Броят на соцавтомобилите в движение спада рязко

Соцавтомобилите са постоянно присъствие на всички ретро паради в България.

© Георги Пауновски

Соцавтомобилите са постоянно присъствие на всички ретро паради в България.



Броят на произведени по времето на социализма в СССР, Чехословакия, ГДР, Югославия и Румъния автомобили, които все още се движат по пътищата на България или поне не са свалени от отчет, намалява сериозно в последните четири години, сочат данните за автопарка на "Пътната полиция". Ако през 2016-та година те са били над 190 684, сега са 63 519 или спадът е над 67%.


Най-много остават ладите


Най-много оцелели соцавтомобили са производство на Волжкия автомобилен завод (ВАЗ), познати под марките "Жигули" и "Лада" - 38 659. Това е с почти 100 хил. по-малко от 2016 -та (за подробности вижте графиката). При ладите, както също и при шкодите, и дачиите, които също още са в производство, се взимат предвид само тези на възраст над 20 години.


Броят на соцавтомобилите в движение спада рязко

© Георги Пауновски


Москвичите се стопиха до под 7000




Според данните на "Пътна полиция" в България има регистрирани 6881 коли "Москвич" и "Алеко", производство на бившия Автомобилен завод "Ленински комсомол" (АЗЛК), а част от тях сглобени и край Ловеч. Това е почти четири пъти по-малко от 2016-та.


Ударното бракуване на москвичи доведе до това, че вече "Шкода" е втората най-популярна соцмарка в България. Тя е и единствената, която увеличава своето присъствие, като ако през 2016-та е имало 12 494 коли от нея, произведени преди над 20 години, сега те са 13 414. Обяснението вероятно се крие в това, че в бройката влизат и произведени след 1989 г. коли, тъй като "Шкода" не спира производство, за разлика от повече соцмарки.



Продаваната и днес "Дачия" обаче все по-рядко се среща по пътищата в своите ретро изпълнения, като са запазени едва 82 коли на над 20 години.


Все още част от градския пейзаж в България са и автомобилите "Трабант", но те са четири пъти по-малко от 2016-та, като с регистрационни номера са 1826 бройки. Същата е съдбата и на другата гордост на гедерейското автомобилостроене - "Вартбург" с 1193 оцелели автомобила.


Броят на соцавтомобилите в движение спада рязко

© Георги Пауновски


Лимузините на соца


По пътищата на България още могат да се срещнат и лимузините на социализма. Прави впечатления, че техният брой не намалява така драстично. Волгите, ползвани от някогашния партиен апарат средно ниво, към днешна дата са 1072.


Броят на соцавтомобилите в движение спада рязко

© Георги Пауновски


От руският "Мерцедес" - "Чайка" все още в регистрите на пътна полиция присъстват 58 броя. Полската лимузина "Варшава" радва 85 българи, а от бутиковият полски хечбек "Полонез" са оцелели 17 броя.


Запорожците изчезват


Югославският компактен модел "Застава", които за кратко присъства дори на американския пазар, също е част от родния автопарк, макар и пет пъти по-малко численост - 225 бройки.


Запорожците обаче са направо на изчезване, като към момента от отчет не са свалени едва 19 коли.


Как се отрази коронакризата на продажбите на автомобилите - тук


Колко супер луксозни коли бяха купени миналата година - тук

Коментари (272)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    Всяко нещо с времето си.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално



    навремето лададжиите и москвичаджиите спориха жестоко, коя е по-добрата кола.

    Оказа се, че е ладата, защото е Фиат.....

  3. 3 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално



    ."....времето на социализма в СССР, Чехословакия, ГДР, Югославия и Румъния автомобили..."

    Пауновски е забравил Полша.
    От Югославия вносът беше минимален.
    Имаше и бълг. производство на Рено и Москвич.

  4. 4 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2900 Неутрално

    А Опел "капка" направо изчезна

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    До коментар [#2] от "Нинов":

    Това е за моделите със задно предаване. Малко известен факт е , че моделите Самара са разработени с участието на Порше. Нивата си е СССР разработка с двигателя от ФИАТ но вече 1600 куб. см. , впоследствие 1700.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":

    аз говоря за периода 1975 до 1980 г. , който бълг. мъже прекараха в спора "лада-москвич".

