаждат предния багажник?
zz_s
Рейтинг: 1616 ВеселоКрасиви коли. Но тия класации са и доста измамни.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Сещам се за коли на годината с проблемни мотори...., а в желанието с минимални разходи да се предложат максимум екстри и да се задоволят всички регулации започнаха да се дънят и топ марки.
Пожелавам на всички да си намерят най добрия автомобил и всичко най добро което искат от живота.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 992 Неутралнозащото икономисват-една каросерия-няколко задвижвания.Затова има решетка и за двг и за ел двигател.Простотия е.Иначе наистина бъдещето е на електричките.Като направят нови батерии,с които се минава спокойно 1000-1500км с едно зареждане вече няма нужда от ДВГ.Няма да сменяш масла няма да наливаш други течности.Колата става много по проста,много по евтина-ако е в огромни бройки и много лесна за обслужване.Единствената грижа е от време на време да зареждаш в контакта или в зареждаща станция.Петролните фирми доста ще са против и ще правят саботажи.
zz_s
Рейтинг: 1616 ВеселоПодсети ме за това как се обезличават по дизайн марките. Малко са тия на които като закриеш емблемата ще познаеш марката. "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
iavorski
Рейтинг: 408 НеутралноДо коментар [#16] от "peaspiring":
Сигурно трябва въздух за охладителната система и климатика?
peaspiring
Рейтинг: 546 НеутралноДо коментар [#18] от "dolna4erti4ka":
В момента батерия може да се зареди на 80% за около 20 - 30 мин на supercharger. Реален капацитет за 300 км е достатъчен за повечето пътувания. Компаниите обаче декларират по-висок капацитет, така както декларират по-нисък разход от реалния при ДВГ.
Lemmy
Рейтинг: 2306 НеутралноБаварките засраха пейзажа с тези два огромни бъбрека вместо предна решетка. За азиатци и французи гротесковите пропорции в автомобилния дизайн не са изненада, но немците...
simChо
Рейтинг: 2805 НеутралноНе става никаква дума за "деклариране" ..
Има си стандарт NEDC - New European Driving Cycle и новият WLTP - Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure.
Естествено, че всички данни от теста, безкрайно много се разлиàват от реалността - когато имаме реална кола , в реален климат - студено и топло , с реален водач , който прави грешки и т.н.
В момента всички производители си подготвят колите точно за тестовете на Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure и това е.
Фирми, като "Фолксваген"правеха даже специални допълнителни разработки , които да управляват колата в момента на тестовете, но в момента производителите нямат право на подобни устройства.
При реални измервания на шосе, пробегът на електромобилите е до 2 - 2,5 пъти по-малък от този при WLTP , а разходът гориво - до 4 ..
Най-голяма е разликата при Plug-in hybrid - Plug-in hybrid , почти до 6 пъти повече гориво реално се изразходва, отколкото при Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure ..
"Порше"хибрид например , има при Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure 2.8 л/100 км. , а в реалността трудно пада под 13/100 км.
koalarevolution
Рейтинг: 631 НеутралноMazda МX-30 е страхотна. Всеки път като минавам покрай шоурума се чудя дали да не си я взема.
simChо
Рейтинг: 2805 НеутралноАко колата е много по-евтина и с по-добри качества , то всеки ще си вземе такава, много ясно..
Остава наистина да дойдат новите батерии, новата инфраструктура - и мачът е свирен!
Първият масов, сериен автомобил е на пазара от 2009 - представен е юли - на изложението в Йокохама.. до сега са изминали само 11 години.
Като станат по-удобни и по-евтини , всеки ще се натиска да си купи ..
ДСиБ
Рейтинг: 667 НеутралноНищо особено, но и те вече се чудят какъв уникален дизайн да измислят, и се получават грозотии. Само този Polestar 2 ми хареса.
dante_18
Рейтинг: 660 НеутралноИначе наистина бъдещето е на електричките.Като направят нови батерии,с които се минава спокойно 1000-1500км с едно зареждане вече няма нужда от ДВГ
If you are going through hell... Keep going!==============================
такива батерии още не съществуват. Засега това е фантазия и sci fi.
zz_s
Рейтинг: 1616 НеутралноДо коментар [#26] от "ДСиБ":
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Харесвам и аз, но 275 км реален пробег на магистрала в студено време. https://evpoint.bg/електромобили/polestar-2
Не мога да се доберат до София с това. Сигурно и с другите е така с реалния пробег.
dante_18
Рейтинг: 660 НеутралноАвтомобил на годината е този автомобил, който се продава най-много в съответната му категория.
If you are going through hell... Keep going!Тези класации са пълен абсурд.
joro4900
Рейтинг: 798 ВеселоДо коментар [#25] от "simChо":
„Остава наистина да дойдат новите батерии, новата инфраструктура - и мачът е свирен!“
Да, остава... Гледам всички тук сте гледали шекспировата комедия „Сън в лятна нощ“. Чакайте мача да го „свирят“ ...
simChо
Рейтинг: 2805 НеутралноА защо си мислим, че ще стане за 2-3 години..
От 2009 - масовите серийни електромобили , до сега - в исторически план е просто миг ..
Enter_K
Рейтинг: 1535 НеутралноДо коментар [#15] от "peaspiring":
Интериора на Тесла е убийствено спартански. Седиш, като в подвижен зъболекарски кабинет. Никакъв фийлинг.
bretschneider
Рейтинг: 1004 НеутралноЕбаси скуката, дори не успях да догледам цялата галерия, един и същи дизайн, реплиркиран във всичк имарки, малки кубични кросоувъри. Вкуса умря 2018-та, сега това се потвърждава.
bretschneider
Рейтинг: 1004 НеутралноЕбаси скуката, дори не успях да догледам цялата галерия, един и същи дизайн, реплиркиран във всичк имарки, малки кубични кросоувъри. Вкуса умря 2018-та, сега това се потвърждава.
bretschneider
Рейтинг: 1004 НеутралноДо коментар [#32] от "Enter_K":
съгласен, но си заслужава като включиш инсйен мод-а на Р-500, забравям за спартанския дизайн :)
neut
Рейтинг: 6043 НеутралноДо коментар [#1] от "Vlado Nikolov":
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest+++++++++++++++++
Сн. 4 - едно "ДА"от мен . Иначе събираш минуси, защото информацията за тези автомобили, поне у нас, все още е крайно недостатъчна.
Sleepy.Joe
Рейтинг: 143 Веселодачия, много ясно
Alexander97
Рейтинг: 3015 НеутралноЕл мотора и батериите се нуждаят от много въздух за охлаждане, електрониката също!
simChо
Рейтинг: 2805 НеутралноНие с приятелят ми Реалист , много говорихме наскоро за водородните коли..
Дадена бе всякакво инфо ..
Според установило се мнение - тъй като в момента на Земята водород се прави от природен газ - за водородни коли напират из форуми, най-вече купените тролове на "Газпром" , това е част от рекламна акция на фирмата ..
simChо
Рейтинг: 2805 НеутралноКласацията е наречена "Кола НА ГОДИНАТА" - и си е за кола НА ГОДИНАТА за излезнали през годината модели и модификации!
Къде да е "Тесла" 3 , според тебе?