Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3894 Неутрално

    Бъдещето е на водородните автомобили. След това е анти гравитацията. Въпрос на време и технологии.

  2. 2 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    Кой от кой по-грозни, обаче пък еднакво безлични. Автомобилният дизайн отдавна умря.

  3. 3 Профил на ДрънкалУтУ
    ДрънкалУтУ
    Рейтинг: 665 Весело

    А къде е Тесла-та , нали е по по най....

    Мани мани...
  4. 4 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    Кой от кой по-грозни, обаче пък еднакво безлични. Автомобилният дизайн отдавна умря.
    —цитат от коментар 2 на Alex Ivanov


    Взе ми думите от устата,

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  5. 5 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Дифендъра в комплект с Фиат 500.
    Другите са по калъп.

  6. 6 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 419 Неутрално
  7. 7 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 780 Неутрално

    #15.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  8. 8 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6027 Весело

    Честито Рождество на всички!

    [email protected]
  9. 9 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Мерцедес ес класа, само че електрически, с до 700 км. пробег!

  10. 10 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 993 Неутрално

    За градски автомобил, малката хондичка и фиатчето. Тойотата за по-дълги разстояния. Като дизайн...нищо интересно.

    ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.
  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    Бъдещето е на автомобилите на ток. Те ще са най лесни за поддръжка, няма ДВГ няма сложни скоростни кутии.

    Иначе Сеата е много готин.

  12. 12 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1457 Весело

    Новият Дефендър.
    Плюс БМВ, ама нито едно от двете, хахаха

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  13. 13 Профил на Valentin Andreev
    Valentin Andreev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Грозна картина. Анкетата трябва да има друго име. Кой е най-тъпия дизайнер.

  14. 14 Профил на Nik Nikolov
    Nik Nikolov
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Не става ясно само защо всички елкари са шампиони по грозота? Някаква специална конкуренция ли си имат...

  15. 15 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Къде е Тесла3? Всички тези изглеждат като излъскани стари чанти...

    Бях скептичен към Тесла, но след като четох ревюта за ID 3, тествах Тесла, а и редовно карам еГолф - наистина, Тесла е като PC спрямо пишеща машина...

  16. 16 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#14] от "Nik Nikolov":

    Защото са дизайн и произвдство от стари автомобилни концерни. Не могат да избягат от мисленето, а и отдавна новите модели се еволюират със скоростта на мравка. Примерно, защо слагат на ел. кола решетка отпред - охлаждат предния багажник?

  17. 17 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 2281 Весело

    Красиви коли. Но тия класации са и доста измамни.
    Сещам се за коли на годината с проблемни мотори...., а в желанието с минимални разходи да се предложат максимум екстри и да се задоволят всички регулации започнаха да се дънят и топ марки.
    Пожелавам на всички да си намерят най добрия автомобил и всичко най добро което искат от живота.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  18. 18 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 888 Неутрално

    защото икономисват-една каросерия-няколко задвижвания.Затова има решетка и за двг и за ел двигател.Простотия е.Иначе наистина бъдещето е на електричките.Като направят нови батерии,с които се минава спокойно 1000-1500км с едно зареждане вече няма нужда от ДВГ.Няма да сменяш масла няма да наливаш други течности.Колата става много по проста,много по евтина-ако е в огромни бройки и много лесна за обслужване.Единствената грижа е от време на време да зареждаш в контакта или в зареждаща станция.Петролните фирми доста ще са против и ще правят саботажи.

  19. 19 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 2281 Весело

    Дифендъра в комплект с Фиат 500. Другите са по калъп.
    —цитат от коментар 5 на acarid


    Подсети ме за това как се обезличават по дизайн марките. Малко са тия на които като закриеш емблемата ще познаеш марката.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  20. 20 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 261 Неутрално

    До коментар [#16] от "peaspiring":

    Сигурно трябва въздух за охладителната система и климатика?

  21. 21 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#18] от "dolna4erti4ka":

    В момента батерия може да се зареди на 80% за около 20 - 30 мин на supercharger. Реален капацитет за 300 км е достатъчен за повечето пътувания. Компаниите обаче декларират по-висок капацитет, така както декларират по-нисък разход от реалния при ДВГ.

  22. 22 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    Баварките засраха пейзажа с тези два огромни бъбрека вместо предна решетка. За азиатци и французи гротесковите пропорции в автомобилния дизайн не са изненада, но немците...

  23. 23 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 310 Неутрално

    До коментар [#18] от "dolna4erti4ka":В момента батерия може да се зареди на 80% за около 20 - 30 мин на supercharger. Реален капацитет за 300 км е достатъчен за повечето пътувания. Компаниите обаче декларират по-висок капацитет, така както декларират по-нисък разход от реалния при ДВГ.
    —цитат от коментар 21 на peaspiring


    Не става никаква дума за "деклариране" ..
    Има си стандарт NEDC - New European Driving Cycle и новият WLTP - Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure.

    Естествено, че всички данни от теста, безкрайно много се разлиàват от реалността - когато имаме реална кола , в реален климат - студено и топло , с реален водач , който прави грешки и т.н.

    В момента всички производители си подготвят колите точно за тестовете на Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure и това е.

    Фирми, като "Фолксваген"правеха даже специални допълнителни разработки , които да управляват колата в момента на тестовете, но в момента производителите нямат право на подобни устройства.

    При реални измервания на шосе, пробегът на електромобилите е до 2 - 2,5 пъти по-малък от този при WLTP , а разходът гориво - до 4 ..

    Най-голяма е разликата при Plug-in hybrid - Plug-in hybrid , почти до 6 пъти повече гориво реално се изразходва, отколкото при Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure ..