    След това се разбра, че ладата е колата.
    Цената на десетгодишна лада стигна до 20 бона, при 10 бона за чисто нова.
    Москвичите (дараците) никой не ги искаше.
    Можеше да си купиш без ред Маде ин Ловеч.... докато го докараш в Плевен береш страх да не се повреди... после директно в сервиза "да го стегнат".

  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    До коментар [#6] от "Нинов":

    Ладата никога не е била 10 000 нова. Леко си се объркал. Аз ти разказах фактите преди да се доуточниш. Цените на колите скочиха когато започна голямата екскурзия. Тогава дори и къщи на 3 етажа даваха за една кола.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на Шакир  Зулов
    Шакир Зулов
    Рейтинг: 641 Любопитно

    До коментар [#6] от "Нинов":

    Ладата беше 8 бона и моеше да си я купиш без ред и с долари,ако си работил при чичо Кадафи или Саддам.🐵

    Много съм прост
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#8] от "Шакир Зулов":

    8200 бе най-скъпата 1600S. На нинов малко му бягат фактите а и много го дразня, че знам някои неща по-добре.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#8] от "Шакир Зулов":

    Наш познат беше 15 години съветник по нефтодобив в Мавритания.
    Като се върна, отиде в Кореком.
    Пита "волгата колко струва?"
    - $4хил ... му отговарят
    - а оназ малката кола колко струва?
    - това е Трабант и струва $1хил.
    - добре, тогава една Волга и един Трабант, моля!

  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":

    От твоите истории най-яката е тази дето си бил посрещнал Дитер Шварц на пловдивското летище.
    Долетял бил той със собствен саморъчно управляван самолет. Ти го поемаш от там за да му помогнеш да стъпи на бълг. пазар.
    Жестоко!

  12. 12 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    "Соц автомобилите в движение..."

    То пък едно движение стях, да ти паднат бъбреците!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  13. 13 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    И ако въобще стигнеш където си тръгнал!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#11] от "Нинов":

    Наистина много си се филмирал и фрустрирал. Не аз съм виновен за състоянието ти.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#12] от "lz2":

    Ти без бъбреци ли си?
    Само трабантите друсаха малко повече ито само защото бяха доста леки. Всички други конструктивно бяха с прекалено меко окачване.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#13] от "lz2":

    За коя марка говориш?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#14] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кмете, като те видя теб и се сещам за Дитер Шварц. Искаш ли да изкопая твоите оригинални постове да видят хората каква важна персона пише в тоз скромен форум?

  18. 18 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    навремето лададжиите и москвичаджиите спориха жестоко, коя е по-добрата кола.Оказа се, че е ладата, защото е Фиат.....
    —цитат от коментар 2 на Нинов

    Двигателят на "Москвич" приличал на двигател на BMW от 1957 г.

  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3644 Весело

    До коментар [#2] от "Нинов":

    Е, да, няма как Москвича да е пред Лада, но като се има предвид, че и двете таратайки ускоряваха от 0-100 км. ч. за между 15-17 сек., този спор изглеждаше трагикомичен...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  20. 20 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3644 Весело

    До коментар [#11] от "Нинов":

    Може и да е вярно...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#17] от "Нинов":

    Доста по- важна отколкото можеш да предположиш.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 911 Неутрално

    Това не е толкова интересно. Колко кочини купени от курубляне отлежават пред блоковете градовете ни?

  23. 23 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#18] от "zhivko6461":

    Експерти казват, че няма нито една част, която да може от двигателя на бавареца да монтираш на московеца и обратно.

    Тоест приликата е доста далечна.

  24. 24 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#20] от "hamiltonf":

    Дитер Шварц е най-загадъчната личност в Германия.
    За последно и виждан преди 20 г.
    От него има само няколко снимки в публичното пространство.

