Е сега станА весело - в градовете със силен трафик 80 %та от шофЕрите плюят на правилата и карат кат' джигити. Инструкторът ще изтърка лафа: "Тоз не го гледай, той вече има книжка"
Та'а идея е гениална, но недоразвита и недоизпипана!
Начи ... сельо да са научи да кара у градо. Убаво! Ама всеки градски, влязал у село или в някой от кварталите на провинциалните градчета да кара си знае, че ониа там си имат пък собствени правила. И те' т'ва е пропуснато! Та значи пък градските шифиори требе да са пратат да изкарат курсове по села и малки градчета. И накрая - всичкото туй дълбокомислено "това от тук-там, а онова от там-тука", добре познато ни от ротния фатмак в казармата, требе да са организира правилно! И ей ви възраждане, например, на "100-те национални обекта"! Докато вземеш книжка. Тъй ша са опраят не само автоинструкторите и катаджиите, ами и туризъмъ!
Първо трябва да се уточни, какво означава "силен трафик", че е много разтегливо. Второ, кога ще върнат полигона? За много хора паркирането е все още пълна загадка...
"Концепцията предвижда водачите, които правят чести нарушения да бъдат изпращани на проверовъчен изпит. Такова изискване ще се въведе и за хората с хронични заболявания, които могат да ги направят опасни зад волана."
Я пак?
Който вкара това безумие в закон или наредба ще гледа власт през крив макарон..... 1/3 от водачите имат някакви хронични страдания..... ако не шофират, не плащат такси, не плащат данъци върху цената на горивото.....бюджетът.....? За кои хронични заболявания става дума? Хипертония? Диабет? Язва? Гастроезофагеална рефлуксна болест (ГЕРБ), може би? Единствената опасна болест е СВПУН - Синдром на вродената и придобита умствена недостатъчност......
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
Поставянето на хора с много нарушения и такива с хронични заболявания под един знаменател, означава ли, че болестта те прави неправоспособен и трябва да се доказваш отново? Щото, ако е така, то всички хора с хронични заболявания трябва да се явяват на изпити за препотвърждаване на специалностите, които имат - лекари, инженери, икономисти, прависти и т.н. щото могат да сътворят, потенциално, глупости.... Това значи ли, че ако политик има хронична болест трябва да бъде изваден от политиката? Що хипертоници има......
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
Силен трафик? Колко силен? И с колко нелюбезни, нахални, агресивни, притискащи те шофьори? Установил съм че шофьорите в България са едни от най неагресивните, и готови да ти дадат път. С изключение на тук таме комплексарите правещите се на мутри. Най-агресивните които съм срещал (плюс множество мотори между лентате) са били в Сан Хосе, Коста Рика. Следвани от италианските. А пък най-объркващо то е като караш с ляво движение , ако си свикнал с дясно. Предполагам и обратното. Като разбира се не съм карал в Индия, Пакистан. Тъй че оставете “силното движение”, опитайте се да научите хората да владеят колата, да знаят правилник и Знаци. Да уважават другите шофьори, пешеходци е също много важно, за жалост не може да се научи на възраст когато се взема книжка, твърде късно е. На добър пър!
Според мен трябва да има преспиване поне две нощувки в посочени от наредбата хотели и опознавателна туристическа обиколка на областния град с лицензирани за целта екскурзоводи. Аз, дето карам кола от 30 години, ем в стохиляден град, като отида на Варна ми се зема акъла, за София не си и помислям - оставям колата на първия попътен паркинг и пердаша с таксита. Пък некой пиклю от Дългопол как ще се оправя на изпит, не знам.
Тука , тука на кръстовището пред НДК и то с ВАЗ 2107 на газ в 5 часа след обед . Защо ли ?! Ами защото цяла България идва тук и тук има светофари и камери и маркировка и полицаите не са на баща ти приятели и има и яки задръствания . Има и диня и зелена зона и бус ленти ........Правилно а който не му отърва ..да си оди с катъра по къра 😉
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
chepokalipsis
Рейтинг: 217 НеутралноАз взех преди доста години, но и тогава изпита беше в областния град.
Deaddark
Рейтинг: 2299 ВеселоЕ сега станА весело - в градовете със силен трафик 80 %та от шофЕрите плюят на правилата и карат кат' джигити. Инструкторът ще изтърка лафа: "Тоз не го гледай, той вече има книжка"
xm...
Рейтинг: 1316 ВеселоТа'а идея е гениална, но недоразвита и недоизпипана!
Начи ... сельо да са научи да кара у градо. Убаво!
Ама всеки градски, влязал у село или в някой от кварталите на провинциалните градчета да кара си знае, че ониа там си имат пък собствени правила. И те' т'ва е пропуснато!
Та значи пък градските шифиори требе да са пратат да изкарат курсове по села и малки градчета.