    "Порше"хибрид например , има при Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure 2.8 л/100 км. , а в реалността трудно пада под 13/100 км.

  24. 24 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 584 Неутрално

    Mazda МX-30 е страхотна. Всеки път като минавам покрай шоурума се чудя дали да не си я взема.

  25. 25 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 310 Неутрално


    Иначе наистина бъдещето е на електричките.Като направят нови батерии,с които се минава спокойно 1000-1500км с едно зареждане вече няма нужда от ДВГ.
    Няма да сменяш масла няма да наливаш други течности.
    Колата става много по проста,много по евтина-ако е в огромни бройки и много лесна за обслужване.Единствената грижа е от време на време да зареждаш в контакта или в зареждаща станция.Петролните фирми доста ще са против и ще правят саботажи.
    —цитат от коментар 18 на dolna4erti4ka


    Ако колата е много по-евтина и с по-добри качества , то всеки ще си вземе такава, много ясно..
    Остава наистина да дойдат новите батерии, новата инфраструктура - и мачът е свирен!
    Първият масов, сериен автомобил е на пазара от 2009 - представен е юли - на изложението в Йокохама.. до сега са изминали само 11 години.
    Като станат по-удобни и по-евтини , всеки ще се натиска да си купи ..

  26. 26 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Нищо особено, но и те вече се чудят какъв уникален дизайн да измислят, и се получават грозотии. Само този Polestar 2 ми хареса.

  27. 27 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Иначе наистина бъдещето е на електричките.Като направят нови батерии,с които се минава спокойно 1000-1500км с едно зареждане вече няма нужда от ДВГ

    ==============================


    такива батерии още не съществуват. Засега това е фантазия и sci fi.

    If you are going through hell... Keep going!
  28. 28 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    До коментар [#26] от "ДСиБ":

    Харесвам и аз, но 275 км реален пробег на магистрала в студено време. https://evpoint.bg/електромобили/polestar-2
    Не мога да се доберат до София с това. Сигурно и с другите е така с реалния пробег.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  29. 29 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Автомобил на годината е този автомобил, който се продава най-много в съответната му категория.

    Тези класации са пълен абсурд.

    If you are going through hell... Keep going!
  30. 30 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 710 Весело

    До коментар [#25] от "simChо":

    „Остава наистина да дойдат новите батерии, новата инфраструктура - и мачът е свирен!“

    Да, остава... Гледам всички тук сте гледали шекспировата комедия „Сън в лятна нощ“. Чакайте мача да го „свирят“ ...

  31. 31 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 310 Неутрално

    До коментар [#25] от "simChо":„Остава наистина да дойдат новите батерии, новата инфраструктура - и мачът е свирен!“Да, остава... Гледам всички тук сте гледали шекспировата комедия „Сън в лятна нощ“. Чакайте мача да го „свирят“ ...
    —цитат от коментар 30 на joro4900


    А защо си мислим, че ще стане за 2-3 години..
    От 2009 - масовите серийни електромобили , до сега - в исторически план е просто миг ..

  32. 32 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#15] от "peaspiring":

    Интериора на Тесла е убийствено спартански. Седиш, като в подвижен зъболекарски кабинет. Никакъв фийлинг.

  33. 33 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Ебаси скуката, дори не успях да догледам цялата галерия, един и същи дизайн, реплиркиран във всичк имарки, малки кубични кросоувъри. Вкуса умря 2018-та, сега това се потвърждава.

  34. 34 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Ебаси скуката, дори не успях да догледам цялата галерия, един и същи дизайн, реплиркиран във всичк имарки, малки кубични кросоувъри. Вкуса умря 2018-та, сега това се потвърждава.

  35. 35 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#32] от "Enter_K":

    съгласен, но си заслужава като включиш инсйен мод-а на Р-500, забравям за спартанския дизайн :)

  36. 36 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 535 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vlado Nikolov":

    +++++++++++++++++
    Сн. 4 - едно "ДА"от мен . Иначе събираш минуси, защото информацията за тези автомобили, поне у нас, все още е крайно недостатъчна.

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  37. 37 Профил на sleepy.joe
    sleepy.joe
    Рейтинг: 8 Весело
  38. 38 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2582 Неутрално

    До коментар [#14] от "Nik Nikolov":Защото са дизайн и произвдство от стари автомобилни концерни. Не могат да избягат от мисленето, а и отдавна новите модели се еволюират със скоростта на мравка. Примерно, защо слагат на ел. кола решетка отпред - охлаждат предния багажник?
    —цитат от коментар 16 на peaspiring


    Ел мотора и батериите се нуждаят от много въздух за охлаждане, електрониката също!

  39. 39 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 310 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vlado Nikolov":+++++++++++++++++Сн. 4 - едно "ДА"от мен . Иначе събираш минуси, защото информацията за тези автомобили, поне у нас, все още е крайно недостатъчна.
    —цитат от коментар 36 на neut


    Ние с приятелят ми Реалист , много говорихме наскоро за водородните коли..
    Дадена бе всякакво инфо ..

    Според установило се мнение - тъй като в момента на Земята водород се прави от природен газ - за водородни коли напират из форуми, най-вече купените тролове на "Газпром" , това е част от рекламна акция на фирмата ..

  40. 40 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 310 Неутрално

    Къде е Тесла3? ...
    —цитат от коментар 15 на peaspiring


    Класацията е наречена "Кола НА ГОДИНАТА" - и си е за кола НА ГОДИНАТА за излезнали през годината модели и модификации!

    Къде да е "Тесла" 3 , според тебе?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.