  25. 25 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело




    До коментар [#18] от "zhivko6461":
    Съвсем точно и то е купен от БМВ , беше леко наклонен около 30 градуса. Доста модерен за времето си.
    ЗАЗ пък бяха с Voбразни двигатели.
    Трабант и Вартбург - двутактови . Чардо, лека му пръст, ги знаеше отлично всичките.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#24] от "Нинов":

    Много хора пътуват по света дугарю нинов без да те уведомяват.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 382 Неутрално

    наскоро един приател продаде една жигула 1973 година на двеста иляди без основен ремонт и бес капка ражда за 6 бона евро на един немец

  29. 29 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#26] от "Deantonio Banderas":

    Няма по-добра кола от новата ! Това го снае всеки грамотен човек.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  30. 30 Профил на grem
    grem
    Рейтинг: 383 Неутрално

    Жалко, има някакъв вид чар в тях. Е, малко се въртят когато им натиснеш по-тежко спирачката, справка безброй russian car crash компилации.

  31. 31 Профил на Калиманата
    Калиманата
    Рейтинг: 326 Весело

    До коментар [#27] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Деменция?

  32. 32 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#26] от "Deantonio Banderas":

    Ако ще пишем "скрап" с "б" , нека тогава да заменим и а-то с "ъ".

  33. 33 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#31] от "Калиманата":

    Той си знае най-добре.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  34. 34 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    "Соц автомобилите в движение..."То пък едно движение стях, да ти паднат бъбреците!
    —цитат от коментар 12 на lz2


    Особено с трабанта!

  35. 35 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    До коментар [#6] от "Нинов":Ладата беше 8 бона и моеше да си я купиш без ред и с долари,ако си работил при чичо Кадафи или Саддам.🐵
    —цитат от коментар 8 на Шакир Зулов


    Отлично си спомням ходенето в Мототехника на Хладилника, когато баща ми си купи след 8!!!! Години чакане Лада комби за 6300 лева през 1981.
    Средна заплата тогава в БГ - 200 лева и малко повече.
    Нито може да се избере цвят, нито нищо. Радваш се че ти е дошъл реда, да не говори за “екстри” като огледало от дясно.

    Та непонятно ми е “умилението” по мизерията на Соца??!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  36. 36 Профил на Manol Nedyalkov
    Manol Nedyalkov
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Детски спомен от Запорожец: Колега на майка ми имаше такъв, костенурка. Един ден ни качи с неговата дъщеря. ЗАЗ е с въздушно охлаждане, двигателят е отзад, а беше лято и задният капак се оставяше леко открехнат, за по-добра циркулация на въздуха. На километър-два спираше да намества изпадналия ремък ...

  37. 37 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3300 Весело

    " Броят на произведени по времето на социализма в СССР, Чехословакия, ГДР, Югославия и Румъния автомобили, които все още се движат по пътищата на България или поне не са свалени от отчет, намалява сериозно в последните четири години, сочат данните за автопарка на "Пътната полиция". Ако през 2016-та година те са били над 190 684, сега са 63 519 или спадът е над 67%."

    Нищо не е вечно ! Пък и не виждам много мераклии да карат жигули или москивч, например, вместо комфортните и сигурни съвремени возила на мерцедес, ауди или шкода от последните 10 - тина години на пазара......

  38. 38 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 505 Неутрално

    Към 2000 година вече си бяха почти изчезнали от пътищата и ги притежаваха предимно пенсионери които не карат. Най-амортизираният Форд Сиера, Голф 2 или Мерцедес 190 бяха друга планета във всяко едно отношение и можеха да се купят за 2-3 хиляди долара.

  39. 39 Профил на Gustav Mahlerov Vienski
    Gustav Mahlerov Vienski
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#35] от "B52":

    това за дясното огледало е изненадващо вярно....

  40. 40 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3644 Весело

    Това са тъжните истини за "развития социализъм" и автомобилостроенето в страните от СИВ:
    През 1970 г. най-евтиният съветски автомобил ЗАЗ-966 струва 3 000 рубли или $3 614 по официалния курс. По същото време в САЩ срещу $3 562 може да се купи Ford Mustang Mach I с 5.7-литров V8 с мощност 290 к.с., климатик и автоматична трансмисия. Базовият Mustang струва само $2 820.

    През 1970 г. "Москвич"-408 струва 4 936 рубли или $5 946, докато за £2 097 ($5 920) на Запад може да се купи Jaguar E-Type. Британското купе с 265 к.с. развива максимална скорост 240 км/ч.