И накрая - всичкото туй дълбокомислено "това от тук-там, а онова от там-тука", добре познато ни от ротния фатмак в казармата, требе да са организира правилно!
И ей ви възраждане, например, на "100-те национални обекта"! Докато вземеш книжка.
Тъй ша са опраят не само автоинструкторите и катаджиите, ами и туризъмъ!
Идеята е връ'о, та дрънка!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4029 Неутрално7/8 от столичаните още прескачат релсите на трамвая.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!pet fire
Рейтинг: 3236 Весело"Изпитите за взимане на книжка ще се правят само в градове със силен трафик"
Това пък кой го цвръкна
Petleshev
Рейтинг: 2787 НеутралноПърво трябва да се уточни, какво означава "силен трафик", че е много разтегливо.
Бивш tww09306483.Второ, кога ще върнат полигона? За много хора паркирането е все още пълна загадка...
ivanpopov
Рейтинг: 295 НеутралноПредлагам изпитът да е само в София. Със задължително минаване през регулировчика на жълтите павета, пред старата сграда на парламента.
the_flea
Рейтинг: 1076 Гневно
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!"Концепцията предвижда водачите, които правят чести нарушения да бъдат изпращани на проверовъчен изпит. Такова изискване ще се въведе и за хората с хронични заболявания, които могат да ги направят опасни зад волана."
Я пак?
Който вкара това безумие в закон или наредба ще гледа власт през крив макарон..... 1/3 от водачите имат някакви хронични страдания..... ако не шофират, не плащат такси, не плащат данъци върху цената на горивото.....бюджетът.....?
За кои хронични заболявания става дума?
Хипертония? Диабет? Язва? Гастроезофагеална рефлуксна болест (ГЕРБ), може би? Единствената опасна болест е СВПУН - Синдром на вродената и придобита умствена недостатъчност......
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4029 НеутралноДо коментар [#8] от "the_flea":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
the_flea
Рейтинг: 1076 ГневноПоставянето на хора с много нарушения и такива с хронични заболявания под един знаменател, означава ли, че болестта те прави неправоспособен и трябва да се доказваш отново? Щото, ако е така, то всички хора с хронични заболявания трябва да се явяват на изпити за препотвърждаване на специалностите, които имат - лекари, инженери, икономисти, прависти и т.н. щото могат да сътворят, потенциално, глупости....
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!Това значи ли, че ако политик има хронична болест трябва да бъде изваден от политиката? Що хипертоници има......
ikod
Рейтинг: 217 НеутралноАко сложат маркировка на пътищата ще има по-голям ефект :)
Таралеж
Рейтинг: 2009 НеутралноСилен трафик? Колко силен?
И с колко нелюбезни, нахални, агресивни, притискащи те шофьори?
Установил съм че шофьорите в България са едни от най неагресивните, и готови да ти дадат път. С изключение на тук таме комплексарите правещите се на мутри.
Най-агресивните които съм срещал (плюс множество мотори между лентате) са били в Сан Хосе, Коста Рика.
Следвани от италианските.
А пък най-объркващо то е като караш с ляво движение , ако си свикнал с дясно. Предполагам и обратното.
Като разбира се не съм карал в Индия, Пакистан.
Тъй че оставете “силното движение”, опитайте се да научите хората да владеят колата, да знаят правилник и Знаци.
Да уважават другите шофьори, пешеходци е също много важно, за жалост не може да се научи на възраст когато се взема книжка, твърде късно е.
На добър пър!
rado_sv
Рейтинг: 582 НеутралноКъдето и да се провеждат изпитите, практиката като е лоша, все тая.
Deantonio Banderas
Рейтинг: 8 НеутралноЕ тогава и подкупите не бяха чак толкова големи
Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 ВеселоСпоред мен трябва да има преспиване поне две нощувки в посочени от наредбата хотели и опознавателна туристическа обиколка на областния град с лицензирани за целта екскурзоводи.
Аз, дето карам кола от 30 години, ем в стохиляден град, като отида на Варна ми се зема акъла, за София не си и помислям - оставям колата на първия попътен паркинг и пердаша с таксита. Пък некой пиклю от Дългопол как ще се оправя на изпит, не знам.
grigoo
Рейтинг: 557 НеутралноТова е мега глупаво.
Bojidar Vasilev
Рейтинг: 322 НеутралноТука , тука на кръстовището пред НДК и то с ВАЗ 2107 на газ в 5 часа след обед . Защо ли ?! Ами защото цяла България идва тук и тук има светофари и камери и маркировка и полицаите не са на баща ти приятели и има и яки задръствания . Има и диня и зелена зона и бус ленти ........Правилно а който не му отърва ..да си оди с катъра по къра 😉
gost22
Рейтинг: 1785 РазстроеноВзел изпита в град, дето няма един светофар. И кво всъщност е взел? Оказва се повиквателна за войната по пътищата, това е взел...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...