    ВАЗ-2101 се продава за 5 620 рубли или $6 771. За тази сума в Щатите се предлага Chevrolet Corvette Stingray в топ изпълнение. Ценовата листа на американската легенда през 1970 г. започва от $5 192, като най-мощната модификация със 7.4-литров V8 с 390 коня, ускорение от 5.7 сек., максимална скорост 230 км/ч и всички екстри излиза $6 650.

    През 1970 г. чисто новият ГАЗ-24 струва 9 200 рубли или $11 085. За сравнение цената на Mercedes-Benz 280 SEL е 41 800 германски марки ($11 330). Срещу тези пари купувачът получава редови шестцилиндров двигател със 160 к.с., четиристепенна автоматична трансмисия, дискови спирачки на всички колела, усилител на волана, кожен салон и климатик.
    И всичко това е по официалния курс рубла/долар...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  41. 41 Профил на vdankov
    vdankov
    Рейтинг: 22 Неутрално

    До коментар [#2] от "Нинов":

    Спомням си този спор, бяхме деца. Тези които имаха Москвич казваха, че широкото предно стъкло на Жигулата било за да се вижда този дето бил платил 6100 лева за такава кола.
    Аз имах Москвич през 80-те. Още си спомням как блокираше термостата докато накрая го изтърбуши един съсед и зиме слагах вестник на радиатора докато загрее.
    Изобщо, Москвичът не е кола, а начин на мислене.
    И доста хора са останали с този манталитет.

  42. 42 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Детски спомен от Запорожец: Колега на майка ми имаше такъв, костенурка. Един ден ни качи с неговата дъщеря. ЗАЗ е с въздушно охлаждане, двигателят е отзад, ...
    —цитат от коментар 36 на Manol Nedyalkov


    Тъй де - същинско Порше!
    Един съсед имаше сщата и я наричаше: "мойта Лили Иванова". Щото казва - като й чуеш гласа и си викаш: = Каква кола (жена)! Пък като я видиш ...

  43. 43 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Е няма и такава новина, много важна за битието на българина.

  44. 44 Профил на Помяр
    Помяр
    Рейтинг: 598 Весело

    А Опел "капка" направо изчезна
    —цитат от коментар 4 на дерибеев


    От пословичната им (липса на) защита против корозия ще да е.

    Българинът е едно изключително неприятно създание.
  45. 45 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#18] от "zhivko6461":Експерти казват, че няма нито една част, която да може от двигателя на бавареца да монтираш на московеца и обратно.Тоест приликата е доста далечна.
    —цитат от коментар 23 на Нинов

    Чак нито една едва ли. Най-малкото има стандартни елементи.
    Когато законно или не съвсем се "копира" конструкция (машина, съоръжение, линия и т.н.) идеята не е новата да бъде взаимозаменяема с оригинала, а да се произведе работещ прототип, евентуално и серия. Новата конструкция трябва да позволява монтаж и експлоатация. Ако е необходимо трябва да отговаря на нормативни изисквания от стандарти, закони, наредби и др. Позволявам си лично мнение, че сте много добре запознат с фактора патентна чистота.

  46. 46 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Не знаех, че тук е пълно с дърти комунисти 😁

  47. 47 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 330 Любопитно

    Ладата/жигулата си беше най-доброто, след може би Волга.. спор няма. Гледам че и шкодаджиите са си верни и си държат бройката, макар старите шкоди да не бяха много коли... двигател отзад (реално без багажник), чупещи се, прегряващи и с лошо управление.

  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#40] от "hamiltonf":

    Дядо ти каква кола имаше?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#15] от "КМЕТ В СЯНКА":

    //Всички други конструктивно бяха с прекалено меко окачване.//
    ================
    Не така бре Кмете, варбург делукс (пръдливияута Ханс), беше на шаси, какво окачване какви 5 лв., и с шибидах струваше 9500 лв.

  50. 50 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3644 Весело

    До коментар [#48] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Дядо не караше, а в Чепеларе по онова време коли много-много не им трябваха...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  51. 51 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    До коментар [#26] от "Deantonio Banderas":Няма по-добра кола от новата ! Това го снае всеки грамотен човек.
    —цитат от коментар 29 на КМЕТ В СЯНКА


    Има. Това е новата служебна кола.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  52. 52 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#2] от "Нинов":Спомням си този спор, бяхме деца. Тези които имаха Москвич казваха, че широкото предно стъкло на Жигулата било за да се вижда този дето бил платил 6100 лева за такава кола.Аз имах Москвич през 80-те. Още си спомням как блокираше термостата докато накрая го изтърбуши един съсед и зиме слагах вестник на радиатора докато загрее.Изобщо, Москвичът не е кола, а начин на мислене.И доста хора са останали с този манталитет.
    —цитат от коментар 41 на vdankov

    Собственик на "Москвич" е диагноза. Доживотна. Няма бивш. Манталитетът се нарича "москвичов".
    Изказвам по-смисъл препоръка на популярния майор Костов (съобщава информацията на КАТ по телевизията).
    "Ако имате проблеми с колата по време на пътуване търсете помощ от водачи на "Москвич". Те знаят как и могат да се справят с техническите проблеми и имат необходимите инструменти."

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#47] от "sw51":

    Най-добри бяха Волга и Полски Фиат 125 а после и Полонез.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    Детски спомен от Запорожец: Колега на майка ми имаше такъв, костенурка. Един ден ни качи с неговата дъщеря.
    —цитат от коментар 36 на Manol Nedyalkov


    Запорожец костенурка беше най-тихата кола. Като седнеш колената ти запушват ушите, затова е тиха.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  56. 56 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    А Опел "капка" направо изчезна
    —цитат от коментар 4 на дерибеев
    От пословичната им (липса на) защита против корозия ще да е.
    [quote#44:"Помяр"][/quote]
    Популярна техническа констатация - "Опел са измислили ръждата".

  57. 57 Профил на Manol Nedyalkov
    Manol Nedyalkov
    Рейтинг: 650 Неутрално

    До коментар [#54] от "КМЕТ В СЯНКА":

    "Автомобила, който днес
    представлява интерес
    е малкият Фиат 126 ..."

  58. 58 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#49] от "LudLustrator":

    Това ще е било след 1989-та. Преди това бяха по-евтини от Лада. Най-скъпи бяха Волга ГАЗ 24 М 9200 лева в ДСО Мототехнка.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    навремето лададжиите и москвичаджиите спориха жестоко, коя е по-добрата кола.Оказа се, че е ладата, защото е Фиат.....
    —цитат от коментар 2 на Нинов



    До коментар [#2] от "Нинов":

    Дизайнът на Москвич е хиляда пъти по-красив от този на Лада-та. Дизайнът на по-старите москвичи,(с триъгълните стопове отзад),е проектиран от легендарният Пининфарина.

    Мой приятел който разбира от коли и имаше фирма за охрана през 90-те,си купи Москвич,въпреки че имаше пари и за Лада. Това относно двигателя...

  61. 61 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 330 Неутрално

    До коментар [#54] от "КМЕТ В СЯНКА":

    тук не съм съгласен за полския - харчеше и се чупеше много повече от ладите - имах няколко познати с такива. Полонез почти нямаше или аз поне не познавам и един с такава кола - не съм чул да е много добра кола, ма щом казваш...

  62. 62 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    Собственик на "Москвич" е диагноза. Доживотна. Няма бивш. Манталитетът се нарича "москвичов".
    —цитат от коментар 52 на zhivko6461


    Казваха че собствениците на Москвич ги погребвали прави, защото цял живот лежали под колите.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  63. 63 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    До коментар [#29] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Тук няма да се съглася напълно с теб. Едно ново клио тази година никога няма да е по-добро от мерцедес 91ва например.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  64. 64 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#53] от "LudLustrator":

    През 1963 г. е официално обявено, че “не се очаква внос на леки автомобили от Западна Европа” (за САЩ изобщо не може да става и дума). До края на годината на частни лица са продадени 7000 автомобила, но сред тях вече липсва “Волга”, която от този момент нататък почти без изключение се внася в страната само за нуждите на различни държавни ведомства и министерства, а частни клиенти могат да я купят единствено срещу валута от “Кореком”.

  65. 65 Профил на Dark
    Dark
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    Бойо не смее да забрани трошки на повече от 10г в движение, че основния електорат на ГЕРБ е това. Мизерници жалки, дано ЕС го наложи. Евро 5 и нагоре

  66. 66 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    Детски спомен от Запорожец: Колега на майка ми имаше такъв, костенурка. Един ден ни качи с неговата дъщеря. ЗАЗ е с въздушно охлаждане, двигателят е отзад, а беше лято и задният капак се оставяше леко открехнат, за по-добра циркулация на въздуха. На километър-два спираше да намества изпадналия ремък ...
    —цитат от коментар 36 на Manol Nedyalkov

    Не би било зле да регулира обтягането на ремъка и ако е необходимо да отстрани евентуално възникнало "разминаване" на ремъчните шайби.

  67. 67 Профил на dzr57500206
    dzr57500206
    Рейтинг: 14 Неутрално

    В Жигулето на баща ми правих първия секс с една страшна мадама (още се чудя как ми се нави ) та завинаги ще остане в спомените ми тая жигулка .

  68. 68 Профил на zhoo
    zhoo
    Рейтинг: 81 Неутрално

    До коментар [#40] от "hamiltonf":

    да, но за мерцедес, ягуар .... и другите капиталистически таралясници никой не е чакал и правил вноски напред по 7-10 години, а дали някой е имал ламарини през 60-те от претопени немски каски, като легендарния московец, 407 ли беше :)

  69. 69 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 923 Неутрално

    Цяло чидо е че все още има пот тези таратайки...всъщност някои ги държат да ходят по лозето за риба и т.н. данъците им са смешни и воала.

    Има съм "удоволствието" да шофирам някои от тези возила и е като вица за чукичто в Африма, няма нищо общо като стабилност, сигурност дане говорим като диунамика и сигурност със западни автомобили от онова време (после през 90те карах Рено 5 произведено 77, не че е нещо в сравнение със жигулатора на баща ми е хеее).

    сега освен да се използват за някой пиниз не виждам защо (на едни стари Волги май на 21цата , може да се сложи дизел от Мерце бенци 190, че иначе е змей горянин и харчи 20 л на 100).

    Спорът коя е по-добра е ясен ладичката е по лиценз на Фиат и ако не правена в Петък или е за износ горе долу биваше, Космича с крадени двигател на БМВ на това тежко шаси му се разказваше играта, но пък в 90те ставаше на пикап.

    Шкодите май бяха най-читави...цени не помня.

  70. 70 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#57] от "Manol Nedyalkov":

    Говоря за конструкция, надеждност и комфорт.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  71. 71 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Опитвам се да обясня на внука ми как така не можеш да си купиш кола.Като искаш купуваш скъпа като искаш евтина.Да ама при социализма не се продаваха.Правиш вноска 1500лв,чакаш 10 или 15 години да ти излезе вноската и си купуваш Жигулка.Детето не ми вярва.Казвам му-това е комунизъм-няма логика има тъпотия.Ако иска да се разходи до Куба и да види с очите си комунизма-американски автомобили от 60-те без да има съвременни автомобили.

  72. 72 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#59] от "LudLustrator":

    Ти май още си заседнал в спора "жигули с/у москвич" , а ?

  73. 73 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#53] от "LudLustrator":

    волгите се продаваа за доларчета

  74. 74 Профил на Manol Nedyalkov
    Manol Nedyalkov
    Рейтинг: 650 Весело

    До коментар [#70] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Имаше песен на Георги Минчев за Р126

  75. 75 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#6] от "Нинов":
    Един приятел на баща ми си взе ловешки москвич. До Плевен мисля безпроблемно стигна, ноо после, големи ремонти бяха в на баща ми гаража, беше фабрично с дефектен двигател. На 23хил км го бракува

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  76. 76 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    До коментар [#50] от "hamiltonf":

    А баща ти?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  77. 77 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    До коментар [#61] от "sw51":

    Първите с 3 основни лагера. После тия с 5 лагера бяха железни.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  78. 78 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#63] от "bludniq_sin":

    Казал го е Хенри Форд. Аз само го цитирам.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  79. 79 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#64] от "Нинов":

    И това не е вярно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  80. 80 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#67] от "dzr57500206":

    Много от писачите тук са заченати в соц. автомобили.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  81. 81 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 814 Весело

    В казармата имах аскер-аркадаш, който гордо казваше, че е чел само две книги - "Мъжът и жената интимно" и "Повреди в Москвича". После стана кмет на родното си градче.

  82. 82 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#79] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кое не е вярно?
    Че в Кореком са продавали волги срещу долари?

  83. 83 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    Позволявам си дискусия с господин Нинов и други запознати с някои реалности в Германия.
    Преди няколко години мой познат, колега в проект, ми каза, че в Германия се търсят старите Волги ГАЗ24, с еленчето. Негов колега бил готов на купи. По стечение на обстоятелствата бях забелязал, че една такава в добър външен вид често пребивава на паркинг на известна търговска верига. Моят познат успял да се срещне със собственика, но за негово съжаление бил отпратен. И то не съвсем учтиво.
    П.П. Известни са ми случаи, когато чужденци, участници в международни инвестиционни проекти в България са купували и то на висока цена Трабант-и. Идеята е ясна. Имали са бол пари, купили са.

  84. 84 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    Статията е неточна объркваща и подвеждаща
    Посочена е статистика за продадени Шкоди производство от преди 20 год
    Да де ама тогава ШКОДА вече е НЕМСКО ПРЕДПРИЯТИЕ
    Моделите Шкода от 1995 до 2000 година нямат нищо общо
    със СОЦ ШКОДИЧКИТЕ от преди 1989

    Същевременно се спестява факта че и до днес се продават ЛАДА и МОСКВИЧ
    Продават се ама НЯМА МЕРАКЛИИ ДА ГИ КУПУВАТ !!!!
    За разлика от Шкодите

    Най-коректно би било да се поднесе статистика за автомобилите
    в движение произведени ДО 1989 година
    Всичко друго е манипулация и изкривяване на статистиката

  85. 85 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4528 Весело

    До коментар [#74] от "Manol Nedyalkov":

    Голомеев имаше 126 и го караше от задната седалка.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  86. 86 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    Бойо не смее да забрани трошки на повече от 10г в движение, че основния електорат на ГЕРБ е това. Мизерници жалки, дано ЕС го наложи. Евро 5 и нагоре
    —цитат от коментар 65 на Dark

    Какво означава "трошки на повече от 10г в движение"? В коя страна са забранени автомобили , които са произведени преди повече от 10 години?

  87. 87 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    В студнетските си години , между 21 и 26 съм притежавал почти всички разновидности на Лада ,- 2101, 2105 , 2107 , Самара , 1500 .......някои екземпляри бях купил по на 40-45 хил пробег от хора решили да подменят соц возилото за Опел кадет , Вектра или Пежо 205 .За съвсем реални случаи говоря . Та въпросните колици карах по няколко месеца и препородавах на битака в Стара Загори или Димитровград с главазамайващи печалби от над 30 % .Тогава все още имаше хора , които не признаваха нищо освен познатото Съветско возило !!!
    Карах и един Вартбург комби , кола на приятел , невероятно издръжлива машина .....с множество проблеми но върви и не спира , ползвахме я за товарна кола .
    Всичките споменати имаха ръжда или бяха солидно изгнили , нискокачествени ламарини които ''тръгваха'' на 5-тата година .Семейната ни кола беше Застава ГТ 55 - изключително тъп автомобил , неприятен за ремонтиране , но сравнително икономичен като разход на гориво .
    Когато си купих първото Ауди 80 ''яйце'' - 10 годишно ( на цената на лада и половина, 12 годишна ) , установих колко далеееееече е соц автомобилостроененто от истинското такова .

  88. 88 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    Същевременно се спестява факта че и до днес се продават ЛАДА и МОСКВИЧ
    Продават се ама НЯМА МЕРАКЛИИ ДА ГИ КУПУВАТ !!!!
    —цитат от коментар 84 на Hawaii


    Това което имах предвид е че и ДО ДНЕС В РУСИЯ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ Лада и Москвич

    и всеки мераклия българин може да си купи НОВИ ЛАДА или МОСКВИЧ

    Може АМА НЕ ИСКА !!!!!

    Дори РУСОЛЮБЦИТЕ и ПУТИНДЖИИТЕ не щат да карат руски коли па макар и нови

  89. 89 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3260 Неутрално

    До коментар [#29] от "КМЕТ В СЯНКА":

    "Няма по-добра кола от новата ! Това го снае всеки грамотен човек."
    ===============
    Е, аз съм неграмотен. Един нов Трабант или Запорожец е много по-зле от..... хайде да не говорим за Мерцедеси. Бих предпочел дори 10-годишна Волга. Онова просто те смачква.

    Еретик
  90. 90 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 1400 Неутрално

    Какъв "руски Мерцедес" е Чайката, като тя е базирана, по-точно е копирана, от някогашната луксозна американска марка "Пакард" ??!

  91. 91 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 382 Неутрално

    имаше и чаики ма ги немаше в свободна продажба

  92. 92 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    [/quote]


    [quote#82:"Нинов"]До коментар [#79] от "КМЕТ В СЯНКА":Кое не е вярно?Че в Кореком са продавали волги срещу долари?
    —цитат от коментар 86 на zhivko6461


    Че то и Лади и Жигули се продаваха за долари в Корекомите
    Плащаш с долари и не чакаш 15 -20 години ДА ТИ ИЗЛЕЗЕ ВНОСКАТА
    както го наричаха тогава

  93. 93 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    , Космича с крадени двигател на БМВ на това тежко шаси му се разказваше играта, но пък в 90те ставаше на пикап.Шкодите май бяха най-читави...цени не помня.
    —цитат от коментар 69 на olimpipanov


    Само първите ползват 1:1 двигател от БМВ , след време разработват тяхно недоразумение , което капеше на практика от всякъде .Мисля , че така беше ......

  94. 94 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    [quote#52:"zhivko6461"][/quote]

    Хаха !
    Готино .
    Да допълня - познавам човек направил основен ремонт на Вартбург по път за морето !

  95. 95 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    [quote#82:"Нинов"]До коментар [#79] от "КМЕТ В СЯНКА":Кое не е вярно?Че в Кореком са продавали волги срещу долари?

    —цитат от коментар 86 на zhivko6461


    Че то и Лади и Жигули се продаваха за долари в Корекомите
    Плащаш с долари и не чакаш 15 -20 години ДА ТИ ИЗЛЕЗЕ ВНОСКАТА
    както го наричаха тогава
    —цитат от коментар 92 на Hawaii


    Само че тогава притежаващите долари
    извън кръга на Партийно-Държавната Номенклатура
    бяха ограничен кръг журналисти лекари инженери и прочее такива
    които работеха в държави като Сирия и Либия и получаваха
    20 % от възнаграждението на колегите си сирийци и либийци
    Всъщност по документи получаваха 100 % от това възнаграждение
    обаче 80 % им го прибираше НРБ - Съветска България за тези които
    се чудят какво е това НРБ

  96. 96 Профил на Калиманата
    Калиманата
    Рейтинг: 326 Весело

    До коментар [#46] от "Тони КОСТОВ":

    Одавна е ясно че форума е пълен с пенсионери обладани от носталгия!

  97. 97 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3260 Весело

    До коментар [#46] от "Тони КОСТОВ":

    "Не знаех, че тук е пълно с дърти комунисти 😁"
    ====================
    Не сме комунисти, но сме дърти. Кой млад човек ще кеси във форума по това време?

    Еретик
  98. 98 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    До коментар [#74] от "Manol Nedyalkov":Голомеев имаше 126 и го караше от задната седалка.
    —цитат от коментар 85 на КМЕТ В СЯНКА

    Според мен Голомеев (202см) и Амиорков (217 см). Не знам дали са ги управлявали от задната седалка, но все пак са ги управлявали.
    http://www.bgnow.eu/news.php?cat=2&cp=0&newsid=152109

  99. 99 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#83] от "zhivko6461":

    то само еленчето е повече от 2 бона ве и то старо

  100. 100 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    В Жигулето на баща ми правих първия секс с една страшна мадама (още се чудя как ми се нави ) та завинаги ще остане в спомените ми тая жигулка .
    —цитат от коментар 67 на dzr57500206

    Сексапилът, който сте излъчвали е бил неотразим и е оказал сериозен ефект при оценяването дали сексът в жигулито е по-романтичен, отколкото неудобен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK